Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : TEAMWORK


SCREWD
10.10.2004, 16:13
http://www.soundclick.com/bands/2/screwdandrw4onemusic.htm

Beat: ROCKWELL
Part 1 Cutz: MR_SMEE (GERMANY)
Part 2 Cutz: SCREWD

cheerz

beatniquer
10.10.2004, 16:32
gfaut mer guet! beats u cuz chöme edel:p

LKB
10.10.2004, 17:25
Ganz äs heisses Teil! Dä Beat kenn i scho, dä isch eh voll easy. D Cutz vo Beidnä sind extrem suuber und ganz krass. Und dä ganz Track isch eifach mega guet gmacht.:D

Also vo minerä Sitä biiiiiiiig:respect:

(Chan mä jetzt nur no 0.5 Mb postä do inä?? Da isch jo voll scheisse!)

SCREWD
10.10.2004, 18:53
merci vielmol.......

LKB?? vo wo kennsch du dä beat??? :-o

LKB
10.10.2004, 18:59
Original geschrieben von SCREWD
merci vielmol.......

LKB?? vo wo kennsch du dä beat??? :-o
also ich glaub, dä beat häsch schomol postet, oder nöd?? er isch mer uf jedä fall bekannt vor cho...

SCREWD
10.10.2004, 21:02
ne, tuet mr leid :) aber dä hani glaub nid postet....

egal *g*

schöne oobe

LKB
10.10.2004, 21:23
naja denn halt nöd...i wünschä au a nice evening

scope
10.10.2004, 22:06
BURNER. beat und aui scratches. screwd di teil mit "so bin ich ja eine leichte beute........ da staunst du hä?" fingi hure geil. props

spenzasequenza
10.10.2004, 22:44
haha, ich kannss, ich kanns, ich habs geschafft,hehe, hurraaa!! hehe....

smee
15.10.2004, 16:43
boahhh... der geilste scratch-track den ich hier je gehört habe !!

muahahahahaa :D just kiddin..

aber danke auch von mir für das feedback..


greetz

SCREWD
15.10.2004, 16:47
hehehe smee.....

also ich find ihn wirklich hammer....von dem her ;)

smee
15.10.2004, 16:57
ich auch.. auf jeden fall! aber trotzdem würd ich jetzt nich schreiben dass es der BESTE track is dens hier gibt......hmm.. oder doch.. ? :D hehehe

SCREWD
15.10.2004, 16:59
ne, aber sicherlich gehört es zu den besten ;)

SCREWD
24.10.2004, 15:44
hier noch als normale MP3 file, für die, die es bei soundclick nicht geschafft haben.....

einfach rechtsklick - speichern unter.....

http://mitglied.lycos.de/mrsmee/TEAMWORK_ft._DJ_SCREWD_&_RW4ONE.mp3

ihr könnt es ja danach wieder löschen....

nise
24.10.2004, 19:30
du bisch eifach e blöffer screwd, jetzt längts denn langsam, suscht wirdi no deppressiv...
nai, isch früsch, bsunders dr schluss isch e brüller!

SCREWD
24.10.2004, 19:34
:D ach was, nise....ich bi doch kei blöffer, guet, villicht es bitzeli, aber ich dänke, das dörf ich jo? *g*

Kei Angst, ich blib scho uff em Bode, weil es git no tuusigi anderi harti Sieche do usse, wo's mindestens au so guet chönnet, aaaaaaaaaaaber es git no HUNDERTTUUSIGI wos schlächter chönnet ;) also, dörf ich jo e BITZELI coolness usehänke.......so what :D

THIS WAS A JOINT FROM THE ROCKWELL-CLIQUE !!!!

nise
24.10.2004, 19:40
klar, hauptsach files.
ich bi e harte verfächter vo gratis sound.

jojo und in 3johr bi denn ich dä wo lacht, wenns mr denn no freud macht, wart nur!

smee
24.10.2004, 19:49
hehee nise.. meinste nicht der screwd und ich werden in 3 jahren auch noch besser sein als jetzt? :)

nise
24.10.2004, 19:51
Original geschrieben von smee
hehee nise.. meinste nicht der screwd und ich werden in 3 jahren auch noch besser sein als jetzt? :)
doch. also ich hoffs für euch. abär ehm, aso, ähm, jo
ich muess mol go iebe...

densen

smee
24.10.2004, 19:54
:D

hobgoblin
24.10.2004, 20:44
juhuu! weder es file wo wahnsennig spass macht zom lose. das muessi grad mol wiiterempfäle

mike-cr
26.10.2004, 14:54
chunt ächt fresh!!!
respect....:krass:

SCREWD
26.10.2004, 15:46
merci vielmol, mr hän uns au alli rächt müeh gäh :)

HoWdY
26.10.2004, 18:12
mal e frog @screwd:
wie lang beschäftigsch du de scho mit uflegge?

piis

SCREWD
27.10.2004, 08:58
1998 hani mir 2 turntables inezooge und e johr spöter isch mi vestax null-sex no drzue cho. Checket, was ich eigentlich würklich mache, so technik mässig, hani denn emol spöter, so öbbe im 2001....

Ich würd saage, ab denn hetts so langsam agfange...aber ich bi immerno dra, am style z fiile und'n z verbessere...

cheerz