Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : au wieder mal was

Cyclone
30.09.2004, 22:18
was chlises vo mir. nüm so motiviert und chli schlapp vom worke. n'joy :hippie: :kiffer:

Proof
30.09.2004, 22:42
dä scratch an sich isch hammergeil und vorallem suuber(ussert dass ich kei ahnig vom scratche han)
aber dörf ich vielliecht druf hiiwiise, dass es en zschnälle beat (fascht techno-isch) isch

Cyclone
30.09.2004, 22:52
höhö thnx! ja dörfsch du druff hiiwise und nimm ich zur känntniss ;) de beat fangt ebe relativ langsam und simpel ah. aber das han i müesse useschniide wäg de grössi :mad:

Beatnik
30.09.2004, 23:55
Original geschrieben von Cyclone
was chlises vo mir. nüm so motiviert und chli schlapp vom worke. n'joy :hippie: :kiffer:

Yeah Yeah Yeah Yeah....ändlich, he he he he!!!!!!

Wiiiter sooo ma Maaaaaan:handclap: :handclap:

LAN
01.10.2004, 00:37
Original geschrieben von Proof
dä scratch an sich isch hammergeil und vorallem suuber(ussert dass ich kei ahnig vom scratche han)
aber dörf ich vielliecht druf hiiwiise, dass es en zschnälle beat (fascht techno-isch) isch

dini mère isch o techno! techno isch viu langsamer, i würd säge ds isch DnB... ;)
aphrodite - king of the beat isches oder? dä isch am afang haub so schnäu wi nähär hehe :D

geili scratches!

Cyclone
01.10.2004, 00:51
yeah! de lan weiss aaständige sound d schätze ;) ne, finds geil das es kännsch. find so sound au cool zur abwächlig. und nach dine 2 file's sind mer scho paar gedanke dur de chopf :brille: :D

spenzasequenza
01.10.2004, 00:55
the king of the beat's gonna rock da place!! würdi doch mal säge. und de wiä das aphrodite isch! ->classic<- !!

Proof
01.10.2004, 00:56
haha sie isch ehner sixties! haha und usserdem isch drum and bass au langsamer... aber was weiss ich.. ich ha kei ahnig

LAN
01.10.2004, 00:58
Original geschrieben von Cyclone
yeah! de lan weiss aaständige sound d schätze ;) ne, finds geil das es kännsch. find so sound au cool zur abwächlig. und nach dine 2 file's sind mer scho paar gedanke dur de chopf :brille: :D

bü i has gärn und ds lied hani zuefälligerwis sogar o uf dr Festplatte :)

wi meinsch gedanke? "ooh ds wär eigentlich no bündige sound zum scratche!" :D
hesch ds letschte file scho gseh? aso nümm Breakbeat sondern Rap-mix?

eigentlich hätti itz ids bett wöue, aber wüu i dis file glost ha, muesi itz zersch no chli scratche, süsch chani nid ischlafe ;)

spenzasequenza
01.10.2004, 00:58
aber was weiss ich.. ich ha kei ahnig

...wänns um drum n bass geit: JA, demfall hesch kei ahnig...

Cyclone
01.10.2004, 01:06
haha sie isch ehner sixties! haha und usserdem isch drum and bass au langsamer... aber was weiss ich.. ich ha kei ahnig ich bin froh das der d ziit gno häsch s aazlose und was z schriebe, thnx ;) han au praktisch 0 wüsse was de sound abelangt. aber s hät en tackt wommer chan drüber scratche, aso... :kiffer:

Dj Riddla
01.10.2004, 12:24
hey ächt fett...tönt würklich guet isch o zimlich suber usw. beat isch o fresh...freue mi scho duf ds battle;)

witer so!!!

piiis