Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Natel-Problem / Nokia-N73


soundcheck
27.03.2007, 12:35
Hüt mal ernschthaft.

Uusnahmswiis.

Würcklich. Imfall.

Han es Nokia N73. Es hät immer alles iiwandfrei funktioniert... bis geschter!
Uf jede Fall isch das Teil geschter im Menu hängeblibe. Kei Taschtekombinatione meh funktioniert & au normal abschtelle isch nüme möglich xsi. Logischi Folg: ich nimm mal Akku use & schtarte neu. Natel schtellt a und funktioniert wider. Es chunt aber e Mäldig das Datene nüme ufem Telefonspeicher gsicheret werde chöned und stattdesse Speichercharte verwändet wird. Folg: sämtlichi SMS, teilwiis au Pics sind glöscht.

Mini Frag: Wär hät diesbezüglich au scho Erfahrige gmacht bzw. was chan ich dagäge mache das mini Date wider fürechömed.

Danke bereits jetzt für eui Hilf.

givemeur_money
27.03.2007, 12:38
Original geschrieben von soundcheck
Hüt mal ernschthaft.

Uusnahmswiis.

Würcklich. Imfall.

Han es Nokia N73. Es hät immer alles iiwandfrei funktioniert... bis geschter!
Uf jede Fall isch das Teil geschter im Menu hängeblibe. Kei Taschtekombinatione meh funktioniert & au normal abschtelle isch nüme möglich xsi. Logischi Folg: ich nimm mal Akku use & schtarte neu. Natel schtellt a und funktioniert wider. Es chunt aber e Mäldig das Datene nüme ufem Telefonspeicher gsicheret werde chöned und stattdesse Speichercharte verwändet wird. Folg: sämtlichi SMS, teilwiis au Pics sind glöscht.

Mini Frag: Wär hät diesbezüglich au scho Erfahrige gmacht bzw. was chan ich dagäge mache das mini Date wider fürechömed.

Danke bereits jetzt für eui Hilf.

update! ich has au und funktioniert iwandfrei!

soundcheck
27.03.2007, 12:41
Original geschrieben von givemeur_money
update! ich has au und funktioniert iwandfrei!

update wo?

meinsch du s'software-update vo nokia.com?

givemeur_money
27.03.2007, 12:49
Original geschrieben von soundcheck
update wo?

meinsch du s'software-update vo nokia.com?

jo! hesch doch e softwear kriegt dezu!? nit!? "nokia pc suite"....
dört kasch locker e software update mache!
kasch soga e backup vo dim ganze handy mache!


halla

DJ BiG-CUCO
27.03.2007, 13:23
ich han s gliche problem mit mim n73

nik
27.03.2007, 13:48
jaja, sN73 schient dämfau ned nur mer problem z'mache... i ha zwar dis problem ned, defür e hufe anderi. zur allgemeine beluschtigung do mol mini mängellischte woni mol gmacht ha demit i nüt vergise wenis de zrug bringe:

Mängelliste Nokia N73


Joystick abgefallen:
Kaum 2 Wochen nach Kauf des N73 ist der Joystick ohne irgendwelche Fremdeinwirkung abgefallen! Das Gerät ist zu diesem Zeitpunkt noch nie gefallen und auch sonst keiner Gewalteinwirkung ausgeliefert gewesen!

SMS:
Regelmässig gibt es Probleme mit dem versenden von SMS. Als Fehlermeldung wird das fehlen der Nummer der Kurzmitteilungszentrale angegeben. Nach X mal probieren, das heisst das SMS vom Ausgang in die Entwürfe verschieben und nochmals senden, funktioniert es dann aber plötzlich doch. Bis zu 20 Versuche ein SMS zu verschicken habe ich gezählt!

SIM-Karte:
Von Zeit zu Zeit kommt es vor, dass das N73 ohne ersichtlichen Grund plötzlich die SIM-Karte nicht mehr erkennt. Nach bis zu 10mal an- und abschalten funktioniert es dann plötzlich wieder!

Netz:
Regelmässig kommt es vor, dass plötzlich kein Netz mehr erreichbar ist, auch mitten in Gegenden wo es ganz sicher flächendeckendes Netz gibt, z.B. in Zürich!

Videotelefonie:
Hat noch nie funktioniert, auch nicht wenn der Anrufende oder der Angerufene neben mir sitzt!

Kamera:
Die Kamera funktioniert zwar, aber es ist auch schon vorgekommen, dass Fotos oder Videos einfach nicht gespeichert werden oder dass der Speichervorgang einfach nicht weitergeht. Als das Video nach einer Stunde noch immer nicht fertig gespeichert war musste ich das N73 neu starten.

Display:
Ab und zu spinnt das Display. Das äussert sich zum Beispiel dadurch, dass sich weisse Balken quer über das Display ziehen oder der Bildaufbau nur sehr langsam und anfänglich mit fehlerhaften Darstellungen stattfindet. Es kann bis zu einer Minute dauern bis das Display das korrekte Bild anzeigt!

Datenkabel (USB):
Bisher gab es jedes Mal Probleme die Verbindung zwischen dem N73 und dem Computer herzustellen. Abwechselnd hat das eine Gerät das andere nicht erkannt. Nach X mal probieren funktioniert es dann aber plötzlich doch!


sobald i ziit ha bringi das teil zrug, wär scho es easy natel aber uhuere müehsam...

soundcheck
27.03.2007, 13:58
Original geschrieben von givemeur_money
jo! hesch doch e softwear kriegt dezu!? nit!? "nokia pc suite"....
dört kasch locker e software update mache!
kasch soga e backup vo dim ganze handy mache!


halla

ja, sötti wohl au ha.
jedoch luut mobilezone "nöd-MAC kompatibel", daher au no nie aaglueget. aber probiers süscht im gschäft mal das upzdate.

merci fürd info.

kiMe.
27.03.2007, 14:02
yeah!demfall grad i lade das natel go zieh!!

:no:

soundcheck
27.03.2007, 14:04
Original geschrieben von nik
Joystick abgefallen: ...

SMS: ...

SIM-Karte: ...

Netz: ...

Videotelefonie: ...

Kamera: ...

Display: ...

Datenkabel (USB): ...


Netz: in Züri wohnhaft, aber trotzdem kei Netz (zwar sehr sälte, aber es chunt vor...)

Videotelefonie: funktioniert SEHR sälte.

Kamera: Funktioniert super. Ussert dass s'Natel bim speichere vo Film hängebliibt... Mängisch.

givemeur_money
27.03.2007, 15:34
also ich ha kei einzigs vo dene probelm! bevor ich s update gmacht ha, isch abunzu s s netz zmitz in ZH usegheit...das isch alles...

mached das update, denn lütet zb de klingelton au nume ufem headset wenns agschloose hesch.



1
www.myspace.com/brainmixtapes

soundcheck
28.03.2007, 16:49
episode II:

- Programm für N73 ab CD installiert.
- Natel kann per Kabel nicht mit PC connecten.
- Neue Version von PCSuit installiert.
- Natel kann jetzt per Kabel auf PC connecten.
- Will Software-Update für N73 downloaden.
- Geht nicht.
- Verschiedene Programme müssen zuerst installiert werden.
- Software-Update für N73 wird jetzt downgeloadet.
- Download bleibt hängen.
- Natel stürtzt ab.
- Meldung: "Zur Reaktivierung Akku entfernen, Netzteil anschliessen, Neustarten"
- Funktioniert.
- Natel stürtzt erneut ab.
- Selbe Meldung.
- Natel lässt nicht jedoch nicht mehr einschalten.
- Bildschrim bleibt schwart.
- soundcheck nervt sich extrem!

givemeur_money
28.03.2007, 17:16
d.h? es lauft jetzt gar nüt meh!?
wenn so isch denn weis ich au nüt meh! bi mir hets klappt! gosch i shop, aber die uelis dört händ meischtens eh kei ahnig!

halla
www.myspace.com/brainmixtapes

Original geschrieben von soundcheck
episode II:

- Programm für N73 ab CD installiert.
- Natel kann per Kabel nicht mit PC connecten.
- Neue Version von PCSuit installiert.
- Natel kann jetzt per Kabel auf PC connecten.
- Will Software-Update für N73 downloaden.
- Geht nicht.
- Verschiedene Programme müssen zuerst installiert werden.
- Software-Update für N73 wird jetzt downgeloadet.
- Download bleibt hängen.
- Natel stürtzt ab.
- Meldung: "Zur Reaktivierung Akku entfernen, Netzteil anschliessen, Neustarten"
- Funktioniert.
- Natel stürtzt erneut ab.
- Selbe Meldung.
- Natel lässt nicht jedoch nicht mehr einschalten.
- Bildschrim bleibt schwart.
- soundcheck nervt sich extrem!

soundcheck
28.03.2007, 17:24
Original geschrieben von givemeur_money
d.h? es lauft jetzt gar nüt meh!?
wenn so isch denn weis ich au nüt meh! bi mir hets klappt! gosch i shop, aber die uelis dört händ meischtens eh kei ahnig!

halla
www.myspace.com/brainmixtapes

gar nüt meh. bildschirm isch schwarz.

episode III wird morn folge, nachdem ich hüt mal in shop gange.