Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : FUCK YOU AIGHTGENOSSEN

Äffli
07.10.2004, 12:40
"jungs" so nid,

es git genau 3 möglichkeite für euch:

1. entweder disset ihr mit emene track zrugg.

d meinige wärde denn eh bildet, das isch ok, und meh seht denne wie sich das witerentwickelt. villicht kunnt widr e gegeagriff odr ah nei ihr lutschers könnet jo gar nid rappe:eek:

muuuuuuuuuaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

2. ihr kömmet uf basel und denn isch fertig grappt und denn isch fertig gredet denn gsehni wie ärnscht meinsch denn widr defitg gschleglet

3. ihr haltet eifach euri schnurre und lueget am bode wenn mir vrby laufe.

ihr wüsset eifach nid mit wäm ihr euch z.t. alleget...

florain du söttisch das ganze am beschte wüsse
"weil ych besoffen war":rolleyes:

äffli back in dä motherfucking town.

döte wo dr florain uf knü got. döte wo d lüt mien e andere benutzer wähle das meh nid merggt wär si sin...

fReEMaN
07.10.2004, 12:48
mann jätz gits scho wider n nöjiä thread mit däm bullshit!!

schrib me doch äs email - der scheiss närvt langsam so wiä dr biif zwische rennie und mory!!

iär sit doch alläs nur rätschwiibär!

Äffli
07.10.2004, 12:52
Original geschrieben von fReEMaN
mann jätz gits scho wider n nöjiä thread mit däm bullshit!!

schrib me doch äs email - der scheiss närvt langsam so wiä dr biif zwische rennie und mory!!

iär sit doch alläs nur rätschwiibär!

eigentlich hani mi jo vrabschidet vo däm forum. abr dä vorfall het mir kai anderi wahl glo...

abr egal ych wird eh gly gspeert

no eimol richtig niveaulos due...

!!!!florain nimm em aurel sine ins muul!!!!!

Gretchen
07.10.2004, 12:56
[QUOTE]Original geschrieben von Äffli
[

Mit betonig uf z.t.....
ui ui ui

RIDDIM
07.10.2004, 12:58
Original geschrieben von Äffli
eigentlich hani mi jo vrabschidet vo däm forum. abr dä vorfall het mir kai anderi wahl glo...

abr egal ych wird eh gly gspeert

no eimol richtig niveaulos due...

!!!!florain nimm em aurel sine ins muul!!!!!
Äfffli du besch wohl de lausigscht siech do enne, esch noni lang här besch no allne in arsch kroche, ond jetzt hänksch de krass basler use wo meint er chöin do alli afegge ond er chönnt alli verhaue. Hau weder ab du Pussy

sin
07.10.2004, 13:05
man du huere missgeburt was isch dis problem!
vo hiä inne hei meh aus 90% nüt drmit z tüä ...auso tues per Pm oder mail reglä du schiss! Hesch ä zimlech grossi schnurrä für so ne jungä schnuffer!

meinsch es geit nur in basu krass ab das so vorlut bisch oder was!??? gang uf Lausanne Gänf Züri Bärn Biel Solothurn isch überau z glichä je nach viertu

ds gstürm geit mi gar nüt a aber di ha scho immer scheisse gfundä und wenn es problem hesch chum uf bärn(wenns dr ds mami überhout erloub und dr ds gäud für e zug git)

metzger
07.10.2004, 13:07
nähmemer all e waffe und verschüssed eus gägesitig, de simer wenigstens real

PhrazeFive
07.10.2004, 13:08
Wie gester scho gseit...
Ich schätze de Kalmoo für das wo er macht, aber hasses wenn er was postet, dänn chömet immer all us ihrne Löcher und versuechet ihm in Arsch z'chrüche...
Jungs er isch alt gnueg und brucht hilf vones paar halbstarche nöd... So what?

Edit:

Ich wott demit nur säge, dass es eifach unglaublich isch wie die dümmste (äffli als biispiel) immer grad uf die schnellste Züüg ufspringet...

Dass de Kalmoo mit sine Ussage Recht hät staht da usser Diskussion...

nik
07.10.2004, 13:10
was söll da eigentlich wärde?
Basel against the rest oder was?

machet es jassturnier ihr luschene, als
obs nüt wichtigers gäb als was eine zu andere
seit...

ich glaub die meiste do findes eifach nur lächerlich
und ich au...also machet doch kei neui threads uf wäg
däm shiat...

*gäääääähn* chani au talkshows luege, dasch weniger lächerlich...:wtf:

suckerz

ps: SIN ... WORD UP!!!

slang!head
07.10.2004, 13:14
[B2. ihr kömmet uf basel und denn isch fertig grappt und denn isch fertig gredet denn gsehni wie ärnscht meinsch denn widr defitg gschleglet

was söll das du aff?! jetz wirsch aber fascht echli hert... defig go schlegle?!?! Pffff, mues eigentli au noed meh kommentiert werde.....

.kerYjameS
07.10.2004, 13:18
"jungs" so nid,

d meinige wärde denn eh bildet, das isch ok, und meh seht denne wie sich das witerentwickelt. villicht kunnt widr e gegeagriff odr ah nei ihr lutschers könnet jo gar nid rappe:eek:

2. ihr kömmet uf basel und denn isch fertig grappt und denn isch fertig gredet denn gsehni wie ärnscht meinsch denn widr defitg gschleglet

döte wo dr florain uf knü got. döte wo d lüt mien e andere benutzer wähle das meh nid merggt wär si sin...

rofl

Danielsson
07.10.2004, 13:19
Siech bisch würk immer ä easy Z'(Aight)genosse gsi, immer witzig, konstruktivi Biiträg, guäti Argument...

...aber das jetzt isch ds viu!

Dr Sin hets richtig gseit me aus 90% vo do innä, hei 0 Ahnung was hie gspiut wird, und das umädisset wird, obschon me gar kei Ahnig het isch dir ja ou bestens bekannt!!!

Löset die sach mau uf, wrum das hie sones Ghetto isch!

Basu vs Reezer ???
Lukee vs Reezer ???

piis

rm
07.10.2004, 13:22
äffli, das isch e aglegeheit zwüsched em lukee und em reezer. und das du de gröschd i.net kiddie bisch hesch mit dine lächerliche posts scho mehrmals zeigt, und jetz chasch nöd plötzli uf streets mache, alright?

wetsch di öppe mit es paar forum kiddies prüggle wo nöd mal sackhaar hend or what?

Onkel_Agathe
07.10.2004, 13:23
:o :o :o

it's enough...

meined ihr mit es paar posts im forum tuet mer öppis zur sach...i dem daner für irgendöppert partei ergrifed ihnä zuestimmed oder in arsch inächrüched...luegeds a weners wend.lönd die lüüt da usmachä we sies wönd und bilded eu t meinig drüber.aber glaub chum da sich die lüüt bestätiged fühled wener seged "eh du bisch en geile siech" und mir stönd hinder dir usw!segeds persönlich wenn er die personä kenned oder phalteds für eu...nu dan ich zu dem thema au mol no es statement gmacht han...!

cheerio

Jigga
07.10.2004, 13:23
er chan e grossi schnorre ha, isch halt no anonym, aber ebe wiä de lukee so schön seit, meldsch dich mit foti und adresse den wüssemer wer du bisch, muahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dirty Fifty
07.10.2004, 13:32
AK47 isch glade!!! BÄRN ISCH BEREIT FÜRE CHRIEG.. hmmm PROBLEM.. bärner si schwizer u schwizer si nöitrau...

eh ja vergässets.. aber no ä tip:

we dir bi jedem iitrag wos ums disse geit würdet äs foto vore nackte frou ahänge wüssti ou was i z tüe hät.. *g*

henusode.. witer im takt..

Fletsch
07.10.2004, 13:44
Wieso regled ihr das ganz nöd eifach per MAIL??? Oder Telefon???

Sorry aber das gezicke interessiert doch niemer.
S weiss ja eh niemer bscheid um was es würkli gaht!

Ich möcht gern wieder mal normali sache läse i dem Forum!

Merci

Mora
07.10.2004, 13:47

...disset ihr...

.. ihr kömmet uf basel...

...ihr haltet eifach euri schnurre ...

...ihr wüsset eifach nid ...

Wer "ihr"?

Mora
07.10.2004, 13:48
ahja, irgendwie erinneret mich das an:

Eamon: Fuck you

Frankie: Fuck you right back

luschtig.:)

Pleschen
07.10.2004, 13:48
git nid viel z säge usser 80% vo der user nevt de scheiss also "close" aber pronto! sorry ich schäm mi ja langsam dasi so en positivi istellig zum CH-Rap han aber d meiste vo dene "grosse Acts" sind ja alles nur so halbstarchi idiote mit me IQ vo 10!maihtlis, girly's, pussy's, weich eier ohni muhm... ja das sinder! schöne schwiizer rap *kopfschüttel*:confused:

Al Bana
07.10.2004, 13:51
Original geschrieben von Dirty Fifty
AK47 isch glade!!! BÄRN ISCH BEREIT FÜRE CHRIEG.. hmmm PROBLEM.. bärner si schwizer u schwizer si nöitrau...

ds problem hani glücklächerwiis nid! i wott niemerem i arsch krieche, abr wenns problem sötti gäh, richtigi problem, chani scho so 50 lüüt zämmätrommle? wenn ds längt.. schiss äffli chasch di lukeeeee und dr ekr o grad mitnäh, und mir machenech platt!:devil: :gun: :devilburn :shooter:

DinHode
07.10.2004, 13:57
@Aeffli

Ich glaub es isch Dir scho mol gseit worde:

IF YOU WANNE BE A MONKEY.... BE A GORILLA!!!!!

Ihr Basler sind jo so die krasse Freaks... ich mach mer glaub grad in d Hose!!! Ihr sind so was vo real... wow!!! Gönd Euch d Argument us, git's Haue... würklig cool!!! Respekt!!!

seinodernichts
07.10.2004, 13:57
Albaner,lueg i bi au debi, weil...

...de mory eine uf obergängschter macht,aber ned real,wet de mit 45 au nu so uf de bühni stoh mit sine hoor?????

...de eki am zürifäscht gseid zu de aargauer: Mer gibet zue das mer arrogant sind, gibet er aber zue das er vom land sind.Wer kunnt usem kt.ag besser gseid us wettige??Hmmm...Wer?

...de lukee behauptet, er lägi wert uf gängsters wo im knascht gsi sind usw., hey, i chönnts verstoh, wen mer in england oder i de usa lebet,aber man mer lebet i de SCHWEIZ.

Mis statement

und as äffli, du hesch minderwertigkeitskomplex und bisch grössewahnsinng.

Peace'n'Greez

sin
07.10.2004, 13:59
ds weekend aui uf basu und mir zündä diä stadt a:devilburn

guet eigentlech wott ig nur am äffli sini hüttä abfackle aber da ig nid weiss weli das es isch zündi lieber diä ganz stadt a inkl. FCB stadion(de git mau richtigi pyromanie)!

albaner brinngä ou 50 lüt mit de si mer scho 100 mit so viu cha me es schöns fürli entfache:D :kiffer:

FicDic
07.10.2004, 13:59
uf öppä 15 sitä staht bis jetzt: blablaaa bla blablabla blaablablaabla blabla blaaa blabla

odär au

mffmmfmfp mpfmffmfmmfm mpmmffpppmff ppmfmfäfmpäpff, pppmppmff mffmmfmfp mpfmffmfmmfm mpmmffpppmff ppmfmfäfmpäpff, pppmppmff mffmmfmfp mpfmffmfmmfm mpmmffpppmff ppmfmfäfmpäpff, pppmppmff mffmmfmfp mpfmffmfmmfm fmmmff, pppmppmff mffmmfmfp, pppööö, mffmffmmfmfp mpfmffmfmmfm mpmmffpppmff

danmaster
07.10.2004, 14:02
hey aightgenossä calm down!!

aber äffli spilsch eine uf ganz krass he........hends di eigentli scho ufgno i dä gang?! oder wa muesch do eigentlich bewissä mit dem?!

that's too much.........people slow down and relax and role a joint and lay back.:kiffer:

[kayoz]
07.10.2004, 14:03
we dir bi jedem iitrag wos ums disse geit würdet äs foto vore nackte frou ahänge wüssti ou was i z tüe hät.. *g*

:lol:

Spitfire
07.10.2004, 14:03
..........................................:o :hmmm: ..........................................:rolleyes:......................... ... :confused: ......................:headbang:...................... :topicsuck

:dance:

Danielsson
07.10.2004, 14:08
Original geschrieben von sin

guet eigentlech wott ig nur am äffli sini hüttä abfackle aber da ig nid weiss weli das es isch zündi lieber diä ganz stadt a inkl. FCB stadion(de git mau richtigi pyromanie)!

albaner brinngä ou 50 lüt mit de si mer scho 100 mit so viu cha me es schöns fürli entfache:D :kiffer:

Ou jaaaa, dä fucking FCB chani sowieso nid ha!!!hehe

Aber isch ja glich...!

piis

P.S. CH-Rap isch langsam aber sicher für nüt me...lächerlich!!!

Pablo Escobar
07.10.2004, 14:18

aber ebbe dir sind jo kei düüt besser...oder was söll dä bullshit wo du do usselohsch...klar isch dä thread fett unnötig aber,das äffli e basler isch miend ihr jetzt grad so usnütze für so ne "alli gege basel"-aktion!!!

also kömmet mann, kömmet...und versuech mol d'stadt oder s'stadion az'zünde..was du für scheisse lallsch....und denn nochhär heissts wieder "isch ironisch gmeint gsi"...sin & danielsson und alli wo do so krass drigsschribe händ, ich will mi scho gar nit erst imische, aber haltet euri frässi...es schint so dass ihr ächt kei ahnig hend vo basel sunscht würde dir nit so ne grosse klappe ha und dr stark markiere!!!!

ps: @ banned-äffli, unnötig dass du di au no drimischisch, aber wenns plötzlich heisst "...ühh, die basler sin jo so scheisse, asolzial und könne nur immer drischloh, blablabla"...stimmt jungs, stimmt, kömmet händ eh frächi schnurre zu uns, aber bitte ins gsicht, und nähmet ruhig alli kollege mit...and let's see

peaze to y'all

Danielsson
07.10.2004, 14:22
Original geschrieben von Pablo Escobar
also kömmet mann, kömmet...und versuech mol d'stadt oder s'stadion az'zünde..was du für scheisse lallsch....und denn nochhär heissts wieder "isch ironisch gmeint gsi"...sin & danielsson und alli wo do so krass drigsschribe händ, ich will mi scho gar nit erst imische, aber haltet euri frässi...es schint so dass ihr ächt kei ahnig hend vo basel sunscht würde dir nit so ne grosse klappe ha und dr stark markiere!!!!

Mir schriebe nur dr genau glich figg dri wie dr Äffli, auso shut up!!! (nur isch üses ironisch gmeint gsi, du knödel) :D

Lies mau si Thread-Titel, wenn dir dört nüt uffauht de verkriech di irgendwo i dim Rhy!

fazit8
07.10.2004, 14:24

äääähmmmm.....luschtige fred...

mit wievill lütt chömmeter?
wenn chömmet ihr?
wo chömmet ihr aa?

dummschwätzer!

Al Bana
07.10.2004, 14:29
aui söuä ufhöre vraugemeinere! pablo du weisch genau das i nüt gäg basel ha, mi bescht kolleg vo früächär isch im ne heim z'basel und i kenne o no paar mc's vo dert ( paolo z.b.) .. wiä o immer, höre mr uuf stusse! i ha nur vom äffli gredt und sine beschissnige kollege: wenn dr irgendwie schwiizwiit chrieg weit, chöi mrs iirichte, abr ja i würd eifach ä grosse boge um thun u bärn mache, wüu hie geits definitiv ab wenn so pisser müässä meine si sige da di grosse!

peace

sin
07.10.2004, 14:39
Pablo Escobar du versteisch ou nüt mann.

ja eh isches ironisch gmeint gsi muesch di ja nid grad apiss füehle... brönnä dini schöni rhystadt mit pharma industrie scho nid abe ha bessers z tüä aus mi bi so scheiss izmischä! isch nur wäg em mongo affli gsi das ig ds no gschriebä ha mit bezug uf sin thread pyromanie jetzt oder nie....aber äbä isch mängisch schono schwirig!
übrigens würd i mi ja wiedersprächä guet ds merksch haut ou nur wenn mis erschtä post gläsä hättisch!

nimms ärnscht oder nid isch mer scheiss egau

struubiskillz
07.10.2004, 14:47
Original geschrieben von fazit8
mit wievill lütt chömmeter?
wenn chömmet ihr?
wo chömmet ihr aa?

glaub mrs asoziale front basel erwartet euch den und organisiert ä nätts willkommensfest......:no:

p.S: was isch basu?!:hmmm:

Pablo Escobar
07.10.2004, 14:48
Pablo Escobar du versteisch ou nüt mann.

ja eh isches ironisch gmeint gsi muesch di ja nid grad apiss füehle... brönnä dini schöni rhystadt mit pharma industrie scho nid abe ha bessers z tüä aus mi bi so scheiss izmischä! isch nur wäg em mongo affli gsi das ig ds no gschriebä ha mit bezug uf sin thread pyromanie jetzt oder nie....aber äbä isch mängisch schono schwirig!
übrigens würd i mi ja wiedersprächä guet ds merksch haut ou nur wenn mis erschtä post gläsä hättisch!

nimms ärnscht oder nid isch mer scheiss egau

ja eh klar, ischs ironisch gmeint xi...ebbe..:rolleyes:

Dämon
07.10.2004, 14:49
Original geschrieben von Danielsson
Ou jaaaa, dä fucking FCB chani sowieso nid ha!!!hehe

Aber isch ja glich...!

piis

auso bim st. jakobs park niderbrönne bini au am start! =)

ch-rap isch scho lang für nüt me z bruche. isch eifach aues nur no lächerlich und es nimt forme a wie in amerika.

ch-räp in prozänt:

80% RÄPresenting (mini stadt isch diä geilschti, mini cruu figgt aues)

10% sinnloses umegedisse (eifach WACK)

5% tschiggy scheiss

und diä letschte 5% mache kuule, chillige sound!

troibal
07.10.2004, 14:52
okay ich gib au no min senf dezue....:wixer2:
:banana:

sin
07.10.2004, 14:53
ja hesches jetz gschnaut oder muess igs no einisch erklärä
das ig nid beabsichtigt ha dini ach so schöni u krassi stadt abezbrönnä!

Saiky
07.10.2004, 15:02
hey sorry aber was gaht??????????????

jedä schnurrt dävo, dasser dä krassischt seg, dasser us dä krassischtä schtadt chämi..in basel prüglez di anschiinend abä..in bärn schlönz di z'tod..ey was lauft..MIR all chönd tammi froh si dassmer idä schwiiz genau sotig sache "nöd" händ..oder würeder, wänner im irak würded läbe, au na über sonen schtuss dis(s)kutierä????
und vo wäge ich chan 50 lüt uftriibä..was söll das wieder??? händ "ihr all" dä sinn..d'philosophie vom rap vergässe??? läck du mier..lissed mal, was ihr eigentlich so schriibed...
ma rap isch dazue da, um z'zeigä wär dä "besser" isch..dä besser i dem momänt..und nöd 4eva!!! rap hät niveau..wills um verbalität..um intelligänz..um wortphrase gaht..ebä niveau..aber was da ine postet wird, hät absolut kä niveau!!!!

MA MACHED ÄN THREAD UF, WOMER Ä NAND LOBE CHAN, DA WÄR MA ÖPIS!!!!

- anderi wäred froh hettez oi-i problem..und ihr hüüled oi da s'härz us miterä maske vo matcho-haftem getue.....:( entüscht..:( schwär entüscht...

SCREWD
07.10.2004, 15:06
wieviel pünkt zellt snäll ??? 14 oder??? hmmmm

Dirty Fifty
07.10.2004, 15:06
bum tschakka lakka hia komm'n di mitschnakka

.kerYjameS
07.10.2004, 15:08
Original geschrieben von Danielsson

scho mal für ööpis gsi ? hani ööpis verpasst ? :blingblin

Pablo Escobar
07.10.2004, 15:11
Original geschrieben von SCREWD
wieviel pünkt zellt snäll ??? 14 oder??? hmmmm

jo 14...hehehehe

Cerberus
07.10.2004, 15:12
Peace out as äffli!!!! Word! Die meischte do inn riisse d Frässe vüu z wit uf ohni z wüsse mit wäm si figge!! :wurm:

SCREWD
07.10.2004, 15:12
also demfall, ich wär au für e jassturnier, wenn ihr sunnst nüt chönnet *g*

poetical
07.10.2004, 15:21
:nuggi:

SCREWD
07.10.2004, 15:23
Original geschrieben von Cerberus
Peace out as äffli!!!! Word! Die meischte do inn riisse d Frässe vüu z wit uf ohni z wüsse mit wäm si figge!! :wurm:

naja, ich lueg halt die chicks vorhär immer genau au, bevor ich se klar mach ;)

spak
07.10.2004, 15:40
it's getting gay up in here

StimpeKutz
07.10.2004, 15:54
Original geschrieben von FicDic
uf öppä 15 sitä staht bis jetzt: blablaaa bla blablabla blaablablaabla blabla blaaa blabla

odär au

mffmmfmfp mpfmffmfmmfm mpmmffpppmff ppmfmfäfmpäpff, pppmppmff mffmmfmfp mpfmffmfmmfm mpmmffpppmff ppmfmfäfmpäpff, pppmppmff mffmmfmfp mpfmffmfmmfm mpmmffpppmff ppmfmfäfmpäpff, pppmppmff mffmmfmfp mpfmffmfmmfm fmmmff, pppmppmff mffmmfmfp, pppööö, mffmffmmfmfp mpfmffmfmmfm mpmmffpppmff

*WORD*

you guys are just funny

maraz
07.10.2004, 15:56
Original geschrieben von Pleschen
git nid viel z säge usser 80% vo der user nevt de scheiss also "close" aber pronto! sorry ich schäm mi ja langsam dasi so en positivi istellig zum CH-Rap han aber d meiste vo dene "grosse Acts" sind ja alles nur so halbstarchi idiote mit me IQ vo 10!maihtlis, girly's, pussy's, weich eier ohni muhm... ja das sinder! schöne schwiizer rap *kopfschüttel*:confused:

http://www.aight-genossen.ch/forum/images/icons/icon14.gif

... hinter breite hose si si weich u zerbrächlich"

.. und Äffli, red ned vo "mir" und "ihr" red vo du und ich

drosselbart
07.10.2004, 16:09

ohni für öpper partei z'ergriffä würdsmi ebä scho wunger näh wär de do drhinger isch??? u finges ehrlich gseit chlei sehr schwach nur vo däm z'redä, aber nid z'sägä mit wäm dassmä de würd figgä! naja..
:rolleyes:

sha
07.10.2004, 16:12
heilige scheisse - aightgenosse esch glaubs ächt en buure-hip hop-veräin...

FicDic
07.10.2004, 16:19
nö, buurä hettäd nöd so problem... städtlär händ so problem... :D

@screwd: ja, snell isch 14 wert... abär nur wännt mit trumpf spillsch...:p

s'lohnt sich eh nöd würklich uf dem forum übär hip hop z'redä... wännär wänd scheiss usälah, dänn möchäd das bi dä politik:D detä hät eh niämärt ä ahnig vo was das er schnurrt, abär all tüänd ä so als wüsstäd's äs bessär... vo dem her...

so, s'isch ziit für mis guät nachtgschichtli... odär au guät nacht gschichtli odär ächt doch guätnachtgschichtli?

what ever... isch öppä so interessant wiä de beef da:kiffer:

drosselbart
07.10.2004, 16:25
so, s'isch ziit für mis guät nachtgschichtli... odär au guät nacht gschichtli odär ächt doch guätnachtgschichtli?

auso es heisst s'guetnacht-gschichtli mitem dr. snöggler:D

what ever... isch öppä so interessant wiä de beef da:kiffer: [/B][/QUOTE]

aight!

Mora
07.10.2004, 16:26
Eamon says:

Fuck what i said it dont mean shit now
Fuck the presents might as well throw em out
Fuck all those kisses it didnt mean jack
Fuck you, you hoe, i dont want you back

Frankie says:

Fuck What I did, was your fault somehow
Fuck the presents, I threw all that shit out
Fuck all the cryin' it didn't mean jack
Well guess what yo, fuck you right back

:D :D :D :D :D :D :D

Beatnik
07.10.2004, 16:49

Statt en HOT CHICKS Thread en HORNY DISS Thread, hr hr:D

I.C.S.
07.10.2004, 17:29
"jungs" so nid,

:D

Dirty Fifty
07.10.2004, 17:39
Original geschrieben von Beatnik
Statt en HOT CHICKS Thread en HORNY DISS Thread, hr hr:D

und wieder het eini vo mine super-idee ä grosse erfoug.. *gg* äs git ä horny diss thread... i liebe mi iifluss uf dere homepage..

asteriscsme
07.10.2004, 17:44
http://home.broadpark.no/~osather/nomilk.swf

1000 mal den diss track wert :brille:

subtile
07.10.2004, 17:50
jääääs händers langsam mit dem gedisse... langsam sehnis ächt nüm i...
*vondengummiwändenabprall*
simmer indr puk odr was?? :rolleyes:

relax, n jus chill

mc rassko
07.10.2004, 17:51
äffli, ich glaub du häsch jetzt mit dem thema mal en forumurlaub verdient. hoffentli häsch jetzt alles gseit und chunsch nüm zrugg is forum

Rest In :hippie:

Fletsch
07.10.2004, 18:17
Original geschrieben von asteriscsme

Haha isch doch geil gmacht! Und d Hermits sind übrigens n riese Hit gsi bi eusne Eltere :D

[Kampf(V)ilbe]
07.10.2004, 18:34
"jungs" so nid,

du bisch aber en härta siech... i muess jetzt glaub gad mini pampers wexla!

was mischisch di du eigentlich auno i de beef ih? willsch auno chli fame ab übercho du pussy... hesch echt wieder müessa zruggcho bubi!? verreis wieder zrugg uf d'bäum!

ach was schrieb ich eigentlich do no ina, het jo eh kein sinn: grossi schnorra ufrissa und d'anonymität vom internet nutza :no:

aber chasch mir gern mol pm mit adressa und so schrieba, aight?

drosselbart
07.10.2004, 18:53
Original geschrieben von asteriscsme

he vo wäm isch das lied in original??????????
?????????????????

Fletsch
07.10.2004, 20:02
Original geschrieben von drosselbart
he vo wäm isch das lied in original??????????
?????????????????

Herman's Hermits - No Milk Today

Ob's namal e Version git weissi nöd.

slick
07.10.2004, 23:05
"jungs" so nid,

wetä aightgenossen so scheisse finsch, wieso postisch de no hie?

Lartscho
07.10.2004, 23:40
hou ab du huur! *g*

slick
08.10.2004, 01:06

dr fäler isch nume das z äffli d frässe genau so wit ufrisst! u d anonymität vom internet genau so nutzt!

seemaa
08.10.2004, 10:34
Original geschrieben von Samichlous
dr fäler isch nume das z äffli d frässe genau so wit ufrisst! u d anonymität vom internet genau so nutzt!

dänn unternähmed hald öpis gäge die anonymität, jede genosse muess sin ganze name, adrässe, telefonnummere und d'schuehgrössi aghä. natürlich au no es aktuells foti, e kopie vom pass an reezer schicke, und bi de amerikaner fingerabruck und dna-analyse mache lah

Stylebock
08.10.2004, 19:39
fuck nomol hend iar eigentlich überhaupt nia öppis bessers ztua??? i han kai Arbeit aber find sicher a bessari Beschäftigung als dä Schwachsinn do dinna...

schribend eu gägasitig euri Näma, Adressa usw, machend ab und verhauend/verschüssend eu, was au immer...

yeah Basel ruled - nei Züri isch geiler - nei Bern rockt...sinder alles Kinder oder was??

Äffli, gohsch, kusch wieder, gohsch, bisch wieder do...wenn mit da Lüt as Problem hesch denn schlohn entweder alli ab oder schrib aifach nütmeh do inna, do weiss niamerd wer dr ander isch ( mit wem ma sich aleit ) ... dSchnorra ufrissa tuat eh jeda 2ti und dummi Sprüch lisisch dia ganz Ziit, wenn öpper zu sensibel für das anonyma Gehate isch denn söller an Abflug macha aber nit allna uf da Sack goh...

bin bald au so wiit dass i mi verpissa...huara verdammta Kindergarta, sgit spaar Lüt wo i schätza, dia wüssend das au...dr Rest sind klini Pisser, und sgoht nur um Kindereia wo iar alli drüber stoh söttend...

Beatnik
08.10.2004, 19:48
Original geschrieben von slanGRover

bin bald au so wiit dass i mi verpissa...

Also du bliibsch bitte da, he he, ich bruche für mini "chillige ich han grad nüt bessers vor und ich hängs jetzt mal da" Stunde doch au mit dir Teile da inne:D

Stylebock
08.10.2004, 19:56
Original geschrieben von Beatnik
Also du bliibsch bitte da, he he, ich bruche für mini "chillige ich han grad nüt bessers vor und ich hängs jetzt mal da" Stunde doch au mit dir Teile da inne:D

hehe..genau wäg so Lüt wia diar würi bliiba Mann :D

Beatnik
08.10.2004, 20:02
Original geschrieben von slanGRover
hehe..genau wäg so Lüt wia diar würi bliiba Mann :D

Chum doch 30 Oktober au uf Schliere ad Party vom Def! Gitt sicher no e Open Mic Session!!!

gimma
08.10.2004, 20:20
nö. 29. slangrover am battle in zizers ;-)

Stylebock
08.10.2004, 20:24
Original geschrieben von gimma
nö. 29. slangrover am battle in zizers ;-)

jepp du :D hesch min Nama hoffentlich richtig gschriba uf am Flyer? slanGRover ... hehe... und jo, i gohn di go wähla Gian Marco :D

@Beatnik...vilicht kummi jo glich no...mim Def a Session wär geil, je noch dem wia früah dassi ussakeia in Zizers :-)

sorry für OFFTOPIC...

one8seven
10.08.2006, 11:01
wo ist das äffchen:confused:

tbo187
10.08.2006, 11:06
Original geschrieben von one8seven
wo ist das äffchen:confused:

affesex halt, chli go lüüt begrüesse

crazeebo
10.08.2006, 11:11
chammer öpper äh zämefassig gäh.....de schizzle ische eifach tl/dr:(

aber hät meh hits innerhalb gar kei ziit als all andere promotion threads!

wäg de zämefassig......totzdem lieber nöd

reezer
10.08.2006, 11:13
schreib doch wenigstens was schlaues oder passendes rein wenn du schon zwei jahre alte threads ausgräbst...

*close*