Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : weli stylez findet ihr gäil?

Eminem one
07.10.2004, 10:22
hey,:yo: !
Mich nämz wunder uf weli stääilz stönd ihr so?
findet ihr wäildsteil voll geil oder eher so abstrakts/nordisches zügs? Stönd ihr uf 3d steils oder meh uf simpels bombing? oder fahred ihr foll uf de wholcar style ab? oder doch ehner de character steil? oder gar de reel uster bushaltstelle flow? hä?
nämpmi so wunder.
peace:banana:

Käny
07.10.2004, 10:52
Hey, whutz up em?

Also mer vo dä TFL (TheFunkyLinepainterz) fahred momentan voll uf dä Semi-Wildstyle shish ab. Esch halt schono fett.

Aight, ben doss

Troubee
07.10.2004, 14:13
ech fende so 3d sache wie daim und mate na fresh, aber nöd sache vom delta die sind nöd origschnäl!

aber so 3d sache rocked halt scho am meischte uffeme train, vorallem wennds flügend gmalt sin und nöd abgschnitte undä... und backgraund esch am geilschtä so wiit in dschiibe ue fade mit de can wie mer mag lange....

bleebed au reeel wie TFL

stylebrünzlär
07.10.2004, 19:14
scheisse mann... verpisset eu doch eifach endli mal ihr huere idiote!

ihr sind peinlich und behinderet, mein gott.. und scheiss uf uster... zum glück wohni nur nebeddra

jayRon
07.10.2004, 19:19
Original geschrieben von stylebrünzlär
scheisse mann... verpisset eu doch eifach endli mal ihr huere idiote!

ihr sind peinlich und behinderet, mein gott.. und scheiss uf uster... zum glück wohni nur nebeddra

damn, diä chömed vo uster? wone au grad nebedrah, shit
dänn isch dä TRO! sicher au vo ihnä...?

zum thema, also 3d fläsht mi jez überhaupt nöd
und wasi scheisse find sind diä billige und tags wo überal higmacht werdet. aber so es schöns farbigs gräph uf ener graue wand oder sonerä komische blau/wiis/gelbe blechdose wo durchs land fahrt bringt mi immer wieder zum lächle, egal wellä style

stylebrünzlär
07.10.2004, 21:04
TRO = grifesee so viel ich weiss...

wiä SUF, oink usw.. wobi am oink sini styles zum teil zimli geil sind! vo wo bisch? schrib mer mal es PM

Eminem one
07.10.2004, 22:05
Aso ich find ä wi de troubee so 3d sachä am geilschte das isch für mich halt no WAHRS graff! Miteme ächt stylische fotorealismus B-Boy Character chunts dä Pärfekt! Die FX Crew Murals z Noyork, DAS sind halt no richtigi Börner da gseht mer ebä no was oldskul legändene sind, die händ äno RICHTIGS talänt und mached richtig schöns zügs jaja.
Susch findi natürli de reeli Uster Pänel Style immer no am geilschte!

peace em the man
:banana: :banana: :handclap:

freeziyoTFL
07.10.2004, 22:36
ech fend die diskussion no recht wechteg. wen d en style machsch wetsch ja ergendwie a sege was d wotsch osdrocke dors graffe. aber s chont bem aspekt vom graff-style secher o of d omständ (yard, stylesession, freestyle osw.) a. mer vo TFL hend womer noneg so kengs gse send me di semple sache dropped ond jetzt mached mer langsam chle me train-steeze. s esch halt emmer ergendwie e frag vo de stemmeg;)

stylebrünzlär
07.10.2004, 22:47
hey du komische uster het 30 000 iwohner und all sind so schnäbis wie du? in uster hani na keis einzigs normals piece gseh und wohne sit bald 18jahr da... aber wend so derb druff bisch den gang use chli go male mit dine TFL-crew homies!

vo wege keep it real und so :p idiote

Eminem one
08.10.2004, 09:39
öberflössig:(

maX
08.10.2004, 12:10
Hey Käny Du gränni... zeig mr mau e semi-wildstyle...
...zeig mr überhoupt mau was vo Dir Schnouz...

...Siech chasch ja nidmau grad schiffe... wie wosch abgah?

Izzy Tschau
08.10.2004, 13:37
mini crew fahrt voll uf wildstyle ab..

cobbez
08.10.2004, 14:55
ich find ä wild- und semiwild-style am geilschtä. so scheiss tags wo irgendwo anägsuddlet sind chani nid usstah!!!

stylebrünzlär
08.10.2004, 15:43
uster nord ?? bushaltestell weidli?? wuahah oh mann.. sind ihr diä "2dütig" vollidiote wo alles volltagget? wenn ja, mis bileid!