Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wortschatz's Homepage, Kritik

Steyr
24.04.2007, 20:06
Mich würde mal eure Meihnung zu unserer kleinen Page Interessieren

www.wscrew.ch

Greeze Steyr

Röschti
24.04.2007, 20:12
es gibt schon eine wortschatz crew

Steyr
24.04.2007, 20:45
also uns gibs seit ca 4 einhalb Jahren...

Woher sollen die andere sein?

Edit: hab eben bei myspace gsehn dass es noch 3 crew gibt die so heissen...

Naja shit es geht weiter mit dem namen. Haben wir jetzt schon ne zeitlang und wird so bleiben.... ;)

go-chilla
25.04.2007, 11:19
design gefälltmir sehr gut (fettes bild vom mic!) auch die farbenwahl und der aufbau!

einzige kritik ist das nervöse wechseln der bilder und beim "logo mit crew"

wenn du schon die bilder wechseln willst, probiere sie langsam einzublenden und nicht einfach cut,cut...

aber sonst. bigup!

peace

Steyr
25.04.2007, 21:48
@go-chilla

Thx 4 feed.
Jo das ist andern auch schon aufgefallen "Augenkrebsalarm" :)

Naja das muss ich mal ändern. Dann am besten mit flash oder so. Nur wird das nicht fehlerfrei von andern Browsern unterstützt. Was mein bedenken is...

Naja mal schaun

Greeze
Steyr

go-chilla
02.05.2007, 20:51
yeah weiss genau wasd meinsch! gäbt irgend en js lösig aber leider au kei ahnig wie das funktionier söll!

peace

Steyr
03.05.2007, 10:48
naja find sicher irgend e loesig

Naja ich waer fuer mehr feetbacks dankbar

go-chilla
09.05.2007, 18:46
wenigstens bechunsch feedback :)

ich han für mini chillville.ch no gar kei becho!

Steyr
09.05.2007, 21:08
also s stoht öbbis in dim post ;)

Proof
09.05.2007, 21:48
Original geschrieben von Steyr
Meihnung

und ihr nänned eu Wortschatz? nur spass haha... find d websiite isi, vorallem s mikrofon... het huere stil... suscht han ich die glich meinig wie die vom go-chilla

Grüeni
09.05.2007, 22:02
Check mis Avatar du Stück Schaisse!

Tshanneka
09.05.2007, 22:04
Original geschrieben von go-chilla
design gefälltmir sehr gut

und wie gefällt euch diese page www.tgrapconnection.ch

checket die site ab, speziell alli ostschwizer und thurgauer..

peace

piet
13.05.2007, 15:20
auso mis feedback:

-bereich obä (mit mikro und menü) isch viel ds hoch, dä sött komprimierter si.
-menü-punkt würdi nid ungeränang näh, ussert du hesches rächts/links ussä
-page würkt für mi nid so urban winis vorä räp-crew-page erwartä, isch mr ds suber u ds wenig stylisch gstautet.
-mi machä so "wächsel-bilder" närvös - wenni wott fottis luegä gani ids foti-album wenns eis het...
-mach ä menüpunkt LINKS, de muesch das link-züüg nid immr uf dr page links ha... das stresst mit dr ziit (weni links wott gseh wo dir heit chani ja de gezielt go abcheckä..)
-bi dr BIO si d'bilder rächts nid so cool - lieber öpis mit geilem hintergrund als wiss u nur 20% gnutzt für öpis z'zeigä...

süst chunts sichr guet, inhalt hani haut nonid so ziit gha, isch nur grad mi erst idruck. :D macht spass sini page witr z'entwicklä, weises us eigeter erfahrig.. auso louus ;-)

piet
19.05.2007, 11:14
inhaltläöch isches okay, no chli läär abr sst okay.. bi biografie wär ä text interessant :-) u ds gästebuech isch chli komisch strunkturiert, abr mä gwöhnt säch dra :-) witr so, chunt guät.. nur chli drann baschtlä wenn dr nid grad am rhyyy am session kickä sit :-) peaz, 1&aut