Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : "Alarm" Radical & DefG mp3

D-Glay
11.05.2004, 08:18
Greeetz & Chellou zäme! :)

Time 2 post a new track mit mim lieblings Glarner! :yeah:
a dere Stell no es Peace out a trick77! :handclap: ;)

download de shiash under:

http://www.limmattalriders.ch/sounds/Alarm.mp3

Feedbacks & comments welcome! ;)
Greetz!

-Def-

Radical
11.05.2004, 09:04
So, thänks am Z fürs Recording.....jau, Feedback wäri cool, suugä und losä, postä und chribblä....

Der Beat isch vom Knut (AG), thänks au a ihn a derä Stell...

EphToDaRhyme
11.05.2004, 10:04
Jau denn muesi de dihei doch grad abchecke :) Isch sozägä e Generalprob für Daily Fights.. hehe :D

Radical
11.05.2004, 10:13
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Jau denn muesi de dihei doch grad abchecke :) Isch sozägä e Generalprob für Daily Fights.. hehe :D

jau.....mach das....und übrigens...daily fights....de Beat isch zu krass...getrau mi fascht nöd was z schribä drübe :D :D :p :D

Jigga
11.05.2004, 10:25
beat: ganz oke
d-glay: style/stim gfallt mir persönlich nöd
radi: s erste mol ghört, gfallt mer guet, flow passt

fazit: cooli sach

PhrazeFive
11.05.2004, 11:05
Hmmmm...
Chunt mer einiges geiler übere als damals live, det häts mer echt nöd gfalle gha...
Jungs chömed suuber wie immer, aber d'hook findi komisch, gfallt mer eifach nöd... Aber das isch ja detail und gschmacksach...
Beat findi sehr geil!

2 Vers findi no um einiges geiler als de erst...!

Gruess P

Beatnik
11.05.2004, 11:19
He He, Beat isch ok, nöd grad en Hammer für miin Gschmack, aber voll ok!

Def G...Junge du hesch eifach was, echt!:D

Radical...Respect:D

Gfallt mer, wie immer eigentlich, he he! (schleim schleim)

Radical
11.05.2004, 11:25
Original geschrieben von Beatnik
He He, Beat isch ok, nöd grad en Hammer für miin Gschmack, aber voll ok!

Def G...Junge du hesch eifach was, echt!:D

Radical...Respect:D

Gfallt mer, wie immer eigentlich, he he! (schleim schleim)

ja, dass sich am Beat d Meinigä spaltet, das hani vo Aafang aa gwüsst.....mir gfallt er extrem.....er isch villicht chli gwöhnigsbedürftig....

Beatnik...chli detailierter???

Aurel
11.05.2004, 11:28
tönt ja nachere sehr weake kollabo. ech zerriss de track aber erscht, wenni en glost han...

Beatnik
11.05.2004, 11:43
Original geschrieben von Radical

Beatnik...chli detailierter???

Hmmm, also ich bin ja kein Produzänt, aber mit Beats han i relativ vill ztue;)

Ich hans jetzt grad namal zogä und ohni uf Teggscht zlosä nur dä Beat Tschegget....

Irgendwie fehlt dBassline, oder es isch extra nöd so Deep gmacht??

dHi Hats und Drums sind eigentlich ok, hald vom Takt her und Speedmässig nüüt speziells, aber das mues es ja nöd sii!

dBreaks im Beat find ich sehr guet mues ich säge...nach eim Break chunt mal dä Gitarre Riff uf irgendwie manipulierti Art (so Roboter echo style), aber leider nur ganz kurz...das find ich extrem geil, wenn dä ganzi Sample so wär, woooah (isch bi 1min 32 bis ca. 1min 33)EXTREM GEIL WÜRD DAS CHO!!

Diä Synthi Gitarre (oder, isch Gitarre??) im Background wo dMelodie gitt isch eigentlich easy, aber chli wenig Abwechslig drinn...es bitzli Dynamischer und es wär en Killer Loop:D

Aber ebe, ich bin kein Produzent....ich luegs eifach chli so a...zum Scratche würd miich dä beat weniger aamache!

Aber ebe, es gfallt mer...he he...für beidi Siitä...wiiter so:dance:

Radical
11.05.2004, 11:45
Hmmm, also ich bin ja kein Produzänt, aber mit Beats han i relativ vill ztue;)

Ich hans jetzt grad namal zogä und ohni uf Teggscht zlosä nur dä Beat Tschegget....

dHi Hats und Drums sind eigentlich ok, hald vom Takt her und Speedmässig nüüt speziells, aber das mues es ja nöd sii!

dBreaks im Beat find ich sehr guet mues ich säge...nach eim Break chunt mal dä Gitarre Riff uf irgendwie manipulierti Art (so Roboter echo style), aber leider nur ganz kurz...das find ich extrem geil, wenn dä ganzi Sample so wär, woooah (isch bi 1min 32 bis ca. 1min 33)EXTREM GEIL WÜRD DAS CHO!!

Diä Synthi Gitarre (oder, isch Gitarre??) im Background wo dMelodie gitt isch eigentlich easy, aber chli wenig Abwechslig drinn...es bitzli Dynamischer und es wär en Killer Loop:D

Aber ebe, ich bin kein Produzent....ich luegs eifach chli so a...zum Scratche würd miich dä beat weniger aamache!

Aber ebe, es gfallt mer...he he...für beidi Siitä...wiiter so:dance:

s detailiert hani eigentlich meh uf d Raps bezoge gmeint, aber das isch jetzt au sehr lieb gsii:kiffer:

D-Glay
11.05.2004, 11:51

Jepp! :) Isch extra so gmacht , demit a Dinere Alaag das ganze no chasch fiin tune.. s'heisst sovill wie das jede Radio mit Bassregler das Teil richtig bounce lah cha, ohni z'überschlah. :)

A dere Stell schomal thx für'd comments&feedbacks! :yeah:

D-Glay
11.05.2004, 11:52
Original geschrieben von Aurel
tönt ja nachere sehr weake kollabo. ech zerriss de track aber erscht, wenni en glost han...

hehe.. Wetsch battle oder was?!? :D

PhrazeFive
11.05.2004, 11:53
Original geschrieben von D-Glay
Jepp! :) Isch extra so gmacht , demit a Dinere Alaag das ganze no chasch fiin tune.. s'heisst sovill wie das jede Radio mit Bassregler das Teil richtig bounce lah cha, ohni z'überschlah. :)

A dere Stell schomal thx für'd comments&feedbacks! :yeah: S'chans halt nöd jede deheime dur d'röhre lah ;):p

Beatnik
11.05.2004, 11:55
s detailiert hani eigentlich meh uf d Raps bezoge gmeint, aber das isch jetzt au sehr lieb gsii:kiffer:

Ui Radical, bin kein MC..he he

Also vo mim wüssensstand uus....säg i jetzt mal...

Def G...dini Stimm chunnt mer eifach immer wider geil inne, Flow isch sowiso da!

Radical...dini Stimm erinneret miich a öpper, aber ich weis echt nöd wär....

Vom Text her isch es hald Represent puur, chunt guet...was i geil finde..ihr beidi harmoniered guet zäme...

Meh chan i nöd säge, Flow isch ume, Suuber isch es au, Punchlines sind bim Def hald chli heftiger, aber das mein ich evtl. nur will mir sini Stimm eifach besser pässled!

So, jetzt han i gnueg umegspamt da, werdet sicher na meinige cho vo Lüüt wo bi Raps besser druus chömed!

c ya

D-Glay
11.05.2004, 11:58
Original geschrieben von Pingu
S'chans halt nöd jede deheime dur d'röhre lah ;):p

:D Genau. Usdem Grund use hämer das eso gmacht. ;) :D

Radical
11.05.2004, 12:11
:D Genau. Usdem Grund use hämer das eso gmacht. ;) :D

exakt...alles guet durchdacht :D

toniqe77
11.05.2004, 12:13

das isch würggli nüd grad lang, hehe :D

also pete und def, ich säg itz nüt zu dem track, ihr wüssed ja das ich nä fett findä (sust wärer ja au nüd i üsem set, harharhar).

grissöich

Radical
11.05.2004, 12:20
Original geschrieben von toniqe77
das isch würggli nüd grad lang, hehe :D

also pete und def, ich säg itz nüt zu dem track, ihr wüssed ja das ich nä fett findä (sust wärer ja au nüd i üsem set, harharhar).

grissöich

ja, das isch doch nur so wäget der Quotäreglig, das ich au gliich vill Bühne- respektiv. Rapziit ha wie du, gibs doch zue!:D :D :D :D :D :D :D

toniqe77
11.05.2004, 12:24
scheisse, itz heschs glich usägfundä...
mann, drbi ischs so wunderbar guät verheimlicht gsi...

sorry muss itz gu chochä, sust gits brätsch vum mami

greetz ich bi duss wi alls wo nüd dinnä isch

EphToDaRhyme
11.05.2004, 13:45
jau.....mach das....und übrigens...daily fights....de Beat isch zu krass...getrau mi fascht nöd was z schribä drübe :D :D :p :D

Hehe mir chönted ja en Dailyfights Angschtüberwindigskurs starte :) Nei wär guet, wenn dini Angscht bis endi Summer überwinde würsch..

Also no zum Track..

Beat hät öppis ganz speziells.. Als de Afang gfallt mer nöd bsunders aber es hät Parts drinn wo eifach denn richtig geil chömed.. Vorallem mit euem Reimstyle.. Ihr Type flowet ächt voll härt.. Und im Def sini Stimm isch doch mal was ganz neus geils im CH-Biz.. Erinneret fascht chli an D-Flame.. und das isch als Propz gmeint..

Radical
11.05.2004, 14:21
Hehe mir chönted ja en Dailyfights Angschtüberwindigskurs starte :) Nei wär guet, wenn dini Angscht bis endi Summer überwinde würsch..

Also no zum Track..

Beat hät öppis ganz speziells.. Als de Afang gfallt mer nöd bsunders aber es hät Parts drinn wo eifach denn richtig geil chömed.. Vorallem mit euem Reimstyle.. Ihr Type flowet ächt voll härt.. Und im Def sini Stimm isch doch mal was ganz neus geils im CH-Biz.. Erinneret fascht chli an D-Flame.. und das isch als Propz gmeint..

hey, Eph.....klaro chunnt de Text vor der Summerferiä noch.....der staht praktisch z oberscht bi üserer Prioritäte-Lischtä.....

und ja, thänks fürs Feedback!

übrigens: am 19.5 gits der Track da au live z gseh im Dynamo!

EphToDaRhyme
11.05.2004, 14:38
hey, Eph.....klaro chunnt de Text vor der Summerferiä noch.....der staht praktisch z oberscht bi üserer Prioritäte-Lischtä.....

und ja, thänks fürs Feedback!

übrigens: am 19.5 gits der Track da au live z gseh im Dynamo!

Jau han glaub schomal gseit, dass ich mir das wohl nöd entgah lah wirde.. Aber mues zerscht luege wieni mit de LAP Vorbeireitig zschlag chume.. Aber ich dänke me gseht sich im Dynamo..

Radical
11.05.2004, 14:44
Jau han glaub schomal gseit, dass ich mir das wohl nöd entgah lah wirde.. Aber mues zerscht luege wieni mit de LAP Vorbeireitig zschlag chume.. Aber ich dänke me gseht sich im Dynamo..

dänn bitte au grad no daa iträge :-D merci

http://www.aight-genossen.ch/index.php/m=events/id=740

EphToDaRhyme
11.05.2004, 15:01
dänn bitte au grad no daa iträge :-D merci

http://www.aight-genossen.ch/index.php/m=events/id=740

Hehe schon passiert :) Aber nur well ihr so brav am Text schaffed *g*

SCREWD
11.05.2004, 15:40
ich finds e fette track, müesst en no paar mol lose bis ich alles verstande ha, aber es tönt scho emol guet....

big ups

Beatnik
11.05.2004, 16:28
Original geschrieben von SCREWD
müesst en no paar mol lose bis ich alles verstande ha

Keis Wunder...bisch au Basler:p :p :D

peace screwd;)

Radical
11.05.2004, 16:29
So, liebe Freunde der Schweizer Sprechgesangs-Musik...eurer Meinungen sind nach wie vor gefragt.........*push that shit*:hippie:

Radical
11.05.2004, 17:19
sing "come on, let's push again, as we did last summer, oooooh, let's push again....":D :kiffer:

EphToDaRhyme
11.05.2004, 17:37
Sölli au no chli pushe hälfe? *g* Du Postsuchti hehe..

toniqe77
11.05.2004, 18:16
@ radical:

chumä glaub au am 19., wird sicher nuch easy...

eimaleiZ
11.05.2004, 18:19
Tschuu zäme..
No räsch wägem mische, de Track isch so gmischt daser uf jedere Alag eigentlich sött richtig Töne, wänn du vill Bass wetsch dänn häsch a jedem Walkman, Verstärker etc. en Bassboost oder Bassregler.. Das isch eigentlich immer so dass eifach bi normal en schöne Bode hät und me bruchts ide Regel au nöd. Wänn da öper uf Hammerbäss losst dänn isch klar geiler mit me Druck, aber de holtmer ja dänn über de Amp no use.. Das isch ja eigentlich bi alne Tracks, resp. CDs so dasd möglichst vill Volume & Luutheit useholsch indem kä unnötigi Spitzä häsch.. Also ich bin eigentlich zfride mitem Resultat.. Ihr nöd?

Ha scho gmeint Wow 29 Iträg, aber das sind ja alles Ihr.. :p

Komisch das es par nöd so guet uf de Beat zspräche sind, ich find das Ding de Hammer.. Echt de Hammer! Radical, säg das dem Typ und frögschen mal öbs no es geils Beatli für mich vorig het.. :)

Und ja de Deffiger findi DefDig wie immer! ha ha.. Und Radical findi voll easy.. Ich mues mi natürlich chli an Dialäkt gwöhne, aber chunt gedisch..

Gruess Z

ps: Wer es Studio für Ufnahme suecht oder Equipment für wenig Gäld - check www.zpro.ch

Schlichwerbig mues sii.. :cooldance

D-Glay
11.05.2004, 23:30
@ radical:

chumä glaub au am 19., wird sicher nuch easy...

Nüüt ich glaub... Du chunsch! :wtf:

:D

konfus
11.05.2004, 23:35
geile träkk, schön produziert.

thieu
11.05.2004, 23:42
sing "come on, let's push again, as we did last summer, oooooh, let's push again....":D :kiffer:

Ja ja der ma vam Limmattal und der Pete üsem zigeschlitz. Colle Track, öi wenn ich mich hiä oute, finne der Beat wirklich recht cool!

Textlich/Reimtechnisch: Tip Topi Sach, nix Üszetze, aber was mich stert isch, das der Radi vill lisliger druf isch als der Def?

@ Tonique finne das scho in Ornig, dass der Pete glichviel darf Rape ime Gig wiä dü. Vorallem z Gampel isch das emel güät gange...:D

Wartet nume bis de d Features Wallis Schlitz emal chämend (So mitti 2013?)

Peacous

nobra
11.05.2004, 23:45
def g mann du bisch dä einzig voni mir ganzi track alose! he aber ki einzige hureoshn im track!! man mached mir en track i spitt killa rhyme i fluech i jeder line gege mi isch din rap endstation altersheim.
haha yeh mann

D-Glay
12.05.2004, 08:23
Original geschrieben von nobra
def g mann du bisch dä einzig voni mir ganzi track alose! he aber ki einzige hureoshn im track!! man mached mir en track i spitt killa rhyme i fluech i jeder line gege mi isch din rap endstation altersheim.
haha yeh mann

:D hehe... Nobra...

Du chunsch de scho no uf Dini Chöschte.. ;) Ha einiges recorded in letschter Ziit wo zimli priiv daher chunt also stay tuned 4 some ruff stuff! :no: :no: :no: :no: ;)

..und feedbacks sind nachwievor erwünscht also tüend eu kein Zwang ah und schribed eui Meinig ( Liide ) hehe...

Greetz & scheene day!

-Def-

Radical
12.05.2004, 09:07
@eimaleiZ: ich frag der Knut mal, wäget de Beats, da laht sich dänki sicher mal was mache.....
Usserdem ebä nomal merci fürs Recorde und so...
Han gmerkt dass es no ein Schnitzer dinnä hät bimä Double, aber mit dem chani läbe.....das wäget der unterschidlichä Luutstärchi vo dem Stimme chani nöd beurteilä, muess en mal brennä und uferä rächte Aalag losä (hüt Abig:-)

Und ja, wievill Downloads häts scho kaa?

@thieu: Geduld, das chunnt no, 100%!

@nobra: geilä Siech!

D-Glay
12.05.2004, 13:01
Sind all wunschlos glücklich od. eifach kei bock-Ziit zum schribe? :D

Wär amal no cool wenns no es paar feedbacks meh gäbt. ;)

Greeetz!

-Def-

Radical
12.05.2004, 14:07
Jep, give us some moere feedbacks, please! hane dermit!

habasch
12.05.2004, 20:06
übrigens: am 19.5 gits der Track da au live z gseh im Dynamo! [/B]

Mich flasht dä Track no, obwohl i muen sägä, dasd scho vill besseri gmacht häsch! (Bin au am 19. im dynamo (für 1n Track))
:kiffbounc

scope
12.05.2004, 23:22
nid übu.

der technisch aspäkkt isch nid schlächt erfüllt. mir gfaue dbetonige und d'stimme gfaue mer personläch nid so super guet. aber das chame nid so useläse...

aber uf jede faus öbbis schlaus woni im forum abeglade ha. und das bhoupti säutener aus "i bi am weekend nüchtern gsi"

habiCHt
13.05.2004, 00:55
gfautmr guet. vorauem nickt mis gnick bis am schluss.. hehe

im refrain chönntme mitm usdruck no chli meh usehole, abr süsch alles in allem: fetti sach.. dr beat gfautmr übrigns au, widr was "eifachs".. so rücke d stimme (flow) i vordergrund

peeze

Pleschen
13.05.2004, 09:17
ich find en recht glunge de Track, obwohl de beat öbis speziells isch, wo ich es bitz anders gmacht hängi!

und zweite kritikpunkt, schiib doch de schiiber vom pete sinem volume no es bitz rauf!

sunscht Propz jungs, und ufs feat. Wallis - Zigaschlitza bini scho gspannt!hmmm vo was us sind di connection's cho ins wallis *g*, di söttet doch scho 100 stutz wärt si...*lach*!
ebe ich begliche mini schulde immer fühner oder "viel" spöter, also gseht me sich am 19te im dynamo wenn mer nüt derzwüsche chund, pete!

nomal props jungs!

piis Pleschen

beatniquer
13.05.2004, 09:28
yeah, i finge ne o geil...u d quali isch o gäbig :)

obwohl de beat öbis speziells isch

<---stimmt, fingi aber geil

piiis

Pleschen
13.05.2004, 09:32
Original geschrieben von beatniquer
<---stimmt, fingi aber geil

piiis

jep find en au geil au wenn ich en es bitzli anderscht gmacht hängi aber über das thema händs ja scho gnueg gschnurrt!

piiiis

beatniquer
13.05.2004, 09:34
Original geschrieben von Pleschen
jep find en au geil au wenn ich en es bitzli anderscht gmacht hängi aber über das thema händs ja scho gnueg gschnurrt!

piiiis

gschmacksach :D

piis

Radical
13.05.2004, 10:11
Oooh, Pleschen! Merci fürs Feedback...und wenn is Dynamo chunnsch....nimmsch grad 120.- mit:D dänn gits es Bier derfüür, als Danke....

natürlich au merci an beatniquer

D-Glay
13.05.2004, 10:35
Jepp! :)

Thx für all feebees , comments und Krittike..
We realy do apreciate it! :yeah: :yeah:

Greetz n' Peazz out!

-D-

Pleschen
13.05.2004, 11:19
Jepp! :)

Thx für all feebees , comments und Krittike..
We realy do apreciate it! :yeah: :yeah:

Greetz n' Peazz out!

-D-

scho recht, macht me doch gern wenns guete sound isch!

piis Pleschen

ah pete, ja isch grundet gsi scho 120.- hoffe mir längts uf de zug nachem schaffe sunscht chumi verspötet!wie gseht denn z programm us ? aber sött me für 120.- nöd ehner uffer Gästeliste stah statt es gratis Beer z bercho :confused: :D :p

toniqe77
13.05.2004, 11:38
Original geschrieben von scope
und das bhoupti säutener aus "i bi am weekend nüchtern gsi"

:D :D :D

Radical
13.05.2004, 12:34
:D :D :D

da finden sich zwei gleichgesinnte....aber ich glaubs das liit ade Berner Helfti idir, gelle, Toniqe!:kiffer: :kiffer: :D :p :p

D-Glay
13.05.2004, 17:34

Beretta
13.05.2004, 18:49
Schön zu lesen das eine Menge Leute im Dynamo am Start sein werden!!! DefG seit ihr auch am Start mit Z und so`??
Mal chillen und so man kennt sich ja noch nicht so gut!!!

Also haut rein!!!:no:

D-Glay
13.05.2004, 19:30
Jepp!

Def, def. gon b there! :D Cya soon demfall! ;)

Greetz!

:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

WA(h)RHEIT
13.05.2004, 21:34
Muss ein verdammt gutes Lied sein...
Rue laesst gruessen

Radical
14.05.2004, 09:00
Original geschrieben von WA(h)RHEIT
Muss ein verdammt gutes Lied sein...
Rue laesst gruessen

:o :o :o du war ein verdammt guter Kommentar, deine restlichen Beiträge bis her lassen grüssen

Pleschen
14.05.2004, 09:17
eh pete und wie gsehts jetzt mit em programm us?wenn fangt das alles a wenn fanget konzis a...usw. ???

hmmm wie gsehts mit gästeliste us, chönt ja im gägezug öbis über di party schriebe aber das mussi zerscht apkläre ob das nöd scho öber macht!

piis

thieu
14.05.2004, 09:55
sunscht Propz jungs, und ufs feat. Wallis - Zigaschlitza bini scho gspannt!hmmm vo was us sind di connection's cho ins wallis *g*, di söttet doch scho 100 stutz wärt si...*lach*!

Ja easy ich zahle der de öi nu es Bier!

Radical
14.05.2004, 10:04
eh pete und wie gsehts jetzt mit em programm us?wenn fangt das alles a wenn fanget konzis a...usw. ???

hmmm wie gsehts mit gästeliste us, chönt ja im gägezug öbis über di party schriebe aber das mussi zerscht apkläre ob das nöd scho öber macht!

piis

Türöffnig isch glaubs am 19 Uhr....Konzert fanged glaubs am 20 Uhr aa, mir spilled (scho) am ca. 21 Uhr..

Gäschtelischtä bi üs isch chli & volle, und da mir nöd Organisator sind, müesstisch das mitem Dynamo abkläre....das isch denä ihres Bier....

Radical
14.05.2004, 14:39

cel
15.05.2004, 13:23
hm...ha dännkkk de track au mal müesse lose..schliesslich han i welle wüsse, was mich am mittwuch erwartet..hrrrr...
hm, also de beat gfallt mer nöd so..aber de flow vom radical..uaaaaaa....ganz geil...chönti mer öfters atue:D doch doch...des kommmt gudddd....d-glay, chammer sich eigetli au öfters in ghörgang zieh...:p doch, also im grosse und ganze, kann ich sage, des gfellt mir!

tschöööö

cel
15.05.2004, 13:28
gopf..ha de track jez 3 mal glost..langsam fallt mer de beat afo gfalle..hm....und ja, wasi no ha welle säge, ihr harmoniered würkli sehr, sehr guet mitenand..aight!

WA(h)RHEIT
16.05.2004, 21:51
:o :o :o du war ein verdammt guter Kommentar, deine restlichen Beiträge bis her lassen grüssen
Du sagst es. Alles fuer dich, cariño.

heinz hersh
17.05.2004, 01:04
geilä track!

numä:
dä mit dr "fastfoodchettä" hani scho mau ghört...
und süsch frag dr Z.

;)

heinz hersh
17.05.2004, 01:16
i bi ja im fauschä forum!
henu:hmmm:

Radical
17.05.2004, 08:54
Original geschrieben von WA(h)RHEIT
Du sagst es. Alles fuer dich, cariño.

danke, Schnüggi, du schmeichelst mir :blingblin

Radical
17.05.2004, 16:17
*push* meh Meinigä? meh Feedback?

poetical
17.05.2004, 16:28
Auso Boys itz git's no herts Feedback vo mir :rolleyes:

Nei ig finge's ä sehr easy Track. Dr Beat flasht mer sehr. Liebe so Gitarre Sache sowieso.

D'Raps si suber u skillzrych. Cha me eigentlech nix dran ussetzte. Natürlech hett's Sache drin woni säuber nid so hätt gmacht. Aber da faht när d'Gschmacksach a.

Am Radi si Stimm erinneret mi chli a Lord Have Mercy vo Flipmode Squad.

Radical
17.05.2004, 16:54
Original geschrieben von poetical
Auso Boys itz git's no herts Feedback vo mir :rolleyes:

Nei ig finge's ä sehr easy Track. Dr Beat flasht mer sehr. Liebe so Gitarre Sache sowieso.

D'Raps si suber u skillzrych. Cha me eigentlech nix dran ussetzte. Natürlech hett's Sache drin woni säuber nid so hätt gmacht. Aber da faht när d'Gschmacksach a.

Am Radi si Stimm erinneret mi chli a Lord Have Mercy vo Flipmode Squad.

thänks fürs Feedback...muess demfall mal wider Flipmode Squad losä:-)

sly saloon
17.05.2004, 17:00
*push* meh Meinigä? meh Feedback?

jo recht schwullo das ganze...aso de def bringten jo fresh, aber de huere glarner hets so was vo nöd im griff....:D

Radical
17.05.2004, 17:12
Original geschrieben von sly saloon
jo recht schwullo das ganze...aso de def bringten jo fresh, aber de huere glarner hets so was vo nöd im griff....:D

häsch's überhaupt mal glosed, Benni-Bunny?

sly saloon
17.05.2004, 17:15
pfff, ha die glarner mol live gseh, isch aber nöd so de hammer gsi, hehehehheehehheheheheeheh

Radical
17.05.2004, 17:19
Original geschrieben von sly saloon
pfff, ha die glarner mol live gseh, isch aber nöd so de hammer gsi, hehehehheehehheheheheeheh

Depp, bisch am falsche Konzert gsii, das wo du gseh häsch isch s Echo vom Tödi gsii!:D

poetical
17.05.2004, 17:23
thänks fürs Feedback...muess demfall mal wider Flipmode Squad losä:-)

Ha äbe gester wieder mau äs auts Wordcup Video gluegt u da isch ä Flipmode Clip cho. Drum.

toniqe77
17.05.2004, 17:25
Depp, bisch am falsche Konzert gsii, das wo du gseh häsch isch s Echo vom Tödi gsii!:D

hee, di sind im fall fresh! :mad:

Radical
17.05.2004, 17:28
hee, di sind im fall fresh! :mad:

nur will din Papi det spillt?:D :kiffer:

toniqe77
17.05.2004, 17:36
nur will din Papi det spillt?:D :kiffer:

mhm, weisch wiso? will diä uf mim label iri cds riliised händ und das züüg gaht Weg Wi Warmi Weggli, Wow! (:D) gad letschti het wider einä ä 500er serie poschnet, der het irgendöpis gseit vu wegä er well das sini frau usziät, itz het der doch tatsächlich 500 stereoalagä i siner wonig ufgstellt und laat pausälos eko vom tödi dur sini boxä wummärä...öb frau schu abghauä isch weisi nüd, uf jedä fall wär si ja dä wider solo, hehe, ya know?

shit, dr typ wär zwar dä au wider solo - toniqe nimm dich in acht! *hinderdoräschrib*

thieu
19.05.2004, 00:17
mhm, weisch wiso? will diä uf mim label iri cds riliised händ und das züüg gaht Weg Wi Warmi Weggli, Wow! (:D) gad letschti het wider einä ä 500er serie poschnet, der het irgendöpis gseit vu wegä er well das sini frau usziät, itz het der doch tatsächlich 500 stereoalagä i siner wonig ufgstellt und laat pausälos eko vom tödi dur sini boxä wummärä...öb frau schu abghauä isch weisi nüd, uf jedä fall wär si ja dä wider solo, hehe, ya know?

shit, dr typ wär zwar dä au wider solo - toniqe nimm dich in acht! *hinderdoräschrib*

Ach Tonique dü pensch eh liäber ÄLEI uf dem couch! oder nit corinne *sichselberamKopfkratzend*

toniqe77
19.05.2004, 00:22
Original geschrieben von thieu
Ach Tonique dü pensch eh liäber ÄLEI uf dem couch! oder nit corinne *sichselberamKopfkratzend*

fisi hodä :D ! itz hani das thema so schü verdränggt ka und du rissisch wider alti wundä uf...

ich bi halt schüüch (und usserdem huärä druff gsi, aber das tuät ja eigentli nüt zur sach, hehe)

greetz

Radical
19.05.2004, 09:01
muahahaha.....isch zwar offtopic, Kinder.....aber doch luschtig....:D Toniqe, mir nänned dich jetzt dänn nur no wie damals min Lieblins-Wrestler: "The Macho-Man"!

Beatnik
19.05.2004, 14:26
min Lieblins-Wrestler: "The Macho-Man"!

He He, dä Macho Man isch doch voll Schwul gsi, genau wie dä Idiotisch Hulk Hirni!

Undertaker Rules, (oder hett mal grulet) ha ha ha ha:D :D :D :D

:Offtopic:

toniqe77
19.05.2004, 14:28
ich sägä nur:

Käpt`n Karacho!!!

(für all diä wo waterboy kännet, adam sandler rockt!)

Radical
24.05.2004, 12:37
villicht gits ja nachem Konzert no s eint oder ander Feedback`?

Radical
07.06.2004, 15:20
Come on, let's push again!

D-Glay
08.06.2004, 10:38
Watch out or il pringels you! :D

*refreschhh!* ;)

Brooknow
08.06.2004, 11:12
ja mann fetti sach = beat chunt härt also genau richtig für eu... wasi vor allem geil find isch dä style vom defG!? immer die mega gnaue rhymes wo sich viel meh als nur s'ändi vo dä ziilä reimt!! hoff weisch wasi meine!! d'hook gfalltmer nöd ischmer z'lasch = wie staz um schreie oder dopple?... und radical hät au en fette aber typischere flow irgendwie fehlt mer bi dir aber die letscht guet zielä oder en bsunders geili metapherä, eifach öpis wo mer sich dra erinnere chan aber häsch ä fetti stimm und flow

P E A C E

Chopfstimm-DJ
08.06.2004, 11:25
jup, voll aight!!!

Radical
08.06.2004, 11:45
Original geschrieben von Hans Nötig
ja mann fetti sach = beat chunt härt also genau richtig für eu... wasi vor allem geil find isch dä style vom defG!? immer die mega gnaue rhymes wo sich viel meh als nur s'ändi vo dä ziilä reimt!! hoff weisch wasi meine!! d'hook gfalltmer nöd ischmer z'lasch = wie staz um schreie oder dopple?... und radical hät au en fette aber typischere flow irgendwie fehlt mer bi dir aber die letscht guet zielä oder en bsunders geili metapherä, eifach öpis wo mer sich dra erinnere chan aber häsch ä fetti stimm und flow

P E A C E

merci für die gnaui Usfüehrig....das isch Kritik, wo mer au dervo chan profitierä!