Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : LPR Alboom

Mäthi
30.09.2004, 14:05
Wie fende der eigentlech sneue LPR Album? Ich persönlech fends fett!

Cwik
30.09.2004, 16:17
Also ich kenn extro und finds de hammer. endlich mal e crew wo chli öppis innovativs macht. s'video isch au kool gmacht. chapeau! uf cede.ch han ich au de rescht könne lose. isch au no easy.

Blaster
30.09.2004, 18:06
Ja fingä ig ou sehr geili Schibä LPR geili Beats geili Tracks und sehr geils Video.

:no:

Froti
01.10.2004, 03:28
EXXTROO!! das video isch ja wohl dr hammer!! achtet nech mau so es biz ufe hintergrund, da stirbsch ja vor lache, so geili bewegige..:kiffer:

het öper scho s ganzi album glost?

seinodernichts
01.10.2004, 12:48
Also, i kenn de track extro afe vom albom.
Und wen die poetes rapides mol loslege wirds voll gediege.

I cha mi nu guet erinner a d'maxi mit de whodis? zäme ungerwäx, fläsht mi hüt no,hehe.

Zieh mers albom morn bi mim plattedealer und dene wird abgflasht.

SChöns tägli

Aurel
01.10.2004, 12:51
mich het damals "ungerwäx" au extrem gflasht. neue shizzle kenni leider nanig, aber so wie's vo allne egge tönt, muessmer das wohl tatsächlich mal inezieh...

T-MOE
01.10.2004, 20:44
i mue au segä isch echt e glunges album, has sit 3 täg.. i mue segä sie hend übel flow und au gueti text, i find slied UNGESTRICHE U FETT extrem guet, wie sie da thema ufnehmed und da imene text verarbeitet isch echt krass...und natürli dä track 27 isch afach nu geil :)
vo bern für mi bis etz echt was vom beschtä...

tmoe

-------------------------
www.dA-tOwn.ch

Froti
05.10.2004, 03:24
Original geschrieben von T-MOE
i mue au segä isch echt e glunges album, has sit 3 täg.. i mue segä sie hend übel flow und au gueti text, i find slied UNGESTRICHE U FETT extrem guet, wie sie da thema ufnehmed und da imene text verarbeitet isch echt krass...und natürli dä track 27 isch afach nu geil :)
vo bern für mi bis etz echt was vom beschtä...

tmoe

-------------------------
www.dA-tOwn.ch

hoffe du hesch plattetaufi nid verpasst!? händ es richtigs theater uf bei gstellt für dä song "U&Fett".. so mit kellner und tisch und stühel:D

ich find ja scho s video rächt uf droge, aber träck 27 :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer:

naja, im grosse und ganze eifach coole shizzle das züüg vo LPR

Froti
05.10.2004, 03:28
und no was, s'git nid viel liebeslieder im CH-Räp wonich cool find aber "schicksal" geit under t huut..

Blaster
05.10.2004, 11:55
Original geschrieben von Froti
hoffe du hesch plattetaufi nid verpasst!? händ es richtigs theater uf bei gstellt für dä song "U&Fett".. so mit kellner und tisch und stühel:D

ich find ja scho s video rächt uf droge, aber träck 27 :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer:

naja, im grosse und ganze eifach coole shizzle das züüg vo LPR

Ooh ja das ha ig ou ghort muess sehr geil gsi si das isch doch dä Träck mit äm Pan vo Whodis? oder nid?
LPR und Whodis? das passt irgendwiä zämä sehr geilä Träck si Ungerwäx muess scho sägä.:no:

destrobuck
07.10.2004, 16:06
lpr? ha vo dene giele o no nid so vil ghört und wär ohni ds aightgenossenforum wohl o nid drufcho! ha dänkt vo bern gits nume pvp u wurzel 5 he he, aber iz gits mal öppis wo me cha lose und eim nid grad verleidet!!!

respekt a di drü berner muen mr das album no e paar mol ineflashe! han süsch chli d schnurre voll vo dem berner rap getue aber lpr passt mir!!! d featuring sind au guet usgsuecht alles lüt wo guet zu de lieder passet!

chans empfehle di schiibe!!

Dirty Fifty
07.10.2004, 16:09
Original geschrieben von destrobuck
d featuring sind au guet usgsuecht alles lüt wo guet zu de lieder passet!

chans empfehle di schiibe!!

chönt... hmm i frage nume chönt.. chönt das äch si wüu mäh zämä ä beat ussuecht u när zämä ä track schribt? chönt das äch si.. hmm.. i frage mi grad.. nei i gloub das isch ja absolut ab dr wäut.. chüeh flüge ja ou nid.. wobi.. äs git red bull... hmmm...

Froti
07.10.2004, 16:35
lpr? ha vo dene giele o no nid so vil ghört und wär ohni ds aightgenossenforum wohl o nid drufcho! ha dänkt vo bern gits nume pvp u wurzel 5 he he, aber iz gits mal öppis wo me cha lose und eim nid grad verleidet!!!

sorry?! wurzle und pv isch ja wohl nid zum verleide!!
und i däm fall kennsch dich nid würkli guet us mit berner hiphop wenn de vo lpr schüsch no nüt hesch ghört.. sägä nur ungerwäx bebe.. oder cliché bebe.. oder etlechi mixtapes-tracks uf dä legendäre fm-prod tapes..

also zuerst checken dann mekkern..

howhigh
07.10.2004, 17:00
sorry Jungs ich chan eui Begeisterig nöd teile...ich kenn zwar nurs video (das langt), aber ich finds kacke. Mached so eine uf intellektuelle Schiene und under tight verstahni öppis anders. Generell sind das doch alles Buebe mit zvill Geld und Freizit, aber ohni Skills..... Breitbild, 7692, PVP und de ganzi Schrott... Beats mit dene würd ich mir nöd emal de Arsch wäsche, but it ain't my fault..

Froti
07.10.2004, 23:47
Original geschrieben von howhigh
sorry Jungs ich chan eui Begeisterig nöd teile...ich kenn zwar nurs video (das langt), aber ich finds kacke. Mached so eine uf intellektuelle Schiene und under tight verstahni öppis anders. Generell sind das doch alles Buebe mit zvill Geld und Freizit, aber ohni Skills..... Breitbild, 7692, PVP und de ganzi Schrott... Beats mit dene würd ich mir nöd emal de Arsch wäsche, but it ain't my fault..

läck bisch du e tröte! putz dr zersch mau mit dim arsch t ohre junge..

und was genau findsch du intellllektuellll? s video? hä?

aber es isch ja ok, sound isch zum glück gschmackssach..

K
07.10.2004, 23:54
läck bisch du e tröte! putz dr zersch mau mit dim arsch t ohre junge..

und was genau findsch du intellllektuellll? s video? hä?

aber es isch ja ok, sound isch zum glück gschmackssach..

sorry
aber ich cha ächt au nid verstah was a lpr all so guet finded... egal wie gnau ich anelose... es flasht mi eifach nid und ich cha au nid irgendwie lyrischi hockunscht dehinder erkänne, und au kei spezielle flow wo erwähnenswert wär... :confused: meined mir die glich crew?

greez k (confused)

Froti
08.10.2004, 04:18
Original geschrieben von de_K
sorry
aber ich cha ächt au nid verstah was a lpr all so guet finded... egal wie gnau ich anelose... es flasht mi eifach nid und ich cha au nid irgendwie lyrischi hockunscht dehinder erkänne, und au kei spezielle flow wo erwähnenswert wär... :confused: meined mir die glich crew?

greez k (confused)

hei chouf dr e seerose, die geit zue und wieder uf

howhigh
08.10.2004, 11:49
hey froti tu chline Pissfaker, zviel Liem gschnüfflet.
los guet zu. Schieb der doch dini LPR-Cedeee tüüf hine inne und tanz schön im Chreis, scheiss Agglo-Kid, mann du bisch scho allei en Loooooser das de CH-Crap losisch....hahahah.
Korrekt Sound isch Gschnmacksach....nur du hesch keine.
LPR..... Lustige Pussies Rappen? hahahah

Froti
08.10.2004, 15:24
los guet zu. Schieb der doch dini LPR-Cedeee tüüf hine inne und tanz schön im Chreis, scheiss Agglo-Kid, mann du bisch scho allei en Loooooser das de CH-Crap losisch....hahahah.

ganz ruhig... luegsch das din bluetdruck nid z höch stiegt.. wär schad..:bluepunk:

K
08.10.2004, 15:28
ganz ruhig... luegsch das din bluetdruck nid z höch stiegt.. wär schad..:bluepunk:

ja was figsch dum ume? ha gseid dases eifach ned flowt du möse! oder? 0 highlights.. irgendwie so möchtegärn lyrischi höchkunscht.. we scho gseid. cha emel mini meinig ha oder?

radaya
08.10.2004, 16:02
@froti..jede het sini eigeni meinig..!!nöd alli denket halt glich..zum glück sind mer nöd alli glich!

MCneil
09.10.2004, 17:29
Original geschrieben von radaya
@froti..jede het sini eigeni meinig..!!nöd alli denket halt glich..zum glück sind mer nöd alli glich!

destrobuck
10.10.2004, 18:10

hei frouä!!!! darf i o no chli mitmache bi derä konversation???

beatniquer
10.10.2004, 18:27
läset zu däm thema doch mau ds review, u loset när d schibä. biudet nech e eigäti meinig, löt näch se nid la biudä!

[ Input: was ist aufklärung?

aufklärung ist der ausgang aus der selbstverschuldeten unmündigkeit.

unmündig ist, wer sich keine eigene meinung bildet, bzw. andere für sich denken lässt]

auso, kläret nech uf, junx und mädels;)

destrobuck
10.10.2004, 18:34
Original geschrieben von beatniquer
läset zu däm thema doch mau ds review, u loset när d schibä. biudet nech e eigäti meinig, löt näch se nid la biudä!

unmündig ist, wer sich keine eigene meinung bildet, bzw. andere für sich denken lässt]

beatniquer du bisch mi ma, grazie mille! das züg lose u sech e meinig mache!

beatniquer
10.10.2004, 18:37
beatniquer du bisch mi ma, grazie mille! das züg lose u sech e meinig mache!

immer gärn ey:D

Froti
10.10.2004, 23:19

aiiight! Immanuel KANT hani scho immer guet gfunde...

@allı vo dem forum: schiebet nech se i arsch, putzet nech t ohre drmit, loset se oder nid, fındets guet oder scheisse, aber choufet se eifach.. :)

beatniquer
11.10.2004, 13:08
aiiight! Immanuel KANT hani scho immer guet gfunde...

geile siech, du cheggsch es:)

deefac
11.10.2004, 17:59
so schlächt wini mers ha vorgsteut ischds aubum scho nid, ha nur de clip gseh und de name "bäredreck" gläse und ha dänkt e schand für bern, aber easy ds album het paar aständigi tracks druf cooli beats

beatniquer
11.10.2004, 18:11
Original geschrieben von deefac
d de name "bäredreck" gläse und ha dänkt e schand für bern,

ds isch es wortspiu...

deefac
11.10.2004, 18:16
ds isch es wortspiu...

de erklärs mau professor

beatniquer
11.10.2004, 18:23
eues krassä tier vo bärn isch ja dr bäär, aight ( die wärde ja übrigens huere tierfründlech ghaute im grabä...uiuiui, dir behandlet eues wappätier guet)
wie o immer, bäredräck isch ja ä süässigkeit. schwarzi lakrize...bäredräck chame aber o dr scheiss nenne vom ne bär, lpr mit bäredräck isch auso e süesse usschiss vo euem wappätier :D

nennt me gloubs o lokaupatritismus, oder so...

ah übrigens merci wägem prof.

deefac
11.10.2004, 18:29
eues krassä tier vo bärn isch ja dr bäär, aight ( die wärde ja übrigens huere tierfründlech ghaute im grabä...uiuiui, dir behandlet eues wappätier guet)
wie o immer, bäredräck isch ja ä süässigkeit. schwarzi lakrize...bäredräck chame aber o dr scheiss nenne vom ne bär, lpr mit bäredräck isch auso e süesse usschiss vo euem wappätier :D

nennt me gloubs o lokaupatritismus, oder so...

ah übrigens merci wägem prof.

aso ds schwarzi lakrize hie bäredreck gnennt wird und das bäre "stuhl" o so gnennt wird weisi scho, trozdem isch de name beschisse, finde immer no ke wortwitz drann...

übrigens bär isch nid nume wappetier vo stadt sondern vom ganz kanton

übrigens2 d bäre bechöme jetz de mau e schönere grösere grabe:) :hippie:

beatniquer
11.10.2004, 18:34
aso ds schwarzi lakrize hie bäredreck gnennt wird und das bäre "stuhl" o so gnennt wird weisi scho, trozdem isch de name beschisse, finde immer no ke wortwitz drann...

übrigens bär isch nid nume wappetier vo stadt sondern vom ganz kanton

übrigens2 d bäre bechöme jetz de mau e schönere grösere grabe:) :hippie: $

ja, ha ds itz mau so interpretiert. ob me der name scheisse isch oder nid isch gschmacksach. chasch ja die junx vo lpr frage wieso das si gad dä namä hei gno. villäch äxtra um di ds närve, wär weiss...

ah vom ganze kanton, gar nid gwüsst :)
naja, i füähle mi für di viicher nid verantwortläch, gfaut mer aber das si e neue chefig überchöme...isch er chli grösser_? so 2-3 quadratmeter?
uuuh, greenpeace wird freud ha:p

deefac
11.10.2004, 18:41
$

ja, ha ds itz mau so interpretiert. ob me der name scheisse isch oder nid isch gschmacksach. chasch ja die junx vo lpr frage wieso das si gad dä namä hei gno. villäch äxtra um di ds närve, wär weiss...

ah vom ganze kanton, gar nid gwüsst :)
naja, i füähle mi für di viicher nid verantwortläch, gfaut mer aber das si e neue chefig überchöme...isch er chli grösser_? so 2-3 quadratmeter?
uuuh, greenpeace wird freud ha:p

ja weni di hose würd kenne hätti se scho gfragt

und ey de bäregrabe isch cool, dert si scho paar lüt inegheit und zerfleischt worde...wi de neu bäregrabe söt us gse weisi o nid, aber theorethisch müesste di pissers o mau z.b de tigerchefig im tierpark und so vergrössere schüsch isch ja huere gemein

beatniquer
11.10.2004, 18:52

und ey de bäregrabe isch cool, dert si scho paar lüt inegheit und zerfleischt worde...wi de neu bäregrabe söt us gse weisi o nid, aber theorethisch müesste di pissers o mau z.b de tigerchefig im tierpark und so vergrössere schüsch isch ja huere gemein

ah du meinsch d tigärä würde de d bärä afa dissä wöu si e chlinere chefig hei? hmmm...scho so ja...

i weiss, ds hani mau mitübercho, ganzi families gheie aube dert ine...dsch ja fasch wie ds rom he?

Froti
11.10.2004, 23:23
so mini herre, schön und guet mit dene tier gschichte, aber schnell no zum titel baeredraeck: im ne interview hend's die jungs so erklaert: es isch en gschmack wo eher speziell isch und nid jedem passt und so definieret's au ihre sound.. und glichzitig stimmt natürlich dr bezug zu de baere und zu bern au...

naja, han scho besseri titel gseh.. aber easy..

Blaster
12.10.2004, 16:42

Chlini info:

Im Tierpark hets äs schöns Tigergehege

Dr Bärägrabä wird ev so usbout das d Bärä choi id Aarä go schwümmä das heisst si hei äs sehr grosses Gehege.

Aber Easy du chunsch haut nid vo Bern de chasch das ou nid wüssä

Zum Titel Bärderäck vom Album isch sicher mau chli ä angarä namä aus Bärner find ig dr namä no easy aber ig chas verstah das mä müäh het damit :hmmm:

deefac
12.10.2004, 16:53
Original geschrieben von Blaster
Chlini info:

Im Tierpark hets äs schöns Tigergehege

Dr Bärägrabä wird ev so usbout das d Bärä choi id Aarä go schwümmä das heisst si hei äs sehr grosses Gehege.

Aber Easy du chunsch haut nid vo Bern de chasch das ou nid wüssä

Zum Titel Bärderäck vom Album isch sicher mau chli ä angarä namä aus Bärner find ig dr namä no easy aber ig chas verstah das mä müäh het damit :hmmm:

i bi vo bern du schwammkopf aber bäredräck tönt glich schwul..

aber de obe het ja erklärt warum si de name hei gno auso easy, ischmer eigtlch eh glich

destrobuck
14.10.2004, 12:45
so schlächt wini mers ha vorgsteut ischds aubum scho nid, ha nur de clip gseh und de name "bäredreck" gläse und ha dänkt e schand für bern, aber easy ds album het paar aständigi tracks druf cooli beats

hani au usegfunde, dä scheiss rockt no zimmli bin au überrascht! isch mal chli anders und experimentierfröidiger als süschtige bärner rap mues se unbedingt mal live gseh! weis öpper meh über konzert date?

poetical
14.10.2004, 12:50
Check doch eifach mau: http://www.lpr.be