Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Aightgenossen**AMATEUR**Dj Battle Files

Beatnik
05.10.2004, 00:22
Battle Geschlossen.........

Folgende Teilnehmer haben abgestimmt:

moglee
s-break
mars digital
screwd

BEATNIK - Battlefile (http://www.needletrashers.ch/Amateur/beatnik.mp3) 1 STIMME (Platz 2)

CYCLONE - Battlefile (http://www.needletrashers.ch/Amateur/cyclone.mp3) 1 STIMME (Platz 2)

DJ MESSHIAS - Battlefile (http://www.needletrashers.ch/Amateur/djmeshias.mp3) 0 Stimmen (Platz 3)

DJ RIDDLA - Battlefile (http://www.needletrashers.ch/Amateur/djriddla.m3u) 2 STIMMEN (GEWINNER):yeah:

Die Files bleiben noch 1 Woche oder so online.....nun können ALLE ihre Comments abgeben, auch die "nicht" Djs:D

Cyclone
01.11.2004, 01:14
oder länger und verkackt wie mis :rolleyes: :D

Beatnik
01.11.2004, 01:16
Original geschrieben von Cyclone
oder länger und verkackt wie mis :rolleyes: :D

Ha ha, ne isch easy....ich han mini Cutz voll verkackt, han dä Crossfader falsch igstellt gha, aber hett mi agschisse namal ufznäh, isch Last Minute gsi;)

Leider dörfed mir da kei Stimme abgäh, aber du wärsch sicher nöd letschte:D

SCREWD
01.11.2004, 01:55
RIDDLE: geils Interlude und geile Beat vo MARK B & BLADE hesch dr usgsuecht, d Scratches sind zimmlich kontrolliert denn machsch sehr schön wiiter mit paar schöne Juggles, und zum Schluss nomol paar cooli Scratch Moves, sehr schöns File.......

MESSHIAS: hehehe also 93' till infinty und guess whos back hätt ich mi jetzt nid getraut uff 45 z pitche aber easy...ich lieb chops beatz, hesch no einigermasse suuber drübercuttet, aber ich hätt de isatz vo de scratches früehner erwartet....Denn hesch glaub d Dirty Styles Platte am Schluss nid in dr nöchi kha ?? oder was isch do passiert? :D Egal......Cooles File

CYLCONE: zimmlich cooli Juggles, hesch schön mit em Pitch gspielt, macht Spass he ;) hesch au zimmlich schön variiert mit Scratchstyles, au schöni Hydros hani khört und öhm jo, ich find eifach s File vielzulang, wird fast bitz müehsam zum lose :D

BEATNIK: KILL BILL lässt Grüssen he ;) Was isch das für e Killerplatte? D Backspins sind mängmol nid grad im Takt..und ebefalls wie bi dim Homie Cyclone wirds zimmlich Müehsam solang e File z lose. Dorum mach ich au immer numme kurzi Files *g* Aber vo dr Platteuswahl findi Dis eine vo mine Favorits, wobii, dass au nid alles für e Bewärtig sih :D Aber dini Scratches chömmet langsam, dunkts mi, au wenns no ab und zue zimmlich holprig sind....

Aber mini Stimmt goht trotzdem a dich BEAT do mirs persönlich am beste gfallt

Au do nomol, Respäkt für alli wo mitgmacht hän

Beatnik
01.11.2004, 01:59
Original geschrieben von SCREWD

BEATNIK: KILL BILL lässt Grüssen he ;) Was isch das für e Killerplatte?

Wenn ich das säge mues di kille, he he, nei das isch en Geheimtipp---> check pm:D

Aber mini Stimmt goht trotzdem a dich BEAT :D

Also Sympathie sött aber nöd id Bewertig flüüse, säg wärum ich, wääääruuuum:eek: :bluepunk: :confused: :D

LAN
01.11.2004, 02:02
dj riddla, het sehr suberi juggles dinne, teilwis nid ganz suber gscratcht, aber är gwinnt, freshs!

am beatnik sis file gfaut mer vo de ideee här klar am beschte isch aber chli längfädig, cyclone git aues bim juggle, isch teilwis ganz geil und teilwis grob abverreckt und am schluss hets ganz geili scratches! messhias het mi süsch am meischte überzügt, geili beats, sehr abwächsligsrich und suberi scratches, aber gloub keni juggles dinne.

dj riddla gwinnt.

Cyclone
01.11.2004, 02:15

hesch schön mit em Pitch gspielt, macht Spass he ;)

s needledrropping if de andere siite dur die 4 beats nöd vergässe *g* gentlemens... drop your needle :kiffer:

djbazooka
01.11.2004, 14:43
aight...

YO BEATNIK: wie heisst der beat nach, bang bang?

hammer beat...

mein mutherfucking mixer ist tod... sorry:mad:

Beatnik
01.11.2004, 15:04
Original geschrieben von djbazooka
aight...

YO BEATNIK: wie heisst der beat nach, bang bang?

hammer beat...

Ist von den Beatnuts, Titel habe ich jetzt gerade nicht im Kopf, sags dir noch.

djbazooka
01.11.2004, 16:23
aight....

in dem fall... Milk me!! ? oder so

Beatnik
01.11.2004, 16:40
Original geschrieben von djbazooka
aight....

in dem fall... Milk me!! ? oder so

Nope, Find Us 12" ;)

Greetz

tony_flare
01.11.2004, 20:45
cyclone!

Dj Riddla
02.11.2004, 16:18
so wo blibe di fälende stimmene??:D

propz a aui wo hei mitgmacht o we einigi sache chli id hose si...has aber zimlich funny gfunge das battle...

wär vilecht no easy we bim nächschte mau a, no ä maximau dauer vo de files definiert wird...würds o fett finge we mä ds battle chli ala itf würd mache, auso direkti battles zwüsche 2 djs...

piis

Beatnik
02.11.2004, 18:30
Original geschrieben von Dj Riddla

wär vilecht no easy we bim nächschte mau a, no ä maximau dauer vo de files definiert wird...würds o fett finge we mä ds battle chli ala itf würd mache, auso direkti battles zwüsche 2 djs...

He He, ja mer mached irgendwänn sicher widermal so was....Ziel isch es das mal Live zmache irgendwänn, isch ja weniger Spannend so da inne, und es "richtigs" Battle isch hald LIVE:D

Dj Riddla
03.11.2004, 16:04
äs richtigs battle wär natürlich scho einiges geiler aus online...nume söt meh haut de mehreri routines ha, u i ha ja nid e mau ä richtegi:)

isch aber glich früsch xi das online battle...chame gärn widerhole(de machi nech aui kaputt:D )

piis

moglee
03.11.2004, 20:04
jo denne versuech ich au mol e bewertig abzlifere..

beatnik..
intro findi voll geil..so mit dere melodie.. stylisch.. juggles unso gönd mr denne abr weiss au nid chli zlang.. isch eifach so mi idruck gsi.. scratches sin au geil, abr weiss au nid irgendwie fehlt biz druck oderso.. weiss au nid..

cyclone..
find das no pitch-ding voll edel;) backspins und juggles passe zum beat.. scratches findi fedd.. verallem hydroplanes.. willi au chönne:(
find dis file eifach biz lang..

Messiahs..
das mit de 45 umdreihige isch nid so mi ding.. weiss nid.. gfallt mr eifach nid so.. find verallem die scratches mit "yo da beat" (oder was es au immer heisst) und die scratches uff dr dirt style pladde voll edel...

dj riddla..
jo hed zimli jääsi juggles dinne.. abr irgendwie amix biz unsuuber.. verallem die letschte paar scratches findi fedde!

jo hmmm ich glaub ich vote für dr riddla knapp vor em cyclone.. für mich hed eifach d längi vom file de uschlag ghe.. find beidi glichguet vo de cuts her...(chan ich nid zwei halbi stimme geh ;) )

jo unsowiso.. das isch numme d asicht vo mine beginner auge..

peace

Dj Riddla
05.11.2004, 09:26
wo blibe die fählende stimme??

push!!:D

Beatnik
05.11.2004, 10:31
wo blibe die fählende stimme??

push!!:D

Suscht mached mer hald eifach unentschiden:rolleyes:

Dj Riddla
05.11.2004, 11:00
aber i ha ja am meischte stimme:p auso bi i dr gwinner:D

Beatnik
05.11.2004, 11:22
aber i ha ja am meischte stimme:p auso bi i dr gwinner:D

Shit, sorry Stimmt ja....he he

OK, Battles sind abgschlosse

Gwünner isch dä Riddla!!!;)

Dj Riddla
05.11.2004, 11:30
ab iz a bitte grandmaster riddla:D

:king:

hät haut chli ne grösseri jury söuä si...aber easy geit ja nid ums gwinne:)

propz a aui wo hei mitgmacht!!!!!!!!!!!!!

piiis

ganjabaum
05.11.2004, 13:29
shit sorry dasi mini stimm nöd abgeh han!
han die wuche nöd gad bsunders ziit gha und het jetzt eigentli wöllä in rue nomol ali losä und denn vote!
tja... trotzdem props an ali "amateur-dj's"!! :respect:

peace - nesta :jamaika:

Pleschen
05.11.2004, 13:33
oooooooooooch :( ha doch au no mini stimm welle abgä!

zieh mer si hüt abig mal rein!feedbacks nämeder ja sicher jetzt au no a!?!

piis Pleschen

Beatnik
05.11.2004, 13:39
Original geschrieben von ganjabaum
shit sorry dasi mini stimm nöd abgeh han!
han die wuche nöd gad bsunders ziit gha und het jetzt eigentli wöllä in rue nomol ali losä und denn vote!
tja... trotzdem props an ali "amateur-dj's"!! :respect:

Ja sorry, han dänkt jetzt isch das Züüg scho 1 Wuche dänn Online, da mached mer hald SCHLUSS:D

Aber ebe, isch ja nöd ums Gwünne gange (oder doch?? ;))...sondern um dä Fun...

@PLESCHEN, he he, ja Feedbacks wännd sicher alli no chli ha....sehr gern;)

Greetz

Dj Riddla
05.11.2004, 14:15
yep häre mit dene feedbacks pleschen:)

just 4 fun!! aber ds nächscht mau bitte mit prise(wot ja schliesslich öpis gwinne:D )

@Pleschen: Bi de i gsi wo dis akai mpd16 kouft het;)

piiiiis

Beatnik
05.11.2004, 14:22

just 4 fun!! aber ds nächscht mau bitte mit prise(wot ja schliesslich öpis gwinne:D )

He He, ok, mal luege öb mer da was organisiere chönd uf nöchscht mal....

LAN
05.11.2004, 17:44
hm mini stimm heiter nid zeut..? egal, hät ds resultat nur no dütlecher gmacht

Beatnik
05.11.2004, 19:20
Original geschrieben von LAN
hm mini stimm heiter nid zeut..? egal, hät ds resultat nur no dütlecher gmacht

Hä, isch mir da en Fehler dri gloffe? Bisch zwar under dene wo abgstimmt hend, aber zählt han di nöd??

OK sorry, falls stimmt korrigier ichs natürlich:D

EDIT: NEI, ich han richtig zählt...he he, Riddla hett 2 Stimme, inkl. Dir:D

Greetz

LKB
06.11.2004, 15:30
scheisse mann, i bin voll nöd däzue cho zum äs file inepostä. ich sitzä do im scheiss militär fest:mad:

naja, vielleicht das nächste mal...