Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : tram statt wand

x_ray
10.10.2004, 08:09
warum machsch min biitrag wegg als wers es graffitti in zi-city ? nur well du mich nööd kensch oder was ? du wirsch mich shco no kennelerne wenn ich gas gib bis nümm meh gaht. ich suech immerno lüüt wo mitmir paar tags mached uf tram am dunstig 28.10.04 in realp aber nur mit farb wüll silber isch toy. meld dich wenn du zwüsched 16und 28ig. falls öpr wett mitcho aber kei gueti dose het isch kei problem ich han fetcaps. schirb da drinn

piis dudes :kiffer:

mIkRoFiL
10.10.2004, 10:43
ich chome mit.mini kollege (d'schlümpf) mimi au grad mit!

mongo!

hesch ned grad no din name und d'adrässe welle häreschribe?

music_head
10.10.2004, 11:16
Das git wieder mal en elände :hater: und d'Idee isch :echtschwu mir hoffed all das di die verdammte :bulläsau: schnappt, und denn chunsch id chischte und chasch nie meh :alk: :kiffer: :cheers: :dildo: :titts: :drink: aber ebe, dass muesch du wüsse...:jaja:

x_ray
10.10.2004, 12:20
häy dudes. wiso ? lah mich doch in rueh wenn grafitti nöd geil findsch. mir gahts drumm eh botschaft zverbreite mit de krasse letters. falls du zwüsched 16 und 28ig bisch und wetsch mit mir eh sprayercrew gründe (z.b ria oder zap oder züriwest) denn schrib mir da drinn. mir werdet spass ha da homis - züri west is the best.

piis homis :hippie:

Lartscho
10.10.2004, 12:33
suechsch kollege? :rolleyes:

sha
10.10.2004, 12:35
ech wörd gärn en schpräjer-kru grönde.

ech han au scho es paar idee wo mer chönnted go spraye.

also du wördsch denn spraye, ech sto wach ond lueg das niemer chond - ech hans ned so em greff met mole.

zom bispel s bondeshus

oder din lokale polizeiposte

oder de nella martinetti eri lengg arschbagge (falls es so vel farb ged...)

wen iverstande besch, schrib mer doch es mail a:

hueresiechhedsemgrafittiforumnomenotoys@hans.de

Eminem one
10.10.2004, 13:27
:yo: !
Hei ich wär voll debii am 28.10. das Tram zbänge! Z Uster hämmer das scho parmal gmacht kunt fol äit hiphop 4elemenz steil.
Ich bring all mini uster-houmis mit! Wänn wämmers mache ich cha ebe nöd so lang ich mus am halbi 10i dähäime si sus giz mega puff mit minere mueter.
Yo! Ich breng na min Hardkor xxl-marker mit mit däm hani scho voll stäil täx gmacht a oisere boshaltstell zuster und das kunt sicher ä uhuere fresh am tram!!!!
aso weli zit träffe mer ois?

piis

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :birthday:

Stylefile
10.10.2004, 13:34
Alles Bulshit!!!