Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : PVP

Ride BMX
08.10.2004, 15:31
So jez muessi glych mol froge, weiss öper was PVP uusgschrebe bedütet? Heisst's gar nüt?
Aso de Lügner het jo ade Slangnacht sone Theorie uufgstellt, wases sel heisse, aber i gloube mer chane e dere Sach ned so ärnscht näh;) Ned z'letscht au wäg sim Verdääächtige Name.

Aiiit

Thor-Looky
08.10.2004, 15:35
ÜBersetz mau

"Jungfreulechi Nuttä Produktion"

Uf Französisch

howhigh
08.10.2004, 15:36
wenn interessiert's, sind eh Penners...

Izzy Tschau
08.10.2004, 15:40
Original geschrieben von howhigh

was bisch du für en scheiss idiot..du bisch da de gröscht penner..PVP isch arsch geil..was hesch eigentlich bi aightgenoseen zsueche wennd ch rap scheisse findsch???

seinodernichts
08.10.2004, 15:43
How High,

jetzt isch schluss i wot die bättle, i mach di ko......

music_head
08.10.2004, 15:43
Original geschrieben von Izzy Tschau
was bisch du für en scheiss idiot..du bisch da de gröscht penner..PVP isch arsch geil..was hesch eigentlich bi aightgenoseen zsueche wennd ch rap scheisse findsch???

Muesch verstah, er hät zvil howhigh gse und sich zvil joints inepfiffe. Jetzt isch alles so vernäbled, dass er gar kein überglick überd szene hät :D

breach
08.10.2004, 15:46
Original geschrieben von howhigh

word life :D

Ride BMX
08.10.2004, 15:48
howhigh zo der Sägi eifech nome Wayne...
Wen's dech ned interessiert den mech...ond das muss de wederom ned interessiere (Chas chlyne Herni no folge?)! Also heb mol dis Arsch met Ohre zue ond gang met dini 14 jährige FUBU GanXXXtaZZZ vor 10 jährigi Maightlezzz go Pooose...velech chasch jo nächene eini fegge...weisch wia cuuuul!!!! Fegg de Rechter aiiittt

toniqe77
08.10.2004, 15:48
@ bmxler

pvp = pute virgine productions

vilicht hani ä schriibfäler gmacht, isch aber egal, das heissts uf jedä fall und ich sött eigentli züglä und nüd vorem kompi hengä...aber mit luzern chani mi irgendwiä eifach nüd so richtig afründä :p

Danielsson
08.10.2004, 15:50
Original geschrieben von music_head
Muesch verstah, er hät zvil howhigh gse und sich zvil joints inepfiffe. Jetzt isch alles so vernäbled, dass er gar kein überglick überd szene hät :D

@ music-head: Schlächt gschribä :mad:, How High isch arsch fettä Film, auso hör uf!!!:D

@ All: Sit doch ruhig, isch sini Meinig!

@ HowHigh: Dini Kommentär si überflüssig, isch aunä bewusst das CH-Rap zum drvo loufä fingsch, aiiiight???

piiis

seinodernichts
08.10.2004, 15:52
Genau: @how high: Kennsch de wayne?

music_head
08.10.2004, 15:54
Original geschrieben von Danielsson
@ music-head: Schlächt gschribä :mad:, How High isch arsch fettä Film, auso hör uf!!!:D

@ All: Sit doch ruhig, isch sini Meinig!

@ HowHigh: Dini Kommentär si überflüssig, isch aunä bewusst das CH-Rap zum drvo loufä fingsch, aiiiight???

piiis

Hee ruhe da, ich ha de film au dihai, und sicher scho x-mal inepfiffe (druff & nüechtern) :kiffer: :hippie:

breach
08.10.2004, 15:54
Die These sind immer geil:D

Wer nicht auf die aktuellsten Slängscheiben "flääscht", hört automatisch 50 Cent und trägt Fubu weil er ein "Häiter" ist.

Aightgenossen know the ledge:eek:

seinodernichts
08.10.2004, 15:59
@breach bisch au so en meme wie de how high,hmmm,jetzte wott i die battle!!!!

breach
08.10.2004, 16:04
Original geschrieben von seinodernichts
@breach bisch au so en meme wie de how high,hmmm,jetzte wott i die battle!!!!

ja bin ich. kei inet bättle, nur träffe. dänn chasch mer memme säge. treffpunkt hb? wie wär's mit hüt 8i? därfsch dänn no use?
PM, Bitch

aber ich bi kein mc, ich battle andersch:)

howhigh
08.10.2004, 16:11
Ride BMX isch verstah dich nöd...schrieb tütlich hahaha
geil da im Forum....huere viel hase da.......
hahahah, köstlich

@) Izzy Bueb...geduld hinne ahstaht. Testosteronspiegel abefahre.

seinodernichts
08.10.2004, 16:11
Erschtens welle hb, de in berlin oder was?
Zweutens kei gwalt oder was dezue ghört, zuscht holli psycos us königsfelde hesch verstande?

breach
08.10.2004, 16:15
Original geschrieben von seinodernichts
Erschtens welle hb, de in berlin oder was?
Zweutens kei gwalt oder was dezue ghört, zuscht holli psycos us königsfelde hesch verstande?

ZH du Idiot, und natürlich git's Gwalt:D Isch doch nöd lustig im Netz e grossi z ha ohni müsse dehinder z stah. Hole chasch wer du willsch...chasch au d Romanshorner Trompete Boyz hole
PM

scope
08.10.2004, 16:30
CHA eifach nüt

howhigh
08.10.2004, 16:39
und dann hol ich meine Onkel und ich miene Bruder und dann noch den Nachbarn und den Kegelverein.....was sind das für Pussymoves.
zeig Eier Izzy One 2 One..... damn, zum Glück bini morn weg vo dere Scheisse......

prächtig
08.10.2004, 16:51
u du chasch eifach aues!!!
....leider het mä vo dir pisser no nie öpis kört
vo gits snippets vom scope sine oberbangertrackz, please help!
auso wenn är am mic genau so gross, starch u schlau wi i däm forum isch, gott im himmu...z'wartä het sich glohnt, dr schwyz hip hop retter isch da! :beten:

Al Bana
08.10.2004, 18:47
Original geschrieben von prächtig
u du chasch eifach aues!!!
....leider het mä vo dir pisser no nie öpis kört
vo gits snippets vom scope sine oberbangertrackz, please help!
auso wenn är am mic genau so gross, starch u schlau wi i däm forum isch, gott im himmu...z'wartä het sich glohnt, dr schwyz hip hop retter isch da! :beten:

o-o! u wär bisch du das du ihm so az bei pissisch? auso wär mi und scope chli kennt weiss das i aues andere aus bi ihm schliime wott ( wüu är mir sowiso nid sympathisch isch) aber "prächtig" du bisch ja no viu schlimmer, är cha ja wouh säge das PVP NÜT CHA, wüu es entspricht ja o dr wahrheit :D

i ma mi nid widrhole, abr janu: greis hets im griff, abr di andere ( poul prügu & krust) si eifach scheisse, ds isch itz mau mini meinig drzue..

und scope het o sini meinig, auso psssssssst!

sha
08.10.2004, 19:13
Original geschrieben von toniqe77
aber mit luzern chani mi irgendwiä eifach nüd so richtig afründä :p

was wottsch du mann? lozärn esch s gäilste! :D

plus: word @ scope