Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Bluntmosphere Beats

steinway
04.10.2004, 21:46
yo ich mache beats mit starch jazzigem iifluss. gönd mel uf www.soundclick.com/bluntmospherebeats und seged was er denked. peace

Chillumn
04.10.2004, 22:08
sali!

han mer gad es paar beats vo dier ahglost...muess säge, din style gfallt mer voll guet!..vorallem beniid ich dich um dini samples!!die sind pervers geil!:D

wasi mer allgemein bi dine beats ufgfalle isch, dass bäss mängisch voll unharmonisch zum lied laufed!s'eintmal passt eifach s'sample nöd & s'andermal häsch di falsch hööchi gwählt!so z.b. bim "Now tha's jazzhop" oder bim "Melancholy"..gang det nomol dehinder, dänn chunts guet!

drumkits chömed au gedige,chöntsches aber no biz punche!

alles i allem chunt ganz dick!:yeah: ..min pers. favorit isch dä "sing it"!..hät wükli was vom 9th wonder eifach mit eme originellere drumkit!

peace

toniqe77
04.10.2004, 22:47
sälü

guäti sach, dini beats, d samples hauet schu mörderisch geil inä, american mistery x git so richtig hüänerhuut.

was ich allerdings recht langwilig findä sind dini hihats. probiärs dochmal mit zwei zuänä gliichziitig (jaja, tünt schu bitz obszön :D), mal äs offnigs derzwüsched, äs reversehihat oder snare, bitz hall oder chorus, sust effekt (dezänt & richtig plaziärt), oder au mal äs crash zwüschedinä. uf jedä fall aber nüd eifach immer im glichä achtel- oder sechzeteltakt, das macht d stimmig wod samples erzüged und dr vorwertsdrang vum ganzä beat zum teil übel kaput.

griiz

steinway
04.10.2004, 22:47
ich weiss. ich sötts glaub lieber wieder mit de chopf höhrer afange produce anstatt mit minere soundaalag wo meh bass als sound uselaat (es lauft praktisch nuna de tüüftöner) messi füs feedback

Fletsch
04.10.2004, 23:01
Läck rächt viel BEats häsch am start! finds au grösteteils sehr geil und chillig zum lose!!!

Aber weni na e chlini Kritik sött abringe: S töned viel so wie wens eifach es sample isch und bizli drum drunder! also irgendwie chli leer zwüscheddure! Mit de Drums chöntsch würkli na viel usehole.

steinway
04.10.2004, 23:17
geili drums mache isch huere schwirig. und drum loops sind scheisse. mini drum samples au. mues villicht mal chli go abluege.

steinway
04.10.2004, 23:31
en neuie track mit chli "intelligentere" drums isch grad ebe upgloaded worde.. vill spass:kiffer:

Ruedi Snare
04.10.2004, 23:33
würklich würklich viil beats. erscht iidruck: fäddä schissn drunder. würklich geile jazzy samples häsch. viil barpianos. mängmol fählt chli was a drums oder suscht chli abwächslig.

Chillumn
05.10.2004, 10:31
Original geschrieben von Nudosotzghandi
ich weiss. ich sötts glaub lieber wieder mit de chopf höhrer afange produce anstatt mit minere soundaalag wo meh bass als sound uselaat (es lauft praktisch nuna de tüüftöner) messi füs feedback

:D...das problem känni!..en tip: chauf der monitorboxe!sind nöd mal so tüür...aber büütet super tonqualität bim baschtle, dänn häsch das problem mit em bass ä nüm...;) ..tue mer ez dänn ä sones ding zue..

peace

M.Y.T.H.
05.10.2004, 22:18
respekt, ds meischte gfallt mer sehr, numme witer so:handclap:

Highnz
05.10.2004, 23:43
Original geschrieben von Nudosotzghandi
yo ich mache beats mit starch jazzigem iifluss. gönd mel uf www.soundclick.com/bluntmospherebeats und seged was er denked. peace

vou geil!

aber mann ir schwiz gits afangs tonnewiis gueti lüt a de boards aber no vüu z'weni gueti MCs...