Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Suche ein Lied

Beaz
04.10.2004, 19:39
hiho

also das lied woni sueche hätt en uuhuere geile hammer beat...ich weiss nöd gnau wer das lied singt...ich weiss nume das dä refrain oder so was seit dä immer LET ME CLEAN MY DOPE nacher chunt en huere tüffe beat ähnlich wie es Saxsophon oder so was...

Chan mer öpper hälfe???es isch es live lied...mer ghört puplikum im hindergrund usw..

Johnny Blöff
04.10.2004, 19:44
DJ KOOL let me clear my throat....

phhhhhhhheeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaazzzzzzzzzeeeeeeee:kiffer:

Beaz
04.10.2004, 19:49
yeah danke!!das lied gaht so ab ey...dä beat müänder eu ine zieh!!:D

Beaz
22.04.2005, 06:37
so ich hanke denkt zum nöd namal es neus thema uf z mache schribi grad da ine wele track dasi sueche...

also er isch vo wu-tang und am afangt spilt sonen klavier..han min kolleg gfröget wie de track heisst er hät irgent wie öppis vo shimm shimm ya oder so gseit kei ahnig meh,chönder mer witer hälfer??

peeezz

SCREWD
22.04.2005, 06:42
WU-TANG CLAN - C.R.E.A.M.

RSG
22.04.2005, 06:56
ODB - baby I like it raw?
oda esch das zgliiche? wie Cream da weissi ez ned

Beaz
22.04.2005, 07:07
ja isch das vom ODB gsie ;) thx alta

Aurel
22.04.2005, 07:49
odb - shimmy shimmy yeah heisst's richtig :D

dscheims
17.06.2005, 02:39
Ich hänke au grad do a anstatt en neue thread ufzmache:

ich han vor es paar mönet e 12" vom talib kweli kauft. slied heisst "lonely people". de beat het beatles-samples dine. kennt das öbber? cha mir öbber säge wer de beat gmacht het? und isch die 12" als singleuskopplig vo irgendemene Album usecho oder eifach söscht greleased worde?

Merci

LIV
17.06.2005, 02:57
Original geschrieben von dscheims
Ich hänke au grad do a anstatt en neue thread ufzmache:

ich han vor es paar mönet e 12" vom talib kweli kauft. slied heisst "lonely people". de beat het beatles-samples dine. kennt das öbber? cha mir öbber säge wer de beat gmacht het? und isch die 12" als singleuskopplig vo irgendemene Album usecho oder eifach söscht greleased worde?

Merci

Talib Kweli - Lonely People
Album - Beautiful Struggle
Producer - Kanye West
Sample: The Beatles, *Elanor Rigby*
released 2004, Vorab-Maxi

dscheims
17.06.2005, 03:05
merci für dini info, aber ich bin jez extra no mol go nocheluege und uf beautiful struggle isch sie nid druff. aber isch es demfall vom talib kweli? ganz en geile beat!

LIV
17.06.2005, 03:12
merci für dini info, aber ich bin jez extra no mol go nocheluege und uf beautiful struggle isch sie nid druff. aber isch es demfall vom talib kweli? ganz en geile beat!

stimmt, sorry für Fehlinfo..han mi schnell schlau gmacht...

das Album isch vor am Release zockt worda und im Netz released vu irgendeinem, dr Kweli het denn einigi Tracks gnoh plus no paar Freestyles und us dem *The Beautiful Struggle* Mixtape gmacht angeblich...

"The Beautiful Mix CD" features one of the previously leaked tracks off of The Beautiful Struggle, the beautifully constructed "Lonely People". This emotionally charged selection utilizes an effective John Lennon sample on top of an orchestral arrangement of violins and strings for Kweli to commentate on the darker sides of our society. It would be a shame if this amazing track is not included on The Beautiful Struggle, a possibility that makes getting your hands on this release very important. Just check how Kweli's conscious mind is as sharp as ever:

dscheims
17.06.2005, 03:14
Aaaaahhhhh genau. die gschicht. na ja, isch das mixtape guet? will ebe, lonely people han ich scho, lohnt sichs trotzdem zum chaufe?

LIV
17.06.2005, 03:15
Aaaaahhhhh genau. die gschicht. na ja, isch das mixtape guet? will ebe, lonely people han ich scho, lohnt sichs trotzdem zum chaufe?

kai ahnig, han's nit...aber vu da beschrieb im Netz her wär's scho no lohnenswert