Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DJ Tomekk presents Lil´ O...

Earthworm Jim
09.05.2004, 14:06
hender de shizzle metbecho? ha jez grad s erscht mal vo dem mutant ghört... voll däne.

cha mech eifach ned drah gwöhne, dass en 11 jährige so imne videoclip umepost:rolleyes: guckst du hier, clip chasch au luege (http://www.sat1.de/musik/starsearch2/news/allg/08507/)
meinige send gfragt!

peez

music_head
09.05.2004, 14:16
spätischtens wenner elter wird und afangt kiffe, verhägter sini karriere...nei ich fins scho chli gay aber ebe, abwarte und tee trinke:D

[Kampf(V)ilbe]
09.05.2004, 14:31
boah de chli isch jo voll de hammer!

shit wo chama cd chaufa?

daaaamn de dj tomekk isch scho de geilschti id dem hiphop biz

:p :gay: :lol: :echtschwu :hiphop:

mIkRoFiL
09.05.2004, 14:34
daaaamn de dj tomekk isch scho de geilschti id dem hiphop biz

:D :D :D

ironie puur!

PsyKez
09.05.2004, 14:59
THE MONEY

ich nimme ne nid ernscht...... der kleine tut mir leid...

mIkRoFiL
09.05.2004, 15:11
Original geschrieben von PsyKez
THE MONEY

ich nimme ne nid ernscht...... der kleine tut mir leid...

soeine cha eim nor leid tue...!

rm
09.05.2004, 15:20
vom tomekk verwunderet mi gar nüt me sit tu mir den gefallen und bleib gangsta chamer de eifach nömme ernscht neh, und de sido im clip isch ja wohl de gröscht gegeschpruch wonni jeh gseh han, zersch immer über ghetto redä und nacher bim tomekk video inehüpfe und uf 11 jörigi hoseschiesser go aschtosse...

4053ler
09.05.2004, 15:25
Original geschrieben von jaz-o
vom tomekk verwunderet mi gar nüt me sit tu mir den gefallen und bleib gangsta chamer de eifach nömme ernscht neh, und de sido im clip isch ja wohl de gröscht gegeschpruch wonni jeh gseh han, zersch immer über ghetto redä und nacher bim tomekk video inehüpfe und uf 11 jörigi hoseschiesser go aschtosse...

Do hesch scho rächt, so öppis ha ich au grad welle schriibe. Aber wie sait dr Tomekk so schön "Ich lebe für HipHop"

mIkRoFiL
09.05.2004, 15:37

was?

dä chamer scho siit ziemlech länger ziit nömm erschnscht näh...

gohne beat mugge und ne als eignige bezeichne,und die collabos...ach esch dä scheisse worde!

piis

Earthworm Jim
09.05.2004, 19:48
Ein Vergleich zu Eminem ist nicht übertrieben, Lil´O´s Verbalakrobatik hat die Energie einer Hochstromleitung Detroits und das bemerkenswerteste an diesem Wunderkind: Er schreibt seine Texte selbst!
sat1 esch experte in sache hiphop, NO DOUBT! :no: :no: :no:
esch scho peinlich, wenn sone hoseschisser scho reimt, wienen böse bueb...:rolleyes: :o
das macht mech aggro (http://www.sandman.net/gfx/spoa/punch.jpg) ech wörd de zwärg am liebschte verprügle (http://home.uchicago.edu/~xxu3/ww-punch.jpg) und sini ganz familie (http://www.bestreadguide.com/branson/images/20030605/punch.jpg) :rolleyes: :p :D :D :D

peazen

various
09.05.2004, 19:57
arm. aber jedem das seine....

Luciano
09.05.2004, 20:04
haha
so luschtig mit dä kettlä im muhl
im videoclip da verchrampftä hiphopimage, aber sgeilschtä stoht io im bericht: Ein Vergleich zu Eminem ist nicht übertrieben, Lil´O´s Verbalakrobatik hat die Energie einer Hochstromleitung Detroit.

Io klar, er isch sicher glich, wenn nöt besser als dä Eminem
haha
:rolleyes:

Luciano
09.05.2004, 20:07
Da Bild sich eifach zu luschtig
Tomekk isch scho immer än schluch gsi

Cyclone
09.05.2004, 20:09
hm... sido macht au mit staht wiiter unde.... hmmm:hmmm:

nobra
09.05.2004, 20:14
jo sido macht mitem tzomekk jetzt sache dä bu wechslet zu universal..
yeh alle sind jetzt aggroo stressed out

scope
09.05.2004, 20:29
tomekk het uf der SIDO -MEIN BLOCK maxi e remix gmacht. chunt huere schreg ine eine wi tomekk mit aggrojungz...

leider hani sit "ichlebefürhiphop" oder "from NY to germany" nüt normaus meh vo ihm ghört...

big_samy
09.05.2004, 22:02
dr tomekk macht sim namä wider aui ehr... gott isch dä scheisse :D !!

ilfuror
09.05.2004, 22:23
ja de tommek suugt definitiv;
aber im Hip jop isch doch immer wider genau das de konflikt dass die wo scho länger debii sind die jüngere nöd akzeptiered-und denn rege mer eus uuf über das ,aber wenn denn en 11 jährige chunnt und meint müssi afoo rappe denn mache mer wider genaus gliche-eifach schizophren-schliesslich derf er das sicher.
klar isch es schief so en zwerg im ene clip zseh aber nur wills ungwohnt isch und er e höchi stimm,was normal für sis alter isch, hät isch es grad scheisse?
schliesslich er het für en 11-jährige en derbe flow;besser als mengi wo da ihri künst ineposted und sicher es paar jährli meh uf em buggel hend.ier hend wahrschinli mit 11 nonig emal gwüsst was (Kommerz-)Hip hop isch(schliesslich weiss es das baby au chum;was hip hop isch).Aso überlegeds oi namal ohni eifach voreilig öppert beurzteile.das nennt mer e objektivi Aasichtswis....:hippie:

eSkimO
09.05.2004, 22:28
es wird au nöd de lil o beurteilt minere asicht nah!
das isch es ganz es klars statement gäge di pervers vermarktig vo öpis wo mir am herze liit wäni säge "scheiss tomekk track"...de chli isches arms verdammts opfer...het nöd irgendson gäldgiirige scheisstvfutzi d sändig star search erfunde het de still güebt und güebt dehei und wär mit 18 de krassischt huere mc gsii...oder en depp...aber jetzt ischer de mongo und de tomekk ischen scho lang...und chance uf ahseeh händ us minere sicht beid keime!...punkt

ilfuror
09.05.2004, 22:29
...wo er recht hät hät er recht:)

nobra
09.05.2004, 23:01
scheisse wen en 11jöhrige scho besser rapt als die ganze schwizer scene.. whut?! hahah

snub
10.05.2004, 21:49
ja klar... schriibt alli teggscht sälber und so'n scheiss...
würdmi nöd mal wundere wenn das alles digital nachbearbeitet worde isch..
wenn sis mami de track ghört wirdsi sicher hässig! ;) :p

LAN
10.05.2004, 22:23
was stusseter, rappe chaner, ohni zwifu. und nachebearbeitig... dr flow chasch nid bearbeite und dä isch eidütig vorhande.

duke_one
10.05.2004, 22:41
haha... das ganze chamer nöd würkli ernscht neh!

was de tomekk abelangt:
de hät's anschinend jetzt nötig, mit chline kiddies sis gäld z'verdiene, da ja süscht kein einzige einigermasse vernünftige ziitgenoss mit ihm wot ufnäh...

und zum hoseschisser:
teggscht säber gschribe? das ich nöd lache...
vo wäge bitches figge und die fette "caterpillars" sööge, vilicht i 10 jahr dänn mal...

aber es immerhin no besser als wie de diddy e rnb version vo "ready or not" usezbringe...

peace

aXionJaXion
10.05.2004, 22:43
verdammt....i kann dä scheiss nidamol aluaga! Help! (scheiss mac);)

LAN
10.05.2004, 22:48
Original geschrieben von duke_one
haha... das ganze chamer nöd würkli ernscht neh!

was de tomekk abelangt:
de hät's anschinend jetzt nötig, mit chline kiddies sis gäld z'verdiene, da ja süscht kein einzige einigermasse vernünftige ziitgenoss mit ihm wot ufnäh...

und zum hoseschisser:
teggscht säber gschribe? das ich nöd lache...
vo wäge bitches figge und die fette "caterpillars" sööge, vilicht i 10 jahr dänn mal...

aber es immerhin no besser als wie de diddy e rnb version vo "ready or not" usezbringe...

peace

jo ds wäg de texte hani o dänkt... leider hanise niene gfunde zum nacheläse, ha drum e frag: Irgendeinisch erwähnter dr Mykill Miers, was stusster über dä?

tomekk suckt würklech, aber macht haut teilwis scho bündigi beats. from ny to germany, wär rappt dert aues? ha dä träck scho ewig lang und hane aber nie nöime gseh oder so und o nüt gfunde drüber im netz.

katensky
10.05.2004, 22:53
ja ich mus halt au zuegäh dass ich de tomekk früener au no fläshig gfunde han. und wämmer ehrlich sind chasch ja au hütt nüt gäge paar vo sine (alte) beats säge.

uf 'from ny to germany' rapped glaub de flavor flav und de afrob.

big_samy
10.05.2004, 22:54
Original geschrieben von eSkimO
es wird au nöd de lil o beurteilt minere asicht nah!
das isch es ganz es klars statement gäge di pervers vermarktig vo öpis wo mir am herze liit wäni säge "scheiss tomekk track"...de chli isches arms verdammts opfer...het nöd irgendson gäldgiirige scheisstvfutzi d sändig star search erfunde het de still güebt und güebt dehei und wär mit 18 de krassischt huere mc gsii...oder en depp...aber jetzt ischer de mongo und de tomekk ischen scho lang...und chance uf ahseeh händ us minere sicht beid keime!...punkt

ja, dä arm bueb wird mau no merkä dasers säch mit derä casting show und mitem tomekk vou versout het... arme siäch :D !

LAN
10.05.2004, 23:09
versiechet? vilech bi aune "reale underground hiphoppers" aber sicher nid bir masse...

und wener de e Job suecht wener erwachse isch, de wirdne o niemer erkenne wüuer sech veränderet het. isch doch chill

thx @ katensky

mc rassko
11.05.2004, 14:20
tu mir den gefallen und bleib pädo, featre mit kiddies und em sido!!!:D

Map
11.05.2004, 14:25
Einisch meh Glägeheit für passendi Wort vom Meischter:

"Over 80 million records sold/
And I ain't had to do it with 10 or 11 year olds "

Dre; Say what you say (The Eminem Show)

4132
11.05.2004, 14:27
hoffentlich hetz bitchez im video...und dr trooper wo faxene macht....

denn ka me au no über das lache...

dä klaini isch sicher so wie dr lil bow wow...

sau cool "puppy love"

nai ächt...tomekk wie tief willsch no sinke?

gunner
11.05.2004, 14:58
tomekk & sido... einä verschissnär wiä dä ander... dr tomekk hät ja scho mal eiszwei geili träcks odr zumindest äs paar cooli beatz gemacht abr ebä, was zellt isch under anderem aud gegäwart... und ebä... han diä beidä grad letschti uf mtv xeh...dr'sido hät live performt - natürlich mit maskä - ey ächt aggro wow nümmä nüt - und dr tomekk isch am umähüpfä xi... han dän gfundä äh, was machäd ez diä einä uf kolleg und so...:hmmm: und voila, tatsächlich... das isch scho jetzt diä bescht kollabo us dütschland i däm jahr... :p shit fahräd mir diä typä us... chans eifach nöd ernscht näh... ächt wack diä typä! und dän no dr träck mitäm chlinä bueb...:wtf: dä hät doch ein adr schüsslä!

subtile
11.05.2004, 15:50
yeah mega glaubwürdig sone 10 jährige rappt englisch und redet über "motherfuckers" und "shotguns" und so witer.... sini mueter jo...

finds rächt arm wieme sone kleine bueb wos nonig mol checkt so hart cha usnütze

LAN
11.05.2004, 19:38
nüt usnütze. ds meint dä ärnscht, sowit er das cha verstah i sim alter und uf sim niveau...

mediali beiflussig

freestyle-girl
06.06.2004, 16:14
naja...jedem das seine!

scope
06.06.2004, 16:30
dr beat fingi geit rächt ab. rappe chanr für 11 nid schlecht. git viu MCs wo über 25 sii u nid viu besser rappe aber glich scho etabliert im biz sii...

Wryter24
06.06.2004, 17:00
ganz ehrlich de chli rappt erstens mol geiler als 80% vo de möchtegerns do inne de het scho uf de starserch bühni grappt.

Zweitens chans jedem egal sii was de tommekk macht wieso stresst euch das so sinder nidisch?

drittens isch de chli halbe Irländer also drum englisch sini Muttersproch.

Wenn ers scheisse findet wieso verchauft den de Tommek 5 Millione Platte.

Wenns eu ned passt umzappe umschalte ned anelose so eifach isches

Fuck haterz wo ned mol en zweizeiler recht übers mic bringet.

So gshets us nehmet eu selbst a de Nase und schnorret ned immer soviel süsch mir demotapes schicke wenner wend bewiese dases ned so isch.

Ich mag de chli nund ich mag sin Flow und seg numme Bigup vo beide well de tomekk het nie en hehl druss gmacht das er wett stutz verdiene.

Lieber mol nochli ufem sido umehacke wo jo so undergroundig isch das findi viel ärmer die masche und viel wo do inne gschrieb hend sind jo so krassi aggrofans weisch strictli underground und ich zieh mich voll HipHop ah Losers

lizzle mizzle
06.06.2004, 17:03
shiiiiiiit...das isch d herti...ich ha selte öpis schlechters ghört wie das...da isch ja de lil bow wow besser...haha...eifacht nur peinlich:wtf:
aber ich muen sege, dass de chlii eifacht null und nüüt defür chan...ich meine wenn sini karriere fertig isch, und das wird glaubs nöd allzu lang duur, denn ischer sicher schwer enttüüscht...und das i dem alter!!!

Wryter24
06.06.2004, 17:04
Ich weiss das de Text jeze wieder für Zündstoff sorgt aber wüsseter ich such kei Kollege und jede wos stresst sell jetzt sini meinige anneschriebe oder sell sich gedanke mache wieso das en stresst villicht wells en fakt isch?
Und wer mich ned mag egal göhnd mir usem weg oder segets mir aber ich ändere mich ned für eu.

Fletsch
06.06.2004, 17:18
äääh was man. das isch eifach nur scheisse!! Super 5 Millione Platte verchauft a irgendwelchi deppä wo au a Britney Spears Konzert gönd und na Backstreetboys natruured!!?

Die Text schriibt de Chlii sicher nöd selber und wenn de Tomekk das ganze 50 mal vorrabt checkt au sonen Hoseschiiser dä flow!

Was passiert nume mit HipHop...

AiGhTgeNoSSiN
06.06.2004, 17:20
Tüsch ich mich oder hät dä Chli mal was vom Master P odr so bracht i irgend sonrä beschissnä dütschä Sändig à la "Superstar" odr so!? Det hanen nämli no saulustig gfundä!!! abr dä Clip hani erst grad gestr uf MTV xeh und nei sorry, findi scho chli schlimm..

Wryter24
06.06.2004, 17:25
Fletch na und hesch sgfühl das intressiert nebert?

Big_Chili
06.06.2004, 17:28
Sprichwörtlich: Chinderkram.

Fletsch
06.06.2004, 17:30
Original geschrieben von Wryter24
Fletch na und hesch sgfühl das intressiert nebert?

Ja dich interessiert de Hoseschiser anschinend! Finds cool wenn du uf die Tracks flashisch! :wtf:

I_M_F
07.06.2004, 11:55
Ok. für nä 11Jährige rapt är no guet.
Ich ha aber nit s Gfühl, dass sich dä Chläi mitm Inhalt vo sim Lied würklich cha Identifiziere und alles begrifft wo är seit. S meischte wo är verzellt hetr sicher im Färnseh gseh.
Aber mä set ihm ä Chance geh, eifach nit so.... Nur äs Bsp. Ich dänk mä seht scho gewaltigi Unterschied zwüsche sötignä wo künschtlich (durch Shows) vo eim Dag ufe andere gross use cho sin und sötignä wo würklich hart für ihre Plattevertrag hän müesse kämpfe, wo ihri Text usm Härze gschriebe hän und nit eifach irgend äs Liedli abesinget.
M_F_G: I_M_F

[kayoz]
07.06.2004, 12:02
also ech ha jo des vido letschti mol im tv gseh ond be am afang voll ned öberrascht gseh.
dä chli skittle hed niidlos en zemlech suuberi ussproch, aber leider werd är i dem video zo öpisem gmacht, wo är eifach ned esch (maybe a 2nd lil' bow wow)...

jo, uf jede fall ben i ned öberrascht gseh, dass de dj tomekk sech uf das niveau abeloht om gäld z'scheffle aber SEHR öberrascht ben i gseh, won ech gäge ändi vom video de sido met emene barby am shake gseh ha...klingt komisch, is aber so :hmmm: :D

nico
07.06.2004, 12:16
aso ich han de chli letschti chönä bim durä zäppä bi de dome gseh... :schlecht wow krass de siech! und denn het er no en mega "freestyle" anegleit... und mit dem freestyle het er gad de "kuul typ" alexander agsaight :rolleyes:
naja das ganze isch höchstens recht amüsant aber ich weiss nid mol öbs das isch...

Toratelli
07.06.2004, 12:51
egal wie alt er ist. wenn ers kann, soll er was daraus machen. mit tomekk zusammen wirds halt kommerzhaft, und macht mehr tomekk weiter berühmt als ihn.

das tomekk scheisse ist, und mehr sich ins rampenlicht stellt, statt die mc's welche für ihn rappen, ist ja bekannt. über den textinhalt lässt sich streiten, aber bei tomekk liedern schaut eh nie jemand auf den text, da es nur kommerzleute hören. und welcher kommerz hat schon anständige texte??

Danke das du mich auf meine schlimmen fehler aufmerksam machst...

Aurel
07.06.2004, 12:58
Original geschrieben von Toratelli
egal wie alt er ist. wenn ers kann, soll er was daraus machen. mit tomekk zusammen wirds halt komerzhaft, und macht mehr tomekk weiter berühmt als ihn.

das tomekk scheisse ist, und mehr sich ins rampenlicht stellt, statt die mc's welche für ihn rappen, ist ja bekannt. über den textinhalt lässt sich streiten, aber bei tomekk liedern schaut eh nie jemand auf den text, da es nur komerzleute hören. und welcher komerz hat schon anständige texte??

wenn du schon so dumme beiträge von dir gibst, schreib wenigstens kommerz richtig. danke...

Toratelli
07.06.2004, 13:04
statt unsinnige kommentare abzugeben, solltest du besser mal begründen, was an meiner aussage falsch ist, statt an einem kleinen rechtschreibefehler rumzunörgeln.

ich bin zu faul, um meine texte zu durchlesen und fehler zu korrigieren, ausserdem fehlt mir die zeit dazu.

elmeX
07.06.2004, 17:18
Ja das chunt hald use wemmer probiert mit "superstar" taktik im hop hop biz vorzgah...

hoffe das ganz isch es geils FAKE

^dox
07.06.2004, 17:29
all the same shid..

Wryter24
07.06.2004, 18:09
ich weiss ned was Ihr hend sorry aber de chli macht wenigstens was als nur umeschnorre elmex ich hoffe din style wo do im Portrait hesch isch au numme en fette Fake und fletsch was bringsch den du so ussert numme gross umeschnorre ich kenne numme verdammt guti Writaz us Winthi aber süscht au nix also nimm de Bügel usem sack und mach was statt gross nebert zkritisiere loh mich au gern vom gegeteil überzüge.Genau das hass ich statt kritisiere besser mache isch mini devise scho immer gsi und wenn ichs ned besser chan den gang ich au ned im I-net nebert go kritisiere. Well das bringt niemertem was.

DRC
07.06.2004, 18:09
statt unsinnige kommentare abzugeben, solltest du besser mal begründen, was an meiner aussage falsch ist, statt an einem kleinen rechtschreibefehler rumzunörgeln.

ich bin zu faul, um meine texte zu durchlesen und fehler zu korrigieren, ausserdem fehlt mir die zeit dazu.

Es goht dorum, dass du selber nit weisch vo was verzellsch!? Kommerzleute, was isch denn das? Ah, jetzt hani verstande: Bankers, Versicherigsvertreter und so, alles klar! :confused: :o So öppis vo doof.

Fakt isch: Tomekk isch e Hose und dr chlei Baby Boy het Flow. Baschta!!!

Aurel
07.06.2004, 18:11

lieber noch was unsinnigeres posten, braucht ja weniger zeit... toy.

elmeX
07.06.2004, 18:17
ich weiss ned was Ihr hend sorry aber de chli macht wenigstens was als nur umeschnorre elmex ich hoffe din style wo do im Portrait hesch isch au numme en fette Fake und fletsch was bringsch den du so ussert numme gross umeschnorre ich kenne numme verdammt guti Writaz us Winthi aber süscht au nix also nimm de Bügel usem sack und mach was statt gross nebert zkritisiere loh mich au gern vom gegeteil überzüge.Genau das hass ich statt kritisiere besser mache isch mini devise scho immer gsi und wenn ichs ned besser chan den gang ich au ned im I-net nebert go kritisiere. Well das bringt niemertem was.

hmmm weiss ja nöd gnau uf was mit dim wanna-be diss usewilsch aber falls bizli ufmerksamkeit für dis herte writerdasii gsuecht häsch chunsch gad es portiönli über... bin froh das du über mini styleZZ bscheid gisch wo doch dis portrait so chli fasch nöd erkännbar isch...

sorry aber so möchtegern-anti-alles wie dich sind glaub na weniger gfrögt als so chlini komerz rapperlis wi i dem thread agsproche...

aso bitte bring chli iisatz vo dine hirnzälle wänd nögsch mal stuss laberisch...

.. and out

mhmm
07.06.2004, 18:20
ganz ehrlich de chli rappt erstens mol geiler als 80% vo de möchtegerns do inne de het scho uf de starserch bühni grappt.

Zweitens chans jedem egal sii was de tommekk macht wieso stresst euch das so sinder nidisch?

drittens isch de chli halbe Irländer also drum englisch sini Muttersproch.

Wenn ers scheisse findet wieso verchauft den de Tommek 5 Millione Platte.

Wenns eu ned passt umzappe umschalte ned anelose so eifach isches

Fuck haterz wo ned mol en zweizeiler recht übers mic bringet.

So gshets us nehmet eu selbst a de Nase und schnorret ned immer soviel süsch mir demotapes schicke wenner wend bewiese dases ned so isch.

Ich mag de chli nund ich mag sin Flow und seg numme Bigup vo beide well de tomekk het nie en hehl druss gmacht das er wett stutz verdiene.

Lieber mol nochli ufem sido umehacke wo jo so undergroundig isch das findi viel ärmer die masche und viel wo do inne gschrieb hend sind jo so krassi aggrofans weisch strictli underground und ich zieh mich voll HipHop ah Losers

du ich chann au bildli vom cantwo abmoole, bini dennn au so krazzzz?:rolleyes:

Wryter24
07.06.2004, 18:21
lach elmex han nur es bitzeli welle luege wie du reagiersch wenn mer dich kritisiert ahand vo ebisem wonich ned würkli weiss ich nimmm ah de chli wo du so afigsch würd sich ebbe glich fühle und wannabee lach sorry aber do mag dis Portraitpic no so chli si ich gsehn das uf de ersti Blick wer vo üs beide de Loli no im Muul het Lutscher :D Und süscht gits en lustige Bitrag bi graffitis derfsch dei dini Superskizze gern nochli grösser poste und mich vom Gegeteil überzüge

Wryter24
07.06.2004, 18:24
lach hmm ich seg der bewusst nix well ich sgfühl han du wirsch vilicht mol was aber am Cantwo sin Style würd ich zerscht nomel nochli under Lupe neh wenn ich dich währ den wüstisch das de Cantwo sowas nie gmolet het ned im entfernteste.Uebrigens isch er no en coole Siech aber ich find de Loomit immer no besser:D

mhmm
07.06.2004, 18:25
lach hmm ich seg der bewusst nix well ich sgfühl han du wirsch vilicht mol was aber am Cantwo sin Style würd ich zerscht nomel nochli under Lupe neh wenn ich dich währ den wüstisch das de Cantwo sowas nie gmolet het ned im entfernteste.Uebrigens isch er no en coole Siech aber ich find de Loomit immer no besser:D

hä? was wie wo hett de CantTwo nie gmalt?
es gaht ned um de, ich chönnt au vom Loomit abmoole odr vom seen oder ces oder whuateva, filicht ned so guet, aber es wür öppis hermache wo ned da isch, genau gliich wie bi demm chliine pfüderi.

Wryter24
07.06.2004, 18:27
aber so vom style her chönntet ihr jo zsämme e crew bilde :D

Wryter24
07.06.2004, 18:29
mhmm ich merk du begrifsches ned was begrifsch du überhaupt wer seit den was vo avmole de bisch jo du aber mer merkt sofort das du am Cantwo sin style no nie beobachtet hesch weisch zum wryte ghöhrt au e gwüsses Ufassigsvermöge und wenn du de style mitem can two vergliche chasch isch dis Ufassigsvermöge definitv im Arsch

elmeX
07.06.2004, 18:29
ey writer bunny... merksch das abschweifsch? Du lallsch di ganz ziit um mis portrait ume. Doch um das gahts eigentlich nöd... ich leite dis feedback aber gern wiiter a de wos gmacht hät:D
hans gfühl du schnüfflisch eidütig zvill a dine spraydose, de writer wo sich als writer aschribt hät i mine auge scho verlore... drum lahn ich dir d froid a dim chline vorbild und bin weg...

Wryter24
07.06.2004, 18:30
isch zwor offtopic aber do http://www.cantwo.de

und den luegsch nomel mis Bildli ah viel spass bim Uebereinstimmige finde:D

Wryter24
07.06.2004, 18:33
hrhr elmex du kensch de hindergrund ned aber derfsch ems gern usrichte wetsch mir also demit sege du chasch gar nix ussert schwaffle aber ich lohs jeze well für dich gits vo mir ned mol en warme furz :D Uebrigens bisch ned de erschti woni scho so diskussione gführt han aber das bringts jo gar ned weller nocher eh numme en topf voll usrede paratt hend

Wryter24
07.06.2004, 18:34
uebrigens derfsch mir au Sie sege junge burscht ohni Ahnig hrhr:D

Kush
07.06.2004, 18:41
sodeli... amigoz vo mir hän au vo däm lil'o doer wie au immer gschnurrt! ic hhas eifach nit könä ernst näh... ic hsälber hanen no nie gseh und noni ghört.... us em grund well ich mi eifac hnüm mit denä mediä befass und so... kai zyt und kai intressä....

aber mit 11(oder wie au immer) kasch jo noni eigeni text mache... und jedä vo text rappt und en nit sälber gschriibe het, isch für mi kai rapper....

aber au egal.... rap wird widrmol eimol meh in drägg zoge....aber mir sinz jo mittlerwiilä gwöhnt.... und do ins netz fluechä bringts jo nit!

nähmed doch ä diss track uf und so, villicht gohz euch denn besser!!!

peace und scheenä...

@Writer24: ajo, wäg derä sido masche gib dr rächt... macht voll ein uf underground us däm grund kaufes alli und es git sell out (puri ironie, irgendwie)!!

Wryter24
07.06.2004, 18:44
na Kush findi voll okee dis statement ich seg jo ned es muss nebertem gfalle aber ich frog mich wenns nebertem ned gfallt wieso beschäftigt mer sich denn demit und widmet dem au no en ganze Treath lustig findi au das wemmer anderer meinig isch das den grad sofort beleidigunge fallet wieso redeter den ned eifach mit eu selber well den isch sicher das halt nedmol nebert chunnt wien ich und eu halt au mol uf de fuss stoht well ich lieb so sache vorallem fühlet sich den au grad alli so agsproche gell Hmmm het wohl sin Grund hrhr

Toratelli
07.06.2004, 18:49
Original geschrieben von Aurel
lieber noch was unsinnigeres posten, braucht ja weniger zeit... toy.

Wenn ich nichts mehr zu sagen weiss, poste ich auch mist.
sorry du chasch ize genau nüt.

und zu kommerz. i sägä zum kommerz nume eis. so gangsta hip hop wo aui chinder lose, isch für mi nun mau kommerz. vilicht gits ä besserä usdruck für das, aber i sägem haut kommerz. pasta. und wenn dr tomekk nid gangsta musig macht, de weissi auso o nüme.

Aurel
07.06.2004, 18:51
Wenn ich nichts mehr zu sagen weiss, poste ich auch mist.
sorry du chasch ize genau nüt.

und zu kommerz. i sägä zum kommerz nume eis. so gangsta hip hop wo aui chinder lose, isch für mi nun mau kommerz. vilicht gits ä besserä usdruck für das, aber i sägem haut kommerz. pasta. und wenn dr tomekk nid gangsta musig macht, de weissi auso o nüme.
muhaha... bueb... vo wo chonnd rap au scho weder? meinsch blumentopf hed agfange met dem scheiss? red mal ned so scheisse... so chan di echt ned ernst neh.

LAN
07.06.2004, 19:01
muahahaha ischnech scho ufgfalle das dä thread eigentlech sehr luschtig sött si? Wüu der nämet nech eh aui gägesitig nid ärnscht, vo däm här: Lachet eifach....

Toratelli
07.06.2004, 19:02
omg vo anfag usw. red hie kein schwein. es geit immer no ume tomekk. und i finde ä macht verdammti scheiss kommerz musig. punkt.

derzue findis pinlech wenn öpper, im tigerenten club mues bimene fium über z disneyland ga mitmache, nume daser bide chline no bekannter isch. derzue isch viu vo ihm klauet, u wie gseit, stoubt är viu zviu ab, für das dr gross teil d mcs mache u nid är.

blumentopf isch immer none gruppe. aber tomekk. isch DJ. isch nid ganz z glichlige...

Aurel
07.06.2004, 19:03

blumentopf isch immer none gruppe. aber tomekk. isch DJ. isch nid ganz z glichlige...

aber de topf het chan vo gäst wie group home, gza, rza, krs, afu-ra etc. nur träume...

zum rest sägi nüt, solang ech ned weiss, was du losisch. geb mal pm... oder los loh sii... so interessierts mi au ned, lol...

rm
08.06.2004, 10:49
Original geschrieben von Aurel
aber de topf het chan vo gäst wie group home, gza, rza, krs, afu-ra etc. nur träume...

zum rest sägi nüt, solang ech ned weiss, was du losisch. geb mal pm... oder los loh sii... so interessierts mi au ned, lol...

schtimmt leider, aber wenn de krs wüssti wie wack de tomekk isch würder au keis feature meh mache...

:D

DRC
08.06.2004, 11:02
schtimmt leider, aber wenn de krs wüssti wie wack de tomekk isch würder au keis feature meh mache...

:D

Scho, aber das isch natürli au scho es paar jöhrli her. Damals isch dr Tomekk au noni sone Skischueh gsi! :brille:

Big_Chili
08.06.2004, 13:47
Hey Writer24, hämer chli zviel freizit oder was?:D

4132
08.06.2004, 13:55
Original geschrieben von Kush

ajo, wäg derä sido masche gib dr rächt... macht voll ein uf underground us däm grund kaufes alli und es git sell out (puri ironie, irgendwie)!!

das isch jo grad s geile dra...zerst finde ihn alli guet will er usem untegrund vo Berlin spittet...denn machter öpis mitem tommek und alli kömme..

"yoyo, dr sido isch sell-out..."

isch denn dr krs au sell-out? dr gza, und dr flavour flav???

und denn sage si:" sido hat sich verkauft ich höre jetzt nur noch Bassboxx, VORK und MAch one weil die kommen noch ausm untagrund alta...."

ich ha nix gegene sido will er e thighte rapper isch dorum wächsli mini meinig au nit wenn er öpis mitem tomekk macht, er eht sogar begründet wiesop dasers gmacht het. ich ha aber öpis gegene Tomekk will er am Desue anschiinend beatz gmuggt het(nit grad die feini art!), und siit däm höri nur scheisse vo ihm (lied mit SMG, lied mit trooper da don, Ganxtaville usw.)

und ich find au das mitem lil o beschisse...

abr naja...