Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : schwiizer verkaufszahle?

Royal mit Käse
29.09.2004, 22:46
salutens

mi würd mol wunder ne wieviel die einzelne crews in dr schwiiz an cd's etc. verkauft hän.
ich ha mol ghört dass z.b. brandhärd über 10'000 einheite verkauft het. vermuetlich singles. wie gseit "han ich nur ghört".

weiss öbber genauers? wieviel hän anderi gruppe verkauft?
würd sicher au anderi interessiere was in dr schwiiz so möglich isch. also wenn ihr infos händ: poste!

piece :rasta:

drosselbart
30.09.2004, 01:10
wiä chunsch uf das? wotsch öper vermarktä?:D

dynamikee
30.09.2004, 01:50
i weiss o nüt genauers, aber sektion kuchikäschtli het rächt viu verchouft. einä nation oder so het mau gseit dass scho nume äs fake im internet i eirä wuchä 2700 mau isch downloadet worde. die hei sicher o so 7000 verchouft

Dr. Dr. Nörgle
30.09.2004, 02:26
i weiss nid, was das land verkauft... aber:

sektion kk: bald 20'000 sales
breitbild: 6000 sales
gimma: 45'000 downloads uf dr homepage

das sait d' bauers statistik... keine ahnung was das heisst... aber isch glaubs no viel ;)

Wryter24
30.09.2004, 11:36
danke dr.dr das betütet das mer im Umfeld Sektion 230000FR verdient het muhaha blablabla ich bin out muss wieder go geld verdiene:eek:

reezer
30.09.2004, 11:44
Original geschrieben von Dr. Dr. Nörgle

bei allem respekt... das find ich schon eine extrem derb hohe zahl für das, dass das album ja nicht ewig lange online war!

Spitfire
30.09.2004, 11:51
wenn die zahle stimme den än fäääte krasse respect :D. hät its mit viu tiefere verchoufszahle grechnet...

fekesh
30.09.2004, 13:02
die zahl von 45'000 ist zu krass... bei allem respekt, ist definitiv zu aufgerundet...

ChosenOne
30.09.2004, 16:54
Original geschrieben von fekesh
die zahl von 45'000 ist zu krass... bei allem respekt, ist definitiv zu aufgerundet...

aufgerundet, mulitpliziert und hochgerechnet! :D

würd aber o meine 45'000 downloads isch ds höch.

deefac
30.09.2004, 17:11
Original geschrieben von Dr. Dr. Nörgle
i weiss nid, was das land verkauft... aber:

sektion kk: bald 20'000 sales
breitbild: 6000 sales

das sait d' bauers statistik... keine ahnung was das heisst... aber isch glaubs no viel ;)

scho no krass wenns stimmt, weis öpper wi viu bligg, greis, double pact und so verchauft hei?

gimma
30.09.2004, 17:34
Original geschrieben von reezer
bei allem respekt... das find ich schon eine extrem derb hohe zahl für das, dass das album ja nicht ewig lange online war!

reeezerrrr ;) määäännn... isch nid nur eis album, nomol an EP, nomol 20 songs,3 web exklusives, a homepage plus bauers... aber dia zahl stimmt au gar nid, höhö.

gimma
30.09.2004, 17:43
Original geschrieben von gimma
reeezerrrr ;) määäännn... isch nid nur eis album, nomol an EP, nomol 20 songs,3 web exklusives, a homepage plus bauers... aber dia zahl stimmt au gar nid, höhö.

aber han gad mol nogluaget und doch si stimmt... allai prix walo isch 10'000 mol abaglada worda. das isch gadamol ein track. und droga, sex, gwalt, rap (z'liad, nid z'album) auschu guati 8'000 mol. und as anders liad woni jetzt nid wiiter wett druf igoh sötti dochau schu dr einti oder ander tuusiger grockt ha. das wärend 3 liader... öhm jo. also 45'000 isch zu tüüf agsetzt, jetzt bi gnauer betrachtig. aber uf einzelni songs grechnet, natürli...

aber wia sait min ma CAGE so schön: i will never get a platinum plaque for mp3! ;)

und zahla heissend au nid alles, wia öpper so schön erwähnt hät.

golfius
30.09.2004, 23:20
und das album ist verboten worden ;-)

wer's glaubt

boesbueb
30.09.2004, 23:50
Ma Gimma hesch d'statistik vo dinere website entdeckt (geile siech!!!).
aber weisch was, wenns soviel downloads wäred, müssstisch dim provider scho lang d'kilos zahle, wo abglade wärdet (usser sisch grad e firma vo dim unkle/papi oderso), lueg doch mol d'KB's a.....
zuedämm verchauft d'britney viel me aber dört zahle d'dumpfis.
also ich mein, verchaufszahle sind gar nüt, und sowiso immer hervoragend z'manipuliere, bsunders wenn's drum goht schnäll ind' hitparade z'cho (was jo im dämm forum e qualitätsnochwis bedüted)grad s'nation/8idikonglomerat isch do spezi drfür.....
und wenns produktionsbudget unter em promobudget ligt bisch jo au normalerwiss guet dra....(d'dumpfis funktioniere so. du gimma bisch do usgno immerhin hesch di berühmt gmacht über din beef mitem swisstestosteronman.(name dörf do niterwähnt wärde suscht wird gschlosse...???)...)

wenn de vili hits uff dinere mp3 downloadpage hesch ischs no lang kei download, die 200 internethomiesaloneathome, wo uff däre site umme-turtled, söllet si doch eimoll läse und nit jede obig 5 moll wills ene langwilig isch......

wenn ich and verkaufszahle dänk heb i dr schliessmuskel zue und kack nach zwei tag so druff, dass es wenigschtens en grosse huffe git....

aber trotzdämm, chömmet alli and parties,
bsunders am 2.10. indr rüdiger, do hanni ghört sehsch nit öppis vo geschter sondern vo morn,
dört chasch säge ich ha die albanische/arabische/somalische/zämme mit däne wo sich sicher nit schwizerisch nenne würde... Räpper scho vor drü johr gseh,
dört findet die nächschte Johr statt
dört gits glaub nur schleeg für die, wo no chueflade ande schue hänn, oder behauptet hänn, dass d'schwiiz es relevants teil vode hiphop culture sig.
HipHop isch Party und nochhär schnäll e paar Bonze usnäh (au 'eusi eigene'....) usser si hänn euse reschpäkt und verdient was was si verdient hänn....

gimma
01.10.2004, 11:53
Original geschrieben von golfius
und das album ist verboten worden ;-)

wer's glaubt

@golfius: richtig: ;)

@boesbueb: i zahl jo au für d'page...was häsch z'gfühl? khum zwor nid drus, was du do lallsch... aber egal.
aber jo: du häsch wirklich recht: qualität loht sich nid an verkaufszahla messa - und an downloads schu gar nid. aber as froit eim dennoch. i seggla jo nid schreiend dur d'gegend und brülla "i han XXX downloads, küssend min arsch, i han fame!!!", haha... :D

do ischmer grundsätzlich viil wichtiger, daser alli das produkt do kaufend:

http://www.hiphopstore.ch/product_info.php?products_id=5936

weiss eigentli öpper, wiaviil sens unik und double pact in frankriich so absetzend? das fändi mol no interessant...

Halifax.TG
01.10.2004, 13:57
Tach,

eigetlich willi numme schnell checke öb's postä jetzt ghot.
Damits nöd zu Off-Topic isch, mueni no schnell min Senf dezue geh.

Ich chan mer bim beste Wille nöd vorstelle das 45'000 Lüüt Gimma Tracks abeladed. Aber zum Glück weissi jo wie zueverlässig so Statistike sind...
Denn Sorry, entweder isch do was a mir verbi gange, aber
so schlechts gereime hani no selte ghört, vo eim wos scho chli länger macht. Also z.B de 1-Diss Track geg de M. de chan jo wohl nöd ernst gmeint si. I wür mer chlige me müe geh wenni scho fresse ufriis. Denn d'Antwort het dem schuelbueb mit Karies hoffentlich zeiged das er lieber ODB lose söll als sich mit ihm vergliche!!

Bi verchaufszahle vo 20'000 à la SK, isch halt klar das es
e breiti Masse erreicht.
Gueti musig findet halt eher abnehmer us anderne musiggschmäker (SK) als so zeugs wo me meh es Pseudo-Image bediene will.

Peez

HaliFaX

gimma
02.10.2004, 03:49
Original geschrieben von Halifax.TG
Also z.B de 1-Diss Track geg de M. de chan jo wohl nöd ernst gmeint si. I wür mer chlige me müe geh wenni scho fresse ufriis. Denn d'Antwort het dem schuelbueb mit Karies hoffentlich zeiged das er lieber ODB lose söll als sich mit ihm vergliche!!

oder vilicht bisch jo eifach nur vo gester? so flugabsturz, ha? ts

K
02.10.2004, 03:58
Original geschrieben von gimma
oder vilicht bisch jo eifach nur vo gester? so flugabsturz, ha? ts

hehe eigetlch wärs ja widermal rif für eine? was meinsch?
hehe. ja nei isch e scheiss. lol
ja mer cha ja mal scheiss schribe oder? höhö
proscht

gimma
02.10.2004, 04:40

Ich weiss dasi am mic jede vernichte chan | willi de strubsti scheiss und geilste gschichte han |
Mir ghört zuekunft wie Nostradamus | für eu Intressierts sich nöd mol min anus |

HaliFaX

isch mer grad ufgfalla: bevor dini rhymes postisch söttisch di mol froga ob dis hirn wirkli im arsch häsch, haha :rolleyes: tubbel....

stylebrünzlär
03.10.2004, 18:06
scheiss uf verchaufszahle oder statistike , hauptsach s "Droga, Sex, Gwalt, Rap" isch fett oder? und das isches devintiv!!!!! witer so! mir wend es neus album ;):dance: :dance: und halifax, du mory schnäbi, roll nöd scho wieder diä alt gschicht uf¨, intressiert niemert!

grüess us züri!

ParaMC
03.10.2004, 18:14
Tach,

eigetlich willi numme schnell checke öb's postä jetzt ghot.
Damits nöd zu Off-Topic isch, mueni no schnell min Senf dezue geh.

Ich chan mer bim beste Wille nöd vorstelle das 45'000 Lüüt Gimma Tracks abeladed. Aber zum Glück weissi jo wie zueverlässig so Statistike sind...
Denn Sorry, entweder isch do was a mir verbi gange, aber
so schlechts gereime hani no selte ghört, vo eim wos scho chli länger macht. Also z.B de 1-Diss Track geg de M. de chan jo wohl nöd ernst gmeint si. I wür mer chlige me müe geh wenni scho fresse ufriis. Denn d'Antwort het dem schuelbueb mit Karies hoffentlich zeiged das er lieber ODB lose söll als sich mit ihm vergliche!!

Bi verchaufszahle vo 20'000 à la SK, isch halt klar das es
e breiti Masse erreicht.
Gueti musig findet halt eher abnehmer us anderne musiggschmäker (SK) als so zeugs wo me meh es Pseudo-Image bediene will.

Peez

HaliFaX

Huärä Haters immer...i gloub, em Gimma si Rap isch schlicht und eifach ds Höch für di, du schnausch gar nid, das das usem Härz chunnt und äs rimt säch sehr wou, viläch nid so wi du mit dinä im Internet glertä Rimschemä "riimsch", aber äs riimt säch und i verreckä jedäs mau weni si Stuff durälosä...dä Siäch isch ds viu...auso, d'Schnurä :D

Royal mit Käse
03.10.2004, 18:24
oje, cha me nid eimol e thread eröffne ohni dass sich irgendwelchi lüüt gegesittig mien aficke?! :rolleyes:

gönd uf's battleboard und nämend euch dört usenand. für das isches jo do. :D

es goht do um verkaufszahle vo de einzelne crews.
wenn's wieder e griot - gimma gedisse wird, wird's e bald gschlosse!!!

friede sei mit euch... :kiffer: