Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : 3 Bligg Tiggs

James
07.10.2004, 07:47
Für am 09.10.04 in Züri suechi für mi u mini Kollege no Ticktes für's Konzärt vam Bligg und vorauem Baze, KKS, Stress und DD

het no öpper was?

Sekl
07.10.2004, 08:07
hets dänn scho kei me?

James
07.10.2004, 09:36
Doch...aber bi TicketCorner isch de Vorverchouf verbi u i weiss nit wo dasi schüsch es paar här bechämt

U i ma nit scho em 5i hie abfahre, das i gnue früh ar Abekasse bi.

Shirona
07.10.2004, 10:08
Ich finds eh chli en Kack bim Ticketcorner 10.- oder no meh Bearbeitigsgebühr z`zahle !! Aber ich hoffe ja scho schwär, das es no genug Tikks hat wenn man bezeiten ins X-tra geht!!???
Jupiehh ich freu mich scho !! Das wird de Hammer.....
-ich ha ja letschti im Froschkönig wo de Stress isch cho,
fascht vor Freuid eh Träne übercho ::))

PPIIIEEESSSSS :D

James
07.10.2004, 10:11
Nei äbe we bi Zyte geisch isch das sicher kes Problem...aber i chume va Fribourg u ha ke Bock so früeh los z'fahre.

peace

reezer
07.10.2004, 10:33
Original geschrieben von James
[B]Doch...aber bi TicketCorner isch de Vorverchouf verbi u i weiss nit wo dasi schüsch es paar här bechämt

naja... wänn du über netzt bestellst, ist der vorverkauf vorbei... wenn du an eine vorverkaufsstelle des ticketcorners selbst gehst (bahnhof), sollte es sicherlich tickets haben

James
07.10.2004, 11:18
Ja, ha äbe geschter de Kolleg beuftragt ane TicketCorner z'ga, me chanim aber nit alüte u är mäudet sich o nit.

Und i ha gad ke Luscht it Stadt z'fahre, aber wenni bis hüt em NA kes Agebot ha wirdi das sicher mache :D

Merci Reezer für dInfo

peace