Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Liebe Aightgenossen - abstimmen!

gimma
07.10.2004, 21:00
Also:
Wir betreten nun eine Ebene der Grundsatzdiskussionen und deshalb habe ich mir überlegt, dass das Volk (ja, Ihr, liebe aightgenossen User) abstimmen soll, was seine Meinung ist.

Ihr dürft nun selbst darüber abstimmen, was Ihr findet in Bezug auf diese Seite, wo Neutralität angebracht ist und wo nicht!

Ich hoffe, es sind ausreichend Statements vorhanden!

Die Wahlen laufen bis Ende nächster Woche (Deadline Sonntag Nachmittag)

gimma
07.10.2004, 21:08
Wer findet: "alles scheisse hier" will ergo "Forum schliessen".
ansonsten alles klar, oder?

Viel Spass, bin gespannt!

Royal mit Käse
07.10.2004, 21:13
miner meinig noch muess me als moderator (egal in wellne forene) immer neutral bliebe.
was sunnscht passiert gseht me jo wohl am beschte do.

news und reviews sötte au "objektiv" behandlet wärde.
allerdings find ich's ok, dass gwüssi threads gschlosse wärde wenn s'niveau zu tief sinkt. das isch allerdings au wieder asichtssach.
hm....isch warschinlich gar nid so eifach als mod e objektivi meinig an tag z'lege.

also ich chönnt's nid. :D

friede mit euch

jayRon
07.10.2004, 21:29
ich ha 'News und Reviews neutral, Forum egal.'
gwählt, will's bi news und reviews um recherchenä gaht
und neutral sötti si und mä alles bringe söll
diä ungschminkt wahrheit

im forum findi, cha mä sich zu themen üsserä und au stellig bezieh, für das isch es ja da. sobalds dänn halt persönlich wird cha mä s'pn benutze
was i falsch finde isch lüüt zensierä numä wills ä anderä meinig händ und mä sött au i disskusione s'niveau einigermasse phalte,
ussert im papierchorb und i dä diss-eckä.

toniqe77
07.10.2004, 21:59
Original geschrieben von Royal mit Käse
miner meinig noch muess me als moderator (egal in wellne forene) immer neutral bliebe.

stimmt, und zu dem hani mich schu äs paar mal gfraget für was di moderatorä eigentli guät sind...
sobalds nämmli umds thread schlüssä/oder nüd gaht gits (zum teil grechtfertigti) apisseriä. im prinzip söttmä eigentli gar kä threads schlüssä, will wer cha schu entscheidä was gschlossä werdä söll und was nüd. und wänn dä imnä thread öpper blöd agmacht wird chaner sich ja wehrä oder nüd, mä het ja immer d wahl. gänds doch zuä, so figgerthreads sind mängisch ganz amüsant, und wers nüd luschtig/interessant findt muss das züügs ja nüd lesä...

jaja, weise worte spät am abed :p

pax

drosselbart
07.10.2004, 22:08
Original geschrieben von jayRon
diä ungschminkt wahrheit

im forum findi, cha mä sich zu themen üsserä und au stellig bezieh, für das isch es ja da. sobalds dänn halt persönlich wird cha mä s'pn benutze
was i falsch finde isch lüüt zensierä numä wills ä anderä meinig händ und mä sött au i disskusione s'niveau einigermasse phalte,

dem schliesse ich mich gerne an!

Corleone
07.10.2004, 22:38
Original geschrieben von toniqe77
stimmt, und zu dem hani mich schu äs paar mal gfraget für was di moderatorä eigentli guät sind...

i.d.r. für eine Moderation! Im Prinzip schauen, das alles gesittet zugeht! Also so soll das bei "uns" laufen :D

Wobei mit dem "im Forum muss alles neutral sein"
Warum? ALso angenommen die Diskussion lautet "Wie findest du Toniqe's Nase"

Ich sage viel zu lang aber an der Nase eines Mannes...
XY sagt - ah nee die Nase ist doch viel zu kurz
und ein Moderator sagt - ne ich finde die NAse genau richtig!

Dann hat der Moderator seine MEINUNG gesagt - die ist nicht objektiv und auch nicht neutral! Warum soll das ein Moderator nicht dürfen! Allerdings sollte sich ein Moderator stets an die Benimmregeln halten und eben SACHLICH diskutieren! Nicht objektiv (also im FORUM wohlgemerkt) und auch nicht neutral - aber sachlich, denn ob der Moderator die neueste Nas cool findet oder nicht, trägt ja nichts zur Qualität seiner Arbeit bei! Denkt mal darüber nach Jungs ich geh jetzt endlich pennen :D

ach ja
Gimma - Bärenprops für den Thread! Gute Idee und beendet evt. diese Beleidigungsdiskussionen!

Al Bana
08.10.2004, 01:07
diä ungschminkt wahrheit

ah s isch geil we me nümm soviu muess schribe und scho fasch aues gseit wird wo me dänkt!!

auso d'moderatore si ömu bis itz easy gsi, und diä wo säch nid chöi benäh söuene schiebe, ganz eifach, es zwingt di niemer im fourm z'si, und gwüssi regle müässä haut iighaute wärde ( @ äffli, lukee un' so)

peace

mr.brown
08.10.2004, 03:54
en figg uf aightgenosse, isch nüüt wiiters as promomaschine und en nette ziitvertrieb für glangwiilti vorschtadtkiddies, wie ich, wo nöd wüssed wiemer hiphop lebt. mer chönnt die siite ruhig zue mache es würd mi nöd am arsch chratze, denn würdis eifach wieder meh uf heise.de hänge oder uf muskelbody.de...
mis lebe beschtaht eh nur no us internet mann, aber ufgrund vo dere tatsach hani gmerkt dass NATION jegliche bezug zude "strass" verlore hät, chunnt mer amigs so vor als würded die lüüt da genau s'gliiche denke wie ich...
naja egal, easy..
leider isch min biitrag nöd sarkastisch gmeint, guet nacht allersiits

dom
08.10.2004, 04:54
aightgenossen.ch hat nicht den slogan "das neutrale hiphop portal" sondern repräsentiert die meinung der machern. diese könnt ihr zu rate ziehen oder auch ignorieren, es wird niemand gezwungen sich auf der seite aufzuhalten.
es ist auch normal das nichts 100% neutral ist, zeitungen, fernsehen, radio und sogar die abstimmungstexte des bundesrats sind nicht neutral. wie soll da aightgenossen.ch eine ausnahme sein?

ich denke die authoren der reviews und artikel sind bestrebt möglichst neutral zu schreiben, jedoch ist immer ihre meinung darin zu spüren, was auch gut so ist. ansonsten hätte er sich nämlich sehr schlecht mit dem thema auseinandergesetzt.
aus diesem grund haben wir ja dann auch das forum. so könnt ihr hier hinkommen und eure eigene meinung, am besten in sachlicher ausführung, preisgeben, was z.b. im fernsehen kaum möglich ist. ihr könnt selber ein review schreiben und punkte vergeben oder was auch immer und solange dies in einem "sinnvollen" rahmen bleibt, wird es nicht gelöscht.
das recht postings zu löschen oder user zu sperren haben wir und das müsst ihr einfach akzeptieren. wir haben auch die verantwortung über den inhalt auf der seite.

es erstaunt mich, dass hier eine solche aufruhr wegen der neutralität gemacht wird. vorallem da ja die meisten über die verbindung zu nation music bescheid wissen.
dies ist auch nötig, da der betrieb mit hohen kosten verbunden ist und man mit einer internetseite sehr schwierig zu einnahmen kommt. die werbung mag vielleicht knapp die serverkosten decken, die ganze (weiter)entwicklung und wartung muss anders finanziert werden, geschweige dann von lohn für die arbeit. damit sich das für nation music rechnet muss aightgenossen.ch verkaufsfördernd sein.

also lange rede kurzer sinn. liest die artikel auf aightgenossen.ch und macht euch eure eigenen gedanken dazu. wenn ihr das bedürfnis verspührt diese anderen mitzuteilen, geht ihr ins forum und eröffnet einen thread (falls noch keiner offen ist) mit dem passenden titel und schreibt in einem anständigen ton was eure sicht ist (eure neutralen und objektiven reviews sind ebenfalls gefragt).

und jetzt stimmt ab!

cut clitoria
08.10.2004, 09:07
News & Reviews neutral, Forum egal

In emene Forum hett me rächt, sini Meinig z üssere solang sie de AGB grächt wärde.........

vo wäge, als Moderator muess me au neutral bliibe, also denn banned äntlich emol de verdammti SCREWD, dä macht do inne was är will.........

damn

gimma
08.10.2004, 09:11
so, schön zu sehen, dass ihr euch beteiligt!

wärt ihr doch vor 2 wochen so aktiv gewesen...

sowieso ein thema für die zukunft: abstimmen per e-mail.

by the way, für alle churer: gian-marco schmid in den gemeinderat chur! liste 2 unverändert einwerfen(freie liste chur)!!!

(ach ja: gian-marco schmid, that's me)

Radical
08.10.2004, 09:19
Original geschrieben von gimma

(ach ja: gian-marco schmid, that's me)

NEEEEEEEEIIIIIIIII....du bisch der Gian-Marco? Dörfi es Autogramm??:D :D :D viel Glück bide Wahle!

und ja: da ich ja chli Reviews schribä....ich findä, die sind so wiit als möglich neutral....schlussendlich isch e Kritik immer subjektiv, aber ich glaube nöd, dass mer an Aight das chan vorwerfä, das isch menschlich...

Mora
08.10.2004, 09:33
ich finde, d neutralität isch im forum nebesächlich, wenn ned unwichtig.

wichtiger isch d umgangsforme vo gwüsse aightgenosse.
d sachlichkeit blibt grausam uf dr strecki und es artet us in persönlichi afiggerei.
das isch sehr schade, wil jede het sini meinig, das mues halt akzeptiert werde.

reezer
08.10.2004, 09:44
guter thread... danke gimma... danke dom für dein beitrag - triffte es ziemlich genau auf den punkt.

und wieso um alles im willen ich mich hier im forum "neutral" verhalten sollte, leuchtet mir hinten und vorne nicht ein... dem lukee wird ja auch nicht vor geworfen er schreibe hier als 105-Moderator und sei deshalb nicht neutral, bei anderen leuten genau das gleiche...

das schliessen von threads ist eine gute lösung in gewissen fällen. das schliessen von threads kann auch in keiner art und weise als zensur gewertet oder als neutralitäts-verstoss angesehen werden - denn die diskussionen bleiben erhalten und sich wochen danach noch abrufbar.
ein forum "neutral" zu halten ist gar nicht möglich. das würde nämlich konkret heisse, man müsste alle threads die zufest pro oder kontra für die eine partei ist, löschen... das käme der zensur einiges näher als das zur zeit der fall ist - und würde die diskussionen auch ziemlich langweilig machen wenn nur die "neutrale" meinung zugelassen ist. zudem ist es bei dieser anzahl user und anzahl posts gar nicht mehr möglich!

ein wichtiges thema sind die AGBs und die Rollen der Moderatoren... beides sollt man vielleicht wirklich bei gelegenheit "neu definieren" - ich werde mich in den nächsten tagen mal darum kümmern und ein paar klare regeln aufstellen!

thieu
08.10.2004, 10:09
Also d News und d Reviews sellti scho so güät wie möglich neutral si. Aber vorallem bi de Reviews isch mer en Meinig vam Schriiber nu Wichtig. Neutral isch me ja niä ganz. Aber me sellti wenigstens Offe dra gah!

Im Forum hät ja jede es "Forum" (Darum der Name) ver schini Meinig! Und ob das en Mod isch der Reezer oder jemand wo schich hiite hät registriert... Wo isch de da z Problem. Es gilt aber ver Mods etc. Mit gutem Beispiel voran.

@ Tonique klar is luschtig mal so Diss-kusione z lese. Aber ime gwisse Rahme. Also wenn ine Aktuelle Themen va 10 7 Dissfreds sind und das wenns güät geit nu uber z gliicha de is nervig...

Finne d Anonymität isch z gross Problem vame Forum!

Würdi schich jede so verhalte wenn me sobald me scheiss macht eifach der Name und d Adress würdi Poste! Uberlegged cha das mal, nit als drohig, sondern ob immer nu z gliicha würdisch dri schriibe!

reezer
08.10.2004, 10:12
Original geschrieben von thieu

Würdi schich jede so verhalte wenn me wenn me scheiss macht eifach der Name und d Adress würdi Poste! Uberlegged cha das mal, nit als drohig, sondern ob immer nu z gliicha würdisch dri schriibe! [/B]

das geht vom gesetz her nicht... wir können nicht die adresse und namen eines users preis geben, auch wenn wir diese in den meisten fällen kennen. datenschutz!

thieu
08.10.2004, 10:32
Original geschrieben von reezer
das geht vom gesetz her nicht... wir können nicht die adresse und namen eines users preis geben, auch wenn wir diese in den meisten fällen kennen. datenschutz!

Nei klar aber isch me en Apell gsii ane Verstand vo Gwisse Members. Weiss nit ob di iner Realität öi in jedem zweite Satz Figg dich oder so brüächend!

Ich weiss ja das me nit immer güät drauf isch und in der Hinsicht hiä Liit mal härter kritisiärt, aber im Wallis gitz es Sprichwort und das heisst:

Anstand ist Gratis!

nise
08.10.2004, 11:12
ich bin dafür, dass man news und reviews bewerten können sollte...

zudem sollten beiträge die wirklich sinnloss sind im forum rausgelöscht werden. wenn die leute gebannt werden aber deren einträge bestehen bleiben ist das irgendwie sinnlos.
ist natürlich eine gratwanderung, im prinzip bin ich gegen zensur aber wenns so ausartet wie in einigen threads ists schon angebracht sich darüber gedanken zu machen.

--
Ils ne savent pas que ma vision de vie me guide vers d’autres horizons
sortir l’homme de ses cloisons, de la prison à la maison
(starflam)

Mora
08.10.2004, 11:50
Original geschrieben von reezer

stimmt, aber es gseht sicher anderst us, wenn mer sini adresse freiwillig postet.
genau so wies foto im foto-fred.

BigBoon
08.10.2004, 11:52
?
man das Forum söll schön brav bliebä. Haters häts überall wärum freds schlüssä? nähmed das ding mit chli meh Humor.

Und ja Aightgenossen isch ä Riesä werbeplatform. jedäs mal dä scheiss Popi-ööp wänni di siite starte.
Nervt scho und diä Blinkende wärbig uf dä siite.

Suscht isch Aight ganz aight, vo miär us chans bliebä wiäs isch.

PAX
Booney

Danielsson
08.10.2004, 11:59
I finge mä söu d Page so lo si, villich äs paar änderige mache, infolge vo Member's vo eifach zu dumm schriebe und sich zu blööd benääme???!!!

Äs het doch so viu guäts uf derä Sitä, Agenda, News, Multimedia...:D!!!

Ds Forum isch ou bene, mä muäss haut nur die Threads aluägä wo eim ou intressiere und mä öppis drus cha lernä, i meine äs wird immer Diss-kusionä gä, das isch gar kei Frag, chum seit dr eint sini Meinig scho chunnt dr Diss vom ander...janu, chamä nüt mache, aber vorämnä Johr oder nid mau so lang her, vor 6-7 Mönet, isches eigentlich ohni Problem gangä...und das het nid nur am Nobra gläge...hehe :p

piiis

bätschmändoo
08.10.2004, 12:01
Original geschrieben von BigBoon

Und ja Aightgenossen isch ä Riesä werbeplatform. jedäs mal dä scheiss Popi-ööp wänni di siite starte.
Nervt scho und diä Blinkende wärbig uf dä siite.

Geit mir jetz aber mächtig am Arsch vrbi diä Wärbig. I ha no ke einzigi Platte kouft ufgrund vo Internetwärbig. S'einzige was mi interessiert si snippets, weni im Lade inä CD drilose, ä Kolleg mi druf ufmerksam macht oder wenn mi äs Review gluschtig macht. Diä Wärbig cha blinkä und horne wiä si wott. Und Popups? Di Simmer öpper no glicher. Bi scho z'fescht abgstumpft. I-Net-Wärbig nützt bi mir ä Scheiss. Sit säuber gschuld wenndernäch löht la beiflusse...

music_head
08.10.2004, 12:31
Ich cha mich da de Mehrheit vo de Biträg nume aschlüsse. Ebe wie gseit, so Bricht oder News müend grundsätzlich neutral und dementsprechend Informativ (pro & contra) sii. Logo gönd Gschmäcker usenand, aber dass isch no lang kein Grund dasses inen Arschfick usartet.

Forum cha mer eifach nöd kontrolliere. Vorallem müesstet den d' Moderatore meh Ziit investiere und halt de "Dreck" wegschufle.

PACE

unique
08.10.2004, 12:33
diä ungschminkt wahrheit

word! mues nüüd me ergänze!

dom
08.10.2004, 13:31
Original geschrieben von nise
ich bin dafür, dass man news und reviews bewerten können sollte...
wir haben uns dies auch schon überlegt aber befürchten das dies schlussendlich als zweiter chat missbraucht wird.
solange das noch keine anständigen diskussionen hier im forum über ein review stattfinden können, warten wir noch.

gimma
08.10.2004, 15:51
Original geschrieben von dom
wir haben uns dies auch schon überlegt aber befürchten das dies schlussendlich als zweiter chat missbraucht wird.
solange das noch keine anständigen diskussionen hier im forum über ein review stattfinden können, warten wir noch.

warum eröffnet ihr nicht zu jedem review und jedem interview national einen thread? so steuert ihr alles in offizielle kanäle!

BigBoon
08.10.2004, 17:48
Original geschrieben von bätschmändoo
Geit mir jetz aber mächtig am Arsch vrbi diä Wärbig. I ha no ke einzigi Platte kouft ufgrund vo Internetwärbig. S'einzige was mi interessiert si snippets, weni im Lade inä CD drilose, ä Kolleg mi druf ufmerksam macht oder wenn mi äs Review gluschtig macht. Diä Wärbig cha blinkä und horne wiä si wott. Und Popups? Di Simmer öpper no glicher. Bi scho z'fescht abgstumpft. I-Net-Wärbig nützt bi mir ä Scheiss. Sit säuber gschuld wenndernäch löht la beiflusse...

ja säg nöd das si mi beiflusst sie gaht mer num uf dä sack, na mean?

sonix
09.10.2004, 09:58
warum eröffnet ihr nicht zu jedem review und jedem interview national einen thread? so steuert ihr alles in offizielle kanäle!

ä vrsuech wärs wärt.. würi mau meine! findi gueti idee!

Hustler
09.10.2004, 14:06
Original geschrieben von dom
damit sich das für nation music rechnet muss aightgenossen.ch verkaufsfördernd sein.

das esch miner meinig no genau s problem bide reviews! weiss ned wenn bi üch letscht mou en platte en schlächti bewärtig becho hed! in letschter zyt hender secher om die 90% met 4 od. 5 pönkt bewärtet. ond so fresh esch etz dä ganz stuff au weder ned. aber äbe, wenn mer halt gäld bechond för verkaufsförderig, de wärdid vielech us neutrale reviews no schnell mou wärbetext...
mini asecht! weiss ned öb das sösch niemerem so god!?

Chraensch Lee
09.10.2004, 14:10
Di meiste vo de "journaliste" da bi aight-genossen sind nöd affiliert o.ä. mit nation music, sind freiwilligi mitarbeiter wo vom reezer Plattene wo mer uswähle chan zuegschickrt überchömed für es review, aightgenossen oder nation hett uf die reviews kei ifluss, ussert si gönd bi de reviewer direkt und hineume go pushe, wasi aber sehr bezwiifle.

Usserdem mached die journalischte das gratis, si dörfed denn aber di greviewt platte bhalte.

Al Bana
09.10.2004, 14:25
Original geschrieben von Hustler
das esch miner meinig no genau s problem bide reviews! weiss ned wenn bi üch letscht mou en platte en schlächti bewärtig becho hed! in letschter zyt hender secher om die 90% met 4 od. 5 pönkt bewärtet. ond so fresh esch etz dä ganz stuff au weder ned. aber äbe, wenn mer halt gäld bechond för verkaufsförderig, de wärdid vielech us neutrale reviews no schnell mou wärbetext...
mini asecht! weiss ned öb das sösch niemerem so god!?

hey! zu däm chani grad öppis säge, i schribe säuber reviews, und i bi 100% nöitrau drbii!

ds problem vor bewärtig hani scho mau probiert z'löse, aber niemer hets ä gueti idee gfunde, weisch di cds/dvds di chasch säuber bestimme - auso usäläse übr was du wosch schribe, und ja fasch au nähme das wo si grad interessiert odr si geil finde.. darum di bewärtig, i findes ehrläch gseit o chli scheisse! abr äbä.. villech laat säch das o la löse ir zuäkunft.. diä wo schribe söue eifach nid z schnäu pünkt vrgäh..

peace

Hustler
09.10.2004, 14:39
i see. i see.
anderi ursach för die bewärtige...
easy. die reviews diened jo eigentlech eh meh so för en öberbleck öber d platte, producers, features ond so zgwönne. öb sie eim de gfallt oder ned muss sech nochhär eh jede säuber es beld defo mache.

piis

annes-thropo
09.10.2004, 14:42
diä ungschminkt wahrheit

genau... me muen sich aber au es bitz überlegge, welli thread, dass eigentlich sinvoll sind und welli, dass besser in chübel ghöret... luegemer mal nur sgraffi-forum a: det chasch 2 vo 3 chgürzlich eröffneti thread grad wieder in chübel rüäre, wills vo de tfl idiote sind, also, tfl sperre und luege, dass s'niveau dobe bliibt.

das isch sach vo de administartor, wemms nid passt, de chan verreise, fertig. i bin ja eigentli ganz zfriede mit de leistig vo de administratore, bsunders vom bschisser, wo all tfl-sache sofort in chübel rüärt. fertig

nise
09.10.2004, 15:46
also zu den reviews, nehmt euch an dieser seite z.b. ein beispiel, aber es gibt noch viele andere gute review seiten.
masta ace review@ urban smarts (http://www.urbansmarts.com/reviews/albums/mastaace.htm)

insgesamt fand ich die meisten aight reviews schlecht, einfach irgendwie aussagelos.

was mir auch noch aufgefallen ist: die sprache.
wenn jemand einen thread auf schriftdeutsch eröffnet, sollte man ihn auch so weiterführen. erstens müssen die teilnehmer dann deutsch können und zweitens ist es (für leute die über einen minimalen bildungsgrad verfügen) einfach einfacher zum lesen. von mir aus könnte man das zur policy machen... ;)
(vorallem für dissereien und grundsatzdiskussionen. muss man nämlich anständiges deutsch gebrauchen gibt man sich meistens auch mit dem inhalt mehr mühe!)

schönes weekend allereseits...

--
"what does this mean? ---- ya know, in amerika, this means vodooo"

thieu
09.10.2004, 18:05
also zu den reviews, nehmt euch an dieser seite z.b. ein beispiel, aber es gibt noch viele andere gute review seiten.
masta ace review@ urban smarts (http://www.urbansmarts.com/reviews/albums/mastaace.htm)

insgesamt fand ich die meisten aight reviews schlecht, einfach irgendwie aussagelos.

Finde ich eine gute Anregung. Aber aight wird ja eine Erneuerung erfahren und nur schon das die Punkt vergabe in die 100 Punkte und die Gliederung ist schon sehr aussagekräftig.

@ Reezer Wenn man so etwas übernehmen könnte in das neue Outfit von aight, wäre das sehr hilfreich!

wenn jemand einen thread auf schriftdeutsch eröffnet, sollte man ihn auch so weiterführen. erstens müssen die teilnehmer dann deutsch können und zweitens ist es (für leute die über einen minimalen bildungsgrad verfügen) einfach einfacher zum lesen. von mir aus könnte man das zur policy machen... ;)
(vorallem für dissereien und grundsatzdiskussionen. muss man nämlich anständiges deutsch gebrauchen gibt man sich meistens auch mit dem inhalt mehr mühe!)

Jein. Es ist ein schweizer Forum und in der Hinsicht sicher einfacher in seinem Dialekt zu schreiben, aber als Walliser läuft man zumindest da in Gefahr nicht verstanden zu werden!

Bei dissereien, wären sicher die Aussagen überlegter, aber zumindest die Battle Sachen würden an Reiz verlieren, denn ich schreibe keine Rhymes in Hochdeutsch... Just pushing Swiss Hip Hop...

Aber ich denke mir auch das das Verstehen der einzelnen Dialekte nicht so schwer ist sondern einfach mal ne Sache des Interessens und des Respektes ist. Man kann etwas auch mal zweimal lesen. Ist vielmals auch besser... :hmmm:

Aber sind sprache und Moderatoren etc nicht nur ein Tropfen auf den heissen Stein wenn es immmer Leute gibt die sich strickt nicht an Regeln halten?

strikk
10.10.2004, 11:06
Also:
Wir betreten nun eine Ebene der Grundsatzdiskussionen und deshalb habe ich mir überlegt, dass das Volk (ja, Ihr, liebe aightgenossen User) abstimmen soll, was seine Meinung ist.

Ihr dürft nun selbst darüber abstimmen, was Ihr findet in Bezug auf diese Seite, wo Neutralität angebracht ist und wo nicht!

Ich hoffe, es sind ausreichend Statements vorhanden!

Die Wahlen laufen bis Ende nächster Woche (Deadline Sonntag Nachmittag)
hehe, scho voll dä politiker style...

ich checks mal wieder nöd was ihr da diskutiert,
find aber neutralität gitts eh nienet und das forum
lauft doch tiptop.
dass mer gwüssi diskussione chli chönnti kanalisierä
isch aber scho aight...

Actafool
11.10.2004, 08:31
Neutral sii, heisst kei meinig ha,
grossi schnurre, aber kei eier drah

Das isch mini Meinig dezue;)

Al Bana
11.10.2004, 15:42
Original geschrieben von Actafool
Neutral sii, heisst kei meinig ha,
grossi schnurre, aber kei eier drah

Das isch mini Meinig dezue;)

ohni itz dr rassist wöue ussehänge: abr du bisch sicher ke schwiizer!! :D

schnitzel
11.10.2004, 15:49
Original geschrieben von Albaner

das isch zitiert vom rokator (rookie) ...

pseudonym
11.10.2004, 16:06
Original geschrieben von Albaner

lol...

beatniquer
11.10.2004, 16:19

schönes weekend allereseits...

--
"what does this mean? ---- ya know, in amerika, this means vodooo"

irgendwie lisäni us dim tegscht sone abschetzendi, nur unterschwelig bemerkbari art. isch no interessant:)

nise
11.10.2004, 18:49
Original geschrieben von beatniquer
irgendwie lisäni us dim tegscht sone abschetzendi, nur unterschwelig bemerkbari art. isch no interessant:)
möglich. 84% bringt es ja nicht mal fertig anständige kritiken/verbesserungsvorschläge zu bringen. und ein grossteil davon könnte nicht mal 2 sätze auf schriftdeutsch ohne schreibfehler hinbringen...
hauptsach überall noch schnell 5 fluchwörter reinbasteln und 3x irgendwelche mütter beleidigen.
ich geb mir wenigstens mühe und versuch zu helfen, dass etwas verbessert wird...

just my 2 cents

Al Bana
11.10.2004, 19:03
möglich. 84% bringt es ja nicht mal fertig anständige kritiken/verbesserungsvorschläge zu bringen. und ein grossteil davon könnte nicht mal 2 sätze auf schriftdeutsch ohne schreibfehler hinbringen...
hauptsach überall noch schnell 5 fluchwörter reinbasteln und 3x irgendwelche mütter beleidigen.
ich geb mir wenigstens mühe und versuch zu helfen, dass etwas verbessert wird...

just my 2 cents

drmit meinsch aber nid mi du pissr? mini fluechwörter si haut eifach so.. abr das i nid dütsch cha, ds wosch ono drmit säge.. übrzüg di säuber und gang es review ga läse...!

gimma
12.10.2004, 12:42
hmm...

soll ich auswerten? gibt ja nur noch so tröpfchenweise stimmen...
am besten: reezer: close thread. sobald dies so ist, werte ich ausführlich aus, okay?
ich finde das resultat durchaus interessant.

reezer
12.10.2004, 12:45
am besten: reezer: close thread. sobald dies so ist, werte ich ausführlich aus, okay?

wenn das der eröffner einer der wenigen sinnvollen threads so will, dann machen wir das natürlich ;)