Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : retter vom räp


def domingo
04.10.2004, 11:32
uiui...was isch denn das? dodo, merlo und kruemelmonstaz zeiged sich als retter vom räp. ich mues mal no gnauer de teggscht durrelose, damit ich de titel irgendwie chan interpretiere, aber was ich vom teggscht ghört han, flasht mi also überhaupt nid. au die art vo beat hämmer all scho paar mal ghört, jedefalls findi de clip sälber mit de musketier und em dodo als "Rastafari-Benediktiner" no luschtig. was meined ihr?

struubiskillz
04.10.2004, 11:35
Original geschrieben von def domingo
uiui...was isch denn das? dodo, merlo und kruemelmonstaz zeiged sich als retter vom räp. ich mues mal no gnauer de teggscht durrelose, damit ich de titel irgendwie chan interpretiere, aber was ich vom teggscht ghört han, flasht mi also überhaupt nid. au die art vo beat hämmer all scho paar mal ghört, jedefalls findi de clip sälber mit de musketier und em dodo als "Rastafari-Benediktiner" no luschtig. was meined ihr?
no nüt drvo ghört bis jez?! bi jo gspannt.... four fist...!!!

Grumble
04.10.2004, 11:38
retter vom räp??!!

nur scho de titel seid alles übers lied!so en fertige schwachsinn!

aber naja mini meinig zu so arte tracks sötteder ja scho känne...

grumble

struubiskillz
04.10.2004, 11:39
Original geschrieben von Grumble
aber naja mini meinig zu so arte tracks sötteder ja scho känne...

jo...mir kennnä sä...:p
mi post in dim thread hesc hübrigens immernoni g antwortet!!

Pablo Escobar
04.10.2004, 11:47
!wait 4 dkz!

Grumble
04.10.2004, 11:57
Original geschrieben von struubiskillz
jo...mir kennnä sä...:p
mi post in dim thread hesc hübrigens immernoni g antwortet!!

öömmm hilfer schnäll...welä meinsch?

def domingo
04.10.2004, 12:21
BIm sendak video "permanent dra" hät ja mal rächt verheerendi folge ghaa, wo grappt worde isch "mir bringed hiphop det zrugg woner aneghört". De Lexx hät ja dänn en Diss bracht, de Rokator hät au paar Zeile vo dem ibout i sine Parts, chönd si, das es mit dem Video ähnlich chunt.
Mal luege schwiiz...

James
04.10.2004, 12:25
Ja rächt verheerend :wtf:

stressfaktor_w
04.10.2004, 12:36
no nie dävo ghört, bin aber gspannt druf! dä titel chasch aber würkli i d'nächscht mülltonne kicke...
oder halt s'WC derab spüle! :wc:

PhrazeFive
04.10.2004, 13:12
lol - machet eui gschmeidig, das wo ihr bis jetzt ghört glese und gseh händ nennt mer ironie... losset doch de text richtig... *um himmelswille* :rolleyes:

pseudonym
04.10.2004, 14:03
Original geschrieben von Pingu
lol - machet eui gschmeidig, das wo ihr bis jetzt ghört glese und gseh händ nennt mer ironie... losset doch de text richtig... *um himmelswille* :rolleyes:

ohni dä träck z ghörä odr zxeh odr weissichwas hani au a das dänkt. lol..

sonix
04.10.2004, 14:06
Original geschrieben von pseudonym
ohni dä träck z ghörä odr zxeh odr weissichwas hani au a das dänkt. lol..

s'cheibe züüx mit dere ironie, vieli vrdecke ihres gscheh, idem si sägä es sig nur ironish gmeint, drbi händ sis mit vollem ärnst gmeint! s'git sörrigi u sörrigi! Aber i enthaute mi jedem kommentar zu dem thread-thema!

Dirty Fifty
04.10.2004, 14:23
Original geschrieben von def domingo
BIm sendak video "permanent dra" hät ja mal rächt verheerendi folge ghaa, wo grappt worde isch "mir bringed hiphop det zrugg woner aneghört". De Lexx hät ja dänn en Diss bracht, de Rokator hät au paar Zeile vo dem ibout i sine Parts, chönd si, das es mit dem Video ähnlich chunt.
Mal luege schwiiz...

auso das "retter vom rap" isch aus verarschig gmeint.. we mäh d ouge chli würd uftue würd mäh gseh das dr clip wou ou nid soooo ärnscht gmeint isch.. aber blibet ängstirnig! u süsch chasch üs gärn disse def domingo.. äs interessiert üs sehr was du z sägä hesch... pfff..

WeeD
04.10.2004, 14:29
i finges cool ämu ds mik wo wine dick usgset ;)

Nei du weisch wasi über dä track + video dänkä dirty :kopfnicke :cooldance

tony_flare
04.10.2004, 14:37
die wo dr titel und s video ärnscht näme und sich drüber ufrege sin richtig armselig. sorry, aber dasch mini meinig! reged euch doch über common sense uf, wo "...this is music for the black people..." in tracks drinn het, oder dead prez mit "...white man bullshit..." aber das, nei ächt, sorry lüt!

bro, one love!

Dirty Fifty
04.10.2004, 14:39
Original geschrieben von tony_flare
die wo dr titel und s video ärnscht näme und sich drüber ufrege sin richtig armselig. sorry, aber dasch mini meinig! reged euch doch über common sense uf, wo "...this is music for the black people..." in tracks drinn het, oder dead prez mit "...white man bullshit..." aber das, nei ächt, sorry lüt!

bro, one love!

yeah bro... gueti sach!!!
und no öppis!

DIR SIT AUS TUBLÄ...

reezer
04.10.2004, 14:42
hier gibts ihn online:
http://www.kruemelmonstaz.ch/content/04_media/Videos/retter-vom-rap_large.wmv

PhrazeFive
04.10.2004, 14:43
Original geschrieben von Dirty Fifty
yeah bro... gueti sach!!!
und no öppis!

DIR SIT AUS TUBLÄ... ja dänn haut ;)

Lartscho
04.10.2004, 15:13
Original geschrieben von Dirty Fifty
yeah bro... gueti sach!!!
und no öppis!

DIR SIT AUS TUBLÄ...


bini iz ou drmit gmeint? *g*

ne spass beiseite

die si wük tublä wos widr mau nid vrrstöh -.-

def domingo
04.10.2004, 15:14
Original geschrieben von Dirty Fifty
auso das "retter vom rap" isch aus verarschig gmeint.. we mäh d ouge chli würd uftue würd mäh gseh das dr clip wou ou nid soooo ärnscht gmeint isch.. aber blibet ängstirnig! u süsch chasch üs gärn disse def domingo.. äs interessiert üs sehr was du z sägä hesch... pfff..

han eu gar nid disst....liis gaaanz langsam mini biiträg und fang dänn a muule, bitte, gäll? Danke dir.

struubiskillz
04.10.2004, 15:34
Original geschrieben von def domingo
han eu gar nid disst....liis gaaanz langsam mini biiträg und fang dänn a muule, bitte, gäll? Danke dir.
er seit jo gar nid du hesch gmacht! er seit du dörfsch vo im us ruhig in disse, und es intressiert en wahnisnnig was du z sage hesch... und s zweite îsch ironisch gmeint!! nur für sotigi wie diu damit sis au no checkä....

def domingo
04.10.2004, 16:23
Original geschrieben von struubiskillz
nur für sotigi wie diu damit sis au no checkä....

bla bla bla, yada yada yada...

WeeD
04.10.2004, 16:29
Original geschrieben von Dirty Fifty
yeah bro... gueti sach!!!
und no öppis!

DIR SIT AUS TUBLÄ...

i füele mi nid agsproch..... wär sech agsproche füet het öpis ds verbärge.... gäu dirty wieder mau eine woni vo dir ha glert gha :)

mi gset sech de am FR, resp i gse hoffentlech me vo dir aus du vo mir ;) oder de vilech ou nid --->:friday: :kiffer:

Dirty Fifty
04.10.2004, 16:33
Original geschrieben von def domingo
han eu gar nid disst....liis gaaanz langsam mini biiträg und fang dänn a muule, bitte, gäll? Danke dir.

ha di ou nid disst..... loooos und luuueeeg gaaaaanz langsam üses video und när afa muule, bitte, gäu? danke dir!

def domingo
04.10.2004, 16:46
Original geschrieben von def domingo
ich mues mal no gnauer de teggscht durrelose, damit ich de titel irgendwie chan interpretiere,

isch jetz guet gopfetammi? eifach lääse und ich loses au, kei angscht.

Dirty Fifty
04.10.2004, 17:06
egau was bi mir bim läsä usechunt oder bi dir bim lose...

zerbrich dir nid üse chopf.. nimms friedlech..