Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : slangnacht

Nacon
01.10.2004, 09:58
han mal no en churzi frag.

weis öper öb dynamic duo au wird ade slang nacht erschine.

und was isch mit brandhärd, chuchichästli?

merci

Aurel
01.10.2004, 10:00
Original geschrieben von Nacon
han mal no en churzi frag.

und was isch mit brandhärd, chuchichästli?

merci

dynamic und sk sicherlich ned. brandhärd chander ned säge...

stylebrünzlär
01.10.2004, 10:02
nei aber griot und fred&punkt wuhahaa! *kotz*

aber ldeep/pvp/p.moooooooos :dance:

Beatstar
01.10.2004, 10:16
http://www.slangnacht.ch/

Jigga
01.10.2004, 10:29
witzveranstaltig; di "beste" acts fehled wieder mol (minere meinig no)... naja, wems gefällt

Beatstar
01.10.2004, 10:32
Original geschrieben von Jigga
witzveranstaltig; di "beste" acts fehled wieder mol (minere meinig no)... naja, wems gefällt

wer fählt den dinere meinig noche?

Aurel
01.10.2004, 10:35
Original geschrieben von kack0r

TFL!

Käny
01.10.2004, 10:39
Original geschrieben von Aurel
TFL!

AIGHT, mer send zwor agfröget worde ond so, send ös aber be dr gage net einig wordä. TFL laht sech ned abzockere!!!
Blebet real ond gnössed d slangnacht:kiffer:

ech be doss

Aurel
01.10.2004, 10:40
Original geschrieben von Käny
AIGHT, mer send zwor agfröget worde ond so, send ös aber be dr gage net einig wordä. TFL laht sech ned abzockere!!!
Blebet real ond gnössed d slangnacht:kiffer:

ech be doss

hani doch dänkt, da muess was chrumm sii...

Nacon
01.10.2004, 10:44
find au das huere viel gueti fählet

Tonik
01.10.2004, 11:07
Original geschrieben von stylebrünzlär
nei aber griot und fred&punkt wuhahaa! *kotz*

aber ldeep/pvp/p.moooooooos :dance:

meine Rede :-)

Sekl
01.10.2004, 11:11
Ich freu mich uf dä NEGA und uf dä Chnächt :banana:

Jigga
01.10.2004, 11:16
Original geschrieben von kack0r

also sicher mol:

tafs
kuchikästli
dynamic duo
bligg (jawohl :p )

aber isch mir scho klar dases e no-code sach isch, und gwüssi unerwünscht sind...pech

aurel: tfl sowieso :kiffer:

reezer
01.10.2004, 11:22
Original geschrieben von Nacon

nei, dynamic duo sind nöd z'gseh... dynamic duo trättät ei wuchö spöter mitäm bligg und äm baze im x-tra uf...
total gits deht drü ganzi konzert z'gseh (bligg überigens au mit featuring gäst savas und stress am start) und nöd wiä a dä slang nacht nur es paar tracks pro act.

Tonik
01.10.2004, 11:39
Original geschrieben von reezer
nei, dynamic duo sind nöd z'gseh... dynamic duo trättät ei wuchö spöter mitäm bligg und äm baze im x-tra uf...
total gits deht drü ganzi konzert z'gseh (bligg überigens au mit featuring gäst savas und stress am start) und nöd wiä a dä slang nacht nur es paar tracks pro act.

...müglech dass du öppis gäg nocode hesch oder nationmusic meh zauht?

Nacon
01.10.2004, 11:55
ja d wuche druf im extra wird geil. das gad denn sicher voll ab. freu mich jedefalls. slang nacht isch halt eifach no easy stimmig.

pAme
01.10.2004, 12:01
salüt

geds do wär wo weiss wär wenn danne esch morgen?

messi scho mou för d info.

piis

fekesh
01.10.2004, 12:03
@tfl.... hahahaha... vowäge bi de gage ned einig worde...hahaha, er chönd jo froh si wenner dete dörfid schpelle...

nor so vo wäge bliibid real, etc...

gimma
01.10.2004, 12:08
Original geschrieben von Tonik
...müglech dass du öppis gäg nocode hesch oder nationmusic meh zauht?

möglich dass all acts ihri alba bi nation droppend und das aifach dia besser werbig isch??? möglich das 3 ganzi konzert vo 3 dicka acts aifach meh hergänd?
möglich dass das schlichtweg aso sinn macht?

fragen über fragen...

Tonik
01.10.2004, 12:25
Original geschrieben von gimma
möglich dass all acts ihri alba bi nation droppend und das aifach dia besser werbig isch??? möglich das 3 ganzi konzert vo 3 dicka acts aifach meh hergänd?
möglich dass das schlichtweg aso sinn macht?

fragen über fragen...

öhm...danke für d'Erklärig. Hani scho gschnaut. Isch aber nid mini Frag gsi. Egau, es stosst mir numä ab und zuä uf, isch äuä wägem Gipfeli.
pax!

gimma
01.10.2004, 13:03
Original geschrieben von Tonik
öhm...danke für d'Erklärig. Hani scho gschnaut. Isch aber nid mini Frag gsi. Egau, es stosst mir numä ab und zuä uf, isch äuä wägem Gipfeli.
pax!

i denka das isch xundi konkurrenz... oder?

Tonik
01.10.2004, 13:52
Original geschrieben von gimma
i denka das isch xundi konkurrenz... oder?

hmmmm...i drückä mi eifach zweni konkret us. Auso:

I fingä eifach dr Reezer isch parteiisch und das sött är nid aus Abieter vo däm Forum (aber vielecht hani eh öppis nid mitgschnitte bi derä ganze "äitgenosse" Gschicht)

Nüt gäg Konkurränz!

Und näbebi bemerkt, i bi weder für no gäge. I bi eifach Konsumänt.

_dC_
01.10.2004, 14:09
Naja, Slangnacht wird jedes Jahr unatraktiver. Gern erinnere ich mich a die Ziite wos na Fritig und Samschtig xi isch und praktisch alles vode Ch Szene verträtte xi isch...

Lartscho
01.10.2004, 14:34
muess sägä z lineup hout mi nid um

därum wirde i ou nid awäsend si fähle eifach d hammer axts :D

chuebueb
01.10.2004, 18:19
Original geschrieben von _dC_
Naja, Slangnacht wird jedes Jahr unatraktiver. Gern erinnere ich mich a die Ziite wos na Fritig und Samschtig xi isch und praktisch alles vode Ch Szene verträtte xi isch...
naja... bn nur andr (damals no eintätige ;-) slangnacht 2000 xi, slineup isch jedefalls hammer xi, nochher häts mi nieme härezoge.

http://www.nocode.ch/images/gallery_flyer_web/sn_plakat.jpg

Froti
03.10.2004, 22:01
ha z lineup o nid dr hammer gfunde. findes schad das me nur o so weni acts here lat und vorallem gits viel neus guets und für so gruppene sind so events wie t slangnacht e wichtegi plattform!!

nur es biispiel: bin a dr plattetaufi vo LPR xi und was die live z biete händ isch rächt geil..
oder tafs, wo live sowieso fasch unschlagbar sind..

und drzue chunnt das es e verdammti abzocke isch vo nocode!! scheiss gagene und wer macht t chohle??!!

Royal mit Käse
04.10.2004, 10:05
also wenn's dene crews nur um d'gage goht, denn sin si eidütig im falsche land!!
ich dänk es goht me drum, dass me wenigschtens e platform het zum sie neue scheiss an d'lüüt z'bringe, oder nid?
und me erschient au uf em slangnacht-sampler. das gitt wieder e bitz (wenn au ganz minim) kohle vo dr suisa. ;)

als artischt bisch eh d'nutte vo dr musikindustrie....wieso sött's bi konzärtverastalter anders si?
:D

Sss-tAnneMan
04.10.2004, 10:42
Viu Konzärtverantstalter sint sowieso huere Abzocker, es git nit viu wos mau chli um Peoples geit. Nei, me hets schitter me zockt ab u dürfür het me eifach o weniger Lüt am Konzärt, aber isch ja dene glich. Aber mir hei ja zgäud u zahle diä Priise....

Thor-Looky
04.10.2004, 10:56
Original geschrieben von Royal mit Käse
also wenn's dene crews nur um d'gage goht, denn sin si eidütig im falsche land!!
ich dänk es goht me drum, dass me wenigschtens e platform het zum sie neue scheiss an d'lüüt z'bringe, oder nid?
und me erschient au uf em slangnacht-sampler. das gitt wieder e bitz (wenn au ganz minim) kohle vo dr suisa. ;)

als artischt bisch eh d'nutte vo dr musikindustrie....wieso sött's bi konzärtverastalter anders si?
:D

EIN TECHNO DJ MIT MEHR ODER WENIGER NAMEN IN DER SCHWEIZ
BEKOMMT FüR 2-3 STUNDEN MEHRERE TAUSEND FR.
HIP HOP ACTS INVESTIEREN OFT MEHR ZEIT GELD UND SIND ZUDEM
IM KOLLEKTIV ON STAGE,ES WÄRE NUR FAIR WENN SIE AUCH EINE
ANGEMESSENE GAGE BEKOMMEN.
DIE "ARMEN" VERANSTALTER VERDIENEN SICH IM MOMENT EINE
GOLDENE NASE AN AUSVERKAUFTEN LOCATIONS BEI CH. HIP HOP
ACTS FÜR WELCHE SIE FAST NICHTS ZAHLEN MüSSEN.

KLAR GEHT ES NICHT UM GELD, ABER DAS BRAUCHT ES HALT AUCH.

Raptisel
04.10.2004, 11:04
sorry aber ich find es immer beschissener... es chömäd gar nüm so hamma acts wie scho cho sind.. bligg chunnt nöd zum bispil... und finds au voll gschisse ghostet.. han mich di letschte 2 jahr amix rächt ufgregt gha.. hend gmeitn si seged di geilschte...

Nacon
04.10.2004, 14:58
ja hey,

würd mich au no wunder neh über eui meinig vo däre slang nacht. also vo däne wo gsi sind. ;)

han eigentlich nume pvp und p. moos so richtig guet gfunde. ja und s dureni sieche wo fred & punkt isch au no abgange. eifach chli z früe dra gsi nach minere meinig

samaz
04.10.2004, 15:13
Original geschrieben von Froti

und drzue chunnt das es e verdammti abzocke isch vo nocode!! scheiss gagene und wer macht t chohle??!!

dini meinig.
mini nöd.

Froti
04.10.2004, 16:44
Original geschrieben von samaz
dini meinig.
mini nöd.

ok. was isch de dini meinig?

Ride BMX
04.10.2004, 17:42
I ha osser Griot ond LDeep alles AAAIGHT gfonde! (mini Meinig)

Spitfire
04.10.2004, 17:53
www.slangnacht.ch

pussyrider
04.10.2004, 18:41
Ich ha das e gedigene Obe gfunde. Griot und Wicht händ alles wägbrennt, P. Moos und PVP isch aight gsie.

Dr Lukee het mir no gseit ich miess mi no oute do, will anschienend e paar gmaint händ Pussyrider sig Lukee. Ich heiss Dani (das sagi au nid zum erschte moll) und ha bem Lukee e Praktikum dörfe mache.

Gits Bilder vo dr Slangnacht?

Izzy Tschau
04.10.2004, 21:03
hahaha...de WICHT isch verhaue worde...VOLL GEIL!!!

stylebrünzlär
04.10.2004, 23:33
hihi scho? ganz toll ...