Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Aventura heut in Sursee [Luzern]

Real T
01.10.2004, 13:23
Hallo, möchte ankündigen das heute Avebtura in der Stadthalle Sursee [Luzern] sind. Is zwar nicht unbedingt Hip Hop aber man muss ja auch nicht immer Hiop Hop hören:dance: und auserdem sind es noch coole jungs!!! :hippie:

sly saloon
01.10.2004, 13:29
viel spass denn! :wtf:

weni e frau wär wöri vilich säge: :blingblin

aber als ma mueni klar säge: :rolleyes: :wtf: :o :bigeye: :whogivesa :äkk: :echtschwu

nüt für unguet...ich bin nun mal en :hater:

Beatstar
01.10.2004, 13:40
Original geschrieben von sly saloon

weni e frau wär wöri vilich säge: :blingblin

aber als ma mueni klar säge: :rolleyes: :wtf: :o :bigeye: :whogivesa :äkk: :echtschwu

wooooooooooord :D

Aurel
01.10.2004, 13:46
ehrlich gseid hani kei ahnig, wer überhaupt aventura isch... aber jetzt chömed alli in letschter ziit: "hey, ziehschder au aventura in sursee ine?"... naja... han kei ahnig was hött mache... wer weiss...

GoldenPenis
01.10.2004, 15:27
Hanis doch gwösst...du Latino-Gay!!

Mora
01.10.2004, 15:31
ech finde aventura guet. mer gfallt de sound wirklich.
würd zwar ned anes konzert, aber d cd hani mal diheime.
ehr dörfed mich etz au uslache, das isch mir glich.

und die wo etz ganz überrascht sind, das die hiphop fanatischi mora so zeugs guet findet, tja, so isches, s git im lebe meh als nume hip hop. (s git nämli no salsa) ;-)

Aurel
01.10.2004, 15:38
Original geschrieben von GoldenPenis
Hanis doch gwösst...du Latino-Gay!!

ich gang doch nur, well du mich iglade hesch...

apropos... was machsch hött elmgay?

Lartscho
01.10.2004, 15:39
sly redsch mer us dr seele

für froue isch ds schön aber dr maa würd säch sicher huere längwile -.-

WeeD
01.10.2004, 15:42
sorry aventura isch ämu fett........

..... guet i ha di cd oscho vor hmm ischer 2 jahr ghört wos no niemer het kennt... aber isch ja o egau i finge se cool...........

Beatstar
01.10.2004, 15:48
Original geschrieben von Aurel
ehrlich gseid hani kei ahnig, wer überhaupt aventura isch... aber jetzt chömed alli in letschter ziit: "hey, ziehschder au aventura in sursee ine?"... naja... han kei ahnig was hött mache... wer weiss...

lies höt 20min det gsehsch was das för thugs sind!!!
btw, elmgay bes ruhig!! :cool:

Pablo Escobar
01.10.2004, 15:49
Original geschrieben von Mora
ech finde aventura guet....
ehr dörfed mich etz au uslache, das isch mir glich....

:auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :auslachen :D

aventura = :wc:

Beatstar
01.10.2004, 15:50
http://www.20min.ch/tools/suchen/story/24178949

:gay:

sly saloon
01.10.2004, 15:55
wenner grad uf 20min sind, lueged schnell wer am sexieste isch: keira knightley:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

ich han shco immer gseit (siehe hot chicks fred;))

Aurel
01.10.2004, 16:08
Original geschrieben von kack0r
lies höt 20min det gsehsch was das för thugs sind!!!
btw, elmgay bes ruhig!! :cool:
hahaha... gömmer?:D

subtile
01.10.2004, 16:14
scheiss gejommer das mit biz gitarre ... toll :rolleyes:

Beatstar
01.10.2004, 16:14
ich weiss du hesch gwössnigs potenzial förd gay-szene, aber das isch doch scho underschti schublade:

http://www.golden-penis.com/diverses/1.jpg

Aurel
01.10.2004, 16:21
Original geschrieben von kack0r
ich weiss du hesch gwössnigs potenzial förd gay-szene, aber das isch doch scho underschti schublade:

http://www.golden-penis.com/diverses/1.jpg

de linggs isch amu no en süesse... :D

Lartscho
01.10.2004, 16:35
gopferteli ds isch wük ächli gitarre mit ächli gjoule zämä..

da chasch ou ä hung wo ächli joulet u ächli ä strassepenner mit gitarre la spile und scho hesch ä nr. 1 hit....

strüber aus las ketchup :(

t0aster
01.10.2004, 16:38
hehe huerä schliimbolzen si dss doch. dört wärdä eh 95 prozänt frouä si, vo dämm här chönntmä sich n konzertbsuech sho überleggä...... :p

nene itz mau im ärnst..... :kotz:

Phôe
01.10.2004, 16:57
Original geschrieben von Real T
Hallo, möchte ankündigen das heute Avebtura in der Stadthalle Sursee [Luzern] sind. Is zwar nicht unbedingt Hip Hop aber man muss ja auch nicht immer Hiop Hop hören:dance: und auserdem sind es noch coole jungs!!! :hippie:

hast du homosexuelle neigungen?

Real T
01.10.2004, 18:38
Jo, easy, mer eigentlech scheiss egal das er lachet, aber ech cha zom mim Gschmak schto, and ech dänke veli vo deo enne chönd das ned!!!! Veli wend eifach de Cool Usehänge!!!

@Alli die wo de Cool usehänged: Ech wot am liebschtte mol üche PC, CD Sammlig durchsueche, ech be mer TOD SECHER das det ned nor Hip Hop drof esch!!!!

MFG Real T <-- MUSS NICHT EINER AUF GANGSTA MACHEN :D :p :o

Al Bana
01.10.2004, 18:44

@Alli8 die wo de Cool usehänged: Ech wot am liebschtte mol üche PC, CD Sammlig durchsueche, ech be mer TOD SECHER das det ned nor Hip Hop drof esch!!!!

chumm da häre!!! wenn de suechsch findsch backstreet boys, take that, aventura, brosis, aues mögläche, i staa o uf schwuli type und i staa zu däm, so wi dr Real T..

da chönnt i eifach numme chotze was du für scheisse usselaasch, ah du steisch zu dim gschmack? nur wüu dä shit 100000000000x im fernseh louft u ds vrfiggte lied dir nachelouft, meinsch es sig di gschmack?

bitch so scheiss gfaut jedem chli, weisch so d melodie nachesumme, abr du bruuchsch DI EIGET SOUND

aight, albaner isch o ä :hater:
u aventura isch: :gay:

Real T
01.10.2004, 18:51
JäJo, scho weder eine met sonere Gross Frässe!!!!!

Wenn dänksch ech lose nor Komerz, denn hesch dech ächt tosche!!!!!!

Phôe
01.10.2004, 18:55
Jo, easy, mer eigentlech scheiss egal das er lachet, aber ech cha zom mim Gschmak schto, and ech dänke veli vo deo enne chönd das ned!!!! Veli wend eifach de Cool Usehänge!!!

@Alli8 die wo de Cool usehänged: Ech wot am liebschtte mol üche PC, CD Sammlig durchsueche, ech be mer TOD SECHER das det ned nor Hip Hop drof esch!!!!

du ich glaub du hesch da was nid ganz tscheggt, s gad da nid um hiphop oder nid hiphop, s gad um schwul oder nicht schwul, und sorry das isch echt schwul!

und ich hans nid nötig da die cool usezhänge wie du das da bezeichnisch, ich chan ohni problem dezue stah das ich au anders züüg geil finde, aber style mues es ha und das hend die schwulos namens aventura mire meinig nah definitiv ned!

also fang nid grad afe brüele nur well mer dini asicht beträffend aventura nid chönd teile!

so und etz faaaierooobend.....haallaaah!!

AiGhTgeNoSSiN
01.10.2004, 20:13
Original geschrieben von sly saloon

Das säg ich au wänn ich ä Frau bin!!!
Diä sind etz so was vo grusig und reg mi jedes Mal uf wänns im Radio chömed..

Beatnik
02.10.2004, 00:54
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN

Diä sind etz so was vo grusig und reg mi jedes Mal uf wänns im Radio chömed..

Was, diä CHÖMED, ih diim Radio?! Das diä Platz det inne händ, WOW:D

sly saloon
02.10.2004, 14:17
Original geschrieben von Phôe
du ich glaub du hesch da was nid ganz tscheggt, s gad da nid um hiphop oder nid hiphop, s gad um schwul oder nicht schwul, und sorry das isch echt schwul!

und ich hans nid nötig da die cool usezhänge wie du das da bezeichnisch, ich chan ohni problem dezue stah das ich au anders züüg geil finde, aber style mues es ha und das hend die schwulos namens aventura mire meinig nah definitiv ned!

also fang nid grad afe brüele nur well mer dini asicht beträffend aventura nid chönd teile!

so und etz faaaierooobend.....haallaaah!!

sly s lieblingsbeitrag der woche!! n1:fallfromc

mc rassko
02.10.2004, 14:23
:wtf: aventura=:gay: