Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Ladys wanna get famous??!!

Vitamin A
05.10.2004, 17:57
Mir suechet atraktivi Fraue wo luscht hetet uf Flyers für Partys zerschiine. Natürlich isch das ganze gege Bezahlig. Wenn du interesse hesch den schick mir doch eifach e pm und dini restliche Frage.

piis

Danielsson
05.10.2004, 18:01
Original geschrieben von Vitamin A
Mir suechet atraktivi Fraue wo luscht hetet uf Flyers für Partys zerschiine. Natürlich isch das ganze gege Bezahlig. Wenn du interesse hesch den schick mir doch eifach e pm und dini restliche Frage.

piis

Mir ou no grad schickä für:
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6707

:D

AiGhTgeNoSSiN
05.10.2004, 18:53
Original geschrieben von Danielsson
Mir ou no grad schickä für:
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6707

:D

Das isch ja wohl klar xi:p

Al Bana
05.10.2004, 19:35
nähmet dir o männer? dr danielsson u ig würde süsch nüt gäge nes photo-shooting wo mr tangas an hei ha.. wi wär ds?

finde so flyers, wo froue nur aus lustobjekt darsteue huere sexistisch, und da sött me mau dr spiess umdräie, u männer aus lockvogu für so ne party darsteue, na wi wärs? i u dr danielsson.. photos vo ihm süsch bi: www.hot-transsexuals.com und mini fouge no...

:D uu, dä biitrag schreit nachem ne konter vo mim aute kolleg danielsson.. :D

peace

Supremedjgm
05.10.2004, 19:51
Ig würd mi gern mäude ! Mache ou angers mit ! Dir wüsst sicher was ig meine :) Gruess Caroline

[Kampf(V)ilbe]
05.10.2004, 20:44
Original geschrieben von Supremedjgm
Ig würd mi gern mäude ! Mache ou angers mit ! Dir wüsst sicher was ig meine :) Gruess Caroline

hehehe de isch geil gsi.. :lol:

Vitamin A
05.10.2004, 23:16

ne sorry du bisch mer zhässlich :asshole:

Supremedjgm
05.10.2004, 23:50
Original geschrieben von Vitamin A
ne sorry du bisch mer zhässlich :asshole:

Schade Vitamin Arsch

drosselbart
07.10.2004, 16:20

diä sött eher bi hot-chixxxxx-pixxx din si:D

damn diä isch hot!

Phôe
07.10.2004, 16:39
Original geschrieben von Albaner

finde so flyers, wo froue nur aus lustobjekt darsteue huere sexistisch, und da sött me mau dr spiess umdräie, u männer aus lockvogu für so ne party darsteue, na wi wärs?

peace

WORD!! vorallem seits ja au scho rächt einiges über z niveau vo de party us, ech mein wenns en freshi rap-party isch wo sech hender ere bitch verchleidet chanis sowiso nömm ärnscht näh, und bi rnb ischs ja nid anders z erwarte, wie au s niveau wo au dementsprächend den dete herrscht!

das wäg de type är scho no en geili idee, wenn en party wetsch mache wo niemer chund zb.:D ...

Danielsson
07.10.2004, 16:49
Original geschrieben von Albaner
nähmet dir o männer? dr danielsson u ig würde süsch nüt gäge nes photo-shooting wo mr tangas an hei ha.. wi wär ds?

finde so flyers, wo froue nur aus lustobjekt darsteue huere sexistisch, und da sött me mau dr spiess umdräie, u männer aus lockvogu für so ne party darsteue, na wi wärs? i u dr danielsson.. photos vo ihm süsch bi: www.hot-transsexuals.com und mini fouge no...

:D uu, dä biitrag schreit nachem ne konter vo mim aute kolleg danielsson.. :D

peace

Üüüüüü du gruusigi Sou :D, i frogä mi nur wie du mini HP usfindig gmacht hesch :hmmm: i ha die so guät wie möglich wöuä versteckä, du bisch so gemein! :grossaug: !

Doch mä darf nid ganz vergässe wär die Fotos het gmacht, ja genau -----> :gay: Albaner, het gseit wenn i das nid mitmache chöm är mi mit sine 2 Kollegä cho verhouä...:D

:p

piiis

Mora
07.10.2004, 16:53
het sich echt scho en frau gmolde?
nähmt mi scho no wunder.
Inserat im 20min wär wahrschinlich erfolgricher gsi, :-)

Danielsson
07.10.2004, 16:55
Original geschrieben von Mora
het sich echt scho en frau gmolde?
nähmt mi scho no wunder.
Inserat im 20min wär wahrschinlich erfolgricher gsi, :-)

Umschriebs nid so!:p
Säg klipp u klar du wetsch di gärn amäude....:D

Mora
07.10.2004, 16:58
jaja, hätsch gern!

uii, nei, wenn ich uf dem flyer wär, de würd garantiert niemert a di party cho.

Danielsson
07.10.2004, 17:07
Original geschrieben von Mora
jaja, hätsch gern!

uii, nei, wenn ich uf dem flyer wär, de würd garantiert niemert a di party cho.

Das entscheidet de ds Vouk...:)
Na los, babe, heut bist du Stammgast egal was du an hast...:p

Mora
07.10.2004, 17:10
näää, bin z dick und z hässlich für das.

drosselbart
07.10.2004, 19:03
d'fraue si niä mit sech z'fridä, niä!!!:D

c'est comme ca, crois mais fait pas croix!