Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : AUREL-track

gente_mc
08.10.2004, 02:57
YO zämä!

Ich ha bisher immer bizli mitglese... (öppä sit 6 monat) Ha dä ganz Beef (rezer/aurel und lukee) mitübercho und ha mich mega ufgregt! :mad:

Ich gang am Wuchenend für 2 Wuche uf Kroatie. (ich bi Kroat) Ha aber dä Track unbedingt no vorher wöle veröffentliche!! Dä Beat het en Kolleg vo mir gmacht (au Kroat). Er isch dä Track aber no am abmischä. Sobald i dunä bi, stell i ihn aber is Internet.

Aight, bis denn!

Do dä Text:

yes, yes, yo - check eins,zwo - Sempach-City brennt
s'isch dä Aurel, wo um sis Lebä rennt
dä Laueri, wo 26000 Biträg sini eignä nennt
wo diä ganz Ziit mitem PC im Bett pennt

wo am morgä zwüsched PC und Laptop wählt
und sich denn i sim Zimmer schämt,
dass sini Interviews so wack sind,
so Bullshit! do wird meh vom lesä blind
dä Aurel, er isch äs Riesächind
so wack wiänes Segel ohni Wind

:no: :no: :dance:

Proof
08.10.2004, 03:15
wo du grad vo kroatie redsch... bi die summerferie in kroatie gsi! und mir hend die ganz ziit autostop gmacht... haha isch huere geil gsi... kroatie isch geil, min kolleg isch halb kroat!

usserdem, je me biiträg me het, desto me wird me ghasst... es isch eso.

Al Bana
08.10.2004, 03:53
Original geschrieben von gente_mc
YO zämä!

Ich ha bisher immer bizli mitglese... (öppä sit 6 monat) Ha dä ganz Beef (rezer/aurel und lukee) mitübercho und ha mich mega ufgregt! :mad:

Ich gang am Wuchenend für 2 Wuche uf Kroatie. (ich bi Kroat) Ha aber dä Track unbedingt no vorher wöle veröffentliche!! Dä Beat het en Kolleg vo mir gmacht (au Kroat). Er isch dä Track aber no am abmischä. Sobald i dunä bi, stell i ihn aber is Internet.

Aight, bis denn!

Do dä Text:

lächerläch!! du hesch kei ahnig, was würdsch du ächt mache wenn du im ne büro aus kv-agsteute würsch bügle? sicher o im ne hip hop forum dini ziit vrgüte, u aurel isch eifach ä hip-hop-head wo einiges weiss - ds isch ke arschkriecherei sondern ä beobachtig!

dir type sit ja so jämmerläch mit öine disstracks, was weit dr drmit erreiche, das ds forum gschlosse wird? odr das dir ( du u luke) aurels und reezers platz iinähmet? bring doch ds zur abstimmig, di meiste interessierts ä dräck was dir arschlöcher weit! pisset nech!

ds muess ja o mau gseit wärde..

Doc.Schiwago
08.10.2004, 06:35
YO zämä!

Aight, bis denn!

Do dä Text:

hettsch lieber nach de ferie gwarted will de scheiss wo du da gschribe häsch isch ja unter aller sau. wänn d' nöd rappe chasch dänn las lieber...rennt brennt, chind wind, ...ich dänke da chönnted au en azad oder au en necro nüt usmerze wänn sie dir au no so en krasse beat zur verfügig stelle würded. immer bizli mitläse berächtigt dich zwar dini meinig ineschribe...das mit em track wür aber deftig id hose ga. ich meine wän ich durchfall han erwarte ich au nöd das es während em käcke nach em new yorker symphony orchester tönt...genau so gaht's mer mit dim scheiss wo du gschribe häsch...

schalt mal en gang zrug und üeb emale...entweder händ d kollege mitleid und säged der nöd d wahrheit wän du sie über d qualität vo dim text frögsch oder sie sind genau so afänger wie du wo sich sogar vomene "fuck it" vom eamon beiidrucke lönd.

drosselbart
08.10.2004, 07:45
nid nur das dä bitrag unpassend zwüschä au dennä beefs isch, är isch überdas au no grottäschlächt! auso do disst e 3. klässler besser:D

struubiskillz
08.10.2004, 07:47
Original geschrieben von Doc.Schiwago
ich dänke da chönnted au en azad oder au en necro nüt usmerze wänn sie dir au no so en krasse beat zur verfügig stelle würded.

ohh nei!! weisch wie schaad füre beat....?! sölle si lieber mir gäh.... damn

Pleschen
08.10.2004, 07:55
:gay: :asshole:

MacKah
08.10.2004, 08:32
YO zämä!

Aight, bis denn!

Do dä Text:

disstrack gege aurel easy, aber welle schwanz interessiert öp du kroat bisch?
ah P.S. ich bi schwizer. ah und no öpis mi koleg isch au schwizer :rolleyes:

cut clitoria
08.10.2004, 08:40
muahahaha

soll das e witz sih?

wie lächerlich

Danielsson
08.10.2004, 08:54
Original geschrieben von Albaner
lächerläch!! du hesch kei ahnig, was würdsch du ächt mache wenn du im ne büro aus kv-agsteute würsch bügle? sicher o im ne hip hop forum dini ziit vrgüte, u aurel isch eifach ä hip-hop-head wo einiges weiss - ds isch ke arschkriecherei sondern ä beobachtig!

dir type sit ja so jämmerläch mit öine disstracks, was weit dr drmit erreiche, das ds forum gschlosse wird? odr das dir ( du u luke) aurels und reezers platz iinähmet? bring doch ds zur abstimmig, di meiste interessierts ä dräck was dir arschlöcher weit! pisset nech!

ds muess ja o mau gseit wärde..

Genau mann, was bringts wenn jedä ä Dissträck gäg ä anderä macht, bisch när real, oder what???

1. Du chasch nid rhyme
2. Dr Aurel weiss zimlich viu über Hip Hop, wasmä vo dir nid grad gseht!
3. Lösch i dim Nickname, bitte ds "mc"...!

:gay:

Pablo Escobar
08.10.2004, 09:04
YO zämä!

Aight, bis denn!

Do dä Text:

ich bi jo au nit grad dr best kolleg vom aurel

aber du bisch eifach nur e peinliche siech:stupid:

Mora
08.10.2004, 09:37
oh mann!
jede gege jede
wie im wilde weschte oder was?

hey, wett ned au öpper mal en disstrack gege mich schribe???
warte nämli scho lang druf.:confused: :hmmm:

Pablo Escobar
08.10.2004, 09:39
Original geschrieben von Mora

hey, wett ned au öpper mal en disstrack gege mich schribe???
warte nämli scho lang druf...

ok ich machs!!!!:rolleyes:

Mora
08.10.2004, 09:42
danke!

wotsch de text selber schribe oder sell ich?
schliesslich kenn ich mini schwächene ja am beschte!:D

struubiskillz
08.10.2004, 09:58
danke!

wotsch de text selber schribe oder sell ich?
schliesslich kenn ich mini schwächene ja am beschte!:D

pass uf was de seisch... ich und pablo mache sunscht wirggli no eine... aber dä verletz di denn.... nei mir schriibenen scho sälber aber dini schwächene kasch scho ufschriibe.... und jo ä foti au noo damit mr dis usseh au no könnä disse--ok?`! :hmmm: :cool:

Mora
08.10.2004, 10:01
ui, nei!
etz hani angscht.
zwei bösi buebe mached en disstrack gege mich!

*flüster*hey, ech weiss scho wie vermarkte! han da en ganz gueti idee für es video, das lauft den uf heavy rotation bi viva swizz*flüster*

struubiskillz
08.10.2004, 10:06
viva swizz

was isch das? viva swizz? seit mr voll nüt..

Radical
08.10.2004, 10:15
Original geschrieben von struubiskillz
und jo ä foti au noo damit mr dis usseh au no könnä disse--ok?`! :hmmm: :cool:

et voilà

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=2734&perpage=20&pagenumber=56

:p

GoldenPenis
08.10.2004, 10:15
:D :D :D :D :D

Du besch also Rapper ond so???:confused:

Gebs zue du hesch en Ghostwryter!!:hmmm:

struubiskillz
08.10.2004, 10:21
Original geschrieben von Radical
et voilà

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=2734&perpage=20&pagenumber=56

:p

hehe goht aber schnäll. ka den nschomol dini sehbehinderig erwähne...:mad: :mad: nänei, scho ok ha au kontaklinse.... aber sehsch wie schnäll das goht und plötzlich boooom

Radical
08.10.2004, 10:26
isch das ned en verdammt geili haarfarb?

http://www.aightgenossen.ch/forum/s...0&pagenumber=56

hehehehe
:D :D :D

Mora
08.10.2004, 10:33
radical
ech wett dich ja mal gseh mit pinke haar.

übrigens, leider hani etz scho wieder en anderi farb. violett.

Radical
08.10.2004, 10:36
radical
ech wett dich ja mal gseh mit pinke haar.

ich han Haarusfall, ich chan mini drum gar nöd färbe....usserdem bisch ja dänk nöd zwunge wordä zum d Haar so färbe....

PS: das isch offtopic...

es gaht ja um der sensationell startendi Track....muahahahaha

danmaster
08.10.2004, 10:37
finds scho krass es isch fritig morgä........jenschtes lüt am schribä im forum.......sind denn er nöd am schaffä?:hmmm: ......bi zwor dra hängs aber immer chli do uf aightgenosse umä

Nörgler
08.10.2004, 10:44
he mora.. du bisch doch OP, chann mer irgendwiä bilder id signatur iifüäge? weisch das?

ihr chönd ja all aafange enand battle und denn tracks da inä stelle.. dmora staht eh scho hinderm mic, dä strubiskillz muän no dehinder steppe und dänn gaht da poscht ab :D

Fletsch
08.10.2004, 10:54
YO zämä!

Aight, bis denn!

Do dä Text:

eifach nur fettä schisn man eich..derbstä flow und dä beat pumpt wie d schiisi. und sowieso min chopf nickt wie e stanzmaschine. man das gaht ab altä!!!! Häsch mer es Autogramm?

Mora
08.10.2004, 11:00
nörgler, ech weiss was du vor hesch, du wilsch
es foto vo mir in d sigantur ifüege! vergiss das!:D

danmaster
08.10.2004, 11:06
lächerlich............frög mi scho i wellem dialekt wählt und schämt reimt?.....dä typ muess jo ganz e strubi betonig ha bi dem " reim ".....:rolleyes:

Nörgler
08.10.2004, 11:06
wämmer wette dasi keis fotti vo dir iifüäge?!?!

ich zahl der susch es bier und akzeptiäre dass du nüd as mic steppsch sondern dehinder stahsch...

Lartscho
08.10.2004, 11:11
du bisch ä gigu u di text isch whack -.-

nik
08.10.2004, 11:16
Du (kroat) nimm din track und din kolleg (au kroat) und gönd nomol zu der is zimmerli und tuet no gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanz lang üebe, vorallem was wotsch mit knapp 8 ziele? und usserdäm, het irgendöper dini meinig wele ghöre?

mora: red is hot :devil:

lord zy
08.10.2004, 11:29
Original geschrieben von Doc.Schiwago
...das mit em track wür aber deftig id hose ga. ich meine wän ich durchfall han erwarte ich au nöd das es während em käcke nach em new yorker symphony orchester tönt...genau so gaht's mer mit dim scheiss wo du gschribe häsch...

das isch mal en ganz geile vergliich :D

Vitamin A
08.10.2004, 11:35
:no: :no: :no: :no:
ich chan nöööööööm!
:echtschwu

Nörgler
08.10.2004, 11:45
ahja zum mich au no zu dem track üssere, obwohls dä Doc zimmli hammrmässig gmacht hät
-> zwenig bars
-> standart ändige
sinnlos will:
-> häsch du beef mitem aurel?
-> wiä scho gseit, er weiss einiges meh über hiphop als villi anderi da inä, und under däne bin au ich!
-> er macht meh für das forum als du

hm... wenn haters wetsch bisch ufmene guätä wäg dezuä!

BigBoon
08.10.2004, 11:49
isch mal wieder ä Bestätigung wiä chöch dNiwea dainä isch!

Aurel
08.10.2004, 13:35
haha... sorry, darf icb lachen?
bist du mal eine woche weg, geschehen solch seltsame dinge.

nur 2 fragen an den "mc":

1. wer bist du eigentlicht? woher kennst du mich wirklich so gut?

2. wer hat dir das rappen beigebracht? klingt super.

ich geh mal heulen...