Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : mi erst beat

lulu
02.10.2004, 19:19
sali leutz,

do isch mi erst beat (wenn me dass überhaupt so nenne chan)

isch ehr ragga mässig usgfalle,

bi nid lang dra ghogt, wäg dem ischr ehr shitty

kritik bidde (gits jo eh nur negativi ^^)

Beat (lulu.freakstorm.ch/Hip-Hop/Ragga Style.mp3)

MCrobidog
02.10.2004, 20:22
sorry, aber ich habe fergeblich 40 sekunden gewartet bis der Beat richtig anfängt!

Al Bana
02.10.2004, 20:23
Original geschrieben von MCrobidog
sorry, aber ich habe fergeblich 40 sekunden gewartet bis der Beat richtig anfängt!

sorry abr muess mi däm aschliesse.. gfaut mr o nid..!

G.R.Ö
02.10.2004, 20:36
tuet mir sorry aber ich chan nüt ahfange dämit!!!! :wtf:
glaub nöd dass das en beat isch (tönt eher wie e cd mit fette chratzer):schlecht
nimm dir doch eifach meh ziit!!!!!!!!
en beat isch nöd eifach en Beat!!!!!!! dähinter schteckt arbet mit gfühl und herz und au wänn 3wuche hesch für din beat fertig ischer nonig, villicht i 2mönät oder so und i dä zwüscheziit findsch sälber no änderige use wo dä beat besser macht!!!!!
au all die program:s'steinberg het nöd umesüscht e 300siitigi bedienigs ahleitig!!!!! da chamer au experimentiere und sälber beat's erfinde anschtatt sämple!!!!!!! nimms nöd zernscht aber schteck meh ziit i das biz!!! piis

guru one
02.10.2004, 20:55
Sorry, gfallt mer überhaupt nid... vill z eitönig. Aber witermache den chunts guet.
Ah überigens, wenn sälber seisch de Beat isch scheisse, denn würd en au nid droppä. Würd nie öbbis veröffentliche woni nid 100% dehinter stah.

Piiisss Guru One

M.Y.T.H.
03.10.2004, 13:18
hmm, tuet mer leid, aber tönt echli wie wenn cd hänge blibt, und isch auch recht nervös...

aber übung macht den meister ;)

Fletsch
03.10.2004, 13:36
lol. isch rächt schäbig! wiiterüebe

thieu
03.10.2004, 13:47
Wie scho gseit wend eppis scheisse finnsch warum poschtesch ses de?

En CD wo heiche bliibt triift ses ganz güät. WIll äs brüächt me als es ufe Tackt gsetzts Sampel und en Snare (wo me susch uf 2 + 4 tüät...), wo isch der Bass, wo isch d Inovation, wo isch d Abwechslig...

Wenn i der jetz säge dü sellesch wiiter iäbe isch das nu verdammt liäb gmeint, will wend nit mal alles wond machsch uber de Hüäfe wirfsch, afasch Beats z lose und z analysiere ver z merke wie das funktioniert. Und ersch wider bausch, chasch ses direkt la sii!

Stylebock
03.10.2004, 13:53
isch das an Beat? :D

üaba bringt nüt...öpper froga wo's richtig kann...denn wird vilicht mol öppis drus...

Lartscho
03.10.2004, 20:08
ehmm..... isch ds es 1sek loop? :P