Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : alles muettersöhnli?

sly saloon
11.10.2004, 13:26
mich nähmts mol wunder, wie euiri finanzielle verhältnis so usgsehnd...oder besser gseit die vo euine eltere...

chömed ihr us richem hus oder sind euri alte armi schlucker?
hender müesse struggle oder isch eu alles gschenkt worde?

wenner wönd chönder jo anonym abstimme, aber sus chönder au euien senf dezue geh..

peace

Stylebock
11.10.2004, 13:32
hmm..mini Eltara hend scho ihres Geld, aifach alles selber erspart...sind viel in da Feria gsi...bin jeni mol in da Staata gsi, bis i's selber han müassa zahla..denn ischs nüm ganga...

han vur Oberstufa a scho müassa Näbajobs go macha damit i Stutz han, Sackgeld isch schnell mol nütmeh kho...aber wenni mol würklich an Engpass han denn helfend mr mini Eltara...momentan arbeitslos, wart uf ds Cash vur Kassa...denn helfends mr au us...

nit riech, nit arm...Mittelding...han au scho viel müassa tua für mis Geld und bin au scho mehrmols pleite gsi...

beatniquer
11.10.2004, 13:41
früecher wo mini eutere no zäme si xi isch es besser gloffe, wo si sech trennt hei isch das o mit de ersparnis usenang gange.

hmmm, überchume kes cash vo dähei. da i itz no i gymer muess, hei d eutere xeit muess mis cash säuber mache. auso gani immer i de ferie uf d bousteu.

bi es richtigs opfer:D :rolleyes:

sin
11.10.2004, 13:41
hey sly

und wiä isch gsi so ir coupole?

auso ig ghörä nid zu de verwöhntä goofä wo aues hei becho wo är het wöuä. Mini eutere hei immer wenig gäud gha und änds monet isches je nach däm ou scho rächt knapp gsi. Sit ig büglä geits mer finanziell nid schlächt und minä eutere dämensprächend ou ..
Aber wott nid sägä das ig ä trurigi chindheit ha gha wäg däm das mini eutere nid richi säck si gsi ..
Würd sogar sägä das es eim guet tuet und das es ä erfahrig isch wo jedä sött mache fürs späterä läbä. Damit me gseht wiä schnäu das ds gäud wäg isch wenn ä familie muesch ernährä. Oder damit me lehrt mit em gäud umga und das nid aues säubstverständlech isch. wiä outo 1 familiehuus tüüri kleider türs ässä usw.

Vo däm här cha ig mi nid beklage..diä wichtigä sache wiä wohnig ässä und kleider(normali) ha ig immer gha! und wenn drzuä no kollege hesch bruchsch eigentlech gar nüt anders.

Al Bana
11.10.2004, 13:42
hmm.. ganz klar das, ja i muess mi wi dr slangrover o düreficke mit jobs und so..! gäud übrchumm i scho, abr s längt niene häre..!

peace

Stylebock
11.10.2004, 13:43
Original geschrieben von sin

Vo däm här cha ig mi nid beklage..diä wichtigä sache wiä wohnig ässä und kleider(normali) ha ig immer gha! und wenn drzuä no kollege hesch bruchsch eigentlech gar nüt anders.

sehr guat usdruckt..!

annes-thropo
11.10.2004, 13:43
min vater het welle es gschäft ufbaue, en kredit ufgno vo 100000, isch bachab gange, jetzt derfemers abzahle....

beatniquer
11.10.2004, 13:48
Original geschrieben von annes-thropo
min vater het welle es gschäft ufbaue, en kredit ufgno vo 100000, isch bachab gange, jetzt derfemers abzahle....

das isch leid...o mit hypotheke uso gits oft huere problem...

#ChRüSiMüSi#
11.10.2004, 13:51
hm cha mi nöd beklage.. mini Eltere sorged guet für mi und händ au immer versuecht mini Träum zverwürkliche.
Bi aber nie verwöhnt gsi..sit 5i/6i hani immer dihei mitghulfe.. sit 13ni machi Feriejobs..

aber das ganze isch warschindli au ä Frag vom Alter.. ich mein en 17 jährigi person chasch nöd miterä 23 jährige vergliche.. isch zviel *erwachse-/selbständig-werde* däzwüsched.

Ich dänk mir sind so es Mittelding..

struubiskillz
11.10.2004, 13:52
Original geschrieben von slanGRover

nit riech, nit arm...Mittelding...han au scho viel müassa tua für mis Geld

jo ha au scho frieh agfange mit jobs und so.... und durch das ich vom alter her no gar kaini jobs ha dörfe mache hani denn halt miessä durchs hinderdürli goh und anderi sachemache um das mol so uszdrucke.... vorallem siit ich sovil material verrauch bini eigentlich immer rächt knapp mit gäld, ka aber au immer irgendwie uftriibe......

mini älterä köme sowiit guet klar mit buckz..... aber gäld isch nid alles

Nörgler
11.10.2004, 13:53
hm.. mittelstand.. mit es paar äxtra features
ich han sglück gha dasi ha dörfe imne 1familiä huus ufwachse.. das abr au nur will das bauland vorher minä grosseltere ghört hätt und mini eltere das als erbvorschuss becho händ.. shuus hätt diä ganz family zäme (ich bi erschtgeborne und det nonig uf dä wält gsie) bau (lüüt müäterlicher und lüüt väterlicher siiz)...

naja, ich han dänn halt no 2 gschwüschterti becho und darum hani niä anderi feriä känneglernt als campiere, wills halt rächt tüür isch mit 3 chind ines flugzüüg und denn no hotel und so.. tja.. abr beschwääre channi mi nöd.. ich han niä müässe irgendwiä a hunger liide oder so... abr glich ischs halt nüd immer optimal gloffe...
au etz simmer am umbauä, mached alles bis uf d'decki noi uufziäh sälber d.h. d'wänd und parkett legge, obwohl weder min vater no ich arbeiter sind (beides bürogummis :D)

ja und sowiit würi säge mittelstand.. allerdings wüssti nüd öbi das au so säge chönnt wänn ich s'einzige chind wär, da halt diä sauchinde scho huärä zvill gäld choschtet ;)

piis
nörg

subtile
11.10.2004, 13:56
Mini eltere sin au trennt abr beidi nid rich und nid arm...

Zahle hani aber scho immer selber müesse (Also sobaldi mit dr schuel fertig gsi bi)

drosselbart
11.10.2004, 13:58
mittustand würdi sägä! ha abr klar ir erziehig mitbecho dasmäsechs gäud muess verdienä u nid eifach i arsch gsteckt bechunnt!

diä gschicht vor/vom annes-thropo isch leid:mad:

Horni MC
11.10.2004, 14:03
und nimmä viel;)

cöri
11.10.2004, 14:08
i würd mol säga mir ghöre zum mittelstand, mini eltere si gschiede, aber jo mini mam häd en neue fründ und wenn de beidi schaffe ischs schono agnehm, aber jez simer am umbaue und de muen hald jede mol sini bedürfnis zruggstecke.

sit i ide lehr bi hanis eigentli rächt güet, i duen meh als dhälfti vo mim lohn uf dsite, defür mueni dehei nüt abgeh und wenni dringend wiedermol öpis a chleider bruche chani mi dä scho bi mine eltära mälde. jo und de reschd zahli us eigener täscha.

Danielsson
11.10.2004, 14:11
Früher hani eifach so Standart 50.- bercho bis i die 7ti Klass, u när eifach äs paar Franke me...(weiss nüm genau wie viu).
Und sit ig ir Lehr bi muäss i scho ds meischte säuber zahle, voraum wenn i scho 3 paar Schueh ha, aber glich no äs 4ts paar wet:p

I ha nid so viu Verwandti und drum berchum i nid so viu Stütz zum Geburi oder zur Wiehnacht, de chömmä si mir schi entgäge so vo wäge Ferien, Roller...etc.

Mini Euterä büglä beidi, d Mum nur 50% aber easy chill, üs geits guät, chöi nid klage...doch au Johr 4 mau id Ferien is Usland chöi mir scho nid, respektiv si, i go nüm mit id Holidays mit de Parents...muhahahaha...:dance: :kiffer: :D

piiis

P.S. Annes-Thropo i büglä uf dr UBS i gseh au Tag sötigi Fäu, u äs isch eifach scheisse...stresst eim när ds läbe lang...

slang!head
11.10.2004, 14:13
mini eltere hend sich vom mittelstand zu de richere chöne erarbeite.... Das isch aber nur dur gschickts handli vu mim dad und es bitzeli Glück z stand cho....

Jetz wohne mer ame bonzigere Ort und nüme in ZH-City.....
Aber bi mir bliibt selte was vorig vum stiftelohn.......

WeeD
11.10.2004, 14:14
working class. han nöd viel vorig gha und selber müse luege

iz verdieni mer dr cash dür angeri gschäfter..........

struubiskillz
11.10.2004, 14:16
was heisst bügle = schaffe?!? jäjä bärner slang ka scho strange si :cool:

Escobar
11.10.2004, 14:33
mittelstand...das heisst, i ha aus, wasi bruuche, isch au noni so gwichtig, wüui no schüeler bi.

sly saloon
11.10.2004, 14:36
hmm, eui antworte sind interessant.
de meist gots so wie mir, sie hend nie müese hunger liede oder under de brugg schlofe...aber ene isch nöd alles in arsch gschoppet worde. mini eltere hend mich vil understützt, doch ich han au dur ferie und nebejobs min teil bitreit. jetz woni selber verdien, sinds chli entlastet. aber mini zwei brüedere sind nonig fertig usbildet. sisch scho deftig was goofe chostet...

was denked ihr, wender de eltere mol was zrugg zahle, oder lieber für eigni goofe spare? ich wür gern was zrugg geh, aber zerst wötti au mis eige lebe organisiere...

sin: coupole isch easy gsi, aber s het sauspot agfangee.

strubiskills: wie döf mer das mit em hindertürli verstoh, bisch uf de strich gange?:D

Danielsson
11.10.2004, 14:47
Original geschrieben von struubiskillz

Genau heisst schaffä...:p

Danielsson
11.10.2004, 14:51
Original geschrieben von sly saloon

was denked ihr, wender de eltere mol was zrugg zahle, oder lieber für eigni goofe spare? ich wür gern was zrugg geh, aber zerst wötti au mis eige lebe organisiere...

Isch schwäri Frog, mä cha d Euterä wenns geit vilich ou nid verletzä (das dr Sohn/Tochter nie ä Absturz, Pleite, Ehebruch etc. het), inä öppis Schänkt, eifach später für si no do isch...so Sache schätze Euterä doch sicher me aus wenn mä inä Cash uf d Hand git :confused:

strikk
11.10.2004, 14:52
hmmm...min vatter hätt mal stutz gha und aläs versoffä.

ich bi sitt 10jahr jedä monet im minus, aber hey :)

dasmeiniimfallernscht!

pseudonym
11.10.2004, 15:00
hmmm... das isch sone sach. wür mini family zur workingclass/mittelstand zelä. mr sind 3 chindschöpf womr hät müesä grosszieh, all 3ü händ mind. mal s gymi probiert, ich han jetzt dänn d lehr.

mer händ sicher niä vörig cash gha, nöd jedäs jahr äs nois auto chönä chaufä und all 5 jahr umzieh. vor öpä 8 jahr simmr s erschtmal inä eigetumswohnig zogä, vorher hämmer gmietet. färiä sind eigentli dank guetä agebot immr drin gläge, allerdings meischtens mit auto und in europa.

jetzt woni langsam au chli cash verdien (4. lehrjahr chunt äs bitz was zäme) märki aber langsam, dasi mir scho fascht dä höcher standart chan leischte, als d family. aka wäni min cash verprassä... und da tüend sich au öpä völlig berächtigti disussionä schwär, wieni mit mim cash söll umgah, um das unverhältnis z schlichte...

ich märk aber au guet, dasi d family chli entlaschtä, dur dasi ihnä nöd für jedä zmittag und jedi hosä ufm gäldbütel sitze. han aber scho idä oberstufä agfangä, am mittwuch namittag chli z schaffä, zum mer au mal was leischtä z chönä...

beatniquer
11.10.2004, 15:06
Original geschrieben von struubiskillz

das dänki aubäoo, wenn i zum teu eue shizzle ghörä...

slang!head
11.10.2004, 15:13
Original geschrieben von strikk

ich bi sitt 10jahr jedä monet im minus, aber hey :)

dasmeiniimfallernscht!

uuuu dä isch hert..... Ich hoff bi mir hört das uf wenni us de stifti bi....

Escobar
11.10.2004, 15:14
i würds a d'eutere zeuggzahle, ching wirdi nie ha...

strikk
11.10.2004, 15:16
Original geschrieben von **slang!head**
uuuu dä isch hert..... Ich hoff bi mir hört das uf wenni us de stifti bi....
dänn hoff mal schön :D

aber easy, ich xeh s liecht am ändi vom tunnel:
sehr billigi wonig plus bescheidnä lifestyle.

undn huäre fettä plattedeal :D

BigBoon
11.10.2004, 15:19
Han niä müässä a Geldknappheit liidä aber als goof au niä alles becho wasi ha wellä. Wänn was "bonzig" oder übertüürt gsy isch. zum Biespiel wänn es paar schuäh meh als 60.- gchost händ, hani müssä go schaffe zum mer min "luxus" sälbär leischtä. Und siti schaffe isch Geld zwar immer knapp aber liegä dä Eltsch au nüm uf dä Täschä.

Was isch eigentlich euri definition vomnä Bonz?

beatniquer
11.10.2004, 15:24
Original geschrieben von BigBoon

Was isch eigentlich euri definition vomnä Bonz? $

mini definition: bonzen sind leute, welche in einem quartier wohnen, wo es vor reichheit stinkt. sprich überall hat es trauerweiden, die hütten sind im kolonialstil gebaut.
desweitern sind in einer bonzenfamilie 2 kinder, ein mädchen, ein junge. beide blond gelockt. ein hund (wenns geht golden retriever) und 2 katzen (bläcki und muschi), dann noch jeweils 2 karnickel und 2 meersöie. das alles verteilt auf ein anwesen von etwa 6-7 km im quadrat.
in der garage stehen ein speedster und eine viper.
da die viper der sohn noch nicht fahren darf ( erst 17) begnügt er sich mit playstation und groupie bitches, die er vom privatinternat mit nach hause schleppt.
definition ende.

konfus
11.10.2004, 15:40
hmm...ez hani grad en riesä ufsatz gschribe gha aber wieder glöscht.
nurno: di riiche betittled sich als arm - di arme als riich.
hani huere oft scho feschtgstellt. äs problem isch, d'definition vo "arm" und "rich" goht mächtig usenand!

Beatnik
11.10.2004, 15:50
Tja, Gäld!

Ich finds amigs Lustig das i dä Schwiiz, obwohl sie eis vo dä Riichschte Länder isch, huere vill Lüüt mit Geldproblem händ....sprich, sie chönd mit Gäld nöd umgah oder sond scho zFescht i dä Fänge vo dä Konsumgsellschaft, wo sich jede scheiss kauft, au wenn mers nöd bruucht!

Ich bin sälber chli Opfer wordä vo dem Scheiss!
Chum bin ich uszogä mit 19i, han ich mis Läbe i volle Züüg gnosse, ich han det Cash usgeh, det Cash usgeh...Kifft bis an Arsch abe, Usgang det Usgang da, Dicki 4,5 Zimmer Wohnig in Oerlikon mit Grossbild TV, Teleclub etc. Und uf eimal isch miin Cash weg gsi, 4000.- wo ich gspart han, und jede Monat minus uf em Konto!
Das minus schlepp ich bis hütt no mit ume (3 Jahr), aber ich bin uf em beschte Wäg dä ganzi Scheiss mal so anezbringe das chli chilliger isch! Ich kaufe kei Scheiss meh wo ich nöd bruuche, han e Billige Wohnig und Kiffe tuen ich au nüme ;)

Aber ich säg mir immer, das isch nur Gäld....und leider bin ich hald öpper wo mit dem Scheiss nöd chan umgah!

Und Bonze oder verwöhnti Goofe, das sind für mich diä wo sich sitt ihrere Geburt kei Sorge um Gäld oder Job mache müend! Diä wo sich no nie dä Arsch für öppis hend müesse ufrisse, wo sMami oder dä Papi scho alles reglet! Diä wo sich nöd mal en Toyota kufe würdet, wills ja alls Goof immer Audi, Mercedes oder weis ich was gfahre sind! Diä wo meined si säged öppis bessers, wills evtl. 6 Jahr id Schuel, dänn is Gymi sind und sich jetzt Blöd studieret (ihr sind vilicht intelligent, aber scheisslangwiilig), mit wellem Cash mues mer sich dänn au no fröge!

Also ich wott da jetzt au gar nöd gross verzelle, ich säges mal so...chume us em Mittelstand, es hett mer nie a was gfehlt, ich han Supergeniale Eltere und ich bin ihne für alles Dankbar und froh, das sie sich so dä Arsch ufgrisse hend das es mir und eusere Familie guet gaht! Probz.

Beatnik
11.10.2004, 15:59
PS:

Ich han und wird nie, mini Elter um Geld apumpe!! NIEMALS!!

Ich kenne gnueg wo ohni ihri Elter scho lang i dä Scheisse wäred, aber wenn ich i dä Scheisse bin, dänn isch das einzig und allei mini Schuld, und ich mues det sälber wider use cho, ohni mini Eltere zbelaschte!

Ich han au immer müesse wenn ich en Scheiss gmacht han, müesse sälber däfür grad stah, han mal 600.- brucht für e Gebäudereinigung...ok, han ich müesse go schaffe für 2 Wuche, und das i dä Summerferie, 8 Stund am Tag alls Lagerist!

Das isch wenigstens Erziehig, au wenn ich no Ohrfiigä kassiert han! Anderi Eltere verteiled Ohrfiigä oder Huusarest oder so en Scheiss, aber zahled schlussendlich dSchulde doch sälber! Da sisch kei Erziehig, das isch bequemlichkeit!

MacKah
11.10.2004, 16:23
jo mini muetter het nit übermässig geld, si het mer aber eiegtnlich immer sehr vill kauft, do ich einzelchind bi.
aber sit ich 18 gsi bi, isch das notürlich verbi.

drosselbart
11.10.2004, 16:35
Original geschrieben von strikk
dänn hoff mal schön :D

aber easy, ich xeh s liecht am ändi vom tunnel:
sehr billigi wonig plus bescheidnä lifestyle.

undn huäre fettä plattedeal :D

auerdings: Hoff mal schön:D :wtf:

NiKiTa20
11.10.2004, 16:51
Ja mini elter und ich sind vo ca. 16 jahr id schwiz cho will mini eltere nöd händ welle das ich imene sozialistische staat respektiv dä ddr ufwachse. Ja und dän sind mer da gsi mini eltere 150.- i dä täsche. das heisst mir händ die erste 2-3 jahr da nöd würkli guet gläbt. ha zwar immer ässe und suberi chleider ka aber nie was extra. nach es paar jahr händ sich mini elter dän chöne e grösseri wohnig näh und ferie sind den au mal möglich gsi jedoch nur in europa. ha i dä 6 klass scho abundzue gschaffed und i dä 1. oberstufe min erste richtige mittwuchnammitag job ka. hüt gahts euis also mine eltere hure guet sie händ sich vor 1 1/2 jahr es hus kauft usw. aber das händs sich alles sälber erarbeitet und ja bi hure stolz uf sie. will mini eltere au jetzt wos s gäld händ nöd demit umsichschmeissed und bi hure dankbar das mich so erzoge händ und mir nie dä chole in arsch gschobe händ.
Han also zwar nie viel gäld kah defür sind mini eltere immer für mich da gsi und händ mer liebi und geborgeheit gä!Nur scho das für mich ihres land ihri familie und fründe ufgähand isch eifach ....kei ahnig bin ufjedfall dankbar.

NiKiTa20
11.10.2004, 17:00
Original geschrieben von BigBoon
Was isch eigentlich euri definition vomnä Bonz?

En Bonz isch für mich eine wo sis ganze läbelang alles becho hät und sich au i dä zuekunft nie wird sorge mache müese will ehe immer gäld umesi wird!
Ich persönlich ha nüt gäge bonze sie känned eifach meistens nüt anders sind wege dem kei schlächti mänsche aber bin froh das ich so bin wie ich bin!

:hippie:

sly saloon
11.10.2004, 17:21
aid!

bonze sind e ganz en eigni gsellschaftsschicht. mit dene hend mir "normalsterblichi" wo mit wasser choched und bim shcisse stinked nüt ztue. di hend ihri eige quartier, schule, clubs und kollege. usserdem sinds die ganz zit im zoo und im kauf etc am cola risse. so das sind für mich bonze. die hass ich usem tüfste grund vo mim herz, ebe wells nie en finger chrumm gmacht hend und ne alles in schoss gleit wird. aber dene ihres lebe chan nie so erfüllt sie, well sie sich gar nöd chönd freue ab sache wo üs e schissfreud macht. ich han mir zum bispil mis erste eigete bett kauft, vorher hani 25 johr imiim bett gschlofe wonich als goof gha han (jo ich bin chline siech;)). weisch wie geil findich s jetzt jede tag imis 1,5 er bett mir ere fette matraze z ligge und am morge ohni ruggeweh ufwache und nöd müese nüsse weg dene milbe...

das meini mit bonze...

NiKiTa20
11.10.2004, 17:33
Ja aber du tuesch da sacher veralgemeinere!!nöd all "bonze" sind so!! käne au lüt wo gäld händ und zwar nöd wenig us wellne gründ au immer! und die sind voll zwäg und rissed nöd die ganz zit cola und gönd is kauf! es isch wie mit dä usländerfindlich keit all findet immer scheiss albaner oder was au immer wills eifach nur d möngis gsehnd debi gits au hure zwägi albaner krotae oder was au immer.

Mached d auge chli uf und höred uf lüt vom üssere z beurteile oder vo dem was händ oder ebe hald nöd!

Al Bana
11.10.2004, 17:36
Original geschrieben von NiKiTa20
Ja aber du tuesch da sacher veralgemeinere!!nöd all "bonze" sind so!! käne au lüt wo gäld händ und zwar nöd wenig us wellne gründ au immer! und die sind voll zwäg und rissed nöd die ganz zit cola und gönd is kauf! es isch wie mit dä usländerfindlich keit all findet immer scheiss albaner oder was au immer wills eifach nur d möngis gsehnd debi gits au hure zwägi albaner krotae oder was au immer.

Mached d auge chli uf und höred uf lüt vom üssere z beurteile oder vo dem was händ oder ebe hald nöd!

vraugemeinere liigt i üssere natur...! u es macht einiges eifacher für dä wo schnurrt... aber füährt immr no zu meh problem

bonze si eifach pisser, ds isch ä schimpusdruck für riichi wixr wo mit ihrem gäud bluffe, so definiers ig:

si choufe säch ä villa, ä mercedes, möglächscht massgschniderti chleider - damit o würk jede gseht das si gäud hei!

peace

Beatnik
11.10.2004, 17:51
Original geschrieben von Albaner
vraugemeinere liigt i üssere natur...! u es macht einiges eifacher für dä wo schnurrt... aber füährt immr no zu meh problem

bonze si eifach pisser, ds isch ä schimpusdruck für riichi wixr wo mit ihrem gäud bluffe, so definiers ig:

si choufe säch ä villa, ä mercedes, möglächscht massgschniderti chleider - damit o würk jede gseht das si gäud hei!

peace

Ich hett aber gern en Bonz alls Kolleg, hr hr! Gratis go Suufe, Frässe und im Huus Party mache, dänn im Pool e rudni schwüme, es par zuekoksti Chicks Bumse und dänn wider hei gah!

Und dä ander Idiot meint natürlich ich sägi siin Kolleg, hr hr hr, däbii interessiert er mich nur will er Gäld hätt, ha ha ha:p :dance: :dance:

sly saloon
11.10.2004, 17:52

nikita 20,

hesch natürlich recht, und du hescch mich grad in flagranti bim verallgemeinere ertappt. normalerwies bini au gegs verallgemeinere. und jo s git sicher bonze wo zwäg sind.
schön das grad öpper wie du, wo würklich au mol zimli wit une (stuzmässig meini) gsi isch, so öppis gseht und ich schäm mich grad echli (aber nur es ganz e bitzli;) )

aber ich bin mit der fründin im sommer z südfrankrich gsi, denn simmer en tag uf st. tropez. det hets mer eifach de nuggi usegjagt, d bonze stelled ihri jacht so an hafe dasss alli chönd agaffe. denn hängeds mit ihre bonze kollege ufs deck und lönd sich begaffe, vilciht wippeds no mit de titte zum de pöbel spitz mache. nahja, die sind nur no dekadent und mir chunts chotze a so öppisem...

aber ebe sind nöd alli so sgit au liebi bonze (wenn das en liebe bonz liest, ich gib gern mini konto nr a für allfälligei geld gschenk, heheh)$

peace

beatniquer
11.10.2004, 17:56
aid!

bonze sind e ganz en eigni gsellschaftsschicht. mit dene hend mir "normalsterblichi" wo mit wasser choched und bim shcisse stinked nüt ztue. di hend ihri eige quartier, schule, clubs und kollege. usserdem sinds die ganz zit im zoo und im kauf etc am cola risse. so das sind für mich bonze. die hass ich usem tüfste grund vo mim herz, ebe wells nie en finger chrumm gmacht hend und ne alles in schoss gleit wird. aber dene ihres lebe chan nie so erfüllt sie, well sie sich gar nöd chönd freue ab sache wo üs e schissfreud macht. ich han mir zum bispil mis erste eigete bett kauft, vorher hani 25 johr imiim bett gschlofe wonich als goof gha han (jo ich bin chline siech;)). weisch wie geil findich s jetzt jede tag imis 1,5 er bett mir ere fette matraze z ligge und am morge ohni ruggeweh ufwache und nöd müese nüsse weg dene milbe...

das meini mit bonze...

siehe dazu auch "american psycho" die bonzä nennt me ds amerika ja yuppies oder so. jedefaus wük aus börsemarkler, nasäpuderer, etc...:)

NiKiTa20
11.10.2004, 18:02
nikita 20,

hesch natürlich recht, und du hescch mich grad in flagranti bim verallgemeinere ertappt. normalerwies bini au gegs verallgemeinere. und jo s git sicher bonze wo zwäg sind.
schön das grad öpper wie du, wo würklich au mol zimli wit une (stuzmässig meini) gsi isch, so öppis gseht und ich schäm mich grad echli (aber nur es ganz e bitzli;) )

aber ich bin mit der fründin im sommer z südfrankrich gsi, denn simmer en tag uf st. tropez. det hets mer eifach de nuggi usegjagt, d bonze stelled ihri jacht so an hafe dasss alli chönd agaffe. denn hängeds mit ihre bonze kollege ufs deck und lönd sich begaffe, vilciht wippeds no mit de titte zum de pöbel spitz mache. nahja, die sind nur no dekadent und mir chunts chotze a so öppisem...

aber ebe sind nöd alli so sgit au liebi bonze (wenn das en liebe bonz liest, ich gib gern mini konto nr a für allfälligei geld gschenk, heheh)$

peace

Ja und känne au öper wo in st. tropez hes hus het und de typ isch glaub de liebsti siech wo ich känne uhure hütte in küssnacht und so aber sini elter spändet hure und au er isch scho in rumänie imene hilfswerk am schaffe gsi!was ich eifach säge wott nöd jede wo gäld hät isch es arsch au wenns viell sottig git!
@ Beatnik sorry aber die lüt gah usnutze wegem gäld isch wohl s übelste sorry aber so lüt wie du würd ich nöd mal als kolleg ha welle wenn i kei gäld hett!!u hure beschränkt minere meinig nach!!sorry!Nomal für dich mänsch sind mänsche egal öb rich arm schwarz gäl wiss violett ma oder frau!all händ gfühl!----sieh hinter die Kulissen
die Bösen sind oft gut und die Guten sind gerissen---- trifft genau uf dich zue!!

deefac
11.10.2004, 18:05
Original geschrieben von beatniquer
siehe dazu auch "american psycho" die bonzä nennt me ds amerika ja yuppies oder so. jedefaus wük aus börsemarkler, nasäpuderer, etc...:)

haaha.. de fium hani geschter wider mau gse, de isch würk voll de psycho bonz

sly saloon
11.10.2004, 18:14
sini elter spändet hure

tight! chasch mer dene ihri nummere geh? sone gspendeti hur wär schono cool:D

nei easy wie scho gseit...usnahme bestätiget d regel. und wenn s spendet denn findich ds tipptoppi sach!

peace

annes-thropo
11.10.2004, 19:02
Original geschrieben von drosselbart
vor/vom annes-thropo

vom, bitteschön, bin kei shemale:p

naja, mir sind durecho, i bin eifach immer chli am schaffe... han als kantischüäler en monatslihn vo 600.-, das söll mer zerst mal eine namache... d'feriejobs hani da debi nanig igrechnet, sonder nur das, woni verdien nebed de schuel...

bätschmändoo
11.10.2004, 19:45
Cha säge dass mini Jugend problemlos gsi isch. I säg nur soviu. Mi Père büglet allei und bringt gäbig ä 6-chöpfigi Familiä dürä. Früecher isch mir aues zahlt worde was zur Grundversorgig ghört, d.h. Ässe, Wohnruum, Schuelmaterial etc, wasi säuber ha müesse zahle si d'Extras gsi: Chleider, Usgang, Hobbies etc.
Mir geits o im Momänt nid übu. I schätzä vor auem, dassi mir Wohnruum im Huus zur Verfüegig steue, d.h. i ha mis eignä Studio mit Chuchi, Bad und Igang. Für mi faut auso ä gwichtigä Usgabeposchte wäg jedä Monet. Was so s'Ässe, s'Wösche etc ageit bini vou dr Huusmaa ;), isch normau dasi tue Choche oder Wösche, Arbeitsteilig im Huushaut mit de Euterä chönnt mrs nenne. Weni mau ä Job näbäm Studium (ha ersch gd gfange) findä woni drvo cha mini Wohnig oder ä WG leischtä, wirdi äuä usziäh. Finanzielli Zuestüpf i Form vo Gäud bechumi keni, aber i chami u wott mi sicher nid beklage...

rm
11.10.2004, 19:48
naja, trifft bi mir au zue. z ässä und chleider hanni zwar gnueg doch ohni nebejob würs glaubs nöd so laufe.
aber chli arbet het ja no niemertem gschaded, usserdem ischs besser wemmer scho früeh meh oder weniger für sich selber sorge chan.

mc rassko
11.10.2004, 19:53
ich würd säge mini familie ghört zum mittelding, aber ich sälber han gnueg cash uf se siite falls ichs bruuch

P-Flow
11.10.2004, 20:03
Ok, ich cha da nit abstimme, wils ver mich kei button git:

mini eltre sind rächt riich, aber ich müöss alles sälber zahle (studio, snowboard, Permis, etc...) ok, z'mitagässu und chleider ubernämunt mini eltre, suscht aber nixx!
also verwöhnt bini uberhöipt nit. müöss mer aber höiptsach kei sorge um z'ässu machu..

piis

ge!hans
11.10.2004, 20:28
es giit au luet wo geld haend wills jede tag ufstoend und verdammt haert schaffed. saeged ihne bonze, wenn ihr waennd.
noed jede studi isch langwielig und noed jedem bonz gseht mers geld ah.
die einte rapped nur drueber... :-)
gruess us mire villa.
mvp

Beatnik
11.10.2004, 20:59
Original geschrieben von ge!hans
es giit au luet wo geld haend wills jede tag ufstoend und verdammt haert schaffed. saeged ihne bonze, wenn ihr waennd.
noed jede studi isch langwielig und noed jedem bonz gseht mers geld ah.
die einte rapped nur drueber... :-)
gruess us mire villa.
mvp

Aha, dä GE! isch wider ume:D

Lueg, es gaht ja weniger um BONZE i dem Sinn....wenn mer für sini Kohle härt schaffet isch ja alles easy...solang eim sGeld nöd in Kopf stiigt, aight!

Ich meine sind mehr ehlrich, wer hett nöd gern es Huus mit See (oder Meer) Blick, e Garage mit 2 Fette Schlitte und jede Monat es Bankkonto wo mer faswcht nöd Leer bringt, he he, aber mich ztodkrüpple wäge dem, neeeeeee:D

MCneil
11.10.2004, 23:58
Ke ahnig was i würklech bi...äuä o so es mituding. bi mir ischs eifach so dasi zwar vo de eutere ungerstützt wirde so 150.- im Monet u de muesi mr aues säuber zahle usser dsässe! längt niene häre drum bini sit emne zitli uf job suechi...weis eine grad e job wod guet verdiensch u wo nid grad absolut ds niderschte isch??? Das heisst möcht nid, dass mr de bim bügle ds gsicht ischlaft drbi...:p

roemer
12.10.2004, 00:00
bö so mitti. mi pere isch sälbständig und ds isch nid immer so eifach. ha scho früäh mis eigätä gäud vrdiänt wiu's mir nid isch i arsch gsteckt wordä - ds het bi coop agfangä (15i), verchoufssupport, pizzadelivery, callcenter ... bis hüt zur bank. - und by the way: gäud vrdirbt dr charakter und goofä wo auäs nachägschossä brchömä chasch ou im bruäfsläbä für nüt bruuchä. - us praktischä gründ und wiu ig däheim vou ke stress ha wohni no bi dä eutärä - doch ig bi eh nid soo viu däheim. ig ziäh ersch uus wenn ig das gfundä ha wo ig würkläch wott zw. chunnt chli druf a was ig später no machä (studium, fh usw.) - wohnä zur ziit liäber däheim und ha chli meh gäud für chli luxus - reisä, chleider, car, concerts... usw. -

piis

Beatnik
12.10.2004, 15:28
Original geschrieben von roemer
wohnä zur ziit liäber däheim und ha chli meh gäud für chli luxus - reisä, chleider, car, concerts... usw. -

piis

Das isch hald immer Aasichtssach, he he!

Ich zahle für mini Wihnig 500.- im Monet, ok, es wäred 1000.-, mir sind 2 Lüüt i dä Wohnig!

Aber so vill muesch sicher dihei au abgäh, oder?? Also ich bin grad nach dä lehr uszogä, aber ich hett 450.- müesse abgäh dihei, für ässe, kleiderwäsche etc.!

Muesch du das nöd? Ok, ich weis nöd was verdiensch, wenn no i dä lehr bisch isch das relativ vill, aber nach dä lehr wenn mer so um di 3400 oder 3800.- verdient (ode rno meh) isch 450.- oder 500.- sicher nöd zwenig für das ganze Züüg;)

JayJay
13.10.2004, 12:16

WORD

JayJay
13.10.2004, 12:24
git no vieu lüt, wo vieu geld hei, äs aber nid zeige.. ds schlechtischte isch immer z'sägä, dass aui so si...

klar äs git scho äs paar huärä pisser, wo mit ihrne cholä vo dä eltere ume prahle, das fingi o zum chotze und die söt me o aui verhouä!!!
aber es git o no vieu, wo z'geld hei und sehr bescheide si... und dene söt me eigentlech respekt entgägä bringe, allerdings ischs schwirig die z'erkennä...

@albaner: vilech ligts ja i dirä natur, aues z'veralgemeinere aber sicher nid ir natur vom mönsch!!!!

Oder andersch gseit: Äs ligt ir natur vo dä idiotä aues z'veralgemeinärä!!!

OUT

Nörgler
13.10.2004, 15:16
Original geschrieben von kOnfus
nurno: di riiche betittled sich als arm - di arme als riich.
hani huere oft scho feschtgstellt. äs problem isch, d'definition vo "arm" und "rich" goht mächtig usenand!

jaja... PSOI, GÄLL diä riiche günned immer ;)

katensky
13.10.2004, 15:29
eus gahts finanziell scho zimli guet, ich würd mi drum wohl ide zweitoberschte kategorie iiordne. aber obwohl s'geld zu genüge vorhande isch, händ mini elterä immer wert druf gleit, eus (mir und mine 2 gschwüschterti) das nöd eifach in hinder z'schiebä. und das findi au guet so!

mis geld woni übercho han hät eifach immer glanget und drum hani mer ehrlich gseit au nie gross gedanke drüber gmacht. han nie feriejobs oder ähnlichs gha. ich würd mittlerwiile aber gärn näbet de schuel no chli gäld verdiene (dänn chönti mer au wider mal ordentlich cd's chaufe...), leider laht sich das mit fuessballträning und fründin nöd veriibare.

piis

köbi
13.10.2004, 16:43
au mini kolegä sägä si sige mitustand u blabla, abr si hei nie problem mit cash, müesse nie ga bügle... i gloubs s git fasch niemer wo gär seit: i has liecht gha

mini mami läbt vo soziauhiuf, i läbä bi mim papi, u dä isch lehrer im tast (schule für asylsuchende), drzue hani no 2 bros u 1 sista :D i gloubs weni nid dr gymi würd mache häti gnue cash, abr när ga studiere wird schwirig (nichts ist unmöglich). i bi gloubs mittustand, ha ja schliesslech e kompi dahei u aus woni zum läbä bruch (weni ide herbstferie hert büglä, so im puff odr so, chani o ga 2-3 wuche boarde)...
abr i mues mit droge dealä umer plattene chöne ds stälä

sly saloon
13.10.2004, 16:51
Original geschrieben von köbi
au mini kolegä sägä si sige mitustand u blabla, abr si hei nie problem mit cash, müesse nie ga bügle... i gloubs s git fasch niemer wo gär seit: i has liecht gha

mini mami läbt vo soziauhiuf, i läbä bi mim papi, u dä isch lehrer im tast (schule für asylsuchende), drzue hani no 2 bros u 1 sista :D i gloubs weni nid dr gymi würd mache häti gnue cash, abr när ga studiere wird schwirig (nichts ist unmöglich). i bi gloubs mittustand, ha ja schliesslech e kompi dahei u aus woni zum läbä bruch (weni ide herbstferie hert büglä, so im puff odr so, chani o ga 2-3 wuche boarde)...
abr i mues mit droge dealä umer plattene chöne ds stälä

schoso köbi, das gsehni glich

drum hani ebe kategorie mitelstand gmacht, für die wo du beschribsch...
und working class für die wono hend müene struggle..

isch vilicht nöd so klar übereccho...naja umfrog für de arsch was solllls. ishc no interessant gsi...aber ebe wer git shco zue das er im hotel mama wohnt und alles im pkz (papa kann zahlen) kauft...

PhrazeFive
13.10.2004, 17:29
Ich bin eine vo dene 8 wo nie problem mit geld gha händ und sich darum e gueti usbildig hät chöne zahle lah und dadurch en guete Job gfunde hät...

sly saloon
13.10.2004, 17:33
Original geschrieben von Pingu
Ich bin eine vo dene 8 wo nie problem mit geld gha händ und sich darum e gueti usbildig hät chöne zahle lah und dadurch en guete Job gfunde hät...

und ich han dir au no es bier zahlt...naja, undank ist der welten lohn:D

PhrazeFive
13.10.2004, 17:46
und ich han dir au no es bier zahlt...naja, undank ist der welten lohn:D Es isch es Cola gsi und ich han dir nachher 2 Bier zahlt - "HOMIE" :D

sly saloon
13.10.2004, 17:50
Es isch es Cola gsi und ich han dir nachher 2 Bier zahlt - "HOMIE" :D

denn isch jo recht - "HOMIE"...:rolleyes: :D

Actafool
13.10.2004, 17:54
Sorry Pingu aber so lüüt hani allgemein uf de latte, au wänn ich dich nöd persönlich kännä, aber ich hasses eifach das riichi lüüt ihrne chind, wännses nöd uf normali art schaffed z.B. ad Kanti z cho, eifach gäld in arsch stecked für e privatschuel, privatgymi, internat oder wasweissich.

Es isch eifach nöd gerecht und undergrabt oisi staatliche schuele...
die riiche würded besser meh stüüre zahle das s bildigswese echli besser zwäg isch, anstatt ihri minderbemittlete chind zu professore z mache, hert gseit...

aber ebä das isch kein aafick a dich, ich finds eifach chli...hm... arm :D ;)

köbi
13.10.2004, 18:14
Original geschrieben von Actafool
Sorry Pingu aber so lüüt hani allgemein uf de latte, au wänn ich dich nöd persönlich kännä, aber ich hasses eifach das riichi lüüt ihrne chind, wännses nöd uf normali art schaffed z.B. ad Kanti z cho, eifach gäld in arsch stecked für e privatschuel, privatgymi, internat oder wasweissich.

die riiche würded besser meh stüüre zahle das s bildigswese echli besser zwäg isch, anstatt ihri minderbemittlete chind zu professore z mache, hert gseit...

aber ebä das isch kein aafick a dich, ich finds eifach chli...hm... arm :D ;)

dänki o viu, abr würdsches nid mache wedä ching u cäsh hätsch? vilech würdsch chly vorsichtiger si, abr e gueti usbiudig würdsch trotzdäm zahlä. wasi krass finde: kolleg vo mir schaffet jedä samschti daser cha ds gymi mache, vom 2 am nami bis am 11i am abe, abr dä ziets düre u irgendeinisch seiter de: I HAS GSCHAFFT, O ONI PAPI MIT CASH

PhrazeFive
13.10.2004, 18:18
Original geschrieben von Actafool

aber ebä das isch kein aafick a dich, ich finds eifach chli...hm... arm :D ;) Ehm ich han Sek gmacht, dänn Informatiker glernt mit BMS und schaffe jetzt für en ziemlich guete Zapfe uf dem Bruef, bin aber ufem Weg zum go studiere - AKA - nix von mami und papi die Bildung bezahlt..
han demit gmeint ich bin froh dass sie mir mit geld und vorallem mitem da sie de rugge frei ghalte händ... nöd vorschnell urteile... ;)

und ja benno es isch guet so wies isch, ich han die bier gern zahlt :)

aDidoN
13.10.2004, 18:27
mini meinig ganz klar "get rich or die tryin"...:D

sly saloon
13.10.2004, 18:28
und ja benno es isch guet so wies isch, ich han die bier gern zahlt :)

ich zahl der au wider gern mol es cola...(snnnnrrrrrrrrrrrrt);)

:knutsch

sly saloon
13.10.2004, 18:32
Original geschrieben von aDidoN
mini meinig ganz klar "get rich or die tryin"...:D

aid, s goht mer auso...

zums klarstelle...de fred söt niemerz disse, wo dur d chraft vo sine astrenige zu cash chunt. ich gib au mis beste, zu stutz z cho... ich finds au nöd schlecht rich z si. aber ebe wemmer sich s selber erarbeitet het.

und ich gsehn au das es paar säged, jo mini eltere hend jo stutz, aber si hebed mi a de "churze leine" aka si verlanget trotzdem en bitrag vo mir. das findi nöd schlecht.

es isch eifach wichtig das mer weiss woher de stuz chunt, womer usgit und denn goht mer au anders demit um und tuetsich nöd mit champagner besprütze wie die jetset büebli a de cote d'azur...

ei liebi

PhrazeFive
13.10.2004, 18:37
und ich gsehn au das es paar säged, jo mini eltere hend jo stutz, aber si hebed mi a de "churze leine" aka si verlanget trotzdem en bitrag vo mir. das findi nöd schlecht.1. ab de sek am ziitigsvertrage gsi und kei sackgeld meh becho
2. sit de lehr immer 10% vom lohn müsse abgeh fürs wohne und esse...
so jetzt kennet ihr mich alli..

hawaiian
13.10.2004, 19:11
ich mälde mich jetz da au mal zu wort:...chamer vorstelle das jetz einigi nach dem biitrag..rächt übel dervo wirdet dänggä vowägä ich seg es bonze chind..aber gschidr mal abwarte

vum standort her,läb ich imene dorf,wo nur scho s'läbä rächt tüür isch,will diä gmeint hät en stürfuäss vu 162% das heisst,alli wo dä läbet,mönd scho ihre gwüsse stutz ha,zum überhaupt d'stüüre zahle..uf jedefall läb ich scho mis ganze läbä lang da..ich bin ufgwachse..und han sowiit immer alles gha woni ha welle, min vater hät es eignigs gschäft gha mit sinere schwöschter zämä,woner jetz aber nümm hät,..hät sich sin bisherige gwünn vo de firma uszahle lah und schaffet jetz im zürioberland..mini mum hät früähner gar nüd gschaffet.bis vor öppe 2jahr..jetz schafft si au 80%....ich han würklich bisi 12,13i xi bin alles becho wasi ha welle,obwohl ich no 2 gschwüschterti gha han...aber vo mim 14geburi ah.hani möse gah schaffe,bin jede sunntig imene reschti i de chuchi gstande..und han würkli krüpplet..(dazumal isch mini natelrächnig halt no mächtig hoch xi..und mis sackgäld isch grad mal 60.- xi)..uf jedefalll..hani das gmacht bisi id lehr cho bin.und jetze chumi rächt guät ohni hilf vo mine eltere us..aber ich wüssti das wän öppis nöd in ordnig wär ich si chönti frage und si würdet mir hälfe..

ich han au en unfall gha mitem auto..ha de schade vo 4600.-au sälber zahlt..

ich han natürlich au no s'glück..das mini eltere es huus in spanie händ,somit han ich das problem vowägä feriä mache nüd würklich...

sovil zum thema..

beatniquer
13.10.2004, 19:15
Original geschrieben von hawaiian
und mis sackgäld isch grad mal 60.- xi)..uf

ir wuche, im monet?

hawaiian
13.10.2004, 19:52
im monet.

beatniquer
13.10.2004, 19:54
ah das geit no so... i kenne drum so "bonzä" wo mau 50 hämmer ir wuche iisackä...:rolleyes:

t0aster
13.10.2004, 20:31
Original geschrieben von beatniquer
ah das geit no so... i kenne drum so "bonzä" wo mau 50 hämmer ir wuche iisackä...:rolleyes:

und i kennä siächä wo 450 hödenä im monat nur für plattenä und usgang überchömä....:hmmm: ..gstöört...

katensky
13.10.2004, 20:41
ich kennä au lüüt wo jede samschtig vom bappi en hunderter für de usgang id hand truckt bechömed, und die lüüt verdiened! ich find das eifach krass!

too stoned
13.10.2004, 20:43
also ich muess zuegeh sit min vater dehei uszoge isch läbe mer vo de sozialhilf...aber ned daser dänket huere schmarotzer und so...vater het d'stell verlore also chunnt d'mueter vo ihm kän rappe über...und d'mueter chan ned schaffe wil mer sind 5 chind dehei,defo isch eis erscht 3johr.ja nu,me cha nüt mache...

Hempalizer
16.10.2004, 18:12
nöd rich!!! aber au nöd arm...ha selber müesse für mis geld luege, au währende schuel ide kanti und etz bim studium. ha mit 15i agfange richtig schaffe. ha scho vill früehner ide primarschuel scho mis chline sackgeld verdient (autowäschä etc.). bi zum glück ken materialischt. han mer nie gseit es gechi mier schlächt. ich bereuhe de wäg nöd. es gaht villne nöd eso guet wie mier. ich han jedoch anderi wert als geld und monetä im lebe a wichtigschter stell z'setze.

ich finds jedoch truurig, dass vill lüt ide schwiiz, oder isch das bsunders z'züri so, ihri lebensfreud verlore hend...sich überhaupt nümm uf de fiirabig freued etc. en lätsch hilft ja schliesslich au nöd us de schlächt lag use. oder isch das normal und ich bin halt eine wo die meischt ziit mitememe lächle dur d'welt gahng, weil ich gschnallt han s'lebe trotz ohni luxus zgnüsse?!?
sorry bi etz velicht vom thema abcho...

ich bin nöd rich i geldbsitz, ich han mer en andere richtum gschaffet!!!!

und tschüss
:jaja:

Hempalizer
16.10.2004, 18:41
hmm, eui antworte sind interessant.
de meist gots so wie mir, sie hend nie müese hunger liede oder under de brugg schlofe...aber ene isch nöd alles in arsch gschoppet worde. mini eltere hend mich vil understützt, doch ich han au dur ferie und nebejobs min teil bitreit. jetz woni selber verdien, sinds chli entlastet. aber mini zwei brüedere sind nonig fertig usbildet. sisch scho deftig was goofe chostet...

sin: coupole isch easy gsi, aber s het sauspot agfangee.

strubiskills: wie döf mer das mit em hindertürli verstoh, bisch uf de strich gange?:D

stimmt scho, dass mier chum hungere müend...

aber zum zrug zahle...aso...überleg der mal, was du für dini eltere bisch...wen du was ihne zrug gisch, hets nie de wert wie dini zueneigig zu dine parents! denk mal drüber nah...sie werded au freud ha wenns dier guet gaht. wenn du mittere liebevolle frau es chind machsch oder erfog i dim bruef hesch. denn wüsseds sie hend nüt falsch gmacht und du bestätigsch ihres richtig gfüehrte lebe und das macht eim e freud wo unbezahlbar isch... weisch was i mein?

LAN
16.10.2004, 21:28
mittelstand: mini eutere si säubschtständig, zäme imne Büro.

mir hätte aube rächt viu gäud gha, aber mi pere het mit zimlecher regumässigkeit zimlech viu i sand gsetzt :/ aber i bi zumne gmässigte umgang mit gäud erzoge worde, sprich: nid eifach usgäh, überlege öb des würklech bruchsch, usw.. bis 13 hani drum ke sackgäud bicho sonder ha müese mini eutere frage weni öppis ha wöue.. mit dr zit wird me när so vernünftig und fragt nur no nach "sinnvollem" züg wome när o cha bicho :D sprich aso so züg wie N64 oder playstation -> Sense.

sit 2 jahr, aso sit dr trennig vo de eltere, isch üsi (mini mueter, mini schwo und ig) finanzlag nid gd rosig aber ja. EIS studium (d gebühre) wird mer zaut vo de eltere, sprich nix mit mau afah und luege und wenns mer nid passt wider ufhöre und öppis anders mache. und wäg dr wohnig/wg in lausanne muesi haut de luege wi ds ufgeit mit de alimänt, süsch muesi de es GA choufe und pändle bärn-lausanne oder whatever...

ehja aber ds passt de scho. ab däm summer weni d matura ha, gani 100% ga schaffe und wini ds de regle mitem wohne und ässe und de alimänt und kack, ds weissi no nid

LAN
16.10.2004, 21:31
no wäg de eltere und zrüggzahle:
vergässet dä seich. dir müessts sowiso zrüggzahle wenn eui eltere alt si und d ersparniss ufbrucht si und nur no ufd AHV und Pensionskasse agwise si und so... i dänke ds sött när in etwa ufgah.

scope
17.10.2004, 01:18
gloube 4 ching wo id schueu gö hei mini euterä rächt viu koschtet. trotz däm simer guet über d'rundine cho, und chöme mer ou itz no.
^
ha geng sackgäud becho, agmässe und ds het eifach de müesse länge.

weni z.B. einisch grad ke gäud ha chani se ou frage, und i bechume meischtens... aber i arsch gschobe hani/- und bechumi s'gäud nid i arsch gschobe

tbo187
18.10.2004, 23:20
na ja, eus gahts eigentli rächt guet, min vater isch architekt und mini muetter schafft 50% als chrankeschwöschter.
was nöd heisse söt, das ich geld im überfluss bechumm, kriegt 50.- sackgeld.
ha's vor längerer ziit miteme kolleg guet agleit und a dä börse rel. viil cash abgsahnt.
na ja, jetzt schaffi näbetbi als nachhilfelehrer und lueg halt echli mine alage.

sha
18.10.2004, 23:44
Original geschrieben von tbo187
ha's vor längerer ziit miteme kolleg guet agleit und a dä börse rel. viil cash abgsahnt

das könn i - 275% rendite send halt scho öppis gäils - vor allem wen dä schäiss denn nochhär bar i de hand hesch... :blingblin

M.Y.T.H.
19.10.2004, 12:39
mini eltere sind au mittelstand, mir händ aber gnueg geld :D
ich muss immer alles selber berappe und ha drum nie geld, ich gibes halt immer us, denn für was het mer geld wemes nit usgit, guet jetzt chani das no säge, willi chrankekasse, steuern usw no nit muss zahle.
ich bi halt en arme student wo musig macht und malt. so en arme künstler :D
aber üs gots guet...

Drane
19.10.2004, 12:52
Mir gahts au guet...sitze dr ganzi tag vorem pc, rauche blunts und trinke türschte cognac, lass mer debi eis blase und lass mini biatches für mi d'monete inebringe!

und damit min biitrag zum topic passt - Han s'pornobiz vo minem dadi g'ärbt...was will mer meh!

:D

uf guet dütsch: vo mine eltere gsehn ich kein füfer!

M.Y.T.H.
19.10.2004, 13:05
Original geschrieben von Drane
Mir gahts au guet...sitze dr ganzi tag vorem pc, rauche blunts und trinke türschte cognac, lass mer debi eis blase und lass mini biatches für mi d'monete inebringe!

und damit min biitrag zum topic passt - Han s'pornobiz vo minem dadi g'ärbt...was will mer meh!

uf guet dütsch: vo mine eltere gsehn ich kein füfer!

du pimp :D
wo hesch de dini fraue ;)

tbo187
19.10.2004, 23:52
Original geschrieben von sha
das könn i - 275% rendite send halt scho öppis gäils - vor allem wen dä schäiss denn nochhär bar i de hand hesch... :blingblin

na ja, mit sonere redite, chasch di scho en glückspilz nenne, aber mini isch au zimli höch gsi. z'mindescht für en 14 jährige. du muesch natürli au die richtige connections ha, das dis geld nöd eifach in sand setzisch! ha halt eifach glück gah, dass aber au gnutzt:kiffer:!

la Queen
25.10.2004, 14:40
aso da ich na id schuel gan zaled mini eltere eigentlich alles, ussert weni halt züüg nöd bruche zb.kleider den muni amigs selber zale aber ich chan mich eigentlich nöd beklage.ga ide ferie meischtens go tschöpple wils sackgeld für de usgang hine und vorne nöd langt.chum aber nu sackgeld über weni dihei mithilf.
mini eltere sind zwar ke millionärä aber hend sicher gnueg geld.

chuebueb
25.10.2004, 15:30
Original geschrieben von kOnfus
Weiss nit was du füren Ufsatz gha hesch, aber ich poste mine jetzt ;)

<leichteIronie>
Bin ich hart dran....
Verdammt bin ich hart dran...!
Scheisse, das ist die Härte.....
Meinen Eltern gibgs seit der Pest nicht mehr ganz so gut, ich würde mal sagen so Mittelstand, nicht zuviel, nicht zuwenig (Michel)..
Jaja, es war nicht einfach...
Ich habe gelernt mit Geld umzugehen. "Behalt immer einen Fünfer für denn Buss oder zum telefonieren!" hat meine Mutter immer gesagt. Naja, unsere Wohnung ist auch nicht das gelbe vom Ei. Das hat mich während dem Gymnasium immer gestört. Aber ich war immer zu stolz, um was zu sagen. Ich konnte mit meinem Taschengeld leider auch nur ein mal pro Woche in den Ausgang, obwohl alle meine Kollegen viel öfters gehen konnten!
Der Hammer kam jedoch an der Maturfeier, stellt euch nur mal vor: Meine Eltern können mir nur ein (1) Studium finanzieren! Also nicht mit zuerst mal etwas antesten und dann doch was anderes machen. Die ganze Feier war irgendwie am Arsch. Und dann kam ihre Trennung... Wow. Und ich kriege bloss xxx CHF Franken Alimente. Jetzt kann ich zwar öfters in den Ausgang, aber das wars dann auch schon. Ja echt, ich bin hart aufgewachsen.
Gottverdammt gehts mir Scheisse...
</leichteIronie>

Hahahaha... Meine Fresse, luschtige Fred.

An unsere Gymnasiasten / Studenten:
- Es ist toll wie viel Sackgeld ihr kriegt...
- Es ist toll dass ihr euere Autoschäden selbst bezahlt
- Es ist toll, dass ihr Leute kennt, die das Geld (noch mehr) rektal geschoben kriegen
- Es ist toll, dass ihr Ferienjobs macht, um euere Extravaganzen (Sound, Ausgang, Equipment) bezahlen könnt

Aber hey: Woher kommt der Zwang, zu erzählen, ihr wäret so hart dran?

Warum seid ihr nicht einfach froh, dass es euch z.B. möglich ist, ans Gym zu gehen (intellektuell / finanziell)?
Dass ihr überhaupt die Möglichkeit habt, ein (1) Studium bezahlt zu kriegen?
Dass ihr Taschengeld kriegt, obwohl ihr nur mal Gelegentlich euere verdammte Abwaschmaschine einfüllt und Freitags und Samstags dicht nach Hause kommt, damit euer Mutter am Sonntag die Wäsche wäscht?
Dass Ihr Abends nach Hause kommt und es hat jemand gekocht?
...

LAN
27.10.2004, 19:41
yoah het scho öppis wasde seisch, aber i gloub es het niemer vo dene wo du gd "verarschisch" gseit är sig "hart dranne" aber chill, nur es detail am rand...

und i gloub du hesch es problem mit gymeler, studis, partygänger, markefuzzis, handybsitzer und -benutzer, einzuchinder, usw... sprich mit fasch aune ussert dir säuber, aight?

nimm ds forum nid z ärnscht und fröi di lieber über folgendes:
- 2 Site lang "Word!" und "Ja mann, es si glich aues muetersöhnli" und die aschliessende disses

und/oder

- 4 Site Rächtfertigungsbiträg mit luschtige Diskussione wo sech aui einig si.

wala.

PsyKez
28.10.2004, 20:33
ich sägs mal so: ich ha kei ipod hehe

LAN
28.10.2004, 20:54
ipod isch eh schwul. chasch o gd sones feschtplatteteil choufe wo 0,5 kg schwär isch, 20 giga musig druf het (ungefähr 21 stunde) und e akku wo für 5 stund häbt, sinnvoll? :hmmm:

aber wayne, offtopic, sorry.

köbi
03.11.2004, 23:37
Original geschrieben von chuebueb
Weiss nit was du füren Ufsatz gha hesch, aber ich poste mine jetzt ;)

<leichteIronie>
Bin ich hart dran....
Verdammt bin ich hart dran...!
Scheisse, das ist die Härte.....
Meinen Eltern gibgs seit der Pest nicht mehr ganz so gut, ich würde mal sagen so Mittelstand, nicht zuviel, nicht zuwenig (Michel)..
Jaja, es war nicht einfach...
Ich habe gelernt mit Geld umzugehen. "Behalt immer einen Fünfer für denn Buss oder zum telefonieren!" hat meine Mutter immer gesagt. Naja, unsere Wohnung ist auch nicht das gelbe vom Ei. Das hat mich während dem Gymnasium immer gestört. Aber ich war immer zu stolz, um was zu sagen. Ich konnte mit meinem Taschengeld leider auch nur ein mal pro Woche in den Ausgang, obwohl alle meine Kollegen viel öfters gehen konnten!
Der Hammer kam jedoch an der Maturfeier, stellt euch nur mal vor: Meine Eltern können mir nur ein (1) Studium finanzieren! Also nicht mit zuerst mal etwas antesten und dann doch was anderes machen. Die ganze Feier war irgendwie am Arsch. Und dann kam ihre Trennung... Wow. Und ich kriege bloss xxx CHF Franken Alimente. Jetzt kann ich zwar öfters in den Ausgang, aber das wars dann auch schon. Ja echt, ich bin hart aufgewachsen.
Gottverdammt gehts mir Scheisse...
</leichteIronie>

Hahahaha... Meine Fresse, luschtige Fred.

An unsere Gymnasiasten / Studenten:
- Es ist toll wie viel Sackgeld ihr kriegt...
- Es ist toll dass ihr euere Autoschäden selbst bezahlt
- Es ist toll, dass ihr Leute kennt, die das Geld (noch mehr) rektal geschoben kriegen
- Es ist toll, dass ihr Ferienjobs macht, um euere Extravaganzen (Sound, Ausgang, Equipment) bezahlen könnt

Aber hey: Woher kommt der Zwang, zu erzählen, ihr wäret so hart dran?

Warum seid ihr nicht einfach froh, dass es euch z.B. möglich ist, ans Gym zu gehen (intellektuell / finanziell)?
Dass ihr überhaupt die Möglichkeit habt, ein (1) Studium bezahlt zu kriegen?
Dass ihr Taschengeld kriegt, obwohl ihr nur mal Gelegentlich euere verdammte Abwaschmaschine einfüllt und Freitags und Samstags dicht nach Hause kommt, damit euer Mutter am Sonntag die Wäsche wäscht?
Dass Ihr Abends nach Hause kommt und es hat jemand gekocht?
...

word, ds einzig wo bi mir angersch isch, i mues säuber wösche, i arme, häbet mitleid mit mir... aber wüsseter was... mis läbä isch vrdammt geil, ha haut eifach ke cash aus absicherig, abr chamer geng no di nöischte plattene, geng widr cans u dr uusgang zahle... s isch eifachr ds positive ds gseh

iz hani abr ke feriejob gfunge, des heisst i mues e kiosk usroube, het öper vo öich e knarre woni chönt uslehnä, brücht ke munition...

Dirty Fifty
10.11.2004, 09:14
bi mit 19i vo däheime usszoge.. ha mir im haubjahres takt nöii outos kouft nid tüüri aui immer so im wärt vo 10'000, ha platte gmacht, bi guet i de ferie gsi, ha mi immer irgendwie arrangiert.. und iz längts sogar das ig vom 1.1.05 - 30.04.05 nid muess schaffe u nur cha musig mache.. mi cha sich aus iirichte.. u zwar ällei.. bi i normale verhäutnis ufgwachse aber ha mir aues immer säuber müesse/dörfe/söue/wöue erarbeite.. und eis hani glehrt druss... mi het viu meh sorg zu sache wo eim nid eifach i arsch gstosse wärde...

sodele...

ImoneX
14.11.2004, 15:25
mittelstand

CanavaR
03.08.2006, 02:24
öppe so...

ich bin de gmeind dankbar für d'understützig
aber ich bruuch meh als die paar hundert stützli

wänn dini eltere dich nöd chönd underhalte
dän bruchsch du arbet, chasch nöd uf es wunder warte

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=556094#post556094

Grin
03.08.2006, 02:47
mini elterä händ nüd gad viil föörig aber han immer öpis z'essä ufem tisch ka und es dach überem chopf. aber mittlerwiilä verdiän ig mis eigedä gäld und müend nüd me finanziäre vo mir

DaMasta
03.08.2006, 08:51
mini eltre sind jugos...

Harris
03.08.2006, 09:19
Wo isch mini Option?

Mini Eltärä sind stinkriich, hend mer aber nöd alles in arsch inegschobe, sodass i kein verwöhnte Goff bin?

emm
03.08.2006, 09:26
Glichs Problem do: hend emmer (förig) gnueg gha, aber weder mer no mim Bro z vell gäh, han emmer sälber gschaffed. Weli Option isch etz rechtig?

one8seven
03.08.2006, 09:31
also i probiär das z'erklärä;

üs isch es als familiä eigentlich ganz guet gangä - mer hend zwar sit jeher inerä altä wohnig glebt, hend aber alles gha wo mer brucht - chleider, essä, etc. - eifach so markäzeugs hets bi üs halt nöd geh - was anderi zwar gha hend - üs aber nöd interessiert het, well mer anderscht erzogä wordä sind.

wo denn üsen erzüger leinä zogä het und dä ganz cash vor sim landesverwies gstohlä het (dä muetter het er hundert stutz zrugg loh für 3 personä), isch das denn alles chli kompliziärter wordä. aber mini mom isch e kämpferin und het sich am nögschtä tag en putzjob gsuecht zum üs über wasser bhaltä. es het denn halt uf eimol anders essä geh - günschtigi lösigä - mer hend aber au denn nöd müässä hungerä - mer het eifach gmeisam müässä uf das wenigä luegä wo mer gha het. das isch halt als chind mengmol unverständlich uns i will das amä chlin biispiel erlüterä;

mer sind im ladä und chaufet ih - min brüäder het s'bravo i dä hand und ich es rivella - denn froget mer, ob mer das ha dörfet - mini mom seit nei jungs das goht nöd - mer sind agschissä......denn zahlet mer und verlönd dä ladä - mini mum fangt ah brüälä well sie so es schlechts gwüssä gha het, dass sie üs nöd maol das ermöglichä chan und seit; mer sparet das irgendwo anderscht - holet eu das - natürlich hend mer das denn nöd gmacht - es het sau weh tuä, zum d'mam so gseh (do bin i rund 11,12i gsi).

wiä aber gseit, mer hend immer âlles gha wo würkli nötig gsi isch - mit dä ziit isch d'situation au immer besser wordä - mini mom het chönä afangä sparä und geld uf d'siitä tuä - das isch ez öppä 14johr her - mini mama het mittlerwil es stolzes chlises vermögä zämä won i erä extrem gönnä - riich isch sie nöd, aber es goht erä guet.

i bin scho lang nüm vo dihei abhängig und han au nebetjobs erledigt i dä jugend. bin den mit ca. 18ni au uszogä. wenn i problem han, denn chan i mi aber uf jedä uf mini mom verloh und das isch es schöns wüssä.

bi üs dihei het liäbi meh als geld zellt.

one8seven
03.08.2006, 09:35
@harris und emm;

eui elterä hend das genau richtig gmacht - i mein isch doch schön, wenn mer weiss, dass eim oder besser gseit dä elterä finaziell guet goht - aber es isch en richtigä schritt zum a dä chind dä wert vom geld vermittlä und au ufzeigä wo das herchunt.....alles in arsch schiebä verschiebt d'realität - klar söll mer dä chind au was mit em geld ermöglichä - aber selber schaffä isch e gueti sach - nu so bechunsch au respekt vor em geld und gsehsch das es d'elterä au verdiänä müänd.

gueti erzüchig!

Harris
03.08.2006, 09:53
Jo voll, da isch eso. Und s'beschte womir mini Eltärä eingentlich ermöglich hend isch mini Usbildig gsi wos finanziert hend. I bi gottefroh, dass i diä Usbildig han chönne mache und stoh ez uf mine Füäss im Läbe.

Ez muäni nur no ä geili Wohnig i de Stadt finde. :)

I.C.S.
03.08.2006, 09:58
mini grosseltere (vo minere mam) sind stinkriich, mini eltere mittelstand. wobi mer säge mues dases, nachdem min erzüger abghaue isch, es z.t. glaubs rächt knapp worde isch mitem cash. zum glück isch mini mam dete scho wider ca 6 jahr 100% am schaffe gsi.

one8seven
03.08.2006, 10:00
Original geschrieben von Harris
Jo voll, da isch eso. Und s'beschte womir mini Eltärä eingentlich ermöglich hend isch mini Usbildig gsi wos finanziert hend. I bi gottefroh, dass i diä Usbildig han chönne mache und stoh ez uf mine Füäss im Läbe.

Ez muäni nur no ä geili Wohnig i de Stadt finde. :)

richtig - e usbildig finanzierä isch e gueti investition i zuäkunft!

no en tipp zu dinerä wohnigssuechä; i empfehl der s'chrützbleiiquartier;

1. immer meh "jungi" wo det anä züchet
2. zentral glegä
3. kewli wohnigä zu günschtigä mietpriisä!

Harris
03.08.2006, 10:16
Original geschrieben von one8seven
richtig - e usbildig finanzierä isch e gueti investition i zuäkunft!

no en tipp zu dinerä wohnigssuechä; i empfehl der s'chrützbleiiquartier;

1. immer meh "jungi" wo det anä züchet
2. zentral glegä
3. kewli wohnigä zu günschtigä mietpriisä!

Merci, check i mol ab.

piranha
03.08.2006, 10:28
han mol immer was feins ufm teller ka bis ez.
mini eltra schaffend für ihres geld. wett aber nit säga miar sind riich...sie leischtend sich halt ab und zua schu was grosses (was jo au recht isch.....) hend a schös huus wo sehr modern igrichtet isch....

spara fürd zuakunft bringt nit drhufa...wema am nögschta tag stribt het ma sis leba nit glebt...

Ventilicious
03.08.2006, 10:48
mi vater isch abghaue mit em stutz woni no ind windle gschisse ha het uns mit schulde zrugg glo sind 3 mol us de wohnig gfloge mini mam het 2 jobs gmacht und näbebii no wiiterbildige.. jojo und irgendwenn han ich sie wieder ind schulde triebe mittlerwille bini gange vo de dehaim welli ihre nit will nomehr uf em gäld hogge und lueg sälber wieni zu stutz chum...

Shin
03.08.2006, 11:32
Jo mini Eltere hend zimlich Geldproblem gha, under anderem au weg mim 10. Schueljahr. Bin ez uszoge, wohne bi de Groseltere und alles isch wieder easy da ich ez au chli Geld verdien :D

tbo187
03.08.2006, 11:46
glaub es liit a dinere chopfbedeckig...

Original geschrieben von Shin
Jo mini Eltere hend zimlich Geldproblem gha, under anderem au weg mim 10. Schueljahr. Bin ez uszoge, wohne bi de Groseltere und alles isch wieder easy da ich ez au chli Geld verdien :D

cemon
03.08.2006, 14:03
Mini Eltere sind eigentlich Mittelklass gsi. Denn händ sie sich scheide lah und ich und mini Sista sind bi minre Muetter bliibe.
Abgschtige i d'Workingclass, aber das hämmer lang gar ned mitbecho.
Mer sind i d'Ferie etc. obwohl mini Muetter de letscht Franke defür usgäh hät. Min Vater isch inzwüsche mit Ford Mustang umegfahre und hät sich en phätti Loftwohnig gmietet und eus einisch im Jahr uf Östriich ines 5 Stern Hotel mitgnoh. Det hämmer denn chönne sini neue Fründinne kennelerne etc.

I de zwüscheziit gahd's de Muetter finanziell wieder besser(sie hät en neue Lebenspartner) und min Vater isch Privatkonkurs. Ich mach mis Geld i de Zwüscheziit mit Schaffe und Aktie und anderem und tue min Dad finanziell understütze. That's it.

PS: Nime Darlehen uf zu 10%:) Bi mir isch euches Geld sicher agleit!

wackeltante
03.08.2006, 14:07
ich frag mich heute noch, wie das meine mam so gut hingekriegt hat mit 6 kindern..

und itz zahlt mir mein vater an meine arschteure schule. ich hab voll das schlechte gewissen. :(

Shin
03.08.2006, 15:49
Original geschrieben von wackeltante
ich frag mich heute noch, wie das meine mam so gut hingekriegt hat mit 6 kindern..

und itz zahlt mir mein vater an meine arschteure schule. ich hab voll das schlechte gewissen. :(

gut hingekriegt? najaaaa :D

Naja wirsch dine Eltere sicher spöter mal öppis zruggeh chönne, vor allem wenn e gueti Usbildig hesch :)

wackeltante
03.08.2006, 15:55

Naja wirsch dine Eltere sicher spöter mal öppis zruggeh chönne, vor allem wenn e gueti Usbildig hesch :)

spinnsch. sieh mich doch mal an, wie ich geworden bin. ein traum von einer tochter.. :o

man ich mein denk das ganze haushalten und mit dem geld und für alle neue kleider und schuhe und blabla. mein vater hat da nicht superviel verdient. und es lagen sogar noch ferien drin.. also..

Harris
03.08.2006, 16:01

I hoffe nur, dass au du dine Eltärä chli öppis wirsch zrugg geh, für da das di ufzoge hend.

Shin
03.08.2006, 17:08
I hoffe nur, dass au du dine Eltärä chli öppis wirsch zrugg geh, für da das di ufzoge hend.

Kensch Ironie :hmmm:

@Wackitäntli

Wa machsch denn füre Usbildig? Verdiensch also no nüt?
Naja chasch froh si das so gueti Eltere hesch :)

tbo187
03.08.2006, 17:29

@Wackitäntli

vilicht chasch ihne ja so ä luschtigs hüetli wie du häsch zu wiehnachte chaufe, vilicht mit chliine hörnli oder so...
jedes chind kännt ja dä "rudolf the red noosed reindeer"..!?

Shin
03.08.2006, 17:31
vilicht chasch ihne ja so ä luschtigs hüetli wie du häsch zu wiehnachte chaufe, vilicht mit chliine hörnli oder so...
jedes chind kännt ja dä "rudolf the red noosed reindeer"..!?

Gang is Battleforum wenn Beef suechsch, irgendes Problem???

:hmmm:

chills und freu di ufs weekend

tbo187
03.08.2006, 17:33
Gang is Battleforum wenn Beef suechsch, irgendes Problem???

:hmmm:

chills und freu di ufs weekend

nei, nei, ich bi vegetarier...

Harris
03.08.2006, 17:37

@Wackitäntli

Wa het da mit Ironie z'tuä?

PS: Geils Cap

Shin
03.08.2006, 17:39
Wa het da mit Ironie z'tuä?

PS: Geils Cap

wtf? isch e ganz normals new era cap...

tbo187
03.08.2006, 17:39

isch aber chli zgross nöd?

Ferdinand Vogel
03.08.2006, 17:40
mini eltere hend au viel cash. sehr viel cash. ich au. verwöhnt bini nöd. ich han eifach sehr viel cash. wenn ich seg sehr viel cash, denn mein ich sehr viel cash. money money money, got money out the ass, no homo but i'm rich wie ich pfleg z'säge.

Harris
03.08.2006, 17:42

Jo, isch chli z'Gross i mine Auge.

Du bishc doch eh de gsperrt luuuis oder?

one8seven
03.08.2006, 17:43
isch aber chli zgross nöd?

nünt bessers z'tuä als en weg sim cap afilä?!?

----->goht di doch en scheiss ah - muesch no viel lernä badua!
scheiss opfer suechetä diä ganz ziit.

one8seven
03.08.2006, 17:45

er wachst scho no i das cap -er isch jung! - nei im ernscht - isch doch scheiss egal¨!

das isch er wohl i dä tat.

Shin

Nur will me de Screwd nümm cha entsperre...

Aber ihr hend echt nüt z tue? :rolleyes:

Ferdinand Vogel
ich muen am tbo187 rechtgeh, es isch würkli recht gross.

one8seven
03.08.2006, 17:47
Original geschrieben von Otakson II

wenn du so rich bisch altä - lohn der doch mol s'gsicht straffä und chauf der en anderä huet:D

tbo187
03.08.2006, 17:48
er wachst scho no i das cap -er isch jung! - nei im ernscht - isch doch scheiss egal¨!

das isch er wohl i dä tat.

scheisse, guete humor häsch. er isch no jung, er wachst no i das cap ine:D !

Ferdinand Vogel
03.08.2006, 17:48
@one8seven: hör uf mit dere opfersuechete junge ma!

tbo187
03.08.2006, 17:49

aight, din guet sitzt wenigschtens...

peace

bucktown
03.08.2006, 17:49
Nur will me de Screwd nümm cha entsperre...

Aber ihr hend echt nüt z tue? :rolleyes:
haha scho denkt das face isch doch bimne andere nick gsi..

jenu zum topic:

hmm mir hend immer gnueg z esse gha und nie würkli e zit gha womer hend müese hungere..ok min alte het au fast jedes weekend gschaffet usw..
i wohn immerno bi de alte und gib eifach immer en tuusiger ab vom lohn..aber bald ziehnis ihne hütte yea baby yea :D

one8seven
03.08.2006, 17:50
hör uf mit dere opfersuechete junge ma! :D do hesch aber ufpasst:D

i bin chli shizzo chan mi nöd entscheidä ob i uf dä engel oder tüfel will losä:confused: :brille:

tbo187
03.08.2006, 17:51
Original geschrieben von bucktown
haha scho denkt das face isch doch bimne andere nick gsi..

jenu zum topic:

hmm mir hend immer gnueg z esse gha und nie würkli e zit gha womer hend müese hungere..ok min alte het au fast jedes weekend gschaffet usw..
i wohn immerno bi de alte und gib eifach immer en tuusiger ab vom lohn..aber bald ziehnis ihne hütte yea baby yea :D

topic has changed:

jetzt wird da ihne über hüet diskutiert...

one8seven
03.08.2006, 17:51
scheisse, guete humor häsch. er isch no jung, er wachst no i das cap ine:D !

immerhin öpper wo mit ironie klar chunt:D

Harris
03.08.2006, 17:53
Mhhh....villicth bini jo au adoptiert? I bin de einzig wo kei Brille het, i bin de einzig wo ä Lehr und kei wiiterfüährendi Schuäl gmacht het, i bin de einzig wo ä vererbbari Bluätchrankheit nöd het, i bin de einzig mit Chrusslä...!! Mhhh...:hmmm:

tbo187
03.08.2006, 17:54
immerhin öpper wo mit ironie klar chunt:D

word, dis cap passt guet findi...

one8seven
03.08.2006, 17:54
Mhhh....villicth bini jo au adoptiert? I bin de einzig wo kei Brille het, i bin de einzig wo ä Lehr und kei wiiterfüährendi Schuäl gmacht het, i bin de einzig wo ä vererbbari Bluätchrankheit nöd het, i bin de einzig mit Chrusslä...!! Mhhh...:hmmm:

bisch es du moses:confused: - er kam die sitter runter geschwemmt:eek:

one8seven
03.08.2006, 17:56
word, dis cap passt guet findi...

han das au scho ca. 5 johr - ez passt wiä agossä - am afangt isch mers immer über d'augä grutscht......aber mini eselohrä hend denn am ganzä es end gsetzt und ez isch guet:brille:

so i bin weg - susch werd i no bannet:eek:

edit; mis cap isch so usbület wiä mis gsicht - denn passts wieder is erschinigsbild - wichtig wer ci/cd ndso

Harris
03.08.2006, 17:59
I bin schomol i de Sitterä gschwumme. Aber au nöd freiwillig und vorallem bini nöd bi Bewusstsein gsi.

tbo187
03.08.2006, 17:59
han das au scho ca. 5 johr - ez passt wiä agossä - am afangt isch mers immer über d'augä grutscht......aber mini eselohrä hend denn am ganzä es end gsetzt und ez isch guet:brille:

so i bin weg - susch werd i no bannet:eek:

ja weisch, aber dä ander bueb hät vilicht kei eselsohre...

ich au, weg ich bin...

wackeltante
03.08.2006, 18:15

vielleicht vom pöstler? :hmmm:

KAY PROBLEM
03.08.2006, 18:41
ich bi e muetersöhnli well mi vater kei kinder bekoh het könne.

peace

TD#7
03.08.2006, 18:43
ich ha mol es new era cap agha und denn het mier öbber gseid ich gsäch us wie de charlie brown. sit dem leggis nömm a. :(

bucktown
03.08.2006, 18:56
Original geschrieben von KAY PROBLEM
ich bi e muetersöhnli well mi vater kei kinder bekoh het könne.

peace
SHETT PFOLL RIIL!

Harris
03.08.2006, 19:55
Original geschrieben von wackeltante
vielleicht vom pöstler? :hmmm:

Oh meeeeno....mer hend Poschtfach.

xXel
04.08.2006, 02:00
Original geschrieben von Stylebock
nit riech, nit arm...Mittelding...han au scho viel müassa tua für mis Geld und bin au scho mehrmols pleite gsi...

das triffts für mini lag

DaMasta
04.08.2006, 11:25
scho erwähnt? mini eltre sind jugos... :D

nid rich nid arm. easy läbe, chille... 0815

tbo187
04.08.2006, 11:52
Original geschrieben von DaMasta
scho erwähnt? mini eltre sind jugos... :D

nid rich nid arm. easy läbe, chille... 0815

das sind die wo dschwän us eusne see und flüss fanget, killed und dihei ufem grill brötlet...

CanavaR
04.08.2006, 11:57
Wo isch mini Option?

Mini Eltärä sind stinkriich, hend mer aber nöd alles in arsch inegschobe, sodass i kein verwöhnte Goff bin?

egal wie viel sie dir gäh händ. wänn du in gäldnot gratisch, stönd sie sicher hinder dir!
sind froh dass eui eltere oi ohni gäldproblem händ chöne erzie.
sind froh, dass er eues eignige zimmer händ, wo'd fänster dicht sind!

was wänder no meh? es töffli uf de 14ti, en roller uf de 16ti und es auto zum 20ste.

DaMasta
04.08.2006, 11:58
das sind die wo dschwän us eusne see und flüss fanget, killed und dihei ufem grill brötlet...

na ja swie müesh ja uber d rundine cho... :D

tbo187
04.08.2006, 12:01
na ja swie müesh ja uber d rundine cho... :D

siibe siech;)! wart nur, irgendwänn verwütisch dä falschi schwan...

Harris
04.08.2006, 12:16
Original geschrieben von CanavaR
egal wie viel sie dir gäh händ. wänn du in gäldnot gratisch, stönd sie sicher hinder dir!
sind froh dass eui eltere oi ohni gäldproblem händ chöne erzie.
sind froh, dass er eues eignige zimmer händ, wo'd fänster dicht sind!

was wänder no meh? es töffli uf de 14ti, en roller uf de 16ti und es auto zum 20ste.

Also, da isch scho so, dass ich, wenn i mit mim Lohn mol nöd uscho bin de Vater oder d'Müätter han chönne apumpe. Han ihne den aber au alles wider zrugg zahlt. Und wennt mit 14 scho i Gäldnot grotisch, bisch sicher selber tschuld und chasch nöd mit Geld umgoh.

Töffli? I bin ez 21gi und han gad emol es Velo woni vor 6 Johr mol binerä Tombola gwunne han. Und d'Autoprüäfig hani au nonig, will i erscht ez woni voll verdienä mir chan Fahrschtunde leischte.

CanavaR
04.08.2006, 12:26
isch au rächt so,oder?
wänn dini eltere in gäldnot sind, bisch im arsch!
ab vierzäni han ich praktisch i allne ferie jöblet.
und vo dem gäld hani meistens meh weder d'hälfti bi de
eltere (müesse) abgä.
das isch au hüt no so. ich und mini 2 eltere brüädere
blättered jede monet gäld für d'eltere ane und me wüssed,
dass das nie wird chöne zruggcho.

mir läbed i zwei veschidene wälte, harris.

I.C.S.
04.08.2006, 12:38
na ja, also wemer bi de eltere wohnt und gäld verdient isches ja au völlig normal wemer öpis abgid. ha scho vo mim erstjahr lehrlingslon (350.-/monet) cash abträtte. schliesslich wird de chüelschrank gfühlt, d`wösch gwäsche etc.

CanavaR
04.08.2006, 12:40
Original geschrieben von I.C.S.
na ja, also wemer bi de eltere wohnt und gäld verdient isches ja au völlig normal wemer öpis abgid. ha scho vo mim erstjahr lehrlingslon (350.-/monet) cash abträtte. schliesslich wird de chüelschrank gfühlt, d`wösch gwäsche etc.

sorry, klar, das chönder ja nöd wüsse.
me wohned nüm bi de eltere

CanavaR
04.08.2006, 12:42
ich han demit eigentlich au nur wele säge:

di meiste chönd zu de eltere wän's in gäldnot sind
bi ois gseht das umkehrt us

obwohl ich sälber knapp läbe!

I.C.S.
04.08.2006, 12:48
guet, i dere situation bini jetzt noni gsi.. han aber mini mam bis uf einisch nie um gäld müese bätte, dete han eifach en chli höchi natelrächnig gha gäge ändi rs und würkli kei gäld meh.

aber wenn mini mam oder dad in gäldnot wäred, wärs natürli kei frag.. respekt

Harris
04.08.2006, 13:04
ich han demit eigentlich au nur wele säge:

di meiste chönd zu de eltere wän's in gäldnot sind
bi ois gseht das umkehrt us

obwohl ich sälber knapp läbe!

Jo, aber den sind dini Eltäre i Glednot und du hilfsch ihne. Aber i demfall hend dini Eltärä jo au öppis falsch gmacht, wenns i Geldnot sind. Hends en Job? Sinds verschulde bis in Haag abe oder wa?

CanavaR
04.08.2006, 13:11
Jo, aber den sind dini Eltäre i Glednot und du hilfsch ihne. Aber i demfall hend dini Eltärä jo au öppis falsch gmacht, wenns i Geldnot sind. Hends en Job? Sinds verschulde bis in Haag abe oder wa?

mini mueter isch huusfrau, han no zwei chlineri brüädere (8&5)
min vater hät mit 45i wo electro plus vo fust ufgchauft worde isch d'stell verlore, schafft sither temporär, wil niemer en unglehrte i dem alter iistellt, und isch alki!

but that's enough, i think!

JHO Fingg
04.08.2006, 13:13
kes muetersöhnli (ha keni) drfür es vatersöhnli:D

Harris
04.08.2006, 13:35
mini mueter isch huusfrau, han no zwei chlineri brüädere (8&5)
min vater hät mit 45i wo electro plus vo fust ufgchauft worde isch d'stell verlore, schafft sither temporär, wil niemer en unglehrte i dem alter iistellt, und isch alki!

but that's enough, i think!

Okay, isch ez villicht chli krass usdruckt, aber den sind dini Eltärä jo selber tschuld oder nöd?

Aso i finds ufjedfall meh als nur ehrehaft, dass du und din Brüäder dini Parents finanziell nohelfät, hani au no wölle sägä. Aber für so Sache chammer sich jo au professinel helfä loh, z.B. mitemä Finanzberoter.

VinniePaz
04.08.2006, 16:11
Mir hei immer meh aus gnue gha, aues chönne leiste wo nötig isch gsy (klar ke Ferrari oder so, dir wüsset wini meine.)
Voreme Jahr hei sech denn mini Eutere trennt, und itz ischs haut knapper. Mir lebe guet, aber Prioritäte müesse haut gsetzt wärde. Üs isch ässe, aständigi Chleider und es schöns Hüsli wichtiger aus Feriä und e fette Chare, und das findi guet so. Kenne gnue wo 4 mau im Jahr id Ferie göh und drfür e chlini Wohnig hei..Wenn's ne gfaut, isch ja ou guet.
Z schöne isch, wenn's knapp wird chamesech ufd familie verlah. Mini Grosseltere hei es läbe lang gspart und gschaffet wie gstörti und hei jetz haut viu Gäud, aso wenn's bi üs wük knapp wird heimer si us Stütz, mönschlech wie ou finanziell.
I fange jetz ah schaffe und mini Mum hett scho immer versuecht mir z lehre z spare (i has nie gschafft:D ) Jetz dueni au d Heufti vom Lohn direkt ufd Bank, wasi e gueti Lösig finde. Wasi ou schön finde, fürd Usbildig würd mini Mum no dr letzt Rappe usgeh, isch ihre sehr wichtig dass mer d Müglechkeit hei das z mache wasmer wei.

tbo187
04.08.2006, 16:16
Original geschrieben von *Dragon*
Mir hei immer meh aus gnue gha, aues chönne leiste wo nötig isch gsy (klar ke Ferrari oder so, dir wüsset wini meine.)
Voreme Jahr hei sech denn mini Eutere trennt, und itz ischs haut knapper. Mir lebe guet, aber Prioritäte müesse haut gsetzt wärde. Üs isch ässe, aständigi Chleider und es schöns Hüsli wichtiger aus Feriä und e fette Chare, und das findi guet so. Kenne gnue wo 4 mau im Jahr id Ferie göh und drfür e chlini Wohnig hei..Wenn's ne gfaut, isch ja ou guet.
Z schöne isch, wenn's knapp wird chamesech ufd familie verlah. Mini Grosseltere hei es läbe lang gspart und gschaffet wie gstörti und hei jetz haut viu Gäud, aso wenn's bi üs wük knapp wird heimer si us Stütz, mönschlech wie ou finanziell.
I fange jetz ah schaffe und mini Mum hett scho immer versuecht mir z lehre z spare (i has nie gschafft:D ) Jetz dueni au d Heufti vom Lohn direkt ufd Bank, wasi e gueti Lösig finde. Wasi ou schön finde, fürd Usbildig würd mini Mum no dr letzt Rappe usgeh, isch ihre sehr wichtig dass mer d Müglechkeit hei das z mache wasmer wei.

falsch;)! was bringt der sgeld uf dä bank? wännd pech häsch, nimmt dä wert numme ab...

Harris
04.08.2006, 16:20
falsch;)! was bringt der sgeld uf dä bank? wännd pech häsch, nimmt dä wert numme ab...

Aktie, isch s'einzig wahre. han mer au gad 24 SGKB Aktie poschtet, will i eh nöd weiss wa mache mit mim ersparte. Drum, seid fridlich ihr Fränklein und vermehret euch...

tbo187
04.08.2006, 16:26
Aktie, isch s'einzig wahre. han mer au gad 24 SGKB Aktie poschtet, will i eh nöd weiss wa mache mit mim ersparte. Drum, seid fridlich ihr Fränklein und vermehret euch...

st.galler kb:hmmm:!? na ja, cha scho verstah, dass viil lüüt angscht vo wertpapier händ. z.g. git ja nöd numme aktie, chasch au mit obligatione geld verdiene (was im moment nöd azrate isch). uf dä bank verlüürsch dies geld weg dä inflation resp tüürig und zudem isch dä leitzins vo dä snb wieder aghobe worde. bank pumpt sich so günschtigs kapital...

eMKay
04.08.2006, 16:28
hmm.. ich glaub, ich han eifach glück, dass ich so hammer eltere han. mit 3 bini id schwyz cho und mini eltere händ eifach nur s'bescht für mini sis' und mich wele - dass mer ä besseri chindheit händ, we sies gha händ aka dass mer diä schönschte chleider händ, s'coolschte spielzüüg bechömed usw. uf jede fall, bis ich nöd mit minere lehr agfange han, händs mer alles kauft. im letschte schueljohr ischs sackgäld uf 100.-/mt. ue und wenni süscht chli gäld bruucht han, händs äs mer trotzdem ge. ich würdi scho sägä, ich bi zimli verwöhnt gsi. aber au dennoch, hani mit 9ni mini chlini gschäftli i minere hood gha und gwüsst, we ich zu gäld chume aka ich han gschaffet ;) au wenn nöd wahnsinnig krass, hehee.. und mit 12i bini sogar sozial tätig gsi aka ich bi jede samschtig mitnärä alte dame, weli im rollstuehl gsi isch, go spaziere gange, han ihre ässä gmacht usw. und jo, han halt gäld defür becho. woni dänn mit dä lehr agfange han, hani dänn überhaupt kei gäld meh wele vo mine eltere, sondern wele versuächä uf mine eigene bei z'stoh. somit hani mer alles selber kauft, wani bruucht han (sogar am sam. bini go schaffe, zum mir chöne sälber n'laptop chaufe usw.) - gäld hani deheime niääää müesse abge, wil sies nöd händ wele (mir söllit das gäld lieber uf d'syte tuä, händs immer gseit gha) defür hät mis mami immer diä geilschtä, vo dä geilschtä gschänk vo mir becho, segs zum muettertag, wiehnachte, geburtstag odr au unterem johr. - odr wenni mol am iikaufe bin und mis mami git mer n'funk, ich söll doch bitte das und das für sie no kaufe, chunnts nöd in froog, dass sies mir retour zahlt! schliesslich simmer ei familiä..

jetzt woni mit dä lehr fertig bin, sinds huere stolz uf mich, dass ich so guet abgschlosse han und ich go studiere goh will. sie wänd mer jetzt dafür mini fahrstunde zahle, autopr. usw. und mis studium wänds au finanziärä (jup, ich wirde jetzt z.t wieder verwöhnt) wil sie aber ebe sehr stolz uf mich sind. aber sie wüsset au, dass äs eines tages s'gäld retour bechömid, wenni mit mine studie fertig bin und richtig fätt kohle bechume :D

und jetzt weissi nöd, was ich achrützle sött.. hahaa

ich würd eifach sägä, nöd krass rych, aber han mer glych niä müesse gedankä über s'gäld mache.

@Harris: früehner han ich mich au gfrööget gha, öbi adoptiert bin. bi diä einzig i dä familiä wo blond isch, blaui auge hät, gross isch, sich mit sport befasst usw. - und hüt ischs mer eifach nur no scheissegal.. hehee

VinniePaz
04.08.2006, 16:28

:p

Lug, i finges richtig vo ihre mi drzue z zwinge wüu si weiss i gibe eh aus us...
Cha eifach wük nid mit Gäud umgah, hett aber nüt mit dr Erziehig z tüe, mis Schwösterli isch e Sparfuchs.
Weni da aus dürelise muessi säge i bi scho recht verwöhnt..
I meine, i verdiene jetz de 500.- im Monet und mini Mum besteit druff mir no d Chleider,Coiffeur etc. z zahle..
Hett aber ou viu drmit z tüe dass mire Schwost haut d Usbiudig zaut wird, und dass sitt Jahre und no paar Jahr und ig haut itze säuber schaffe.

Harris
04.08.2006, 16:32
st.galler kb:hmmm:!? na ja, cha scho verstah, dass viil lüüt angscht vo wertpapier händ. z.g. git ja nöd numme aktie, chasch au mit obligatione geld verdiene (was im moment nöd azrate isch). uf dä bank verlüürsch dies geld weg dä inflation resp tüürig und zudem isch dä leitzins vo dä snb wieder aghobe worde. bank pumpt sich so günschtigs kapital...

Also luäg, d'SGKB Aktie isch glaubes im Moment uf ca. 575.--! Woni si kauft han, hani 300.--! Und diä Aktie wird bis ende 06 no über 600 goh! Also, wenn is den wür verchaufe hani also fascht 7,5 Mille Profit druss gschlage.

tbo187
04.08.2006, 16:35
Also luäg, d'SGKB Aktie isch glaubes im Moment uf ca. 575.--! Woni si kauft han, hani 300.--! Und diä Aktie wird bis ende 06 no über 600 goh! Also, wenn is den wür verchaufe hani also fascht 7,5 Mille Profit druss gschlage.

potz blitz;)!

tbo187
04.08.2006, 16:45
häsch aber dini aktie nöd so im griff... check mal dä kurs;). sogar hüt isch recht entüschend, bi so starche indizies

Harris
04.08.2006, 16:49
I luäg au nöd jede Tag uf mini Aktie. Villicht eimol i de Wuche.

tbo187
04.08.2006, 16:52
I luäg au nöd jede Tag uf mini Aktie. Villicht eimol i de Wuche.

eimal im quartal:brille:!?

CanavaR
04.08.2006, 17:13
Okay, isch ez villicht chli krass usdruckt, aber den sind dini Eltärä jo selber tschuld oder nöd?

Aso i finds ufjedfall meh als nur ehrehaft, dass du und din Brüäder dini Parents finanziell nohelfät, hani au no wölle sägä. Aber für so Sache chammer sich jo au professinel helfä loh, z.B. mitemä Finanzberoter.

isch so!
doch me chan sini eltere nie im stich lah, egal was sie eim aatüend!
han mer au scho überleit, eifach nei z'säge, aber s'gaht drum, dass ich nöd nur ihn, sondern au de reste (mini mom und chline brüädere), uf d'schnure wür keye lah.

me mached s'beste druus und schätzed was mer händ, statt drüber z'meckere wie schlächts ois gaht...

und wi vili han ich mer au vorgno, mind. das besser z'mache, was mini eltere falsch gmacht händ.

peace

sly saloon
05.08.2006, 00:44
haha min alte fred blüeht wieder uf

naja ich find da louys het scho chli grosses cap.. defüR ischer sus en herzige (no homo):D

Topfchopf
05.08.2006, 01:56
haha min alte fred blüeht wieder uf

naja ich find da louys het scho chli grosses cap.. defüR ischer sus en herzige (no homo):D

bisch am recherchiere bi wäm sichs lohnt en z vrklage? :D

rip_gäpper
05.08.2006, 04:06
mich nähmts mol wunder, wie euiri finanzielle verhältnis so usgsehnd...oder besser gseit die vo euine eltere...

chömed ihr us richem hus oder sind euri alte armi schlucker?
hender müesse struggle oder isch eu alles gschenkt worde?

wenner wönd chönder jo anonym abstimme, aber sus chönder au euien senf dezue geh..

peace

wotsch dini kämpfer credibility im internet bekannt gä oder wat

BHOST
05.08.2006, 11:50
Auso bi ou mittuständig..äbe, ni rich, ni arm...ha aber ou mitbecho, das me sech z gäud muess verdiene! Bi itz no Schüeler u bechume so um di 60-70 Stutz im Monet!! Chume guet us mit däm, aber scho gli muesi mis Gäud säuber verdiene!!

Greez

Big_Chili
07.08.2006, 10:00
Irgendwie gits da nur mittelstand und armi schlucker...fake ass shit

oder trauet sich bonzekids nöd inezschriebe?

DaMasta
07.08.2006, 11:06
Original geschrieben von Big_Chili
Irgendwie gits da nur mittelstand und armi schlucker...fake ass shit

oder trauet sich bonzekids nöd inezschriebe?

alte, scho mal e riiche jugo gseh??? :D ;)

tbo187
07.08.2006, 11:09

klar, im usneh sinds meischter...!

VJP
07.08.2006, 11:09
wasi ha, hanimr erarbeität. Vrglichä mit andernä Chinder dazumau bini scho eher eis vo dä "ermärä" gsi. Wemäs am Gäut/Guäthabä misst...

Big_Chili
07.08.2006, 13:17
alte, scho mal e riiche jugo gseh???

Hehe:D

dOpe
09.08.2006, 00:46
ich bin es verwöhnts bonzekind, mi vater het früener kiste ummegschleppt, jetzt ischer verkaufsleiter, bi ihm stoht e bmw X5 und e bmw Z4 in dr garage, ich bi no schüeler und bekum 100.- im monet und ammigs vellicht bitz wenni kei gäld meh ha für usgang... wenni irgendöppis ha welle hanni defür müese go schaffe, hani au mehrmols gmacht. willsch suscht no öppis wüsse ? :D

JHO Fingg
09.08.2006, 01:29

bimr nid mal so sicher obi das scho ha..aber i gloub scho. si das nid die wome aube i dene huere edelschlitte xet? bmw mit custom paintjob u riiesegi chromfälgä u aus..u dä wo am stür hockt isch nie älter aus 20i.. si doch die oder?:D

VJP
09.08.2006, 11:08
nei, ds si diä wo huärä Schu'udä machä für so Chärä ds becho

DaMasta
09.08.2006, 11:12
Original geschrieben von JHO Fingg
bimr nid mal so sicher obi das scho ha..aber i gloub scho. si das nid die wome aube i dene huere edelschlitte xet? bmw mit custom paintjob u riiesegi chromfälgä u aus..u dä wo am stür hockt isch nie älter aus 20i.. si doch die oder?:D

die sind nid riich, die stichend nach kredit...

one8seven
09.08.2006, 11:15
sind das nöd diä wo diä diggä beatz schrubet:confused: :brille:

Big_Chili
09.08.2006, 11:31
Kredit und Leasing ist die Antwort;)

DaMasta
09.08.2006, 11:34
sind das nöd diä wo diä diggä beatz schrubet:confused: :brille:

hmmmm... kann sein... ;) :p

mod
13.08.2006, 14:07
3000. bitrag bitches ;D

K
13.08.2006, 14:39
Original geschrieben von mod
3000. bitrag bitches ;D

yeah! endli king :D

bald bisch oldschool

Lil'Chil
13.08.2006, 15:08
ja wenn en vater uszieht ine eigeti wohnig. 2 kids, 15 und 17ni... muesmer luege... tja bin froh wenni selber denn voll verdiene... mal zum eltere entlaschte.

aiight aber stimmt so rich kids hend nanig viel postet

Pride
13.08.2006, 18:26
Original geschrieben von JHO Fingg

Me muess sho wüsse was im Läbä wichtig isch. Und mitemne IQ vo 20 isch so öbbis haut sho liecht gmacht!

JHO Fingg
14.08.2006, 11:49
ja i däm fall hani die äuä verwächslet..tja, shit happens:D

VinniePaz
15.08.2006, 17:54
Original geschrieben von Lil'Chil
ja wenn en vater uszieht ine eigeti wohnig. 2 kids, 15 und 17ni... muesmer luege... tja bin froh wenni selber denn voll verdiene... mal zum eltere entlaschte.

aiight aber stimmt so rich kids hend nanig viel postet

Sieht bei uns ziemlich gleich aus.
Ich denke andere wären froh dass Geld zu haben was meine Family hat, damit meine ich auch Schweizer Familien, nicht die ganz Armen, aber es ist schon komisch wenn man plötzlich viel mehr aufs Geld achten muss, irgendwie habe ich nie eine richtige Änderung gesehen, kommt halt auch auf die Prioritäten an.

I.C.S.
17.08.2006, 16:27
Original geschrieben von dOpe
ich bin es verwöhnts bonzekind, mi vater het früener kiste ummegschleppt, jetzt ischer verkaufsleiter, bi ihm stoht e bmw X5 und e bmw Z4 in dr garage, ich bi no schüeler und bekum 100.- im monet und ammigs vellicht bitz wenni kei gäld meh ha für usgang... wenni irgendöppis ha welle hanni defür müese go schaffe, hani au mehrmols gmacht. willsch suscht no öppis wüsse ? :D

schön schön. trozdem würdi mal afange s`mic richti z`hebe ;) :p

dOpe
17.08.2006, 16:59
schön schön. trozdem würdi mal afange s`mic richti z`hebe ;) :p

:D trozdäm hets guet döhnt an däm gig :D

one8seven
17.08.2006, 17:09
Original geschrieben von dOpe
:D trozdäm hets guet döhnt an däm gig :D

im ernscht; isch echt nöd rotsam dä chorb zuähebä - kenn mischer wo der weg dem schier a gurglä gönd - well eri arbet für dä arscht isch wiä au dä klang.

back2topic

memoria one
19.08.2006, 12:03
ich chan da ned richtg mit rede won no die hei

aber eus langet geld i mitti wom monat nur no knapp
aber mini grossmüettere hend kei anig millione underm bett
und die schiebet den immer öbis übere

aso und i 10 jahr aso wen ich 25 bin sann ich ab und erbe

dOpe
19.08.2006, 12:52
im ernscht; isch echt nöd rotsam dä chorb zuähebä - kenn mischer wo der weg dem schier a gurglä gönd - well eri arbet für dä arscht isch wiä au dä klang.

back2topic
ich wird mers merke :D

bucktown
19.08.2006, 21:10
Original geschrieben von memoria one
ich chan da ned richtg mit rede won no die hei

aber eus langet geld i mitti wom monat nur no knapp
aber mini grossmüettere hend kei anig millione underm bett
und die schiebet den immer öbis übere

aso und i 10 jahr aso wen ich 25 bin sann ich ab und erbe
haha scho lang nüm so glachet

one8seven
19.06.2007, 17:13
okee i gibs zuä;

i bin 26gi und immer no dä sohn vo minerä muetter...scheiss hä?!?:confused:

VJP
19.06.2007, 17:40
haha... 26i und Muätersöööhndli!
i bi wenigschtens ersch 24i+11/12tlä :brille:

piet
19.06.2007, 17:40
ds huus idä hills, drfür kei charä u nid jedä scheiss luxus womä nid brucht - so gsehts bi mir dahei us :D

fReEMaN
19.06.2007, 18:11
Original geschrieben von piet
ds huus idä hills, drfür kei charä u nid jedä scheiss luxus womä nid brucht - so gsehts bi mir dahei us :D

bümphills? :D

I.C.S.
19.06.2007, 18:12
okee i gibs zuä;

i bin 26gi und immer no dä sohn vo minerä muetter...scheiss hä?!?:confused:

ich au :o

mit 26 immerno mamas sohn.. :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

shaize, was machemer jetzt :confused:

piet
19.06.2007, 19:28
Original geschrieben von fReEMaN
bümphills? :D

neee gabuuback ;)

VinniePaz
19.06.2007, 19:29
neee gabuuback ;)

muaha, möcht ja nid säge dasi dert bügle:D
Bern "Ghetto" City West.haha

jill
20.06.2007, 21:25
min dad isch sit 25 jahr sälbstständig..vo dem her chunt halt s gäld nu denn ine wenns lauft und d lüüt au gnuag gäld hend zum tüüri events durezfüehre ;)

mini mam schaffed teilziit ufm büro..

i wür säge eus hets nie aa gäld gfählt, sind früener immer uf amerika id ferie und au d wohnigsiirichtig isch zum teil sicher nöd billig xi...wohned inere mietwohnig sit 18 jahr, aber isch e rächt grossi 5.5 zimmer :)

autos hemer au zwei wobii eis s gschäftsauto isch vo mim dad..

in arsch gschobe becho hani de chole nie, findi au guat so. ha ii de 3. oberstuufe 50.- becho im monet u wenns nöd glanged het bini halt go nachhilfe gäh undso..

jetzt da i voll verdien gibi was ab dihei und zahl de reschtlich scheiss sälber, wasi au sälbstverständli find :)

tja so xehts bi mier uus und i hoffe dasi de "läbesstandart" woni ez ha au cha bhalte wenni mal uszieh u e eigni familie ha..

für mi persönlich isches wichtig dasi nöd jede rappe muess umdreihe aber i finds au sinnlos wennt nu mit markechleider umelaufsch, es fetts auto ir garage hesch und en flachbild-tv... aber ebe, jedem das seine ;)

Dr.No
20.06.2007, 23:23
Als Chind hani immer mitem Hund mösse zmorge ässe. Jeze bringi gnueg cash hei dass mich mini Eltre an Tisch lönd. Bin arbetslos abr irgendwie flügt dä cash eim scho id täsche... braaaaaa en gruess a all reale da inne hä... :wixer:

VinniePaz
20.06.2007, 23:54
Original geschrieben von Dr.No
Als Chind hani immer mitem Hund mösse zmorge ässe. Jeze bringi gnueg cash hei dass mich mini Eltre an Tisch lönd. Bin arbetslos abr irgendwie flügt dä cash eim scho id täsche... braaaaaa en gruess a all reale da inne hä... :wixer:

bischen.

I.C.S.
21.06.2007, 10:50
haha, da fallt mir grad öpis i..

en person wo ich känne verdient im job rundi 5000.- im monet. die person wohnt no deheime, darum bechund sie vo mami und papi monatlich no irgend 800.- als "zuestupf" + ab und zue shoppingtoure mit mama. mama stahd denn natürli für alli escapade wie z.b. armani sunnebrülle für 400bugs grad.

papa hed sini eigeni arztpraxis und ich chan säge, die chind händ KEI bezug zum gäld. rege mich nach jedem gspröch uf wie dekandänd mer sie chan.

:wtf:

Rick Flair
21.06.2007, 11:03
damn ich will au shco lang so e geili ray ban...verdammt

piet
21.06.2007, 12:28
Original geschrieben von VinniePaz
muaha, möcht ja nid säge dasi dert bügle:D
Bern "Ghetto" City West.haha

damn da hesch ja mäd d'arschchartä zipplet.. hehe ;)

jill
21.06.2007, 20:31
haha, da fallt mir grad öpis i..

en person wo ich känne verdient im job rundi 5000.- im monet. die person wohnt no deheime, darum bechund sie vo mami und papi monatlich no irgend 800.- als "zuestupf" + ab und zue shoppingtoure mit mama. mama stahd denn natürli für alli escapade wie z.b. armani sunnebrülle für 400bugs grad.

papa hed sini eigeni arztpraxis und ich chan säge, die chind händ KEI bezug zum gäld. rege mich nach jedem gspröch uf wie dekandänd mer sie chan.

:wtf:

uuh ja..so öpper keni au..i nänn das "papi-zahlt-chind" und finds öppe z trüürigschte wos git uf de welt! aber issy, irgendwenn isch de papi denn nüme da odr er dräht de gäldhahn zue u wenn nimmts mi wundr was die lüüt mached....

VinniePaz
22.06.2007, 00:28
damn da hesch ja mäd d'arschchartä zipplet.. hehe ;)

haha. nur no 3 Wuche, Praktikum verbi:D ¨
aber eigetlech ischs ja chillig gsy.

I.C.S.
22.06.2007, 08:56
Original geschrieben von jill
uuh ja..so öpper keni au..i nänn das "papi-zahlt-chind" und finds öppe z trüürigschte wos git uf de welt! aber issy, irgendwenn isch de papi denn nüme da odr er dräht de gäldhahn zue u wenn nimmts mi wundr was die lüüt mached....

das wird wohl ned passiere - sie isch scho 25gi :bluepunk: :hmmm:

jester
22.06.2007, 09:09
irgendwenn isch de papi denn nüme da odr er dräht de gäldhahn zue u wenn nimmts mi wundr was die lüüt mached....

ja de chöi när die aständige stüürzahler sörig lüt mitfinanziere...

jill
22.06.2007, 19:45
das wird wohl ned passiere - sie isch scho 25gi :bluepunk: :hmmm:

wuah shiiiit.... DAS isch ja echt peindlich (für sie!)

muahhahaha...härt! nei die person wo ich kenn isch ersch 20gi..vo dem her het sie na e chance :D

*R_v_W*
24.06.2007, 12:00
Original geschrieben von Rick Flair
damn ich will au shco lang so e geili ray ban...verdammt

so tüür sinds jo nöd .... :D

kafilade
24.06.2007, 13:02
Original geschrieben von jester
ja de chöi när die aständige stüürzahler sörig lüt mitfinanziere...

haha:D, SVP? Du hättest noch das Schlagwort "öffentliche Hand" verwenden sollen.

mod
24.06.2007, 13:15

where's the matter?

let it rain

piet
27.06.2007, 15:22
wuah shiiiit.... DAS isch ja echt peindlich (für sie!)

böh fingä das mues jedä säuber wüssä... viläch hei haut ihri elterä kei liäbi z'vergäh drum nimts halt ä materielli/finanzielli form a... :D

Rick Flair
27.06.2007, 15:38
also ich het gern meh cash...cashmoney chan mer niä zviel ha...mini meinig:brille:

http://www.mtv.com/news/photos/f/fat_joe_make_rain_060912/a.jpg

bucktown
28.06.2007, 21:33
aber lieber eiget verdients geld anstatt no vom mami und papi finanziert z werde

intouchable
29.06.2007, 10:58
ha mal ghört es chind ufzieh bis es 18i isch choscht d eltere fasch 1 mio.. :eek:

:wtf: ich überleg mer das namal mit de chind =)

piet
29.06.2007, 11:01
Original geschrieben von intouchable
ha mal ghört es chind ufzieh bis es 18i isch choscht d eltere fasch 1 mio.. :eek:

hmm, ja chunt dänkt ganz drufah wiäds ufziehsch... drfür brchunsch chinder-zuelagä etc etc (isch eh ä teilkalkulation)...

ching si eh easy, wenn d'frou drfür gfungä hesch :D grrrr

intouchable
29.06.2007, 11:12
hmm, ja chunt dänkt ganz drufah wiäds ufziehsch... drfür brchunsch chinder-zuelagä etc etc (isch eh ä teilkalkulation)...

ching si eh easy, wenn d'frou drfür gfungä hesch :D grrrr

ich lieb übertribige :D

nei aber find hald wend ich den scho es chind hesch den wött ich ihm öppis büüte chöne.

oder de perfekti maa i mim fall

:p

piranha
20.07.2007, 15:42
Original geschrieben von intouchable

hehe nit ganz,aber nu schu d erstusstattig vm bebe koschtet as vermöga..hihi

SuuperschwizeR
20.07.2007, 20:40
Original geschrieben von Dr.No

keep it real wenn ke geld hesch chasch eifach porzelan und medis mixe und am corner verchooufe brääääää ah zur frage i chume leider nid us emne riiche huus

scheinwerfer
23.07.2007, 19:01
zum glück bini nöd riich susch wäri ja nöd real...

ich mein wenn mini eltere s'geld hetted hetti au nüüt iizwende geg en audi tt uf de geburi oder uusgang für 1.5 tonne... solangs denn au für dini nigs chli raine lahsch ischs doch easy. ämal besser d'lüüt wos händ gend s'geld au uus, anstatt druf ume z'hocke und de wirtschaft uf de schluuch z'stah...

ViNaL.`
24.07.2007, 09:29
Ech wörd mech als Mettelstand bezeichne. Mini Eltere hend eigentlech för alles emmer gnueg Gäld gha, aber esch ned so dasi alles öber cho hätt. Mer send au meistens jedes Johr as Meer id Ferie oder söscht wo äne.
Im Moment mosi eigentlech alles sälber zahle sprich Chleider, ässe, Usgang (logisch :D) ond söscht no was mer alles brucht.
Grondsätzlech chami ned beschwere...

:dance:

diehscharin
24.07.2007, 10:53
soo:)..haha meld ich mich au mal zu wort.
han mr jetzt de ganzi thread mal duregläsä..ich chönnt jetzt lüüge und sägä ich bin mittelstand..aber wenni ehrlich bin..sind mir scho e family wo zu de obere schicht ghört, dass wiederum heisst nöd das mir üs fett in armani oder gucci immer kleidet händ..sondern das hät sich so güsseret das mir (han no 2 schwöschtere) eigentlich würklich alli träum verwürklicht becho händ womer händ welle, ah gäld häts üs nie gfählt, sie händ üs jedoch rächt früäh bibracht mit gäld umz'gah. wenns drum gange isch das problem ahgstande sind, wiiterbildige oder was au immer hani immer uf mini eltere chöne zelle au hüt no..mi pere schaffet mini mum au zu 80% sie bringet ihres gäld uf d'siite..ich han z'glück gha jedes jahr id ferie z'gah, das zum teil au mehrmals will mir es huus in spanie händ.

nur machts eim mängisch au angscht, will me weiss was alles uf ein zuächunnt..nöd nume wenn mini eltere mal nümme währet sondern au mini grosseltere nümm..mitme sone schwere vermöge den au no s'richtige chöne ahz'stelle..isch den wieder e anderi frag und vor allem au..vo de lüüt her..

bisher gahts mr guät, ich verdien min cash im monet, han ällei e 4.5 zimmerwohnig, han es auto han möbel hani alles wasi bruche:)

cutpreme
24.07.2007, 11:11
Original geschrieben von diehscharin

nur machts eim mängisch au angscht, will me weiss was alles uf ein zuächunnt..nöd nume wenn mini eltere mal nümme währet sondern au mini grosseltere nümm..mitme sone schwere vermöge den au no s'richtige chöne ahz'stelle..isch den wieder e anderi frag und vor allem au..vo de lüüt her..

Sägmer wod wohnsch!Ich nimmder die last gern vode schultere!:D

diehscharin
24.07.2007, 11:20
Original geschrieben von cutpreme
Sägmer wod wohnsch!Ich nimmder die last gern vode schultere!:D

scho okey:)..han scho bodigards:D

frenchrap
24.07.2007, 11:29
sind wir nischt alle ein bissle muddasöhnlis?

CHrutstIL
24.07.2007, 11:33
Original geschrieben von frenchrap

zwangsläufig, ned? guet, du bisch muetertochter... :brille:

diehscharin
24.07.2007, 11:35

ja pfolllll:D

frenchrap
24.07.2007, 11:39
Original geschrieben von CHrutstIL
zwangsläufig, ned? guet, du bisch muetertochter... :brille:

shett etz hösch mech ertapperet

-.-

CHrutstIL
24.07.2007, 11:48
shett etz hösch mech ertapperet

-.-