Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : A ali WICHT haters!!!!

Izzy Tschau
08.10.2004, 15:10
andersch geil..de wicht isch ade slangnacht zämeghaue worde!!
wer vo eu wür am wicht au eis inehaue??

sis dumme gsicht isch eifach zum drischla da...

Arkez
08.10.2004, 15:12
hesch da au no gnäueri aagabe?

vo wem?
wie?
wenn?

usw.

Dämon
08.10.2004, 15:12
Original geschrieben von Izzy Tschau

was bisch du für ne wixer??? di set me mau verhaue du poser!:no: :no:

howhigh
08.10.2004, 15:13
viellicht hetter i sine videos zfescht uf gangster gmacht...
it wasn't me!

diken
08.10.2004, 15:14
jöööööööö.... euchi freud möchti chönne teile..

Izzy Tschau
08.10.2004, 15:18
wer? das döffi nöd säge..
eine het ihn d stäge durab gschubst..und bamm denn isch de siech ufd frässi keit und het um hilf gschroue..

@dämon:
wieso? findsch de *****sohn öbe geil? snöchscht mal wen ich ihn gsehn gits grad au no e flätteri vo mir

@how high:
ja stimmt scho..:D

Pablo Escobar
08.10.2004, 15:26
muahahahaha.....:crackhead

howhigh
08.10.2004, 15:28
:D .... s lebe isch härt, auf für Backyard-Hustlers...hahaha

Izzy Tschau
08.10.2004, 15:29
simer ehrlich..de wicht isch en riise hueresohn..und wer wür ihm scho keis inehaue welle?:D

howhigh
08.10.2004, 15:34
zerscht wäred es paar anderi drah...aber im Prinzip spielts kei Rolle, CH-Rap....sozäge alles schwul.:kiffer:

music_head
08.10.2004, 15:36
Original geschrieben von howhigh
zerscht wäred es paar anderi drah...aber im Prinzip spielts kei Rolle, CH-Rap....sozäge alles schwul.:kiffer:

Jetzt isch aber dis Näsli zimli "High"...

Izzy Tschau
08.10.2004, 15:36

nee voll ned..CH-hip hop isch de geilscht hip hop

howhigh
08.10.2004, 15:39
ja das würdi nöd underschriebe... aber ebe, werdet glücklich mit CH-Kiddiegarden-Rap, i shit on it, kilowies.
Aber anscheinend hend ihr alli zvil Geld... ihr sind zwenig abzoge worde i Vergangeheit.

seinodernichts
08.10.2004, 15:41
Heb d'frässe du chasch ned reime[B]

De spruch isch zimli scheisse übercho,hehe.

Wo mer zum erschtemol de videoclip gseh händ simmer alli huere däne gsi und händ eus kaputt glachet,sit er isch wicht bi eus en diss.
Entspricht genau amene bild vomene wanksta mit ere grosse frässe.

breach
08.10.2004, 15:41
Wer? Sis Mami...

Warum? Es isch 00:15 gsi und er isch immer nonig im Bett gsi.

HeHe...wär peinlich wenn No Code sowas würd uf sich sitze lah

Izzy Tschau
08.10.2004, 15:42
ja das würdi nöd underschriebe... aber ebe, werdet glücklich mit CH-Kiddiegarden-Rap, i shit on it, kilowies.
Aber anscheinend hend ihr alli zvil Geld... ihr sind zwenig abzoge worde i Vergangeheit.

was het das verdammt namal mit gäld ztue???

howhigh
08.10.2004, 15:43
tja musichead, hand aufs herz... sit Freshstuff, Primitive Lyrics etc.....het sich nöd viel verändert (ich rede nöd vo de Industry)...ich has echt mal versuecht, "Fan" zieh, aber das ich wie AIDS...en hoffnigslose Fall....aber ich bezwiefle, dass du mir Folge chasch.

howhigh
08.10.2004, 15:46
ich frög mi wer het all das Geld zum das Zeugs poschte. Ich chum ja nöd mal nah, all de Amishit z digge...und ich rede nöd emal vom aktuelle Zügs....aber so wies aussieht, reded mir da vo 2 verschiedene Welte....

Izzy Tschau
08.10.2004, 15:48
jaja de wicht..de hets probiert...

@howhigh:
he junge reg di mal ab..was losisch den du für shit? yeah voll krass 50 cent ..yeah man du bisch en krasse gangschta..
über so lüüt wie dich chamer ja nume lache...

toniqe77
08.10.2004, 15:52
@ izzy

schü wämä a so chlinä und unbedütendä sachä nuch chu fröid ha...chapeau! (;) ironie hmm :hmmm:)

aber izzy, tschau

Izzy Tschau
08.10.2004, 15:53
@howhigh:

ich will dich battle..ich mach dich fertig..am beschte träffemer eus morn am drü da bi aightgenossen..oder wenn da in züri wohnsch chömer ja es live battle usträge,.,.,arme siech!!!!!

seinodernichts
08.10.2004, 15:55
@how high: i will die battle,verstande nix andersch

Entweder do oder on stage,scheissegal.

I WOT DIE BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!

howhigh
08.10.2004, 15:56
oh man.......isch 50 Cent dies Limit.....damn boy, ich red glaub mit öppertem wo KEI ahnig het...und gangsta? hahahahah...

chum da hesch es paar näme:

Sangue Misto
Motion Man
Rasco
Teflon
Devin the Dude

etc etc etc...

howhigh
08.10.2004, 15:57
@seinodernicht
aight, muesch aber stresse, flüg morn id Ferie hahaah

Rules?

eliAz
08.10.2004, 15:59
oh man.......isch 50 Cent dies Limit.....damn boy, ich red glaub mit öppertem wo KEI ahnig het...und gangsta? hahahahah...

chum da hesch es paar näme:

Sangue Misto
Motion Man
Rasco
Teflon
Devin the Dude

etc etc etc...

du kennsch sangue misto??? bin verblüfft...

howhigh
08.10.2004, 16:01
Sangue Misto....ganz lecker.
DJ Gruff, Neffa...

GoldenPenis
08.10.2004, 16:04
Oh schreck...ez gots rechtig Realness!!:eek: :eek:

seinodernichts
08.10.2004, 16:05
Wo wotsch? Do im Forum?

howhigh
08.10.2004, 16:06
@seinodernichtsein
easy, ladies first....go ahead.
wie machemer mit Zytbegrenzig....oder was. Wieviel Bars?
17.00 bini eifach offline.
Good Luck hahahah.

Saiky
08.10.2004, 16:06
@eliAz

was schtaht i dinerä schprächblase?
ich weiss ich weiss..hät nüt mitem wicht z'tue..

seinodernichts
08.10.2004, 16:08
Du fosch a

8 Ziele
ab dene vo de thread eröffnet isch hät de vo zerscht schribt 15 min.
i han den 10 min.

isch guet, muess jo nu nebebi schaffe,hehe

eliAz
08.10.2004, 16:12
han nur denkt, so an beschränkta typ wia du chan sowas doch nid kenna...

remember: "hip-hop is our language"... guru

eliAz
08.10.2004, 16:13
Original geschrieben von Saiky
@eliAz

was schtaht i dinerä schprächblase?
ich weiss ich weiss..hät nüt mitem wicht z'tue..

es stoht "mmmhh...". kennt jemand dylan dog? - het wieder nünt mit wicht z'tua, hehe

ljazira
08.10.2004, 16:15

eine het ihn d stäge durab gschubst..und bamm denn isch de siech ufd frässi keit und het um hilf gschroue..

het wohl scho si grund

howhigh
08.10.2004, 16:15
de beschränkti Typ kennt Dylan Dog au.... du Comic....hahahaha
wer ich da beschränkt.....jebac!

Saiky
08.10.2004, 16:17
Original geschrieben von eliAz
es stoht "mmmhh...". kennt jemand dylan dog? - het wieder nünt mit wicht z'tua, hehe

egal..di anderä tüend ja au battle abmache..aso was sölls...

aber cha ja na än kommentar zum wicht abgeh:
ich hanen voremä jahr adä slang nacht gseh..a mim geburi..d.h. dä siech ischmer na än fettä abig schuldig..will ällei är häz gschafft..dassi dä ganz abig beschissä gfundä han..i MINE auge eifach än chline, tummä, arogantä, schliimigä chinzchopf..nöd meh und nöd weniger...

eliAz
08.10.2004, 16:18
de beschränkti Typ kennt Dylan Dog au.... du Comic....hahahaha
wer ich da beschränkt.....jebac!

:sleep: :sleep:

scope
08.10.2004, 16:19
..CH-hip hop isch de geilscht hip hop

nee voll ned..

Mora
08.10.2004, 16:28
:hmmm:
es wahrlich interessants und wichtigs thema.

hey, isch ned vor 2 wuche de fritz müller zämegschlage worde?
wer hät das gmacht? so öppis!?

eliAz
08.10.2004, 16:31
Original geschrieben von Mora
:hmmm:
es wahrlich interessants und wichtigs thema.

hey, isch ned vor 2 wuche de fritz müller zämegschlage worde?
wer hät das gmacht? so öppis!?

ich bins gsi. Gwalt goht über alles!!! :dance:

struubiskillz
08.10.2004, 16:34

eine het ihn d stäge durab gschubst..

voll schwach vo hinde ein go schupfe.... isch jo wohl s feygschdä wodä kasch mache.... pffff

howhigh
08.10.2004, 16:36
hahaha scope.....tight!
hahahah

Rony
08.10.2004, 16:45
und sehr kurz druffaabe hani 2 bisserli zwüsche de finger schtegge gha..
i glaub, für so e kanditat würdi logger e witeri schtrooftat begoh ;-)

struubiskillz
08.10.2004, 16:48
Original geschrieben von Rony

mir het mol eine eins vo hinde mit voller wucht ins schienbei kickt, und das schienbei isch einehalb möned vorher no imnä gips gsi, wägmnä schienbeibruch!! weisch wie het das zoge.... damn!!! so nä feygi sau gsi..... wenn scho ä fairs eins gegä eins.....

Proof
08.10.2004, 16:52
chömmed jetzt, er isch jung und lernt immer meh, a dä slangnacht isch er gar nöd so schlecht überecho, ich kenn ihn echli, und er isch überhaupt nöd aggro druf...

struubiskillz
08.10.2004, 16:56
wie alt isch dä eigentlich?! und was het dä füre nationalität! ich find en au nid schlächt, au nid guet! kenn zwenig vo ihm

Nina
08.10.2004, 17:00
Original geschrieben von struubiskillz
wie alt isch dä eigentlich?! und was het dä füre nationalität! ich find en au nid schlächt, au nid guet! kenn zwenig vo ihm

WICHT

Biografie Chli Wicht

Bürgerlich: Gavin Rust
Geboren: 29.6.1981 in Thalwil
Nationalität: CH/Philippinen

Seit 1995 ist die Hiphop-Kultur ein grosser Bestandteil im Leben von Wicht. Dies brachte er zu Beginn mit DJing zum Ausdruck.

Während dieser Zeit begann er in Zusammenarbeit mit No Code und Beatum verschiedene Events zu organisieren.

Aus seiner Studienzeit an der Kunstschule F+F in Zürich folgte das Filmprojekt ‚Toyz'. Bei diesem Filmprojekt war Wicht zusammen mit Timo (Upside Down), Stocker und weiteren Schülern für Drehbuch, Regie und Schnitt verantwortlich. Zusätzlich besetzte Wicht auch noch eine Rolle im Film.
Der Film feierte zusammen mit einem Mixtape (DJ-Teams Beatum/Steelfingerz) und einem Comic, welche zum Projekt gehörten, Premiere in der Roten Fabrik.

Seit 2001 lebte Wicht wortwörtlich im Homestudio, welches er aufgebaut hatte. In dieser Zeit entdeckte er auch seine Vorliebe für MCing. In diesem Homestudio entstanden zusammen mit EKR, Stocker, Kongo, DJ Sweap, DJ Fad und DJ Trunx zahlreiche Tracks und Produktionen. Doch schafften es bis anhin nur zwei Produktionen bis zur Veröffentlichung. Die Mix-CD von DJ Sweap, welche unter dem Namen ‚4 the streets' released wurde und der Track ‚Ich bin au' von EKR feat. Wicht, der 2003 als Maxi 12" in die Stores kam.

Zusätzlich wurde im 2003 das Tape ‚Streetseries Pt.1' (neu: Streeteditions) veröffentlicht. Dieses Tape ist eine Produktion, welche in Zusammenarbeit mit Wicht, Kongo, Mory, EKR und DJ Sweap entstanden ist. Eine Fortsetzung ist in Planung.

Als Folge von mehreren Auftritten, u.a. mit EKR in Baden, hatte Wicht einen Auftritt an der Slangnacht 2003.

:hmmm: :D :o :rolleyes:

Beatnik
08.10.2004, 17:34

DJ Gruff, Neffa...

Verwächsle ich da jetzt was, ode sind das nöd Italienischi oder Spanischi Acts?

Bi dene Länder han ich voll kei durchblick, he he, kenne nur grad Alien Army Dj Crew und 99Posse , grrr;)

Aber ich mues mal miin Italienische Mafioso Arbeitskolleg fröge, dä Checkt das Rap Züüg us dene Länder regelmässig ab....

mc rassko
08.10.2004, 17:40
naja, wicht isch eher gschmackssach, das er ghaue worde isch hani nöd gwüsst, wänn ich am tatort gsi wär hetti sehr wahrschinli au mal driigschlage

slang!head
08.10.2004, 17:47
wicht isch eazy uf em Streattape vom DJ Sweap het er miner meinig na zwei ganz geili Tracks und mit em Eki het er ja au en Track gmacht für sis album!

kennt öpper "Heb D’ Frässe"?

Beatnik
08.10.2004, 17:51
Original geschrieben von **slang!head**

kennt öpper "Heb D’ Frässe"?

Jep, han ich uf Vinyl dihei, gfallt mir persöndlich aber nöd so wenn ich ehrlich bin! Abe rich mue ses evtl. au wider mal losä!

Hett dä Wicht nöd mal was mit Aggro Berlin gmacht? Ode rvo gha zmache?? Det han ich au nüüt meh ghört....

$Langstrass$
08.10.2004, 17:56
ja doch ich glaub si sind imer no dra..irgend es collabo zwisched sekte und wicht.sgaht warschinli so lang wil keine vo dene zum einte gaht..schist dene ah od so..od de wicht het kei geld:-P

Stephisto
08.10.2004, 19:52
bruahahaha.... ich lach über eu...

Izzy Tschau
08.10.2004, 20:05
de wicht isch und blibt en verfickte hueresohn...am liebschte het ich ihn am tatort spital riif gschlage..
wieso het no code nüt davo gseit dass de wicht verhaue worde isch? ja natürlich eu isch es doch viel zpeinlich gsi!!!!
hahaha ihr sind voll zum lache..
ich hoffe dass de wicht namal verhaue wird

:D :D

[Kampf(V)ilbe]
08.10.2004, 20:16
de wicht isch und blibt en verfickte hueresohn...am liebschte het ich ihn am tatort spital riif gschlage..
wieso het no code nüt davo gseit dass de wicht verhaue worde isch? ja natürlich eu isch es doch viel zpeinlich gsi!!!!
hahaha ihr sind voll zum lache..
ich hoffe dass de wicht namal verhaue wird

:D :D

das nenn ich hardcore-hating!

es isch scho so dass de wicht e verdammt grossi fressa het, und ihm mol a paar uf d'fressi gschlaga ghört...

aber hinter so anera feiga aktion chönt ich nöd dahinter stoh, entweder 1 on 1... oder ma ignoriert ihn eifach, aber vo hina a stega durabschupfa. WO sindmer do eigentlich?

Stylebock
08.10.2004, 21:02

hmmm fühl mi zruckversetzt in Thread wo's um d"Schlägerei" im UG zwüscha Gimma/Bauers und Griot/Sweap/NoCode ganga isch...los Kinder tobend eu wieder mol us...

Royal mit Käse
08.10.2004, 22:27
oje, chinder losed mol zue:
jetzt chunnt do jede und meint er hätti im wicht denn au gärn eins uf d'schnurre ge, etc.

1. isch er gschubst worde und nid verschlage, wenn ich die biiträg do lies. isch immerno e unterschied, oder irr ich mi do? :rolleyes:
was isch denn für euch e schlegerei? sich gegesittig d'stäge abe schupfe oder was?

2. find ich's nur peinlich dass lüüt wo vermuetlich gar nüt für e hip-hop mache die "aktive" wo si nid chönne ustoh mien/wänn zämme haue. wenn's so wieter goht wird sich in e paar mönet niemer me traue öbbis neus usezbringe will sie mien angscht ha, dass es öbberem nid passt und sie denn e paar kassiere. d'folg wird sie, dass crews nur no mit bodyguards oder mind. 20 homies im rucke e konzärt gän.

3. gitt's die einte wo über bienli und blüemli räppe und die wo halt ein uf tough guys mache. na und?
gönder au anes kool savas konzärt und wartet bim hinterusgang uf ihn zum ihn verklopfe, will er in eurne auge ein uf harte typ macht?

und 4. glaub ich dass 99% wo do ine so e riese schnurre hän im "richtige" läbe kleini muettersöhnli sin wo nonie usteilt hän und gärn so krass wie ihre angscht-gegner wäre.
gönd go d'windle wächsle ihr stinked!!!

das goht vorallem an die harrrrrrte und krassssse sieche do ine wo nid viel andersch rede als dr wicht in sine text.

so, und jetzt chönned ihr mi alli hate oder do im forum disse. denn chönned ihr wiedermol bewiese wie harti jungs ihr doch sind.

"ey, weisch man ey, wenn ich dört gse wär hätt ich ihm so derb eins uf d'schurre gä mann, weisch hey. ich bi dr krassischt siech wo umelauft, mann ey. yo!" :rolleyes:
chindergarte deluxe....

drosselbart
08.10.2004, 22:30
Original geschrieben von music_head
Jetzt isch aber dis Näsli zimli "High"...

däm sehr guetä bitrag schliessimi gärn a! :yeah:

gianchi
08.10.2004, 22:32
Original geschrieben von Beatnik
Verwächsle ich da jetzt was, ode sind das nöd Italienischi oder Spanischi Acts?

Bi dene Länder han ich voll kei durchblick, he he, kenne nur grad Alien Army Dj Crew und 99Posse , grrr;)

Aber ich mues mal miin Italienische Mafioso Arbeitskolleg fröge, dä Checkt das Rap Züüg us dene Länder regelmässig ab....

Genau das isch de "Shit" us Italie ...... chasch d'Näme suscht au under www.hiphopremainz.ch
Vielicht checkt das din Arbetskolleg au dette!

Piis

Pimpinella
08.10.2004, 23:22
kenn de typ jo voll nit..

abr isch ebe scho en geile bökku :D

wurschtli
08.10.2004, 23:27
au wenn dr de wicht nid passt isch so was vo wege huere geili seiche, die wo en veerhaue hend recht minderwertig...

wenn scho denscho schriibsch e kuhle text, dihaue chan jede, räppe nid! schluss

BIONIC BOUNCER
08.10.2004, 23:41
Original geschrieben von Rony
DÄ EINZIG BRUUCHBAR IITRAG SITT ERÖFFNIG VO DEM THREAD!!!!!
:no:

Spitfire
08.10.2004, 23:51
ja ja so isch das de wicht de wicht ai ai ---->:crackhead

:dance:

Izzy Tschau
09.10.2004, 14:48
wieso sött mer de kool savas verdresche? das isch doch en geile siech im gegesatz zum wicht...

ich seg da nume

!!!FUCK NO CODE!!!

4132
09.10.2004, 16:03
wer? das döffi nöd säge..

@dämon:
wieso? findsch de *****sohn öbe geil? snöchscht mal wen ich ihn gsehn gits grad au no e flätteri vo mir

@how high:
ja stimmt scho..:D

naja...hoffentlich wirdsch du mol richtig heftig vrhaue und nit nur d stäge durab keit...

wicht rulet...het lustigi parts uf tracks vom griot und ekr...

es isch halt gschmackssach, wägedäm muess me doch kaine d stäge durab keie...

und sich im netz drüber freue isch so zimlich drnäbe..

kaufet euch mol bitz toleranz...
eieieiei...

4132 aka beschützer der armen und albtraum der reichen

zara
09.10.2004, 16:23
ich persönlich bin au nöd sonen wicht fan.abr dä uftritt adr slangnacht hett mich überrasht..freshi sach gsi..

gesht adr plattetaufi vom p.moos,ish s ja mit em gliche shit witer gange..

han mal gmeint hiphop seg genau da, zum gwalt verbal uszlebe...

nice day
sarah

Stylebock
09.10.2004, 20:43
Original geschrieben von 4132
es isch halt gschmackssach, wägedäm muess me doch kaine d stäge durab keie...

und sich im netz drüber freue isch so zimlich drnäbe..

eieieiei...

word!

kevp
09.10.2004, 22:16
Original geschrieben von 4132
eieieiei...

isch glaub aktion momentan. has geschter imene lade gseh... :D

Izzy Tschau
11.10.2004, 02:31
@4132:

HOFFENTLI VERHAUT DICH MAL ÖPERT...IDIOT.
!!FUCK NO CODE!!!
!!FUCK OF WICHT!!!

habiCHt
11.10.2004, 03:16
@4132:

!!FUCK NO CODE!!!
!!FUCK OF WICHT!!!

also i ha etz scho lang nümme do ine gschribe (forum), abr mir chunnts vor aus wär izzy tschau vo no code säubr u die mache sich es gspässli.. hmm und wenn nid, de bisch e arme siech.. -> "und tschüss" odr ehm "und tschau", ab nach münsige links..

habiCHt

struubiskillz
11.10.2004, 09:20
Original geschrieben von zara

gesht adr plattetaufi vom p.moos,ish s ja mit em gliche shit witer gange..

sch odr stresserey oderwas?!

Irgendeis
11.10.2004, 10:29
DU bisch än armä Siäch! Ächt eh, ihr Lütli sind eifach trurig wo münd irgendwelchi anderi d'Stägä durab schupfäd und s dänn no huerrä lustig findät! Häsch z'vill Fehrnseh gluegt oder bisch eifach suscht so vermöngäläd!?!
Ich mach ä wett du kännsch dä Wicht nöd mal, weder sini Musig und scho gar nöd ihn persönlich. Ich känn sini Musig und weiss er hät skills (ok das isch gschmacksach) und ich känn ihn persönlich und ich stah voll und ganz hinter ihm als Mänsch! Heb ächt d'Frässi, solangt nöd chasch vor diä Lüt anästah und das wo d' da usälahsch ihnä is Gsicht chasch sägä. Und das würsch di niä getrauä! Du, dini lässigä Fründä und sotig wo so feigi Aktionä durägänd chönd eim eifach nur Leid tue!

Stylebock
11.10.2004, 13:18
@4132:

!!FUCK NO CODE!!!
!!FUCK OF WICHT!!!

mi nimmts au wunder was für an arma Siach du bisch...säg das am Wicht mol ins Gsicht...glaub nit dass dEier dazua hättisch Toy...

Rony
11.10.2004, 13:30
Original geschrieben von slanGRover
mi nimmts au wunder was für an arma Siach du bisch...säg das am Wicht mol ins Gsicht...glaub nit dass dEier dazua hättisch Toy...

word

Arkez
11.10.2004, 14:27
@4132:

!!FUCK NO CODE!!!
!!FUCK OF WICHT!!!

er schaffet gad 3 hüser entfernt vo mir, chasch ja mal verbii cho. :kiffer:

Izzy Tschau
11.10.2004, 14:30
Original geschrieben von Irgendeis
DU bisch än armä Siäch! Ächt eh, ihr Lütli sind eifach trurig wo münd irgendwelchi anderi d'Stägä durab schupfäd und s dänn no huerrä lustig findät! Häsch z'vill Fehrnseh gluegt oder bisch eifach suscht so vermöngäläd!?!
Ich mach ä wett du kännsch dä Wicht nöd mal, weder sini Musig und scho gar nöd ihn persönlich. Ich känn sini Musig und weiss er hät skills (ok das isch gschmacksach) und ich känn ihn persönlich und ich stah voll und ganz hinter ihm als Mänsch! Heb ächt d'Frässi, solangt nöd chasch vor diä Lüt anästah und das wo d' da usälahsch ihnä is Gsicht chasch sägä. Und das würsch di niä getrauä! Du, dini lässigä Fründä und sotig wo so feigi Aktionä durägänd chönd eim eifach nur Leid tue!

1. sini skills sind voll scheisse!
2. wenn ich ihn mal ide stadt wür aträffe, denn wür ichs ihm scho is gsicht säge..!!

@ Arkez:
ja eh wieso nöd? wo schafft de wichser?

Beatstar
11.10.2004, 14:35
1. sini skills sind voll scheisse!
2. wenn ich ihn mal ide stadt wür aträffe, denn wür ichs ihm scho is gsicht säge..!!

@ Arkez:
ja eh wieso nöd? wo schafft de wichser?

den zeig doch du mol was drof hesch... oder chasch nor met de füscht argumentiere?! arme siech!

Izzy Tschau
11.10.2004, 14:39
ich bin voll freedlich..ich wür niemertem^öpis mache...was bezeichnisch mich da als en fighter?..ich han nume mini meinig über de wicht gseit..
so isch das thema jetz beendet?
also

peace

Irgendeis
11.10.2004, 14:45

Ogge, ich weiss nöd was d'für einä bisch, aber gemäss dinä Altersagabe und Kommentär einä wo mit mä chlinä dänkt und dä Müll nachher us mä grossä Muul uselaht!
Dänn wet i mal gseh wiäd vor d' NoCode Jungs anästahsch. Känn si per Zuefall au persönlich wetsch mal mit mir bi ihnä verbii gha...ich fänds sehr amüsant mit azluegä, das ä so än chlinä tatsächlich no chliner cha werdä!
Ich säg där ein guet gmeintä rat - figg nöd mit Lüt wo d' nöd kännsch, dänn äs git Lüt di händ scho grösseri als dich ungspitzt in Bodä gstampft (und das isch mal allgemein z'verstah, nöd zwangsmässig uf di obä gnänntä bezogä)

Rony
11.10.2004, 14:47
ich bin voll freedlich..ich wür niemertem^öpis mache...was bezeichnisch mich da als en fighter?..ich han nume mini meinig über de wicht gseit..
also

peace

ach scheisse...friidlich?!

ich dängg, das goht vil grööber als das, was mit'm wicht aagshtellt worde isch und du hesch das doch geil gfunde oder?!

Irgendeis
11.10.2004, 14:53
also

peace

Und ich muss där grad nomal öpis sägä. Ich bi suscht nöd so aggro druf wiä ni viellicht jetzt übärä chum. Aber zwei Pünkt mached mi eifach rasend a derä Gschicht.
1. D'Tatsach, dass egal wer egal wenn d'Stägä durab schupft...und s du no lustig findsch
2. Das einä wo nonig mal 18ni isch, blauäugig i dä Wältgschicht umänand lauft, dä gross markiert und dänn erst no muss Lüt dissä wo scho aktiv gsi sind und Aktivi unterstützt händ wo du no id Hosägschissä häsch.
Aber viellicht bruchsch äs wük' mal, dass d an falschä gratisch, ich wünschs där nöd, aber gwüssi Mänschä lernäds nur ä so!

Rony
11.10.2004, 14:55
mi verjagts irgendwie bald mol.
das liebe, aaschtändige uffiehre vo de letschte joohr macht mi öfter unglaublig aggressiv und d'vergangeheit het mi glehrt, das ich emotione schlächt ka unterdrugge.
i bi nach 8 meh oder weniger schtress-freye-joohr, im 2004 jetzt scho 2 mol knapp anere haft verbygrutscht, uf irgendwelche aargauer bullepöschte gsässe und bi saumässig glaade uf so zimlig alles was läschtig isch

Izzy Tschau
11.10.2004, 15:32
ich han das thread jetz nume für wicht haters ufgmacht und ich weiss nöd was ihr wicht verehrer da zsueche hend..?

Irgendeis
11.10.2004, 16:12
ich han das thread jetz nume für wicht haters ufgmacht und ich weiss nöd was ihr wicht verehrer da zsueche hend..?

jetzt häsch also wük' dä Vogel abgschossä!
Ich mach der de gfallä...

Cwik
11.10.2004, 16:45
Find de Wicht au grotte schlecht und vo skillz cha mer da würkli nöd rede (und au die lüt wo ihn da ine props gänd, verstöhnt eifach nüt vo rappe oder sind efiach taub, simer doch ehrlich!)aber weg dem freu ich mich nöd dass "öpert" ihn stägä durab gstossä hat. Das isch scho grad e chli krank. Egal wie schlecht en MC isch söttmer en höchschtens verbal disse. Also das muess würkli en frustrierte mensch si!!!????

schnitzel
11.10.2004, 16:53
Original geschrieben von Cwik
Find de Wicht au grotte schlecht und vo skillz cha mer da würkli nöd rede (und au die lüt wo ihn da ine props gänd, verstöhnt eifach nüt vo rappe oder sind efiach taub, simer doch ehrlich!)

simmer doch ehrlich, du bisch e vollidiot!

Cwik
11.10.2004, 17:23
ich muess mi glaubs nödemal zu dim iitrag üssere schnitzel. Also lömers bi dem. Aber ehrlich gseit ahand vo dim iitrag chan ich wohl nur sägä das wohl du idiot vo eus 2 bisch.

zara
11.10.2004, 20:23
...s ghat nöd ganz uf fridlich zsi und so go umefigge..

..weiss nöd gnau was ade p.moos plattetaufi gloffe ish..

abr eifach..irgendwen chamer nüme mal e plattetaufi mache will irgenden trottel muss go umefigge

klar muss mer demit rächne das au hater git wenn mer e lp usebringt abr ''angsht'' ha um sis lebe?

*ohne worte*

Izzy Tschau
11.10.2004, 20:27
Original geschrieben von schnitzel
simmer doch ehrlich, du bisch e vollidiot!

du bisch da de gröscht idiot!!

@zara:
ich bin eigentlich immer voll freedlich, aber wenn so eine wie de wicht chunnt den regts mi grad uf..

höse
11.10.2004, 21:01
scheisse isch das trurig. findsch luschtig wäns einä stägä därab schupfed? und das nur will du sin sound nöd dope findsch? dir isch ächt nümä zhälfä...

überhaupt häts da inä huerrä viel haters wo glaub chli vergässä händ um wases eigetli gaht.

ich han nie viel posted wills mer eifach z´blöd gsi isch mich vo so es paar möchtegerns a-figgä zla. genau das isch dä nachteil vom internet. da cha sich jedä chli pisser ä chli ufspielä. aber scho easy. das isch jetzt ebä eusi neu chat-smsler-email-jugend. aber sobalds kei tastatur me under dä finger händ bringeds kein ton me usä.

so das isch min 25. und wahrschindli letschtä bitrag.

props @ all künstler wo ihres ding durzäziend. egal ob strassä- oder landrap...

peace out

:hippie:

samaz
11.10.2004, 22:59
Original geschrieben von Irgendeis
...Dänn wet i mal gseh wiäd vor d' NoCode Jungs anästahsch. Känn si per Zuefall au persönlich wetsch mal mit mir bi ihnä verbii gha...ich fänds sehr amüsant mit azluegä, das ä so än chlinä tatsächlich no chliner cha werdä!
Ich säg där ein guet gmeintä rat - figg nöd mit Lüt wo d' nöd kännsch...

WÖRD!
für mich ish nocode es paar gueti lüüt, wo de finger use gno händ und aktiv debii sind. und das hät zumindesht min reshpäkt verdient.
dezue chunnt, dass die sälber keim tierli öppis zleid tue chönnted (das dörfeder gröshte teils wörtlich neh). und drum bin ich mier sicher, dass die (wenns de sheiss wo da inne gshribe wird überhaupt mitüberchömed; die händ bessers ztue als da umesöörfe) sich nur de ranze voll lached ab dem umegefigge.
so.

damir
11.10.2004, 23:07
hm d stäge durabschupfe isch bitchmove...aber öper wie de wicht muss halt au mit lüt rächne wo ihm nüt guets wünsched. vor allem wemmer sis ufträtte uf tonträger mit sinere präsenz in würklichkeit verglicht...naja ich find eifach en rapper sött scho zu sine wort chöne stah, es stuck wiit. de härt spiele und dänn säge "isch alles entertainment" wemmer uf d fresse bekunt isch billig.
Aber e rein technischi Frag: Wieso hät em niemerd vo sine Homies ghulfe? Wärded ja sicher in unmittelbarer Nächi gsi si.

Izzy Tschau
12.10.2004, 13:57
Original geschrieben von damir
hm d stäge durabschupfe isch bitchmove...aber öper wie de wicht muss halt au mit lüt rächne wo ihm nüt guets wünsched. vor allem wemmer sis ufträtte uf tonträger mit sinere präsenz in würklichkeit verglicht...naja ich find eifach en rapper sött scho zu sine wort chöne stah, es stuck wiit. de härt spiele und dänn säge "isch alles entertainment" wemmer uf d fresse bekunt isch billig.
Aber e rein technischi Frag: Wieso hät em niemerd vo sine Homies ghulfe? Wärded ja sicher in unmittelbarer Nächi gsi si.

sini homes sind ja döt gsi..wo de wicht am bode gläge isch, het er um hilf gschroue..
denn hend dhomies vom wicht de täter gsuecht gsuecht..

@all:
es isch scho feig öpert dsTäge durab schubse und wükli luschtig ischs au nöd, aber so eine wie de wicht hets eifacht verdient..

4132
12.10.2004, 14:14
@4132:

!!FUCK NO CODE!!!
!!FUCK OF WICHT!!!

kuum kuum...

:D

Grumble
12.10.2004, 14:15
müesst mer de herr eigentli känne?

isch de WICHT(IG)?!!

grumble

slang!head
12.10.2004, 14:15
scho feig öpert dsTäge durab schubse und wükli luschtig ischs au nöd, aber so eine wie de wicht hets eifacht verdient..

Hets eifach verdient?! :confused: wie chamer das verstah?!

Stylebock
12.10.2004, 14:17
@all:
es isch scho feig öpert dsTäge durab schubse und wükli luschtig ischs au nöd, aber so eine wie de wicht hets eifacht verdient..

wo gits a grossi Stahl-Wendel-Treppa? denn schupf i di aifach mol aba, finda du heschs no viel meh verdiant...

Stephisto
12.10.2004, 18:45
ich finds scho lustig, dass immer no drüber thematisiert wird, was mitem wicht passiert sötti si und alles.

am wicht isch nüt passiert. niemer häd ihn gschupft, er häd nöd um hilf gschroue (woni da gläse han hani würkli glached) usw.

Irgendeis
13.10.2004, 10:07
Original geschrieben von Stephisto
ich finds scho lustig, dass immer no drüber thematisiert wird, was mitem wicht passiert sötti si und alles.

am wicht isch nüt passiert. niemer häd ihn gschupft, er häd nöd um hilf gschroue (woni da gläse han hani würkli glached) usw.

Jetz schrib i gliich nomal da inä!
Dankä, ha au glacht woni usägfundä ha das äs nöd stimmt!