Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : sam oibel album??

stylebrünzlär
03.10.2004, 16:57
bim outro track vom pmoos album ischmer z ohre cho, dasses es neus samurai album gäb?! ha au scho was devo ghört!

wer weiss me? was isch da dra?

:dance: :dance: :dance: :dance: oibel troibel:dance: :dance: :dance: :dance:

rm
03.10.2004, 17:02
samurai het scho s paar tracks ufgno, hets mal welle im november usebringe aber het sich glaubs gänderet. s wird uf jede fall glie mal cho!

Hempalizer
03.10.2004, 17:36
cool

die fäget scho

de samurai mit oibel troibel..sinds denn uf de noi cd widr zeme oder was?

"i ha scho immer eis hosebei dobe gah
ja irgendwo muess i ja min gottverdammte hode ha"

tra lala

K
03.10.2004, 17:42
Also ich hanen geschter gfraget und er hed ebe gseid, teils sigs scho in Arbeit aber teils au no in Planig.. Ich nime a es wird denn wohl was usesickere wenn öbbis handfeschts exestiert.. ich uf jede fall bi heiss druf, de geilscht ch mc für mich.

Beatnik
03.10.2004, 18:09
Original geschrieben von stylebrünzlär
bim outro track vom pmoos album ischmer z ohre cho, dasses es neus samurai album gäb?!

Wärum es "NEUS" Album?? Er hätt no gar keis Album dusse gha, nur e EP und sOibel Troibel Projekt mit em Rokator und em Stern 1!

Aber uf es Album vo ihm bin ich so rächt gspannt:blingblin

stylebrünzlär
03.10.2004, 19:02
jaja oke.. den halt oibel troibel!

jayRon
03.10.2004, 19:16
also ich fänds dä HAMMER!

für mich scho immer einä vo dä beschtä gsi!
und uf es solo album vo ihm wart ich scho so lang!!

let's drop it!

Early80s
03.10.2004, 19:40
definitiv...Sam Oibel...dä tightisti Siech...
hoffentli mit fette Beats vom Staron wie gwohnt...das chumt fett !

4132
03.10.2004, 20:10
auf jetzt - ändlich mol öpis positivs us inzuchtcity..

muess nur no dr rokator e nomol so dopes 2. album usebringe...

und dr toni l. us r. au mol!!! TONI ICH ZELL UF DI!!!

stylebrünzlär
04.10.2004, 11:00
oja rokator :blingblin

jayRon
04.10.2004, 11:13
Original geschrieben von stylebrünzlär
oja rokator :blingblin

né, mit ihm chani nöd viel afange
'chriegsspiel' isch ja no geil gsi
und d'supermegabros au (samurai halt)
aber spätischtens bi sim album
hani nüt meh mit ihm chönä afange...

...abere bä: ICH WART UF'S ALBUM VOM SAMURAI
ich ha fascht nüm chönä wo ich ihn a dä jam-in geburi party
uf äm i-am-floor gseh ha und mir zämme
ring ring ring vo de la soul interpretiert händ!

Phôe
04.10.2004, 11:25
Original geschrieben von jayRon
né, mit ihm chani nöd viel afange
'chriegsspiel' isch ja no geil gsi
und d'supermegabros au (samurai halt)
aber spätischtens bi sim album
hani nüt meh mit ihm chönä afange...

...abere bä: ICH WART UF'S ALBUM VOM SAMURAI
ich ha fascht nüm chönä wo ich ihn a dä jam-in geburi party
uf äm i-am-floor gseh ha und mir zämme
ring ring ring vo de la soul interpretiert händ!

also rokator isch definitiv de besseri mc als de sam! früehner hanen na dope gfunde,
aber sorry am sam sini text ufem oibel troibel album fendi rächt schlächt und spötistens setem vorletschte mc battle z bärn escher bi mer ändgültig undedure...

breach
04.10.2004, 11:32
aber em klokator sini text sind guet oder wie?:p

thieu
04.10.2004, 15:11
Original geschrieben von breach
aber em klokator sini text sind guet oder wie?:p

Rein Reimtechnisch sicher! Inhalt? Ja isch em bitz gschmacksach...

jayRon
04.10.2004, 19:24
Original geschrieben von Phôe
also rokator isch definitiv de besseri mc als de sam! früehner hanen na dope gfunde,
aber sorry am sam sini text ufem oibel troibel album fendi rächt schlächt und spötistens setem vorletschte mc battle z bärn escher bi mer ändgültig undedure...

tja sorry, ich find dä sam oibel trotzdem besser
oder mir gfallt er besser
säg ja nöd das dä rokator schlechter isch
mir gfallt er eifach nöd
aber mir chönd süscht au än 'bligg-thread' wechslä...

Don-Philippo
04.10.2004, 19:44
Original geschrieben von thieu
Rein Reimtechnisch sicher! Inhalt? Ja isch em bitz gschmacksach...

Bin ganz dinere Meinig, dä Flow isch abartig geil und d Beats rocked au (Gang High)

Über die Stelle, wo de Text nöd so ussagechräftig isch, treit eim de Flow easy drüber...
Aber isch jo nöd Thema...

Ich wirdmer uf jede Fall d'Oibel-CD züche, sobald sie dusse isch...Sini Text sind zwor teilwiis chli pimpig (supermega ;-)) aber gröschteteils witzig und underhaltsam!

reenee
04.10.2004, 19:54
hey leutz, dä rokator wird keis nüs album use gä wil ihn die situation wo im CH rap lauft voll uf de sack gad, das sötiter bi sim album scho gmerkt ha! peace

jayRon
04.10.2004, 19:55
Original geschrieben von reenee
hey leutz, dä rokator wird keis nüs album use gä wil ihn die situation wo im CH rap lauft voll uf de sack gad, das sötiter bi sim album scho gmerkt ha! peace

das isch mär ja au scheiss egal!!

ich wart uf s'album vom SAMURAI aka Sam Oibel!

reenee
04.10.2004, 20:00
ich han dä samurai nume ufem oibel teil göhrt und det hani mit de ziit a gfamge weni en track glost han und dä samurai cho isch hani witer gspuelt. es liit ganz klar uf de hand das dä rokator de beshct ch räpper ever isch!!! peace

jayRon
04.10.2004, 20:14
es liit ganz klar uf de hand das dä rokator de beshct ch räpper ever isch!!! peace

:auslachen

wänt würsch segä: besser als dä sam, okay (würd mär trotzdäm nöd besser gfalle)
aber dä bescht i dä schwiiz...? :rolleyes:

stylebrünzlär
04.10.2004, 22:24
de bescht? kei ahnig! emel sicher eine vo de feeeettischte!!!

isch d wält es molekül imene riesige hodägschwür? zee-city juhu :):dance: :dance:

K
04.10.2004, 22:29
ich han dä samurai nume ufem oibel teil göhrt und det hani mit de ziit a gfamge weni en track glost han und dä samurai cho isch hani witer gspuelt. es liit ganz klar uf de hand das dä rokator de beshct ch räpper ever isch!!! peace

hey du bisch sicher nid ganz bache... oder hesch eifach kei ahnig vo rap.
also niüd gege rookie, weiss nid, aber gschmacksach cha das fasch nümm si... hesch eigetlich überhaupt kei ahnig was würkli en reim isch wo de nagel genau uf de chopf trifft? hö? also miner meinig nach (fascht) alli parts ufem oibel troibel album vom sam sind de burner! und du schnorrsch da öbbis vo witerspuele. weisch was, ich glaub du bisch eifach en elendä noob!

haha

Beatnik
05.10.2004, 00:07
Höred uf Striitä Jungs! SIch doch scheissegal!!

Das gaht an Samurai:

KICK DIIS ALBUM, es gitt es paar Lüüt wo sich würklich druff freued, au wenns no lang gaht! Und seisch diim brüeder mal en Gruess (au wenn ihn nöd vill gsesch), he he, vo dem wo mal e Büüle am Chopf gah hett wäg ihm (nüüt ernsts gsi)!! hr hr, nur falls du au mal da drii luegsch, wer weis:D

Ich find hald "Nur mal so" vom Samurai au hütt no eine vo dä beschte CH Tracks Ever, en eifache Text wo jede Idiot verstaht, en Beat wo druff passt wie aggosse! DOPE!

Wer dMöglichkeit hett, söll sich dSamurai EP mal gäh (wenn sie no irgendwo erhältlich isch).

Phôe
05.10.2004, 00:25
Original geschrieben von jayRon
tja sorry, ich find dä sam oibel trotzdem besser
oder mir gfallt er besser
säg ja nöd das dä rokator schlechter isch
mir gfallt er eifach nöd
aber mir chönd süscht au än 'bligg-thread' wechslä...

easy jedem das seine...wennd froid hesch am bligg-do it, aber las mich demit in rueh....han nur mini meinig gseit alllräit gäll!

jayRon
05.10.2004, 01:22
Original geschrieben von Phôe
easy jedem das seine...wennd froid hesch am bligg-do it, aber las mich demit in rueh....han nur mini meinig gseit alllräit gäll!

damn, du häsch mi fallsch verstande - ha numä uf dä 'bligg-thread' verwiesä will döttä au es paar über gschmack und skillz stritet..

und es WÖRD zu dä biiträg vom de_K und Beatnik!

slang!head
05.10.2004, 10:31
Original geschrieben von de_K
also niüd gege rookie, weiss nid, aber gschmacksach cha das fasch nümm si... hesch eigetlich überhaupt kei ahnig was würkli en reim isch wo de nagel genau uf de chopf trifft? hö? also miner meinig nach (fascht) alli parts ufem oibel troibel album vom sam sind de burner! und du schnorrsch da öbbis vo witerspuele. weisch was, ich glaub du bisch eifach en elendä noob!

über das album müem mer ja noed striite, das isch burner! Und em sam sini parts sind praktisch immer geil.

Ich find er het so e geili stimm und wenn er die mal kombiniert mit geilem beat, wie "min Stiil isch.." denn brennts land!

Hoffentli chunts album!

def domingo
06.10.2004, 10:09
Original geschrieben von de_K

haha

Ja, also ich find de Sam het ganz gueti Parts droppt bis jetzt, wo au vill cutet worde sind wie (ha de blocher gse, chamer nid öpper es gwehr bringe), aber ich find eifach ufem oibel album häter zum teil au minere meinig nah sehr schlächti parts abgliefert. mini meinig. aber er isch immer no en guete schwizer mc wo sich vo anderne underscheidet und sis ding macht und drum de reschpäkt verdient.

seinodernichts
06.10.2004, 10:27
I find de samurai, hät bewiese das er cha texte schribe und hammer freesteile.
In Sache Battles hät er jo selber gseid ga, das im da nöd lieht und es au hasst.

Nu en frog am rand:I han am samurai sini ep verlore,cha mer öber do ine eini verchaufe,si gits jo nüm.

Peace'n'Greez

def domingo
06.10.2004, 10:30
Original geschrieben von seinodernichts
I find de samurai, hät bewiese das er cha texte schribe und hammer freesteile.
In Sache Battles hät er jo selber gseid ga, das im da nöd lieht und es au hasst.

Nu en frog am rand:I han am samurai sini ep verlore,cha mer öber do ine eini verchaufe,si gits jo nüm.

Peace'n'Greez

Haha, han erschtuflag uf Vinyl! Lalala...
Han no es Zitat gfunde vo ihm wo ich eifach schäbig find:
"Also bounc zu dem Scheiss wenn de Shit gschpürsch"