Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Bester Stürmer in Europa

christio
09.10.2004, 00:35
salü zämu,
ine europäische toplige gset mu viel güeti stürmer wa öi geniali oal schiessunt...
aber wer isch fer ew de der bescht bzw der komplettuscht spieler va alle?
also en kandidat fer mich isch ganz sicher der adriano va inter und der thierry henry(mann, hä gad va ihm das hackutrick-goal gse, appa fett, respäkt!)

also schribet mal ier epis zu dem, welle stürmer das ew am meischtu fasziniert und am meischtu gspass macht dem züezlüegu?

peace

P-Flow
09.10.2004, 18:00
huii, der Van Nistelrooy! bhoo, der eintu schiesst goal! bi ja nit der absolut füössball-freak, aber dem lüögi hüöru gäru züö! hei, der isch immer zer richtig ziit am richtig ort und technisch ischer öi starch! also chappeau! das büöbi spillt greber güöt! s'isch schwer, schich ver ein stürmer z'entscheidu, aber der Van Nistelrooooy isch mine persönlich favourit..

ämal nit der Backham! wägu dem darfi jetz nit mal meh in as flugziig stiegu :p

piis

christio
09.10.2004, 18:08
Original geschrieben von Psycoflow
huii, der Van Nistelrooy! bhoo, der eintu schiesst goal! bi ja nit der absolut füössball-freak, aber dem lüögi hüöru gäru züö! hei, der isch immer zer richtig ziit am richtig ort und technisch ischer öi starch! also chappeau! das büöbi spillt greber güöt! s'isch schwer, schich ver ein stürmer z'entscheidu, aber der Van Nistelrooooy isch mine persönlich favourit..

ämal nit der Backham! wägu dem darfi jetz nit mal meh in as flugziig stiegu :p

piis
genau, der van nistelrooy isch ganz en starche spieler, hey p-flow versteisch ja sogar epis va füessball :D

piis

P-Flow
09.10.2004, 18:24
Original geschrieben von christio
genau, der van nistelrooy isch ganz en starche spieler, hey p-flow versteisch ja sogar epis va füessball :D

piis

jo gäll chrigi, ich bi halt as genie :p aber ebe, der anblich täuscht.. :D nei seich.. wie gseit, bi nit der absolut füössball-fan, aber so summs weisi sogar ich ;)

piis

dawn
09.10.2004, 18:42
adriano,imperatore di milano!;)der chat alles...meh brüchi niet sägu....

anderi güäti:
martins
recoba
sheva
drogba
henry

Al Bana
09.10.2004, 18:44
es git paar gueti stürmer abr für misch ischs dr eto'o ( das i barça fan bi wüsst dr ja öppe)..! är isch huere starch und sogar biuig gsi..

und dr adriano isch ä huere komplette spiiler, es huere viich, knauherte schuss, schnäu, technisch versiert

es git o angeri sehr gueti, van nistelrooy würd i nid säge, de het zwar ä instinkt, abr sini gou si nid schön zum luege grössteteil!

peace

christio
09.10.2004, 18:51
Original geschrieben von Albaner
es git paar gueti stürmer abr für misch ischs dr eto'o ( das i barça fan bi wüsst dr ja öppe)..! är isch huere starch und sogar biuig gsi..
peace
wennt barca-fan bisch de gfallt der der hendrik larsson sicher öi?
der larsson isch öi eine va mine lieblingsspieler bzw lieblingsstürmer!het halt bi celtic glasgow gspielt!
geile club!

peace

bätschmändoo
09.10.2004, 18:55
Henry und Makay. Erstunt mi nid dass niemer a Makay dänkt, wird immer wieder vergässe. Aui schnurre vo Henry und Co. Aber was dr Makay bi Bayern ablieferet isch 1A, geili Goals (->siehe u.a. Match gäg Celtic). Ohni ihn wäre si Mittumass in Dütschland...

Al Bana
09.10.2004, 18:59
Original geschrieben von bätschmändoo
Henry und Makay. Erstunt mi nid dass niemer a Makay dänkt, wird immer wieder vergässe. Aui schnurre vo Henry und Co. Aber was dr Makay bi Bayern ablieferet isch 1A, geili Goals (->siehe u.a. Match gäg Celtic). Ohni ihn wäre si Mittumass in Dütschland...

match gäge ajax meinsch? ja isch nid schlächt, makaay isch sehr guet, abr trotzdäm nid dr bescht..!

christio
09.10.2004, 19:10
Original geschrieben von bätschmändoo
klar maakay isch en top-stürmer, aber ich glöibu ane henry chunder nit a!vorallum in sache schnälligkeit isch der henry dum maakay vorüs...

piis

Aurel
09.10.2004, 19:22
also de henry isch i mine auge sowieso eine vo de absolut beschte spieler uf de wält. es macht ihm kei stürmer was vor. hed wohl sälte so en komplette stürmer gäh...

t0aster
09.10.2004, 19:23
Original geschrieben von Aurel
also de henry isch i mine auge sowieso eine vo de absolut beschte spieler uf de wält. es macht ihm kei stürmer was vor. hed wohl sälte so en komplette stürmer gäh...

ja ligt gloubz am vornamä...

bätschmändoo
09.10.2004, 19:24
match gäge ajax meinsch? ja isch nid schlächt, makaay isch sehr guet, abr trotzdäm nid dr bescht..!

Jop sorry. Aber i verreckä abäm Makay. Dä isch eifach z'ill. Vor auem dr Schuss... S'eintä Goal wonner gäg Ajax gschosse het. Traumhauft. Chönnt allei uf s'Goal zieh, jede rächtnet drmit, u was macht är? Schuss halbvolley us 30m übere Goalie. Eifach z'geil...

RIDDIM
09.10.2004, 19:49
Zor Ziit eschs för mech absolut de Didier Drogba vo Chelsea. Er esch schnell ond kopfballstarch ond er cha sech extrem guet döresetze. Fends zwor chli scheisse daser zo chelsea gange esch aber denke det verdient er 3-4 mol me als bi OM.

Danielsson
09.10.2004, 20:11
Ganz klar dr Thierry Henry, i weiss nid wie viu Goal das dä scho gmacht het, aber scho huärääääää viu... :blingblin

Är cha Freistoss schiesse, Penalty, cha huärä fett dribblä, het äs guäts Oug für sini 10 anderä Mitspieler und brucht eifach nid viu Chancenä...:dance:

piis

christio
09.10.2004, 20:22
Original geschrieben von Danielsson
Ganz klar dr Thierry Henry, i weiss nid wie viu Goal das dä scho gmacht het, aber scho huärääääää viu... :blingblin

Är cha Freistoss schiesse, Penalty, cha huärä fett dribblä, het äs guäts Oug für sini 10 anderä Mitspieler und brucht eifach nid viu Chancenä...:dance:

piis
word!das hackutrick-goal waner gad het gschossu isch so fett gsi!häs geschter gad im fernseh gse!wirkli grossi klass!

piis

Al Bana
09.10.2004, 20:25
Original geschrieben von RIDDIM
Zor Ziit eschs för mech absolut de Didier Drogba vo Chelsea. Er esch schnell ond kopfballstarch ond er cha sech extrem guet döresetze. Fends zwor chli scheisse daser zo chelsea gange esch aber denke det verdient er 3-4 mol me als bi OM.

ja ok du hesch rächt, abr i ha nümm so viu sympathie für ihn aus langjährige olympique marseille fan.. är isch huere guet ds isch klar!

larsson & eto'o, schiss uf di angere! :D

christio
09.10.2004, 20:40
und der namu ronaldo het nu niemert gseit:D
friener hängi hüeru viel schine namu gseid und jez...

piis

christio
10.10.2004, 20:23
der wayne rooney wäri öi en kandidat!
das einta het sus miner meinig nach öi drauf...

peace

Shorty
11.10.2004, 09:52
- henry
- rooney
- sheva
- adriano
- cassano
- totti
- abraimoitsch (oder wie mer das schriebt)
- trezeguet
- ruuuuud for shizzel
- drogba
- ronaldo

ja das sind die beschte vo europa

in südamerika würdi säge de tevez...

Beatstar
11.10.2004, 11:07
rooney

.kerYjameS
11.10.2004, 11:11
ma man Henry !!!!!!!!!!!
rooney
adriano
drogba

Gate17
11.10.2004, 11:12
radoslaw gilewicz
:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

RIDDIM
11.10.2004, 14:02
Original geschrieben von Shorty
- abraimoitsch (oder wie mer das schriebt)

meinsch Ibrahimovic vo Juve?

Grumble
11.10.2004, 14:11
oh maaaan jedesmal de gliichi scheiss...

also jungs...bitte sehr.de henry?! de isch genau bi arsenal und genau i dere position guet!lueged mal was er i de nati macht!nämli gar nüt!en spitze spielr chan sich au ame system ahpasse!bi juve hät er nämli gar nüt bracht und si händ en gschmisse!

- adriano
- trezeguet
- van the man

usserdem chasch eh nöd säge werd e bescht isch well schlussändli hangets vo de mannschaft ob mer günt oder verlüürt.es nützt nüt wennd en adriano im sturm häsch wo jedesmal 2 töpf macht und e abwehr wo jedesmal 3 töpf überchunt!we inter!!

Al Bana
11.10.2004, 14:16
übr gschmack laat säch la striite, abr rooney isch ä arsch, und nur manU und england fans haute ihn für dr bescht.. aber vo dene gitz leider nid weni ir schwiiz, huere hooligan frässe regt mi uuf!

drogba
kezman
adriano
eto'o
henry
larsson
ibrahimovic ( sladan fussballgott!)

si aui top.. und ja sympathie si haut nid gliich vrteilt, findet näch drmit ab..

Danielsson
11.10.2004, 14:41
Original geschrieben von Grumble
oh maaaan jedesmal de gliichi scheiss...

also jungs...bitte sehr.de henry?! de isch genau bi arsenal und genau i dere position guet!lueged mal was er i de nati macht!nämli gar nüt!en spitze spielr chan sich au ame system ahpasse!bi juve hät er nämli gar nüt bracht und si händ en gschmisse!

usserdem chasch eh nöd säge werd e bescht isch well schlussändli hangets vo de mannschaft ob mer günt oder verlüürt.es nützt nüt wennd en adriano im sturm häsch wo jedesmal 2 töpf macht und e abwehr wo jedesmal 3 töpf überchunt!we inter!!

Du wiedersprichsch di, aber item...

Henry isch starch, wär das nid igseht isch Blind...süsch wär är letscht Johr nid zum Weltfussballer Nr. 3 wordä...auso pssst
Ir Nati het är eifach pech, aber wär bir France-Nati spielt im Moment scho guät???:hmmm:

Äs git so viu guäti Stürmer, chum macht eine ä Hattrick oder schiesst äs paar Goal ir Saison isch är dr bescht, und scho chunnt wieder ä anderä...auso easy...:rolleyes:

kalmoo
11.10.2004, 14:44
tja jedem das seine und mir das meine....

TONY (Nr. 9 beim U.S.S. PALERMO) einfach geil, er lässt uns träumen und hoffen.

Ibrahimovic, der hat einfach den riecher und das füsschen immer am richtigen platz.

Henry, ist brandgefährlich mit seinen seitlichen läufen.

Adriano, scheisse ist der schnell, flink und eiskalt.

Rooney, der junge hat ein gewaltiges potential, in ein, zwei jahren, einer der besten, falls er sich nicht in den tod säuft. bei den inselaffen weiss man das nie.

Raul, der ist immer für eine überraschung gut. Leider wird er oft vergessen und fast immer unterschätzt.

es gibt noch einige mehr, aber ich denke das reicht mal...

aber eben ist geschmackssache, also cheerio und

FORZA PALERMO... Tony ci fai sognare...

Dämon
11.10.2004, 14:49
hmmm... würd säge dr rainer bieli! :D

fazit8
11.10.2004, 16:29
Massimo ceccaroni auf jetzt!!!!!;)

lou
11.10.2004, 16:41
dr besct isch definitiv dr chrättli vom fc-oberdorf!!!
aso wiä iä gegä basel kämpft hei im swiss-cup isch andersch jääs gsi!!!!dr rämmi und konsortä si sogar besser as gc(das wer zwar sogar ä truppä vo minäopfer no wenn ihnä dprotesä chlausch ), aber gliich geilä match und fetti leischtig!!!

und süsch:dr rooney

aso woni gseh ha dass dr bob rooney vo al bundy so guät cha schuttä und vor allem sonä düsä isch miterä abartigä ussduur, hani grad muässä sägä:"chapeau, diä fetti madä isch andersch zwäg")

Delije
11.10.2004, 16:50
de beschti störmer em moment esch secher de sheva - de typ cha alles... de henry werd miner meinig no öberbewertet. er esch scho souschtarch, elei scho dor sini schnelligkeit, aber em abschluss brucht er emer no chli vell chance...
ond nachem sheva chas nor eine gä, we de dämon scho gseit het: RAINER BIELI:D

deefac
11.10.2004, 16:55
natürlich de johan v. lanthen:)

Gate17
11.10.2004, 16:56
Original geschrieben von kalmoo

Raul, der ist immer für eine überraschung gut. Leider wird er oft vergessen und fast immer unterschätzt.

minerä meinig no wird er eher meischtens überschätzt, aber nüm lang denn het er sin kredit au bi real verspielt.

ansuschtä chani nur zuästimme, usserd dä tony, aber de kenni zwenig guet als das i ä wertig chönt abgeh.

ka sich no nebert an hübner oder hubner oder so us dä seria a erinnerä??
dä isch doch chetäraucher gsi und het inerä saison doch goal a goal gschossä. weiss nebert öb dä no spielt??

rooney isch aifach sackstarch, wer en nöd mag isch sini meinig doch er sich hald aifach en traumstürmer.

adriano staubtrochä vorem goal, würkli hert.

minerä meinig fählt i dä meischtä lischtä no dä roy makaay, er isch meischtens s ganz spiel unuffählig, verlüürt viel zweikämpf aber denn chan er ufzmol wieder ufblitze und en topf mache...

forza sampdoria

christio
11.10.2004, 20:37
Original geschrieben von Gate17
rooney isch aifach sackstarch, wer en nöd mag isch sini meinig doch er sich hald aifach en traumstürmer.

adriano staubtrochä vorem goal, würkli hert.

minerä meinig fählt i dä meischtä lischtä no dä roy makaay, er isch meischtens s ganz spiel unuffählig, verlüürt viel zweikämpf aber denn chan er ufzmol wieder ufblitze und en topf mache...

forza sampdoria
word!rooney isch scho sackstarch!mu het ja scho afa kert das är nit gad unbedingt schlank isch, aber das einta isch gli voll schnäll!
dum adriano lotzi natirli öi immer wieder gäru züe, super spieler und der roy maakay kert miner meinig öi in di lischta, willer halt scho eine isch, wa immer fer es goal güet isch!immer brandgfährlich!

peace

donki
13.10.2004, 02:06
wayne rooney
monsieur henry
larsson
makaay

christio
13.10.2004, 12:02
Original geschrieben von donki
wayne rooney
monsieur henry
larsson
makaay
yeah, bisch en geile siech, willt der larsson gnennt hesch!
schad daser nimme bi celtic glasgow spielt, wird aber immer eine va dene bliebu!

peace

Stuff
22.10.2004, 20:07
Die beschte Stürmer minere Meinig noch sind vom FCB!

Ich red vo Barcelona wohlbemerkt ;)

Larrson und Ronaldinho bispiilswiis, allgemein jäsi Mannschaft, ich dänk die sin im Moment s'Top Offensiv Team vo Europa, glich wie Juve hinde!
So, jetzt reget euch uf :D
Peazz
Stuff

dawn
22.10.2004, 20:43
gopf der barca hype ditz jahr geit mer langsam uf deier:D

losset...dletsch seria a+ CL rundi häts woll wieder bewissu wer momentan der bescht isch....:D :D

christio
22.10.2004, 20:57
Original geschrieben von dawn
gopf der barca hype ditz jahr geit mer langsam uf deier:D

losset...dletsch seria a+ CL rundi häts woll wieder bewissu wer momentan der bescht isch....:D :D
yeah dawn geils bild:D
adriano het sus wärli drauf... der geit ab...

peace

Al Bana
22.10.2004, 21:00
Original geschrieben von Stuff
Die beschte Stürmer minere Meinig noch sind vom FCB!

Ich red vo Barcelona wohlbemerkt ;)

Larrson und Ronaldinho bispiilswiis, allgemein jäsi Mannschaft, ich dänk die sin im Moment s'Top Offensiv Team vo Europa, glich wie Juve hinde!
So, jetzt reget euch uf :D
Peazz
Stuff

wiso äch ufrege? das isch genau so..! und barca hype, ok isch närfig.. abr geit o wider wäg..! hoffes ömu..

drosselbart
23.10.2004, 13:01
i hanes trio aus favoritä:

adriano, ronaldinho und ganz klar kaka!

vo denä hüng wirdmä no einiges ghörä:D

tisear
23.10.2004, 13:07
de bescht?

HENRY no question

Al Bana
28.10.2004, 19:47
dä isch aus im Momänt....! O geili si natürläch äbä Larsson & Eto'O, Henry und Drogba

Schissgringe: Rooney & Van Nistelrooy

dynamikee
28.10.2004, 19:55
im momänt äuä scho adriano u ronaldinho
aber makaay darfme o nid vergässä...

Stylebock
28.10.2004, 20:01

Schissgringe: Rooney & Van Nistelrooy

do les i dr Neid drus us däna Ziila....:D

-Adriano
-Henry
-Makaay
-Larsson
-Rooney
-Van Nistelrooy
-Cissé
-Ronaldo
-Saviola

sgit so viel...jeda isch immer für as Goal guat...Adriano het grad an Super-Lauf, momentan sicher dr stärkst...

Al Bana
28.10.2004, 20:04
Original geschrieben von slanGRover
do les i dr Neid drus us däna Ziila....:D

-Adriano
-Henry
-Makaay
-Larsson
-Cissé
-Ronaldo
-Saviola

sgit so viel...jeda isch immer für as Goal guat...Adriano het grad an Super-Lauf, momentan sicher dr stärkst...

hehe.. ja mögläch wärs und natürläch no hass! :cool: .. eh ja so gfaut mr dini liste viu besser, wi da obe..! peace

mark faloon
28.10.2004, 20:07
moldovan

Stylebock
28.10.2004, 20:09
hehe.. ja mögläch wärs und natürläch no hass! :cool: .. eh ja so gfaut mr dini liste viu besser, wi da obe..! peace

Pisser hör uf mini Iträg verändara..sus ändiri diar dini Battles...haha :p

LiV aka slanGRooney...hehe...

christio
29.10.2004, 15:34
Original geschrieben von mark faloon
moldovan
looooool!chaisch öi dich schriebu:D

piis

slang!head
29.10.2004, 15:52
Es isch für mich ,de über Jahre konstant gueti, Milan-Stürmer:

http://www.worldcupjapankorea.com/playerpictures/wallpapers/shevchenko8.jpg