Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Zürifäscht

Seiten : 1 [2]

FLOWK*OVERSIZE
08.07.2007, 15:02
ja s fazit vo mir wür e so töne:
am friitig isch nega ganz hert gsi eifach mit zwenig lüüt
am samstig hani leider de tumen verpasst wegem programmfehler aber Liv, Semantik, samurai und p. sind krass gsi mit gleiszwei sinds s highlight vom ttl gsi... organisation het mer chli z dänke geh.. vowege kontrolle und so.. und isch halt eifach alles überfüllt gsi :D i jedere aasicht:-)

Proof
08.07.2007, 15:21
am friitig han ich die burgerking bändeli dihei vergässe, simer nüm inecho... und es het mi andersch agschisse. sind nachher unabsichtlich id VIP zone überekletteret, und denn schnell zu de normale übere... wieso ischs so schlecht organisiert gsi? mir hend aber blumentopf verpasst gha :no:

Proof
08.07.2007, 15:21
am friitig han ich die burgerking bändeli dihei vergässe, simer nüm inecho... und es het mi andersch agschisse. sind nachher unabsichtlich id VIP zone überekletteret, und denn schnell zu de normale übere... wieso ischs so schlecht organisiert gsi? mir hend aber blumentopf verpasst gha :no:

Onkel_Agathe
08.07.2007, 15:27
ttl hat mir gar nicht gefallen...war fr und sa da und konnte beide male nicht so lange bleiben wie vorgenommen. sound war mies...acts nichts mehr neues...swollen members abgesagt und das herumlaufen rest des fets mühsam und das fest an sich ohne stil. von den leuten hat man ja schon genug gehört...

nächstes mal muss wirklich ein bomben lineup kommen, damit ich mich nochmals in chaos begebe...

Onkel_Agathe
08.07.2007, 15:27
ttl hat mir gar nicht gefallen...war fr und sa da und konnte beide male nicht so lange bleiben wie vorgenommen. sound war mies...acts nichts mehr neues...swollen members abgesagt und das herumlaufen rest des fets mühsam und das fest an sich ohne stil. von den leuten hat man ja schon genug gehört...

nächstes mal muss wirklich ein bomben lineup kommen, damit ich mich nochmals in chaos begebe...

snub
08.07.2007, 15:34
Ich han Dilated wiedermal öppis vom hertischte gfunde... D'Lüüt sind huere abgange, und si sind au all guet druff xiih... Wo's no de Alchemist bracht händ hanis nüm xeh... Und am Schluss taucht de geil Siech eifach bim Merch-Stand uuf und signiert mis Shirt! :D

Und zum Babu muesmer glaub garnüüt me säge... :O :O :O

snub
08.07.2007, 15:34
Ich han Dilated wiedermal öppis vom hertischte gfunde... D'Lüüt sind huere abgange, und si sind au all guet druff xiih... Wo's no de Alchemist bracht händ hanis nüm xeh... Und am Schluss taucht de geil Siech eifach bim Merch-Stand uuf und signiert mis Shirt! :D

Und zum Babu muesmer glaub garnüüt me säge... :O :O :O

enorm
08.07.2007, 15:47
Original geschrieben von FLOWK*OVERSIZE
am samstig hani leider de tumen verpasst wegem programmfehler aber Liv, Semantik, samurai und p. sind krass gsi mit gleiszwei sinds s highlight vom ttl gsi... organisation het mer chli z dänke geh.. vowege kontrolle und so.. und isch halt eifach alles überfüllt gsi :D i jedere aasicht:-)

hää? Ich ha au keis gha und ha sonen Schnegge Stämpel becho xD Bin den immer ine cho.. aber am Samstig hends gar kei Kontrolle meh gmacht..

enorm
08.07.2007, 15:47
Original geschrieben von FLOWK*OVERSIZE

hää? Ich ha au keis gha und ha sonen Schnegge Stämpel becho xD Bin den immer ine cho.. aber am Samstig hends gar kei Kontrolle meh gmacht..

Tommy Vercetti
08.07.2007, 16:06
jungs wo isch de act zommy und dez gsii??

han mich dumm und dämlich gsuecht?!?!

dr tommy und dez heisech säuber dumm und dämlech gsuächt, oder besser: si si wäg denä 5 millionä lüt gar niä zu däm ort cho wosi konzärt hättä gha... sorry für aui wo det si gsi :(

one, t

Tommy Vercetti
08.07.2007, 16:06
jungs wo isch de act zommy und dez gsii??

han mich dumm und dämlich gsuecht?!?!

dr tommy und dez heisech säuber dumm und dämlech gsuächt, oder besser: si si wäg denä 5 millionä lüt gar niä zu däm ort cho wosi konzärt hättä gha... sorry für aui wo det si gsi :(

one, t

piet
08.07.2007, 16:11
Original geschrieben von Tommy Vercetti

one, t

hähä.. ;) mir hei vom HB zur BÜHNI öppä o 70minutä brucht.. teils mäd z'viu lüt gha :D

piet
08.07.2007, 16:11
Original geschrieben von Tommy Vercetti

one, t

hähä.. ;) mir hei vom HB zur BÜHNI öppä o 70minutä brucht.. teils mäd z'viu lüt gha :D

spinas_lexx
08.07.2007, 17:03
Original geschrieben von maraz
haha hesch weder afange rappe?

:D hahahahahahaha, nei... bin nur döt gstande... nachher chunt eini so: heeey (ich bi am musig lose gsi und han kei antwort geh) und nachher hani denn doch mal hoi gseit, ich bi ja schliesslich keis asozials arsch haha... nachher het sie min sound wele lose, hanen nöd wele anegeh, will ebe, sie hets mr eh gstrutzt... denn het sie de ogo wele, hani au nöd geh, natel genau so wenig... hani gseit ich müess uf de zug (hani au würkli müesse) und denn sie so "jaja, sägi au immer"
bini gange... und denn chunt die fläsche ufz'mäl z'flüge.. leck du mir.. bierduschi... feeeeein

spinas_lexx
08.07.2007, 17:03
Original geschrieben von maraz
haha hesch weder afange rappe?

:D hahahahahahaha, nei... bin nur döt gstande... nachher chunt eini so: heeey (ich bi am musig lose gsi und han kei antwort geh) und nachher hani denn doch mal hoi gseit, ich bi ja schliesslich keis asozials arsch haha... nachher het sie min sound wele lose, hanen nöd wele anegeh, will ebe, sie hets mr eh gstrutzt... denn het sie de ogo wele, hani au nöd geh, natel genau so wenig... hani gseit ich müess uf de zug (hani au würkli müesse) und denn sie so "jaja, sägi au immer"
bini gange... und denn chunt die fläsche ufz'mäl z'flüge.. leck du mir.. bierduschi... feeeeein

nob
08.07.2007, 17:17
auso mi het ds ganze ou nid so ganz chönne überzüge...

Blumentopf hani wie geng geil gfunge, und dr Gimma isch o garnid so schlächt gsi.
das am friti dr Dez und am samschti Swollen Members nid si cho hani no schad gfunge, aber bi däm Vera(r)stauter schofasch normau!

schad dases geng wider so bsoffnigi Tuble muess gä, wo jede wei afigge anstatt dasis gniesse...

nob
08.07.2007, 17:17
auso mi het ds ganze ou nid so ganz chönne überzüge...

Blumentopf hani wie geng geil gfunge, und dr Gimma isch o garnid so schlächt gsi.
das am friti dr Dez und am samschti Swollen Members nid si cho hani no schad gfunge, aber bi däm Vera(r)stauter schofasch normau!

schad dases geng wider so bsoffnigi Tuble muess gä, wo jede wei afigge anstatt dasis gniesse...

tumen
08.07.2007, 17:33
all zum hechtplatz ade schifflände :p zude 105 dope stage

1. Tumen & J.J. 19:00

2. Wicht 19:10

3. Drüklang 19:20

4. Figg di Ernscht 19:30

5. Shai 19:40

6. Gleis Zwei 19:50

ziite vode einzelne acts sind z.t. dänn biz länger als da vorgäh, will dä eint oder ander nöd uftaucht :p

tumen
08.07.2007, 17:33

1. Tumen & J.J. 19:00

2. Wicht 19:10

3. Drüklang 19:20

4. Figg di Ernscht 19:30

6. Gleis Zwei 19:50

ziite vode einzelne acts sind z.t. dänn biz länger als da vorgäh, will dä eint oder ander nöd uftaucht :p

enorm
08.07.2007, 17:45
Original geschrieben von tumen

isches de Shy (buffalo shy)???

enorm
08.07.2007, 17:45
Original geschrieben von tumen

BAUZ NEF
08.07.2007, 17:52
Original geschrieben von enorm

hahahahahaha

du bist sehr lustig maaaaan
da staaaaan

SHAI NICHT SHY (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=99710328)

BAUZ NEF
08.07.2007, 17:52

hahahahahaha

da staaaaan

SHAI NICHT SHY (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=99710328)

enorm
08.07.2007, 18:11
Original geschrieben von BAUZ NEF
hahahahahaha

da staaaaan

was lauft den mit dir ab..?!

Ich meine de: http://www.myspace.com/shy4minds

enorm
08.07.2007, 18:11
hahahahahaha

da staaaaan

BAUZ NEF
08.07.2007, 18:12

hahaha fake account?
häsch ja dantwort uf dini frag en post wiiter obe... hahaha

edit: wiä gseit du bisch lustig... (Bist dus SHY?)

NEF NICHT NAIF (http://www.myspace.com/kingnef)

BAUZ NEF
08.07.2007, 18:12

hahaha fake account?

Boogieblind
08.07.2007, 18:47
also am geilste han ich ja gfunde am fritig abig bim 105Stand em M-Live sind Uftritt:D Die geilst bühni mit geile videoeffekt und en fetti crowd und de m-live spillt sowas vo scheiss zämä! ich han nur öpe 15min ghört, aber idere ziit hetter kein normale übergang gmacht und vo shaun paul uf prince gwächslet und dänn wider zu AV8 und ähnlichi komischi sache... :wtf:

Boogieblind
08.07.2007, 18:47
also am geilste han ich ja gfunde am fritig abig bim 105Stand em M-Live sind Uftritt:D Die geilst bühni mit geile videoeffekt und en fetti crowd und de m-live spillt sowas vo scheiss zämä! ich han nur öpe 15min ghört, aber idere ziit hetter kein normale übergang gmacht und vo shaun paul uf prince gwächslet und dänn wider zu AV8 und ähnlichi komischi sache... :wtf:

BAUZ NEF
08.07.2007, 18:56
Samurai-Host uf Hauptbühni isch nice gsi. Nüm viel Lüt gha abr abgange... wiä isch prinz pi hüt gsi?

BAUZ NEF
08.07.2007, 18:56
Samurai-Host uf Hauptbühni isch nice gsi. Nüm viel Lüt gha abr abgange... wiä isch prinz pi hüt gsi?

..::Slash::,,
08.07.2007, 19:16
ned soo toll...
er isch widermol heiser gsi, und es isch au huere churz gsi s konzert.
Het au z wenig lüüt gha, und die wo gsi sind sind z müed und verkateret gsi zum abgah ;D

..::Slash::,,
08.07.2007, 19:16
ned soo toll...
Het au z wenig lüüt gha, und die wo gsi sind sind z müed und verkateret gsi zum abgah ;D

jill
08.07.2007, 19:33
huare schlecht organisierts openair xi... z'ersch muasch go schissbändeli hole u nacher macheds es glych für all uf was zur folg het dases huare überfüllt xi isch... topf isch nöd geil xi, cunnin' isch gange, has au scho meh xeh abgah... dilated isch wükki geil xi!!

aber s zürifäscht het gfängt...bi hüt morge am 9ni fäng heicho...isch wiederemal wältklass xi!! =) nu das huare gemoschte het mi andersch gstresst u die gschläckte sieche überall.....:no:

aber susch :dance: :dance: :dance:

geil xi! =)

jill
08.07.2007, 19:33
huare schlecht organisierts openair xi... z'ersch muasch go schissbändeli hole u nacher macheds es glych für all uf was zur folg het dases huare überfüllt xi isch... topf isch nöd geil xi, cunnin' isch gange, has au scho meh xeh abgah... dilated isch wükki geil xi!!

aber s zürifäscht het gfängt...bi hüt morge am 9ni fäng heicho...isch wiederemal wältklass xi!! =) nu das huare gemoschte het mi andersch gstresst u die gschläckte sieche überall.....:no:

aber susch :dance: :dance: :dance:

geil xi! =)

enorm
08.07.2007, 19:37
hahaha fake account?

??

enorm
08.07.2007, 19:37
hahaha fake account?

??

BAUZ NEF
08.07.2007, 20:08
Original geschrieben von ..::Slash::,,
ned soo toll...

haha bin äbä ä z zerstört gsi vo geschter. schad...

@jill: sorry abr du chasch nöd sgratis openair mache wo doch so scheiss burgerking bändel bruchsch. duas kaht toch net yall.
aso ich han mal demit grächnet das eh inechunsch nd so ischs ä gsi...

@enorm: etz häsch s shai konz verhängt... shiaaaat

BAUZ NEF
08.07.2007, 20:08
Original geschrieben von ..::Slash::,,
ned soo toll...

haha bin äbä ä z zerstört gsi vo geschter. schad...

@jill: sorry abr du chasch nöd sgratis openair mache wo doch so scheiss burgerking bändel bruchsch. duas kaht toch net yall.
aso ich han mal demit grächnet das eh inechunsch nd so ischs ä gsi...

@enorm: etz häsch s shai konz verhängt... shiaaaat

LIV
08.07.2007, 20:18
Original geschrieben von Boogieblind
shaun paul uf prince gwächslet und dänn wider zu AV8 und ähnlichi komischi sache...

isch eba geil ;)

Spezializtz sind dr Shit xi...andersch lustig, energie, sympathisch...super sach...prinz pi naja, halt heisser xi..dr rest het mi nüm intressiert...

jojo fuck zürifest...viel zviel Lüüt uma...grusig!

LIV
08.07.2007, 20:18
shaun paul uf prince gwächslet und dänn wider zu AV8 und ähnlichi komischi sache...

isch eba geil ;)

Spezializtz sind dr Shit xi...andersch lustig, energie, sympathisch...super sach...prinz pi naja, halt heisser xi..dr rest het mi nüm intressiert...

PaniK
08.07.2007, 21:15
hmm also i has guet gfunde... links nebed de bühni uf em chinadach voll friedlich am hänge:D... naja denn irgendwenn uf uster zum auto go penne und denn sind mir an griffesee und hend gmeint isch de zürisee:dance:

PaniK
08.07.2007, 21:15
hmm also i has guet gfunde... links nebed de bühni uf em chinadach voll friedlich am hänge:D... naja denn irgendwenn uf uster zum auto go penne und denn sind mir an griffesee und hend gmeint isch de zürisee:dance:

shy*1
08.07.2007, 23:02
@nef

Du sötsch mal chli weniger übermüetig werde..

shy*1
08.07.2007, 23:02
@nef

BAUZ NEF
08.07.2007, 23:14
Original geschrieben von shy*1
@nef

@shy: ahahaha

ou shy köschtlich... oder heissts shai?

Hillbilly Swag 1

BAUZ NEF
08.07.2007, 23:14
@nef

@shy: ahahaha

ou shy köschtlich... oder heissts shai?

Hillbilly Swag 1

boogie girl
08.07.2007, 23:18
Original geschrieben von PaniK
naja denn irgendwenn uf uster zum auto go penne und denn sind mir an griffesee und hend gmeint isch de zürisee:dance:

hahahaha jöööö :D

boogie girl
08.07.2007, 23:18
naja denn irgendwenn uf uster zum auto go penne und denn sind mir an griffesee und hend gmeint isch de zürisee:dance:

Snob
08.07.2007, 23:25
es isch voll kacke gsi, voll nöd abgange das ganze..wahrschienli ischs dara glege, das eifach jede voll trottel am touch the lake gsi isch,vo 10i a ufwärts, voll gay, aber easy, en grund meh gsi zum sich birre voll siffe:D

Snob
08.07.2007, 23:25
es isch voll kacke gsi, voll nöd abgange das ganze..wahrschienli ischs dara glege, das eifach jede voll trottel am touch the lake gsi isch,vo 10i a ufwärts, voll gay, aber easy, en grund meh gsi zum sich birre voll siffe:D

doubleR
08.07.2007, 23:47
Boah, Specializtz andersch geili Show, eifach brutal witzig die Sieche! Au nöd selbschtverständlich bi dere Zueschauerzahl. Ganz geil gsi!

doubleR
08.07.2007, 23:47
Boah, Specializtz andersch geili Show, eifach brutal witzig die Sieche! Au nöd selbschtverständlich bi dere Zueschauerzahl. Ganz geil gsi!

LIV
08.07.2007, 23:51
Original geschrieben von doubleR

word...bin recht überrascht xi, sehr guat xi!

album muass mr mol inazücha...definitiv

don't hate - celebrate!

(tait altaaa, wo is mein gras?

LIV
08.07.2007, 23:51

word...bin recht überrascht xi, sehr guat xi!

album muass mr mol inazücha...definitiv

don't hate - celebrate!

(tait altaaa, wo is mein gras?

doubleR
08.07.2007, 23:56
"Ey, hier regnet's noch mehr, kuck ma. Ich steh dahin!" Harris isch de geilscht:D
Und du hocksch eifach uf de VIP-Tribüne:p ("Kommt ma her, ihr Penner!":D)
Album muni mal luege, hetmer igndwie zkrass nach purem Club-Sound tönt:hmmm:

doubleR
08.07.2007, 23:56
"Ey, hier regnet's noch mehr, kuck ma. Ich steh dahin!" Harris isch de geilscht:D
Album muni mal luege, hetmer igndwie zkrass nach purem Club-Sound tönt:hmmm:

cemon
08.07.2007, 23:59
skillz tv auf youtube gibts n track und sonst weiss ich auch nix.

cemon
08.07.2007, 23:59
skillz tv auf youtube gibts n track und sonst weiss ich auch nix.

LIV
09.07.2007, 00:06

joah bin au nüm soo fit xi als dassi döt füra hätti könna stoh ;)

aber sie hend gmerkt dassi's fühla, höhö

;)

LIV
09.07.2007, 00:06

joah bin au nüm soo fit xi als dassi döt füra hätti könna stoh ;)

aber sie hend gmerkt dassi's fühla, höhö

;)

näi
09.07.2007, 00:11
Original geschrieben von LIV

jaja wo rächt hesch...

hani ds richtig gseh das de zmz vo somne dödel eis a grind becho hed?:hmmm:

näi
09.07.2007, 00:11

jaja wo rächt hesch...

LIV
09.07.2007, 00:14
Original geschrieben von näi
jaja wo rächt hesch...

shiinz..han's au erst im nochhinein mitkriagt, luut eigener ussag selber t'schuld und nix grosses xi...böh..z halt

LIV
09.07.2007, 00:14
Original geschrieben von näi
jaja wo rächt hesch...

shiinz..han's au erst im nochhinein mitkriagt, luut eigener ussag selber t'schuld und nix grosses xi...böh..z halt

näi
09.07.2007, 00:20
ja ich has nur so mit eim ohr und eim aug mitbecho, woni am bode ghocked bin... :)

näi
09.07.2007, 00:20
ja ich has nur so mit eim ohr und eim aug mitbecho, woni am bode ghocked bin... :)

Deimos
09.07.2007, 07:16
läbe nachem zürifescht gaht los!
freude herrscht!

fescht im grosse und ganze e ziemlichi entüüschig xi, irgendwiä nüt woni xe ha würkli würkli würkli geil gfunde, am see zu viel lüüt.... fritig mit de fründin nüt vom füürwerch xe obwohl mer am see xi sind, samschtig bi mier ufem dach und alles perfekt xe....
acts womer guet gfalle händ und woni xe ha:
hmm evt dilated?

das wars
geburtstagsparty vo de kolegin geschter abig isch luschtiger xi als s ganze touchthelake - weniger spasste, me alkohol, gratis viel und fein ässe und ersch no sound nach wahl (chronik 1 selfmade sampler, super ding!)

in diesem sinne:
en schöne wuchestart

Deimos
09.07.2007, 07:16
läbe nachem zürifescht gaht los!
freude herrscht!

fescht im grosse und ganze e ziemlichi entüüschig xi, irgendwiä nüt woni xe ha würkli würkli würkli geil gfunde, am see zu viel lüüt.... fritig mit de fründin nüt vom füürwerch xe obwohl mer am see xi sind, samschtig bi mier ufem dach und alles perfekt xe....
acts womer guet gfalle händ und woni xe ha:
hmm evt dilated?

das wars
geburtstagsparty vo de kolegin geschter abig isch luschtiger xi als s ganze touchthelake - weniger spasste, me alkohol, gratis viel und fein ässe und ersch no sound nach wahl (chronik 1 selfmade sampler, super ding!)

in diesem sinne:
en schöne wuchestart

shy*1
09.07.2007, 08:18
@Nef
check PM sister

Topic: Ich hans geil gfunde, chli vil mensche aber das isch ja geil zum chli chicks begrabsche:D

Konzert hani fascht kei gseh, aber easy..Gueti ziit gha

shy*1
09.07.2007, 08:18
@Nef
check PM sister

Topic: Ich hans geil gfunde, chli vil mensche aber das isch ja geil zum chli chicks begrabsche:D

Konzert hani fascht kei gseh, aber easy..Gueti ziit gha

kokett
09.07.2007, 08:40
don't hate - celebrate!

;)

super event gsi
spezializtz eifach vo der bühni abecho und direkt vor der crowd zmitzt im räge en riiiiiese show geh! unglaublich geil gsi!

japrazz für mich es klar s highlight vo dem wochenänd! hend andersch grockt, obwohl s kei sau interessiert het ;)

ay!
PS:
es git no news zu penis längene vo battle mc's und drüllte dj's wo stolpered

kokett
09.07.2007, 08:40
don't hate - celebrate!

;)

super event gsi
spezializtz eifach vo der bühni abecho und direkt vor der crowd zmitzt im räge en riiiiiese show geh! unglaublich geil gsi!

japrazz für mich es klar s highlight vo dem wochenänd! hend andersch grockt, obwohl s kei sau interessiert het ;)

ay!
PS:

manki
09.07.2007, 08:56
Ich fand das Touch the Lake nich schlecht.

Topf & Cunin haben mad gekillt am Freitag.

Dilated gaben wohl ich bestes CH Konzert ever ! War dope !!!

Organisatorisch wars halt ein bisschen anders als ein "richtiges" openair...
Was mich störte war das es auf dem gesamten TTL Gelände gerade mal 4 Toi Toi Toiletten hatte !!!!!
Und die waren erst noch gleich neben der Bühne beim grössten Gedränge !!!! :wtf:

Und das es viele leute am Züri-Fäscht haben wird, war wohl von anfang an klar ?!?

:kiffer:

manki
09.07.2007, 08:56

Was mich störte war das es auf dem gesamten TTL Gelände gerade mal 4 Toi Toi Toiletten hatte !!!!!
Und die waren erst noch gleich neben der Bühne beim grössten Gedränge !!!! :wtf:

Und das es viele leute am Züri-Fäscht haben wird, war wohl von anfang an klar ?!?

kokett
09.07.2007, 09:12
Original geschrieben von manki

ich fand die standen PERFEKT neben dem VIP eingang

:D

kokett
09.07.2007, 09:12

manki
09.07.2007, 09:19
Original geschrieben von kokett

He he .... :D

Hey, und was war mit Swollen Members los ?!? :hmmm:

manki
09.07.2007, 09:19

Mja
09.07.2007, 09:22

anschienend hend die alles im juli abgseit...:(
angaben ohne gewähr!

Mja
09.07.2007, 09:22

anschienend hend die alles im juli abgseit...:(
angaben ohne gewähr!

MCjAN
09.07.2007, 11:06
ich fand es ein geiles Fest, man muss sich halt die guten Orte aussuchen und nicht sinnlos mit ganzem Gespann durch die Massen treiben
Blumentopf fand ich 1a, cunninlynguists etwas mehr erwarted, Dilady auch Fresh.
Schade wegn Swollen, das wäre am meisten abgegangen, gleiszwei war auch wieder mal top, v.a die alten Lieder..
hoffe dass swollen, dann wieder im August um so mehr Gas geben werden!
PeaZH

MCjAN
09.07.2007, 11:06
ich fand es ein geiles Fest, man muss sich halt die guten Orte aussuchen und nicht sinnlos mit ganzem Gespann durch die Massen treiben
Blumentopf fand ich 1a, cunninlynguists etwas mehr erwarted, Dilady auch Fresh.
Schade wegn Swollen, das wäre am meisten abgegangen, gleiszwei war auch wieder mal top, v.a die alten Lieder..
hoffe dass swollen, dann wieder im August um so mehr Gas geben werden!
PeaZH

botho!bonobo
09.07.2007, 11:13
Original geschrieben von Snob

haha, gseni au so. nach 3 minute aweseheit hät mini hand mis säckli zum erschte mal müse ufgsueche :D

blumentopf hät gueti freestyles bracht. susch hani shco bessers gse vom topf. und japrazz hani sehr sehr fresh gfunde!

und sush...naja...

die huere frisbees händ qualitativ au nid sehr verhebbed :D

botho!bonobo
09.07.2007, 11:13
Original geschrieben von Snob

haha, gseni au so. nach 3 minute aweseheit hät mini hand mis säckli zum erschte mal müse ufgsueche :D

blumentopf hät gueti freestyles bracht. susch hani shco bessers gse vom topf. und japrazz hani sehr sehr fresh gfunde!

und sush...naja...

die huere frisbees händ qualitativ au nid sehr verhebbed :D

BAUZ NEF
09.07.2007, 11:15
@Nef
check PM sister

haha, shiat du warst das chick mit den kurzen haaren? oooohhhnooooo!!!

hahahahaha... chillemers, demnächst eh mal wieda im bunka...

edit: sex on the hills is private:D

BAUZ NEF
09.07.2007, 11:15
@Nef
check PM sister

haha, shiat du warst das chick mit den kurzen haaren? oooohhhnooooo!!!

hahahahaha... chillemers, demnächst eh mal wieda im bunka...

edit: sex on the hills is private:D

SheyJep
09.07.2007, 11:44

muaha das mit de toitoi stimmt....
defür het de dönnerlade det am Rand alles abkriegt :D
isch immer es riese fäscht gsie det bim pisse :P

SheyJep
09.07.2007, 11:44

muaha das mit de toitoi stimmt....
defür het de dönnerlade det am Rand alles abkriegt :D
isch immer es riese fäscht gsie det bim pisse :P

Irgendeis
09.07.2007, 11:54
also ich fands im grossen und ganzen top!

für ein gratis hiphop festival allemal, auch wenn ich das lineup anders gemacht hätte :)
hab zwar nur noch den schluss vom gig gesehen aber flaco flow und melanina haben mich gut geflasht :) uuuund am freitag crunk-party mit dj freaza beim malibu plätzli oder was das war, leider ist irgendwann der strom ausgefallen. lol

ich fands cool und die verbindungen von ÖV waren ja mal hammer! habe nie länger gebraucht von zuhause zur blatterw. und zurück als an anderen wochenenden.

aja und wc's waren meiner meinung nach auch genügend da, und das sag ich ALS FRAU :) hehe

Irgendeis
09.07.2007, 11:54
also ich fands im grossen und ganzen top!

für ein gratis hiphop festival allemal, auch wenn ich das lineup anders gemacht hätte :)
hab zwar nur noch den schluss vom gig gesehen aber flaco flow und melanina haben mich gut geflasht :) uuuund am freitag crunk-party mit dj freaza beim malibu plätzli oder was das war, leider ist irgendwann der strom ausgefallen. lol

ich fands cool und die verbindungen von ÖV waren ja mal hammer! habe nie länger gebraucht von zuhause zur blatterw. und zurück als an anderen wochenenden.

aja und wc's waren meiner meinung nach auch genügend da, und das sag ich ALS FRAU :) hehe

Irgendeis
09.07.2007, 11:56
a ja ich habe am samstag den king ermal und kicks und bass bis zu meiner haustüre im 4i gehört haha gruss an unsere ohren :p

Irgendeis
09.07.2007, 11:56
a ja ich habe am samstag den king ermal und kicks und bass bis zu meiner haustüre im 4i gehört haha gruss an unsere ohren :p

zMz
09.07.2007, 15:47

wurde geregelt. die umstände sind den beteiligten bekannt.

ende der durchsage

hansnötig
09.07.2007, 16:08
PS:

yeah min penis!!!

Deimos
09.07.2007, 17:41
Original geschrieben von hansnötig
yeah min penis!!!
du bisch eh 10x me als das was mer als hardcore definiert alte!
dini auge... chinese händ wiä ihri mangas geg dich gwürkt mit ihrne auge!
häsch sicher lang pennt hüt?

SCREWD
09.07.2007, 17:57
Swollen Members sollten doch auftreten? Aber es war KANA DA :D

kokett
09.07.2007, 18:09
also offizielli news:

Der DJ Screwd isch grad bim Igang vom VIP, in e chliners schlagloch gstürchlet und het es bitz gstolperet.

so jez isches duss, und sin ruef im arsch

HAHA!

SCREWD
09.07.2007, 18:24
verzells richtig wieso mi ruef jetzt im arsch isch:

s isch e frau dört gstande und ich han mich welle festhebe, dass ich nid umfliege, denn hani ihre usversehe s röckli abegrisse und bin mit mim "ruef" usversehe in ihres hintere löchli inegrutscht....

hans aber nid extra gmacht

Snob
09.07.2007, 18:26
Original geschrieben von SCREWD
verzells richtig wieso mi ruef jetzt im arsch isch:

s isch e frau dört gstande und ich han mich welle festhebe, dass ich nid umfliege, denn hani ihre usversehe s röckli abegrisse und bin mit mim "ruef" usversehe in ihres hintere löchli inegrutscht....

hans aber nid extra gmacht

:D:D

doubleR
09.07.2007, 18:54

Kollegin het öpis vo Todesfall ide Familie verzehlt...ebefalls ohni Gwähr...

respect_m.e
09.07.2007, 19:11
im allgemeine hanis gail gfunde! sorgente het me au nöd so gfalle und ish voll shaad gsi das ich de liv verpasst han obwohli am 15.20 dete gsi bin..naja...de samurai ish voll abgnage:D(han am dj freaza sis vershwitze tüechli gfange wo nachher no praktish gsi ish zum drufhocke:p :D ) nd ja ish shaisse gsi das swollen members nöd cho sind...abr ebe für es gratis hip hop konzert ishes voll guet gsi;)

DeeFly
09.07.2007, 19:13

tztztz, mlive isch king. :wtf:
kein normale übergang anebracht? junge wännt bizli was vo de materie verschatsch dänn machsch nöd so e ussag.

PaniK
09.07.2007, 20:48
Original geschrieben von neneh

reschtalc und -thc plus müedigkeit und dezue no geografischi nichtkenntnis vo dem teil ;)... aber jo andersch jö :P

FLOWK*OVERSIZE
09.07.2007, 21:56
Original geschrieben von SCREWD
Swollen Members sollten doch auftreten? Aber es war KANA DA :D

haha das isch es wahrs wortspiil

boogie girl
09.07.2007, 22:07
reschtalc und -thc plus müedigkeit und dezue no geografischi nichtkenntnis vo dem teil ;)... aber jo andersch jö :P

ich finds herzig :D haha

PhiLosoph
18.07.2007, 13:24
Yo!

http://www.youtube.com/watch?v=Mfp6mjaATAs

Radical
19.07.2007, 08:27
geschtert isch no sone PS3 vor miner Huustür gstande...yes, mängisch lohnt sich's bi Wettbewerb mitmache..hehehhe:cool: