Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wer was zum lache wet...

habasch
10.05.2004, 00:54
Bi eusere Ortschaft, gits leider chli zvill chliini Poser...
und dani jetzt nödmal meh flashig an bahnhof muen marschiere, dasi was zum lache han, händ die nette goofe e page is internet gstellt!
D Bilder (ide katergorie: über uns) janed verhange... de sound natürlich auned vergässä... sonen track isch schliesslich einmalig (und wirds hoffentlich au bliibe)

www.westsidebrothers.ch.gg (http://www.westsidebrothers.ch.gg)

:D :D :D :D :D

noxi
10.05.2004, 01:03
...hier war ja wieder mal n designer am werk !!

ultra derbe westside gansta page

Bschiisär
10.05.2004, 01:04
s'isch eifach numä truurig..hehe..

K
10.05.2004, 01:04
.... ohne worte!!!
:bluepunk:

lord zy
10.05.2004, 01:13
han würkli gmeind es handlet sich umene lustigi page...

abr soöpis isch nüme lustig, sondern eifach nur himmeltruurig...vorallem de "sound"...isch würkli tragisch was sich gwüssi lüüt zuemueted...

aXionJaXion
10.05.2004, 01:16
ds läba isch kai sugus!!!!
....wir sind hiphopper unsagfgs..stil.... ...ich hab die besten freunde in meinem leben!

WORD

baspra
10.05.2004, 01:20
mm bis gad am abelade,
d biuder hani scho mau sehr trurig gfunge, shit u woni dr name ha gläse..nei isch ds viu, mi cha ja e pimp si aber e page vo sech mache...pff

baspra
10.05.2004, 01:21
:bluepunk: ds lied.......:bluepunk:

starh
10.05.2004, 01:27
hä wa?
isch doch huärä geil ''das leben ist kein kinderspiel jeder hip hoper und hat sein stiel''*flüster*

nei aber warum redäd diä so lislig?händs ächt dänkt da git so än gwüssä effäckt?

jo eazy solangs 1malig bliibt chönd mer jo no lachä.

piiz
:krass: oder mer chönteds jo mol uf dä page frogä öbs üs da ärchlärä chönd mit dä stimmä aber ich getrau mi nid.diä sind so krazzzzz!!!:stups:

aXionJaXion
10.05.2004, 01:30
i freu mi chu uf dia nögschta liader...ehrlich!
dia siita isch besser als dia vum PeterMC

various
10.05.2004, 01:31
arm. aller anfang ist schwer...

LAN
10.05.2004, 02:10
"das ich das gesagt hab werd ich nie bereuen"
jää, ds wagi z bezwifle...

"Das leben kann so grausam sein"
wie wahr wie wahr...

abartig schlächt? sieche töne massiv beschränkt, zue, müed.... weme sone hässleche Dialäkt het, bzw sones schlächts Dütsch dases so düredrückt, de söttme ender nid uf Hochdütsch rappe

immerhin, isch dr erscht track woni ghöre wo NO SCHLECHTER aus ds Züg vo POZ isch und ds wott ja öppis heisse muaahahahaaaaa

Always remember me brothers:
Keep it GANXTAH and keep it REAL!

ziehtnech vilech o die deppe ine wo ds Gäschtebuech vollgspamt hei. i ha de übrigens grad ono eine gschribe :)

Äffli
10.05.2004, 08:16
isch wirgglig himmeltrurig...

abr ghört nid ins swiss hip hop...

hawaiian
10.05.2004, 08:22
backflash*g*
läck das am morget früäh:)fühlsch di ja grad besser..so peino...

:D

mc rassko
10.05.2004, 08:25
:wtf: de track flasht aber!!!:D

AiGhTgeNoSSiN
10.05.2004, 08:47
:yeah: Meh chani gar nid däzuä sägä

hüppnoss
10.05.2004, 08:57
han mer leider dä name vom homie nöd gmerkt, aber chans si das i sim zimmer poster vo dä anastacia hanged?? das lat mi scho chli a siner realness zwifle...

ApFeLsChOrLe
10.05.2004, 09:08
Oh man.. dä Zieht min name jo hurä in dreck!! was gehhht?!
wieso heisst dä au Marco why???? :bluepunk:

P-Flow
10.05.2004, 09:14
köstlich...

Lügner
10.05.2004, 09:33
eifach nur de absoluti BRÜLLER .... ha ha ha
han mer sStuck grad müsse abelade ... isch ja voll zfescht. Di räpped dänk so liislig, dass si ihre Bappi nöd stööred bim Fuessball luege. Di sind ebe so hert !! Ha ha ... und yo ... schomal dPosters ade Wand im Zimmer studiert, wo mer uf de Föteli gxeet ?? ...ha ha ha ... und yo sWebsite isch ja next level shit .... ha ha ha ha ha *sichNichtMehrEinkrieg* sTruurige isch allerdings di ville ernscht gmeinte iiträg im Gäschtebuech ... ha ha ha
aber was sölls ...schlüss mich dem aa: ALler anfang ist schwer ... hät mi grad ah miin erschte uuftritt im 91gi ide Kanti Freudeberg erinnered ...ha ha ha ... han zwar meh druck gha uf de Stimm aber vom Niveau öppe gliichä Schwachsinn glabered ...ha ha ha ... naja ... mer muess halt chönne dezue staa ....ha ha ha ha KÖSTLICH ! Merci für de Link !

Pleschen
10.05.2004, 09:36
uf jedefall voll der brühler! :D

aber jetzt han ich zu denne ganze ernscht gmeinte GB iträg min ernscht gmeinte shit welle dezue poste aber nöd mal das funxt.... :(

zum sound....auauau....ohre zue hebe :blingblin

piis Pleschen

4132
10.05.2004, 10:18
Die sin d Kingz maaan...

das isch e Brotha vo uns....

rm
10.05.2004, 11:16
mhuhaha, voll schtock im arsch mässige track, und wies is mic nuschled, eifach nu härzig.

PhrazeFive
10.05.2004, 11:24
Jüar - mini Homez...
Übertight alta...
ich han au mal so grapped, anderi säget machi hüt no...
Aber hans niemmertem welle zeige damals... :D

hena
10.05.2004, 11:32
ououou....:D

das isch jo ganz prekär...wie wirdsmi ächt de verrüeble wenni dr track ghört ha...ha ebe do im gschäft grad keni böxli...nuschele...whhahaha...vilecht heisi dr comprässer nid schön abgstumme...oder es fisherprice radio set mit deluxe micro :blingblin
http://www.smartkidssoftware.com/cdfrp5.jpg

wahahahhahaha

http://dolinsky.fa.indiana.edu/caveart/spr02/nsPage/324/FisherPriceRecordplayer1.jpg

http://www.chi-athenaeum.org/gdesign/images/fisher.jpg

so fertig jetz...whahahha

^dox
10.05.2004, 12:28
sowas hätt mi mam mir zur geburt sölle schänkä, de wäri ez dr mastr of disastr.. *gg

Pleschen
10.05.2004, 12:35
da hesch recht mit so me euquitment uf de erscht geburi wärsch jetzt würklich der hammer hert MC wo sogar no in baby sprach chan rappe *totlach*

piis

toniqe77
10.05.2004, 12:49
muahahahha, lägg doch mir, sind diä witzig, ganz vil chlini 2pacs, herzig... di gsänd genau so us wi diä wos bi üs au git, klon?:hmmm:

shit, und weg denä pimpelgrindä isch mir itzgrad mis steak akolet, huärä siäch

greetz

Pleschen
10.05.2004, 12:54
fuck am morge händs fängs 138 user uf ihrer page gah inzwische sinds 245 und si händ en IP Zähler also jede wird nur eis mal zehlt!

di Site wird durch aight.ch no richtig berühmt *g*!!!
händ eigentlich alli z GB vo ihne vollpostet das das nüm funktioniert *gröhl* ???

piis

James
10.05.2004, 13:25
I ha mer das Lied jetzt mau zoge u bi mier si fougendi, zum Teil o ärnschhafti Frage uftoucht:

1. Wieso räppe die eso, i meine, scheisse egau öb de Pappi TV luegt, es isch nit nume liisig, sondern o extrem schüsch igrappt. Sie die vergwautiget worde? Oder so brutau abgschlage? Nei im Ärnscht, s'cha nit agah, dene söt meh häufe. Jetzt nüt gäge Sie oder Page oder de Sound.

2. dQualität vor Ufnahm isch gäge zNiveau vom Rap extrem höch, oder ligts a mire Alag?

3. Sis aui Bahnhofgänger in ZH so schüsch, wüu de chönt i mim Grösi säge es chöng easy o mau em Abe mitem Zug verreise?

Äffli
10.05.2004, 13:30
bi mir kunnt bi de downlaods gar nüd...:(

dä-da
10.05.2004, 13:42
So süäss das sind doch na härzigi bürschdli!
S'lied hänz dänk fürs grosmami ufgnoh....und si händ halt angst dasrä nöd gfalt. Darum so liislig grapt oder gflüsträt oder zumindest so öppis ändlichs!

Ich säg nu hosä ad chnü abä zie
äs langs pischi drüber
viel schmuk vom mami a hänkä
stirmband vom winter namal go usä holä

UND AP UFT STRASS GO GANGSTARÄ!!!

AiGhTgeNoSSiN
10.05.2004, 13:53
DPage isch eifach uuuu huerä billig gmacht. Grösstäteils häz ja gar nüüt druff gopf!?
Diä Siächä sind abr so richtig REAL hä:D
Also, äs fettä :respect: vo mir adä Gruppä vo dem Page:p

Vatony
10.05.2004, 14:14
Yes diä site isch dä guz original gangster und derbe track mit rockende stimme. Nei da lied hetmer grad dä tag veschöneret do chasch jo nume en lachafall übercho als hiphoper. Und's schönscht isch sie setzteds no is netz
bi soviel courage chani nume säge e fetts RESPECT

EphToDaRhyme
10.05.2004, 16:04
Die Type wärded sicher de Summerhit in Dütschland mit ihrem Song :) Nei so Sache isch eifach schaad für de Hip-Hop..

Map
10.05.2004, 16:14
SCHWUL?

Wenn dä Track hie im Forum im "Eigener Stuff" wär postet worde, de hätte öppe 50% wo sech hie mockiere überschlage vor Propz verteile... :devil:

Ha das Liedli aber no nid kört u gloube durchus, dass es ziemli dürftig isch (scho allei was uf dr Page so zgseh isch).

diken
10.05.2004, 16:22
jööööö........

ich tipp jetz mal uf di einzelne bruefskarriere vo dene lustige herre: räpper, gängster & pimp! :D :D

nach em zvieri lahts mami di chline amigs wieder an bhf. go gängster und drogedealer spiele. ich find da süess. ab so lustige jugendliche chani mi jedefalls köstlich amüsiere!:brille: :p

.kerYjameS
10.05.2004, 16:24
pha wieder sonen thread wome muess lästere..... lueget uf öi selbst, es paar da inä gseh nämlich genou glich scheisse us....

AiGhTgeNoSSiN
10.05.2004, 16:39
Original geschrieben von .kerYjameS
pha wieder sonen thread wome muess lästere..... lueget uf öi selbst, es paar da inä gseh nämlich genou glich scheisse us....

Cha mer vorstellä wasd meinsch, abr diä händ da glaub no nüüt iägschribä.. :hmmm:

Tibner97ner - Fän
10.05.2004, 19:10
die andersch krasse Sieche :D

doch leider verstasch nöd ganz was die bro's zäme rapped, will de beat es bizzeli lüter isch als ihri stim...

und das mer no freiwolig die föteli ufs internet tuet ??

de WITZ vom tag FUBU :D:D

sagmäu
10.05.2004, 19:12
Original geschrieben von James

1. Wieso räppe die eso, i meine, scheisse egau öb de Pappi TV luegt, es isch nit nume liisig, sondern o extrem schüsch igrappt. Sie die vergwautiget worde?

:D :D :D :D :D :fallfromc: :auslachen: :lol:

die beschti zilä:

"wir haben das leben verstanden"
woooooooord!! :D
di hei nid nume z'läbä sondern o rap verstandä, wäri doch o so real wiä diä. aber gel isch mer z'tüür und poschter vo popstars hani mi nid getrout uuf'zhänkä. übei haut witer imnä eggä schüüch z'wu-täng zeichä.

fridä

.kerYjameS
10.05.2004, 19:26
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
Cha mer vorstellä wasd meinsch, abr diä händ da glaub no nüüt iägschribä.. :hmmm:

nö meinä nid glichä style wie die, aber alli lästere immer über die "coole schwule fubus", miniga lueget eu mal ah und shcnidet mol horä... dir sit alli genou glich shice wie die fubu-lutscherz....

Proof
10.05.2004, 19:32
Da muen ich scho säge, D'PAGE VO ARBON CITY ISCH JA VIIIIEEELLL GEILER :p

iceripperin
10.05.2004, 19:40
lol !! jaja voll hip hop mmmhhh... :fallfromc

deutsche sprage.. swere sprage.. das au no :D

Schtibä
10.05.2004, 20:01
holzöpfelundzifpelchappä...!!
was mich luschtig dunkt isch vorallem das poster rächts adä wand ufem zweite bild... irrich mich, oder isch das würklich...;)

Mahatma Ganja
10.05.2004, 20:10
Original geschrieben von Pleschen
fuck am morge händs fängs 138 user uf ihrer page gah inzwische sinds 245 und si händ en IP Zähler also jede wird nur eis mal zehlt!

di Site wird durch aight.ch no richtig berühmt *g*!!!
händ eigentlich alli z GB vo ihne vollpostet das das nüm funktioniert *gröhl* ???

piis

hehehe:

besucher heute: 258
Besucher seit Start: 485

...:brille:

Urschk
10.05.2004, 20:21
ja mues säge nid schlächt, we hei die mau uftritt? :blingblin
ha mau good news gschribe, ev. mache si jo öpis...
:hmmm:

Tibner97ner - Fän
10.05.2004, 20:34
deutsche sprage.. swere sprage.. das au no :D [/B][/QUOTE]

WORD !! :D :D

AiGhTgeNoSSiN
10.05.2004, 21:02
habasch vo wo häsch das eigentlich überhaupt???

Fletsch
10.05.2004, 21:09
Tagesstatistik
Durchschnittlich ~ 55 Hits pro Tag

TAG BESUCHER
10.05 Mo 257
09.05 So 27
08.05 Sa 27
07.05 Fr 11
06.05 Do 10

Haha.. aightgenossen rulez! :kiffer:

Aso mini ersti Homepage hät au so billig usgseh! isch doch easy! aber de Track isch würkli huere lustig! hänged d Gangster use und rapped wie Müüsli! hehe - das verdient es Erdbeeri!

toniqe77
10.05.2004, 21:19
Original geschrieben von Fletsch

Aso mini ersti Homepage hät au so billig usgseh! isch doch easy! aber de Track isch würkli huere lustig! hänged d Gangster use und rapped wie Müüsli! hehe - das verdient es Erdbeeri! [/B]

aber eis mit chopftüächli und goldchettäli und undä sött nuch ganz chli "parental ad." drufstuh... -riil-;)

guru one
10.05.2004, 21:31
Yeah Man, ich säg nur WESTSIDE IS DA BEST!

Oh Gott ey, sertig gits sogar scho bi üs. Meine Fresse, wo ghat das mit üsärä Gsellschafft nu durä?

überigens dä Track isch au Wackundso...

Greetz Guru One

subtile
10.05.2004, 21:32
tja sin halt scho chli drnäbe und kenne dr hiphop halt nur vom bling bling (seht me jo au) ...
aber ich mein wenigschtens mache sie sich halbwegs gedanke über ihri umwelt und probiere öpis kreativs z mache... immerno besser als krazzi fubu gangstaz wo mit pistole umepose und nur 50 cent und dmx konsumiere...

James
10.05.2004, 21:59
Original geschrieben von subtile
tja sin halt scho chli drnäbe und kenne dr hiphop halt nur vom bling bling (seht me jo au) ...
aber ich mein wenigschtens mache sie sich halbwegs gedanke über ihri umwelt und probiere öpis kreativs z mache... immerno besser als krazzi fubu gangstaz wo mit pistole umepose und nur 50 cent und dmx konsumiere...

Iu, das stimmt. Aber lsuchtig isch's äbe glych. U jetzt muess i mi säuber ade Ohre nä, i meine es isch scho gseit cho, jede faht chly a...u drum konstruktivi Kritk wär äuä besser aus umegröle

konfus
10.05.2004, 22:15
...und trotzdämm isch än brüller, muahahaaa!:p

RedHair
10.05.2004, 22:23
*gg* bin suscht nöd eso dä wo id forum`s schriebe duäd, ich lies nur :) aber zu dem muess ich mich au mal no üsserä. Irgendwie sött mer doch verbarme ha mit dene? nöd? ^^ es isch zwar scho truurig wämmers eso muess mitahluegä. ich mein das sind voll diä derbe " HipHopär " naja, es git ebe z viel lüüt wo meinäd... truurig...

AiGhTgeNoSSiN
10.05.2004, 22:37
Original geschrieben von Fletsch
Tagesstatistik
Durchschnittlich ~ 55 Hits pro Tag

TAG BESUCHER
10.05 Mo 257
09.05 So 27
08.05 Sa 27
07.05 Fr 11
06.05 Do 10

Haha.. aightgenossen rulez! :kiffer:

Aso mini ersti Homepage hät au so billig usgseh! isch doch easy! aber de Track isch würkli huere lustig! hänged d Gangster use und rapped wie Müüsli! hehe - das verdient es Erdbeeri!

Ja du weisch wiäs lauuuft:D

eSkimO
10.05.2004, 22:57
aso ich mach glaub en fanclub...oder doch zersch eine füs netto netto...isch etzt echt grad huere schwirig zum uswähle...highligi sheizze...was passiert mit de ghettobrothers... ich gsehnen genau winer uf de gass am abig eine afiggt so -flüschterton- "ey mann, s läbe isch käs chinderspiil....du hässliche...brother"....

grööööööööll

baspra
11.05.2004, 07:14
uei
mm isch no krass wen me irgend e track ufe duet und kritike suecht und sech eigentlech nur verbessere wot de chunt me maximau so 10 antworte über,

doch wen so es paar goblins es lied ufnä für ihri goblin kollege, giz i eim tag fasch 60 antworte...

s zeigts wider mau...

eSkimO
12.05.2004, 15:15
12.05 Mi 21
11.05 Di 196
10.05 Mo 347
09.05 So 27
08.05 Sa 27
07.05 Fr 11
06.05 Do 10

hät sich ja scho wider iipändlet :)

Urschk
12.05.2004, 15:55
Original geschrieben von baspra
uei
mm isch no krass wen me irgend e track ufe duet und kritike suecht und sech eigentlech nur verbessere wot de chunt me maximau so 10 antworte über,

doch wen so es paar goblins es lied ufnä für ihri goblin kollege, giz i eim tag fasch 60 antworte...

s zeigts wider mau...

ja hesch eigentlech scho rächt, aber isch haut so, dr blick verchouft sech o besser aus e gueti zitig...

we kritik wosch de schick mer öpis vu dir, ok?

LAN
12.05.2004, 18:55
i dänke es ligt dran, dases eifacher isch öppis so offesichtlech schlächts z kritisiere aus öppis differenziert z beurteile wo äbä nid so grotteschlächt isch...

the fouler
12.05.2004, 19:20
haha so voll d schwullos! ja oisä brotha huere geilo...

habasch
12.05.2004, 19:44
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
habasch vo wo häsch das eigentlich überhaupt???

Än kolleg hädmer d adrässä gä! Ich han aber sälber auno oft mit dene ztue... das sind so chliini goofe, wo hiphop zum biatches ufrissä, verschmutzed... nur bechömeds trotzdem kei normali!

Dä schlimmst vo allne gsedmer glaub garned rächt!
sonen chliine schwiizer, wo sich für sis land schämt (er möcht en albaner si)... Ich han ja nix im algemeine gegä albaner, aber wänn so eine sini eigeni sprach verlärnt, daser miteme struube albaner-aktzänt redet, wie eine, wo vorme halbe jahr id schwiiz igwanderet isch... und dänn no stolz dadruff daser vo 6 schuelene kickt worde isch! tststs....
dä krässist und gröst absturz ich de BIGBOSS, drumm halt ich nüt vo so gängsterlis! Dä isch aber nur ca. 1m45gross!

Ich käns aber, da die im gliiche huus wie ich unterrichted werdet! (bis uf de wo kickt worde isch)

Han no 2 Sache erfahre (öbs stimmt chani ned garantiere)
1. Wänds mi abschla :auslachen
2. wänds en diss-Track gegä mich mache:gay:

ad AiGhTgeNoSSiN: chöntis sii, dass du zum nachname "schlumberger" heissisch?

Fentilator
12.05.2004, 23:03
Ich han jo scho vil schlimmi Sache ghört, aber so öpis isch jo HIMUTRUURIG!!!! Zerst han ich denk, söll das äh verarschig si, wo ich denn aber die föteli gseh han, hets mi schier vom stüeli putzt....:D

das sind jo richtigi PIMPimpel

PROPS ad RHS-crew greetz Fenti:kiffer:

Äffli
13.05.2004, 09:33
Original geschrieben von Fentilator
Ich han jo scho vil schlimmi Sache ghört, aber so öpis isch jo HIMUTRUURIG!!!! Zerst han ich denk, söll das äh verarschig si, wo ich denn aber die föteli gseh han, hets mi schier vom stüeli putzt....:D

jo ych ha au dänggt --> vrarschig...

abr ebbe mir wüsse jo das es keini isch...:D

Urschk
13.05.2004, 15:02
Original geschrieben von habasch

Ich käns aber, da die im gliiche huus wie ich unterrichted werdet! (bis uf de wo kickt worde isch)

Han no 2 Sache erfahre (öbs stimmt chani ned garantiere)
1. Wänds mi abschla :auslachen
2. wänds en diss-Track gegä mich mache:gay:

disstrack bitte de hie veröffentleche! unzensiert! ;)

the fouler
13.05.2004, 16:01
hei diä händ ja en reim uf derä page...:wtf:! also ja wemmer das so nenne chan...!

eSkimO
13.05.2004, 17:57
1. Wänds mi abschla
2. wänds en diss-Track gegä mich mache
...hihi rüefsch wännd hilf bruuchsch ok?

WA(h)RHEIT
13.05.2004, 21:36
Errinert fast ein wenig an die Seite der Limmatthalbiters.
Coole Jungs. Wo ist Nobra?

oli_mc
13.05.2004, 23:21
A) sit dä Link im Forum umegeit, hei die Toys viu meh Bsuecher uf dr Homepage (http://fc.webmasterpro.de/stat.php?name=mogu) hehe
B) dr Träck isch jo grotteschlächt
C) ig muess jo nid erwähne, dass 5 vo 6 Albanischi Näme hei
D) Posters im Hintergrund vo de Bilder: Sarah Connor, Alexsander (gseh ig das richtig ?!?)

na ja, lustig halt.

big_samy
14.05.2004, 00:26
naja, zum glück nennä säch d westside brothers v.s.b. und nid w.s.b. süsch wärs ja no richtisg änglisch :D !

fReEMaN
14.05.2004, 00:34
*g*
little nobra's im haus..

he där song isch der wahnsinn..

und der flow wo di briäder hent.. yeeess westside brothers!!

habasch
14.05.2004, 00:41
Hüt widermal dä Pc igstellt, s Mail programm göffnet...
und was gsehni?

es isch über 1500 Mails am enfange:
----------------
Von: sex@gms.de
Datum: Mit, 12. Mai 2004 21:11:05 Europe/Zurich
An: habasch@rhs-records.ch
Betreff: scheisse page

scheiss page
----------------
schnäll 2min ladela, bis all dunegsi sin, all agwählt und glöscht...
vode erste nachricht bis zude letste sind ca. 2 stunde gsi...
wer chan das wider mal gsi si?

:hmmm: :hmmm: :hmmm:

:whiteflag :whiteflag :whiteflag *smile*

habasch
14.05.2004, 01:16
han mich mal erkundigt, wiso dasmer bi däne kein Gästebuechiitrag chan mache:
Sie müend jede iitrag zerst akzeptiere, daser azeigt wird!
Sie wänd kei Skater uf ihrere page :lol:

köbi
14.05.2004, 01:34
di buebe tüemer scho richtig leid, i ha mau gmeint ds POZ-RoundOne-Tape sig schlächt...zitte änderä säch
abr dr pimp-räpper tönt scho chli so aus hatim eine ids füdlä gfigget. u dr pimp-räpper2 tönt wi mis grosi wesi iri zähn abzieht u so räppet.
WHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhahahahahahahahaaaa, sorry,haha, tuetmer ja leid, whaaa, i weis me söt d toys nid vrschrisse, hhh, abr...WHAAAAHHAHAHAHAH i verreck...

LAN
14.05.2004, 02:00
was me sött toys nid verrisse? sobald du züg öffentlich machsch hesch o jedi kritik z akzeptiere.... auso!

POZ hei es Tape? zum glück hani ds no nie nöime ghört oder gseh :)

@ Olli: di remix isch no chillig aber i finde ds original viu geiler..

baspra
14.05.2004, 06:20
@Urschk merci! so inerhaub vo paar wuche sprich 2 giz gloub de e track..mm i weis ha unger "eigener stuff" das vor langer zit gschribe aber iz isches ernst gmeint,

pff die pimps säge immer sie wei eim verschla doch maches eh nie, u wesi alei si heisi eh angst, obwohl das nid nur bi de pimps so isch

LAN
14.05.2004, 08:10
di si eh z chlin um irgendöpper oberhalb dr mittelstufe z verschlah... guet si hei sicher grossi brüetsche, aiaiaiaaaiiii i wär vorsichtig :D

Vitamin A
14.05.2004, 08:48
shit shit shit.. zu hert..

habasch
14.05.2004, 14:19
Original geschrieben von LAN
di si eh z chlin um irgendöpper oberhalb dr mittelstufe z verschlah... guet si hei sicher grossi brüetsche, aiaiaiaaaiiii i wär vorsichtig :D

*smile* i bin no ide oberstufe... irgendwelchi chlini pimps (warschindli öppert vode WSB *g*) häd mal inere 10:00 pause en 25jährige id schuel ghollt zum mich abschla :D
nix drus worde

:kiffer:

RedHair
15.05.2004, 16:47
joa, läster läster :) chum, das sind eifach deppä.
( puuunkt )

das mit dem dissträck hanni au ghört habasch :) und weisch bi wem hennds de billigi track ufgnoh? bi keim andere als bim oberkrasse "timme" ^^ so chlini schwuli vixers haha.... naja sölleds doch en dissträck mache wenns denn meh lego hännd ^^

1 liäbi !

LAN
15.05.2004, 17:37
*smile* i bin no ide oberstufe... irgendwelchi chlini pimps (warschindli öppert vode WSB *g*) häd mal inere 10:00 pause en 25jährige id schuel ghollt zum mich abschla :D
nix drus worde

:kiffer:

ja u wenn o... eine ellei cha eh nüt mache wed es paar kollegas hesch :)

JHO Fingg
15.05.2004, 17:50
hey, aber i muess drum scho zuegä, die page vo dene gangstas (wa isch eigentlich gangsta?chame das ässe oder rouche?isches überhoupt zu irgendwelchem nutze???nid oder?...) findi drumm scho huuuuere geil. (ussert überhoupt nid:D ) finde drum o ihres rumgepose no cool, nume scheisse, dass im hintergrund paar sarah connor poster hange, da wirkt das ach so geile szenario irgendwie, komischerwiis und us unerklärliche gründ nüm sooo geil. aber dr ultimative slug isch drum scho ihres lied. obwohl, i muess scho zuegä, dass si sich mitem inhalt vom text, zmindst am aafang-wil me hani mir nid möge atue..., hei si sich scho ziemlich müe gä, aber dr beat hei si nid so troffe (oder ligt das vilech a mim ach so schlächte rythmusghör?gloub nid oder?). aber i wär doch drfür, dass mir für die arme tröpf chli verständnis hei. wil es brucht scho muet um nid ir eigete sprach z'rappä:hmmm:
nei isch ächt dr hammer die page;-)

oli_mc
15.05.2004, 21:50
Original geschrieben von JHO Fingg
aber i wär doch drfür, dass mir für die arme tröpf chli verständnis hei. wil es brucht scho muet um nid ir eigete sprach z'rappä:hmmm:

du seisch es!

JHO Fingg
15.05.2004, 22:02
und no öpis: klar isch das dicke house rumgepouse scheisse, aber i denke, dass öpper wo o nur ei zile über family rhymt, het im grund scho e prob verdient. o wennsich de prop nur uf das einte bezieht, aber mir hei fang vil z'vil type wo so krassi macker markiere, dasssi ihri family zwecks sogenannti coolnes duurend müesse disse...:gun:

xXel
16.05.2004, 00:05
ish jo wou der hammer... ha grad s lied glost.. d höufti nit vershtange, und s geilshte fingi das öppe au zwe zile der ref. chunt hammer, eifach nur hammer:wtf:

WA(h)RHEIT
16.05.2004, 21:46
Original geschrieben von oli_mc

C) ig muess jo nid erwähne, dass 5 vo 6 Albanischi Näme hei

Was soell aecht de scheiss Kommentar? Besch woll im Kurt Wasserfalle sie verstossni Sohn. Scheiss Fascho.

habasch
17.05.2004, 08:45
Original geschrieben von WA(h)RHEIT
Was soell aecht de scheiss Kommentar? Besch woll im Kurt Wasserfalle sie verstossni Sohn. Scheiss Fascho.

Ey sorry, aber da mueni mal dä "Fascho" verteidige...
i wird fast tägli irgendwo agfickt. Was füren zuefall das 90% dävo Albaner sind! Ich säg ned das all so sind, aber au bide WSB isches so, dases ebe immer e grossi frässi händ und münd umepose, genauso wie anderi aficke... Ich han mit keim Albaner es problem, womi ned muen stresse (so lauft das mit alne mänschä). aber wännmer mal adä bahnhöf stat, chanmer ned meh als über die lache:grümbel:

RedHair
18.05.2004, 22:19
hehe,checked mal die noiä bilder uus wo diä pimpels druff händ :D

WA(h)RHEIT
18.05.2004, 23:06
Ey sorry, aber da mueni mal dä "Fascho" verteidige...
i wird fast tägli irgendwo agfickt. Was füren zuefall das 90% dävo Albaner sind!
Hesch der schomol oeberleid, dass es viellecht ader liid. Du argumentiersch wied SVP, darom fendech dis Bild au so paradox. D'Albanermafia, hehe.

oli_mc
18.05.2004, 23:11
So ne primitive Kommentar söt ig eigentlech gar nid beantworte, eifach unger jedem Niveau, sorry. Wenn eifach unbegründet Lüüt wosch afigge, bisch fautsch hie.

Die Sach mit de Albanische Näme isch e reini Feschtstellig gsi. Ganz norm-/wärtefrei. Ig ha niemer agriffe (im Gägesatz zu dir), ig ha niemer beleidiget (im Gägesatz zu dir). Wenn die chlyne Type Pavel, Igor, Iwan... gheisse hättet, wäres Osteuropäischi Näme; Uwe, Dieter, Jochen... wäre typisch düütschi Näme. Und?

Rey
18.05.2004, 23:37
hei ei ei

han jo scho velles ghört. au lüüt wo ab ond zue us em takt fliege. aber die läsed en text ond dönd e melodie loh laufe:wtf:

ond englisch esch halt au no schwer! vorallem wenn meh WSB no buechstabiere mues.
Wi eS Bi wär jo wohl eher VSB

Verrecked Sau Buebe *hust*

die dänked wohl au nor well si getto send esch jetzt i de schwiz es getto :o

das meh of so öbbis no chan en stoltz entwikle kapier ech ned.

guru one
18.05.2004, 23:43
Also ich verstah au nid, wieso so wannabeeezzz äs Ghetto wänd id Schwiz holä:wtf: Han no nie Ghetto Erfahrig gmacht und bin au froh drüber... Ich glaubä alli hie innä i dem Forum chönt froh si, dass si nid immä Ghetto läbä, sondern innärä einigermasä sicherä Gägend...

Peace und Out

Guru One

Urschk
20.05.2004, 14:28
z gäschtebuech isch wider online u eifach aues NUME gueti komentär dinne.. :D

WA(h)RHEIT
22.05.2004, 21:29
Original geschrieben von oli_mc
Uwe, Dieter, Jochen... wäre typisch düütschi Näme. Und?
Logisch, denn haetsch gschrebe: Ig muess jo ned erwaehne, dass die all duetschi Name hend. Klar, das glaubsch jo saelber ned, oder? Stoh doch wenn scho dezu wend sonne scheiss schriebsch, nutte.

Raptisel
23.05.2004, 20:33
nur eifacht arm...

ich säg jetzt mal mit üäbig wirds immer besser.. da chan jetzt jede mänsch wot irgendwo gsehsch sicher öppis bessers mache... und die meined ja voll im ärnscht si seged krass... voll westcoast... ui nai...die würed au gschiider s chopftuech vom mami chlaue und sich dra ufhänke ..........

:magic:

Tensionstate
24.05.2004, 07:35
hardkor!
die sind sicher bim nobra id lehr :D

Schtibä
07.06.2004, 22:56
wärs nanig gseh hät... än noiä träck isch druf...
uungedingt suuge...losä, und löschä...

#ChRüSiMüSi#
07.06.2004, 23:15
..ich liebe dich mein schatz.. er wünscht das du ihm in die Augen schaust...

jööö nei isch das herzig:) ..das chönt sicher ich no besser.. und das heisst dän öpis=)

..nei.. hehe bring sLächlä gar nüm vom gsicht.. chunt schono.. (wenns Glück händ=)

roemer
07.06.2004, 23:17
LOOOOOOL . :D hammer dr nöi track wird ä singel und drmit wärdä diä typä next jahr am concour de l'eurovision abruuumä wiä di illä ...LOOOL. geili sach - so chli amüsement muäss eifach scho sii zwüsch innä. aller afang isch schwääääär.

piis

unique
07.06.2004, 23:22
VOLL FETT!!:D :D
dä flow haut mi fasch wäg! ond dä dialäkt, eifach passend erotisch!:dance: scheisse esch das giel, geds das scho uf cd?? hochdüütsche mondart rap, be ganz dörenand das esch so geil!!! w.s.b. 4 ever!! :dinimuätt

konfus
07.06.2004, 23:23
ich finde die jungz voll geil!:D

K
07.06.2004, 23:26
irgendwenn schaffeds scho de durchbruch..

roemer
07.06.2004, 23:46
Original geschrieben von de_K
irgendwenn schaffeds scho de durchbruch..

irgendwenn?!? villäch de im altersheim. .... loooooooong way!! :D

LAN
07.06.2004, 23:48
man ds isch no rap wisechs ghört, ufrichtig, ehrlech, diräkt vo dr seel gräppt und mit härzbluet!

Doc.Schiwago
07.06.2004, 23:50
jungz und mädelz, jezt sind doch nöd so grob zu däne.
ich find's guet wänn au so krassi gangster gfühl chönd zeigä. wer weiss, villicht gsehnd's uf denä föteli so krass us aber in würklichkeit sinds diä erschtä wo is fundbüro seckläd wänns es verlorenes portemonaie ufgläse händ.

gangstaz with heart ...:) ....:p ...:D

jezt ohni scheiss, messi messi und messi vil mal für dä link. han sälte so müese lache. entertainment uf höchschtem niveau. herrlich.

roemer
07.06.2004, 23:52
man ds isch no rap wisechs ghört, ufrichtig, ehrlech, diräkt vo dr seel gräppt und mit härzbluet!

looooooooool :D - ja live und diräkt. eeeh.

unique
07.06.2004, 23:54
zu diräkt!! :D

min track (guckst du unten) *werbung*:D

thieu
08.06.2004, 00:03
Der nöji Track isch ja der Hammer, vorallem der Beat, heinsch schön produziärt... Voll Westside. (Fugees sind ja scho so West, emel va Europa üs gseh...)

Zitat: "Darum sag ich nur L.O.V.E..." Ja wenn der herr EKO z Vorbild isch, de miäsendsch trotzdem nu verdammt lang iäbe...

Ich glöibe ich lahs mit dem rappe, und mache nur nu Gangster Fotos.

Aber weiss epper isch das en Verarschig di Siita, oder meinent di das ernscht? Oder isch das es ind Hose ganges Schüälprojekt?

Äch uf jedefall, mini nöje Vorbilder...:D

spenzasequenza
08.06.2004, 00:04
di jungs schmeissunt äs tiitsch, dasch ja zum höiru!

"ich will dir mit diesem lied zeigen, wie fest ich dich liebe,"

"...denn du bist die erste Frau
wonich richtig liebe..."

naja, generell zum höiru.
ich glöibu ich...

ach weiss doch nit.

isch wirklich es eigegoal...
gsundeheit.

spenzasequenza
08.06.2004, 00:06
ich khiiju jetz de abum schtüähl va lachu...

falls i mi värletzu, darfi d westsidebrothers verchlage??

thieu
08.06.2004, 00:20
Original geschrieben von spenzasequenza
ich khiiju jetz de abum schtüähl va lachu...

falls i mi värletzu, darfi d westsidebrothers verchlage??

Häb der Sorg. Aber di mächend mit de Finger ja so luschtig, verlii chasch das ja als Tragbara brüäche... Und susch halt nur bis ind Bastlstuba... :confused:

2 Spenza, bisch vellig streng am lehre?

habasch
08.06.2004, 00:29
Original geschrieben von thieu

Aber weiss epper isch das en Verarschig di Siita, oder meinent di das ernscht? Oder isch das es ind Hose ganges Schüälprojekt?

Äch uf jedefall, mini nöje Vorbilder...:D

Die meined das bitter ernst!
De neu track händ im studio vonere crew mitem name "reagänzglas" ufgno! (Die händ mal vor 3 viertel jahr en dissträck gegä mich usegä!
(für 5 fr. pro cd -> de einzeln track)
Vor e paar wuche hani vo dene e msg bicho, ich söll doch widermal zu ihne cho und lüüt mitbringe, usw... das sind eifach armi mänschä!

LAN
08.06.2004, 00:55
Die meined das bitter ernst!
De neu track händ im studio vonere crew mitem name "reagänzglas" ufgno! (Die händ mal vor 3 viertel jahr en dissträck gegä mich usegä!
(für 5 fr. pro cd -> de einzeln track)
Vor e paar wuche hani vo dene e msg bicho, ich söll doch widermal zu ihne cho und lüüt mitbringe, usw... das sind eifach armi mänschä!

autsch... naja es git lüt dene isch nümme z häufe.

dummheit isch äuä z einzige wo bi mir spontan Aggressione weckt

I.C.S.
08.06.2004, 01:45
geil, nur geil..

wobi, eher :no:

Raptisel
08.06.2004, 09:39
krasse crew... zero points:-)

läck also ich wür mich ja sooo schäme.. die hend echt s gfühl si segets..
han aber vo gheimer quelle erfahre, dass sie en plattevertrag vo shadyrecords bechömäd:cool:

nai im ernst

wenigstens händ mir da öppis zlache.. oder?

P-Flow
08.06.2004, 09:59
schi hent an neue track nach "meine Freunde"! jetz sindsch schwul gwordu und hend apa du freunda der song "ich liebe dich" gwidmut!
Ich liebe dich = ideales thema ver westside-gangztaas!
"Respect" :rolleyes:

Mann, sienta fregt mu schi wirklich.. müöss der track deheimu unbedingt süügu dasi widermal epis zum lachu hä! also wenn der track qualitativ und rhymetechnisch wider so fett wird wie "our friends", de schicki denu allu as Eifach-Billet zer negschtusch brigga!
Zitat va ihnu: "Wir verstehen das Leben" -> Also ich zwiiflu greber dra! :hmmm:

übrigens: wiso chat mu da nix ins Gäschtebüöch schriibu? *lol... DI sind in dem fall sogar immer offu ver kritik! :rolleyes:
tsts

4132
08.06.2004, 10:18
dört stoht jo tatsächlich im gb

"hei niggers die paige isch voll geil"

wer het dene erlaubt das Wort z benutze?? ihri mamma???

tztztz:rolleyes:

kuchikaeschtli
08.06.2004, 15:47
he das isch mega zum lache... suuuper :hmmm:

P-Flow
08.06.2004, 15:52
@kuchikäschtli: lol, das isch wirkli cool! ha ersch ufe zweit blick erkännt, dass är ufer strass ligg! :D

SCREWD
08.06.2004, 16:17
eifach z krass.........

merci für e link........*g*

thatz the real shit *lol*

SCREWD
08.06.2004, 16:19
die sind killer:

http://www.dorfbuebe.ch.vu

P-Flow
08.06.2004, 16:25
Original geschrieben von SCREWD
die sind killer:

http://www.dorfbuebe.ch.vu

Ich hoff, di ganz page isch uf ironischer basis... in dem fall würdis nu easy finnu. aber wennsch das in vollum ärnscht verträtunt und durchziehnt, de weisi öi nimme!! :hmmm:

mari-juana
08.06.2004, 16:31
sind ja mega krassi buebe das!! ..eifach lächerlich..

..das sogar e page mached und sich öffentlich lächerlich mached... das grenzt a krassheit.. =)

SCREWD
08.06.2004, 16:31
lueg doch emol d picz a........und de sound..........

das isch genau glich ärnst wie die WESTSIDEBROTHERS siite *g*

P-Flow
08.06.2004, 16:45
jo ok, der sound hani nu nit kehrt und di pics, naja.. peinlich.. aber was solls, solang ich nit uf der page bi, de isch güöt :D

und im gägusatz zu westsidebrothas finni das harmlos, denn di Brothas markierunt in einer herti di gangztaas und di oberRaper und derbii sindsch nur par chleini, minderwärtigkeistkomplex-giprägti bubini wa üfmerksamkeit wellunt.. das finni im gägusatz zu "Landbuben" wirkli trüürig!

Das mit du landBuben chasch mit dem nit vergliichu.. klar isch beides luschtig, aber uf an andri art.. ich meinu, d'landBuben-page isch wirkli peinlich, aber si ehrlich, isch halt mal epis neus. passt eifach nit inu hipHop-Alltag dri.. was solls? ich bi immer offu ver neus zig und wie gseit, ich ha der sound va ihnu nu nit kehrt. denu checki de hitu am mabu mal ab.. wenn der sound güöt sellti si, de finni güöt, dass di stur epis neus wellunt probieru, öi wennsch schi schich bi der sach zu du clowns mächunt. aber äbu, der sound hani nu nit kehrt und so wili öi nit meh derzüö sägu.. veli liggi ja voll dernäbu.. das weissi de erscht hitu am mabu..

also, piis

Danielsson
08.06.2004, 17:06
Original geschrieben von Psycoflow
jo ok, der sound hani nu nit kehrt und di pics, naja.. peinlich.. aber was solls, solang ich nit uf der page bi, de isch güöt :D

und im gägusatz zu westsidebrothas finni das harmlos, denn di Brothas markierunt in einer herti di gangztaas und di oberRaper und derbii sindsch nur par chleini, minderwärtigkeistkomplex-giprägti bubini wa üfmerksamkeit wellunt.. das finni im gägusatz zu "Landbuben" wirkli trüürig!

Das mit du landBuben chasch mit dem nit vergliichu.. klar isch beides luschtig, aber uf an andri art.. ich meinu, d'landBuben-page isch wirkli peinlich, aber si ehrlich, isch halt mal epis neus. passt eifach nit inu hipHop-Alltag dri.. was solls? ich bi immer offu ver neus zig und wie gseit, ich ha der sound va ihnu nu nit kehrt. denu checki de hitu am mabu mal ab.. wenn der sound güöt sellti si, de finni güöt, dass di stur epis neus wellunt probieru, öi wennsch schi schich bi der sach zu du clowns mächunt. aber äbu, der sound hani nu nit kehrt und so wili öi nit meh derzüö sägu.. veli liggi ja voll dernäbu.. das weissi de erscht hitu am mabu..

also, piis

Jaja Psyco, chli weniger schribä drfür chli konkreter!!!!!!!

Landbubä: Die rockä ja gwautig, finde irä Style so dr hammer, isch öppis neus, aber öppis wo würklich keine, keine stört!!!

Ostblockbrothers: Das isch schlimm, leider hets immer me vo denä ille Type!!!

piis

P-Flow
08.06.2004, 17:11
Original geschrieben von Danielsson

Landbubä: Die rockä ja gwautig, finde irä Style so dr hammer, isch öppis neus, aber öppis wo würklich keine, keine stört!!!

piis

sorry, aber jetz hesch mi gli falsch verstannu.. ich ha nie gseit, dass schi rocke! lüög mal das kaff a, wa schi wohnunt, was willt de anners machu? mich chratzt doch das nit, was di mächunt..
was ich will sägu isch, dass schinit wie d'westsidebrithers di krassu markierunt un nacher nix wärt sind. Jedem das seine, aber typu wie di brothas finni vil trüriger als di LandBuben.. das hani mim vorder bitrag wellu sägu

piis

spenzasequenza
08.06.2004, 17:18
dasch der bescht erscht biitrag, woni hiä jeh gläse he

SCREWD
08.06.2004, 17:50
Original geschrieben von Danielsson

piis

Fang doch afo briele.....mimimimimimi :-)

jo, wenn du ihre style hammer findsch, denn.....denn.........weiss ich au nid....aber easy...jedem das seine.....

WORD UP PSYCO WORD UP ;-)

was PIIS???? :GUN:

Artie S
08.06.2004, 18:20
Original geschrieben von SCREWD
Fang doch afo briele.....mimimimimimi :-)

jo, wenn du ihre style hammer findsch, denn.....denn.........weiss ich au nid....aber easy...jedem das seine.....

WORD UP PSYCO WORD UP ;-)

was PIIS???? :GUN:

GUN??? Yeah man!! I LOVE GUNZ!! ALL OF THEM!!!

nei, häsch scho rächt SCREWD, wenn die jungs plötzlech erfolg händ, händ mr alli gschissä!!! wobi was wänds anders machä als an baum bislä?? ...

ich finds nid so dr hammer! aber immerno besser als d'west-side-siechä...

isch liebe dich... er liebt disch... !!LOL!! ...sniff!

SCREWD
09.06.2004, 09:19
Artie S

:-)

die dorfbuebe mache sicher mol us em traktor so e lowrider.......yeah yeah *lol*

jo, wenn sie "plötzlich" emol erfolg wärdet ha hämmer würklich gschisse, aber wenn das das wörtchen..........achhhhhhh muess go pisse, moment *g*

hehehe ich möchte dir sagen mein schatz wie sehr ich dich liebe und darum lieb ich dich mein schatz weil ich so an dich denke.... hehehe dä track hett kultstatus

hehehe

P-Flow
09.06.2004, 09:23
jo screwd, ich ha mer geschter di tracks nu reingizogu.. naja, ha mi wirkli gitüscht.. der rap gneau du fotos agipasst.. ja nu...

:wtf:

SCREWD
09.06.2004, 09:27
jo screwd, ich ha mer geschter di tracks nu reingizogu.. naja, ha mi wirkli gitüscht.. der rap gneau du fotos agipasst.. ja nu...

ebbe, han ich jo gseit ;-) oder würk ich irgendwie nid so vertrauenswürdig?? *g*

cheerz

Äffli
09.06.2004, 09:31
Ich hoff, di ganz page isch uf ironischer basis... in dem fall würdis nu easy finnu. aber wennsch das in vollum ärnscht verträtunt und durchziehnt, de weisi öi nimme!! :hmmm:

jo glaubs au das es ärnscht gmeint isch...:rolleyes:

wsb: wir stehen zusammen wir fallen zusammen wsb for live:wtf:

das isch vo bad boys 2:brille: :no:

Map
09.06.2004, 09:47
Bad Boys, Bad Boys, whatcha gonna' do?? Whatcha gonna' do when they come for you??
:dance: :dance: :dance:

Danielsson
09.06.2004, 10:19
sorry, aber jetz hesch mi gli falsch verstannu.. ich ha nie gseit, dass schi rocke! lüög mal das kaff a, wa schi wohnunt, was willt de anners machu? mich chratzt doch das nit, was di mächunt..
was ich will sägu isch, dass schinit wie d'westsidebrithers di krassu markierunt un nacher nix wärt sind. Jedem das seine, aber typu wie di brothas finni vil trüriger als di LandBuben.. das hani mim vorder bitrag wellu sägu

piis

He Psyco i gloub du hesch mi falsch verstandä!!!

I finde beidi Site nid sehr originel (Musik hani no nüt ghört vo beidnä) doch wenn i müässt mi für i "Crew" entscheide, würd i d Landbubä nä, so Lil-Gangsta-Fubu-Krieger find i eifach nur zum lache! De scho lieber eine vo vorämnä TRaktor posiert und keine ir City mit sine Kollegä afiggt!

piis

eSkimO
09.06.2004, 16:24
wsb: wir stehen zusammen wir fallen zusammen wsb for live

das isch vo bad boys 2

ja und zwar wider ma di behinderet tüütsch synchron fassig...real mann weiss...

habasch
14.06.2004, 14:31
Leider sinds ned die einzige poser vo eusere Ortschaft!
S git leider jetzt auno noi, d

URL=Westsidebrothers *2[/URL]
http://www.s-of-a.ch.vu

Han die no garnonig kännt, bises eus uf eusere page im gästebuech agfickt händ!

Äffli
14.06.2004, 14:35

so trurigg:rolleyes: :rolleyes:

Urschk
14.06.2004, 14:36

word, chlines zitag:
"welcome in wädi-city, ne stadt in kanton zürich
die geiste stadt, überzeug dich, auf jeden fall für mich
auf der strasse nur noch gangstas, und noch meine fellaz
alle sagen rapp das, ich sage gib mir bass
also get es los, Pepi-Stylez in da House"

Bschiisär
14.06.2004, 14:40
Pepi-Stylez & Gimi-Stylez
Zogi Da Real P.i.M.P
(-Pepi-Stylez -Gimi-Stylez)

Refrain:
Zogi da real P.i.M.P, Big Boss of S-OF-A yeah
Ganxtaville ist from Wädi-City, Big Boss of S-OF-A yeah
Zogi da real P.i.M.P

Zogi da real P.i.M.P, da biggest G, with gimi und pepi
world-wide, s-of-a from da west-side
alle sind im club, zogi im mittelpunkt
immer für alle G's da, zogi-stylez von prishtina
er läuft mit fetten goldketten durch wädi-city
saturday night in die parteys, und die chiccs'
die gehören ihm, ja am fahredin zogejani
da big boss from da s-of-a family,
er ist der coolste der in der stadt, er ist der der alles hat
kein wiederspruch, nehmt lieber di flucht, er ist ne frauensucht
er scheisst auf alle ausser seine brüder
denn sie sind wie seine familien mitglieder, seine lebensbegleita

Refrain:
Zogi da real P.i.M.P

Schau mal da, da p.i.m.p ist ein gangsta
er gehört zu den kings von allen pimps
weil er macht was er will, und jeden killt'
der ihm im weg steht, weil er kein respekt versteht, und es geht'
bei ihm nur um bitches und geld, das ist seine welt
P.I.M.P for life, when i drive, i say s-of-a, da way to da partey
let's go, gib mir den flow, für zogi-stylez ist die show
jeden tag ist sex angestagt, wenn ihr den pimp fragt
wenn ihr ihn anfleht, sagt er euch wo es lang geht
jeden tag, jede woche, jeden monat, jedes jahr
müsst ihr vor ihm aufpassen, denn ihr seid in gefahr

Refrain:
Zogi da real P.i.M.P

Zogi Da P.i.M.P hat Frauen fürs leben
di ihm alles geben, mit ihm kann mann vieles erleben
P.i.M.P Gangsta, Von Wädenswiler City
Er hat jede Macht, gewinnt jede schlacht

Refrain:
Zogi da real P.i.M.P

p.i.m.p hat ein schlampen-paradis
in wädi-city, seht ihr dies
puf für jeden mann, jeder ist mal dran
all da haters world-wide, s-of-a is from da west-side

Refrain:
Zogi da real P.i.M.P

Er ist etwas heisses, ein sexy stylez
gehört zu der S-OF-A crew, ich hoffe das weisst du
unser big boss G, ist big boss of p.i.m.p die party ist nur mit V.i.P

Refrain:
Zogi da real P.i.M.P

Zogi da real P.i.M.P, Big Boss from Wädi-City

das wärs wärt en Diss-Track zschriibä..sonen schtuss wodiä usälönd..verdammt..ich schtahn au uf tracks mit ohni inhalt aber das isch ja schlimm..so huerä zipflä..

Urschk
14.06.2004, 14:46
Original geschrieben von Bschiisär

Er ist etwas heisses, ein sexy stylez
gehört zu der S-OF-A crew, ich hoffe das weisst du
unser big boss G, ist big boss of p.i.m.p die party ist nur mit V.i.P

ill...

Schtibä
14.06.2004, 14:47
hääärt...
aber wäns de schit scho ufnähmed sölleds en scho is net stelle..

Äffli
14.06.2004, 14:49
hey bschisser geile text:D

wenn hesch dä gschribe???

nimmsch ihn die wuche no uf odr:D

Urschk
14.06.2004, 14:51

wo isch wädi-city, u wie viu iwohner hed das?? "big boss", isch er dorfpräsi..?! :p

Bschiisär
14.06.2004, 14:52
logisch..ich holmer dä hyphen, dä poetical und dä slängrover und jedä chunnt en part über..dä biit wird vom strikk gmacht..

ps: (aber bitte nöd wiitersäge..)

womer's iigräppt händ, hämmer all goldchettä aagha..weisch dasmer s'klimperä vom blingbling im mic ghöört..

u know whut i mean mothafuckaa..i'm a p.i.m.pimpel..:D

Äffli
14.06.2004, 15:01
logisch..ich holmer dä hyphen, dä poetical und dä slängrover und jedä chunnt en part über..dä biit wird vom strikk gmacht..

ps: (aber bitte nöd wiitersäge..)

womer's iigräppt händ, hämmer all goldchettä aagha..weisch dasmer s'klimperä vom blingbling im mic ghöört..

u know whut i mean mothafuckaa..i'm a p.i.m.pimpel..:D

real gangstars

s cover (http://www.abi02.de/blu/Fotos/Meier%20als%20Gangster.jpg)

kai ahnig wär das isch, uf googel gfunde:rolleyes: :p

Äffli
14.06.2004, 15:02
odr das (http://www.ron-pantomime.com/gangster.jpg)

habasch
14.06.2004, 17:59
Si wollen mich schlagen!!!!
:D :D :D :D :D :D
hani irgendwie i eusem gästbuech erfahre!!

Jetzt hani glaub eusi ganz gängster-kolonie i eusem umfäld wüetig gmacht! (die chliine brüedere vode westsiitä händ gseit, heged connections bis uster)
HaHaHa
lachhaft :kiffer:

Willi irgendwie en disstrack gegä si gmacht han!!!
Würen zwar sälber gärn mal ghöre, aber es existiert leider schlicht und eifach keine gegä si (bzw. nonig)
Wänn aber de Bschiiser die Sinnlosi arbet (si gsendses au nacher nonig i, sovill isch sicher) will übernä, no so gärn! :p

ParaMC
14.06.2004, 18:06
Original geschrieben von subtile

Naja...gse zwar d Parallelä zwüschä "50 Pussy" und em DMX nid...aber wenn du meinsch...(DMX het für mi äs angers niveau...)

Logisch, denn haetsch gschrebe: Ig muess jo ned erwaehne, dass die all duetschi Name hend. Klar, das glaubsch jo saelber ned, oder? Stoh doch wenn scho dezu wend sonne scheiss schriebsch, nutte.

Buäbli...weisch, was ä Fascho isch? Nid hä...

Nutte??? Wiso belidigsch du so armi Frouä wo ke angäri Möglächkeit me hei aus diä Scheisse??? Bis froh, dasds besser hesch!!! Babypunk...

Zu dä WSB...cha einä dä Track ufäladä und hiä linkä...irgendwiä chani dä nid abäladä und i möcht mi o no chli amüsiärä...!!! Merci :))

spenzasequenza
14.06.2004, 18:13
höiptsach schtrophä und refrains gliich läng!
und beides je 17 mal....
geile scheiss...

habasch
14.06.2004, 18:41
Original geschrieben von Schtibä
hääärt...
aber wäns de schit scho ufnähmed sölleds en scho is net stelle..

villicht schaffis, was ufztriibe!

LAN
14.06.2004, 18:48
niemand hätte gedacht das es so mal endet
ich habe mein ganzes leben so verschwendet
wegen mir ist sie nicht mer da
sie ist im himmel und nicht wo sie einmal war

erinneret mi GANZ LIECHT a Ferris MC - Zur Erinnerung, aber isch wahrschinlech nid absicht... aso immerhin schine si chli meh druf z ha aus WSB :D

aber ihri texte si trotzdäm füre ARSCH!

@spenza: ja ischmer o ufgfalle, teilwis si sogar d Refrains lenger als d Strophe :hmmm:

Urschk
14.06.2004, 19:50
aso immerhin schine si chli meh druf z ha aus WSB :D

jä ouso d WS-Brothers si mer chli "realer" inecho, die läbe das "Ding" äbe no richtig! Ig setze e 10er uf WSB bim ne Battle, hautet öpper dr gäge? :hmmm:

Urschk
14.06.2004, 19:51

@spenza: ja ischmer o ufgfalle, teilwis si sogar d Refrains lenger als d Strophe :hmmm:

das hei si aber vum oli p! :D

LAN
14.06.2004, 20:33
Original geschrieben von Urschk
das hei si aber vum oli p! :D

u wenn o, deppe sis so oder so :D

starh
14.06.2004, 20:37
sones battle wär sicher no amüsant,so wsb gägä di andärä spastis.
oder eifach susch freestyles wäred sicher au no izy.
aber würed sicher besser tönä wenns schwiitzerdütsch rapä würded.

piiiiiiiiiiiiiz

RedHair
14.06.2004, 22:07
passed nur uuf .... susch holed die sieche ihri derbe hooouuumiiiees ( check out : http://www.play-guge.ch.vu ) :wtf: .... und das sind dänn chlie die härtere pimpeldipimpelz :D

naja, irgendwie ischs doch eifach truurig.... ich mein, sind ja au nur mänsche :kiffer:

starh
14.06.2004, 22:11
da sind aber nid diä wo emol en clip uf viva gha hend oder ?
ich känn mich nid so us bi aussenseitha etc.

piiiiiiiiiiiiiiiiz

RedHair
14.06.2004, 22:41
anderi frag, was isch eigendlich aussenseitha? ^^

tisear
16.06.2004, 23:06
immerhin hends öppis erreicht - FAME.. hehe
velecht isch das jo ehri strategie gsi.
Möglichst peinlich und lächerlich z'pose und öber Fugees oder Mario Winans Beats z'räppe (räp tönt andersch), so dass alli 3600 Members uf Aight wössed, dasses so cooli gangstas gid. die idee wäär gar ned mol so schlächt. wenn jetzt es outing chämt und si wörded deftige umstelle und uf einisch guete, selbergm8e Hip Hop mache. das wäär doch raffiniert.

.. gang aber ned devo us, dass die so wiit dänkt hend.

peaz

habasch
17.06.2004, 00:25
Original geschrieben von tisear
immerhin hends öppis erreicht - FAME.. hehe
velecht isch das jo ehri strategie gsi.
Möglichst peinlich und lächerlich z'pose und öber Fugees oder Mario Winans Beats z'räppe (räp tönt andersch), so dass alli 3600 Members uf Aight wössed, dasses so cooli gangstas gid. die idee wäär gar ned mol so schlächt. wenn jetzt es outing chämt und si wörded deftige umstelle und uf einisch guete, selbergm8e Hip Hop mache. das wäär doch raffiniert.

.. gang aber ned devo us, dass die so wiit dänkt hend.

peaz

nööö...
garantiert händs ned so wiit dänkt, sind ja sauer uf mich, willis uf aightgenosse gstzt han :D

LAN
17.06.2004, 00:56
bi grad hüt amne konzärt gsi wo när nach dr show no so es paar fritze ufd Bühni si und chli grappt hei. zersch hani so dänkt, hei aber für freestyle isches nid schlächt, öppe nach 2 min hanit gmerkt, das ds ke Freestyle isch gsi, sondern e vorgfertigte text, muahahhahaha so schlääächt. öppe so hani mir di WSB-typs vorgstellt

RedHair
18.06.2004, 19:52
:) jetzt hännds ihred G-Book usegnoh usdä page und än track uetah... naja... checkeds doch eifach uus... mer chan au immer s gliiche " räppe " und mer verstaht keis wort, also zumindest ich, vilicht verstönd ihr ja meh...

http://www.midiwelt.de/midi/S-OF-A%20-%20DAS%20LEBEN%20ENDET.mp3

Urschk
19.06.2004, 12:23
Original geschrieben von RedHair
:) jetzt hännds ihred G-Book usegnoh usdä page und än track uetah... naja... checkeds doch eifach uus... mer chan au immer s gliiche " räppe " und mer verstaht keis wort, also zumindest ich, vilicht verstönd ihr ja meh...

http://www.midiwelt.de/midi/S-OF-A%20-%20DAS%20LEBEN%20ENDET.mp3

börner... cool gsungnige röfrä, wie d britney... :rolleyes:

LAN
19.06.2004, 16:03
hmja, emu besser aus ds wsb-zügs, verständlech isches glich nid so

PsyKez
19.06.2004, 16:24
hahaha zukrass

Beatnik
19.06.2004, 16:25
Original geschrieben von RedHair
anderi frag, was isch eigendlich aussenseitha? ^^

Videoclip (http://www.manganelli.ch/video/Aussenseitha%20-%20Verdammt%20gut%20drauf.wmv)

Ein bisschen Info (http://www.steinschleuder.ch/sites/aussenseitha.htm)

PsyKez
19.06.2004, 16:34
ja aber zwüsche aussenseitha und westside brothers sind dimensione!

Beatnik
19.06.2004, 16:37
Original geschrieben von PsyKez
ja aber zwüsche aussenseitha und westside brothers sind dimensione!

Sicher, aber diä sind au es Stückli Jünger wenn mi nöd Tüüsche....egal;)

PsyKez
19.06.2004, 16:41
jah, aber die andere (also aussenseitha) beherrschet die dütsch sprach wennscho :D

Beatnik
19.06.2004, 16:44
Original geschrieben von PsyKez
jah, aber die andere (also aussenseitha) beherrschet die dütsch sprach wennscho :D

Tja, wenn das gröschte Problem isch wo di andere hend weis ich ja nöd...aber ebe, egal....schöns W-End:kiffer:

PsyKez
19.06.2004, 16:47
ich würdi zerscht normal dütsch lerne bevor ich afa rappe...
naja guggstu signatur ;)

peace machs guet.. :D

habasch
19.06.2004, 18:01
Original geschrieben von Beatnik
Sicher, aber diä sind au es Stückli Jünger wenn mi nöd Tüüsche....egal;)

Ich bin gliich alt, wiedie goofe vo westsidebrothers, mis züüg isch allerdings dochno e rundi qualitativer (www.rhs-records.ch (http://www.rhs-records.ch))

Spoel_C
09.07.2004, 02:23
Sorry dasi das alte thema wider ufgrife aber ha ershc etz gad gseh das do ddorfbuebe fertig gmacht werded ! Hey das ihr üs do mit dene möchtegern gangstaz ohni jeglichez taktgfühl oder geschweige den Intelligenz vergliched isch voll denäbet man :) aber egal und meineder echt mir sind so pure wo traktore kul finded die fotene sind pure spass und logischerwis ironisch! Mir hend eifach gfunde sie passed zum name und zude gegend womer herchömmed und hend üs über da ganze bure landlebe lustig gmacht aber jo isch jo etz egal schöne obig

hermanndes
09.07.2004, 11:20
ich ha das au erscht hütt endeckt, aber i kum nüm uf diä page!!!! weiss öbber wiso? ich will mir die lieder doch au zieh, die mien jo de burner sie!!! oder hett en irgendöbber (was i zwor wirklich nit glaub, nach allem was do inne stoht) abzogä und au paltä?! please, ich muess mr das zieh:blingblin

:hippie:

und föteli vo denä würdi au gern emol seh:no: !

Spoel_C
09.07.2004, 11:48
Original geschrieben von hermanndes
ich ha das au erscht hütt endeckt, aber i kum nüm uf diä page!!!! weiss öbber wiso? ich will mir die lieder doch au zieh, die mien jo de burner sie!!! oder hett en irgendöbber (was i zwor wirklich nit glaub, nach allem was do inne stoht) abzogä und au paltä?! please, ich muess mr das zieh:blingblin

:hippie:

und föteli vo denä würdi au gern emol seh:no: !

Hey de Track Ich liebe dich hani no ufm PC hamer de gescht au us dem Forum zoge weiss leider nüme vo wem :( ha ebe leider kein server suss wörin scho uelade! Aber isch echt schräg het fasch kei reim drin null flow und eifach schwizer wo hochdütsch rapped aber snöd würkli chönd ! Ah jo und das di gröschte gangster markiered und den no sonen track mached isch au geil!