Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wie chum ich id szenä?

Eminem one
10.10.2004, 23:19
Yo Hiphop läbt ah yeah.
Wie warschindli einigi vo oi wüssed bin ich de King of Uschter würd aber gärn mal i di international zürcher gräfity-szenä cho.
Giz igenden Corner wo sich d spreier vo züri träffed ich wür dänn mal vebichoo und de reel uster fleiwer id szenä bringe das haut ane wie nüüüüüt!
:banana: :banana: :banana: :banana:

Ich würd mich voll freue uf ÄRNSCHT GMEINTI antworte!!!

piis und bis zum nögschte mal und blibed riil und läbed die 4 elementz rüdig

EMINEM the reelest:birthday: :birthday: :clown:

stylebrünzlär
10.10.2004, 23:24
fick dich du dumms chind!! du krasse weidli bushaltestell tagger!

verpiss di eifach! häsch es z chlises schnäbi oder wieso machsch so drecks threads uf?

radaya
10.10.2004, 23:34
@Eminem one-->wa heisst für di: ÄRNSCHT GMEINTI antworte!!!:hmmm:??

kriegsch wohrschindli nöd das wo du wötsch..ussert es git settigi wo di mitnehmet..oder der info gend..!
mol luege wa für antw.das der chömed...bi druf gspannt...!King of Uschter...jedem das seine..

peaz

breach
10.10.2004, 23:40
Zum id Szene cho musch folgendi Schritt befolge:

-Bruchsch über 500 Iträg bi Aightgenosse
-Es Bauers T-Shirt
-Du chaufsch Zuebehör zum male im HHStore
-Verchehr im Battleforum und forder jede zumene Cyberbattle use

LAN
10.10.2004, 23:56
nid z vergässe:

bi jedem thread wo sech um "reale HipHop" oder um "Lüt wo HipHop kaputt mache" dräit, muesch eifach es fetts "WORD!" oder "One Love, Peace" oder so drischribe....

konfus
11.10.2004, 02:24
Original geschrieben von Eminem one
Yo Hiphop läbt ah yeah.
Wie warschindli einigi vo oi wüssed bin ich de King of Uschter würd aber gärn mal i di international zürcher gräfity-szenä cho.
Giz igenden Corner wo sich d spreier vo züri träffed ich wür dänn mal vebichoo und de reel uster fleiwer id szenä bringe das haut ane wie nüüüüüt!
:banana: :banana: :banana: :banana:

piis und bis zum nögschte mal und blibed riil und läbed die 4 elementz rüdig

EMINEM the reelest:birthday: :birthday: :clown:

muesch mal im päng-däddy ahlüte, dä weiss alles.

Al Bana
11.10.2004, 02:45
Original geschrieben von LAN
nid z vergässe:

bi jedem thread wo sech um "reale HipHop" oder um "Lüt wo HipHop kaputt mache" dräit, muesch eifach es fetts "WORD!" oder "One Love, Peace" oder so drischribe....

das isch mau ä ärnschti antwort, eminem one das muesch dr z'härze näh, nur so chunnsch a dis ziu :devilburn

PS graffiti threads wärde immr wi blöder.. sorry ächt

Proof
11.10.2004, 03:20
es git leider kei friedrichstrass so viel ich weiss da in züri :D hüüt gits eigentlich nüm so crews wie früehner, in new york, berlin... das isch eifach nümme so

has buech "Odem on the run" vomene kolleg usglehnt und muen scho säge, was da abgaht find me hüt nüm. aber das buech isch eifach genial gschriebe, me wird würkli inezoge und me spürt dä kick, wott sogar sälber aafange... me bechunnt es bild vo dä szene in berlin i dä 90er jahr, aber me weiss, dass es i sim läbe nie däzue cho wird... vergiss es

risto rout
11.10.2004, 05:07
ich han ghört das sich huere vil writerhomies amigs bi de bahnhofstrass vor em grieder träffed. aber ich han das nume ghört. peace to all ya writerhomies

Pleschen
11.10.2004, 09:04
Original geschrieben von Eminem one

kei ernschti antwort uf so en scheiss frag, lern di mal z artikuliere und lah din gängster homie oberkoole flow dehei!nimmschen mit uf z WC und spühlsch en abe!

musch luege bisch viel realer wennt nöd das machsch wo alli machet wo so blöd sind wie du.... kiddy

pleschen

Käny
11.10.2004, 09:21
hey em, mosch mal es jart, det chellered emmer d kengs ond keffered:kiffer: ....fragsch denn mal, öbd a en zog :kiffer: kriegsch ond denn chosch metne es gspräch. ech wör denn eifacht vell so wörter we aight, blaka blaka clickclick booyaka ond so broche, denn wersch secher be en crew ofgnoh....

TFL ÖNSCHEN DER VELL GLÖCK BE DÄ CREWSUECHI.

PEASE, BEN DOSS