Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : GRUSIGI SILBERBILDER

Eminem one
09.10.2004, 20:58
Hey Yo whats up diggaz?:headbang:
Ich ha ma welä loswärdä ich reg mich UHUERE uf ab dene grusige scheiss Silberbilder und hässliche Trou-aps wos öberal ide Stadt hät.

Graffiti isch en Kunscht und heisst für mich "schöni Bilder a wänd male"! Kapiereders?
Aber die huere Toys mit irem grusigem silbergschmier ziend de Name vom Graffiti voll in Dräck und it illegalität.

Wäge dene lueget d allgemeinheit di wahre graffiti writer als vandale a und ich find das voll scheisse.

Oder wie stönd ihr zu so gschmier?

Ich warte gespannt auf eure Kommentare.

Proof
09.10.2004, 21:10
ich find silber schön
lüüt wo das mached sind au aggro
die graffiti sind gar nöd graffiti
das nennt me bombing
usserdem häsch rächt
aber was cha me dägege mache
findet sie verbreitet fame
aber das isch gar nöd eso
es isch eifach kei kunst

Stylefile
09.10.2004, 21:51
Chrom bruched die meiste för schneli Bombings, mer werd schnell bekannt, hed aber au ned emmer en guete Ruef!!!

Ech persönlech han nüd gäge Bombings im gägeteil so hesch wenscho öbis zbewondere!!!

Oder wörsch du anere Riese Chrüzig es Fett gstylts Farbigs Piece Write, amel ned!!!

Kueel
09.10.2004, 22:57
annere riskante stell wos beläbt esch, gots eifach nor meteme bombing. aber au bombings send geil. wenns ned grad voneme toy esch.

PervertedMonk
10.10.2004, 00:22
wenns dir nicht passt, eminem one, dann putz es doch weg... :D
graffiti ist kunst und kunst kann man als schön empfinden oder eben nicht! ich mag bombings lieber als so möchtegern-wildstyle-durchgestylte letters....
tja, was kann man noch dazu sagen? gibt da halt zwei parteien, die einen findens gut die anderen nicht, basta! und: wenns dir nicht gefällt dann mach an derselben stelle etwas besseres!

Fletsch
10.10.2004, 01:12
Original geschrieben von PervertedMonk
graffiti ist kunst und kunst kann man als schön empfinden oder eben nicht! ich mag bombings lieber als so möchtegern-wildstyle-durchgestylte letters....

Nur leider sehen die hälfte dieser Bombings aus wie von Erstklässlern. Da schau ich mir dann doch lieber eine leere Betonwand an ;)

köbi
10.10.2004, 04:52
für mi isch jedä schäiss eggä wo rosa agfärbt isch scho kunst, u es chrom isch o e usdruck vomne künstler, u gloubmers junge, s si aues künstler, o jedes toy, s chunt nur drufa wide drzue steisch. u wedä eifachi trow-ups nid aus kunst betrachtisch, de gsesch du grafitti nid aus kunst, grafitti isch ds male odr schribe a wänd, öbs di name, dini handynumere odr es blöds biudli, isches scho grafitti, isches scho e usdruck, isches scho öpis eigets u individuels, s gits nume einisch ufdr wäut, u zwar a derä u derä wand u i däm u däm eggä.
vrsuech mau dr chly gedankä drüber z machä, u bischder sicher dasde da nid öpis uselahsch wode ke blasse drvo hesch...

spak
10.10.2004, 05:53
@Eminem one
Hey Junge,
wenns numä Lüt wiä dich gäbt,
hets i de Stadt 80% weniger Bilder!!
und wenn du seisch das dich das Throw-Up und Silber
"Gschmiär" ufregt, häsch du kei Ahnig vo Grafitti!!!
Denn frögts sich, wär en Toy isch!!

x_ray
10.10.2004, 13:25
voll geilä siech eminem yeäh !!! du bisch wenigstens no real , du rulsch voll. props props props. !!!!!!!!! geile siech ! :p :p :p :p :wixer: :p :p :p :p

tbo187
10.10.2004, 13:57
Original geschrieben von x_ray
voll geilä siech eminem yeäh !!! du bisch wenigstens no real , du rulsch voll. props props props. !!!!!!!!! geile siech ! :p :p :p :p :wixer: :p :p :p :p

he, eminem wie wärs mit eus beidne? meinsch nöd au, dass mer guet würdet zämepasse:D?

Eminem one
10.10.2004, 14:44
Di mäischtä vo oi begriffez äfach nöd!
Wini scho xäit han isch graffiti KUNST und silbergschmier und trou-aps oder throw-ups wi ir dem säget händ doch nüt mit kunscht ztue.
Ich mäin es git sogar scho sogenannti "bilder" wo i nume einere linie zoge sind oder nume so grusig schraffiert usgfüllt sind und kä 3d effekt und nüt dra händ äfach eifarbig, da frögt me sich doch wücki das cha ja jedä und da chanich ä d lüüt voll veschta wo writing vertüflet!
Ich mäin hassed ihr sottig TOYS (DAS sind für mich ebä toys) dän nöd ä ich mein die händ ja nüt mit reel hiphop 4 elements ztue!

piis

:hiphop: :kopfnicke :banana: :banana: :banana:

Stylefile
10.10.2004, 14:53
Vertüüf dech ächli it Gschecht vom Graffiti, ond den wersch merke das de ursprong vom Graffiti au ned die schönste Belder gsie send!!!

Bombimgs ghöred ganz eifach zor hötige Graffiti Szene, ond werded en emmer wechtigere bestandteil vör de Fame!!!

Wers stört muss ned heluege, Augen schliessen und durch!!!:D

rm
10.10.2004, 15:04
ich find bombings eigentlich ok. solang d buechschtabe und proportione schtimmed ghads. und de stylefile het rächt, so machsch der eifach schneller mal en name i de szene.

tbo187
10.10.2004, 15:13
Original geschrieben von Eminem one
Di mäischtä vo oi begriffez äfach nöd!
Wini scho xäit han isch graffiti KUNST und silbergschmier und trou-aps oder throw-ups wi ir dem säget händ doch nüt mit kunscht ztue.
Ich mäin es git sogar scho sogenannti "bilder" wo i nume einere linie zoge sind oder nume so grusig schraffiert usgfüllt sind und kä 3d effekt und nüt dra händ äfach eifarbig, da frögt me sich doch wücki das cha ja jedä und da chanich ä d lüüt voll veschta wo writing vertüflet!
Ich mäin hassed ihr sottig TOYS (DAS sind für mich ebä toys) dän nöd ä ich mein die händ ja nüt mit reel hiphop 4 elements ztue!

piis

:hiphop: :kopfnicke :banana: :banana: :banana:

isch doch egal! wärsch doch emene gedigene z'nachtesse mit mir nöd abgneigt? natürlich mit cherzeliecht;)!

stefano3000
10.10.2004, 15:14
Original geschrieben von Eminem one

mann, bisch du en weiche... :wtf:

bestimmsch DU was kunscht isch do idr schwiiz??

bsp. am harald nägeli sis gschmier find i ou voll mies, trotzdäm wirds als kunscht agluegt...

wenn i dir wär, denn würd i mir nid amasse, zentscheide was kunscht isch und was nöd!

aber easy... rouch gschiider eine :kiffer: , de gfallet dr ou dsilberpics...

silver star! (http://www.fokiou.com/singa/index.php?gallery=./flops/1&image=00082.jpg)

freeziyoTFL
10.10.2004, 15:16
TFL chont scho dros was kunscht esch ond was ned. graffere esch definitiv en deszeplen vom hep hop ond ned kunscht. well kunscht chan ja gar ned illegal si schoscht wers ja kei konscht me. graffere het me öppis met revolte ztue ond met hephop. TFL macht selber.

Fletsch
10.10.2004, 15:21
1. Wieso lönd ihr eu immer verarsche?? Checked ihr nöd das so Type wie de Eminem One us idiotetum da sind und alles ironisch meined? :confused:

2. Köbi. Ja das isch mer pipegal das ich die heilige Grundregle vom Graffiti nöd check. Ich finds nöd geil wenn jede Habasch irgendwo öpis anemalet, taget. Bi de Hünd regt mer sich ja au uf wenns a jede Egge aneschiisäd! Und individualismus oder was au immer. Wens irgend sonen Brunz a de Wand hät denn bringts nüt. Andersch isch das natürlich wens eine au chan!! Denn chaner vo mir us die ganz Stadt vollemale.

Aber he vor 3-4 Jahr han ich au na alles geil gfunde wo neume ane gschmiert worde isch!:D Naja mer wird halt älter und vernünftiger nöd...;)

risto rout
10.10.2004, 16:13
aso ich mues am king eminem one us uster rächt geh. die silberigi graffs sind eifach nid schön. sie sind vorallem überall. ich frög mich eifach wiso die homies nöd voll gstylti farbigi 3-d bilder i de stadt bomberet? das nämt mi na wunder. peace to all ya swiss hip-hop homies

benji_bathila
10.10.2004, 16:20
findet ihr schlimm wenn öper eh anderi farb het oder isch es en grund ihn wege dem uszschlüsse ? z.B was wer wenn er würd uf männer stah findsch schlimm ? ich mein ich mach das nöd aber findsch schlimm `? warum findsch denn schlimm wenn es bild anderi farb het als diis ? nur wells andersch isch oder wa ? ich verstah das eifach würklich nöd.

tbo187
10.10.2004, 17:01
Original geschrieben von risto rout
aso ich mues am king eminem one us uster rächt geh. die silberigi graffs sind eifach nid schön. sie sind vorallem überall. ich frög mich eifach wiso die homies nöd voll gstylti farbigi 3-d bilder i de stadt bomberet? das nämt mi na wunder. peace to all ya swiss hip-hop homies

dörft ich ächt au en swiss hip-hop homie werde? muss mer dä irgendwelchi muetprobe bestah:D?

Stylefile
10.10.2004, 17:07
Im Papierkorb gets weiter!!!

_dC_
10.10.2004, 17:12
Original geschrieben von freeziyoTFL
TFL chont scho dros was kunscht esch ond was ned. graffere esch definitiv en deszeplen vom hep hop ond ned kunscht. well kunscht chan ja gar ned illegal si schoscht wers ja kei konscht me. graffere het me öppis met revolte ztue ond met hephop. TFL macht selber.

Dammit, so eine möstmer echt präventiv banne daser kei Chanze hed sini Shice na wiiter über s'Forum zverteile.

Original geschrieben von risto rout
die silberigi graffs sind eifach nid schön. sie sind vorallem überall. ich frög mich eifach wiso die homies nöd voll gstylti farbigi 3-d bilder i de stadt bomberet? das nämt mi na wunder.

Ich Frag mi au wiso a mir Züg verbifahred wo nur eis Bild druf hend, hetted ja au grad chöne en whole-car mache... Teilwiis fragi mi echt wie wiit daser überlegged...

Fletsch
10.10.2004, 19:13
Ja mached mal IP Sperrig bi denä Toräbuebä! Und denn sinds warschindli na fasch 30i :rolleyes:

Ip Bann gaht bi dem vBulletin Forum! Müend nur d Ip's und Username am Reezer schikä! (Ip's gseht jedä Administrator)