Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DR RAP ISCH TOD

Mosaik
30.09.2004, 01:16
jo jungs, mädels, florian und buure,

! ! ! dr rap isch tod ! ! !

ziehnt euch eifach mol die zile und denn ka mir kei neue widrspräche und jede alte wird mir zuestimme

ich fang a im joor 98 odr so...

tiger (scho friener) homework, aoh familiy, tafs, tnn

rap so wie ych en no immer no lieb und nid drvo ka gnueg griege. rap isch revolution gsi, man mir machts grad weh wenni in dr vrgangeheit muess schirbe...

ych bi an jams gange, wo d mc vorhärn no mit em publikum gredet het und gfunde het mir miessi emol öpis zämme mache und so. und jez meine si sige stars und burne mcs in 3 zile nur well si 18000 albe vrkaufe...

ych ha die musik glost und sie hän mi in dr schuel usglache. ych heig kai ahnig bla bla bla. und jez ? könne mir die lüt nid emol ins gsicht luege, lose abr brändhärd und hate dr mory odr poet...

unglaublich

2 wuche isch dynamic duo plattetaufi vrgange.

ych ha mi sit em 98 druf gfreut die 2 zgseh. es isch also e risetrau für mi traum in erfüllig gange.

jedoch hets eifach widr abartig vil gaz ka wie ychs mir sit 2 joor nid anderscht gwönt bi:

1. zecke und nazis in dr erschte rheie

shape satz 1: was isch en rassicht wenn de em all si hass nimmsch?
shape satz 2: seisch schiss ufs system bisch en punk abr glych en prolet

2. 24 hämmer?! blicke mir 4 joor zrugg. tresor session mit subberocker 5.- jede realhead het könne sich das leischte au wenn är no in dr schuel gsi isch

3. die elände umefiggende securytis. kömentar bruchts keine

mir wünsch wies friener gsi isch ka ychs mir nid. könne scho doch ych weiss sit dr gigi (an dere stell NIMM IHN INS MUUL) das es nüme eso wird...

ych möcht euch das ganze nur emol in errinerig rufe, denn es wüsse gwüssi lüt nid was si kapput mache wenn si ihr clip uf viva stelle (an dere stell e figg uf lrp, onan, 7962)

ych lueg in zuekunft lueg das ych mi traum läb
bis ins neggscht joordussig mit em musig mit em rap
mis härz bäbbt wenni rap...

die wo das nid kenne mäldet euch ab...

szene gits nüm
und game isch tod

es macht weh doch mir blibe stoh

im härze simmr alli vreint

läb mi läbe entgege dr strömig

drosselbart
30.09.2004, 01:23
tönt truurig und das füehli ou! losä sit 95 rap u i gseh settigi a- und isichtä chömmä viumaus! schlussändlech mueschs beschtä drus mache, peace

cobbez
30.09.2004, 01:45
muäs zuägä über früänär chani nid mitredä, los nu nid so lang rap. aber was du so verzellsch vo früänär tönt schu nu aight, hüt verpassisch vil konzärt, eifach wild mal widä ä lärä gäldbütel hesch (typisch gymeler). aber ich dänk doch, dass sit früänär nid nur scheisse passiert isch und dä rap und um dä, umä sound gads ja schliesslich hed sich sicher au witerentwicklät und ich nimm ez ä a dass sniveau hüt allgemein besser isch as früänär.
dass das ganzä züg ez au uf viva und i dä mediä presänt sich, hed halt mit em erfolg vom ami-rap ztuä, wo au dä europäisch mitzogä hed. ich schwör uf jedä fall uf dä eu-rap! greaz

Mosaik
30.09.2004, 01:56
Original geschrieben von cobbez
muäs zuägä über früänär chani nid mitredä, los nu nid so lang rap. aber was du so verzellsch vo früänär tönt schu nu aight, hüt verpassisch vil konzärt, eifach wild mal widä ä lärä gäldbütel hesch (typisch gymeler). aber ich dänk doch, dass sit früänär nid nur scheisse passiert isch und dä rap und um dä, umä sound gads ja schliesslich hed sich sicher au witerentwicklät und ich nimm ez ä a dass sniveau hüt allgemein besser isch as früänär.
dass das ganzä züg ez au uf viva und i dä mediä presänt sich, hed halt mit em erfolg vom ami-rap ztuä, wo au dä europäisch mitzogä hed. ich schwör uf jedä fall uf dä eu-rap! greaz

also mit dim erschte satz hesch es halt scho mol vrsaut...

und meh merggt halt scho wie de schribsch das de nid drby gsi bisch und de halt das ganze nid gfühlt und mit beko hesch...

@db

ych weiss ungefähr wär de bisch. du fühlsch dä shit au...

Dr. Dr. Nörgle
30.09.2004, 02:21
män...

also, isch jo wunderschön laberisch du vo früaner... und meinsch mitte nünzig. trottel.
luag, isch mer jo alles egal: wer du magsch, was du hatisch und wo du 5.- iitritt zahlt häsch....

get a live

breach
30.09.2004, 02:43
98i? Au det hät's Lüt geh wo gfunde händ, dass alles "tot" isch. Genau wie im 93 :rolleyes: Und die Lüüt händ nach wie vor unrecht gha. (Allei USA isch lebendig wie nie zuvor, nur schade dass die meiste i de CH verzfiifled a NY festklammered und de Mittleri Weste oder de Süde total ignorierted. Wer bi eus mal es album us em Bay Area Bereich alost cha sich scho "tolerant und offe" nenne. selbst schuld)

Original geschrieben von Mosaik
ych möcht euch das ganze nur emol in errinerig rufe, denn es wüsse gwüssi lüt nid was si kapput mache wenn si ihr clip uf viva stelle (an dere stell e figg uf lrp, onan, 7962)

was macht denn zB 7962 "kaputt"? sie händ es video i de rotation ohni dass sie händ müsse de "üblichen verdächtigen des slängraps" de arsch küsse? dass sie e beatmässig hammerhärti platte useghaue händ? huere schlimm vo ihne, so arschlöcher:no: Ab jetzt bitte nur no Videos us em Bauers Umfeld oder vo Lüt wo mit ihne "dune sind".

flaboflash
30.09.2004, 09:15
was wotsch demet säge, das es nor no schlächte rap get? wenn jo, beni überhaupt ned dinre meinig!
wenn's nor uf de ch-rap beziehsch, hesch teils scho rächt, aber au det chamer ned säge, dass es kei guete rap meh get!

Dämon
30.09.2004, 09:35

Dämon
30.09.2004, 09:37
hahahaha 1998... und du meinsch du sigsch do dr real head????????? :wtf: :stupid:

Actafool
30.09.2004, 09:55
Sorry mann, aber langsam stressts echli....

ich mein ich loss au sit ca. em '98 rap, und ich chlööne au nöd ume...
sorry, wännd viva luegsch bisch eh chli arm, also ich mein die wo sich dött drüber über hiphop informiered...
ich mein wänns dir nöd passt denn mach öppis degägä, aber hör uf brüelle imene i-net forum.

Es tuet mer leid, aber ich chans langsam nümm ghöre, all wo meined si losed scho einigermasse es ziitli rap händ immer wider s gfühl si müessed verzelle wies früener besser gsii isch und eine uf szeneerfahrig mache.
Schön für dich wänn du scho länger debii bisch, aber du chasch mir vo miiruus mit 80gi verzelle das früener alles besser gsii isch.

@Mosaik: das isch voll kein persönliche aafick, aber es hätt mal müesse gseit sii....

Grumble
30.09.2004, 09:57
Original geschrieben von Actafool
Sorry mann, aber langsam stressts echli....

ich mein ich loss au sit ca. em '98 rap, und ich chlööne au nöd ume...
sorry, wännd viva luegsch bisch eh chli arm, also ich mein die wo sich dött drüber über hiphop informiered...
ich mein wänns dir nöd passt denn mach öppis degägä, aber hör uf brüelle imene i-net forum.

Es tuet mer leid, aber ich chans langsam nümm ghöre, all wo meined si losed scho einigermasse es ziitli rap händ immer wider s gfühl si müessed verzelle wies früener besser gsii isch und eine uf szeneerfahrig mache.
Schön für dich wänn du scho länger debii bisch, aber du chasch mir vo miiruus mit 80gi verzelle das früener alles besser gsii isch.

@Mosaik: das isch voll kein persönliche aafick, aber es hätt mal müesse gseit sii....

endli namal eine wos begriffe häät!!!han gmeint ich erläbs nümme!

grumble

pseudonym
30.09.2004, 10:51
nur ironisch, dass dä ganzi fruscht dänn no omnä i-net forum uslahsch...

Delije
30.09.2004, 11:02
Hip Hop esch lebendiger denn je, es het sech eifach ine rechtig entwicklet, Hip Hop goes (is) Mainstream...

Pablo Escobar
30.09.2004, 11:04
VERDAMMT

RAP ISCH NIT TOT
und
RAP WIRD NIE STÄRBE

checkets emol...ändlich

...höchstens wenn sich alli immer an die guete alte ziite erinnere mien, und meine hüt isch alles scheisse, mir goht das gelabber so uf e sack.

mini meinig

peace

#ChRüSiMüSi#
30.09.2004, 11:04
ez choent mer doch so en spruch bringe wie: Rap ist das was du draus machst.... alles eine Frage der Einstellung.... und ich bi eh dae meinig dases ersch ganz ganz tod isch wenns vo allne vergaesse worde isch..und solang immer no oepper rap macht,rap lost odr was au immer bestaht en funke hoffnig=)

Gib doch noed eifach uf nur will sich Ziite gaendered haend.. eieiei

reezer
30.09.2004, 11:06
guät möglich das RAP für dich Tod isch...
schiint aber für än grossä teil zum glück suscht nöd zuä z'träffä...

ich dänk langsam wärs ziit für ä sälbsthilfe gruppä für alti frustrierti, depressivi rapper wo niä dä respäkt becho händ wiä anderi obwohl si scho länger rappät und drum jetzt gfrustet sind well anderi, jüngeri viil meh verkauft händ und drum und alles was neu isch müänd hatä... machät doch eimal am abig ab und jammärät zämä über diä früähnerä ziitä... aber bitte verschohnt mich damit - danke...

smooth
30.09.2004, 11:13
wo esch s problem wenn einegi lüt halt immerno i de vergangenheit läbe..wenn sie de sound besser fende...rap esc tod esch völlig falsch, get au i de heutige ziet no hiphop und rap für jedermann..jiggy, hardcore, oldschoollaschtig und und und...wenn der rechtig suche, fendisch au hüt no geile sound..und wenn du eifach nur seisch, rap esch tot well jetzt nelly und co rockt, denn duesch mer leid, get 100 sache wo neu usechöme und burne als wärs 1999 oder so...z.b time machine...oder soundproviders...oder au asheru...rockt wie blöd, und wenn du kei sound me fendsch, denn suchsch eifach falsch:hmmm:

dela
30.09.2004, 11:23
dabi chan mer hüt soviel sache mache. läck bobby..wenn ich das frueher scho hät dörfe. aber mer söll lüt wo sich gedanke mache nöd eifach in egge drucke und säge..man hör doch uf jammere. uf dä andere sitä muess ich aber säge. hör uf jammere wege viva und so sache. wenn ich im lotto würd gwünne dänn wär mir das scheissegal was mich e cd kostet und überhaupt...aber da ich endi monat vorem berg vo rechnige staan bin ich froh (NUR EIN BEISPIEL), wenn viva z.b. es video würd usstrahle..oder wenn de eint oder dä ander en bricht schribt über e erschiinig. userd ich find endlich e riichi oma wo seit: "da dela...mach eifach..da häsch chli geld..mach der kei sorge". dä pump hät mal was guets gseit..will ich au immer gjammert han. jammere bringt nüt...lieber s'züg am schopf packe und wiitermache. aber jammere isch guet will mer dänn mal ganz sensibel drüber nadenkt. hehe. also lueg: wenn du seisch..im 98 hät e party 5.-- kostet dänn chönti ja säge...im 82 hani fascht in d'hose gseicht wo ich han dörfe e platte beruehre und ungefähr 2 wuchä han muesse spare dafür. ich meine damit säg ich. jede hät sini gschicht. in 30 jahr chömed dänn lüt und säged.."weisch im 2024 isch es e so gsi..und eso. rap isch nöd tot..sonder ich erleb jetzt villicht die 5 oder 6 revolution oder was au immer...was ich säge chan..so als schlusssatz. Rap mach fett. lueg mal min buuuch a. die huereverdammte langstrasse ständ..händ mi dick gmacht. will rap hungrig macht!! ...und jetzt hani voll dä fade verlore ich tubel...

:kiffer:

Spitfire
30.09.2004, 11:42
Lug ds ganze hie finde ig eifach isch e asichtsach du wo sit 98 rap lost isch its haut truurig ds me nümme für 5 franke (das isch echt scheisse :)) innechunt und haut dr rap e chli anders isch aus früecher aber ds isch dini asicht und du hesch sicher nid unrecht in paar sache aber ig verstah nid weiso du grad muesch gross usela rap isch TOD :o... wou ig gloubs du chasch ds nid so säge. rap entwicklet sich wie sich aues entwicklet und haut ou di chlini swiss muess mitzieh wenn si wot mithaute (obwou ig ds ou nid guet finde) aber ebe USA isch haut immer no was rap betrifft ar EU mindestens 1 schritt vorus.

:dance:

seemaa
30.09.2004, 11:51
ich find das würklich eifach nur luschtig, isch sicher scho bald 3 jahr här wo ich s'erschtmal i dem forum gsi bin, und sit do, gits immer wieder so lüüt wo schribed hiphop isch tod!

tod heisst funkstille, das ende! also wie chamer behaupte rap isch tod, wänn pro wuche hunderti vo plattene usechömed?

a all die super inteligänte philosophierende "räp-heads", wo meined si wüssed was für hiphop s'beschte isch, rap isch nöd tod, wänn er sich nöd nach euem gschmack entwicklet, er veränderet sich eifach wie alles uf dere wält. und nöd jedi veränderig chan hald jedem zuesäge.

losed rap, läbet hiphop wie ihr hiphop wänd läbe, möched beats, schribed reims, maled wänd a, und hiphop wird für eu nie stärbe!

Pablo Escobar
30.09.2004, 12:02
Original geschrieben von Spitfire
Lug ds ganze hie finde ig eifach isch e asichtsach du wo sit 98 rap lost isch its haut truurig ds me nümme für 5 franke (das isch echt scheisse :)) innechunt und haut dr rap e chli anders isch aus früecher aber ds isch dini asicht und du hesch sicher nid unrecht in paar sache aber ig verstah nid weiso du grad muesch gross usela rap isch TOD :o... wou ig gloubs du chasch ds nid so säge. rap entwicklet sich wie sich aues entwicklet und haut ou di chlini swiss muess mitzieh wenn si wot mithaute (obwou ig ds ou nid guet finde) aber ebe USA isch haut immer no was rap betrifft ar EU mindestens 1 schritt vorus.

1 schritt???????????

und wo blibt die schwiizer hiphop & rap only radio station wo dr ganz dag sändet???
ah jo villicht kunnt si jo im johr 2099....

pseudonym
30.09.2004, 12:03
Original geschrieben von seemaa
losed rap, läbet hiphop wie ihr hiphop wänd läbe, möched beats, schribed reims, maled wänd a, und hiphop wird für eu nie stärbe!

genau das... dämn, wo ligt s problem, solang mer sis ding no chan durezieh?? sind fründschaftä kaputt gangä?? ischs kei einheit me?? kei 1 liebi?? wänd nöd demit umgah chasch, dass dis läbe äs stetigs abschidnäh isch, dänn häsch du äs ärnschthafts problem...

Spitfire
30.09.2004, 12:23
[QUOTE][i]Original geschrieben von seemaa
wo meined si wüssed was für hiphop s'beschte isch, rap isch nöd tod, wänn er sich nöd nach euem gschmack entwicklet, er veränderet sich eifach wie alles uf dere wält. und nöd jedi veränderig chan hald jedem zuesäge.

ha ig ds nid grad so gseit ;)

:hippie:

Spitfire
30.09.2004, 12:25
Original geschrieben von Pablo Escobar
1 schritt???????????

und wo blibt die schwiizer hiphop & rap only radio station wo dr ganz dag sändet???
ah jo villicht kunnt si jo im johr 2099....

lis bitte aube gneau was ig säge MINDESTENS ;)

smooth
30.09.2004, 12:29
rap esch ned tod, sondern werd verchauft:eek:

Grumble
30.09.2004, 12:34
@smooth

jetzt säg blos du häsch gar kei platte, cds oder tapes dihai?meld di doch bi dä sälbsthilfegruppe vom reezer ah!

peaz

smooth
30.09.2004, 12:38
ach ha das doch ned ernst gmeint...wenn genau lese, säg ich jo, das es für jede heut no sound get...und wenn bestreitsch das mer met hiphop geld macht, denn muess ich glaubs würklich so en selbsthilfe gruppe uftue..

Dirty Fifty
30.09.2004, 12:44
Zitat: DER RAP IST TOD....

hmmm.... SCHO WIEDER??? :brille:

radaya
30.09.2004, 12:58
für paar lüt ischs rap tod!!ma cha viel ume jammere aber i find es nützt nüt,will sus wär nix meh vo dem züg übrig:wtf: aber wie mo gshet,gits no viel rappers umenand!es git gueti sowie au schlechti...es git halt die,wo nu scheiss use lönd,aber es git wiederum sättigi,wo üs überlege lönd..halt nöd so wie früäner aber uf ä anderi art!
aber für vielne,läbt er no..halt anderst,aber er läbt!!ALLES uf dere Welt früäner oder spöter ändert sich..de rap halt au..
und i glaube nöd,das nebert do wo seit,das rap tod isch,dass er gar nüt meh lost,wo irgendnebis mit rap z'ztue het..

chönd no so viel jammere es ändert nöd viel...oder wiso machet er den nöd eifoch irgend en rap??!und jammeret döt dri nebis!??:)

peaz

perplex
30.09.2004, 13:04
Original geschrieben von Mosaik
jo jungs, mädels, florian und buure,

ziehnt euch eifach mol die zile und denn ka mir kei neue widrspräche und jede alte wird mir zuestimme

tiger (scho friener) homework, aoh familiy, tafs, tnn

rap so wie ych en no immer no lieb und nid drvo ka gnueg griege. rap isch revolution gsi, man mir machts grad weh wenni in dr vrgangeheit muess schirbe...

ych bi an jams gange, wo d mc vorhärn no mit em publikum gredet het und gfunde het mir miessi emol öpis zämme mache und so. und jez meine si sige stars und burne mcs in 3 zile nur well si 18000 albe vrkaufe...

ych ha die musik glost und sie hän mi in dr schuel usglache. ych heig kai ahnig bla bla bla. und jez ? könne mir die lüt nid emol ins gsicht luege, lose abr brändhärd und hate dr mory odr poet...

unglaublich

2 wuche isch dynamic duo plattetaufi vrgange.

ych ha mi sit em 98 druf gfreut die 2 zgseh. es isch also e risetrau für mi traum in erfüllig gange.

jedoch hets eifach widr abartig vil gaz ka wie ychs mir sit 2 joor nid anderscht gwönt bi:

1. zecke und nazis in dr erschte rheie

shape satz 1: was isch en rassicht wenn de em all si hass nimmsch?
shape satz 2: seisch schiss ufs system bisch en punk abr glych en prolet

2. 24 hämmer?! blicke mir 4 joor zrugg. tresor session mit subberocker 5.- jede realhead het könne sich das leischte au wenn är no in dr schuel gsi isch

3. die elände umefiggende securytis. kömentar bruchts keine

mir wünsch wies friener gsi isch ka ychs mir nid. könne scho doch ych weiss sit dr gigi (an dere stell NIMM IHN INS MUUL) das es nüme eso wird...

ych lueg in zuekunft lueg das ych mi traum läb
bis ins neggscht joordussig mit em musig mit em rap
mis härz bäbbt wenni rap...

die wo das nid kenne mäldet euch ab...

szene gits nüm
und game isch tod

es macht weh doch mir blibe stoh

im härze simmr alli vreint

läb mi läbe entgege dr strömig

wenni chönt würd der äs seckli mitleid schänke aber für so "riil hääds" wie dich han selbst das nöd übrig.

dynamikee
30.09.2004, 13:18
Original geschrieben von dela
dabi chan mer hüt soviel sache mache. läck bobby..wenn ich das frueher scho hät dörfe. aber mer söll lüt wo sich gedanke mache nöd eifach in egge drucke und säge..man hör doch uf jammere. uf dä andere sitä muess ich aber säge. hör uf jammere wege viva und so sache. wenn ich im lotto würd gwünne dänn wär mir das scheissegal was mich e cd kostet und überhaupt...aber da ich endi monat vorem berg vo rechnige staan bin ich froh (NUR EIN BEISPIEL), wenn viva z.b. es video würd usstrahle..oder wenn de eint oder dä ander en bricht schribt über e erschiinig. userd ich find endlich e riichi oma wo seit: "da dela...mach eifach..da häsch chli geld..mach der kei sorge". dä pump hät mal was guets gseit..will ich au immer gjammert han. jammere bringt nüt...lieber s'züg am schopf packe und wiitermache. aber jammere isch guet will mer dänn mal ganz sensibel drüber nadenkt. hehe. also lueg: wenn du seisch..im 98 hät e party 5.-- kostet dänn chönti ja säge...im 82 hani fascht in d'hose gseicht wo ich han dörfe e platte beruehre und ungefähr 2 wuchä han muesse spare dafür. ich meine damit säg ich. jede hät sini gschicht. in 30 jahr chömed dänn lüt und säged.."weisch im 2024 isch es e so gsi..und eso. rap isch nöd tot..sonder ich erleb jetzt villicht die 5 oder 6 revolution oder was au immer...was ich säge chan..so als schlusssatz. Rap mach fett. lueg mal min buuuch a. die huereverdammte langstrasse ständ..händ mi dick gmacht. will rap hungrig macht!! ...und jetzt hani voll dä fade verlore ich tubel...

:kiffer:

ändlech mau öper wo drusschunt, wases eigentlech heisst ä sänder zha wo mau o unbekannts züg chli lat la rotiere und o videos säuber produziert(Viva). Wiso isch äch Brandhärd so viu gloffä? wiu viva zvideo het gmacht!! its chöiter scho sägä Brandherd isch scheisse kommerz und das übliche, aber um das geits gar nid. dür das hei si säuber dchance gha sich zwiterentwickle, und ohni viva hätte si das nid gha(bhoupti its mau)

Ziehmutter ZH
30.09.2004, 13:38
Original geschrieben von pseudonym
nur ironisch, dass dä ganzi fruscht dänn no omnä i-net forum uslahsch...

pseudo...alte...ich bezwiifle dasser das im aight "uselat"...s'isch en basler, kännä heads vo det une mit därä iischtellig en masse...si posauneds au susch ume...und das isch guät so!

Ziehmutter ZH
30.09.2004, 13:48
liäbi lüüt, gsend das doch so:

es brucht lüüt wiä inn, au wänner verlich nöd därä meinig sind, wo zeiged, wiäs au chönt si, wiäs xi isch, wiäs evtl. geiler wäri...öb mr sich dänn a däm will orientiärä isch jedem di eigeti sach....

aber wasi na will sägä...überall i de schwiiz gits schplittergrüppli, wo das gfüül, wo er beschriibt, wiäs für inn xi isch, na ufrecht halted...

und um so heads bini dammi froh. ei liäbi a all si...

und mosaik, ich füül di...

Abart
30.09.2004, 13:51
hahahaha, rap isch tod. gott isch das ä geili erkenntnis, was isch rap scho, was macht rap us und wär bestimmt das?
wär s gfühl het rap sig tod macht öpis falsch! beschäftigt sich z wenig mit'em ganze, macht sich z wenig uf d suchi nach'em shit wo für ihn s richtige isch!
gib sicher zue s isch ä wärt verluscht do, was friehner zällt het isch hüt chum me eim bekannt. rap isch eifach breiter worde und wenn mr eine us 90er sicht will verzelle s git kei geile stuff meh, sorry was isch mit type wo d spirit vo d 90er in sich trage: nonphixion, dialeted, au d black tiger isch no d bi, kalmoo genauso, chlyklass, d mory.
und s muess jetz keine schriebe "was chunsch mit ami, has vom ch-rap"! ch-rap gits nit, es git au kei ami rap, es git einzig und allei RAP! scho klar dass in dr schwiz im 98 praktisch jedi schiebe ä vortschritt bedüdet het, het jo au nur ä handvoll gruppe gäh wo d möglichkeite d zue gha hän.
all 1/2 joor isch ei maxi cho und jedes joor 2 albä. im verhältnis zu hüt isch nid weniger pussy gsi wie hüt, halt nur nid in dere quantität.
no öpis, söll mr niemer das thema aschniede wo mr denn vonere gruppe verzehlt wo nach 5 joor ä voll poser mässig s comeback git, ihri absoluti kultschiebe durch ä scheiss neu uflag(zum stutz verdiene und us keim andere grund!) ufe märt gheit und denn ä album bringt wo keinerlei entwicklig erkenne loht. will nid falsch verstande werde, aber wer öpis kritisiert sött bi allem objektiv si und nid sini favorite mit d rosa brülle betrachte. tresor und kaserne verliche isch öppe wie schützematt und joggeli

nik
30.09.2004, 13:53
i würd meine settsches besser mache wenns der ned passt...

s'schöne am rap isch doch das jede sälber cha rappe wies ihm passt, me mues ned chöne es instrumänt spiele oder sech irgendwelchi tüüre hilfsmittel poste, chasch eifach anestoh und losrappe, wies der gfallt...

und wenn der da auned längt, denn zieh der doch die guete alte platte ine usem 98i :rolleyes: , i bi jo irgendwie au de meinig das früecher dopere shit usecho isch als hüt, aber das heisst ned das nurno scheisse produziert wird...

HipHop isch ned tod sondern e bitch worde...

und rap stirbt für mech solang ned bis ich gstorbe bin...:wtf:

4132
30.09.2004, 13:55
Original geschrieben von dynamikee
ändlech mau öper wo drusschunt, wases eigentlech heisst ä sänder zha wo mau o unbekannts züg chli lat la rotiere und o videos säuber produziert(Viva). Wiso isch äch Brandhärd so viu gloffä? wiu viva zvideo het gmacht!! its chöiter scho sägä Brandherd isch scheisse kommerz und das übliche, aber um das geits gar nid. dür das hei si säuber dchance gha sich zwiterentwickle, und ohni viva hätte si das nid gha(bhoupti its mau)

willsch mi vrarsche???

viva het s video vo branhaerd gmacht????

wo wohnsch du?? das glaubsch jo wohl sälber nit????

däng nit dases an däm ligt...si hän jo scho mitem "wäg ischs ziel" video gueti promo gmacht...si sin sicher nit scheisse will si kommerziell erfolgriich sin...s git eifach immer e paar wo sich mit däm nit könne afründe und das muess meh au akzeptiere...lueged wo hiphop / rap in dütschland vor 2 joor gsi isch...vrloore...und jetzt häns die wos vrdient hän gschafft (siehe sammy, beginner, savas,) usser aggro(mediehype, usw.)

rap isch nit tod...wirder nie si!!!!"RAP WILL NEVER DIE"

4132
30.09.2004, 13:56
Original geschrieben von Ziehmutter ZH

es brucht lüüt wiä inn, au wänner verlich nöd därä meinig sind, wo zeiged, wiäs au chönt si, wiäs xi isch, wiäs evtl. geiler wäri...öb mr sich dänn a däm will orientiärä isch jedem di eigeti sach....

aber wasi na will sägä...überall i de schwiiz gits schplittergrüppli, wo das gfüül, wo er beschriibt, wiäs für inn xi isch, na ufrecht halted...

true words...

fresh
30.09.2004, 14:10
jaja denn isch räp halt tot...ich los wiiterhin fette tote räp, z.B. di neui schiibe wo vom tote talib kweli usecho isch, die isch so tot geil! bin ich ächt äu scho tot?

für anderi isch im 98 scho räp tot gsi..immer das huere gstürm..:wtf:

LAN
30.09.2004, 14:21
hei WAS GEIT AB MIT EUCH? Siter au zäme senil oder was? Gröbere Sprung ir Platte oder wi heimers?? Wiviu threads zu däm thema weiter no uftue? Hei ächt mann, ds isch dr dritt, verdammt dr DRITT, thread innerhalb vo nid mau ZWÖI täg!!!!!

s mues nech ja huere krass beschäftige, isch ja o es wäutbewegens Problem wo so glöst cha wärde. hei sorry aber langsam regts schwär uf. huere spastos wo umechlöne!

tüet öppis dergäge, bringet nech um oder häbet d frässe.

hei ächt s regt mi uf, sorry.

Aurel
30.09.2004, 14:34
da dezue säg ich nur: wer nicht mit der zeit geht, bleibt stehen...
isch uffassig vo jedem einzelne individuum. wenn de rap für dich tod isch, ok. schön. aber mach da bitte ned so en ufstand. denn mir ischs ehrlich gseid gliich. oder müendmer truurig si, dass mer dich verlüred?

Al Bana
30.09.2004, 14:37
Original geschrieben von LAN
hei WAS GEIT AB MIT EUCH? Siter au zäme senil oder was? Gröbere Sprung ir Platte oder wi heimers?? Wiviu threads zu däm thema weiter no uftue? Hei ächt mann, ds isch dr dritt, verdammt dr DRITT, thread innerhalb vo nid mau ZWÖI täg!!!!!

s mues nech ja huere krass beschäftige, isch ja o es wäutbewegens Problem wo so glöst cha wärde. hei sorry aber langsam regts schwär uf. huere spastos wo umechlöne!

tüet öppis dergäge, bringet nech um oder häbet d frässe.

hei ächt s regt mi uf, sorry.

ja du sprichsch mr us dr seel... ds ewige philosophiere um hip-hop isch würk nid z'wahre... giäle mi tipp:

meh kiffe, denn das macht glichgüutig, was mir scheissegau isch

dynamikee
30.09.2004, 15:08
Original geschrieben von 4132
willsch mi vrarsche???

viva het s video vo branhaerd gmacht????

wo wohnsch du?? das glaubsch jo wohl sälber nit????

däng nit dases an däm ligt...si hän jo scho mitem "wäg ischs ziel" video gueti promo gmacht...si sin sicher nit scheisse will si kommerziell erfolgriich sin...s git eifach immer e paar wo sich mit däm nit könne afründe und das muess meh au akzeptiere...lueged wo hiphop / rap in dütschland vor 2 joor gsi isch...vrloore...und jetzt häns die wos vrdient hän gschafft (siehe sammy, beginner, savas,) usser aggro(mediehype, usw.)

rap isch nit tod...wirder nie si!!!!"RAP WILL NEVER DIE"

auso: i ma nid drüber stürmä ob its viva swizz de video für brandherd hert gmacht. das hani mau ghört, aber bewisä chanis eh nid. aber vilech cha das öper im forum bestätige.
2. hani nie bhouptet das si scheisse si oders nid verdient hei.das heisst aber glich nid dasig si guet finde.
3. drittens hani nume gseit dasses brandherd sicher nid gschadet het dass viva si ungerstützt het
4. fingi dass vo viva guet, denn weme künschtler ungerstptzt wird hip hop nid stärbä (dass hip hop ir schwiz mau wird tot si chani mer eh nid vorsteuä!!)

pseudonym
30.09.2004, 16:26

joah. das chani scho verstah. und ich verstahn ihn au bis zumnä gwüssä grad, au ich wünsch mer mängisch "alti ziitä" zrugg. aber ebä... s isch mer eifach z krass inächo, zu dramatisiert.

und das mit däne grüppli: jaman! das schätzi au und ich dänk das langet au, zum das gfühl z erhaltä. aber sogar i däne grüppli muesch ab und zue mal märke, dass d interässe ebä glich verschidä chönd sii und sones "einheitsgühl" nöd für ewig chan langä...

sonix
30.09.2004, 16:38
Original geschrieben von Dirty Fifty
Zitat: DER RAP IST TOD....

hmmm.... SCHO WIEDER??? :brille:

schiins, das chäibe züüx chunnt aubot wiedr.. ;)

Ziehmutter ZH
30.09.2004, 16:43
Original geschrieben von pseudonym
joah. das chani scho verstah. und ich verstahn ihn au bis zumnä gwüssä grad, au ich wünsch mer mängisch "alti ziitä" zrugg. aber ebä... s isch mer eifach z krass inächo, zu dramatisiert.

und das mit däne grüppli: jaman! das schätzi au und ich dänk das langet au, zum das gfühl z erhaltä. aber sogar i däne grüppli muesch ab und zue mal märke, dass d interässe ebä glich verschidä chönd sii und sones "einheitsgühl" nöd für ewig chan langä...

red mal biz mitm seek dadrüber...

und es gat nöd ums einheits gfüül, sondern s'isch das gfüül wo einigt...got me?

pseudonym
30.09.2004, 16:47
red mal biz mitm seek dadrüber...

und es gat nöd ums einheits gfüül, sondern s'isch das gfüül wo einigt...got me?

scho. aber. s chunt uf s glichä usä, will au das gfühl sich veränderä chan und dänn ebä nüm so einigt... wobii das dänn quasi ä abwändig vom hip hop isch... oder halt eifach ä anderi interpretation.

zudem.. das "gfühl" händ no rächt vill...

sly saloon
30.09.2004, 16:56
jo ich weiss globs vo waner reded pseu und mum...
das gfühl wo hesch wenn mit honks am freese bisch im rümli, das gfühl wo hesch wenn anere party oder ame gig as mic steppsch, das gfühl wo hesch wenn im plattelade am digge bisch, das gfühl wo hesch wenn freshi (alti) tracks a parties laufed, ...denn weiss i das das hiphop isch und ich en leb und drum chaner jo gar nöd tot si...

back in the day i knew rap would never die

pseudonym
30.09.2004, 16:59
Original geschrieben von sly saloon
jo ich weiss globs vo waner reded pseu und mum...
das gfühl wo hesch wenn mit honks am freese bisch im rümli, das gfühl wo hesch wenn anere party oder ame gig as mic steppsch, das gfühl wo hesch wenn im plattelade am digge bisch, das gfühl wo hesch wenn freshi (alti) tracks a parties laufed, ...denn weiss i das das hiphop isch und ich en leb und drum chaner jo gar nöd tot si...

back in the day i knew rap would never die

genau das! und wänd ebä gnau weisch, dass d lüüt um dich umä das gfühl au händ, wirz grad nomal verstärkt... und ich glaub, s isch käs problem, das au hüt no gnueg z erläbe. und drum ischs für mich in ornig...

Ziehmutter ZH
30.09.2004, 17:10
hmmm, trifft nöd uf mich zuä...ich xes ener so:

wänni hüt mal dur di ganz schwiiz faare, mit buddies im gepäck, ines dräckschliises fotze kaff, ane party wo nur 100 lüüt sind, defür sinds heads, zum irgenden härtä geilä act go luägä...

das gfüül hetti gärn mal wider...

wännd nöd komisch agluäget wirsch wännd am freestyle bisch under kollegä vor em konzert, wännd jedä abig lüüt kännä lärnsch, wo wükli aktiv sind...nöd wiä hützutags..."ey, ich rapp au...aja? geil...freestyle mit miär" neeeei, bini nöd guät...easy...häsch tegscht am schtart? neeeeei, nanig..." okey, schöne...

wiä sölli das beschriibe, tight halt...

Irgendeis
30.09.2004, 17:25
...ä wänn scho tuusig mal ghört!
Isch ja guet und rächt längst vergangenem nahz'truurä, aber ich sägs immer gern: mä cha sich's Läbä au schwerer machä als äs isch!
Zu eim Punkt wett i explizit öpis sägä. Also wänn d mal wieder ä Undergrund-foifliiber-pardii wotsch dänn machs doch sälber! Bi EUS hät sich das vor mä Zytli als sehr lohnenswert usägstellt. Ziesch där ä Location (wie mir z.B. d'Gassechuchi), mölälisch än gstylte Flyer, hooksch paar alt-bekannti-Nasä uf und ladsch dis Wunschpublikum grad persönlich i! Musch di halt eifach au uf Bsuech vo dä Fründä in blau gfasst machä! EUS händs döt nach äm drittä mal cho dä Verstärcher mitgno...aber erscht döt isch di Melancholie und s' Gfühl i alti Zyte zrugversetzt z'si am Höhepunkt acho und hät trotz fehlender Musig no zwei Stund aghebt. Achachach...di guetä alte Zytä...Zytä vo frei-bier-Parties, d'Zytä wo d' Toys no ohni Schue hei gloffä sind, wo alles no so Idealistisch gsi isch...schiis uf quantität...schiis uf qualität...schiis uf alles! Ja damals wo a dä Parties no alli gliich alt gsi sind wiä ich, Zytä wo mä statt Bandanas Mixtapes gsammled hät, Zytä wo mä sis Wüssä und sin Fame hät müssä erkämpfe...uuiii hilfe...sniiiiifff...jetzt häsch mi agsteckt!

dela
30.09.2004, 17:30
Original geschrieben von Irgendeis
...ä wänn scho tuusig mal ghört!
Isch ja guet und rächt längst vergangenem nahz'truurä, aber ich sägs immer gern: mä cha sich's Läbä au schwerer machä als äs isch!
Zu eim Punkt wett i explizit öpis sägä. Also wänn d mal wieder ä Undergrund-foifliiber-pardii wotsch dänn machs doch sälber! Bi EUS hät sich das vor mä Zytli als sehr lohnenswert usägstellt. Ziesch där ä Location (wie mir z.B. d'Gassechuchi), mölälisch än gstylte Flyer, hooksch paar alt-bekannti-Nasä uf und ladsch dis Wunschpublikum grad persönlich i! Musch di halt eifach au uf Bsuech vo dä Fründä in blau gfasst machä! EUS händs döt nach äm drittä mal cho dä Verstärcher mitgno...aber erscht döt isch di Melancholie und s' Gfühl i alti Zyte zrugversetzt z'si am Höhepunkt acho und hät trotz fehlender Musig no zwei Stund aghebt. Achachach...di guetä alte Zytä...Zytä vo frei-bier-Parties, d'Zytä wo d' Toys no ohni Schue hei gloffä sind, wo alles no so Idealistisch gsi isch...schiis uf quantität...schiis uf qualität...schiis uf alles! Ja damals wo a dä Parties no alli gliich alt gsi sind wiä ich, Zytä wo mä statt Bandanas Mixtapes gsammled hät, Zytä wo mä sis Wüssä und sin Fame hät müssä erkämpfe...uuiii hilfe...sniiiiifff...jetzt häsch mi agsteckt!

ja...zum glück bini bis am schluss blibe. party ohni musik das isch wahri liebi hihi

pseudonym
30.09.2004, 17:30
hmmm, trifft nöd uf mich zuä...ich xes ener so:

wänni hüt mal dur di ganz schwiiz faare, mit buddies im gepäck, ines dräckschliises fotze kaff, ane party wo nur 100 lüüt sind, defür sinds heads, zum irgenden härtä geilä act go luägä...

das gfüül hetti gärn mal wider...

ja. chdänk da meinemr öpä s glichä...

wännd nöd komisch agluäget wirsch wännd am freestyle bisch under kollegä vor em konzert, wännd jedä abig lüüt kännä lärnsch, wo wükli aktiv sind...nöd wiä hützutags..."ey, ich rapp au...aja? geil...freestyle mit miär" neeeei, bini nöd guät...easy...häsch tegscht am schtart? neeeeei, nanig..." okey, schöne...

da... weissi nöd rächt was söll säge. das mitm freestyle, ganz klar. lüüt wo eim amenä konzi dänn schief alueget... chani nöd ha.
s ander... isch halt definitiv äs zeichä vom "boom". das ding isch gwachsä idä letschtä jahr und das bringt halt - in relation zu allne ch-mcs - än grossä ateil, wos nonig im griff hät. und das chani verstah und han au kei problem demit, solang mer akzeptierä chan, dasmr nöd guet isch. besser so, als dänn ufd bühni stah und dä scheiss abälaberä...

sly saloon
30.09.2004, 17:35
naja mum, das gfühl isch für jede bitz anders, wells individuell ishc was rap für eim bedütet. dini bispil chani aber nochvollzieh...

at irgendeis, jo das stimmt, mer mues halt selber öppis i d weg leite.

Irgendeis
30.09.2004, 17:36
ja...zum glück bini bis am schluss blibe. party ohni musik das isch wahri liebi hihi

:alk:

Jajo, di schjungä wüsched eifasch nöd *hitzg" wasch fett barddi fiiirä heischt!

:D

Ziehmutter ZH
30.09.2004, 17:49

dela, weisch na bätterchinde??? hrhr

mc rassko
30.09.2004, 18:08
red mite hand wiiter...

Ziehmutter ZH
30.09.2004, 18:17
wänn scho biteti schprüch, dänn bitte im original, muschi

dela
30.09.2004, 18:42
dela, weisch na bätterchinde??? hrhr
läck bobby!:rolleyes:

djbazooka
30.09.2004, 18:44
viel zu viel textö:schubidoo

Mosaik
30.09.2004, 19:16

aight...

scho no komisch das mi grad e zürcher vrstoht...

sgit halt eim scho zdängge wenn unter 60 biträg. 3 läsenswärti sin und nur eine drfo wo mi aspricht...

abr isch wohl typisch aightgenossen

mc rassko
30.09.2004, 19:23
de rap isch erst dänn tod wänn ich stirb;)

Luke
30.09.2004, 19:25
Söll jetzt voll kei Diss si, aber chan da si das all wo so Theme eröffned Baseldütsch schribed?? :hmmm:

Al Bana
30.09.2004, 19:29
Original geschrieben von Luke
Söll jetzt voll kei Diss si, aber chan da si das all wo so Theme eröffned Baseldütsch schribed?? :hmmm:

hmm chunnt mr o so vor..

ey Luke, wiso hesch du di Rang säuber chönne bestimme "Mafioso" ? bisch du da ä boss?

Cerberus
30.09.2004, 19:52
I bi noni grad so lang... aktiv... aber i gloub du machsch öppis fausch.
Da mir fasch keini Jams me hei mache mer se haut säuber aute! Sowit ig das erläbt ha oder s mir biibrocht worde isch i dene paar jöhrli isch Hip-Hop oder i däm Fau jetz Rap e aktivi Kultur und nid e scheiss Hype wo me cha aus dod bezeichne. Es git lüt wos immer witer zie...!
S problem isch vo mir us gseh eher das sech keine me getrout mit grössere Beef azfo! Drbi wär grad genau das wos mou bruchti: s git nämlech vüu Mc's wos locker mit üsne TV "Höude" chöi ufnäh!
I schribe dr e PM wenn bi üs mou wider e Jam abgeit und de chasch di drvo überzüge das Rap keinesfaus dod isch!!

Tonik
30.09.2004, 21:25
So dir Gobois...aso denä wo säge Rap isch tot, ir Sackgass oder süsch irgendwiä uf me fausche Tripp, empfiehleni dr Clip vo LPR bi wiseguys.ch mau inä z'ziäh...tot isch angers würdi meinä. Guet...mire Meinig na git's geilers, aber wenn ds ke Witerentwicklig im CH-Rap isch, de weiss i haut oh nid. Ideä und Vorstellige si verschiede.

Pace!

Mosaik
01.10.2004, 21:01
Original geschrieben von Luke

villicht well dr ch rap do gebore isch:rolleyes: