Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Problem und Hilfe

P-Flow
05.10.2004, 11:46
Ich hoff, dische thread wird schich als nützlich erwiisu:

Ziel vam Thread:
Wenn eper irgend as Problem het, de schriibt är das hie üf! und s'git ganz sicher eper, wa an antwort druf weiss..

Also bitte spamet nit.. Danke!

piis

struubiskillz
05.10.2004, 11:48
....es wird zu viel gspamed im netz.....?!

Pablo Escobar
05.10.2004, 11:52
....ich ha dem thread e hit verschafft....:eek:

troibal
05.10.2004, 11:56
...alli wenden is muul neh....
ich mag gar nümä...:blingblin

P-Flow
05.10.2004, 12:54
yess, ich ha öi as problem:

s'git immer meh trottla hie uf aight wa z'vil schwänz im muul hent und so uf an psychotripp chämunt und nur no schrott schriibunt. jaja, isch an ganz natürliche prozäss vam körper..ich mein, ständig an schwanz im arsch z'hä isch sicher as problem. stellet che vor, ich cha ew drii sogar hälfu: springet vore zug! und weners nit machet, de schubst che ganz sicher suscht eper uf z'gleis!

ok, der struubiskillz isch nu akzeptabel, der pablo öi, aber der troibal het as ärnschthafts problem. säg mal diner chlei schweschter, schi selle dich nimme jede abu vergwaltigu!

ich hoff, ich ha che chännu hälfu! :rolleyes:

struubiskillz
05.10.2004, 13:06
Original geschrieben von Psycoflow
ok, der struubiskillz isch nu akzeptabel, der pablo öi

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

du aber nid, was erwartisch wenndä sone thread ufmach!!! wenni problem ha denn redi mit amigoz oder so aber nid mit em netz...pffff!!! und jo apropoz nur no schrott schribe, wer macht thread uf wie:

--ich bi schizo hälfed mir
--arrrrrr, klingeltön wärbig närvt

das sin nur zwei bispiiil womer in sinn cho sin also wenn ein ä psychotrip het und nur no schrott schribt denn wohl am ehnstä no du.....:wtf:

P-Flow
05.10.2004, 13:08
yeps struubi, da hesch rächt!

aber wenn ich va problem schnurru, de meinich nit privati, sondern technischi (z.B im studio oder weiss nit was) ok?

[kayoz]
05.10.2004, 13:12
ech nötz etz doch grad mol dä "sennvoll" thread :D

chas sii, dass d'suechfunktion bi mac-user ned funktioniert?

Proof
05.10.2004, 13:12
ich ha gmerkt, dass me im läbe immer problem het, vielliecht au es chlises, aber immerno es wichtigs.
eimal han ich ä CD nöd gfunde, wo ich cha lieder uf em MP3 cha tue. ich ha ebe müsse formattiere, und dänn han ich tagelang kei musig gha. das het mich richtig gstört.
es het zu dem ziitpunkt huere viel gha, wo mich gstört het, und ich ha sie welle löse

aber jetzt isch es eso, dass ich eigentlich gar kei problem me han. ussert ebe wie immer Geld, dSchuel und Fraue. obwohl, öppis cha nöd es problem si, wänn me öppis nöd het :D

momentan wett ich mini haare schniide la und ich wett mal min zimmer ufruume, aber das isch ebe nöd so verheerend, wil ich weiss, dass ich es cha löse.

ja nu, wayne interessierts?:hm:

P-Flow
05.10.2004, 13:14
Original geschrieben von Proof

momentan wett ich mini haare schniide la und ich wett mal min zimmer ufruume, aber das isch ebe nöd so verheerend, wil ich weiss, dass ich es cha löse.

das känni!! olla, das isch ganz an grobe!! :D

also, ich ha da nu as rpoblem:
ha gat an neue PC mit äxtra soundcharta zum sounde! ha triiber installieert, alls aktiviert, aber weni z'mike/chopfhörer da aschliesse, de funktioniertsch nit?! der pleschen het di gliich soundhcarte un z'gliich problem! an was liggt das?

struubiskillz
05.10.2004, 14:30
[B]yeps struubi, da hesch rächt!
/B]

also was dusch denn so und beschikmpfsch di andere wenndä kai stück besser bisch!!!

P-Flow
05.10.2004, 16:01
Original geschrieben von struubiskillz
also was dusch denn so und beschikmpfsch di andere wenndä kai stück besser bisch!!!

s'liggt in miner natur.. wenis doch züögibu, de müösch mi ja öi verstah, odä nit?! olla, vergiss es! $

:hippie:

struubiskillz
05.10.2004, 16:10
s'liggt in miner natur.. wenis doch züögibu, de müösch mi ja öi verstah, odä nit?! olla, vergiss es! $

:hippie:

nei verstoh due di nid so ganz.... aber villicht ligts au nur am dialäkt....:hippie:

nei man, easyway ich¨loh di den jez mol in rueh!!

P-Flow
05.10.2004, 16:13
Original geschrieben von struubiskillz
nei verstoh due di nid so ganz.... aber villicht ligts au nur am dialäkt....:hippie:

nei man, easyway ich¨loh di den jez mol in rueh!!
seili gau! logo liggs am dialäkt! was hesch de dü gideicht? ;)

und dü arsch hesch mer mine thread versaut! das git rache! :D

struubiskillz
05.10.2004, 16:18
das git rache! :D :grossaug: :ätschbäts :hammer: :brotherho :muchacho: