Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : feindliches objekt bewegt sich auf die absturzstelle zu

läckdumir!
28.06.2007, 20:58
es wird schwirig, das objekt zu bergen!

verstanden, HQ!

oder so

zerscht ishces no mit ild cho zum wegklicke.. jetzt chunt bi mir nurno dä ton, chum machi s'forum uf..
wie schaltet mer dä scheiss ab?

..::Slash::,,
28.06.2007, 21:32
firefox+
adblock plus+
noscript

K
28.06.2007, 21:35
jops.. die mit der werbung drehen tatsächlich langsam ab :D aber heftig... man muss nicht mal mehr mit der maus drauffahren etc.

ich finds unter aller sau.. aber man weiss ja schon wie reezer reagieren würde.. "dies ist ein freies portal, wems nicht passt, ..." blabla

this shit sucks!

konfus
28.06.2007, 21:48
die wärbig isch also wükli fies und somit au nüme wärbend, nöd so toll wänns dä browser verdrüfacht und me 7m mues rächts übre bismes xeht. ich kauf mir das game NIE :mad:

FlinkerFinke
28.06.2007, 23:15
ächt müehsam, bi mir fangts au plötzli ah umerattere. dänn muesi zersch mal de ganzi Bildschirm nach dere Swat***** absueche :mad:
so züüg isch unnötig.

konfus
28.06.2007, 23:20
wänn dänn wenigstens dä muuspfiil zume zielvisier würd wärde und me das fänster chönt abschüüsse!!

:D

gopf...ich sött id werbebroooschä...

..::Slash::,,
28.06.2007, 23:35
ich wotts au emol gseh :(
müend eifach s vista installiere, de gaht nämli de adobe flash player ned :)

I.C.S.
29.06.2007, 11:48
Original geschrieben von ..::Slash::,,

geil :D

die scheiss werbig suckt andersch. :no: :no: :no:

Madsen
29.06.2007, 11:55
jo ächt man, de schizzle närvt.. i meine d wärbig ansich findi ok, has scho reflexartig im griff wo klicke :D aber bi dere wärbig isch dr button grusigerwiis amne angere ort und dr sound närvt.. gopferdammt, bisch am sound lose und när chunt dä huere quark... zum teil erschrecki richtig, wüls lüüter isch als z.b. mini iTunes lutsterchi :D

@reezer: bau mal anständige server + anständige forensoftware + load-balancer = nidrigere kosten = weniger werbung ;)

ja i weiss, das isch nur theorie ;)

Smörebröd
29.06.2007, 11:56

? s'läbe ohni Flash isch doch nur halb so läbenswärt :)

reezer
29.06.2007, 12:07

papperlappa... der läuft bestens auf vista

ähhmmm... und zum popup... bei mir ist das immer schön in der mitte des bildschirmes und der schliessen knopf ist relativ schnell erstichtlich... wo ist denn das bei euch?

piet
29.06.2007, 12:32
ja hör uf das teil stresst mi o mega - u jedes angerä woni mues wägklickä o... zum teil schnausch chum wo dasdes chasch wägklickä u när klicksch no drnäbä u pooooooooooooooooowwwwwww isches nöis fänster off inä angeri produkte-dimension ;)

I.C.S.
29.06.2007, 12:33
Original geschrieben von reezer
papperlappa... der läuft bestens auf vista

ähhmmm... und zum popup... bei mir ist das immer schön in der mitte des bildschirmes und der schliessen knopf ist relativ schnell erstichtlich... wo ist denn das bei euch?

de kack isch bi mir am rächte bildrand, meischtens garnedmal ganz ersichtlich sonder hängt usem fänster :hmmm:

Madsen
29.06.2007, 12:44
ahja und wennmer scho drbi si: vista suugt und au di vista-benutzer suge ou... i ha lieber ds original ;)

und dr flash-player sugt ou...

zrüg zum topic: reezer: i wär scho huere dankbar, wennme dr id wärbig ibettet sound globau chönt usschalte.. ds wägklicke passiert scho lang us reflex, aber dr sound isch extrem dr nussknacker :D