Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Vinyl oder CD??

Beaz
03.05.2007, 10:49
Saleee

Ha ma wele fröge wie ihr das so gshend,mit de ziit produzieret da ih de Schwiiz immr weniger Lüüt/Labels ihre steez uf Platte sondern nur no halt CDs,wasi eich sehr schad finde...ha da ma paar ah sätz wone chönd wähle und schusch schribet doch eifach eui meinige eifach da ihne fals es fehle wür,wär dope merci!

tschiee beaZ

..::Slash::,,
04.05.2007, 09:07
Aso ich chaufe cd's da ich eh ned uflegge oder so, und darum gsehn ich de sinn au ned ih vinyl z chaufe (bin au ned us dem johrgang wo vinyl no normal gsi sind)
Und ich lose hauptsächlich uf em mp3 player oder am pc.
Und es paar sache holi au bi kollege als mp3 ab, da ich kein millionär bin...

kokett
04.05.2007, 09:23
mp3's gibts bei mir nur von cd's die ich mir gekauft habe, oder mir auslehne. no downloads! weis nicht wieso, aber all diese download programme sind mir etwas ungeheuer...

Gebe jeden Monat so 200-300.-- für Musik aus, ist bei mir etwa 50/50 Platten/Cd's... und ganz selten sogar noch mal ein tape.

Raptor
05.05.2007, 10:13
kei gäld für platte kei gäld für cd's
aber wänni gäld han chaufi sicher kei fucking
cds!!! und vinyls hani eh scho über 1500 also
gnueg abwächslig heheheheheheheheheheheheheeeee:no:

mod
05.05.2007, 10:50
so 5 cds pro monat und 10 soul platten liegen schon drin :)

I.C.S.
05.05.2007, 11:20
ich bi irgendwie dezue übergange mir alles womer gfallt uf cd UND vinyl z`chaufe. uf pladde zum cutte etc. und uf cd zum rippe für min ipod. weiss au ned, zvill gäld hani sicher ned :confused:

downloade tueni nüdme, mp3`s woni bechume und mir gfalled chaufi uf cd/vinyl. voralem wäge de quali, es gid eifach z`vill deppe wo ihri mp3`s zu krass komprimiered, under 256kbps lauft bi mir mal garnüd :D

t-milian
06.05.2007, 08:39
vinyl(BLACK GOLD!!) immer.wenn etwas nur auf cd rauskommt...dann bin ich gezwungen...

wenn ich ein album wirklich mega finde,kaufe ich beides,vinyl und cd.das vinyl bleibt dann versiegelt im regal und die cd wird...regelrecht zu tode gespielt...

ich hasse mp3/download.für mich gehört ein dopes plattencover einfach dazu.

cutastrov
07.05.2007, 11:11
Beides, jenachdem obs sich für mimi geili Vinyl-Sammlig lohnt, gits CD & Vinyl.... Vinyl meischtens 12" - nur bi deftige LP's schloh ich bi 12" & LP's zue.

VJP
29.05.2007, 16:43
meischtens Plattä UND CD. Plattä muäs si. CD isch agnähm zum Rippä.
abägladä wird chum was. Findsch o chum was im Britcore was o guät so isch...

carlito
31.05.2007, 15:23
Original geschrieben von t-milian

ich hasse mp3/download.für mich gehört ein dopes plattencover einfach dazu.

u zuedäm, ha armne vinyl eifach meh fröid, ish shöner etc...finge o e plattesammlig geiler aus e cd-sammlig..

gruess

VJP
31.05.2007, 15:25
mit Lüt wo immr hülä si heigä kei Schtutz für Plattä/CD's und ladä drum abä, loufä abr i dä türschtä Chleidr/Schuä umä, hani o chli äs Problem.
Prioritätä fausch gsetzt.

107.2FM
31.05.2007, 15:27
VINYL

Meine Rede VJP
Original geschrieben von VJP
mit Lüt wo immr hülä si heigä kei Schtutz für Plattä/CD's und ladä drum abä, loufä abr i dä türschtä Chleidr/Schuä umä, hani o chli äs Problem.

sin
31.05.2007, 15:37
Fikkt die CD sichert das Vinyl;)

Koufä ou nur platte wenn gäud für ds ume isch.
u d CDs bechumi oder koufä diä wo mer flashe wo nid uf platte erhältlech si = nid viu

..::Slash::,,
01.06.2007, 09:00
meischtens Plattä UND CD. Plattä muäs si. CD isch agnähm zum Rippä.
abägladä wird chum was. Findsch o chum was im Britcore was o guät so isch...

Jo, aber ich han zum bispiel gläse das Hijack "the horns of jericho" geil isch...
Denn hani g suecht zum chaufe...http://www.amazon.de/Horns-Jericho-Hijack/dp/B000008GKD

Die CD chan jo no so geil si, aber han ich 240 Euro förig?
->ehnder weniger
i söttig fäll würdis denn ebe glich abelade (au wenn mer das wahrschinli ned wird finde)
aber suscht chauf ich eigentli no vill cd's, vinyl isch scho geil, isch eifach chli vor minere ziit gsi, und DJ bini au ned, also was solls!

VJP
11.06.2007, 19:31
Original geschrieben von ..::Slash::,,
Jo, aber ich han zum bispiel gläse das Hijack "the horns of jericho" geil isch...
Denn hani g suecht zum chaufe...http://www.amazon.de/Horns-Jericho-Hijack/dp/B000008GKD

Die CD chan jo no so geil si, aber han ich 240 Euro förig?
->ehnder weniger
i söttig fäll würdis denn ebe glich abelade (au wenn mer das wahrschinli ned wird finde)
aber suscht chauf ich eigentli no vill cd's, vinyl isch scho geil, isch eifach chli vor minere ziit gsi, und DJ bini au ned, also was solls!
auso i zahlä soviu schtutz fürnäs Originau wosmr wärt isch. Abr äs lohntsäch meischtens no chli abdswartä. Bi grad Hüt mitm Kolleg im Ladä gsi und är het'd CD für 16.- so guät wiä nöi gfundä. IIIG ha andrsch dr Aschiss gha wöui diä Reiä ha afangä aluägä und denn nümm mögä ha... und itz hetsä haut är hehe

I.C.S.
14.06.2007, 11:56

oder die wo kei gäld händ für sound aber jedes wknd 2x in usgang gönd.. da zeigt sich eifach das de wärt wo musig i ihrem läbe hed gäge 0 gad und sie warschindli nur sound losed zum cool sie.

Sound Provider
14.06.2007, 12:02
mag vinyl, keine frage.
aber für schweizer acts diese pressen zu lassen kostet enorm viel. abnehmer gibt es zu wenige, deshalb wären es jeweilis nur kleine produktionsaufträge. zu den abnehmern gehören natürlich vorallem dj's und mal ehrlich... die dj's, die im club ch-rap auflegen, kann man wohl beinahe an einer hand abzählen.
nicht zu vergessen, dass viele dj's auch nicht mehr mit vinyl auflegen, sondern auf digitale instrumente umgestiegen sind.

deshalb kann ich es nachvollziehen, dass die meisten schweizer rap-alben nur noch auf cd veröffentlicht werden. und als wirklich störend empfinde ich es auch nicht (da ich eh so gut wie keinen ch-rap höre/kaufe ;) ).

VJP
14.06.2007, 12:21
Original geschrieben von I.C.S.
oder die wo kei gäld händ für sound aber jedes wknd 2x in usgang gönd.. da zeigt sich eifach das de wärt wo musig i ihrem läbe hed gäge 0 gad und sie warschindli nur sound losed zum cool sie.
ha Lüt eh nid gärn wo Sound numä aus Partybegleitig aluägä...

@Sound Provider: solang Last Resort witerhin uf Plattä chunnt schtörtsmi o nid würkläch :D

lestone
14.06.2007, 12:36
svinyl wird immer s geilste si, und es wirds au immer geh.
sogar dr mediamarkt het jetzt vinyl im sortiment und wenn die das mache heisst es isch immer no agseit!!!

Vinyl forever
und eigentlich isches e frechheit das me in dr schwiiz züüg nüm uf vinyl presst z.b. sneue shape album (zu hart)

aber ebe cash regiert d welt

lestone

Greymind
14.06.2007, 13:41
Chaufe fascht nume Vinyl und i sehr sehr sältene fäll mal e CD.
Und ich gib au zue das ich mängisch abelade duen.

Will z.T. schissts mi eifach ah e CD o. Platte zchaufe wo genau nur 1 Track druffä fresh isch und de rescht so 0815.

Da lade ich mir de einzelni Track lieber abe anstatt 20.- für e CD uszgeh obwohl ich nur de einti track will.

Vielfach ischs au de fall, das mer platte o. CD garnümm bechunnt wills sowenig uflage geh hät. da bliebt eim halt scho nüt anders übrig als sich das abezlade.

das vo mir

peace

piet
19.06.2007, 16:53
cd für im car u zimmer isch haut scho ds easischtä.. abr di richtig derbä sachä ziehni uf vinyl! blibt haut eifach autenthischerä klang!!!

Sch(w)uuh(l)
23.07.2007, 18:18

Kleider kann man nicht runterladen

eh-dr
24.07.2007, 14:45
serato (->mp3 aka CD)

aber z speziellä züg immer no lieber uf vinyl

greenhyper
01.08.2007, 14:51
toy ;)

bucktown
02.08.2007, 20:26
haha
vinyl all the way (mittlerwiile)

FreddieFuxx
02.08.2007, 22:08
Only Vinyls!!!!

diken
28.08.2007, 18:40
Original geschrieben von I.C.S.
downloade tueni nüdme, mp3`s woni bechume und mir gfalled chaufi uf cd/vinyl. voralem wäge de quali, es gid eifach z`vill deppe wo ihri mp3`s zu krass komprimiered, under 256kbps lauft bi mir mal garnüd :D

word!!
1. qualität isch meistens understi schublade. 192kbps isch eifach nixxx wenn en aständigs soundsystem di hei hesch. i mim auto lahni sogar de ipod via. fm-frequenz (i-trip) laufe weli det keis suuuper system ha. aber die hei bruchts klangqualität!!!

di beste sind mer die serato/final scratch-dj-deppe wo sich traued öffentlich mitm uflegge. mer merkt de amigs huere schnell wer sich d'müeh gmacht hett und sini cd/vinyl sammlig rippt und wer ned!!! qualitäte sind au det eeeeeeextremmm

N1c3
03.10.2007, 11:36
alles voh dem i weiss das es geil esch und i nonig han chaufi mer uf Vinyl. mit em Vinyl nimmis dene halt uf de compi uf damit is no för de iPod han.
bi sache woni nöd ganz sicher bin öps fett esch, ich aber intressiert bin und de act supporte well chaufi t CD.

aber es git so vell geili sache nume uf Vinyl. wens Vinyl usstirbt werdi langsam alt:(

rip_gäpper
22.12.2007, 01:04
Hauptsächlich MP3