Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : esch graffere enternational ?

freeziyoTFL
10.10.2004, 15:41
TFL wott mal wedder en aights-deskussion wo ned nor scheiss glabbered werd, sondern wo stellig bezoge werd. fended er s guet, dass graffe i de letschte zwei drü jahr enternatzional worde esch? di erschte mags hend sech gröndet mines wüssens so um 2000 / 2001 ond set s mags get esch au graffere enteratzional worde. zom teil gets wryters wo em osland scho backjumbs gmacht hend ond s get secher au setteg wo scho taggered hend.
fended ehr s guet dass es sone entweckleg get di letschte drü vier jahr , ond was wüssed ehr dröber? vor allem lüt wo oldskuul mässig öpis wössed ( so ab 2000). was mech au no wörd enteressiere, ob öpper ergendöpis weiss öber d gschecht vo zöri, ond obs stemmt das es scho 1998 di erschte tags gä hät en zii-city?

benji_bathila
10.10.2004, 15:45
warum wett niemerd säge wo ich cha backjumbs chaufe ?? hallo ?

benji_bathila
10.10.2004, 15:46
ok. montana und belton chamer im sixpack chaufe. Jetzt münd ihr mir aber au säge wo ich die andere cha chaufe, ich has ja jetzt au gseit. bitte

freeziyoTFL
10.10.2004, 15:47
Original geschrieben von benji_bathila
warum wett niemerd säge wo ich cha backjumbs chaufe ?? hallo ? :Offtopic:

freeziyoTFL
10.10.2004, 15:48
Original geschrieben von benji_bathila
ok. montana und belton chamer im sixpack chaufe. Jetzt münd ihr mir aber au säge wo ich die andere cha chaufe, ich has ja jetzt au gseit. bitte

hau ab os dem forum wenn nor verarschere wotsch. chasch ja nöimed andersch din seich go lallere . besch es toy

Käny
10.10.2004, 15:49
BE BACHJÖMBS ESCH ES EPES ANDERS ALS ETZ ZOM BESCHPEL BE TOP2BOTTM OR SOGAR BE EN HOULCAR. AM BESTE FEND ECH EIFACH SO END2ENDS MET STYLE, WE ZOM BESPEL DAIM ODER SO. ABER ENTERNATIONAL GSEH, FEND ECH ENTERNETT NO RECHT FETT, CHASCH ZOM BESPELL EN CREW GRÖNDE ODER CHATTERE...SCHONO FETT.

ECH FENDS EIFECH NO FREDLECH MET DÄ AIGHTZ CHATTERE OND SO.
MER HÖND ETZ SOGÄR EN DESSTRCK ÖBERCHO. SCHONO FETT

AIGHT, BEN DOSS

Stylefile
10.10.2004, 15:55
Chönd im Papierchorb euche Shit Diskutiere!!!

Entressiert niemert was ehr do zmälde händ!!!