Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : nazi track, für die beteiligte DE RESCHT, LÄSE ABER BITTE NÖD SPAME

wichtlprinz
30.09.2004, 00:56
bis ez simmer uf das cho, dass mer gruppeiteilige bruched, wiiters wird au da ihne besproche.. aber gruppe müend stah!!

vowäge text wiiterge und nacher wiiterschribe, findi gueti idee, dänn chunnt nüt 2mal vor und hät de track au en zämehang!

MC's:

-Dämon
-P-Flow
-TiDAL
-MCrobidog
-Flowz-eat??!!
-de_K
-Jojumitu
-Don Philippo
-Unique
-Christio
-IronMC
-Lil-T
-Albaner
-Habasch
-LAN

bitte iteile wer time und interesse hät! (bin in letschter ziit im stress sorry peepz)

p0izz

Al Bana
30.09.2004, 01:03
i würd säge, di 14 mc's zeige mau öppis vo sich, nähme nöii öppis uuf wenn si no kes audio hei..

Ziit: 72 h, säge mr mau bis sunnti abe 22 00...

wär bis denn nüt het zeigt gheit automatisch usse.. für di angere wo öppis zeige giut fougendes: es git so öppis wi ne jury, us de produzente z.b. , wo d part vo de mc's bewärtet und se je nach däm laat la mitmache odr se ussetuet...

aight????????

würd säge am schluss bliibe 9 übrig.. für 5 längs leider nid..

bi de produzänte nimmt me eifach di 3 beschte beats wo si präsentiere...

ds wär mini idee.. was meinet dir drzue?

habasch
30.09.2004, 01:06
Gruppe1: (verantwortlich: ?)
Don Philippo, TiDAL, Christio

Gruppe 2: (verantwortlich: ?)
de_K, Flowz-eat, Jojumitu

Gruppe 3: (verantwortlich: ?)
Unique, LAN, Habasch

Gruppe 4: (verantwortlich: ?)
MCrobidog, Albaner, Lil-T

Gruppe 5: (verantwortlich: ?)
Dämon, P-Flow, IronMC,

----------------

5 Beats werdet no gsuecht!

eine pro gruppe fürd verantwortig mälde (und bitte kei, ...ja villicht... ...wänn dä nöd macht..., und ...blablabla...)

sad

habasch
30.09.2004, 01:16
Original geschrieben von Albaner
...was meinet dir drzue?

Jo, hett keis problem demit!

Auso, ich manage das!

Jede MC söllmer en track (lieber Link dezue; geit aber au so) bis am sunntig 20:00 vo siich ufd mailadrässe habasch@rhs-records.ch schicke!
Bitte mitem name!

Dänn verlinki das züügs bis 22:00 und stell es html ufs web
bzw. lad d mp3's no ufmin server, wäns ned im internet isch!

Mitde Beats wär das s gliiche! Chanmer aber vorstelle, dasmer dänn zwenig am start händ, da die meiste ires züüg zerstno müssted produziere!

Auso, freumi uf eui mails! :D

wichtlprinz
30.09.2004, 01:20
albaner und habasch... ich weiss nöd... es isch sicherlich schwer für die öpis ufzneh wo kein text oder beat uf lager händ.. was au immer... findes so nöd so guet will mer dänn bis am sunntig eh nüt meh zberede händ...

wär eher für 5 trackz, und en webuftritt.. kei ahnig isch mal so vorcho... e page mache oder irgendwas wo mer die trackz chan suuge und bstelle.... (materialchöschte) blablabla... findes besser wänn mer 5 trackz mached und die aber dänn erscht als fertig ischtuufed, wänn d "schüri" sis ja wort ge hät!!! will usscheide und ziitlimit, findi git dem ganze chli en unagnehme gschmack.. wills eifahc under ziitdruck muss gmacht werde, und es git villicht lüüt wo under dem nöd chönd schribe oder so...

min vorschlag:

gruppe ufstelle (gfallt mer habasch... mir egal mit wem, hauptsach es lauft) und emal afange schribe aka ufneh, das poste (einzelni parts, die vo de aightgenosse KONSTRUKTIV bewerte lah) und so abändere bises würklich fäzzt! so macht das ganze au meh spass und es git kein druck... schlächti parts chönd dänn notfalls glich zruggzoge werde... neui mcs wäred schnäll gfunde!

wer weiss villicht bini au under de gfiggte wo nacher als shit igstuft werdet... will ich weiss nöd öbi mag mithalte.. uf jedefall probieris... thats all woni han welle säge!

LAN
30.09.2004, 01:31
hei was? es längt we jede schnäu e vierziler rappt über irgend e kommerzbeat, es söu ja nur gd ds momentane niveau vom MC zeige und da länge 4 zile würdi meine.

habasch
30.09.2004, 01:31
oke, dänn lömmer mini iteilig!
Useschniide chanmer im notfall würklich no im nachhinein!

bruched no "gruppeleiter" und 5 Beatz

habasch
30.09.2004, 01:35
Original geschrieben von LAN
hei was? es längt we jede schnäu e vierziler rappt über irgend e kommerzbeat, es söu ja nur gd ds momentane niveau vom MC zeige und da länge 4 zile würdi meine.

neee... auso under 8 Zeile seit das nix us!

auso, ich wür das ebe eifach manage! öbs söll duregfüertwerde, lani eui entscheide!

aber s wür würkli nur ufde flow (villicht no inhalt->ned thema) drufacho!

LAN
30.09.2004, 01:36
mir völlig glich, i hader dr link zumne referänztrack vo mir gschickt, i gloub ds isch e 16 ziler, ds sött länge. check mail!

habasch
30.09.2004, 08:17
oke, füeremers dure! Jede mir es mail schicke mitme track

Dämon
30.09.2004, 08:21
cha momentan leider nix ufnää...

kicket mi lieber use!

sry:hippie:

MCrobidog
30.09.2004, 12:54
Also ic hbin am start, nuch ä anderi Frag bevor ich los legä, muäss dr track, wo mir am habasch schicket, grad uf dem thema si, oder isch egal was? Hauptsach mal zum losä wiäs tönt oder!?

LAN
30.09.2004, 12:59
nei es cha irgend e scheiss si... eifach so dasme merkt, uf welem niveau du bisch, öbde ersch grad agfange hesch oder scho chli besser usw usf

habasch
30.09.2004, 13:13
Original geschrieben von Dämon
cha momentan leider nix ufnää...

kicket mi lieber use!

sry:hippie:

ej... schriibsch 8 zeile!
Hänksch es Headset oder sust irgendwas am pc a, suechschder en beat woder passt (scheissegal vo wäm er isch) und nimmsch das schnäll uf!

S Geit ned umd Quali vode Ufnahm!

habasch
30.09.2004, 14:04
Ich organisier jetzt de ganzi schisch!
sust wird das nie was!

han da 2 vote-system gmacht für eu:
- track schicke oder ned? (http://www.poppydog.com/poll.do?k=3882&tiid=1298)
- wie mache mitem text? (http://www.poppydog.com/poll.do?k=3882&tiid=1299)

bim 1. warti mitde votes bis 23:00 (Do 30.9.04)
denn gsedmer s ergebnis, öbmer zwangsläufig en track muen schicke oder ned

P-Flow
30.09.2004, 14:19
checket mini signatur.. sind zwar 2 scho eher alti tracks, aber uf dene kehrt mu ironMC, Christio und P-Flow.. und wem di tracks nit passent, der soll mal unner "battle der kantone" ine Thread vam wallis gah.. da giz nu an track wanich öi druf bi.. also!

z'votesysten finni col! ha scho gvotet :D

gruppe chännewer so lah wiesch sind! fini easy! (mini meinig)
aber gruppa "IronMC, Christio und P-Flow" we natirli hammer, de wengi wer gat di ganz crew zämu *g, hehe, aber so wie di gruppe jetz sind, isch öi easy. de sind nit alli walliser in einer gruppa.

aber wenn.. naja, vilicht.. wenn suscht niemerd macht.. eventuell ubernimm ich scho d'verantwortig :rolleyes: :D
nei seich, ich machs scho

und ich mach öi an beat. ver weli gruppa isch egal.. wener mer gfallt, de bliibter in iischer gruppa

und warum sind nur no 3 MCs in jeder gruppa? sind nit alli va jojumito da? in dem fall brücht mu keis üsscheidigsrennu z'startu! si eh nit z'vil MCs..

-> ich bi derfir, dass jedi gruppa sälber organisiert wie mes will mache mim text und recorde..
das we mine senf.. sellti ässbar sii!

n'joy it, piis

P-Flow
30.09.2004, 14:30
bevor ichs oublie... bald sind de 2 neui tracks (bitonig uf "neu") online. va ironMC, christio, P-FLow, sanMorris und Christobal.. und an andre va christio und P-Flow.. ich miessti eifach nur fähig sii di tracks irgendwie online z'kicku.. bi aber unfähig..
aber wer interässe het (@habasch) soll mi ins msn kicku und da bini fähig, epis z'verschicku! also: psycoflow@hotmail.com

isch das giboomt?

und ich bi derfir, das dämon dri bliibt. nur will är nit chat recorde soler raus fleige? schwul! wier si doch kei rap-nazis!

unique
30.09.2004, 14:42
yeah ändlech nemmts chli form a!:D habasch du geile siech, phätti idee met dem vote! jo mini tracks fendeder onder www.uniquezone.ch.vu det gets ammer emmer weder downloads problem ond dromm chammersi au uf http://www.mitglied.lycos.de/dusss/ downloade! oder do im forum!:D ech wörds au easy fende wenn jede wörd en track ufnäh...well mech schissts ah met eim wo ke ahnig hed! aber ech ha jo ke ahnig was do alli droff hend...:D

P-Flow
30.09.2004, 14:56
jo unique, ha scho tracks va dier kehrt! flowmässig: :blingblin
respect boo!

wenns nach mier geit, de bisch eh derbii..

jetz müössi nur no lüögu, dasi öi darf mitmachu *g*

IRON MC
30.09.2004, 15:08
hälfet mal irgend eper dum P dsaser chat d lieder hoch z lade!!!! ich würdi gäre mers gäru mal alosu wasi da grapt ha....

MCrobidog
30.09.2004, 18:36
Dr dämon cha e derbi blibä, aber es wär halt scho guät chänt mä körä mit was fürtige Rapper meh sich usänand setzä muäss! Irrgend es Headset schnappe und recordä, wiä scho vom habasch gseit, quali interresiert jetzt nuch niämert!

unique
30.09.2004, 18:41
ond do grad new track vo mer!
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=165773#post165773 :D

wichtlprinz
30.09.2004, 20:58
izzy.. habasch mer redet im msn.. ich hilf der immer! wännd mer irgendei ufgab häsch, bin dabei so guet ich chan! und ja habasch.. du kännsch ja eusi sach.. muss der glich en track schicke??

p0izzz

Al Bana
30.09.2004, 21:00
mit 'm ufnäh gsehts nid guet uus..! abr i gib mr müäh di huere frischt z'haute.. muess no ä platz finge zum ufnäh..!

eh ja, i wirdes übrläbe wenn i nid cha mitmache..

peace

LiL-T
30.09.2004, 21:05
Yo...

Ich han au es problem mitem uufneh. han momentran kei Beatz am start. aber ich chann ja vo öpper anderem neh. Problem isch, mis mic isch echli kapputt und drum isch qualy nöd so guet.... easy aber ich machs trotzdem ¨

peace:afro: :afro: :afro: :afro:

habasch
30.09.2004, 22:14
ej was sind ihr blos für luschnis??
jetzt mach ich extra es voting uf, und woni luege isch jetzt Gliichtsand! :hmmm:
d zahl wo 23:00 stat chunt drufa!

Und wägde tracks: s chan guet si, das me für kei ufnahm abstimmed, dänn wers sowiso unkomplizerter, defür au undprovessioneller!

K
30.09.2004, 22:27
habasch check mal pm please..

greez

habasch
01.10.2004, 00:20
immerno unentschide bim voting!

auso, ich wirf e münze
chopf= müender en "probe"track schicke, und sust hald ned
...

s isch chopf... das heisst all en track mir uf habasch@rhs-records.ch schicke. oder de link dezue!

d liiste wird no hüt abig uega, vo dene woni scho en track han! und denn immer wider g updated!

Frist: Mäntig Mittag
bis dän, wer nix häd (chan au video si, oder scheiss quali vode ufnahm... isch egal) isch duss!

LAN
01.10.2004, 00:29
gudd! suber organisiert! i fröie mi :)

habasch
01.10.2004, 00:53
so...
han d Liste mal gmacht!
Die meiste hani jetzt scho mit de tracks anegsetzt (au sönigi womer keis mail gschickt händ. checkeds eifach ab öber druff sind)

de LINK (http://www.rhs-records.ch/nazitrack.html)

Fals öpperd en andere track möchti drufsetze, eifach mälde uf mini mail adrässe!
Bi dene wo wänd tracks gä, genaueso

@ mikrofil
hans mail bicho, allerdings hani dä Track ned gfunde!
Ich lueg morn nomal im nüchterne zuestand na und kick di dänn au ufd liste

LAN
01.10.2004, 01:29
hm aso für mi si d kandidate klar wo kickt wärde ;) aber wi wird ds eigentlich entschide?

übrigens, i bi ab Fritig morge am 8i fürne wuche nid da... aso weder irgendwelchi frischte oder so stuss für denn asetzet, de wüsster emu wiso vo mir nüt chunnt.

IRON MC
01.10.2004, 09:17
der P soll der du neu track schicku.... der neuu gfallt mier nämli besser... da isch fill me aggressivität druf..

Dämon
01.10.2004, 09:22
Original geschrieben von MCrobidog
Dr dämon cha e derbi blibä, aber es wär halt scho guät chänt mä körä mit was fürtige Rapper meh sich usänand setzä muäss! Irrgend es Headset schnappe und recordä, wiä scho vom habasch gseit, quali interresiert jetzt nuch niämert!

würd würcklech gärn öpis kicke... aber ha leider grad chli zytproblems.
gheie de süsch mau öpis ufs i-net.

:hippie:

Flowz-eat??!!
01.10.2004, 09:48
hey lüüt... bi mir gsehts so us: i ha gnueg "kostprob-text", i ha gnueg eigni beatz und i cha da züüg au mit geilier quali ufneh... s problem isch wiä chani dä scheiss ufnä pc hauä?? ha bis jetzt i mim ganze lebe nu cds ufgnoh...:-/ muäni do än mp3 track druss machä, damit is cha schicke????
sorry, bi voll kein pc freak, ha kein blassä wiä da goht, material heti meh als gnueg...

LiL-T
01.10.2004, 10:10
HEY HABASCH

lösch de track vo mir. ich amch en neue. ds leben endet isch scheisse. isch au min erschte track gsi. also peaze du häsch min neue track bis am sunntig!

peace:hippie:

subtile
01.10.2004, 10:22
ich kick am sa wahrschinlich mol e beatli ufe... isch aber licht aggro mässig :p

konfus
01.10.2004, 10:38
vo mir chunnt nächscht wuche dänn mal äs biitli.

K
01.10.2004, 10:54
Original geschrieben von subtile
ich kick am sa wahrschinlich mol e beatli ufe... isch aber licht aggro mässig :p
jajaja :D
de will ich!
hie! *hand streck, kreisch*

hehe nei seich also hemmer jetz demfal gnueg beats wie stads mit de andere?

Hortkind
01.10.2004, 11:59
also wenn bis morgen keiner widerspricht, nehm ich morgen auch was auf...

habasch
01.10.2004, 13:34
Original geschrieben von Flowz-eat??!!
hey lüüt... bi mir gsehts so us: i ha gnueg "kostprob-text", i ha gnueg eigni beatz und i cha da züüg au mit geilier quali ufneh... s problem isch wiä chani dä scheiss ufnä pc hauä?? ha bis jetzt i mim ganze lebe nu cds ufgnoh...:-/ muäni do än mp3 track druss machä, damit is cha schicke????
sorry, bi voll kein pc freak, ha kein blassä wiä da goht, material heti meh als gnueg...

JO.... am beste gisch öpperem wosich chli demit uskännt e cd und seischem wele track dasermer söll schicke! (als mp3 file)

christio
01.10.2004, 13:36
Original geschrieben von habasch
Frist: Mäntig Mittag
bis dän, wer nix häd (chan au video si, oder scheiss quali vode ufnahm... isch egal) isch duss!
hast du dir vielleicht schon einmal überleggt, dass nicht jeder ein tonstudio zu hause hat?!oder auch sonst keine möglichkeit hat...
also ich finde es ja gut und recht, dass du vorwärts machen willst, aber deine frist könnte ein bisschen lenger dauern... wäre noch cool...

piis

habasch
01.10.2004, 13:44
Original geschrieben von christio
hast du dir vielleicht schon einmal überleggt, dass nicht jeder ein tonstudio zu hause hat?!oder auch sonst keine möglichkeit hat...
also ich finde es ja gut und recht, dass du vorwärts machen willst, aber deine frist könnte ein bisschen lenger dauern... wäre noch cool...

piis

HAHA....
han ja scho en Track vo dir dobe!
xxl mitem P-Flow

auso, checked zerst
www.rhs-records.ch/nazitrack.html
us!

christio
01.10.2004, 13:48
HAHA....
han ja scho en Track vo dir dobe!
xxl mitem P-Flow

auso, checked zerst
www.rhs-records.ch/nazitrack.html
us!
ops, sorry ich habe da etwas falsch verstanden...
den thread habe ich nur rasch durchgelesen... sorry mann!

piis

MCrobidog
01.10.2004, 13:59
ou habasch, lösch bitte min Track au, ich nimm en nüä uf bis am samschtig! Der wo etz dobö isch findi nid guät. meci

Flowz-eat??!!
01.10.2004, 15:21
@habasch: eezzy, kenn glaub einä. i hauen mol a. thx

Pablo Escobar
01.10.2004, 15:26
ich stell au mol eine ine, bis am mäntig....:headbang: scheiss nazis

habasch
01.10.2004, 19:04
d Liiste isch aktualisiert:
http://www.rhs-records.ch/nazitrack.html

jetzt simmer 17 MC's!

D Fraag isch no, wievill werdet kickt?
Ich nimm d Zahle vode nächste 4 wo da was is forum schriibed, wievill das si meined.... und rächne nacher de schnitt us!

abgstume wird dänn wider über es voting-system!

Al Bana
01.10.2004, 19:21
es söue no 9 übrig bliibe! 3 tracks, je 3 parts.. aight?

kick 8! ( unteranderem äuä mi..)

unique
01.10.2004, 19:24
en anderi frog esch wie vell tracks werds gä?
aso ech wär so för 3-4 tracks! ond pro track 3 mc's, d.h. 9-12 chömed wiiter! ond wer entscheidet das ganze?

edit:
christio god be mer ned!
mikrofil linkd au ned!

ond das wo god: props för dä phätt stuff! hed ächt geili sache dronder!

christio
01.10.2004, 20:12
Original geschrieben von unique
edit:
christio god be mer ned!
mikrofil linkd au ned!

ond das wo god: props för dä phätt stuff! hed ächt geili sache dronder!
ouais je sais, der link geit nit bi alle... sorry...

peace

wichtlprinz
01.10.2004, 21:11
^3mcs pro track! meine meinung! und zum hortkind... ich weiss halt nöd, öb das elei us de schwiiz söll cho oder au en düütsche söll rappe... (sofern er eine isch)

eui meinige?

Al Bana
01.10.2004, 21:15
Original geschrieben von wichtlprinz
^3mcs pro track! meine meinung! und zum hortkind... ich weiss halt nöd, öb das elei us de schwiiz söll cho oder au en düütsche söll rappe... (sofern er eine isch)

eui meinige?

doch är söu mitmache!!! mir si ja keni nazis wo säch da wei abgränze :D ? ufjedefau, i fängs vou easy wenn är mitmacht!

wichtlprinz
01.10.2004, 23:03
oke hortkind, demotrack so schnell wie möglich an habsch schicken über email! viel spasss

p0izzzz

Don-Philippo
01.10.2004, 23:37

eui meinige?

Us miner Sicht isch au OK, isch no gierig, wemmer nochli Multi-Kulti iebringed...

habasch
02.10.2004, 15:25
han jetzt ufem
es neus votesystem igstellt, wiemer das wägde tracks mached!

sötted jetzt all links ga!

LiL-T
02.10.2004, 20:30
HeY PeePzZz

Han grad jetz min Track am Habasch gschickt. Hans müesse innerhalb vo e halb stund mache. Han kei Zit. Und frischt lauft ja Mäntig ab. Bin aber Sunntig Mäntig nöd viel diheime. und hüt au nöd. Aber han kurz Pause gha und dänkt ich mach mal kurz en Track. Naja au wenn ich es nöd schaffe, han ichs wenigschtens versuecht. :p Es isch halt so, dass ich in letschter zit Eifach kei Zit han. Drum han ich fehler nöd chönne verbessere. Zum Bispiel han ich uus versehe statt Absolut, Absolüt gseit und so. Und einmal bin ich usem Rhytmus use cho. Aber ich machs irgendwenn mal viellicht neu. Aber fürs erschti müessti das reiche.

PeaZzZe `n` Greetz

LiL-T:rasta: :rasta: :rasta: :rasta: :rasta: :rasta: :rasta:

Al Bana
02.10.2004, 21:26
ja bi mir gsehts immr no nid guet uus, abr äbä was söus.. auf einandermal!

peace

MCrobidog
02.10.2004, 21:29
han minä Track jetzt au grad am habasch gschickt! Und jetzt hani gmerkt das es verdammt schlächt abgmischt isch, sorry wänns ab und zuä i dänn ohrä chlei chratzt, eifach nöd z luut losä! :-)

P-Flow
02.10.2004, 23:04
der IronMC het rächt! wier hengi an neue track wa christio, iron und ich druf sind.. und der wengi vaner rap-qualität nu um einigs besser als d'andru.. nur hani z'problem mim online kicku.. *verzweifel*!!!!

christio
02.10.2004, 23:58
Original geschrieben von Psycoflow
der IronMC het rächt! wier hengi an neue track wa christio, iron und ich druf sind.. und der wengi vaner rap-qualität nu um einigs besser als d'andru.. nur hani z'problem mim online kicku.. *verzweifel*!!!!
ja wäri nu easy wenn der mal druf chämi...
@habasch hä ersch gad der thread richtig durchgläsu... das mit dum propetrack finni appa bös lächerlich...was meinsch de dü va isch?wier singe en hüüfu voller iceman's oder was?:wtf:
also ich will immer nu mitmachu und müesch nit jez cho "ja de mach doch nit mit", aber en propetrack finni ungefähr so doof wie z'gsicht vam daniel kübelböck...
ich meinu der track chunt ja de in d'tagesschau als höiptthema... lol...
also ich will de mit dem bitrag nit afiggu, hä gägs dich persönlich nix, ich finnu nummu d'idee so wie "lääri unerhose"... aber peace mann, ich weiss dass das nit eifach isch epis z'organisieru, aber en propetrack...

sorry, nimmu keis blatt meh vor z'müül, und isch öi kei afiig, sägu nummu mini meinig!

peace mann!

Hortkind
03.10.2004, 02:09
Also wenns nur um einen Probetrack geht...

dann ist mein letzter Beitrag im "Eigenen Stuff" wohl mein repräsentativstes Ergebnis...
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6085

Schicke aber... weil man ja täglich besser wird... Montagvormittag noch einen Track zum Thema an habash.

Ich freue mich, dass ich mich für die Unterstützung bei "meinem" Projekt revanchieren darf!

drosselbart
03.10.2004, 02:23
@hortkind: mir ist aufgefallen du schreibst: das ist mein letzter beitrag in dieser oder jenen forumrubrik! ey du kannst jederzeit und immmer deine meinung hier abgeben, also kein isolation! mehr meinungen = mehr ideen = mer vielfalt = mehr kreativität, also alles gute sachen!

peace:D

und jetz wieder zum thema: finde dasne geile sache und würde auche gerne mitmachen, doch hab leider keine möglichkeit audio aufzunehmen oder zu posten!

Hortkind
03.10.2004, 04:30
@drosselbart: Ja, ich versteh, wie Du das meinst... nach dem Mist im Battelboard:( (da hatte ich echt keinen Bock mehr).
Aber: das mit dem "letzten Beitrag im ´eigenen Stuff´" heißt nur, dass ich seitdem keinen Track mehr reingepostet habe. Ich werde keinesfalls aufhören Hiphop zu versuchen.
Trotzdem: Thanx. U R DEFinitiv my mainman im Aightgenossenforum! Frieden!

habasch
03.10.2004, 12:14
ja wäri nu easy wenn der mal druf chämi...
@habasch hä ersch gad der thread richtig durchgläsu... das mit dum propetrack finni appa bös lächerlich...was meinsch de dü va isch?wier singe en hüüfu voller iceman's oder was?:wtf:
also ich will immer nu mitmachu und müesch nit jez cho "ja de mach doch nit mit", aber en propetrack finni ungefähr so doof wie z'gsicht vam daniel kübelböck...
ich meinu der track chunt ja de in d'tagesschau als höiptthema... lol...
also ich will de mit dem bitrag nit afiggu, hä gägs dich persönlich nix, ich finnu nummu d'idee so wie "lääri unerhose"... aber peace mann, ich weiss dass das nit eifach isch epis z'organisieru, aber en propetrack...

sorry, nimmu keis blatt meh vor z'müül, und isch öi kei afiig, sägu nummu mini meinig!

peace mann!

D Ideee stammed ned vo mir! Ich manage das ganze! fass da zäme was ihr schnured und mach dänn es votesystem! und s isch gvoted worde, dasmer en probetrack muen uestelle. damer sust eh zvill wäred!

Ich chan nur genauso vill entscheide wie jede ander!

christio
03.10.2004, 12:16
D Ideee stammed ned vo mir! Ich manage das ganze! fass da zäme was ihr schnured und mach dänn es votesystem! und s isch gvoted worde, dasmer en probetrack muen uestelle. damer sust eh zvill wäred!

Ich chan nur genauso vill entscheide wie jede ander!
ok ok... isch nur mini meinig gsi...
aber afa mal danke schön das dü di sach in d'hand nimmsch!

chunt scho güet mit dem track!

peace

unique
03.10.2004, 12:45
aso ech fend das met dem probetrack i.o.! mer weis jo nie wer do alles so metmacht, ond ech ha ächt ke loscht metme iceman en track ufznäh! dromm fend echs easy mol vo de anderne öbbis z ghöre, ond zo demm muesses jo ergend es uswahlverfahre gä! oder wotsch du 17 mc's för die tracks?
also werklech phättes dankeschön an habasch wo das alles managed!!

habasch
03.10.2004, 12:59
Bidde, bidde gärn gmacht
de LINK (http://www.rhs-records.ch/nazitrack.html) isch wider gupdated

de Link vo:
Horkind
MC Robidog
Lil-T

isch jetzt neu druff!

Jetzt isch de gröst teil druf!

und ned vergässe ufde siite no Vote! Dänn chönder mitentscheide, wies ablauft!

unique
03.10.2004, 13:27
@lil-T
das esch min beat!!:p fuck man...mi neu track esch met demm beat, jez heschne du scho vor mer benötzt!:( huere scheiss!:D aber mech donkts zo mim thema passter besser...

habasch
03.10.2004, 14:47
ich hoff es chömed bis am mäntig mittag no paar wiiteri tracks!
Bim voting stat momentan, dass 5 kickt werdet! und 5 händ keine dobe! das wär ja denn ned de sinn dehinder!

LiL-T
03.10.2004, 15:40
@unique

Sorry han nöd gwüsst, dass du de glich beat häsch. Ich han ja bereits scho gseit, ich han kei beatz meh. und will ich kei Zit han und unter ziitdruck han, han ich eifach de Beat gnoh. Aber mach dir kei Sorge. Da ich kei ziit gha han, isch de Track scheisse use cho. Han es ja müesse inner ä halb stund mache. Ich bin mer sicher din Track wird geiler.:hippie: Han au scho dini anderi trackz gloset. Du schaffsch es scho. So oder so flüg ich wahrschinlich use. Ich rappe erscht sit 6 Mönet. Und ich weiss sälber au, dass die anderi da besser sind. Und unter Stress chammer ebä au kein guete Track mache. ich han ja nöd mal zit gha zum fehler korrigiere. Ich hätt es chönne am Mittwuch oder so easy mache, aber ebä trackz händ ja müend ja bis am mäntig am Habasch gschickt gsi. und ich han nur am Samschtig kurz Zit gha. Ich bin ebä jetz bim Cousin. Und da chammer nöd uufneh oder so. Also Peepz, nehmed mir de schlächte Track nöd übel. Und Unique, ich hoffe du chunnsch wiiter. Für mich bisch jedefalls favorite. Du Psychoflow und de Albaner. Naja aber ich weiss jetz nöd rächt, ob de Albaner no mitmacht. :hmmm:

Was solls.:p

Peace

LiL-T
03.10.2004, 16:08
han no öppis wele säge ( sorry das ich so nerve) de track sich en diss für öpper. de habasch hät ja gsiet, es sich egal was fürn thema. drum han ich grad en track für da ine und en diss für de dumm sucker gmacht. Und ja.. wegem flow. De beat isch langwilig. Da chasch nöd gross in sache flow mache. Fin dich jedefalls. Es git sicher no lüüt da in Aightgenosse, wo das chönnt. Naja nehmets mir nöd übel de track.

Peace

unique
03.10.2004, 18:52
@lil-T
esch scho easy...mache min track gliich au met demm beat! ond dä beat esch denn öberhaupt ned längwiilig, dä esch de hammer! ond do chammer secher flowe!:p aber ned förne diss-track!:D aber merci för dini hoffnig a mech!:D

wichtlprinz
03.10.2004, 19:02
wie entscheidemer eigentlich wer wiiterchunnt??? voting?? wär s eifachschte.... aber ebe..

eui meinige?

p0iz

K
03.10.2004, 19:06
Also erschtens mal langet 3 tracks a 3 mc's völlig. mer chönd ja grad es ganzes album usegähh?? :wtf: chum ey..
und wenn 1x kickt wird ja denn.. wirds immer monsterischi qualitäts unterschied gä.
so

habasch
03.10.2004, 19:28
4 Tracks - à 4 MC's pro Track (1x Kickt)
wird no schwär, damer ned vo so villne tracks händ

Don-Philippo
03.10.2004, 19:58
wie entscheidemer eigentlich wer wiiterchunnt??? voting?? wär s eifachschte.... aber ebe..

eui meinige?

p0iz

Min Track isch churz vorem Upload... Ich fänd das guet mit Voting-Syschtem, so isch e fairi Sach...

unique
03.10.2004, 20:24
4 Tracks - à 4 MC's pro Track (1x Kickt)
wird no schwär, damer ned vo so villne tracks händ

esch guet möglech das ergend sone clown mehrmols gvotet hed!! isn't it? ech chönnt au mehrmols! gets ned es voting wo jede nor 1 cha?

MCrobidog
03.10.2004, 20:29
ja stimmt, han ich au scho dänkt, mer mösts irrgenwiä andersch reglä, wänn z.B nur eine gschmissä wird isch es voll scheisse, aber mir chänd niä witer wänn mir allne ziit gänd zum de Track fertich mache...

P-Flow
03.10.2004, 21:17
esch guet möglech das ergend sone clown mehrmols gvotet hed!! isn't it? ech chönnt au mehrmols! gets ned es voting wo jede nor 1 cha?

isch scho megli! ich chännti öi mehrmals vote! aber was hani derfah? äs soll ja das cho wa alli wellunt und nit das, wa mier passt.. mach doch mal as voting üf wa jede chat?! oder hent par andri aightler nu abgvotet?

LiL-T
03.10.2004, 23:13
unique han am habsch au no en andre track gschcikt, mit en andre beat. ;) Ich hoffe er tuet das au no druff. und diemsal hämmer hundert pro nöd gliche beat.

Peace:kiffer:

unique
04.10.2004, 01:46
Original geschrieben von LiL-T
unique han am habsch au no en andre track gschcikt, mit en andre beat. ;) Ich hoffe er tuet das au no druff. und diemsal hämmer hundert pro nöd gliche beat.

geile siech! wär scho easy gse...:D

Al Bana
04.10.2004, 02:02
auso bi äuä definitiv nid drbii, ha itz paar sache probiert abr nid chönne ufnäh, easy was söus..! würd säge dr sit itz würk sehr starch vrträte ( big up @ p-flow, unique und de_k).. ufjedefau, das wird sichr fett u i fröi mi uf öies züg!

und ja zu habasch: di track isch für ä arsch sorry, rap-mässig ja nid, abr dr inhaut fing i so hou, huere klischee-mässige shit, wo nid mau luschtig isch, hesch es so nötig?

Flowz-eat??!!
04.10.2004, 08:39
hey lüüt.
i ha mitm MP3 file leider au problem... bring dä shiiiit eifach nöd ufnä PC. egal, mir wäräd eh huere viel gsi, scho guet das no paar müäh hend:D

demfall, gueti zemmäarbeit und i erwart do denn was wo "inähaut":p
piiizzz-out Flowz-eat

habasch
04.10.2004, 12:18
Original geschrieben von Don-Philippo
Min Track isch churz vorem Upload... Ich fänd das guet mit Voting-Syschtem, so isch e fairi Sach...

wo isch denn de track?

habasch
04.10.2004, 12:21

irgendwie chanmer 1mal täglich!
Werdet ebe auno lüüt vo usse abgstumme ha!

Aber fals öpper wo mimacht 2mal abgstumme häd, ischer en asoziale wixxer

habasch
04.10.2004, 12:22
Original geschrieben von LiL-T

????

han nur eis mail vo dir bicho!

Dä mitem track wo jetzt online isch

habasch
04.10.2004, 12:25
Original geschrieben von Albaner
und ja zu habasch: di track isch für ä arsch sorry, rap-mässig ja nid, abr dr inhaut fing i so hou, huere klischee-mässige shit, wo nid mau luschtig isch, hesch es so nötig?

De Track sött ned all gängster aspräche (en teil vo mine kollege sinds ja sälber)! Es spricht die gschissne a, wos ständig ade bahnhöf hänged und anderi lüüt afigged (wasmer ned chasch sägä, dases das ned mached)

z.B. die einte Zeile:
Ich duens weder chauffe no abaue,
- doch rauche und di ahaue

wänn du dichd a betroffe fühlsch, dänn naja....

Don-Philippo
04.10.2004, 12:48
wo isch denn de track?

Ich handeren geschter Obig gschickt (ca. 23.30) Hesch nüt übercho? Im Outlook hets gheisse, seg ales guet gloffe...

habasch
04.10.2004, 12:48
jetzt hämmer MITTAG!

mer sind 12 MC's

auso, für das wodie meiste gvoted händ, geit ned!

mer mached 4 tracks
à 3mal 3MC's
und 1mal 2 MCs

de LAn häd gseit, dass er mitem ka was elei wür mache, (auso ds 2.)
Denn flüügt öpper (wie au im vote gsi isch)

han jetzt probiert so guet wie möglich regle!

Stell es votesystem zämä, daser det wider chönd vote!
EINE wird gspickt!

P-Flow
04.10.2004, 12:50
hey lüüt.
i ha mitm MP3 file leider au problem... bring dä shiiiit eifach nöd ufnä PC. egal, mir wäräd eh huere viel gsi, scho guet das no paar müäh hend:D

demfall, gueti zemmäarbeit und i erwart do denn was wo "inähaut":p
piiizzz-out Flowz-eat

ouu shit! ich finds scheisse, daser nit chat mitmachu, nur wiler kei track chat uploade! jungs, ich säg che mal eis: ich ha scho tracks vam flow-eat kehrt, und di sind flowmässig hammer gsi! besser als mängi wa hie mitmächunt! und wenn der flow-eat nit mitmacht, de fehlt isch an super maa! und das chännet ier mier glöibu! also jungs, ich bi derfir, dass der flow-eat derbii bliibt (bigründig hani gschribu).. uberlegget ches sälber! aber wener nit mitmacht, de wärdet iers ganz sicher bireue! darfer leggi mini hand ins fiir!

piis

habasch
04.10.2004, 12:53
JO, wämmer da würklich e bestätigung händ, isch oke!

Ich kene niemerd vo dene, wo no nix on händ!

Oke, i lanen ma ufde Liiste, denn geits au besser uf!

habasch
04.10.2004, 12:56
Original geschrieben von Don-Philippo
Ich handeren geschter Obig gschickt (ca. 23.30) Hesch nüt übercho? Im Outlook hets gheisse, seg ales guet gloffe...

Hanen ned becho!
Schick nomal gshcnäll, dasdi ufd Liiste chan seze!

wänd im gschäft de ned häsch, schickschmeren bitte grad als 1. wänd deheime bisch

Don-Philippo
04.10.2004, 13:19
Aber s Mail an und für sich isch acho? Guet, s wird so öppe halb 6, wil ich bin in der Tat gad im Gschäft und hanen nöd do :-(

walliserPIMP
04.10.2004, 13:31
also so wie der christio da so rappt, wäri der güet in dem track z'gibrüeche!

ich würd dene sofort nä. es flowt wie sau!
und die stimm :D genau fer so en track

Flowz-eat??!!
04.10.2004, 14:18
aight. merci p-flow! merci habasch!
@habasch: cd's hani ä huufä, cha do susch au so was zuäschicke per poscht, (nur isch disäb halt wieder huere lahm..) denn chasch do min shiit mol uf cd ziäh?!

LiL-T
04.10.2004, 14:36
so habasch jetz muess es hundert pro gah. nimm de ander weg und tuen de ine;) süscht händ ic und unique gliche beat. und ja unique han ja gsiet.. paar chönnt halt besser zudem andre beat flowe als ich. de beat isch eifach nöd min gschmack.schad dass de albaner nümm mit macht. :(
naja jetz sind mini favorite no de unique und psychoflow.

peace zemä. (albaner chumm scho mach mit)

:kiffer: [LiL]-[T] :kiffer:

habasch
04.10.2004, 15:05
aight. merci p-flow! merci habasch!
@habasch: cd's hani ä huufä, cha do susch au so was zuäschicke per poscht, (nur isch disäb halt wieder huere lahm..) denn chasch do min shiit mol uf cd ziäh?!

glaub das macht ke sinn, wändmer jetzt no e cd zueschicksch! Handi jetzt eifach mal ufde Liiste gla!

habasch
04.10.2004, 15:07
@ don philippo

s Mail isch grad jetzt acho!
han din Track jetzt au online

@ Lil_T

din neue Track isch jetzt au online

@ all
ufde nazitrack siite isch es neus votesystem woner chönd abstimme, welli 2 das sötted ga!

bis wänn wämmer das offäla?

christio
04.10.2004, 15:19

@ all
ufde nazitrack siite isch es neus votesystem woner chönd abstimme, welli 2 das sötted ga!

ok... bis am fritag?

K
04.10.2004, 15:22
@ don philippo

s Mail isch grad jetzt acho!
han din Track jetzt au online

@ Lil_T

din neue Track isch jetzt au online

@ all

übrigens:
wemmer am flowz-eat sini text lisst, überzügt eim das scho rächt meh weder anders.. also ich bi au defür.

Flowz-eat??!!
04.10.2004, 15:26
@de_K: Thx! obwohl i chli start müäh gha ha:D
aight! freu mi. piz

Flowz-eat??!!
04.10.2004, 15:35
ich find keis voting system. uf dä altä nazi track siitä, oder?

habasch
04.10.2004, 16:11
uf
ganz une

MCrobidog
04.10.2004, 17:48
muäss me für 2 oder eine vote?

mIkRoFiL
04.10.2004, 17:50
i ha glaubs nor för eine chönne vote??!mini 2.wahl hets ned agnoh (glaubi uf jede fall)...aber easy...

Fletsch
04.10.2004, 17:59
Ich wet ja niemerem z nöch trätte, aber die einzige wo miner Meinig nah überzüged sind:

Don Philippo
de_K
Unique
LAN
MC Robidog

evtl. na P-Flwo und IronMc

Zwei Mc's usekicke sind chli wenig!

K
04.10.2004, 18:01
Original geschrieben von Fletsch
Ich wet ja niemerem z nöch trätte, aber die einzige wo miner Meinig nah überzüged sind:

Don Philippo
de_K
Unique
LAN
MC Robidog

segi scho lang!

aber ja.. ha leider au nonig als chönne lose..
we au immer. wenn ier das so wend.. grmpf

habasch
04.10.2004, 18:09
Original geschrieben von de_K
segi scho lang!

aber ja.. ha leider au nonig als chönne lose..
we au immer. wenn ier das so wend.. grmpf

dänn gani hald au, wäner das wänd.... :p

oke, dänn machemer 10 no bhalte!
4 flüged!

und mitem vote, stimmt, mer chan nur eine! Ich machs grad ganz neu

habasch
04.10.2004, 18:10
oder neee... kompromiss! 3 Flüged
(sorry wägde 2 posts)

christio
04.10.2004, 18:28

Don Philippo
de_K
Unique
LAN
MC Robidog

äh ja fer mine erscht richtig track hän ich fer mich öi uberzigt!bi zfriedu fer dass das der erscht richtig track isch gsi!selltisch de neui sache keru, da häni mi sicher verbessrut, hoffi jez mal, also will jez nit blöffu wie güet das ich wäri, aber dasi kei iceman bi häni biwiesu...

peace

christio
04.10.2004, 19:29
si jez häni d'schnauze voll... so wird nit ghandlet gsellu...
1. afa mal en proptrack machu das chaisch mitmachu... si wer bi "deutschland sucht den superstar" oder bi "music star"? heider nit nu wellu der dieter bohlen ga holu und der daniel kübelbäck dasch di tracks chennunt biwärtu???!!!

2. da wellu ga lit spicku... wier hei scho gnüeg en leistigs-gsellschaft, da brüeche wer nit ima hobby öi nu so setigi scheiss regle izfieru!ich meinu ich läbu hie im wallis... und wier alli in er schwiz...isch doch ganz klar, wier wärde alli mal di ganz grossu rap-stars, chäme in jedum kanal gäll und hei ischi ville... gäll ganz klar... lol... miner meinig nach sellti doch jede wa en anti-nazi-track will machu öi eine hie chennu machu... wieso müess mu de schwächeri drüs tüe?dennu müess mu äbu öi d'chance gä, dasch äbu mal es wa chennunt mitmachu und de chämunt di öi besser...

und eis säg ich cha, jedu cha mich christio en track machu, jede!der cha nu so schlächt rappu, dem gib ich öi d'chance!uner einer bidingig: charakterlich müess är es niveau hä... jemand cha nu so güet si, wenns charakterlich nit stimmt, berchunt är öi kei respäkt!jede het da veli en aneri asicht, das isch jez mini!
ich machu de wahrschinli öi nu en nazi-track aber nit mit so ma chindergartu, sorry... isch mer wirkli z'viel...

de mächet ewe track güet jungs, hoffuntli tüet cha der kübelböck der track biwärtu und wer witer chunt!

und nu so en grüess ane p-flow und ane iron mc!

peace

P-Flow
04.10.2004, 19:48
@christio: bisch ja nit drus! het ja nu niemerd gägu dich gvotut :confused:

Al Bana
04.10.2004, 19:58

aight.. abr trotzdäm chani dr christio vrstaa..! isch irgendwie scho chli blöd gsi ga selektiere, abr äuä di beschti lösig.. erfougsdruck herrscht übrau, darum näme mir o ds rhyme meh aus hobby und maches nur für üs, und hei ke luscht aues z'publiziere.. für was o? für ds ego?? neee..!

peace

P-Flow
04.10.2004, 20:04
jo, ich verstah christio scho! aber wenn par typu dra gspass hent, de sellunhsc doch! aber ebe, was willt? mu chat nit z'füfi und z'weggli ha!
naja, z'läbu isch as biscuit.......

christio
04.10.2004, 20:14
ICH GA FRIWILLIG!
und wieso häni ja obina gseit!

peace

christio
04.10.2004, 20:35
ps: nazis wellunt ja öi mänschu us der schwiz hä... ier mächet sus nit anersch mit der selektion!ier wellet lit üsschliessu! das isch natirli en mega tolli vorüssetzig gägu di en track z'machu!

peace

Fletsch
04.10.2004, 20:57
ps: nazis wellunt ja öi mänschu us der schwiz hä... ier mächet sus nit anersch mit der selektion!ier wellet lit üsschliessu! das isch natirli en mega tolli vorüssetzig gägu di en track z'machu!

peace

Musch jetzt nöd die beleidigt Läberwurst spiele! Ihr händ ja die Idee gha mit em selektiere. Und so öpis chan mer wohl na verchrafte ;)

christio
04.10.2004, 21:05
Musch jetzt nöd die beleidigt Läberwurst spiele! Ihr händ ja die Idee gha mit em selektiere. Und so öpis chan mer wohl na verchrafte ;)
güete abu HERR OBER-LEHRER PROFESSOR MEDIZINER FLETSCH...
d'idee mit dum selektionieru chunt appa nit va mier!
das het mit bileidigti läberwurst spielu NIX z'tüe, das het mit dem z'tüe dass das gägu mini prinzipie geit, ok?
akzeptier mini meinig und gang es glas milch ga trichu!

edit: schribfähler
peace

unique
04.10.2004, 21:30
güete abu HERR OBER-LEHRER PROFESSOR MEDIZINER FLETSCH...
d'idee mit dum selektionieru chunt appa nit va mier!
das het mit bileidigti läberwurst spielu NIX z'tüe, das het mit dem z'tüe dass das gägu mini prinzipie geit, ok?
akzeptier mini meinig und gang es glas milch ga trichu!

edit: schribfähler
peace

regdi ab! wersch jo wohl ned grad stärbe!? es god ned nor om d meinig vo eim typ do enn! för öbbis hemmer das voting gmacht ond d mehrheit bestemmt! kapiert? ond met selektiere wie be de nazis hed das gar nüüd z due! heb dini frässe zue, jez han ech au gnue vo dim scheiss gelaber! es esch logisch das zersch mol muesch chönne öbbis zeige befor met anderne öbbis chasch ufnäh! ond ech cha nüüd deför wenn du das ganze als "music star" interpretiersch, aber das intressiert do ke sau! also heb de lade! ond zie ned s ganze is lächerleche ine nor well du lächerlech besch! :no:

christio
04.10.2004, 21:48
regdi ab! wersch jo wohl ned grad stärbe!? es god ned nor om d meinig vo eim typ do enn! för öbbis hemmer das voting gmacht ond d mehrheit bestemmt! kapiert? ond met selektiere wie be de nazis hed das gar nüüd z due! heb dini frässe zue, jez han ech au gnue vo dim scheiss gelaber! es esch logisch das zersch mol muesch chönne öbbis zeige befor met anderne öbbis chasch ufnäh! ond ech cha nüüd deför wenn du das ganze als "music star" interpretiersch, aber das intressiert do ke sau! also heb de lade! ond zie ned s ganze is lächerleche ine nor well du lächerlech besch! :no:
oh chunsch verruckte... lächerlich bisch nummu dü das hesch mer gad mit dine super uberleitu schimpf-werter gizeigt!grosse klasse, wa hesch das glert? im 2.chindergartu?
äbu wie gseit fer mich isch di sach fertig, mächet ewe track und viel glick derzüe!:D

peace

unique
04.10.2004, 21:54
oh chunsch verruckte... lächerlich bisch nummu dü das hesch mer gad mit dine super uberleitu schimpf-werter gizeigt!grosse klasse, wa hesch das glert? im 2.chindergartu?
äbu wie gseit fer mich isch di sach fertig, mächet ewe track und viel glick derzüe!:D

peace

ond humor hesch au no! hammer! 2.chendergarte, hahaha haut mi fasch abem stuel! öberlegg du mol zersch, befor so scheisse vo selektioniere wie i de nazi-ziit schriibsch!

edit: aber lömmer das ganze gschiider! ech cha dis verhalte uf jede fall ned verstoh! aber egal...söll jo ned weder zue gspamt wärde! dromm regemer üs am beschte beid ab! :hippie:

christio
04.10.2004, 22:14
ond humor hesch au no! hammer! 2.chendergarte, hahaha haut mi fasch abem stuel! öberlegg du mol zersch, befor so scheisse vo selektioniere wie i de nazi-ziit schriibsch!

edit: aber lömmer das ganze gschiider! ech cha dis verhalte uf jede fall ned verstoh! aber egal...söll jo ned weder zue gspamt wärde! dromm regemer üs am beschte beid ab! :hippie:
also easy, git aber gnüeg wa mer gschriebu heint dasch mi verständ!sorry jede mensch het da aneri vorstellige und ob ich da schriebu wägu 2. chindergartu isch appa egal, äs geit um epis aners... ich hä eifach mini meinig zu dem gseit und fertig... und in er schwiz isch ja meinigsfriheit:D
und nu epis: ich hä gar nit wellu sägu, das das selektionieru isch wie ihne nazi-zite, nur das nazis ja öi lit üs der schwiz wellunt hä und mit dem das ier lit wellet spicku im prinzip öi lit wellet loswärdu, anstatt das alli chennunt mitmachu! aber läh wer das...

ok, ich lah dier dini meinig und dü lasch mier mini easy!

peace

MCrobidog
04.10.2004, 23:44
chämer wieder zum thema zrug cho?

K
04.10.2004, 23:47
also easy, git aber gnüeg wa mer gschriebu heint dasch mi verständ!sorry jede mensch het da aneri vorstellige und ob ich da schriebu wägu 2. chindergartu isch appa egal, äs geit um epis aners... ich hä eifach mini meinig zu dem gseit und fertig... und in er schwiz isch ja meinigsfriheit:D
und nu epis: ich hä gar nit wellu sägu, das das selektionieru isch wie ihne nazi-zite, nur das nazis ja öi lit üs der schwiz wellunt hä und mit dem das ier lit wellet spicku im prinzip öi lit wellet loswärdu, anstatt das alli chennunt mitmachu! aber läh wer das...

ok, ich lah dier dini meinig und dü lasch mier mini easy!

peace

schön wenns di verstönd aber bitte heb jetz mal d fresse...

wichtlprinz
05.10.2004, 00:32
oke falls mir (ich) nöd witerchömed isch egal... scho e usschlüssig aber isch kein wältundergang...

darum würi das ganze nöd allzu ernscht neh...

p0iz

und ja, wie lauft das ez mit de abstimmig? glich nur 1 stimm? ... han uf jedefall mal abgstimmt...

habasch
05.10.2004, 01:51
und ja, wie lauft das ez mit de abstimmig? glich nur 1 stimm? ... han uf jedefall mal abgstimmt...

ich machs vote-system besser, dasmer 2 chönd abstimme (de cristio macht jo nümm mit :cool: )

habasch
05.10.2004, 02:33
s neue isch dobe!

Auso nomal vo neuem abstimme!

Flowz-eat??!!
05.10.2004, 09:14
shiiit, goht jo wiedermal meeega ab do ine :)
gäbed eu mol chli liäbi, lüüt!! Rap vereinigt, nöd??

piiizzz ihr chaibä :D

Flowz-eat??!!
05.10.2004, 09:16
und wiä gseit. bi mir chönt mä dä track rächt taight ufneh. falls da mol zur debatte stoht. :D piz

mIkRoFiL
05.10.2004, 09:39
moin zäme

ha oich schnäll welle en gfalle tue und zieh mi zrog.

erschtens mues denn nor no eine kickt wärde (oder niemert meh,well de christo au gange esch?)

zwoitens findi das mitem kicke ned in ornig,s'chonnt mer ächt vor wie in music star oder so...i finde me cha scho irgend so demotracks oder so ufelade,und denn chönnte die sech finde wo loscht händ en track zämezmache...denn wärde nämlech die "guete" zäme und die "weniger guete" zäme en track mache...und das wär jo denn för alli am beschte.well mech nimmts no wunder wie ihr denn die übrigbliebene lüüt iteilet. S'passt denn sicher ned allne dänki mol...

und dritens. min "track" (chame das so nenne,ohni refrain und konzept) esch eine vo mine erschte und zeigt ned mis jetzige niveau...han eifach scho lang nüüt me ufgnoh

ben gspannt uf oichi tracks!vell spass

piis

P-Flow
05.10.2004, 09:59
aight, de we das mim kicke also giklert?! ich finds schad, dass summi schich zrug ziehnt, aber jede het schini meinig und di verstahn ich öi!

also, de chännti mu hinner z'organisieru gah! kikickt wird ja niemerd meh.. also, wie mächewer wägum hortkind, da är ja nit vaner schwiiz chunt (nix gägu dich @hortkind ;))... ich hengi mier ebe gideicht, dass mu schich mal zämuhockt.. oder hengit ier andri vorschläg wies soll wiiter gah?

Flowz-eat??!!
05.10.2004, 10:21
jo i wer au für s zemmähockä (falls jetzt s ander greglet isch??!!) wo das wönd zemmä cho, wöri sägä, beredät jedi gruppe für sich ---> per pm (je noch dem voher das teilnehmer chömäd) wa denkäd ihr??

P-Flow
05.10.2004, 12:32
de mächet mal eper di gruppe!

und was isch jetz eiguntli mit de Beatmakers?

unique
05.10.2004, 12:40
jo d beat send jez natürlech wechtig!:D ohni beat lauft gar nüüd! zämehocke esch ei möglechkeit, mer chönnt aber au eifach eim d acapellas schecke ond dä stellt denn de track zäme! aber das gsämmer jo denn...jo öbber söll d groppeiiteilig mache! mech schissts a!:p

habasch
05.10.2004, 12:53
jo d beat send jez natürlech wechtig!:D ohni beat lauft gar nüüd! zämehocke esch ei möglechkeit, mer chönnt aber au eifach eim d acapellas schecke ond dä stellt denn de track zäme! aber das gsämmer jo denn...jo öbber söll d groppeiiteilig mache! mech schissts a!:p

jo, i mach ja d iiteilig
nur kei stress bitte

aber würklich: BEATS

LiL-T
05.10.2004, 13:05
Ihr händ sicher scho gmerckt, dass min track beschisse isch. Hans ja scho vo afang ah gsiet, dass ich nöd erfahre bin. Drum... wänn ihrs besser findet, gahn ich freiwllig. Rap halt nöd sit längem. ;) Han ja eigentlich en andere poschtet, aber da de unique de glich beat hät, han ich am habsch en andre gschcikt.

unique
05.10.2004, 13:24
secher chasch du bliibe! werom wend jez plötzlech alli abhaue?? :confused: jez heds jo för alli platz! please beatproducers mälded üch! wer esch jez no alles debii?

@habasch
teil doch bi de groppe iiteilig grad no en beatpr.(oder mehreri) i! denn gsed jedi groppe mol wer de beat macht ond cha denn wiiter abkläre...

@li-t
jo merci nomol för din beat wächsel!:D
mi neu track met demm beat esch jez au online: *werbung*
Guckst du hier! :D (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=168012#post168012)

Hortkind
05.10.2004, 13:35
Ich bin prinzipiell voll christios und mikrofils Meinung: das nur die besten ihren Beitrag "gegen Rechts" bzw. "gegen Lethargie in der Hiphopszene" leisten dürfen, ist schon kontRAProduktiv.
(Gut das das jemand vor mir gesagt hat, der eigentl. dicke zu den besten Rappern hier zählen könnte... ;) )

Hiphop hat viel mit Ego zu tun, aber manchmal muss man sich auch zurücknehmen, um gemeinsam etwas bewegen zu können. Das heißt:

Schluss mit Konkurrenzdenken, an das Ziel denken!
Weil das Ziel wichtiger ist als alle unsere Egos zusammen.

Noch eine Frage an die Oberklasse-Rapper: Ist es für Euch wirklich rufschädigend mit weniger guten oder bekannten M.C.´s zusammenzuarbeiten?

Fazit: Wir sollten zusammenhalten und dafür sorgen, dass die Leute die sich verärgert abgewendet haben zurückkommen anstatt uns über die freigewordenen Plätze zu freuen!

Check meine kleine Aufnahme zum Thema im ursprünglichen Nazi-Track thread...

Frieden Leute!

christio
05.10.2004, 13:43
Original geschrieben von de_K
schön wenns di verstönd aber bitte heb jetz mal d fresse...
obi epis schriebu isch immer nu mini sach, aber güet dü bisch ja der bescht rapper va europa de müessis fascht akzeptieru:D

peace

christio
05.10.2004, 13:46
Original geschrieben von mIkRoFiL
moin zäme

ha oich schnäll welle en gfalle tue und zieh mi zrog.

erschtens mues denn nor no eine kickt wärde (oder niemert meh,well de christo au gange esch?)

zwoitens findi das mitem kicke ned in ornig,s'chonnt mer ächt vor wie in music star oder so...i finde me cha scho irgend so demotracks oder so ufelade,und denn chönnte die sech finde wo loscht händ en track zämezmache...denn wärde nämlech die "guete" zäme und die "weniger guete" zäme en track mache...und das wär jo denn för alli am beschte.well mech nimmts no wunder wie ihr denn die übrigbliebene lüüt iteilet. S'passt denn sicher ned allne dänki mol...

und dritens. min "track" (chame das so nenne,ohni refrain und konzept) esch eine vo mine erschte und zeigt ned mis jetzige niveau...han eifach scho lang nüüt me ufgnoh

ben gspannt uf oichi tracks!vell spass

piis
yeah cool, äs het mi gfröit dass da nu typu git wa das gli gsent wien ich!isch miner meinig öi "music star" mässig und das finni halt doof!

de viel gspass bim track!:D
jez i'm out!

peace

P-Flow
05.10.2004, 13:51
P-Flow = Beatmaker ;)

baschtlu scho epis, unner einer bidingig: mu soll d'meinig vam christio, Mikrofil, hortkind und schlussäntli öi va mier akzeptieru und üfheru dermit, verschidni MCs durch voting üs z'schliessu! aight?

also, ich mach an beat.

piis

Flowz-eat??!!
05.10.2004, 13:54
diä sach wird mir langsam z kompliziert:confused: :confused:
wiä wemmers jetzt machä?
dä hortkind meint mir sölläd di andere zruggholä....
nur d frog isch wer secklät denä jetzt wieder no?
söllämo da überhaupt? diä striitäd jo immer no..:)
@alli diä vo sich do afigged: peinlich peinlich....

Flowz-eat??!!
05.10.2004, 13:57
P-Flow = Beatmaker ;)

baschtlu scho epis, unner einer bidingig: mu soll d'meinig vam christio, Mikrofil, hortkind und schlussäntli öi va mier akzeptieru und üfheru dermit, verschidni MCs durch voting üs z'schliessu! aight?

also, ich mach an beat.

piis

easy p-flow. merci. wer stoht denn jetzt beat mässig scho alles??

unique
05.10.2004, 13:58
Original geschrieben von Hortkind
Ich bin prinzipiell voll christios und mikrofils Meinung: das nur die besten ihren Beitrag "gegen Rechts" bzw. "gegen Lethargie in der Hiphopszene" leisten dürfen, ist schon kontRAProduktiv.
(Gut das das jemand vor mir gesagt hat, der eigentl. dicke zu den besten Rappern hier zählen könnte... ;) )

Hiphop hat viel mit Ego zu tun, aber manchmal muss man sich auch zurücknehmen, um gemeinsam etwas bewegen zu können. Das heißt:

Schluss mit Konkurrenzdenken, an das Ziel denken!
Weil das Ziel wichtiger ist als alle unsere Egos zusammen.

Noch eine Frage an die Oberklasse-Rapper: Ist es für Euch wirklich rufschädigend mit weniger guten oder bekannten M.C.´s zusammenzuarbeiten?

Fazit: Wir sollten zusammenhalten und dafür sorgen, dass die Leute die sich verärgert abgewendet haben zurückkommen anstatt uns über die freigewordenen Plätze zu freuen!

Check meine kleine Aufnahme zum Thema im ursprünglichen Nazi-Track thread...

Frieden Leute!

P-Flow = Beatmaker ;)

also, ich mach an beat.

piis

was ufhöre? es esch jo scho abgschlosse!:D ond werom hend das ned scho alli früener gseid? denn wär das voting gar nie z stand cho! aber easy...esch jez scho so gloffe!
aso ech säg nümi dezue! osser das mer abgschtomme hend, d mehrehit entschede hed, ond jez alles weder andersch werd! vellecht chömmer i 1 johr denn mol afo ufnäh! informiered mi denn wenns so wiit esch! ha ächt ke lsocht me do enn emmer omezdiskutiere met demm ewige hin ond här! piis

LiL-T
05.10.2004, 14:05
Hmm

Han grad ghört vo habsch, dass er gruppeihteilt. :D Un dich wär au defür das die anderi wieder mitmachet. naja es hät ja mal sölle ä Projekt werde, wo all rapper zemäarbeitet und sich vereiniget. Nöd dass sie dann no afanget mitenand stritte....
naja ich chann drah au nüt ändre

PS: christio und mikrofil händ rächt... find ich.

peace :hippie:

habasch
05.10.2004, 14:08
12MCs
4 à 3 MC's

--------
Gruppe 1
Don Philippo, De_K, Lil-T

Gruppe 2
Unique, Hortkind, Habasch

Gruppe 3
LAN, Jojumitu, P-Flow

Gruppe 4
Flowz-eat, MC Robidog, IronMC
--------

Beats hani nonig chöne iteile, da i ned weis, wer jetzt alles beats lifered!

Hortkind
05.10.2004, 14:10
Wäre auch dafür die schon beschlossenen Sachen als "gegeben" anzusehen... es ist Zeit für die nächste Stufe... (die Rennpferde werden ungeduldig ;-))

An alle die irgenwie gerne mitmachen wollten aber nicht können/dürfen oder nicht mehr wollen: Macht ein eigenes Ding, nach euren Regeln! Aber bitte keine Gegenveranstaltung.(ich wäre dabei...)

habasch
05.10.2004, 14:11
P-Flow = Beatmaker ;)

also, ich mach an beat.

piis

s sind 2 gange, auso niemer usgschlosse worde, oder?

P-Flow
05.10.2004, 14:12
s sind 2 gange, auso niemer usgschlosse worde, oder?

di 2 scho, aber ver was isch de z'voting?

habasch
05.10.2004, 14:15
di 2 scho, aber ver was isch de z'voting?

für nütme, häd sich ja erübrigt

Al Bana
05.10.2004, 14:21
auso i ghör ja nümm drzue, abr i spame o nid: i findes so sehr guet.. machet wiitr so, wäms nid passt söu nid gränne.. zur gruppe: lueget das dr wider vorwärts machet..!

peace

LiL-T
05.10.2004, 14:23
HeY unique. häsch mal luscht öppis zemä zmache? schrieb mir per pm ;)

unique
05.10.2004, 14:25
ok demfall hed sech jo die ganz sach jez klärt ond alli send z frede! das heisst mer chönd fascht starte! do nomol en ufruef: wer macht jez alles beats??

mIkRoFiL
05.10.2004, 14:31
An alle die irgenwie gerne mitmachen wollten aber nicht können/dürfen oder nicht mehr wollen: Macht ein eigenes Ding, nach euren Regeln! Aber bitte keine Gegenveranstaltung.(ich wäre dabei...)

ja klar.ich mache mein eigenes ding mit christo zusammen.
(wollte schon immer mit einem walliser reimen :D )

ich will hier auch niemand anfiggen, ganz zu schweigen von einer Gegenveranstaltung. ich bin für piis'n'love auf dieser erde!

macht euere tracks, wir machen unseren...

good luck,bonne chance

piis

mikrofil

unique
05.10.2004, 14:33
Original geschrieben von mIkRoFiL
ja klar.ich mache mein eigenes ding mit christo zusammen.
(wollte schon immer mit einem walliser reimen :D )

ich will hier auch niemand anfiggen, ganz zu schweigen von einer Gegenveranstaltung. ich bin für piis'n'love auf dieser erde!

macht euere tracks, wir machen unseren...

good luck,bonne chance

piis

mikrofil

ändlech mol eine wo easy droff blobe esch...trotz demm theater! merci för's verständnis! üch au good luck! ond nämed's easy! :hippie:

P-Flow
05.10.2004, 14:37
da dische thread nur für biteiligti isch, wird küm eper anners dische thread durchläsu und schih als beatmaker mäldu?!

unique
05.10.2004, 14:39
da dische thread nur für biteiligti isch, wird küm eper anners dische thread durchläsu und schih als beatmaker mäldu?!

jo stemmt!:D neue thread uftue? scho de 3.!?:D oder eifach die type aschriibe wo sech mol gmäldet hend?

P-Flow
05.10.2004, 14:40
neue thread! geit am eifachschte!

@unique, machsch du an neue thread? :D danke ;)

piis

wichtlprinz
05.10.2004, 21:07
jezz stellt sich d frag....

text zämehangend, wo immer wiiterge wird?

text jedesälber zämestelle (gfahr vo widerholig)

text zäme schribe (wird seeehr seeehr schwirig!)

darum habasch no ideeä? und plz irgendwänn mal no es voting dezue!

p0iz

Hortkind
05.10.2004, 21:11
Stop the votings! Please!

Ich hielte es für am besten, wenn jetzt jede Gruppe erstmal alleine (pm) weiterentscheidet... zuerst halt, ob man sich im Chat koordiniert oder per mail...

wichtlprinz
05.10.2004, 21:16
ah sorry... ja isch sogar besseri idee!!

p0izzzzzzz

P-Flow
06.10.2004, 12:26
ich ha mer jetz mal erlöibt, di gruppe z'machu:

-----------------------------------------------------
Gruppe 1
Beat: flaboflash

Gruppe 2
Beat: Subtile

Gruppe 3
LAN, Jojumitu, P-Flow
Beat: kOnfus

Gruppe 4
Beat: Flowz-eat und/oder Pablo

so, alli iverstande? suscht chanis nu ändre!

piis

Flowz-eat??!!
06.10.2004, 12:33
jo vo mir us is voll gedige. Thx @ p-flow und habasch daser da züüg mol chli id hand gno hend. wenni dä Fokuz über dä mittag erreich, weissis am halbi 1. und susch mel di mi am obig, wägm beat. bi mo voll nonig sicher. je noch dem, öb er stress het. piizz

P-Flow
06.10.2004, 13:59
ok, da kei rückmäldige sind cho, de nimi a, dass di gruppe ok sind und das ganze bis hie somit abgschlosse isch!
---------------------------------------------------------

alos, jetz geits an z'organisieru!
va jeder gruppa soll schich eine mäldu wa d'organisation va schiner gruppa in d'hand nimmt! wenn schich bi einer gruppa niemerd mäldut, de bstimm ich wer gruppu"chef" wird!
ich will doch öi nur das jetz vorwärts geit.. ;)

Verpflichtige ver gruppeleiter:

-der gruppeleiter müöss alles in schiner gruppe organisieru(va zämehocke bis texte bis recorde).

-der gruppuleiter isch züödem die person, wa mit de andru gruppuleiter im kontakt bliibt. so wird verhindrut, dass 2 gruppe zu ähnlichi texta hent!

also, wer macht gruppuleiter? Wenns de andre gliich isch, ubernim ich das scho in ischer gruppa. aber mier is de öi egal druf z'verzichtu, wenn suscht irgendeper sus will machu! also, kei hemmige und mälde! :D

piis

P-Flow
06.10.2004, 15:04
Gruppe 1
Beat: flaboflash
Gruppechef: De_K

Gruppe 2
Beat: Subtile
Gruppechef: Habasch

Gruppe 3
LAN, P-Flow, Jojumitu
Gruppechef: P-Flow

Gruppe 4
Beat: Pablo Escobar
Gruppechef: Flowz-eat

einwände vorhanden?

also, 2. Punkt:

wer va ew het alles d'möglichkeit zum recorde?
und gäbet züödem nu ewe wohnort a (kanton und region)
-> mail an habasch (wohnort und ob möglichkeit zum recorden vorhanden): habasch@rhs-records.ch

bitte erlediget das so schnäll wie möglich! danke

piis

Flowz-eat??!!
06.10.2004, 15:37
hey. min beatmacher hät scho gnueg z tuä mit beatz für üsi crew. er wär also nöd debie. da heisst üsi gruppe 4 hät de beat vom pablo. hans ihm scho pm schriebe.

"gruppechef" bini iiverstandä. s problem isch eifach, dassi in 2 mönät nu no am obig spot is internet cha. aber wenn da für mini gruppe keis problem isch, isch ok. susch --->pm

Flowz-eat??!!
06.10.2004, 15:39
cha dä habasch nöd ufneh?? "rhs Recordzz" ??

habasch
06.10.2004, 17:42
cha dä habasch nöd ufneh?? "rhs Recordzz" ??

s studio isch eifach erst abem ändi januar/Februar isatzbereit!

Inzwüsched hetti deheime eifach es sennheiser-mik. (mit de wichtigste sache drumherum)!

Das heisst, bi mir geids scho, aber eifach im momänt no home-recording (quali isch trotzdem sehr guet)

wichtlprinz
06.10.2004, 20:53
P ich ünernimm din poschte gern! will au chli öpis dezue biträge...

suckt nüt zmache! :D

uf jedefall chasch mer bscheid ge wänn das okay isch...

p0izz

P-Flow
06.10.2004, 21:23
@wichtl: ok, isch easy! bini sogar froh! suscht hengi nu meh stress kä! good loock mit dinum sauhaufen als team :p *joke*

piis

wichtlprinz
06.10.2004, 23:49
mhm... :D drum bitti grad shco mal all i eusere gruppe mich im msn zädde...

wichtelprinz@hotmail.com

isch dänk ich mal die eifachscht lösig zum sache bespräche..

wer kei msn hät, plz PM a mich!

fangemer grad demit a :D ;)

p0iz

P-Flow
07.10.2004, 09:17
psycoflow@hotmail.com

kicket mich mal alli dri. s'geit wirkli am beschtu zum organisieru! (aber de nit chlage, weni spame :p)

IRON MC
07.10.2004, 09:33
psycoflow@hotmail.com

kicket mich mal alli dri. s'geit wirkli am beschtu zum organisieru! (aber de nit chlage, weni spame :p)

also nei dich kii nit dri..... *g*
di fa miner gruppa... mini adräss isch Iron_MC@hotmail.com
aber im momänt hani eh kei computer deheimu... hani miesse la flicku

wichtlprinz
08.10.2004, 23:39
ebe... mich hät niemert zuegfüegt, weder e pm gschickt... hmm macheds mal.. dänn chömer das bespräche!

susch rutscht das in hindergrund...

p0izzz

P-Flow
11.10.2004, 10:48
Ey Gruppeleiter, geht mal ans Organisiere! Oder isch di sach abgiblase? chännti mu fascht meine! Also bringet di sach jetz ins rolle!! Ha nit bock, ewig z'warte!

:hmmm:

Hortkind
11.10.2004, 11:14
Yo, yo, yo!

Also bei uns in der Gruppe läuft noch alles nach Plan. Eine Strophe ist schon fertig... aber wir warten halt auf den beat vom subtile. Meld Dich mal bei unique(1.Strophe) oder mir(2. Strophe)... habasch ist noch n paar TGage in den Ferien ;-)

Nur damit keiner denkt, die Sache wird ausgesessen! Sind wir Politiker? Oder sind wir Täter?
Peace!

Flowz-eat??!!
11.10.2004, 13:00
hey. i bi gad zimmli nöd üfm laufende. chills gad ide feriä und has gad mol gschafft, än pc z findä, woni chan benützä... :(
@ iron, robidog und pablo: falls newz oder problem git, kicked mi per pm a. i bi eventuell vorem weekend wieder @ home. richtmer denn msn i.

sorry, mini holydays isch relativ churzfristig gsi, göhnd aber nümä lang.

piiiz Flowz-eat

LiL-T
11.10.2004, 13:48
hmm sind all vo minere gruppe tot? in eusere gruppe isch bis jetz no absolut nix gloffe. shit. und beat hämmer au nonig. hehe WAS ISCHHH?:no:

subtile
12.10.2004, 00:30
jooo beat chunt bald leutz... sorry chum nid so drzue in letschter zit.... die wuche händeren!

P-Flow
12.10.2004, 10:22

Gruppe 3
LAN, P-Flow, Jojumitu
Gruppechef: P-Flow

da giz an ändrig!! Gruppechef isch nit P-Flow (also ich) sondern Jojumito (Wichtlprinz). nur gat dass kei missverständnis git!

@kOnfus: wie steits mim Beat?

piis

Pablo Escobar
12.10.2004, 18:04
mi beat isch ready to take off...

ich setz hüt zobe oder morn no dr link ine, wo dir ihn könnet probelose!!

peace

Don-Philippo
15.10.2004, 03:06
Wie laufts mit üsem Beat?

Flowz-eat??!!
15.10.2004, 13:25
aaaight lüüt us üser gruppe. i bi denn wieder am staaart. ha mi jetzt mol endli bi dem scheiss msn registriert. kicked mi a: reimrammler@msn.com

@beat baschtler pablo: häsch dä beat scho inä kickt? i wellem theard??
piiz

habasch
17.10.2004, 02:05
:hmmm: wiso händ ihr sonen stress? chan ja versta dasmer will dases vorwertsgat, aber dänn mached doch mal was.... a all wo klaged, dass i ihrere Gruppe nüt gat: den sorged ihr defür! Söll jetzt öpper wiiters cho und sägä, wies ihr sötted mache? antwort: NEI (isch eui ufgab)

Pablo Escobar
18.10.2004, 14:54
hey jungs

ha dr beat nonig könne inestelle, zwenig webspace....ka mir ächt öpper hälfe wo no 3-5mb webspace übrig het für mi beat?!?!:rolleyes:

wie stohts eigentlich mit de lyrics vo unsere gruppe, flowzeat usw??????

peaze

Hortkind
18.10.2004, 15:07
Web space?

Schick mir das Teil per mail... ich poste dann den Link hierrein!

Pablo Escobar
18.10.2004, 15:18
easy

schick mir mailadresse per pm...

peaze

MCrobidog
18.10.2004, 17:09
ich han scho mal agfange mit em text, aber ich warte lieber nuch bisi der beat han, damits au passt

habasch
18.10.2004, 17:21
Webspace: mer händ en server mit 500mb (hüt grad wider rächnig cho)

Zu schriibe und so... han mal gester en teil vom miim ufgno...
checkeds mal ab! De dj und paar wiiteri Zeile chömed no dezue:

Link zu mim Teil (http://www.rhs-records.ch/downloads/tmp/nazitrack.mp3)

Raptor
18.10.2004, 19:26
Ehhh oohhh:D

wusuuuup?
@habasch din part findi no fätt, aber ich find mer ghört d'lyrics leider nöd alzuguet. !(villich liits a mim billige laptop)! Ohm zu mir, ich bin nöd de Poser(hehe de name) ich bin de Raptor vo jojumitu, mues mi halt no andersch aamälde oder son'kakk..
Also wiiter so @all
mir händ ja 7mc'es wo ein part mached welchi dänn würkli öppis mached gseh mer jo no

Piiiz'n'greez

Raptor
18.10.2004, 19:30
HeHe min erschte iitrag i dem forum:D
Sry han eifach en 2te welle:eek: :banana:

Dr.Houmi
19.10.2004, 23:41
guata obig mitanand!!

finds no a witzigi idee vu eu.
dr kolleg und i hän au mol so an sehr churza track zu dem neo-nazi thema gschriba: also wär luscht hät mol dri z losa...rechtsklick schpaichern unter....
beat isch usserdem au vu eus

piis aut

Dr.Houmi
19.10.2004, 23:50
guata obig mitanand!!

finds no a witzigi idee vu eu.
dr kolleg und i hän au mol so an sehr churza track zu dem neo-nazi thema gschriba: also wär luscht hät mol dri z losa...rechtsklick schpaichern unter....
beat isch usserdem vu üsem beatbaschtler
hans laider zimlich komprimiara müasa, drum isch d quali schaisse

piis aut

ps:i wär no recht froh wenner kritig abgeh chönten :rolleyes:

Flowz-eat??!!
22.10.2004, 11:18
hey ihr anti drecksnazis :D

@pablo: beat dinä?? schrieb mo doch bitte mol pm

@robidog: schick mo doch dîn part mol pm, wenntn scho häsch.... i ha denkt i fang ohni beat nonig a. und ohni absproch au nöd, wägm wiederholigä.... wär schad

@Iron: wiä stohts bi dir?? häsch du scho was gmacht??

gäbät mir mol bitte bscheid, bi voll nüm ufm laufende.

piiiiz Flowz-eat

Hortkind
22.10.2004, 14:10
Erste Versuche auf subtiles Beat unter:
www.hktanne.de (http://www.hktanne.de)
ganz oben im Mainframe.

Oder:
http://rcswww.urz.tu-dresden.de/~tt584238/umfrgae.htm

Dies ist nur intern!

MCrobidog
22.10.2004, 15:06
hey ihr anti drecksnazis :D

@pablo: beat dinä?? schrieb mo doch bitte mol pm

@robidog: schick mo doch dîn part mol pm, wenntn scho häsch.... i ha denkt i fang ohni beat nonig a. und ohni absproch au nöd, wägm wiederholigä.... wär schad

@Iron: wiä stohts bi dir?? häsch du scho was gmacht??

gäbät mir mol bitte bscheid, bi voll nüm ufm laufende.

piiiiz Flowz-eat

ich will zersch uf der beat mache, suscht passts nachher num druf. Sobald dr pablo der beat fertuig hät schriebi so schnell wie möglich en part.

P-Flow
22.10.2004, 15:11
und wo bliibt der beat vam kOnfus? löift da epis? wenn kriege wer dene?

Flowz-eat??!!
22.10.2004, 15:21
Original geschrieben von MCrobidog
ich will zersch uf der beat mache, suscht passts nachher num druf. Sobald dr pablo der beat fertuig hät schriebi so schnell wie möglich en part.

aha, jo du mir müänd nöd stresse. i ha i letzter ziit sowieso verdammt viel um d ohrä. jo, isch besser wennt erscht uf dä beat schriebsch. denn passts. machi denn au so.

Don-Philippo
25.10.2004, 20:41
@flaboflash
Chöntisch echt no de ganz "Come-Down"-Beat uelade?
De Lil-T findten au de Bescht und vo de Anderne hani kei Rückmeldig übercho...
also nimi mol a, sie sind au iverstande.
Gruess Don

habasch
25.10.2004, 22:39
Original geschrieben von Hortkind
Erste Versuche auf subtiles Beat unter:
www.hktanne.de (http://www.hktanne.de)
ganz oben im Mainframe.

Oder:
http://rcswww.urz.tu-dresden.de/~tt584238/umfrgae.htm

Dies ist nur intern!

wie soll ich bitte inner bilddatei nen Link auswählen?
geht bei mir jedenfals nicht!

könntest du mal die direkten link posten oder mir senden (per mail oder pm auf aight)

Hortkind
26.10.2004, 13:26
Es handelt sich nicht um eine Bilddatei, sondern um ein Textfeld...
habe aber schon von dem Problem gehört, bei Mozilla tritt das zum Beispiel auf.
Bin heute leider nicht auf Arbeit, d.h. ich kann da erstmal nichts dran ändern. Wenn Du es einfach mal mit nem anderen Browser versuchst??? IE geht auf jeden Fall.

Hortkind
27.10.2004, 13:38
wie soll ich bitte inner bilddatei nen Link auswählen?
geht bei mir jedenfals nicht!

könntest du mal die direkten link posten oder mir senden (per mail oder pm auf aight)

Jetzt gehts auch bei Mozilla-Usern... Folgt den gelben Anweisungen auf

dieser Seite (http://rcswww.urz.tu-dresden.de/~tt584238/umfrgae.htm) ...
oder versucht es von meiner Startseite aus zu finden ;-)

elmeX
28.10.2004, 20:12
hortkind bisch ja sooooooo whack..

und schrib ez bitte nöd ich sölls doch besser mache... die antwort isch scho verbrucht... (em bzw rennie style) :P

nei ächt... nur scheisse din "rap"... (nee... old school is auch ned...)

Raptor
31.10.2004, 02:29
Easy easy tuet nüt zur sach, wie du ihn findsch...
Also wie isch de stand so? mir nähmed morn (son.) vorussichtlich euse part uf... naja greez

habasch
31.10.2004, 17:50
Original geschrieben von elmeX
hortkind bisch ja sooooooo whack..

und schrib ez bitte nöd ich sölls doch besser mache... die antwort isch scho verbrucht... (em bzw rennie style) :P

nei ächt... nur scheisse din "rap"... (nee... old school is auch ned...)

weischwas? Heb dini verfi**** Frässi!
Was stad im Thema? DE REST LÄSÄ ABER BITTE NÖD SPAME!!
denn bruchemer bestimmt ned din "whacke" kommentar!

Hortkind
10.11.2006, 12:29
Wie viele Tracks sind davon jemals fertiggestellt worden?