Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : neue entdeckung

Moruk_one
30.09.2004, 12:00
Hallo Graffhedz

Heute ist mir was ganz interessantes vor die augen gekommen:

beim zurfen hab ich das gefunden

http://www.graffiti.org/blackbooks/ac/defie.html

als szenekenner frage ich mich natürlich sofort: "ist jetzt das die tfl crew von hier???" haben die einen neuen member?

find ich voll aight, wenn sie so conecten.

also, schreibt was ihr denkt und wär natürlich frisch, wenn sich die tfl hedz selber zu wort melden würden

piece und ich bin duss

Beatstar
30.09.2004, 12:09
naja, tfl esch jo ned grad gerngseh i dem forum... au wenn sie sech "offiziell" entscholdiget hend... :whogivesa

beatniquer
30.09.2004, 12:18
Original geschrieben von kack0r
naja, tfl esch jo ned grad gerngseh i dem forum... au wenn sie sech "offiziell" entscholdiget hend... :whogivesa

scho so....

moruk, um uf di interessant biitragidsga,muesi säge dr räscht us däm blackbook gfaut mer meh...

die "TFL skizzä" isch mire meinig nah ds schlächtischte stück i däm buech:rolleyes:

Beatstar
30.09.2004, 12:20
Original geschrieben von beatniquer

moruk, um uf di interessant biitragidsga,muesi säge dr räscht us däm blackbook gfaut mer meh...

die "TFL skizzä" isch mire meinig nah ds schlächtischte stück i däm buech:rolleyes:

also das vom "ZI" und vom "Posh" fendi jo au ned grad werklech de hammer...

beatniquer
30.09.2004, 12:26
Original geschrieben von kack0r
also das vom "ZI" und vom "Posh" fendi jo au ned grad werklech de hammer...

hmmm...hesch bi däm "uboot" oder was es isch, scho mau d glanzeffekte vom metall agluegt? ansich si die nid schlächt. aber wie o immer, das chame eh nid vergliche mit de andere stück. ds "ZI" o nid, das isch ja nidemau d skizze vor ne skizze...
underschidlechi wäute....

Käny
30.09.2004, 12:31
AIGHT, da esch vom kolleg os amerika, äm EAZZY-M,
neu be TFL...WATCH OUT NOW...BALD SEMMER KENGS

sin
30.09.2004, 12:35
JAJA TFL Worldwide:no:

maX
30.09.2004, 13:00
Original geschrieben von Moruk_one
Hallo Graffhedz

Heute ist mir was ganz interessantes vor die augen gekommen:

beim zurfen hab ich das gefunden

http://www.graffiti.org/blackbooks/ac/defie.html

als szenekenner frage ich mich natürlich sofort: "ist jetzt das die tfl crew von hier???" haben die einen neuen member?

find ich voll aight, wenn sie so conecten.

also, schreibt was ihr denkt und wär natürlich frisch, wenn sich die tfl hedz selber zu wort melden würden

piece und ich bin duss

Wenn Du... wie Du so schön herausprustest, ein Szenenkenner wärst, würdest Du diese Frage NICHT stellen...
...das is ja schon reif für den "dork of the week"-award...

dumb child
30.09.2004, 13:11
tfl worldwide

wemer mobil esch, chonnt mer au i de wältgschecht ome ;)

Käny
30.09.2004, 13:18
fends no fett, dass er all TFL be google egebed...etz hömmer fame...etz semmer kengs

dumb child
30.09.2004, 14:13
jo eh ben i go google. ha vorher ned gwösst, dass kings ehri brötli met omawäägeli verdienet.

Beatstar
30.09.2004, 14:35
Original geschrieben von dumb child
jo eh ben i go google. ha vorher ned gwösst, dass kings ehri brötli met omawäägeli verdienet.

stemmt gar ned, sie verchaufed ziegel http://www.tfl.ch/

rofl

[kayoz]
30.09.2004, 14:44
Original geschrieben von Käny

müend ehr i jedem satz erwähne, dass ehr bald kingz send? :rolleyes:

maX
30.09.2004, 14:45
King ufem häfiring...

Troubee
30.09.2004, 15:13

dumb child her uff eusi crew abezmache, suscht mem mer mal uuff aarau abe cho ond denn gets es uff mütze....

Beatstar
30.09.2004, 15:19
Original geschrieben von Troubee
dumb child her uff eusi crew abezmache, suscht mem mer mal uuff aarau abe cho ond denn gets es uff mütze....

ouuuu achtung dumb child, er meints im fall ernscht!
:schwulisa

dumb child
30.09.2004, 15:22

..werd eh zit, dass eine vo eu mol weder de arsch bewegt ;)

stefano3000
30.09.2004, 15:29

bisch sicher, du "KING"???

i gloub eher, dass dir öich da chli mit falsch lorbeere schmücket... die tfl crew auf artcrimes/graffiti.org gibt es schon länger.

habt ihr "KINGS" es würklech nötig, so müll zverzelle...???

Troubee
30.09.2004, 15:33
er send all nur niddisch well mer de bekanntisch crew sind uff aight!!

da na e freshi subway vo eusem nep-omuk.

mer send european graff playerz!!!

Käny
30.09.2004, 15:39
[QUOTE]Original geschrieben von Troubee
[B]er send all nur niddisch well mer de bekanntisch crew sind uff aight!!

aight, wenn das ken fette houlcar esch.....
respeckt nepo

Troubee
30.09.2004, 15:49
Original geschrieben von stefano3000
bisch sicher, du "KING"???

i gloub eher, dass dir öich da chli mit falsch lorbeere schmücket... die tfl crew auf artcrimes/graffiti.org gibt es schon länger.

habt ihr "KINGS" es würklech nötig, so müll zverzelle...???

könd mir mal em nonstop es special mache öber TFL. wär huere fresh.....

stefano3000
30.09.2004, 15:49
@käny

isch dä typ - dr nepo - würklech so blöd u sprayt mit em gliiche name, wiener hie uf aightgenosse bruucht???

äs isch ja ungloublech... :confused:

Troubee
30.09.2004, 15:53
Original geschrieben von stefano3000
@käny

isch dä typ - dr nepo - würklech so blöd u sprayt mit em gliiche name, wiener hie uf aightgenosse bruucht???

äs isch ja ungloublech... :confused:

ujetzt?? weisch mer stönd zu dem was mir mached, usserdem hemm mir kä angscht vor bulle und richter.

dumb child
30.09.2004, 15:56

..da vom cap gseht besser us :o

P-Flow
30.09.2004, 16:05
jojo, TFl oder Tlf oder wie öi immer...
bikannt? komisch, ha vorher nu nie epis va ew kehrt.. und wenn doch, de hani nur erfahru, dass ier par fuckin' mongos siget. und das isch sogar wahr! also sparet che titla wie "kings" und so..
und madame Troubee, genau ier sid di sorta kiddies wa der schiss ine hose hent, wenn mal par cops da sind! gross pose, aber im notfall ufu chnew bättle, dass mu ew nix atüöt! genau ier siid di sorta pseudos, wa posent wie wältmeischter und nacher der schwanz so wiit iziehnt, daser üsum arsch guckt!

man boo, wie gseit, wenn mu epis uber ew kehrt, de stiichts wie an arsch (um sus mal sanft z'sägu).. ok, das macht scho bikannt.. lol, :nuggi:

dumb child
30.09.2004, 16:12
mann isch da en küwderwalsch

P-Flow
30.09.2004, 16:15
mann isch da en küwderwalsch

respect, güöt entteckt.. wohnu tatsächlich nur 20 min vam wälschu entfärnt :rolleyes:

[kayoz]
30.09.2004, 16:15
das esch s'einzig, wo ech no dezue cha säge :banned:

Jigga
30.09.2004, 16:19
muahaaaaaaaaa, kayoz :kiffer:

Käny
30.09.2004, 16:35
Original geschrieben von Psycoflow
jojo, TFl oder Tlf oder wie öi immer...
bikannt? komisch, ha vorher nu nie epis va ew kehrt.. und wenn doch, de hani nur erfahru, dass ier par fuckin' mongos siget. und das isch sogar wahr! also sparet che titla wie "kings" und so..
und madame Troubee, genau ier sid di sorta kiddies wa der schiss ine hose hent, wenn mal par cops da sind! gross pose, aber im notfall ufu chnew bättle, dass mu ew nix atüöt! genau ier siid di sorta pseudos, wa posent wie wältmeischter und nacher der schwanz so wiit iziehnt, daser üsum arsch guckt!

man boo, wie gseit, wenn mu epis uber ew kehrt, de stiichts wie an arsch (um sus mal sanft z'sägu).. ok, das macht scho bikannt.. lol, :nuggi:

Fett, ech ha zwar ned verstande was de meinsch, esch aber secher guet gmeint gse.

@kayoz: Fette charakterer

sian
30.09.2004, 16:43
[QUOTE]Original geschrieben von Troubee
[B]er send all nur niddisch well mer de bekanntisch crew sind uff aight!!

aight, wenn das ken fette houlcar esch.....
respeckt nepo

lol

witzchnole, mach di mal schlau oder lies globi büecher...

wenn d wüsstisch was en "HOULCAR" isch, wüsstisch au wie mer s schreebt, du king...

nimmt mi wunder wie n ier mit eune amigos us übersee kommunizieret..."yuhu, wire kingx" ?!:hmmm:

nüt anders als spastis

Beatstar
30.09.2004, 16:52
das heisst im fall KENGS und ned KINGS!!

schribder das hinder d'ohre :D

unique
30.09.2004, 17:12
TFL :wtf: er send so armi sieche...dromm lönd doch die KENGS in frede! sie wärded jo eh d wält erobere...:rolleyes: fuck send die homos :fuck:
ond boffed mi jez ned a er honks! :devilburn :shooter:

Käny
30.09.2004, 17:14
Original geschrieben von unique
TFL :wtf: er send so armi sieche...dromm lönd doch die KENGS in frede! sie wärded jo eh d wält erobere...:rolleyes: fuck send die homos :fuck:
ond boffed mi jez ned a er honks! :devilburn :shooter:
BESCH NIEDESCH OF ÖS????
...BALD SEMMER KENGZ

Aurel
30.09.2004, 17:17

machmer de gfalle und chomm uf sämpach... ich will au uf d'mütze!!!

unique
30.09.2004, 17:18
jo eh beni niidisch! ech wett soooo gärn au so SCHWUL sie wie ehr! wett au chönne desne in arsch chrüche! man muess sech das geil afühle! heb dini scheiss lalle ond verpissdi vo dem forum! :gun: :fuck: :shooter:

...eigendlech settmer jo gar ned uf üch mongos iigo! aber ech fends loschtig! aight homie!?

unique
30.09.2004, 17:19
jo chom uf sämpach du huere noob! denn chönder zeige waser droff hend! fucking bot noobs!:D Uptown&OschtBlock productions!:D

Käny
30.09.2004, 17:19
jo eh beni niidisch! ech wett soooo gärn au so SCHWUL sie wie ehr! wett au chönne desne in arsch chrüche! man muess sech das geil afühle! heb dini scheiss lalle ond verpissdi vo dem forum! :gun: :fuck: :shooter:

...eigendlech settmer jo gar ned uf üch mongos iigo! aber ech fends loschtig! aight homie!?

:hater: :kiffbounc :kiffersch

maX
30.09.2004, 17:22
Ja extrem niidisch... i meine... so müeh wie ig mir o gibe... i schaffes eifach nid mit "enterreil" uf Marroko z'cho.. aber äbe... Kengs schaffed da... iuiu... bombäräd öppe schiene über d'Strass vo Gibraltar... aight!

Da chunnt mr immer das Lied vo Tribe i Sinn "ya mama"... ...got a glasseye with a fish in it...

unique
30.09.2004, 17:22
du besch jo soooo süess! :iloveyou: :respect: :bolognais

...aber dini mueter esch no vell sweeter! :wixer3:

Aurel
30.09.2004, 17:26
jo chom uf sämpach du huere noob! denn chönder zeige waser droff hend! fucking bot noobs!:D Uptown&OschtBlock productions!:D

ohja... ich würd mich so köschtlich amüsiere... tfl homeboys destroyed in sempach... hahaha...

Käny
30.09.2004, 17:36
Es get da enne leider vell löt, wo nommä dissere chön,
aber nöt vör hephopp möchid.

Fend ech no schad,

aber probs a all be aight

Phôe
30.09.2004, 17:37
wida ma mongo tag was!? alles nur müll da, aba das kennama ja langsam....

....ussert de carrie vom kayööz dä brönnt!!....on fire, on fire on fire baby!!!

Pablo Escobar
30.09.2004, 17:49
Jungs ihr lieget alli falsch

Mir sin d'KENGS

Aurel
30.09.2004, 18:09
BESCH NIEDESCH OF ÖS????
...BALD SEMMER KENGZ
dini signatur findi übrigens au so härzig... :D :D :D

unique
30.09.2004, 18:31
hey er ober mongos!
do min biitrag för üch! :fuck:

en track för alli homies vo tfl!

unique
30.09.2004, 18:34
ond do no text fallser nömm so guet ghöred!

Ech geb en fegg of TFL ond börne üch all wäg/
Well mine rap läbt ond üch met öberschall fägt/
Ond zwor onder d ärde chönd verrecke ond stärbe/
Denn ehr schwule homies wärded nie öbbis wärde/
Verpessed üch vo aightgenosse ond fegged üchi crew/
Fegged üch all ond nämedne is muu/
Er send so erbärmlech gönd zrogg i chendergarte/
Fegged üs ned a denn das füert zo schlemme tate/
Wener die sätz ned verstönd weler so voll die kings send/
Denn duezmer leid well ech so uf üch schiss, chend/
Das mini ziile a üch schwule homies/
Denn ech be dä wo ruult ond schisst of üch im showbizz/

Troubee
30.09.2004, 18:39
hey er ober mongos!
do min biitrag för üch! :fuck:

en track för alli homies vo tfl!

damn isch das en feddä träck, fend ich huere kool das es lied gmacht hesch über eus, aber de refrain sött si: bald semmer kengs tra la la la!

huere cool trotzdem!!!

hey freesy und nepo müeend mir am samschtig im jugi laufe la, unbedingt!!!

ande pisser vo sempach: det esch scho mal e schlacht verloregange also heb besser d'schnorre...

unique
30.09.2004, 18:42
du besch aber grad chli eine vo de hertere sorte! haha! so bereweiche siech! brenged ehr zersch mol öbbis bessers beforer hated! pussy! :fuckyou: :shooter:

ond zo demm ben ech au vo sämpach du pisser: mol luege wer die schlacht verlürt! :no: :devil:

Aurel
30.09.2004, 18:46

ande pisser vo sempach: det esch scho mal e schlacht verloregange also heb besser d'schnorre...

hahaha... hesch wohl i de gschicht en fensterplatz gha, was? sämpach isch no nie bezwunge worde, also shut the fuck up!

Troubee
30.09.2004, 18:57
da esch na es bild vo eusem diss hardcore räpper....

unique
30.09.2004, 19:17
hey du besch mer aber ganz en loschtige! fuck jez heschmi mega disst! ech lo mech glaub do nömm blecke! haha! fuck you!

ond do es pic vo dinnere mueter:

Troubee
30.09.2004, 19:21
au ned schlecht jetzt stahts eis eis...

er hend na es chilligs rümli uffem sonnehof, für euses TFL rümli sueched mer ebbe no chli sache für irichtig....

unique
30.09.2004, 19:24
*no comment* loh mech ned no tüüfer uf dis niveau abe, befor ehr ned de konter brenged! sett jo kei problem si, er send jo so d kings! also rocked die scheisse! zo dem stod 10:0 för mech! pisser!

Al Bana
30.09.2004, 19:27
mau zur abwächslig ä thread wo i ne diss shit ändet?? (ironie..) .. hmm das isch aber ä premiere, zum erschte mau macht o aurel bi settigem shit mit.. hehe..

eh ja, TFL würd mau ufpasse, süsch sit dr au bannet i de nächschte paar täg.. abr äbä.. schiinet eh nid so fröid z'ha a däm forum..

peace I'm outta here

PS wenn eine vo öich pisser mi disst chumm i uf öiiä vrfiggte buure-ort und ja dr räscht chöit dr näch dänke..

Aurel
30.09.2004, 19:28
au ned schlecht jetzt stahts eis eis...

er hend na es chilligs rümli uffem sonnehof, für euses TFL rümli sueched mer ebbe no chli sache für irichtig....

also trau dich daher... so viel ich weiss, hat es noch keinen boxsack, oder simi?

Troubee
30.09.2004, 19:28
*no comment* loh mech ned no tüüfer uf dis niveau abe, befor ehr ned de konter brenged! sett jo kei problem si, er send jo so d kings! also rocked die scheisse! zo dem stod 10:0 för mech! pisser!

uff was wartisch??? besch da immene gräff forum.
da gahts um styles und nöd um versli brünzlä!!!

unique
30.09.2004, 19:29
@albaner
diss shit jo...aber immerhin mol met track!:D ech poffe wenigstens ned nor ome! zo demm send das ächt voll die mongos, also sölleds zeige wass sie droff hend!

Aurel
30.09.2004, 19:30
Original geschrieben von Albaner

eh ja, TFL würd mau ufpasse, süsch sit dr au bannet i de nächschte paar täg.. abr äbä.. schiinet eh nid so fröid z'ha a däm forum..

sinds au söscht, hahaha...

unique
30.09.2004, 19:31
aber do er jo soo real send setteder jo au im stand sii en track ufznäh! ond schösch wenigstens es geils diss-graffiti (hahaha), oder öberleggder sälber öbbis! peino!

Troubee
30.09.2004, 19:31
PS wenn eine vo öich pisser mi disst chumm i uf öiiä vrfiggte buure-ort und ja dr räscht chöit dr näch dänke.. [/B][/QUOTE]

ich dissä dich hiemit und jetztä???

in wellem kanton esch sdorf banlieu??

unique
30.09.2004, 19:43
ech säge nome:
http://mitglied.lycos.de/dusss/fuckingTFL.mp3

Stylefile
30.09.2004, 19:55
Kindergarten:rolleyes:

Bud Spencer
30.09.2004, 20:45
ujetzt?? weisch mer stönd zu dem was mir mached, usserdem hemm mir kä angscht vor bulle und richter.

bloedheit met löffle gässe.

Al Bana
30.09.2004, 20:55
PS wenn eine vo öich pisser mi disst chumm i uf öiiä vrfiggte buure-ort und ja dr räscht chöit dr näch dänke..

ich dissä dich hiemit und jetztä???

in wellem kanton esch sdorf banlieu?? [/B][/QUOTE]

dert wo dini mère geit freier ga sueche!! was du dissisch mi jetztä? vrsteisch z'wort disse nid, giu fahr ab - gang di hinger dim mami ga vrstecke...!

Troubee
01.10.2004, 00:21
ja ja besch en herte siech, de unique clown kann wenschon räppe.

schwul si esch kä hip hop disziplin also uffwiedergügs hie im hiphop forum!!!

Beatstar
01.10.2004, 09:28
also ihr tfl pissers! gfended ihr sempach oder sinder für das au z'behenderet?!

slang!head
01.10.2004, 09:37

Muahahahahah, international connections wie?

fonky.one
01.10.2004, 09:57
das bild vom defie TFL isch voll geil.
ka nit si, dass dä bi euch mitmacht. sunscht isch er riese mongo (wie ihr)....:D