Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : NAS abgesagt oder nicht???

tony o.
04.05.2004, 22:03
shiiit... i ha mi mol uf da volkshaus züri homepage umatriba, und denn hani da gfunda ==> http://www.volkshaus.ch/ver.htm :wtf:

wenn da wohr isch, denn schiists mi aber böös ah...

weiss öpper meh???

tony o.
04.05.2004, 22:10
NAS demfall definitiv abgseit...
also es heisst auf unbestimmte zeit verschoben...

http://www.hiphop.ch/redaktion/detail_1.php?id=686

fuck dä sack regt mi uf

rm
04.05.2004, 22:10
wird glaubs verschobe, gasch mal uf die 2ti siite dete hemmer s gliechä thema..

;)

reezer
04.05.2004, 22:11
hetsch gar nöd uf volkshuus.ch müässä go luägä sondern hetsch au eifach chönä bi eus d'agenda checkä... isch scho länger abgseit...

und ehrlich gseit glaub ich au nöd das dä innerhalb vo zwei täg alli tickets verkauft gha hät... dä häts nach zwei täg wieder gsperrt gha well er gwüsst hät das er abseit... oder hät öppert ä ticket mitärä nummerä über 1000?

tschüss...

reezer

Aurel
04.05.2004, 23:19
eventuells verschiebedatum sell de 7. juni sii... also ei tag vor dilated. aber esch ja no ned definitiv.

Earthworm Jim
05.05.2004, 01:16
esch scho en bullshit, aber solang d absag gnueg früeh chond, gahds ja no einigermasse...
hoffe eifach, dass er mal chond:(

DoomLoop
05.05.2004, 18:08
Also ich bin im ständigen Kontakt mit dem Ticketcorner..Also ich verstand öpis nit : Uf de Site stoht jetzte : Nas in Concert and Big Tex
in Zürich ist vom 05.05.2004 auf den 08.09.2004 verschoben. Die Tickets behalten Ihre Gültigkeit oder können bis zum 08.09.2004 zurückgegeben werden wo sie gekauft wurden.

Aber uf de Goodfellaz Site stoht verschobe uf de 7 Juni..Naja...Weiss eine meh? Also viellicht isch das uf de Goodfellaz Site gar nit das Konzert in ZH..Wär die einzigi logischi erklärig..

Ah jo die vom Schalter het mer gseit sisch abgseit will z wenig verkauft worde sind...Haha Nas die Pfeiffe :rolleyes:

Aurel
05.05.2004, 18:33
letscht woche hets mal gheisse, dasses evtl. am 7. juni esch, allerdengs nüt definitiv. das met september ghöri jetzt zum erste mal... reezer?

DoomLoop
05.05.2004, 22:31
Ich ha d Infos vo DO (http://www.ticketcorner.ch)

Und die andere Info vo Do (http://www.goodfellaz-world.com)

Also ich gang morn mole zum Ticketcorner wenns nit klärt wird do...Rezeer? :wtf:

Earthworm Jim
05.05.2004, 23:36
scho chle däne:hmmm:

reezer
06.05.2004, 00:07
würd mich nöd wunderä wänns niä es konzert gäbt und au niämmärt meh diä kohle für bereits kaufti tickets gseht...

ganz ä komisch näbä erschienig isch ja au, dass ticket angeblich scho usverkauft gsi sind bevor konzert abgseit wordä isch... und jetzt gits aber glich wieder tickets zum kaufä für s'verschiebigsdatum obwohl d'location immer no di glich isch... höööö?

Telson
06.05.2004, 00:29
Ja, aber das isch doch bi Gangstarr im Xtra gliich gsi. Ich ha dänn aglüted zum mich informiere, das wägem neu chaufe isch eifach n fehler gsi wo's gmacht händ. Aber ich nimm ah det wirsch dich z erscht informiert ha was ez lauft ?

DoomLoop
06.05.2004, 13:13
Also kamme jetzte Tix kaufe fürs Nas bim Ticketcorner?! Hets eine scho kauft?!

Ha ...Ich glaubs nit..Also öpis isch klärt..Es isch DEFINITIV am 8. September..Goodfellaz het s Datum auktualisiert ===> Do (http://www.goodfellaz-world.com/)

Ah jo ebe die Nebeerschinig wode Reezer adütet het isch eso: Nas het gmerkt das z wenig Tix bim Vorverkauf verkauft worde sind..Denn hend sie de Ticket verkauf sperre lo (und e verschiebigs Datum gsuecht) Bim TIcketcorner im Pc hets denn eifach gheisse dases keini Tickets me git => denn händ d VerkäuferInne agnoh sisch usverkauft..ALso isch s Konzert gar nie usverkauft gsi..Nur de verkauf gstoppt worde...Checkt? :hmmm:

Radical
06.05.2004, 13:20
Sehr geehrter Herr XXXXX,
>
> Der obenerwähnte Anlass ist auf den 08.09.2004 verschoben worden.
> Bereits gekaufte Tickets behalten Ihre Gültigkeit.
>
> Bei Verhinderung am neuen Datum, können die Tickets bis zum 08.09.2004
> zurückgegeben werden. Bitte senden Sie bereits erhaltene Tickets
> (eingeschrieben) an folgende Adresse zurück:
>
> Ticketcorner AG
> Cristina Caliano
> Riedmatt Center
> Postfach
> 8153 Rümlang
>
> Nach Erhalt der Tickets werden wir Ihnen den fraglichen Betrag per
> Postanweisung (bei Bank-Postzahlung) oder auf Ihre Kreditkarte (bei
> Zahlung mittels Kreditkarte) innert 4 Wochen gutschreiben. Haben Sie
> noch keine Tickets erhalten, wird Ihnen der Betrag automatisch
> angewiesen/rückvergütet.
>
> Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis und wünschen beim nächsten
> Veranstaltungsbesuch viel Vergnügen!
>
> Mit freundlichen Grüssen,
> Ticketcorner AG

Earthworm Jim
06.05.2004, 13:42
so, jetzt wär die sach ja langsam chli transparänter worde...
was möched ier jez mit eurne tix? verchaufed ier si? eschs ächt en mega tummheit d tix z bhalte ond druf zhoffe, är chäm denn am mettwoch, 8.9.04 au wirklich? ha nämlich scho ned so bock, mi ca$h z verlüre!

peez

Radical
06.05.2004, 13:45
Original geschrieben von Earthworm Jim
so, jetzt wär die sach ja langsam chli transparänter worde...
was möched ier jez mit eurne tix? verchaufed ier si? eschs ächt en mega tummheit d tix z bhalte ond druf zhoffe, är chäm denn am mettwoch, 8.9.04 au wirklich? ha nämlich scho ned so bock, mi ca$h z verlüre!

peez

sicher bhalti mis Ticket.....ich wott der NAS gseh, und wenn's am 8.9 nöd isch, dänn chasch dis Ticket 100% nachher au no zruggeh. Meinsch die chönd eifacht de Cash für öppis iisacke, wo kei Leischtig erbracht wird? Bin zwar kei Awalt, aber (so wie ich das vo de Schuel no im Hinderchofp han): Das isch ja rechtlich gseh en Vetragsbruch, will die einti Partei ihri Abmachig nöd iighalte hät....aka die müend dir de Cash retour geh....

De Nas chunnt scho....irgendwänn....

DoomLoop
13.05.2004, 17:11
Also ich ha mer jetzte eins kauft:D Was für nummere hend ihr so ?

Earthworm Jim
13.05.2004, 22:45
327 und 328

Trina#2
29.05.2004, 12:34
Ha bim ticketcorner entdeckt das dä Nas angeblich zwei mal chunt? 31.7. in baar und 8.9. in züri für mich wär das voll unlogisch
=> www.ticketcorner.ch
Weiss öpert meh?

:confused:

Trina#2
29.05.2004, 15:07
Original geschrieben von Trina#2
Ha bim ticketcorner entdeckt das dä Nas angeblich zwei mal chunt? 31.7. in baar und 8.9. in züri für mich wär das voll unlogisch
=> www.ticketcorner.ch
Weiss öpert meh?

reezer
29.05.2004, 15:15
Original geschrieben von Trina#2
=> www.ticketcorner.ch
Weiss öpert meh?

haha... ich verreck... das wird ja immer geiler...

ich klär das am mäntig mal ab für eu und mach per telefons... mis perönlichä gfühl seit mir aber, das keis vo beidnä konzert statt findä wird...
aber ich probier mal ein paar offizielle stimmen einzufangen am montag!

Trina#2
29.05.2004, 15:19
wär voll nice vo dir reezer! ;)

dj_magnetic
08.08.2004, 12:28
Original geschrieben von reezer
haha... ich verreck... das wird ja immer geiler...

ich klär das am mäntig mal ab für eu und mach per telefons... mis perönlichä gfühl seit mir aber, das keis vo beidnä konzert statt findä wird...
aber ich probier mal ein paar offizielle stimmen einzufangen am montag!

hmm,hast du mittlerweile mal irgendwo angerufen und das gecheckt?ich hab auch noch tickets vom 5.mai für nas&big tex!was geht da jetzt genau?

danke!

reezer
08.08.2004, 13:10
nach wie vor auf den 8.9. angesetzt...
ich glaube aber um alles in der welt nicht das dass konzert an diesem datum stattfinden wird...

a) weiss ich von keinem einzigen anderen NAS konzert in europa rund um dieses datum... und das ist schon mal nicht ein sehr sehr gutes omen...
b) auf www.volkshaus.ch findet man auch nichts zu diesem events...
c) veranstalter ist ein sehr komischer kauz... informiert niemand richtig, vor allem nicht die medien...

macht doch selber terror beim veranstalter: momo@goodfellaz.ch

DoomLoop
08.08.2004, 13:46
Also ich ha Tix scho lang..Warte mer eifach was passiert..Verdammte Verastalter...

dj_magnetic
08.08.2004, 18:01
okay,vielen dank! "momo" hab ich grad geschrieben!

guru
12.08.2004, 18:19
vergisseds alli zäme... de nas chunnt mit 100 % garantie ned...er het alles abgseit.. seinzige wo stattfindet isch es konzert im central park... de rescht isch bis in spötere herbscht alles gstriche....in baar ischer ufgä worde willer eifach zu kompliziert isch.. fertig!!!!!

DoomLoop
12.08.2004, 22:05
Isch das ofiziell ? Hey also ich ha für am 8. September Tix..Was lauft mit däm Siech ?

dj_magnetic
16.08.2004, 13:00
der veranstalter meldet sich nicht!aber bei ticketcorner steht es noch sicher!?!

DoomLoop
22.08.2004, 05:00
Weis eine jetzte me ? Man ich will de Nas gseh :(

Earthworm Jim
22.08.2004, 22:41
god damn!!!! transparenz, bitte....
was meint de reezer?
bes wenn chönt mer d tix verchaufe?

peez

reezer
22.08.2004, 23:17
www.goodfellaz-world.com (die offizielle seite vom veranstalter) gefunden:

Nas European Tour Postponed!!!
Nas has postposed the entire European tour until the end of October/November due to him preparing his new, highly anticipated album "Street's Disciple". We will relay the new dates to all the fans as soon as we recieve them. Stay tuned...

naja, haben wir es uns doch gedacht...

guru
23.08.2004, 07:27
hanis ned scho vor 3 wuche gseit???:p

Earthworm Jim
24.08.2004, 12:27
so, what we gonna do now?
give em fucking tix back?
or save em?

peez:(

DoomLoop
26.08.2004, 21:48
Jo was lauft mit de Tix ? Phalte ? WTF? ...

Earthworm Jim
30.08.2004, 07:56
ech gibe mini tix uf jede fall höt zrogg. cha de cash scho bruche ond mues ned onbedengt warte, bes es ev. z spat esch. wenn de nas ergendwenn mal doch verbichond, chamers ticket ja weder chaufe...

peez

DoomLoop
31.08.2004, 20:12
Hmm jo stimmt scho..Wieso khas au sie das me de Stuz gar nuemmi zrugg bekunnt wenn me warte würd ? (od. das Tick ungültig wird)

reezer
03.09.2004, 11:06
10.11.2004 - nach wiä vor im volkshuus....

detailierte infos gibt es aber nicht... und ob das dann wirklich auch stimmt ebenfalls nicht... naja

DoomLoop
05.09.2004, 22:12
Nas has postposed the entire European tour until the end of October/November due to him preparing his new, highly anticipated album "Street's Disciple". We will relay the new dates to all the fans as soon as we recieve them. Stay tuned...

Isch uf de Goodfellaz Page gstande..Hey ich glaub Ticktcorner verzellt scheisse...Ich gang morn verbi und frog was abghot...Mann scheiss Nas regt mi langsam..

tbo187
05.09.2004, 22:14
Original geschrieben von DoomLoop

Isch uf de Goodfellaz Page gstande..Hey ich glaub Ticktcorner verzellt scheisse...Ich gang morn verbi und frog was abghot...Mann scheiss Nas regt mi langsam..

:wtf: wie lang bruucht er no für sis album! ähnlich hani scho voreme halbe jahr glääse!

dj_magnetic
05.09.2004, 22:19
das gleiche hat der veranstalter jetzt auch geschrieben! nachdem seine freundinn kelis jetzt noch wegen einer erdnussallergie abgesagt hat geb ich meine tickx auch zurück!!!

DoomLoop
06.09.2004, 17:45
Kelis und nas Pimpern sicher, und lache sich ins Füstli :(..Hey also ich bi voherde bim Ticketcorner verbi gange..10.11.04 isch s Concert..Das isch guet möglich würdi mole behaupte..Tickets phalte d Gültigkeit !! Also ich phalt mins und wart bis uf de Tag..Was mache dir ? :)

music_head
06.09.2004, 17:50
Häts nöd afangs Jahr mal no gheisse, dass de nas 2 neui albe usebringt...:hmmm:

Aurel
06.09.2004, 17:53
Original geschrieben von music_head
Häts nöd afangs Jahr mal no gheisse, dass de nas 2 neui albe usebringt...:hmmm:

wird nur eis...

Earthworm Jim
06.09.2004, 18:49
Original geschrieben von Aurel
wird nur eis...
hoffe för ihn, dass är die höche erwartige, woner met x-fachem konzärt verschiebe verursacht, au erfülle chan...
wenns denn so usgsed, als ob er wörklech wörd cho, chauf ech mier halt nomal es ticket...

peez

DoomLoop
10.09.2004, 17:11
Jo also paar Tracks und CLip giz jo scho..Ishc nit schlächt..Konzert muesi gho !! :cool:

drosselbart
13.09.2004, 15:28
auso kei sau weiss wens konzi isch???

tony o.
13.09.2004, 23:10
isch mer nart fängs scheiss egal, wenns konzert isch..
dä wixer ka mi langsam..., tickets chamer jo zrugg geh, denn passts... i ha die scheiss tickets scho einigi mönat daham ligga ka..

sian
13.09.2004, 23:20
Original geschrieben von tony o.
isch mer nart fängs scheiss egal, wenns konzert isch..
dä wixer ka mi langsam..., tickets chamer jo zrugg geh, denn passts... i ha die scheiss tickets scho einigi mönat daham ligga ka..

dini scheiss istellig gfallt mer, let's ready to ruuuuumble!;)

drosselbart
14.09.2004, 08:27
churz gseit es het keinä ä blassä widrmau... schaad schaad dä nas, regt würklich chlei uf!!