Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MC = kings?!?!

Pablo Escobar
04.10.2004, 12:04
hey peepz ich will mol euri meinig ghöre....

mi stört eifach einz an de meischte (nit allne) mc's:

was si in text vo sich gän und wie si in natura sin und mit homies und andere umgöhn, sin meischtens 2 wälte. kunnt das nur mir so ine??????

und vor allem es giht mc's wo meine si sin dr grund warum d'wält sich dreiht! es ghört scho e gwüsse hang zum im mittelpunkt stoh drzue um e mc z'si, aber meh kas jo au übertriebe......

ich mein ich respektier alli mc's und sunscht alli wo aktiv sin, aber ab und zue gohtz eifach zwiit, nah'mean??

wie dänket dir, mc's und nit mc's do drüber, würd mi no wunder neh!!!!!

repect yourself

peace

sonix
04.10.2004, 12:12
Original geschrieben von Pablo Escobar
hey peepz ich will mol euri meinig ghöre....

mi stört eifach einz an de meischte (nit allne) mc's:

was si in text vo sich gän und wie si in natura sin und mit homies und andere umgöhn, sin meischtens 2 wälte. kunnt das nur mir so ine??????

und vor allem es giht mc's wo meine si sin dr grund warum d'wält sich dreiht! es ghört scho e gwüsse hang zum im mittelpunkt stoh drzue um e mc z'si, aber meh kas jo au übertriebe......

ich mein ich respektier alli mc's und sunscht alli wo aktiv sin, aber ab und zue gohtz eifach zwiit, nah'mean??

wie dänket dir, mc's und nit mc's do drüber, würd mi no wunder neh!!!!!

repect yourself

peace

i glaube die meiste wo sich so gäbä, sie ZU überzügt vo sich! I räppä eher ussm grund, mi shit für mini lüüt! I nimme gärn kritik a, u probiers o umzsetzä, vieli ignoriere das ebe will sie meine = Kings.. yu know ?!.. i produzier eigentli mi sound nur für die wos gfallt und für mini lüüt, u nid für die ganz gsellschaft!

Und erm.. i kenne paar wo sich am MIC ganz anderst gäbä als sie eigentli si, s'git 2 asichte zu dem! Viel MC's intepretiere das wosi gärn wettä sie, oder das was d'massä gärn wett, und wiederum giz MC's wo sich selber intepretiere (so wie ig), und das findi am ehrlichstä, mire meinig na! Aber hesh sho rächt, i chas o nid so ganz usstoh, aber ebe! Leben und Leben lassen!

piis sonix

Al Bana
04.10.2004, 12:17
"was si in text vo sich gän und wie si in natura sin und mit homies und andere umgöhn, sin meischtens 2 wälte."

mi kommentar drzue: das isch eh wahr, abr lu, isch ja nid unbedingt negativ, hip-hop isch haut (hi-)story telling, du chasch o fiktivi sache schribe, meistens übrtriibe si abr huere und tüe würk so aus wäre si vou d'kingz

"vor allem es giht mc's wo meine si sin dr grund warum d'wält sich dreiht! es ghört scho e gwüsse hang zum im mittelpunkt stoh drzue um e mc z'si, aber meh kas jo au übertriebe"

ja eh mann das isch wahr vo settigne hets hie gnue, und villech cha me mi o drzue zeue, abr ja i ha ä provokativi art.. ufjedefau, bi de meischte mc's liigts eh am fählende säubstbewusstsi, i meine lu, wär säubstbewusst isch bruucht säch nid so huere z'präsentiere und huere dr king ga ussehänge um sini schwechine z'vrstecke, nah'mean?

aight das si mini gedanke drzue und ja i bi ä mc

Kush
04.10.2004, 12:35
Original geschrieben von sonix
wiederum giz MC's wo sich selber intepretiere (so wie ig), und das findi am ehrlichstä, mire meinig na!

bi zwar kei mc sonder nur rapper aber ghör au eidütig zu derä sorte, au wenns vill nid passt das ich die ganz zyt vo mir red und vo mim läbe.... gäll pablo....

hesc hdä biitrag eigetnlig uf mi bezoge.... dä kennsch jo nid grad unmengenä vo "mc's" oder ebä rapper!!

nik
04.10.2004, 12:53
rap = showbiz :brille:

sonix
04.10.2004, 12:55
Original geschrieben von nik

lol... :hm:

Flowz-eat??!!
04.10.2004, 13:03
Original geschrieben von Kush
bi zwar kei mc sonder nur rapper

hey erklär mir bitte mol dä unterschied vo mä MC zu mä Rapper??

Flowz-eat??!!
04.10.2004, 13:05

chunt druff a für wer...:hmmm:

Kush
04.10.2004, 13:13
Original geschrieben von Flowz-eat??!!
hey erklär mir bitte mol dä unterschied vo mä MC zu mä Rapper??

--> PM

unique
04.10.2004, 13:16
jo eh ben ech de king! :D ond wär ech ned uf dere wält, wördsi sech gar nömm dräie! :cool:

seinodernichts
04.10.2004, 13:17
i gseh di sach so, i wot und blib ehrlich und drum texte und freesteile nume, was wohr isch.

D'asichtsach isch eifach, das i mer vorstell wie im blues, dete hät mer vo sech und sine problem verzählt und nie umenand protzt.

Mit minere crew schrib i zwar au texte, wo mer übertriebe, aber immer eso damit mer d'ironie useghört, weil mer eus eifach wend luschtig mache über die möchtegern's.

Und en räpper isch erscht den en mc, wen er s'würkli bringt.

Peace'n'Greez

Pleschen
04.10.2004, 13:19
DJ und King, bi ich jetzt öi en MC:confused: :confused:

poetical
04.10.2004, 13:46
Wo süsch aus uf dr Bühni hett me ds Rächt ds übertriebe oder sech so ds gä wie me wott?!? Me cha o übertriebene oder überspitzte Rap mache wo genau so ehrlech isch.

nik
04.10.2004, 13:48
Original geschrieben von Flowz-eat??!!
chunt druff a für wer...:hmmm:

mein rap, dein rap, rap ist für uns alle da...

i mein jo nur dasme scho es bitz e sälbstdarsteller mues si wenn me wott si wie die grosse :rolleyes:

Pablo Escobar
04.10.2004, 13:49
nei ich mein sgiht jo mega viel mc's, so voll die krasse mc's, wo alli "burne", und "plattmache" "usw"., mit ihrne text...aber jo begegnisch ihne emol, dänksch: "jo dänk, was isch das für e buur"...ich find eifach me söll ehrlich bliebe mit de text.kunnsch vo dr stross,rap über d'stross,
kunsnch vom buurehof us em kaff x in nidwalde, denn hän gangstertext eifach kei sinn...das isch mini meinig und

@kush: ich ha jo gsait, dass das uf keine persönlich bezoge isch, du fühlsch di aber fett agriffe, was ich mir nit ka erkläre, think about....& check pm

peace

&

stay true

struubiskillz
04.10.2004, 14:09
Original geschrieben von Pablo Escobar
ich find eifach me söll ehrlich bliebe mit de text.kunnsch vo dr stross,rap über d'stross,
kunsnch vom buurehof us em kaff x in nidwalde, denn hän gangstertext eifach kei sinn...
jo das stoht jo galub usser froog.... aber het eigetnlich nüt mit dim erstä biitrag z dueh!
ich mein mä ka ehrlich si und sich gliich KING fühle, oder? denn isch mr gliic hehrlich wennä so rappt als wer mä king well mäs halt eifach findet mä isches.....

Flowz-eat??!!
04.10.2004, 14:11
mein rap, dein rap, rap ist für uns alle da...

i mein jo nur dasme scho es bitz e sälbstdarsteller mues si wenn me wott si wie die grosse :rolleyes:

wenn mä wot si wiä "die grosse" scho jo... :)

thieu
04.10.2004, 15:20
Also mal so: Äs git MCs wo z Gfüähl heint schi sii so super und de gits halt MCs wo d Möglichkeit ergriifend schich mal uberspitzt in es güäts Liecht z ricke, verli das ganza öi nit so ernscht nemend und de mit eis zwei Lines das wider relativirend!

Und einersiits kehrts halt em bitz zum Hip Hop derzüä...

Daher halt di zwei Gsicht va de MCs.

Aber isch halt immer wider mal luschtig z gseh wie d Liit reagirend!:D

Thor-Looky
04.10.2004, 16:00
IR SCHWIZ GITS KENI MC`S NUR RAPPER

KRS ONE = MC = KING

Pablo Escobar
04.10.2004, 16:05
Original geschrieben von Thor-Looky

KRS ONE = MC = KING

jäjä...genau...

Abart
04.10.2004, 16:35
s harte isch das ihr immer probiered so ä allgemeini schublade für hip-hop, indem fall fürs elemant rap z schaffe! Ihr werdet au no druf cho das, dass d tod für die bewegig bedüdet. MC=Master of Ceremony und "zeremonie" sin frühner d block-partys gsi. Dört isch s einzig drum gange d lüt vo droge und gwalt fern z halte, also z unterhalte. Dä wos gschafft het d lüt z fesslä isch d man gsi. die hän meistens sound ufglegt und denn durchs mic d lüt no animiert zum abgoh und so. so het sichs halt entwicklet das die wo im vordergrund gstande sin, sprich: d rapper, dä titel ganz becho hän. MC isch ä bezeichnig für ä aktivität und kei fucking qualitätsbezeichnig! dä wos schafft lüt in si bann zieh, ob durch übertriebe, fluche oder gänseblümli-sproch, isch ä MC. Halt ein wo eim gfallt oder ein wo me scheisse findet. alles wo ihr ufzählt hän mit: meine isch d king....ect. isch scho immer im rap do gsi und macht d scheiss so vilfältig und interessant.

Al Bana
04.10.2004, 17:23
Original geschrieben von Thor-Looky

KRS ONE = MC = KING

jaaaaaa me cha o schwirig tue.. natürläch RESPECT für boogie down productions und krs-1 isch ä gott, abr räpper, mc... scheissegau!

Big_Chili
05.10.2004, 01:27
Jungs, es git eifach zviel wo sich mc's nennet, das isch de grund, denket drüber na ;)