Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rapreflex--Verbale Kinnhake

Kush
01.10.2004, 11:11
Sa, 02.10.2004
CD-TAUFE "Verbale Kinnhakke" @ Modus, Liestal

- Rapreflex
- Anatol & DJ Phile (bs)
- Mars Digital (bs)
- Prom-Ill

// Doors: 21.00 Uhr
// Preis: VVK 15.– / AK: 18.–
// Vorverkauf: Spot Records Basel, 4Elements Basel, Board-Shop Liestal
// Veranstalter / Organisator: Nicht Verfügbar

Ka ich nur wärmsten empfehlä dope rap shit us G-Town!! Find si ghöre zu dä freshtä neuerä Crewz in dr Schwiiz!! fetti beats, und flow mässig au ziemlich geil!! und uf dr cd hets au paar ganz deftigi trackz, au 1-2 deepi stück, muess sage het mi rächt guet gflasht woni cd gester kauft ha.....

checked am sasmtig pladdetaufi im Modus in leech!!!

Peace

KUSH

Kush
01.10.2004, 11:36
was isch kennt vo euch denn niemert rapreflex.....?

Pablo Escobar
01.10.2004, 11:41
AIGHT

check it

ha sälber bim kush driglost und ich ka sage...fette shice us g-town... dä kinnhooke het mi grad kurz schachmatt gsetzt...ziehnds euch...

also cya @ modus

peace

subtile
01.10.2004, 11:49
us g-town??? gälterchinde oder was?? :p

jo dämfall bini wahrschinlich eh au am start

Ziehmutter ZH
01.10.2004, 11:52
gon' be there...extreeeemely drunken...mwuaha

mIkRoFiL
01.10.2004, 11:53
dänk kenni rapreflex!

räppt de anatol uf düütsch und het mol mit brandhärd uf "flächebrand" (chönnt au en anderi cd gsi si) en track mitgmacht?

subtile
01.10.2004, 11:54
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
..extreeeemely drunken...mwuaha

ghört jo wohl drzue :D

struubiskillz
01.10.2004, 11:56
Original geschrieben von subtile
us g-town??? gälterchinde oder was?? :p

jo dämfall bini wahrschinlich eh au am start

jo eh aldé...
du kennsch jo RapReflex jo wohl au, doer nid?
also, kunsch an start!!?? hüt zobe übrigens tresor!!

struubiskillz
01.10.2004, 11:57
Original geschrieben von mIkRoFiL

räppt de anatol uf düütsch und het mol mit brandhärd uf "flächebrand" (chönnt au en anderi cd gsi si) en track mitgmacht?

jo er rappt dütsch ober mol öppis mit brandhärd gmacht het wüsst ich jez nid, aber er hets au hart druff!

mIkRoFiL
01.10.2004, 12:24
Original geschrieben von struubiskillz
jo er rappt dütsch ober mol öppis mit brandhärd gmacht het wüsst ich jez nid, aber er hets au hart druff!

jo ich bin vor 3-4 johr mol anere chline freestyle party gsi,wo unteranderem er grappt het...hami no lang mit ihm unterhalte gah,dä sich hets todes drauf gha...

fonky.one
01.10.2004, 12:28
Original geschrieben von struubiskillz
jo eh aldé...
du kennsch jo RapReflex jo wohl au, doer nid?
also, kunsch an start!!?? hüt zobe übrigens tresor!!

was lauft im tresor??

subtile
01.10.2004, 12:39
gränzgänger und mehr

eh au am start.... mues doch mi ex oberstift go unterstütze... http://www.aight-genossen.ch/forum/images/icons/icon14.gif

Pablo Escobar
01.10.2004, 12:40
how much?

Tonik
01.10.2004, 12:45
...aso wenn Kush ds empfiuht würds mi schono interessierä. Merci für d'Info. Leider z'wit wäg.

saintmoses
01.10.2004, 12:46
hammersong ufem 2erleier tape...!!! würkli dick, mueni scho ielose is album und w-schinlich sitt langem w-mol es schwizeralbum woni chauf...

struubiskillz
01.10.2004, 12:58
Original geschrieben von saintmoses
hammersong ufem 2erleier tape...!!! würkli dick, mueni scho ielose is album und w-schinlich sitt langem w-mol es schwizeralbum woni chauf...

jo dä track isch au uf dr cd: "tatsache, wo di läbe schienz grad mache...." dä meinsch oder?

jo grenzgänger und no paar dj's! 8 buckz im soka!
und im modus vk: 15.- und ak: 18.- mä ka au cd's grad kaufe im priis in begriffe für 30 buckz

saintmoses
01.10.2004, 14:47
@struskilla: jo dä meini "..doch schlussendlich soischdas..",yess!

jo dänn hoffi doch das das album au bald im sss in sangallo zha isch..isch auf jeden gekauft..

Kush
04.10.2004, 11:05
und sinder gsi?

wie händers gfunde?!

isch fettä obe gsi, schaad nur sin after party sowenig lüt no dört gsi.... und jo, s modus het wie immer halt widr faxxe grisse.....

@ziehmammi: damn, sry hät dr jo no könntä phone gäh, has voll versifft-....

subtile
04.10.2004, 11:11
ehehe deftig gsi!!! geile uftritt, lüt sin abgange... tafs isch kurz cho... chillig gsi! :kiffer:
Ebe afterparty wie öfters mol in letschter zit chli lahm gsi... Und dä mitem eimol ine und dinneblibe hani au chli mongohaft gfunde... dr whisky womer dussegloh hän in jedefalls nochher weg gsi :eek:

Fetti props gön no an taxifahrer wo uns mitere durchschnitts gschwindigkeit vo ca. 160 übere gämpe brätscht het :p

nays
04.10.2004, 11:16
ich bi gsi...und d cd ha mer au inzooge gha.
muess säge., d party isch rächt geil gsi.

rapreflex het rächt grockt im modus. isch hammer gsi. allerdings find i, si bringe das ganze live viill besser übere als uf der cd. d cd isch aber trotzdäm sehr geil...baselbieter style halt! :kiffer:

Ziehnd euch das teil bitte ihne!

Kush
04.10.2004, 11:18
Original geschrieben von subtile
Fetti props gön no an taxifahrer wo uns mitere durchschnitts gschwindigkeit vo ca. 160 übere gämpe brätscht het :p

scho.... und bi farbeblind isch er glaub au gsi, zumindest isch er immer bi rot über d stross und so.... damn ha fast no miessä chiisä....

Phôe
04.10.2004, 11:19
ich hans rächt fresh gfunde obwohl ich glaub nömm so fresch gsi ben *g*....

@ziehmotha: sorry han dis pm ersch hüt morge gseh..

def domingo
04.10.2004, 11:21
jau, freu mi uf das album, nur z züri hanis nid gfunde. wo chamer das teil zie ussert bim store...zwei vo de beschte prodzente vodr schwiiz und power rap vo basel. meh bruchts nid...meint ich.