Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Aightgenossen**EXPERT**Dj Battle Files

Beatnik
05.10.2004, 01:23
Battle geschlossen........

Folgende Teilnehmer haben ihre Stimme abgegeben:

ganjabaum
s-break
beatnik
cyclone
dj riddla

SCREWD - Battlefile (http://www.needletrashers.ch/Expert/screwd.mp3) 2 STIMMEN (Platz 2)

MARS DIGITAL (tony flare) - Battlefile (http://www.needletrashers.ch/Expert/tonyflare.mp3) 3 STIMMEN (GEWINNER):yeah:

Die Files sind noch etwa 1 Woche online, zieht euch diese 2 Dicken Dinger und gebt Feedback, auch alle NICHT Djs:D

Beatnik
01.11.2004, 02:39
Ach ihr 2 Spinner....

Also mal Probz, huere Dicki Files, und es isch sicher nöd eifach bi eu will ihr hend diä 3 Minute würklich guet gfüllt und es wird eim nöd langwillig bim zuelosä!! Suuber sind dFiles au und technisch bringet ihr sicher beide es guets (bzw. höchs) Level mit....

Screwd du weisch ja das gägä dä Tony Flare en schwere Stand hesch...Technisch fickt dä Tony (Mars Digital) Dich hald scho, aber am Screwd siis File chunt mer huere Musikalisch inne, mit eneme Bee Gees Bonus:D

Also:
Beidi hend en geile Style
Beidi hend sehr gueti Idee drinn wo sehr suuber umgsetzt werdet, aber am Screwd siis File chunt mer eifach Musikalischer inne (Liit hald au a dä zämestellig). Ich weis nöd wie das en Profi würd aluege (warschindlich meh technisch), aber ich gib mini Stimm da am:

SCREWD

1 Punkt für SCREWD in diesem Battle

Aber namal Dicke Respect a beidi!!

SCREWD
01.11.2004, 02:57
hehehe BEAT merci, ich weiss TECHNISCH chan ich ipacke, dasch mr klar :D

Geils File MARS......:bluepunk: :blingblin

LAN
01.11.2004, 03:13
mars, ganz klar. am screwd sis file isch ganz geil zum zuelose aber i finde am mars sis technisch wäsentlech besser und o geiler vo de scratches här. aber si beidi nid ganz suber gsi, am afang hets bi beidne dr eint oder ander stolperer gha.

wobi ja.... bitte bedänke, i bi nooooob ;)

hehe dr mars bichunnt grad no props für sis outro! ds rockt live ganz derb, leider kennes di wenigschte...

RIGHT BACK AT YOU!
"ain't no turnin' back when I start blastin'!"

Cyclone
01.11.2004, 03:20
wänn ich mir am mars siis so aalose han ich grad s bild im chopf wo de q-bert mit em rock your bells de beat cuttet. strange :D

aber so vom uufbau her und abwächlig gaht mini stimm am SCREWD.

cutz sind wiedermal vo beidne 1a. fette :respect:

Dj Riddla
01.11.2004, 15:47
screwd:

fetts intro...suber u sehr funky cuttet...u dr letscht part isch sowiso burner, juggles chömä guet u rächt suber u dr beat isch hammer :blingblin

mars digital:
hammer file...:bluepunk: cha me eigentlich gar nid viu meh säge...cutz si sehr suber u abwächsligsrich...dr 1. part isch incredible...

mi stimm geit a mars digital

propz a beidi!!!

piis riddla

ganjabaum
01.11.2004, 17:45
screwd:
cuts and scratches sind sind bi dir halt wie immer hammerkrass!...djuggles zwüscheddrin sind mir im gegesatz zum rescht vo dir chli unsuuber überecho!
machsch aber mitem stay-alive am schluss wider weg!

Tony: din afang isch schomol richtig geil cho: hanen aber woden denn verlangsamt hesch einiges geiler gfunde wiler halt vill gnauer cho isch!
scratches nocher sind vilicht chli eifacher gsi als bim screwd, chümed aber echt huere krass und passend!

i gib mini stimm am tony
isch zwor schwer gsi het mi aber gsamthaft nochli me beidruckt!!
- props a beidi!

tony_flare
05.11.2004, 19:51
cooli sach, merci an die wo für mi gstimmt ha, grooes an screwd und e schenee ich gang go game!

tschäzäme!! :D

mars

SCREWD
06.11.2004, 01:37
Harts File Tony.........CHAPEAU........... CONGRATULATIONS....ladies, verwöhnet ihn bitzt *g*

ah jo, jungz....eifach sind d scratches vom tony garantiert nid gsih...de tony isch e technical dj und ich lueg mehr bitz uff de flow als uff d technik.......thatz why...aber es isch SICHER nid eifacher, was de TONY aka MARS ONE do zauberet.......

c ya soon hombre

RedHair
07.11.2004, 13:00
also ich find beid files exzellent :) hätt hald jede vo beidne sind eigne stiil.
Props a beidi !