Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : M.O.P Marxmen Cinema Tour in der Schweiz

contageous
30.09.2004, 00:06
Tja liebe Leute. Wiedermal hat sich das Riders Palace (laax GR) einen echten Joker geholt. Nach Afu-Ra und Gang Starr in den letzten beiden Jahren kommt dieses Jahr am 20.11.2004 M.O.P. zu uns.

Was meint ihr eigentlich im allgemeinen vom programm des Riders Palace in den letzten jahren. Also ich denke TOP. Afu-Ra, Gang Starr, Samy Deluxe, Fanta4, Ferris MC, Massive Töne und und und.

reezer
30.09.2004, 11:25
tatsächlich bestätigt... ich warte noch auf ein defintives "GO" das als news raus zu lassen... sollte aber meines aktuelles wissens wie folgt stattfinden:

27.11.2004 (--> nicht 20.11.)

"Marxmen Cinema Tour"
M.O.P. mit Rock-Band (check out "mash out posse"-album)
Guests: DJ Premier, Pharoahe Monch, Big Daddy Kane, Nice & Smooth
Livevisuals: Kane

exklusive CH-Show... das wird hammer... krass derbe!

Beatstar
30.09.2004, 11:28
oohhhh my god!!!!!!!!! ich werde öberegheihe!!!!!!!

guru
30.09.2004, 11:45
am start...kei frag...i de suite..nei wohl eher back to basic gäll alte..hehe:D

Supremedjgm
30.09.2004, 11:51
Das wird Geil !!! Hoffentlech chöme si no uf Biel oder Züri ! Laax isch mega wiit !!
Ds Album the Marxmen Cinéma isch vou dr Burner. Gfaut mir huerä ! Vorauem Two and nine Clips und Rugged neva smooth...derbi Tracks

Guests: DJ Premier, Pharoahe Monch, Big Daddy Kane, Nice & Smooth chöme die aui ou ??? Wer jo mega GEEEeiiiiiillll !!!!!!!!
PEACE

reezer
30.09.2004, 11:55
Original geschrieben von Supremedjgm
Das wird Geil !!! Hoffentlech chöme si no uf Biel oder Züri ! Laax isch mega wiit !!

so wie es zur zeit aussieht, wird es nur in laax eine show geben... exklusiv-style.

Guests: DJ Premier, Pharoahe Monch, Big Daddy Kane, Nice & Smooth chöme die aui ou ??? Wer jo mega GEEEeiiiiiillll !!!!!!!!
PEACE

laut ersten infos schon.... warte aber noch auf die bestätigung...

Danielsson
30.09.2004, 12:03
Fuck, isch leider mega wit vo Biel :( :no:

Und när müässtisch dört no pennä, oder scho nur Zug wär ja hammer tüür...

diken
30.09.2004, 12:25
shit..hoffentli händer dänn dobe scho gnue schnee. süsch lohnt sichs nämli ned in schlitz use z'fahre..
aber s'riders rokkt definitiv. muess mal mini locals in flims a kikke wäg übernachtismöglichkeit. s'riders basic programm chani mer eh ned leiste wenni no will go boarde.

LAN
30.09.2004, 12:39
LOOOL d guests.... i chise, sones derb lineup für EIS verdammts konzärt??!?!!? meeeerde, müesst me sech scho fasch mau nach prise und so erkundige, schiss druf wenns so wit wäg isch...

hammer..

Aurel
30.09.2004, 14:43
ich gheie öbere maaaan... das line-up!!! :bluepunk: :no: :no: :no:

Beatstar
30.09.2004, 14:45
Original geschrieben von Aurel
ich gheie öbere maaaan... das line-up!!! :bluepunk: :no: :no: :no:

s'zelt in scirocco packe und ab noch laax :D

Al Bana
30.09.2004, 14:49
i würd säge für jede hip-hopper ein MUSS wenn er gäud und ziit het, bim 2. kes problem aber cash... ja irgendwie muess is zämmästögle..

Aurel
30.09.2004, 14:53
Original geschrieben von kack0r

da hätti nüt degäge... :D

diken
30.09.2004, 14:56

brrrrrrrrrrr.....vergässed de heizofe ned!:D
es chönnt det obe grusig chüehl werde.

wenn glück hesch isch de prkpltz näbedrah zuegschneied de chasch mit em car nanchly go handbräms 3drü-sächzger üebe. rückwärts und vorwärts natürli..

HIGHLIGHTTTTTTTT:D ;) :D :kiffer: :no: :hmmm: :brille: :D

reezer
30.09.2004, 14:57
also... das ganze ist jetzt definitiv bestätigt...

und zwar wie folgt:
Samstag, 27. November 2004
Live: MOP (Marxmen Cinema Tour) with DJ Premier & very special guests
Vorverkauf: CHF 35.00
Abendkasse: CHF 40.00

Vorverkauf startet nächste Woche

--> vorverkauf unbedingt benützen sobald es los geht... riders ist nicht riesig und wird bestimmt schnell ausverkauft sein... so wie es aussieht wird das konzert bis Montag sonst nicht kommuniziert ausser hier bei aight-genossen.ch... das heisst ihr habt alle einen kleinen vorsprung!

--> very special guest... naja wir werden sehen wer alles kommen wird... es darf aber vermutet werden das es sich dabei tastächlich um leute wie Pharoahe Monch, Big Daddy Kane, Nice & Smooth handelt... aber wir werden sehen... lohnt sich bestimmt auch so!!! ;-)

Beatstar
30.09.2004, 15:00
Original geschrieben von diken
brrrrrrrrrrr.....vergässed de heizofe ned!:D
es chönnt det obe grusig chüehl werde.

wenn glück hesch isch de prkpltz näbedrah zuegschneied de chasch mit em car nanchly go handbräms 3drü-sächzger üebe. rückwärts und vorwärts natürli..

HIGHLIGHTTTTTTTT:D ;) :D :kiffer: :no: :hmmm: :brille: :D

das lohni lieber well söscht da huere chröppel charre usenand gheit :)

Beatstar
30.09.2004, 15:02
Original geschrieben von reezer

--> very special guest... naja wir werden sehen wer alles kommen wird... es darf aber vermutet werden das es sich dabei tastächlich um leute wie Pharoahe Monch, Big Daddy Kane, Nice & Smooth handelt... aber wir werden sehen... lohnt sich bestimmt auch so!!! ;-)

wird das mit de special guests au no "bestätigt" oder müemer eifach hoffe?! :D und loooogisch eschs au ohni all die special guests de hammer!!!

LAN
30.09.2004, 15:05
shit denn bini nid da... tja de ischs äuä scho usverchuoft bisi wider da bi :(

reezer
30.09.2004, 15:06
wird das mit de special guests au no "bestätigt" oder müemer eifach hoffe?! :D und loooogisch eschs au ohni all die special guests de hammer!!!

ich glaubs nöd das dass ofiziell bestätigt wird... aber chan ich dir nöd genau sägä...
angblich gits aber würklich ä wältwiiti tour wo diä all dä bi si söttet... aber mär weiss ja wiäs isch... dänn schissts einä vo denä ah nach zwei konzert und er gaht hei oder was weiss ich... drum liäber eifach sich mal uf d'headliner freuä wo definitiv am start sii werdet... und ebä, was ich ghört han mit live rock band on stage... inkl. dj premier a dä turns... hell yeah!!!

smooth
30.09.2004, 15:35
und was weisch über beastie boys und TALIB ?

reezer
30.09.2004, 15:41
Original geschrieben von smooth

beasti isch ja definitiv bestätigt... cha mär au scho tickets kaufä...

ob talib däbi isch weiss ich nöd... weiss zur ziit niämmärt... ich vermuät aber ehner, das dä talib sälbär wet uf tour gah und hoffentlich au i CH cho wird...

Aurel
30.09.2004, 15:41
Original geschrieben von smooth

das isch wohl nüt. kweli isch nur i de usa support. so vell ich weiss...

Danielsson
30.09.2004, 17:33
He, wär kennt ds Laax ä easy Unterkunft :confused: , i bruchä ä Platz zum liege...machet doch öppis fürnä Bieler...:p

piiiis

piranha
30.09.2004, 17:47
jeah dr hammer! und dän no bi üs doba! zm glück nit zzüri!
freua mi voll druf. wird sicher dr hammer. olé laax!
:blingblin
ne nit grussig aber :D

piis an alli und a nice evening.

:hippie:

piranha
30.09.2004, 17:49
git a hufa hotels doba. sus gosch aifach ufa...luagsch das öpert findsch wo liab zu diar isch und dän pensch döt? nit?
isch doch voll isi.

MANtis
30.09.2004, 21:13
special guests sind big daddy kane und krumb snatcha

contageous
30.09.2004, 21:14
I han nu mol wella säga dass es absolut geil isch dasses ds laax isch und nit in züri oder so. well klar händ lüüt us biel und züri bitz en wiita weg. aber in jedem mensch steckt bitz egoischt. so au in mier. well i han nit wiit. well ahhhh. wo wohn ich jetzt? Ahhhhh jo genau i wohna in laax (ca. 5min bis zum riders). Aber jo. Geil halt.

Und übrigens:

(sorry zitieren verhängt)

reezer: so wie es aussieht wird das konzert bis Montag sonst nicht kommuniziert ausser hier bei aight-genossen.ch... das heisst ihr habt alle einen kleinen vorsprung!

Naja....

dank wem habt ihr den vorsprung? wer hat dieses Thema hier rein gestellt. Also möchte ich ein bisschen ein dankeschön hören (und befördert werden) :D

Nein spass. Ich wünsche aber allen die kommen viel spass. Man sieht sich (aber kennt sich nicht)

MANtis
30.09.2004, 21:22
Original geschrieben von contageous

dank wem habt ihr den vorsprung? wer hat dieses Thema hier rein gestellt. Also möchte ich ein bisschen ein dankeschön hören (und befördert werden) :D

keep bouncin homie

guru
30.09.2004, 21:43
auf www.ghif.ch ist es schon seit über einer woche in der agenda.. piiiiis

primo wir kommen.........:D

hobgoblin
30.09.2004, 21:48
yeaaaaaaah.
drastischi spaarmassnahme wärdet nötig si!
--> ets geds kei tafele schoggi als dessert zom zmettag! wasser ond brot esch agseid! zom glöck choschtets nome 35.- voll edli sach das.
ech hoffe d'sbb triibt d'chpscht vom obe ned zfescht id höchi:D aber naja, för m.o.p essi gärn echli weniger:cool:

ond met band! das wert abgo!:headbang:

Soulclap
30.09.2004, 22:29
Shiiit!

Dr Big Daddy (K)ing (A)siatic (N)obodys (E)qual live? Mit em Preeeeem? U dä Hip Hop Junkies Nice & Smooooooth....some real Golden Age shiiiiit! Mir chömä d`trääänäää

Aber ä beschissnigerä ort als Laxxx häts nüm chönne si...buure & Snowboarder ir crowd...:rolleyes:

piranha
01.10.2004, 10:31
wer bisch dän du?

piiis
us chur

Beatstar
01.10.2004, 10:39
Original geschrieben von piranha
git a hufa hotels doba. sus gosch aifach ufa...luagsch das öpert findsch wo liab zu diar isch und dän pensch döt? nit?
isch doch voll isi.

ok, de aurel und ich chömed zu dir cho penne, aight?!

Danielsson
01.10.2004, 10:45
ok, de aurel und ich chömed zu dir cho penne, aight?!

I und mini 4 Homies ou!
Aight! :D

Nei easy, mir si öppis am suäche zum pennä, mir chömä uf 100 nach Laax und mir si au vo Biel, man nämet euch äs Bispiu...hehe :dance:

piiis

Danielsson
01.10.2004, 10:49
isch doch voll isi.

Oki, du bisch dä wo üs Zimmer reserviert und aus abcheckt!!!
:kiffer:

Beatstar
01.10.2004, 10:55
Original geschrieben von Danielsson
Oki, du bisch dä wo üs Zimmer reserviert und aus abcheckt!!!
:kiffer:

nei, das isch scho euse bimbo :D

Danielsson
01.10.2004, 10:56
nei, das isch scho euse bimbo :D

Mischt! :p

Villich fing i ja öpper uf Meinbild.ch vo Laax...hehe

Beatstar
01.10.2004, 11:04
am beschte kontaktiersch mol ihn do:

http://www.meinbild.ch/?n=117657&img=7827480

reezer
01.10.2004, 11:17
Original geschrieben von contageous

naja, also wir haben für die ganze wintersaison mit dem riders eine medienpartnerschaft... eigentlich sollten wir in allen fällen immer die ersten sein die wissen was geht und das ganze bestätigen können... so ist es zumindest vertraglich abgemacht... woher du die info hast weiss ich nicht... dein info war auch nicht ganz richtig (datum, und nicht bestätigte special guests)
die effektive bestätigung habe ich direkt von riders und nicht wegen deinem eintrag... ich weiss auch schon seit längerem das der event geplant ist.

Danielsson
01.10.2004, 11:35
am beschte kontaktiersch mol ihn do:

http://www.meinbild.ch/?n=117657&img=7827480

Hehe...i cha jo nüm :D

piranha
01.10.2004, 12:53
mensch, bi däm würdi jo nia penna. kriagsch jo grad angscht.
:o)

piiis

und tüand viel :kiffer:

MANtis
02.10.2004, 17:56
krumb snatcha wird nicht kommen aber big daddy kane.

Al Bana
02.10.2004, 18:27
Original geschrieben von MANtis
krumb snatcha wird nicht kommen aber big daddy kane.

ds line-up nimmt ab abr isch immrno top für d'schwiiz! odr tüsch i mi da?

contageous
03.10.2004, 22:16
mensch, bi däm würdi jo nia penna. kriagsch jo grad angscht.
:o)

piiis

und tüand viel :kiffer:

Dä kenn ich im fall sogar. er gseht zwor bitz ccrazy us isch aber scho recht. so wia fascht alli laaxer halt sind. freuend eu zum zu üs cho ds dörfa. bi üs goht immer d poscht ab.

bis denn

peas:dance:

sian
04.10.2004, 14:06
mhh mues au säge s riders hed jedi saison top acts, isch ja au nöd so schwer mit sony als sponsor...;)

alte, mhh suite choschtet ja übelscht, wör ehner säge back to basic...ussert euse homy de reezer chan öppis arangiere...:D

Danielsson
04.10.2004, 14:09
Original geschrieben von Albaner
ds line-up nimmt ab abr isch immrno top für d'schwiiz! odr tüsch i mi da?

Isch immer no Top.

Original geschrieben von sian
ussert euse homy de reezer chan öppis arangiere...:D

Ja wetsch go Zäutlä???
:hippie: :D

sian
04.10.2004, 14:13
mhh wotsch du es ZÄLTLI ?:)

Danielsson
04.10.2004, 14:21
mhh wotsch du es ZÄLTLI ?:)

Dr Reezer isch nur im Cämpe dr Hirsch, süsch chaner nid viu...:lol:

I muäss niene pennä, suufä bis am Morgä dürä...hehe

Supremedjgm
04.10.2004, 15:10
Mann ig ha vorher grad wider chli ds Album glost (Marxmen Ciéma) und das geit huerä ab !!! Vorauem ds lied two and nine clips !!! Hard Hard Hard !!! Burnt eifach mega ab, abartig ! Dört darfi nit fehlä. Aber Laax, Zugfahrt, Geld, Übernachtig...ach scheisse ig verchoufe mi Körper :D

PEACE

reezer
05.10.2004, 13:25
via ticketcorner startet morgen mittwoch!!!

Danielsson
05.10.2004, 13:47
Mann ig ha vorher grad wider chli ds Album glost (Marxmen Ciéma) und das geit huerä ab !!! Vorauem ds lied two and nine clips !!! Hard Hard Hard !!! Burnt eifach mega ab, abartig ! Dört darfi nit fehlä. Aber Laax, Zugfahrt, Geld, Übernachtig...ach scheisse ig verchoufe mi Körper :D

PEACE

He nimms locker, i go ou mit mine Lüüt...Gäud isch nur näbesach...:D

reezer
06.10.2004, 11:58
tickets ab sofort bei ticketcorner erhältlich... dürfte schnell ausverkauft sein!

Danielsson
06.10.2004, 12:42
tickets ab sofort bei ticketcorner erhältlich... dürfte schnell ausverkauft sein!

Thx, gos am Mittag grad am BHF go holä...*freu* :blingblin :D

Leon
06.10.2004, 13:16
olllllrighhhht!
ich han d Tickets schoooo:blingblin :blingblin :blingblin:blingblin

Danielsson
06.10.2004, 13:49
Original geschrieben von Leon
olllllrighhhht!
ich han d Tickets schoooo:blingblin :blingblin :blingblin:blingblin

Word i ou, bis vori grad go hole u i mi sicher Tresor verrruumt :D

MANtis
07.10.2004, 12:00

premier weiss das jemand ne tour plannt aber momentan fehlen einfach noch zuviele konzerte. dürfte auch schnell wieder abgesagt sein wenn es nicht noch mehrere konzerte gibt.

ps. es hat noch tickets auf starticket.ch für premier diesen samstag in biel.

Danielsson
07.10.2004, 12:16
Original geschrieben von MANtis
premier weiss das jemand ne tour plannt aber momentan fehlen einfach noch zuviele konzerte. dürfte auch schnell wieder abgesagt sein wenn es nicht noch mehrere konzerte gibt.

ps. es hat noch tickets auf starticket.ch für premier diesen samstag in biel.

Schlichwärbig...:lol:

Telson
08.10.2004, 20:18
Isch oberhammer !!!:dance:

piranha
12.10.2004, 15:21
jupi han au grad dtickets bstellt. dr hammer. cu und flims!

piis an alli und freuend eu! :D

wird sicher huara geil!

schööööööööööööna!

grüassli usm bündnerland

contageous
12.10.2004, 19:58
müend gar nit meina. i han ds ticket jetzt au endlich kriagt (und no 7 anderi). und was i ghört han händs scho recht viel verkauft. also wüatend. ma gseht sich denn mol do bi üs doba.

Gruass us Laax

PACE :bouncecro :bolognais :rasta: :drink:

hobgoblin
16.10.2004, 16:57
es stoht of de riderssite das es ab 18 esch...
wie gnau nämet die das???

wörd mi nämlech grausam akacke of laax z'pelgere om nochhär wenni glöck ha es paar basstön vo dose z'ghöre.

contageous
16.10.2004, 19:14
muass di leider entüscha. sie kontrollierend in letschter ziit extrem. müands halt. jetzt chunnt keina meh unter 18 ina und sie nemend nu no Identitätskarta. kei lehrlingsuswiis, kei iiheimischuswiis nüt sötigs. nu no idee.

aber je noch dem chan ich dier helfa. schick mer eifach es mail oder a pm.

dscheims
16.10.2004, 19:57
was heisst das? au kei GA?

contageous
17.10.2004, 12:26
nei, soviel ich weiss au kei GA

würkli nur idetitätskarta

dscheims
18.10.2004, 10:57
fucking riders palace. Man ich ha dänkt, ok, ich gönn mir emol öbbis guets, gosch is riders palace go penne, aber nid back to basic, ich ha dänkt pimp-shit ich nimm es multimedia zimmer! und so en entscheidig fallt mir nid eifach, wills rächt vil gäld isch! aber ich ha dänkt ich machs, und jez... alles scho voll! verdamt! chönd ihr in laax söscht no es hotel empfehle? doppelzimmer ;)

aber MOP wird ganz geil, so oder so!

piranha
19.10.2004, 12:52
kasch jo irgendöbert doba froga öb schnell sini id kasch uslehna? öbert wo diar glicht? got doch au nit? muasch halt den evt. as biz bündnera :)

aber kopf hoch das klappt schu irgendaswia. irgednwia kusch sicher inna! i würs uf jedafall probiara! das konzert kaschtr nicht entgo lo

piis an alli:p

kevp
19.11.2004, 12:32
das datum von mop vom 7.12. im melkweg amsterdam ist gestrichen... hoffentlich nix schlimmes :(

reezer
19.11.2004, 12:46
Original geschrieben von kevp
das datum von mop vom 7.12. im melkweg amsterdam ist gestrichen... hoffentlich nix schlimmes :(

infos diebezüglich direkt aus laax:

Die Show von MOP in Laax findet statt. Du hast richtig gelesen, dass gewisse Shows abgesagt sind. Laax ist jedoch die wichtigste Show für sie.

Die Jungs fliegen von USA direkt in die Schweiz und bleiben auch länger bei uns in Laax. Also alles OK.

es gibt nur noch sehr wenige tickets für die show!

kevp
19.11.2004, 13:29
dann bin ich ja beruhigt... :D

Onkel_Agathe
19.11.2004, 16:43
ich au süsch wär üsi nacht im riders palace au um süscht xi...hui freu mi scho ufs week end...zersch DELF a 3 und denn asetzä und duräsuufä bis uf laax...konzert gnüssä party machä und denn 2 mol umgheie und im hotelzimmer si so sötts bi jedem konzert si...

@kevp...au i dä rotä am sunntig?

cheers

Danielsson
19.11.2004, 17:01
Original geschrieben von Onkel_Agathe
ich au süsch wär üsi nacht im riders palace au um süscht xi...hui freu mi scho ufs week end...zersch DELF a 3 und denn asetzä und duräsuufä bis uf laax...konzert gnüssä party machä und denn 2 mol umgheie und im hotelzimmer si so sötts bi jedem konzert si...
cheers

Du seisches, i freue mi wienes chlises Kind a dä Event, ohhh weeeee...:p :alk: :kiffer: :lol:

kevp
20.11.2004, 03:43
@kevp...au i dä rotä am sunntig?

mal luege. muess mi no uf d'lischte schmuggle :D

Phôe
23.11.2004, 15:07
das wird de absoluti haaaaaaammer!!

ich hett ja zwar nie demit grächnet dasi wird det am start si das ja scho no en rächti reis isch und alles, aber hüt meints öpper guet mit mir, denn dank em geile radio virus hend ich und d mida vip-tix, tageschartene zum boarde und übernachtige im riders palace gwunne!!!!!

s wird sooooo fett!!!!!!!!!!!!!!

by the way grad no en frag:
god zuefelligerwiis üpper vo umgäbig LUZERN mitem car det ane und hetti no 2 plätz frei?>>pm

Mano
23.11.2004, 15:18
Original geschrieben von Phôe

ich hett ja zwar nie demit grächnet dasi wird det am start si das ja scho no en rächti reis isch und alles, aber hüt meints öpper guet mit mir, denn dank em geile radio virus hend ich und d mida vip-tix, tageschartene zum boarde und übernachtige im riders palace gwunne!!!!!

god zuefelligerwiis üpper vo umgäbig LUZERN mitem car det ane und hetti no 2 plätz frei?>>pm

häsch fescht müessä sägele?:D

Onkel_Agathe
23.11.2004, 15:25

nomol öppert meh womer dä schlof chan raubä im riders...:p

aber wär au lieber inorä suite oder emen multimedia zimmer we im 5er schlag...naja ich glaub i dem zuetsnad chunts denn glaubs nüm so ufs zimmer drufar...:D

Phôe
23.11.2004, 15:28
Original geschrieben von Mano

hihi ja s isch ja s geilschte gsi, ha im gschäft d sagi klaut bin mit dere id stadt und de hemmer eifach vor de schüür so es holzgländer versägeled:-)))

Danielsson
23.11.2004, 17:19
So, nur no 4 Täg...:dance: :D

Sperrow
23.11.2004, 17:27
So, nur no 4 Täg...

AHYEAHHH

samschti go boarde,am obe mop,suntig boarde !!!
wird huere fett:dance: :kiffer: :blingblin

peace

sly saloon
23.11.2004, 17:31
hehe, ich wird am samstig au d piste und d off piste unsicher mache, also get the fuck out of my way...:D
und am obig derb zu mop go reble, also get the fuck out of my way:mad:

das wird de plausch...also get the fuck out of my way:brille:

:dance: :dance: ante up!:dance: :dance:

Onkel_Agathe
23.11.2004, 17:37
Original geschrieben von sly saloon
hehe, ich wird am samstig au d piste und d off piste unsicher mache, also get the fuck out of my way...:D
und am obig derb zu mop go reble, also get the fuck out of my way:mad:

das wird de plausch...also get the fuck out of my way:brille:

:dance: :dance: ante up!:dance: :dance:

denn chan ich mer endlich mol no bi dir es bier holä...:p

remember:cool: ??!!

sly saloon
23.11.2004, 17:41
denn chan ich mer endlich mol no bi dir es bier holä...:p

remember:cool: ??!!

hehe, damn han shco ghofft hegschs vergesse...
nei izzi! chumsch es bier über, wenn mi erchennsch! weisch no wieni usgseh? weisch es überhaupt? höö..also ich han so verschwummeni erinnerig...hrm...aber ich wür di ebe glaub nöd erchenne. naja, sus musch halt jede im clöb ahaue ob er de sly sig...oder schreisch eifahc voll lut fc schaffhuse!:D

:brille: :brille: :brille: :brille: :brille: :brille: :brille:

Onkel_Agathe
23.11.2004, 17:50
und denn schreisch zirü hooligans oda wasss:cool: !

nei ich lueg eifach wos ä loch i dä mengi het und alli meined es sitzt öppert am bodä...döt bisch denn sicher du;)!

da weiss ich denn scho no aldee!

mä sieht sich

sian
23.11.2004, 17:52
sly, dank der denn für s bier, schreie i de ganz hütte umenand, scheiss fc schaffhuse;) oder was hesch gmeint`? :D

Danielsson
23.11.2004, 17:53
fc schaffhuse!:D

I rüäfe das i dämfau ou, maybe gits für mi ou äs Bier, da i mi getrout ha das ds schreiä...???:p

Phôe
23.11.2004, 17:55
he he ja ich schliess mich dem denne au no grad a!wott a bier!

Onkel_Agathe
23.11.2004, 17:55
danielsson...knock knock...buble come out...:p

okee es ganze riders schreit mol fc schaffhusä...a-a-a-aight!

Danielsson
23.11.2004, 17:59

Oki am haubi 1 isches sowit, aiiiight?:D

sly saloon
23.11.2004, 18:00
also sian und danielsson...

so sau dumm bini nöd das ich eu nöd chönt vom onkel underscheide..
aber wenner au biers wönd, hm, denn müender eu halt was ifalle loh zum mini ufmerksamkeit uf euch z lenke. ich denk do zb. ane handfesti barschlegi à la coupole, na, daniellson? das wär doch was... :D mol s riders usenand neh, ich mein döt obe lohni mi sowieso wieder e wili nüm blicke...hehe...

nei aber mal im ernst...het sicher hure vill aights dobe. ich hoff mol ich treff de eint oder ander vo euch a!
bis denn...

Phôe
23.11.2004, 18:02

shiat arme sly....denn chaner sich ja nacher nid mal me s hotel leischte :-)

sly saloon
23.11.2004, 18:05
shiat arme sly....denn chaner sich ja nacher nid mal me s hotel leischte :-)

mann phôe, ich bin denk jung, riich und sexy und chamer alles leiste;) --> ich werf die fuffies in den club!

aber mit enere horde vo aights wo fc shcaffhuse schreid wöt i lieber nöd in zämehang brocht werrde, do chönt min guete ruef no drunder lide...hehe!

:wtf: :rolleyes:

Danielsson
23.11.2004, 18:12
also sian und danielsson...

so sau dumm bini nöd das ich eu nöd chönt vom onkel underscheide..
aber wenner au biers wönd, hm, denn müender eu halt was ifalle loh zum mini ufmerksamkeit uf euch z lenke. ich denk do zb. ane handfesti barschlegi à la coupole, na, daniellson? das wär doch was... :D mol s riders usenand neh, ich mein döt obe lohni mi sowieso wieder e wili nüm blicke...hehe...

nei aber mal im ernst...het sicher hure vill aights dobe. ich hoff mol ich treff de eint oder ander vo euch a!
bis denn...

I ha nie gseit bisch soublöd, aber villich bisch huärä :alk:, de wärs doch möglich...lol

Aso i ha no nie dr Coupole usnand gno, nur um das grad klar ds steuä...:D Aber für näs chlises 1:1 ar Bar vorä wär no easy... aber de chöi ja mini Toys mir gar nid häufe, die si den ds Biel...hehe :p

Jop easy Sly, süsch rüäfsch eifach mau Bienne City isch dr absolut hammer oder BSC YB:D de träffe mir üs scho...:)

aight?

piiis

Phôe
23.11.2004, 18:16
mann phôe, ich bin denk jung, riich und sexy und chamer alles leiste;) --> ich werf die fuffies in den club!

aber mit enere horde vo aights wo fc shcaffhuse schreid wöt i lieber nöd in zämehang brocht werrde, do chönt min guete ruef no drunder lide...hehe!

:wtf: :rolleyes:

ja wenn der alles chasch leischte muesi mi ja wenigschtens defür nid zersch zur schnecke machn lassn willi fc schaffhuuse gschroue han......denn chasch mer ja au so eis zahle.....

und wenn de bargirls au no din super sexy blick zuewirfsch und ne no es nötli in usschnitt stecksch gits s nöchste defür au gratis :-) he he....und das bechum denn natürlich au ich über! oke?guet! ich gseh scho mir verstönd üs ;-)

sly saloon
23.11.2004, 18:23
danielsson...wenn ICH öppis umeschrei, denn wohl HOPP THURGAU! heheh... nei ich glaub ich verhalt mi unuffällig. han kei lust zum z laax verusse schlöfele..brrr... und no was: hmm, was hilfsch nöd am fc biel? die sind im fall erste vo ihrer gruppe...denn chönt mer mo uf de gurzele e freshi hooligan truppe zämestelle, wenns wöred i challenge league ufstelle...

:cool:

phôe...ich zahle der gern eifach so eis... s problem isch nru das ich dich nöd kenn..nah miiin!?!?! guet? jo? aid, mir verstönd üs würkli blendend:o :p

Telson
23.11.2004, 18:23
wird zu heftig:no: :no:

Phôe
23.11.2004, 18:52
[B

phôe...ich zahle der gern eifach so eis... s problem isch nru das ich dich nöd kenn..nah miiin!?!?! guet? jo? aid, mir verstönd üs würkli blendend:o :p [/B]

ich bin det wo bier isch :-)

sly saloon
23.11.2004, 18:53
ich bin det wo bier isch :-)

denn simmer am gliche ort. ah jo, chöntsch jo s rosarot balletkleidli azieh, denn würd ich di scho erkenne *g

:bluepunk:

Telson
23.11.2004, 18:54
chönt mer öper e hilf sii, vo weiss wie mer zum riders chunt, mit postauto glaub...wär froh.

Thx

Phôe
23.11.2004, 18:57
denn simmer am gliche ort. ah jo, chöntsch jo s rosarot balletkleidli azieh, denn würd ich di scho erkenne *g

:bluepunk:

god leider nid, has etz grad am early usglehnt :-))

Danielsson
23.11.2004, 19:07
danielsson...wenn ICH öppis umeschrei, denn wohl HOPP THURGAU! heheh... nei ich glaub ich verhalt mi unuffällig. han kei lust zum z laax verusse schlöfele..brrr... und no was: hmm, was hilfsch nöd am fc biel? die sind im fall erste vo ihrer gruppe...denn chönt mer mo uf de gurzele e freshi hooligan truppe zämestelle, wenns wöred i challenge league ufstelle...

:cool:

Doch sichr scho, 2 kollegä spiele ja schliesslich dört und si hei das Johr würk ä guät gmischti Mannschaft, bi aber nur 2mau go luägä...

Schrib äs PM mit dire natelnr., de suffä mir eis zämä und plane üsi Hooligans Crew, oki?;)

piiis

sian
23.11.2004, 19:53
Original geschrieben von Telson
chönt mer öper e hilf sii, vo weiss wie mer zum riders chunt, mit postauto glaub...wär froh.

Thx

telson, isch eifach...d rollträppe bi de gleis deruf, nr. ? näh, hed au en tafle dobe und inere stund bisch z laax...gueti reis:-)

sian
23.11.2004, 19:54
ich bi denn de wo hopp fc laax am halbi eis, rüeft, aight?!

AiGhTgeNoSSiN
23.11.2004, 20:19
Original geschrieben von Mano

uf das telefon warti au scho sehnlichscht:))

kalmoo
23.11.2004, 21:02
ich hoffe das stimmt mit der line up...

was big daddy kane? heul heul snüff sniff, das ich das noch erleben darf, danke vielen dank...

laax wir basler kommen in scharen... auf jetzt...

so geil, fühl mich wie vor 16 jahren... das herz rast, der puls schlägt bis zur gurgel...die fäuste geballt...das adrenalin kocht...

hhhahaaaaaaaaaaaahahahahhahhhaahahahhahahaaaa

eine erlösung der ohren... und natürlich die

firing squad, brownsville niggaz, M.O.P. diese geilen schweine, ich liebe sie !!!

nicht zu vergessen der deejay meiner träume "primo"...

ich glaub ich werd schwul... so geil ist das...
so und morgen ticket kaufen und kräftig mal vor saufen...

so long laax... wir kommen...

cheers
kalmoo, asoziale front basel

Danielsson
23.11.2004, 21:27
Original geschrieben von kalmoo

was big daddy kane? heul heul snüff sniff, das ich das noch erleben darf, danke vielen dank...

so geil, fühl mich wie vor 16 jahren... das herz rast, der puls schlägt bis zur gurgel...die fäuste geballt...das adrenalin kocht...

firing squad, brownsville niggaz, M.O.P. diese geilen schweine, ich liebe sie !!!

cheers

Jo nimmnä nid grad fürä...:p

Röschti
23.11.2004, 21:36
Big Daddy Kane??
Pharoahe Monch??

das wär jo unglaublich!!
i freu mi wiana klina goof...:D

damn...:dance:

:yeah:

kalmoo
23.11.2004, 22:01
sicher wir nehmen sie alle raus...

willst du sie sehen? ich hoffe schwer nicht.

ansonsten kannst du uns ja am konzert darauf ansprechen...

bis dann...

cheers
kalmoo, afbasel

dscheims
23.11.2004, 22:31
hey scheisse man, ich ghei no übere vor vorfreud!!!

was ich eigentlich ha welle froge: gits genauers (oder bestätigunge/absage) wäg de specialguests? ha im internet nüt gfunde. reezer?

Telson
23.11.2004, 23:16
sian, vo chur us...stimmt das ?

messi

Telson
23.11.2004, 23:30
ah,isch habs gfunde....merci

Stylebock
24.11.2004, 13:15
Original geschrieben von kalmoo

cheers

hehe...glaub as het am Fritig gar kai Bündner meh döt doba...:D

das wird dHärti...voll geil...wenn dr Kane no kunnt...:blingblin

Stylebock
24.11.2004, 13:19
he he....und das bechum denn natürlich au ich über! oke?guet!

du kasch aifach au zu miar kho, denn zahl dr as Biar :D

bSkrime
24.11.2004, 13:23
hets no tickets? isch das de fritig...das heisst übermorn?

Stylebock
24.11.2004, 13:27
Original geschrieben von bSkrime
hets no tickets? isch das de fritig...das heisst übermorn?

wüsst nit obs no het...nai isch am Samstig...Riders Palace Laax...falls i hüt ir Stadt bin kann dr schnell am Ticket Corner froga obs no het...

bSkrime
24.11.2004, 13:31
...merci villmol alte...aber wenns am sam. isch chani gar nit cho...fuck ich verpass das!...denn bin ich in adam am nutte figge und gratis kiffe...isch au easy aber mop wer geiler...
möchts nit öber uf video ufneh? so gemütlich neume es statiif ufstelle...

Stylebock
24.11.2004, 13:39
Original geschrieben von bSkrime
...merci villmol alte...aber wenns am sam. isch chani gar nit cho...fuck ich verpass das!...denn bin ich in adam am nutte figge und gratis kiffe...isch au easy aber mop wer geiler...
möchts nit öber uf video ufneh? so gemütlich neume es statiif ufstelle...

hehe Adam isch mol au geil :kiffer:

klar kanni ufneh, denn kömmer I-Net-Live-Cam Übertragig macha, kasch us am Coffee-Shop zualuaga :p

ne aber werd eh dDigiCam mitneh, Fötali gits sicher denn!

reezer
24.11.2004, 13:43
WICHTIG:
das big daddy kane und pharao monch dabei sein werden sind gerüchte die durchaus stimmen könnten und möglich sind...

offiziell bestätigt ist aber "nur" M.O.P. und Primo!

Stylebock
24.11.2004, 13:49
WICHTIG:
das big daddy kane und pharao monch dabei sein werden sind gerüchte die durchaus stimmen könnten und möglich sind...

offiziell bestätigt ist aber "nur" M.O.P. und Primo!

i hassa Sätz wo dr Konjunktiv beihalten...:D

mann kann das nit öpper bestätiga...:p

reezer
24.11.2004, 13:52
Original geschrieben von slanGRover

mann kann das nit öpper bestätiga...:p

ich glaubs nöd würklich...
dä vertrag isch uf m.o.p. und primo so viil ich weiss...
di anderä beidä söttet angeblich eifach no so quasi "mitcho".
aber ihr werdet sehen... freut euch doch einfach auf eine geile m.o.p.-show... dann werdet ihr sicherlich nicht enttäuscht sein...

Danielsson
24.11.2004, 14:37
ich glaubs nöd würklich...
dä vertrag isch uf m.o.p. und primo so viil ich weiss...
di anderä beidä söttet angeblich eifach no so quasi "mitcho".
aber ihr werdet sehen... freut euch doch einfach auf eine geile m.o.p.-show... dann werdet ihr sicherlich nicht enttäuscht sein...

Das chani nur ungerschriebe....!!!!

sian
24.11.2004, 14:39
und liv, gits no tix?

eliAz
24.11.2004, 14:40
ach, wenn i de thread duraläs kai übera mann... reezer, nomol danka viel mol!!

freu mi mega druf, hellyeah!

cel
24.11.2004, 14:54
...celi au am start!:p

Chraensch Lee
24.11.2004, 17:34
ha ghört de primo seg am samstig in rom? :hmmm:

Weiss öper öpis gnauers a.k.a. isch da öpis dra?

Leon
24.11.2004, 18:35
da muess ich direkt au no inne schriebe das ich jede nacht bevor ich is bett gang dra dänkt wie verdammt heftig das doch werde wird!

ich freu mich ja so unglaublich!!¨juhuhuhuhu

piiis

Stylebock
24.11.2004, 18:52
und liv, gits no tix?

bin nit go luaga...kanni aber mora für di macha wenn witsch...?

vu miner Sita au nomol as Merci an Reezer! geili Sach!

Mr. Meth
24.11.2004, 19:30
FUCK ech hätt unbedingt as M.O.P. wellä!!!!! Aber cha leider ned...! Scheisse, wär so geil gsi
M.O.P. gad voll ab, det hätt ech mini Agressione weder mal friie lauf chönne lah..
Hmm... SCHAD
Aber die wo chönt gah wönsch ech vell Spass, mags allne gönne wo chönd gah!:bouncecro

sian
24.11.2004, 20:02
bin nit go luaga...kanni aber mora für di macha wenn witsch...?

vu miner Sita au nomol as Merci an Reezer! geili Sach!

slang, scho guet thx trotzdem, hed sich erledigt!

paar bierli kippe dobe, aight?

und hey, milchmaa nöd vergässe:D

Stylebock
24.11.2004, 20:04
slang, scho guet thx trotzdem, hed sich erledigt!

paar bierli kippe dobe, aight?

und hey, milchmaa nöd vergässe:D

Biar? wo? gimmer ais!!! :D

aight nimm dr aini mit..HANDSIGNIART!!! :p

dscheims
24.11.2004, 20:11
Original geschrieben von Chraensch Lee
ha ghört de primo seg am samstig in rom? :hmmm:

Weiss öper öpis gnauers a.k.a. isch da öpis dra?

wo hesch das ghört?

sian
24.11.2004, 20:14
Biar? wo? gimmer ais!!! :D

aight nimm dr aini mit..HANDSIGNIART!!! :p

nä pf nüt handsigniert, eifach en brännti cede:p seich...

gimmer piar piar piar...hed gnueg für all...gisch n funke wenn d mal dobe bisch!

Chraensch Lee
24.11.2004, 20:42
Original geschrieben von dscheims
wo hesch das ghört?

ebe über sibe egge i de grüchtlichuchi, drum frögi au ob da öppis dra isch. wett da niemer verunsichere.

taktfalter
24.11.2004, 21:22
schiintmer letscht wuchä z`roma xsisi, also kai schtress...

http://www.2night.it/album//redattori/sid/djpremier_1611_d.jpg

Stylebock
24.11.2004, 21:25
Original geschrieben von taktfalter
schiintmer letscht wuchä z`roma xsisi, also kai schtress...

http://www.2night.it/album//redattori/sid/djpremier_1611_d.jpg

ds Rom hends ihn als Hauptact...in Laax kunnt er eifach so mit..au geil...:D

kevp
25.11.2004, 11:49
dieser event wurde abgesagt/verschoben...

Danielsson
25.11.2004, 11:56

Was meinsch mit DIESER???
19.11.04 oder 27.11.04???

Stylebock
25.11.2004, 12:10

was, Laax oder Rom???

kevp
25.11.2004, 12:39
was, Laax oder Rom???

rom

Stylebock
25.11.2004, 12:42
rom

puh..hesch mr scho Angst gmacht...

Danielsson
25.11.2004, 13:13
puh..hesch mr scho Angst gmacht...

Jo gäu säg nüt, man Kevp mach so öppis nie wieder...!!!:)

eleven
25.11.2004, 15:46
yes au am start! geschter tickets gholt...hehe

hey weiss irgend so eine vo euch was me alles verpasst wenn me erscht mit em bus chunnt wo 21:43 dört isch??? oder isch denn s risiko zgross das me e teil MOP verpasst? ich glaub jo nid das die scho am 21:00 loslegge...wär jo schono chli früeh he.

fragen über fragen...

reezer
25.11.2004, 19:03
!!! AUSVERKAUFT !!!

el gato
25.11.2004, 19:08
M.O.P & DJ Pre-Pre-Pre-Premier

wird sicher e haaammmer show....:grossaug: :rasta: :drink: :dj:

#ChRüSiMüSi#
25.11.2004, 19:12
..uhh hehe oke, wenns usverchauft isch wirds wohl nüt mitme spontan entscheid:)

Stylebock
25.11.2004, 19:17
!!! AUSVERKAUFT !!!

vu wo hesch das??? han hüt am Ticketcorner aglüta, shet ghaissa sie hegend no dHälfti vu da Billet...:hmmm:

reezer
25.11.2004, 19:20
vu wo hesch das??? han hüt am Ticketcorner aglüta, shet ghaissa sie hegend no dHälfti vu da Billet...:hmmm:

direkt vom riders... wird scho stimmä... garantiert usverkauft....

Grüeni
25.11.2004, 19:50
!!! AUSVERKAUFT !!!

Nit mis Problem, i han mis Ticket guat verstaut bi miar im Tresor :D Wird sicher hammerfätt!! :dance:

Stylebock
25.11.2004, 20:06
Original geschrieben von Grüeni
Nit mis Problem, i han mis Ticket guat verstaut bi miar im Tresor :D Wird sicher hammerfätt!! :dance:

nomol as Ticket wo dr hola könntsch...:

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7922

Firing Squad...hell yeah wird das fett...

reezer
25.11.2004, 21:23
news aus laax:
Die Show von M.O.P. am 27.11.04 im Riders Palace Laax findet plangemäss statt. Wie sich heute bei DJ Premiers Ankunft in Zürich (Show im Mascotte Donnerstag 25.11.04) herausstellt und trotz unterschriebener Bestätigung sowie Vertrag mit der Agentur und bezahlten Vorschüssen, wird DJ Premier in Laax definitiv nicht mit am Start sein. Das Konzert ist Ausverkauft und wir freuen uns auf diese exklusive Show von M.O.P. in Europa.

Chraensch Lee
25.11.2004, 21:24
heh, hett min grüchtlichoch gar nid so unrecht gha...

Talib
25.11.2004, 21:33
die meischte gönd jo wägem DJ Premier!!! ond de escher ned am start.

reezer
25.11.2004, 21:50
Original geschrieben von Talib
die meischte gönd jo wägem DJ Premier!!! ond de escher ned am start.

di meistä gönd wägä premier?!?!? glaubs scho nöd ganz...

Talib
25.11.2004, 21:59

klar M.O.P. werd secher derb abgoh! but it ain't the same without primo.

do semmer eus secher einig.

Lartscho
25.11.2004, 22:02
muahahahhahahahah

die wo nume waegem premier goe si ploed

reezer
25.11.2004, 22:10
Original geschrieben von Talib
klar M.O.P. werd secher derb abgoh! but it ain't the same without primo.

do semmer eus secher einig.

?!¨?!?!? scho nöd ganz... aber isch glich...
m.o.p. sind erst zum zweitä mal überhaupt i dä schwiiz so viil ich weiss und isch einzigä konzert in europa...
premier chasch dir jedes jahr mindestens zwei mal i dä schwiiz ziäh und ständig in ganz europa unterwägs...

Grüeni
25.11.2004, 22:24
news aus laax:
Die Show von M.O.P. am 27.11.04 im Riders Palace Laax findet plangemäss statt. Wie sich heute bei DJ Premiers Ankunft in Zürich (Show im Mascotte Donnerstag 25.11.04) herausstellt und trotz unterschriebener Bestätigung sowie Vertrag mit der Agentur und bezahlten Vorschüssen, wird DJ Premier in Laax definitiv nicht mit am Start sein. Das Konzert ist Ausverkauft und wir freuen uns auf diese exklusive Show von M.O.P. in Europa.

:wtf: Was fürne verpimpelte Scheisse!!

Dr.Houmi
25.11.2004, 23:28
hmm also gits denn gar kai abigkassa?

peezn

reezer
26.11.2004, 02:23
Original geschrieben von Dr.Houmi
hmm also gits denn gar kai abigkassa?

peezn

nope... gibt es nicht!

kevp
26.11.2004, 05:17
und dj premier wird auch nicht am 17.12. in schönenwerd sein, wie man auf einem schweizer hip hop portal erfahren kann... :rolleyes:

Phôe
26.11.2004, 08:58
och nee schaade das der primo nich am start ist! wär n schönes zückerchen gewesn! ha seine show einmal in der roten fabrik gesehn und ich war wirklich hin und weg!

aber easy freun wa uns auf M.O.P, denn dass is ja schliesslich der Hauptgrund für die lange reise nach laax!

:D :D :D

cel
26.11.2004, 09:34
och nee schaade das der primo nich am start ist! wär n schönes zückerchen gewesn! ha seine show einmal in der roten fabrik gesehn und ich war wirklich hin und weg!

aber easy freun wa uns auf M.O.P, denn dass is ja schliesslich der Hauptgrund für die lange reise nach laax!

:D :D :D

word....langi reis!but damn...ha mi würkli gfreut uf de primo....oh no!

:D

eleven
26.11.2004, 10:09
weiss niemer öbbis übers programm? wenn chunnt mop? vorgruppe? afterparty bis wenn???

gruess

Danielsson
26.11.2004, 10:34
news aus laax:

Isch schad isch dr Primo nid am start, aber MOP wird dört si...wäge däm gömer ja ou...:p
Puuhhh das wird mir no ä Reis :kiffer: :alk:

Supremedjgm
26.11.2004, 10:36
Original geschrieben von Lartscho
muahahahhahahahah

die wo nume waegem premier goe si ploed

du hesch doch kei ahnig !

M.O.P si wägem Primo so bekannt !

PEACE

Danielsson
26.11.2004, 10:40
du hesch doch kei ahnig !

M.O.P si wägem Primo so bekannt !

PEACE

He wie fahrsch du ufä?
Zug? Auto? Bus? Taxi?:D

Hüt am Mittag im Lollypop?!:p

piiis

Phôe
26.11.2004, 10:48
also miar gehn mitem velo......uff das wird sträng:D :D :D :D :D :D

ah sorry spaaaaaaaam aber ich bi grad am überegheie vor fröid!!!

Danielsson
26.11.2004, 10:50
also miar gehn mitem velo......uff das wird sträng:D :D :D :D :D :D

ah sorry spaaaaaaaam aber ich bi grad am überegheie vor fröid!!!

loool
Guät i und usschnuffä Junge, numä ruhig...:p

Supremedjgm
26.11.2004, 10:53
He wie fahrsch du ufä?
Zug? Auto? Bus? Taxi?:D

Hüt am Mittag im Lollypop?!:p

piiis

ah mann ig chumä nit. Ha weder es Tick no schüsch öbis ! Gäud hani ou nit so viu. Scheisse, ig wär huerä gern gange. D`Kollege wo vor 3 Johr in Neuchatel si gsi, heis mega derb gfungä ! Die Rockä aues !
Wünschä dir und aune aight-genosse viu spass !

Phôe
26.11.2004, 10:53
loool
Guät i und usschnuffä Junge, numä ruhig...:p

medel, wennschon:D

nei aber ich ghei ächt übere bi voll am zitere cha gar nümm schaffe:(

Danielsson
26.11.2004, 11:01
ah mann ig chumä nit. Ha weder es Tick no schüsch öbis ! Gäud hani ou nit so viu. Scheisse, ig wär huerä gern gange. D`Kollege wo vor 3 Johr in Neuchatel si gsi, heis mega derb gfungä ! Die Rockä aues !
Wünschä dir und aune aight-genosse viu spass !

Ou nei, das isch bitter!
Ha vou gmeint du chunnsch ou!
Ja easy, i nicke de ou chli für di ab...hehe

piiis u thx

@Phoe: Schaffe? I dr ganz morgä no nüt gmacht! lol

Phôe
26.11.2004, 11:04
ja ich hau ebe au no nüt gmacht, cha gar nid dänke nur no es sell ändlich vieri si, ich packe brett und bag zäme,alk poschte und ufe zug renne und den LAAX, und morn mop......scheisse aber hätt mega vill ztue und de chef flügt mer andauernd um d ohre:D :D

el gato
26.11.2004, 15:02

ähh ich glaub di meischte gönd scho au weg em primo:

dä primo isch verantwortlich für d-Präsenz vo
verschiedene "mittlerwil" Grössene im Biz:

Afura, Group Home, Jay-Z, MOP, Jeru, ..usw.

viele Leute haben ihren "start"-Erfolg Premier zu verdanken
was die Beats betrifft* und meist hebed sich am primo
sini beats stark us eme album use...aso das gseht mer
uf em Capone N Noreaga Album ....döt isch NUR dä
Primo Beat würkli guet ....und das chasch na bi vilne säge...

man weiss es ja....NUMBER ONE PRODUCER...

aber ich hoff sie hend dä dj big deal oder susch
en luschtige cheib däbi...freu mi mega

Aurel
26.11.2004, 15:07
Original geschrieben von el gato
NUMBER ONE PRODUCER...

jegliiche wiiteri comment isch überflüssig...

...ich weiss, au mine...

:p

monsun
26.11.2004, 15:43
4 tíckets à je 40.-, mir sind leider verhinderet..

bitte uf:

smooth
26.11.2004, 16:24
und dj premier wird auch nicht am 17.12. in schönenwerd sein, wie man auf einem schweizer hip hop portal erfahren kann... :rolleyes:

haha kev p.....vo wo hesch di info?? ha au ghört das sie pete rock hole...?? wo checksch das amigs ab? gets en internetsite vo dere halle oder so???

smooth
26.11.2004, 16:25
Original geschrieben von Aurel
jegliiche wiiteri comment isch überflüssig...

...ich weiss, au mine...

:p

haha, so eifach es das ned...aber easy, geschmackssache...

piranha
26.11.2004, 16:26
zur infos für alli unterländer,
iahr müand kei langi unterhosa alega. es het nit a hufa schnee. dia wo ihres gliabta brett mitnemend, für dia gitz e spass ufm gletscher.

also, hüt isch schu friitig und mora isch samstig.d.h. mop.
vm finschta *freu*freu*

allna vil spass und tüand aständig im bündnerland. kei scheiss macha :o) nit zviel droga konsumiara.

piiiis

Leon
26.11.2004, 17:27
isch ja voll des shit! han mi mega uf der primo gfreut!:(

Danielsson
26.11.2004, 17:43
zur infos für alli unterländer,
iahr müand kei langi unterhosa alega. es het nit a hufa schnee. dia wo ihres gliabta brett mitnemend, für dia gitz e spass ufm gletscher.

also, hüt isch schu friitig und mora isch samstig.d.h. mop.
vm finschta *freu*freu*

allna vil spass und tüand aständig im bündnerland. kei scheiss macha :o) nit zviel droga konsumiara.

piiiis

Mischt, ha dänkt isch scho vou Winter ds Laax, janu de muäss i nid mini Caterpillar alegä!:D

Dr letscht Satz chasch dir spare!
Scho fasch ds spät...:p

piiis

Stylebock
26.11.2004, 19:26
aifach öppis...

sorry Jungs, aber wer nur wäg am Primo 35.- resp. 40 Franka zahlt isch blöd...

klar isch er an geniala Producer, unbestritta...aber Djs gits jeni bessari...und ghönd iar an as Konzert vum Primo will iar denkend dass er alli Tracks spiilt wo er produziert het? glauba kuum...

MOP wird sicher rocka...ob jetzt do an Premier oder nit an da Tables isch kunnt nit gross druf a...klar isch es schad dass er nit kunnt, aber er isch eh 5mol im Johr in dr Schwiiz...

aber eba...let's do some party...bis mora!!!

Grüeni
26.11.2004, 19:39
Waiss ma denn schu wer jetzt hinter da Tables isch? :hmmm:

Talib
26.11.2004, 20:00
ähh ich glaub di meischte gönd scho au weg em primo:

dä primo isch verantwortlich für d-Präsenz vo
verschiedene "mittlerwil" Grössene im Biz:

Afura, Group Home, Jay-Z, MOP, Jeru, ..usw.

viele Leute haben ihren "start"-Erfolg Premier zu verdanken
was die Beats betrifft* und meist hebed sich am primo
sini beats stark us eme album use...aso das gseht mer
uf em Capone N Noreaga Album ....döt isch NUR dä
Primo Beat würkli guet ....und das chasch na bi vilne säge...

man weiss es ja....NUMBER ONE PRODUCER...

aber ich hoff sie hend dä dj big deal oder susch
en luschtige cheib däbi...freu mi mega

du seisches..hehe

ha rächt gha, die meischte wärde sech scho zemli ufrege, dass de primo ned debi esch. aber easy möched s'beschte drus. M.O.P. firing squad!!!

Leon
26.11.2004, 20:38
aifach öppis...

sorry Jungs, aber wer nur wäg am Primo 35.- resp. 40 Franka zahlt isch blöd...

klar isch er an geniala Producer, unbestritta...aber Djs gits jeni bessari...und ghönd iar an as Konzert vum Primo will iar denkend dass er alli Tracks spiilt wo er produziert het? glauba kuum...

MOP wird sicher rocka...ob jetzt do an Premier oder nit an da Tables isch kunnt nit gross druf a...klar isch es schad dass er nit kunnt, aber er isch eh 5mol im Johr in dr Schwiiz...

aber eba...let's do some party...bis mora!!!

ja da stimmt ich dir vollkomme zue! aber ich mein mir hättest voll s 5erli unds wägli gah! you now waht i meen?
wär doch vollkomme der hammer gsi m.o.p. mit primo, wär voll d härti gsi määnn!
aber es wird so wie so en verdammt härti show!¨
bin einfach einmbisschen enttoschen, das primo nicht dabei ist!

sian
27.11.2004, 12:19
hed öppert es tick vörig?

cel
27.11.2004, 12:33
hed öppert es tick vörig?

non che uno?:rolleyes:

mod
27.11.2004, 12:56
special guest big daddy kane ? stimmt da

kevp
27.11.2004, 13:55
Original geschrieben von mod
special guest big daddy kane ? stimmt da

lass dich überraschen... säg nonig meh...

cheers und bis bald!

Onkel_Agathe
28.11.2004, 03:02
so mop het grockt ca. 1 stund oder weniger well dä rescht isch biz show xi billigä tittie contest und so...weiss au nöd obig isch kewl xi aber so überderbe isch es halt au nöd xi kä band kä special guests aber isch glich okee xi mol m.o.p live z xeh...!

so ich mach mi mol uf dä weg is nescht...

cheerio

mod
28.11.2004, 12:07
verzelled mal die wo gsi sind ;p

Leon
28.11.2004, 15:26
ja wänn m.o.p. würkli mal ihre songs bracht händ is abgange wie nüt, verglichbar mit emene punkt konzi:D !
aber sie händ rächt viel mal unterbroche und so.
aber bin ehrlich gesagt scho es bizili enttosche!!
kein primo, kein special guest, was geht mann?

und hoollliii shit de wo de schueh zflüge cho isch, sind rächt sauer worde!! ih mini auge au rächt verständlich!!

piis

Grüeni
28.11.2004, 15:43
Also im grossa und ganza hanis aigentlich au recht geil gfunda, aifach a meeeega Gequetsche, drum bini uf dr Gallerie gsi :D

Au mit häts relativ kurz dunkt... Dia Unterbrüch hätten amel nit sölla si, dia Tütti-Show hani recht unsinnig gfunda, denn dia Dama sind aifach nit geil und prüd gsi.

Röschti
28.11.2004, 16:32
jo konzert isch voll easy xi. leider isch irgendie zpublikum huara aggresiv xi, han glaub 3 oder 4 schlägereia mitkriagt, zmiztdri. und eba, biz kurz halt, aber trotzdem abganga.

peace

Leon
28.11.2004, 16:38
Original geschrieben von Röschti
jo konzert isch voll easy xi. leider isch irgendie zpublikum huara aggresiv xi, han glaub 3 oder 4 schlägereia mitkriagt, zmiztdri. und eba, biz kurz halt, aber trotzdem abganga.

peace

was schlägereie? hani voll nöd mitbecho!! ich finds halt voll geil wänns ächli aggro zue und her gaht ebe so wie gester! hardcore halt!! yeah

Al Bana
28.11.2004, 16:48
Original geschrieben von Röschti
huara aggresiv xi, han glaub 3 oder 4 schlägereia mitkriagt, zmiztdri
peace

huere aggresiv mit 3 schlegerei? ds isch ja würkläch nüt.. i meine bire schwule rnb party ( so wi geschter) gitz mindestens 5 schlegerei pro abe, u bi mop wirsch ja automatisch chli agressiver, ds chönntsch dene lüüt hie in thun nid zuemuete

Grüeni
28.11.2004, 16:55
Original geschrieben von Al Bana
huere aggresiv mit 3 schlegerei? ds isch ja würkläch nüt.. i meine bire schwule rnb party ( so wi geschter) gitz mindestens 5 schlegerei pro abe, u bi mop wirsch ja automatisch chli agressiver, ds chönntsch dene lüüt hie in thun nid zuemuete

Bi üs in da Berga isch halt no Friede, Freude, Eierkuchen :D

Leon
28.11.2004, 17:17
ich find schlägerei voll siht mann! aber wänds halt so wie gester voll härt abgaht isch halt no schnell passiert, das es paar sich ahgfigget fühlet!¨naja

eliAz
28.11.2004, 17:23
eidütig eis vo de derbschta, geilschta konzert gsi i mim leba. damn, dia siecha hend grockt, und wia!!!

Telson
28.11.2004, 17:36
Lil'fame hät gschieder während em konzert meh zeigt, als nacher bi de party chli go is mic schreie...kein blasse wer de dj gsi isch...jedefalls en riise #??@*, immer track nachere minute abstelle zum sin scheiss verzelle, de einzig wo titte zeigt hät isch ja eh er gsi:wtf:

el gato
28.11.2004, 19:26
Original geschrieben von Telson
Lil'fame hät gschieder während em konzert meh zeigt, als nacher bi de party chli go is mic schreie...kein blasse wer de dj gsi isch...jedefalls en riise #??@*, immer track nachere minute abstelle zum sin scheiss verzelle, de einzig wo titte zeigt hät isch ja eh er gsi:wtf:

yup dä gib dr recht...dä afterparty dj isch ja gschääämig
gsi aber ebe...mer weiss nid warum so nen honk anere
mop afterparty ufleit....

mer händ fasch di halb show verpasst, will - s scho
so früeh losgleit..händ...

trotzdem.....isch andersch abgange....

i m out:kiffer: :no:

kevp
28.11.2004, 19:31
yup dä gib dr recht...dä afterparty dj isch ja gschääämig gsi aber ebe...mer weiss nid warum so nen honk anere mop afterparty ufleit....

wärsch gschider du a de turns gsi :D

dänn wär's so use cho...

:bouncecro

el gato
28.11.2004, 19:34
wärsch gschider du a de turns gsi :D

dänn wär's so use cho...

:bouncecro

jää güüet...das weiss mer nid...aber isch würkli so gsi...

Grüeni
28.11.2004, 19:34
yup dä gib dr recht...dä afterparty dj isch ja gschääämig
gsi aber ebe...mer weiss nid warum so nen honk anere
mop afterparty ufleit....

Das isch dr Bruader vum Bligg gsi, dr DJ Sam... Und i han ihn aigentlich huara geil gfunda, er hät miner Mainig noch geili Träcks brocht!

AiGhTgeNoSSiN
28.11.2004, 20:42
SKonzert isch geil xi, abr voll nöd verglichbar mit eim wiä z.B. Dilated Peoples odr so. Abgangä ischäs würkli no därbe bi dä eintä Tracks. Abr wiä xeit, äs uuu huerä Gedränge!!!
Und isch mer irgendwiä au sochli iä cho wiä wänns huerä vill aggressivi (bsoffni) Leuz gha het det..

Nei aber susch isch scho edl xi!!!

Hüt Namitag hämer diä Härrä M.O.P no xeh än edli Plattä mit jeenschtem feinem Züg verdruckä i eusäm Hotel..

cel
28.11.2004, 21:05
Original geschrieben von Grüeni
Das isch dr Bruader vum Bligg gsi, dr DJ Sam... Und i han ihn aigentlich huara geil gfunda, er hät miner Mainig noch geili Träcks brocht!

de sam het geil ufgleit...hehe...vo shook ones bis zu u.n.i.t.y het er mis herz zum gumpe bracht:D hehe...

aber s konzert...naja...biz fräch!:rolleyes:

niKita
28.11.2004, 22:58
aso d after party esch jo wohl abgange..hehe..*nocomment*

abr s konzert..naja..1. send durend lüüt duregloffe wo 2m gross send, de hesch grad gar nüt xeh..ond wenn wiiter füre gosch, drücket all..mhh..has de letschtendli ufere mini tribüne gstande woni doch öpis xeh han..

Telson
28.11.2004, 23:15
haha niki, du hätsch au nüt gseh bi 1.70m lüüt :D

übrigens isch mini meinig uf de primo ersatz bezoge gsi...aber klar, de bide party häsch au nöd chöne bruche...vorallem nacher die gliiche tracks spiele, wie scho vor em konzert gloffe sind:wtf:

Phôe
28.11.2004, 23:31
naja wies au immer so isch wenni so en ganz krassi vorfroid han, bini meischtens hinterher entüscht, willi halt d erwartige z höch ufegschrubt han!

also vom hocker ghau hets mi nid grad, esch voll easy gsi de obe, aber hett meh erwartet gha au vo de spilziit her.....naja vilicht ischa au a mir gläge, wili die ganz ziit irgendwo umegschwankt bin und demit beschäftigt gsi bin ide gägend ume z fötele!.....pics vom konzärt folge morn no.....

Tante Dagmar
29.11.2004, 00:12
Hab mir doch bei näherem Betrachten gedacht, er sähe etwas "nach Bligg" aus :p
War also sein Bruder ...

de sam het geil ufgleit...hehe...vo shook ones bis zu u.n.i.t.y het er mis herz zum gumpe bracht hehe...

Der DJ hat mich mit FULLLLLSCALE beglückt!! Dankeee
:blingblin

aXionJaXion
29.11.2004, 00:23
i muass säga: fetts konzert! ABER: ds schwulschta publikum siit DavidHasselhoff! das scheiss ummageficke isch mer derber ufda sack ganga! Gönd döch an as scheiss punk-konzert wenner poga wennd!!!! :wtf:
naja...villicht bin i einfach zu nüachtern gsi! :)

Friiida! .......insmuuul?

piranha
29.11.2004, 14:24
i han zkonzert au geil gfunda ka. schad hends nit no me bekannti tracks brocht ka. aber isi. schlägereia hani also keini xseh ka. gits sus im riders aigentlich nia. amol bis ez nia öpis grosses. ussert wia ihar schu gseit ka hend, wens bsoffni het. darum liabi lüüt. rauchend liaber a lunta. macht friedlich und isch besser.
i han dia schow mita "mädels" voll dr shit gfunda ka. aifach öpis. sie hättend gschieder as paar geili liader brocht anstatt dia ziit mit so öpisem zvertrödla....
het mega viil lüt ka....piis alna no a schöna MÄNTIG nomitag.

Phôe
29.11.2004, 16:20
so noch für die die leider nich am start sein konnten:

Phôe
29.11.2004, 16:27
once again

Danielsson
29.11.2004, 20:48
Ja aso i ha d Show mit gmischte Gfüähl erläbt, den wen d Tracks si cho isches vou abgangä, aber die scheiss Miderjährige-Surfbrätt-"Show" isch ja vou fürä Arsch gsi...

Ds Volk isch zimlich abgangä, doch dä shizzl mitäm Schueh und dr Homie wo vor Bühni isch jamet isch ja wou ds dümmschte :hmmm:

Klar, wenn Primo am Start wär gsi, wäre no viu geileri Tracks vom Warriorz Album cho, doch isch vou fett gsi.

Eye of the Tiger, Ante Up u Cold as Ice si ja zu deeeerb gsi, ohhh weeeee...:p

Ajo, i wet mi no bi aune Entschuldige wo i irgend ire Form verletzt ha, ob ufä Fuäss stoh etc. :D hehe

Isch eifach ou aus drumherum fett gsi, Laax, Hotelzimmer, wiiti Reis, u fucking M.O.P...

@Slang: nächscht mau träffe mir üs de chli schnäuer, hehe

piiis

Fentilator
29.11.2004, 20:53
Als erschtens sKonzert het grockt! Säb isch klar...
Aber entüscht bin au ich. Natürlich isches dä Hammer ämol M.O.P. live zgseh zha, aber wenns ihri vilä Burners nöd bringäd und däfür nu di längscht ziit laberäd uf dä bühni, findis recht schad!

Hingägä party danach isch däfür no easy gsi, obwohls recht pimpig daher cho isch. Alkohol sei dank!!! :drink:

Grumble
30.11.2004, 17:58
hans eis vo de schlächtiste konzert gfunde woni je gsi bin!fuck mann dhelfti vo de ziit händs scheiss glabberet!ich mein sorry für 40 stutz wetti chli meh ghöre we 8 tracks!

das wos gspielt händ isch dope gsi kei frag aber trotzdem ...

Grumble

Telson
30.11.2004, 18:11
so und nöd anderscht

mieze
02.12.2004, 01:02
...und wer vo euch het dr laze zuetextet ??? :D :D

A NOTE FROM LAZE...

So I was talking to this kid from Switzerland about hip hop. He was like “I live hip hop I live this shit, I have been listening to M.O.P since I was 9 years old. When I first heard them they scared the shit out of me. It wasn't anything they said it was the energy I felt from the speakers. I learned how to speak English by reading album lyrics. Bukka bukka blah, that's what I like.”

I told the kid we finally had a website. He was really excited. But he said he new everything about the group and all he wanted to know was where the next show was.

“I love fuckin M.O.P, I love fuckin hip hop. I hate that bullshit you Americans are trying to push on us, I want more Gangstarr and Freddie Foxx, more Tribe more Talib and Mos Def, The Roots are dope too.” So I asked him what he thought about Jay Z and other successful rappers, he loved Jay, but hated the fact that he kept retiring. He thought he was buggin. But I told him Jay didn't need the music anymore.

Anyway, hip hop nowadays is huge, and therefore M.O.P is now on the net for the people who want more of it. Everywhere we go, people ask us about the new M.O.P album, so Billy says send him twenty dollars and he will send u one.

I told him Damon Dash might not like that, but u know Billy, he don't care about that, he's crazy.

Any way here's how u can get to know us right now on the www.themashoutposse.com

Salute,
Laze

(quelle: http://www.themashoutposse.com)

kevp
03.12.2004, 00:52
der tour schedule ist auch noch eine bemerkung wert: :D

Wed, September1 2004
Cricket Pavilion
83rd Ave & Encanto Blvd, Phoenix, AZ 85035
Phone: (602)254-7599

Fri, September3 2004
Coors Amphitheatre
2050 Otay Valley Rd., Chula Vista, CA 91911
Phone: (619)671-3500

Sat, September4 2004