Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : tgrapconnection.ch

Tshanneka
09.05.2007, 23:13
seit einigen tagen ist ein neues hiphop internet portal für den kanton thurgau und die ganze ostschweiz ins leben gerufen worden.

www.tgrapconnection.ch (http://www.tgrapconnection.ch)

checkeds up, regristieret eu, talked im forum, posted eues züg, mached a wettbewerb mit, lueget was i de region so lauft und hend spass a dere site.

d'site dient unter anderem au em tg rap connection sampler wo nochem summer erschiene wird, mit 20 verschiedene tracks vo rapper im thurgau.

checkts ab.. peace

DJ BiG-CUCO
09.05.2007, 23:44
big up an dich homie, mach witter soo..

Tshanneka
11.05.2007, 00:51
news uf de site wo de eint oder ander ostschwizer rapper interessiere chönted.

http://www.tgrapconnection.ch

peace out

piet
13.05.2007, 22:51
content fingi easy - design nüt speziells.

Tshanneka
14.05.2007, 16:42
Original geschrieben von piet
design nüt speziells.

Design = Kunst = jede het sin eigete gschmack! :brille:

Mahatma Ganja
14.05.2007, 17:10
Original geschrieben von Tshanneka
Design = Kunst = jede het sin eigete gschmack! :brille:

haha... klar doch... die geilschte websites wärded amigs au im louvre ufghänkt undso...

(...sprich als kunst würdi etz dini page nöd grad bezeichnä)

Tshanneka
14.05.2007, 17:51
das nöd, aber es isch halt so dass nöd alles allne gfallt, anyway het die site nöd nur vom design her e positivi resonanz...

Mahatma Ganja
16.05.2007, 14:50
Original geschrieben von Tshanneka
aber es isch halt so dass nöd alles allne gfallt

wow, dasch doch mal en uusag...:rolleyes:

nei lueg, s'einzig woni eigetli han wellä sägä isch dass du webdesign nöd eifach chasch als gschmackssach usleggä... egal uf wasd au immer abfahrsch, dis design isch wie de piet gseit hät nix speziells... und das söttsch au du chönnä iigseh, au wennd sie selber baschtlet häsch... ;)

Rick Flair
16.05.2007, 14:56
THE HEAT IS O-ON!! :D

mal go abcheckä was so geht det...aber ich muess säge finds e gueti sach...mal luege wiä sichs entwicklet...

ich mach jetzt dänn tgtekknoconnection:D

Mahatma Ganja
16.05.2007, 15:30
wo nünt brennt gitz au kei hitz ;)

Tshanneka
16.05.2007, 16:08
Original geschrieben von Mahatma Ganja
wo nünt brennt gitz au kei hitz ;)

au dir wirds no richtig warm um d'ohre, just wait:)

P-Flow
16.05.2007, 17:21
khuuli sach, da registriert mu schi gäru.. :cool:

Ferdinand Vogel
16.05.2007, 17:33
naja, mal luege ob da würkli was drus wird... zumal de tschannekka dra beteiligt isch...

Pii
16.05.2007, 18:05
Original geschrieben von Ferdinand Vogel
naja, mal luege ob da würkli was drus wird... zumal de tschannekka dra beteiligt isch...

dä Tshannekka macht sini Sach bis jetzt sehr guet...

sänbänän
16.05.2007, 18:29
es isch immer wieder amüsant wie d'lüüt, wie do zum bispiel de vogel und de Mahatma Ganja, zeiget wie nidisch me si chan..

wa hender devo wenner so billigi comments abgebed? sinder jetzt was bessers? so was isch nur schwach und führt zu nix..

i mein jede chan e meinig vertrete, aber wemmer e meinig het, au wenn sie negativ isch, chan mes imenem niveauvolle satz formuliere!!
aber da werdet ihr alles no lerne ihr süesse ;)

und jetzt loooos.. fanged mich ah hate :kiffer:

sänbänän
16.05.2007, 18:31
ah jo fast vergesse: www.tgrapconnection.ch

registriere loh, s'forum vollspamme und de thurgauer rap unterstütze.. alles freshi lüüt ;)