Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Lukee_theGay(me).mp3

unique
11.10.2004, 13:34
aight! do wär also mini antwort zo demm wonderbare track reezy_thegame! ech postne am mäntig, well de lukee sine au am mäntig hed welle poste!:D meh muesi glaub ned dezue säge! vell spass...:D

track: ftp://ftp.aight-genossen.ch/mp3/lukee_thegay_me.mp3

eliAz
11.10.2004, 13:39
Original geschrieben von unique
aight! do wär also mini antwort zo demm wonderbare track reezy_thegame! ech postne am mäntig, well de lukee sine au am mäntig hed welle poste!:D meh muesi glaub ned dezue säge! vell spass...:D

i han de träck leider nonig chöna losa, aber es wär glaubs agseit wenn du di zerscht vorstella würsch...

greAz

Beatstar
11.10.2004, 13:40
..diss gäg aurel = diss gäg sempach...

unique
11.10.2004, 13:41
Original geschrieben von eliAz
i han de träck leider nonig chöna losa, aber es wär glaubs agseit wenn du di zerscht vorstella würsch...

greAz

hoi zäme! mi name esch hans! ech ha de heim es mami ond e papi...ond 2 meerseuli....was vorstelle!? les doch mini biiträg! ond les vo wo ech chomm!:D ond schösch gosch uf d page www.uniquezone.ch.vu!

emm
11.10.2004, 13:45
1. Zom Track: Okay, ned de Killer, foer das zwenig originell. Wenn en Diss akoendiget werd esch d Quote dass es en Rechtig "de X esch schwul etc" gohd 100:1...

2. Diss gaege Aurel = Diss gaege Sempach? ?? ????????????

3. Erennered mech a die "Ech hole min gross Brueder"-Stories - weiss aber, dass de Aurel das ned noetig hed...

waits
11.10.2004, 13:45
:nuggi: :nuggi: :nuggi:

Al Bana
11.10.2004, 13:47
gfaut mr guet.. nimmt huere viu züg vo dene 2 ussenand und ziehsch es vou iz lächerläche RESPECT

vorauem respect das di gäge so grossi hesch gwagt..

und ja ob me da itz betroffe isch odr nid, isch egau, dä lukee het au uf aightgenosse disst und so ne grosskotz mani nid ha, has scho gseit..

eliAz
11.10.2004, 13:48
ach ihr sind doch sooo interessannti jungs... :rolleyes: ihr hend eu alli gern? hani das richtig verstanda?

Arkez
11.10.2004, 13:51

link funzt bi mir nöd

unique
11.10.2004, 13:52
Original geschrieben von emm
1. Zom Track: Okay, ned de Killer, foer das zwenig originell. Wenn en Diss akoendiget werd esch d Quote dass es en Rechtig "de X esch schwul etc" gohd 100:1...

2. Diss gaege Aurel = Diss gaege Sempach? ?? ????????????

3. Erennered mech a die "Ech hole min gross Brueder"-Stories - weiss aber, dass de Aurel das ned noetig hed...

1. machs besser!

2. chammer vellecht ned so säge, aber esch de uslöser gse

3. du weisch jo eh alles!

emm
11.10.2004, 13:55
1. Dude, nehm's easy! Wenn Du dine Song usstellsch, denn wottsch doch Feedback, oder? Ech weiss ned ob ech's besser miecht, mache's ebe gar ned.

2. Ech weiss ned alles, aber glaube das z woesse. Wenn's ned eso esch, denn easy. Muesch waeg dem ned aggressiv waerde em Fall, ech bezieh kei Stellig. Hypochondrisch? :D

unique
11.10.2004, 13:59
voll easy! be au ned aggressiv worde!:D merci för dis feedback!:D ond es hed nüüd met "ech hol de gross brüeder z due"! ech ha dä track ned "im name vom aurel" gmacht, sondern us eigeiniziative! aber met em wösse vom aurel!:D

nise
11.10.2004, 14:00
eeeehhmm, ääääh, ööööhh, hmmmmm...

also wieso gründet ihr beefbrieder nid alli zämme e "we need publicity Gmbh"
ihr könntets denn diräkt über aightgenosse verkaufe (egal was, z.b. bruchti nastiechli oder so...) und ihr chönntet euch ohni problem als innovativsti räpper vo dr schwiiz bezeichne.
s git denn sicher au e 20minute biitrag und villicht dörfe dr jo sogar an dr jubaira ihrem tanga go umefingerle...

für die wos nid gschnallt hän: ich finds arm, dass dir uf dä zug ufspringe wänd/miend aber dir wärdet wohl eh wieder drvo abegschupft und überrollt, viel spass drbii!

emm
11.10.2004, 14:01
Denn esch jo wonderbar!:D Saege nome, was ech daenke, han au nie gseid, de Track seig schlaecht, nor er seig ned de Killer (foer mech jetzt). Gueti Eigeninitative, evtl. grossi Gratispromo:D

unique
11.10.2004, 14:03
Original geschrieben von nise

für die wos nid gschnallt hän: ich finds arm, dass dir uf dä zug ufspringe wänd/miend aber dir wärdet wohl eh wieder drvo abegschupft und überrollt, viel spass drbii!

danke! :wtf:

MacKah
11.10.2004, 14:04
Original geschrieben von Albaner
gfaut mr guet.. nimmt huere viu züg vo dene 2 ussenand und ziehsch es vou iz lächerläche RESPECT

vorauem respect das di gäge so grossi hesch gwagt..

und ja ob me da itz betroffe isch odr nid, isch egau, dä lukee het au uf aightgenosse disst und so ne grosskotz mani nid ha, has scho gseit.. ich ha mi zu dem thema relativ zrugg ghalte, aber du bisch mer jo dr gröscht nocheschnurri/arschkriecher spassti.
du findsch de absolut lahmi und unkreativ (asichtssach, das wär mini asicht) track voll geil, und si würde alles voll geil ins lächerliche zieh?
jedoch de track vom lukee und em EK, wo chli mehr atraktivität und ufwand dehinter steckt (villicht macht das mit em ufwand au nur dr aschien, well de monsieur unique es eifach doch nonig so im griff het) findsch voll scheisse.. blabliblabla. sorry albaner echt denebe

unique:
ich frog mi was e stricher clan wie euch dezue bringt sich in de beef izmische?
unique nimm di scheiss track und steck der en in arsch.
du hesch jo wohl nüt mit de beef ztue.
und nur well ein de aurel afickt, muess ganz sempach sich dri mische?
ich glaub wenn sich ganz basel würd dri misch gäbs e bürgerkrieg im verhältnis 1 zu unendlich, also lönd so scheiss doch lieber blibe.

Nörgler
11.10.2004, 14:10
@unique...
ich find dä track haut eim nüd vom hocker.. abr dennoch finden volll iisi...
ebä gnau so sache wiä forum uf forum reime... guät.. dä eki hätt sich das chönne erlaubä abr öb dä lukee etz das muäs wiitermache (wääääär chrüücht wämm in arsch????)

uf jede findis iisi das dä aurel verteidigsch da ihr zwei, ich nimm etz mal ah beid vo dä gliche posse sind und er ja nüd reimt...

piis
nörg

struubiskillz
11.10.2004, 14:11
Original geschrieben von MacKah
ich glaub wenn sich ganz basel würd dri misch gäbs e bürgerkrieg im verhältnis 1 zu unendlich

geili vorstellig.....und so wärs nämli au!!!

ich nimm eifach ah dr aurel macht füre unique beats und us däm grund rappt er jez au do dr aurel nid rappt, oder sowas!!! ich würd au für mi beatbastler konterä.... aber ebä!!

was dr track agoht, ich hanen nid glost und wird en au nid loose, well jo :whogivesa

unique
11.10.2004, 14:15
Original geschrieben von struubiskillz
geili vorstellig.....und so wärs nämli au!!!

ich nimm eifach ah dr aurel macht füre unique beats und us däm grund rappt er jez au do dr aurel nid rappt, oder sowas!!! ich würd au für mi beatbastler konterä.... aber ebä!!

was dr track agoht, ich hanen nid glost und wird en au nid loose, well jo :whogivesa

han ech för de aurel konteret? wer seid so öbbis??? jez hemmer alli angst vor basel!:p mesched üch doch alli drii, aber nüüd met gwalt, nor met battle! ond denn chönd er au 100 mol meh lüüt sii, mer möched au basel fertig!:D
ond es godmer so am arsch verbii wenn du dä track ned losisch!

Al Bana
11.10.2004, 14:17
@ mackah: das ig unparteiisch bi hani nie behouptet, und i findes ä geile track, du chasch mini nuts ga läcke!!

und wiso mischisch di du dri? wüu de vo basu bisch? äh chumm, hou ab!

i has scho gseit, i bi denn nid da gsi bi däm gstürm, abr wär eis plus eis cha rächne weiss wiso lukee kickt worde isch - und si track isch armseelig, är git ä figg uf d'aightgenosse de söu er eifach sini frässe haute und i sim zimmer (wohnt sicher no bi de eutere) säch ga ussgräne wüu ne reezer kickt het und nid ds ganze forum chrüz und quer beleidige

i ha ono griot unterstützt bi däm ganze shit ( wüu dr sound eifach geiler isch,) abr es isch aues chindergarte.. und was ekr da macht isch unterstes niveau, me disst niemer mit em ne track wo nid cha antworte - scho das mau übrleit?

mackah du kriechsch niemerem i arsch, eh? "meh ufwand, besseri qualität" "basel macht sämpach platt" - äh chumm so lüüt wi du rege mi eifach uuf

auso mau abwarte wi si ds kläre, aber wenn reezer dä track hie vröffentlächt de cha jede vo üs sini meinig säge, und dir si mr scho gar nid ä rächtfertigung schuldig, punkt!

MacKah
11.10.2004, 14:31
Original geschrieben von Albaner
@ mackah: das ig unparteiisch bi hani nie behouptet, und i findes ä geile track, du chasch mini nuts ga läcke!!

und wiso mischisch di du dri? wüu de vo basu bisch? äh chumm, hou ab!

i has scho gseit, i bi denn nid da gsi bi däm gstürm, abr wär eis plus eis cha rächne weiss wiso lukee kickt worde isch - und si track isch armseelig, är git ä figg uf d'aightgenosse de söu er eifach sini frässe haute und i sim zimmer (wohnt sicher no bi de eutere) säch ga ussgräne wüu ne reezer kickt het und nid ds ganze forum chrüz und quer beleidige

i ha ono griot unterstützt bi däm ganze shit ( wüu dr sound eifach geiler isch,) abr es isch aues chindergarte.. und was ekr da macht isch unterstes niveau, me disst niemer mit em ne track wo nid cha antworte - scho das mau übrleit?

mackah du kriechsch niemerem i arsch, eh? "meh ufwand, besseri qualität" "basel macht sämpach platt" - äh chumm so lüüt wi du rege mi eifach uuf

auso mau abwarte wi si ds kläre, aber wenn reezer dä track hie vröffentlächt de cha jede vo üs sini meinig säge, und dir si mr scho gar nid ä rächtfertigung schuldig, punkt!

ich misch mi nit in de Beef ih, sondern:
ich ha dini etwas kuriosi trackbewertig kritisiert und ich ha de unique kritisiert, well ebbe wie scho vo mir erwähnt, er sich in e beef imischt, wo ihn nit persönlich betrifft.

zum thema lukee hi oder her, misch ich mi wie gseit nit dri, also muesch mit mir nit über das diskutiere.
ah und übrigens gib ich au e fick uf daightgenosse,
dass isch für mi e arbeitszytvertrib und e beluschtigung, meh nit. es git lüt do druf, wo ich respektiere, wo ich gern emol zämme abhäng, oder mit ihne sounde, die lüt wo ich mein wüsse das, de rescht goht mer am arsch verbi.

und nur well ich de track analisier und zum schluss chum, dass de vom lukee und EK minere meinig noch mehr qualität vorwiist, het das nüt mit arschkrieche ztue, weisch wieso?
well ich de lukee nit kenn und au nit kenne muess, also wem sött ich denn bitte in arsch krieche? do hesch chli stuff zum über dini paradoxe ussage noche zdenke

@unique: wer red vo gwalt? ich glaub wenns um gwalt goht, me de ganze basler szene (basler wüsse welli szenene ich mein) denn jo... ich glaub denn würds dmenscherecht in sempach ufs tiefschte verletze, do ich aber nit das gmeint ha, dörfe mer ohni druf izgoh das thema abhögle. dankschön

manondacorner
11.10.2004, 14:35
@ mackah

jo öb ez de lukee meh ufwand gha het sei ez mo dahingestellt. uf jede fall het er secher sbessere equipment gha und zudem uf em westside story beat grappt....klar esch dä beat sehr vel härter. ech mein de dre esch jo so zemlech eine vo de beschte chnöpflidreier. öber sone beat chasch chum no öpis falsch mache oder???

aber so vo wege flow esch mer bim lukee sim track gege reezer ufgfalle das er oft pause igleit heit, demet sini lines im takt blibet.......
ond de refrain esch naja ned gard killer xe, obwohl vom ekr.
ond bsonders originell jo-o....

bem unique sim track muess me äuä säge er het recht vel us sini möglichkeite usegholt!!¨
sis "intro" esch secher wetzig.
ond d'ekr nachahmig zemli glunge. so :wtf:

Chraensch Lee
11.10.2004, 14:38
de part mitem gstreckte arm findi recht luschtig.

MacKah
11.10.2004, 14:41
Original geschrieben von manondacorner
@ mackah

jo öb ez de lukee meh ufwand gha het sei ez mo dahingestellt. uf jede fall het er secher sbessere equipment gha und zudem uf em westside story beat grappt....klar esch dä beat sehr vel härter. ech mein de dre esch jo so zemlech eine vo de beschte chnöpflidreier. öber sone beat chasch chum no öpis falsch mache oder???

aber so vo wege flow esch mer bim lukee sim track gege reezer ufgfalle das er oft pause igleit heit, demet sini lines im takt blibet.......
ond de refrain esch naja ned gard killer xe, obwohl vom ekr.
ond bsonders originell jo-o....

bem unique sim track muess me äuä säge er het recht vel us sini möglichkeite usegholt!!¨
sis "intro" esch secher wetzig.
ond d'ekr nachahmig zemli glunge. so :wtf:
wie scho gseit asichts/gschmacks sach, immerhin mol öper mit ere diskussionsfähige kritik, messi.

spenzasequenza
11.10.2004, 14:55
was geit de da mit miinem BEAT???
hanich jemals gseit "hey, nimm der beat zum jemand disse, und zum dich in dene komplett uberflüssige schtriit izmische" ??
hehe... naja... jetz heschs ja gliich gmacht ... egal
gniässets

Fletsch
11.10.2004, 15:16
Lol...witzige Track...fasch so lustig und unnötig wie dä Bünzlichrieg :D

ai han na denkt vo wo kenn ich de huere Beat...!

drosselbart
11.10.2004, 15:26
i fragmi öpp das ganze aus nötig isch, aber ebä äuä scho wiämä gseht:D :D :hmmm:

deefac
11.10.2004, 15:34
Original geschrieben von spenzasequenza
was geit de da mit miinem BEAT???
hanich jemals gseit "hey, nimm der beat zum jemand disse, und zum dich in dene komplett uberflüssige schtriit izmische" ??
hehe... naja... jetz heschs ja gliich gmacht ... egal
gniässets

props füre beat jedefalls, diss isch luschtig nur echli zuvil schwuli bemerkige....

Beatstar
11.10.2004, 15:34
Original geschrieben von drosselbart
i fragmi öpp das ganze aus nötig isch, aber ebä äuä scho wiämä gseht:D :D :hmmm:

wer hed mit dem kack agfange?

fazit8
11.10.2004, 15:37
zeigt uff jede fall das dr ekr rächt ins schwarze droffe het mit em vibrator...schiint euch jo richtig z'beschäftige....

Royal mit Käse
11.10.2004, 15:45
:rolleyes: hört das denn nie uff?!

RIDDIM
11.10.2004, 16:25
Ech fend Unique hed mol respect verdient das er sech traut 2 lüüt vonere ganz andere Liga z disse. Aber i sim Track nemmt er jo wohl die lausige lines vom Lukee rächt usenand. So met 2mol Forum usw. Er hett jo auch chönne 4 lines met "mer" ond "der" brenge wie de Lukee:D :D :D

toniqe77
11.10.2004, 16:28
Original geschrieben von nise
villicht dörfe dr jo sogar an dr jubaira ihrem tanga go umefingerle...

also für das au döffä z erlebä würdimi fascht ä nuch imischä, muahahaha :blingblin :p

aDidoN
11.10.2004, 16:29
isch gay zgliche wi schwul???

Al Bana
11.10.2004, 16:31
Original geschrieben von RIDDIM
Ech fend Unique hed mol respect verdient das er sech traut 2 lüüt vonere ganz andere Liga z disse. Aber i sim Track nemmt er jo wohl die lausige lines vom Lukee rächt usenand. So met 2mol Forum usw. Er hett jo auch chönne 4 lines met "mer" ond "der" brenge wie de Lukee:D :D :D

mackah gsehsch was i meine? är seid genau z gliiche wi ig uus, anders formuliert ok..

und ja äbä aues gschmackssach..

peace

Pablo Escobar
11.10.2004, 16:39
ond denn chönd er au 100 mol meh lüüt sii, mer möched au basel fertig!:D

jo dänk

muahahahahahahahahaha ich krieg mi nüm iiii...muahahuahahauhauha

di track find ich für e diss-antwort soooooooooooo öppis vo weak...
und dr ander track vom lukee find ich au weak, ussert dä beat flesht mi no!!!

was söll das? wenn dir publicitygeile scho miend e diss in dr öffentlichkeit usträge denn mit qualität und nit so weakem shit....aight!?!?

Bloodstar
11.10.2004, 16:44
ganze armi entwicklig vom ch-rapgame.

slang!head
11.10.2004, 16:45
Original geschrieben von aDidoN
isch gay zgliche wi schwul???

wür scho meine.... :hmmm: (:D )

[Kampf(V)ilbe]
11.10.2004, 16:46
Original geschrieben von Pablo Escobar
jo dänk

muahahahahahahahahaha ich krieg mi nüm iiii...muahahuahahauhauha

di track find ich für e diss-antwort soooooooooooo öppis vo weak...
und dr ander track vom lukee find ich au weak, ussert dä beat flesht mi no!!!

was söll das? wenn dir publicitygeile scho miend e diss in dr öffentlichkeit usträge denn mit qualität und nit so weakem shit....aight!?!?

Klar flasht di de beat.. isch jo au vom DRE produziert

i find au dass de unique respekt für de track verdient het

struubiskillz
11.10.2004, 16:50
ah und übrigens gib ich au e fick uf daightgenosse,
dass isch für mi e arbeitszytvertrib und e beluschtigung, meh nit. es git lüt do druf, wo ich respektiere, wo ich gern emol zämme abhäng, oder mit ihne sounde, die lüt wo ich mein wüsse das, de rescht goht mer am arsch verbi.

samee
11.10.2004, 16:54
jez hemmer alli angst vor basel!:p mesched üch doch alli drii, aber nüüd met gwalt, nor met battle! ond denn chönd er au 100 mol meh lüüt sii, mer möched au basel fertig!:D

die uussag isch wie dr track, lächerlich.

unique
11.10.2004, 17:18

@unique: wer red vo gwalt? ich glaub wenns um gwalt goht, me de ganze basler szene (basler wüsse welli szenene ich mein) denn jo... ich glaub denn würds dmenscherecht in sempach ufs tiefschte verletze, do ich aber nit das gmeint ha, dörfe mer ohni druf izgoh das thema abhögle. dankschön

niemmer rett vo gwalt! ond ech ha au nüüd so gmeint!

merci för alli props do enn! ond merci för die wo hated, wär jo ned loschtig schösch!:D

Horni MC
11.10.2004, 17:22
:ätschbäts

slick
11.10.2004, 18:24
Original geschrieben von Bloodstar
ganze armi entwicklig vom ch-rapgame.

Word!

mc rassko
11.10.2004, 18:46
muahaha, geile track, de lukee findi sowiso es arschloch, er isch e ratte wo lügt und lüüt verarsche will!!!

DeeFly
11.10.2004, 19:49
hahaaaaa yeah, mir isch eigentlich scheissegal wär wo was wänn und au wärum, aber dä track isch dä burner, RESPECT!

moglee
11.10.2004, 20:24
gschribe vom [Kampf(V)ilbe]:
i find au dass de unique respekt für de track verdient het.

:wtf:
chumi au dini props über wenni ins mic furz und online stell???
find de diss zimli scheisse.. nid annöchernd so guet wie de vom lukee und ekr.. naja scheissegal..sell jo jede sini eigni meinig ha..

LAN
11.10.2004, 20:50
baaaah langweilisch... hei ächt, d qualität vo eurne disses isch ja erbärmlech. genau glich wie bim lukee-ekr-disstrack:

beat isch easy, dr räscht cha me rouche. oke, dr afang isch no luschtig, aber ds wärs de o scho.

i gloubes nid, sogar wenn disset wird und s eigentlich "ärnscht" wär, gäbe aui geng schwul props, sorry, aber isch so.

peace, love and all that shit, njoy!
LAN

scope
11.10.2004, 20:56
dä disstrack isch gay. wär hiuft eine mache gäge UNIQUE? haha... nei lömer das. aber d'riime si hure biuig. ekr-imitation isch steuewiis no guet.

fReEMaN
11.10.2004, 21:01
isch wirkli verdammt schad der spenza beat für sone gschicht z'vergeude..

thieu
11.10.2004, 21:04
Original geschrieben von fReEMaN
isch wirkli verdammt schad der spenza beat für sone gschicht z'vergeude..

Vorallem ohni z fräge das seit eigentli gnüäg...

unique
11.10.2004, 22:40
Original geschrieben von thieu
Vorallem ohni z fräge das seit eigentli gnüäg...

jo bla bla...das esch es messverständnis gse. ond ech ha das em spenza au metteilt! also shut up!

@scope
hahaha...hesch jo fette humor! machsch mol! mol luege öb die bessere reims brengsch! oder wetsch dech ned uf das niveau abelo? oder esch diss för dech chendergarte? hahaha...

ond wener die ganz gschecht so scheisse fendet, was intressiereder üch denn deför? denn gönd doch gar ned i dä thread wener die disses so scheisse fended! :wtf:

ond merci för d props! (ged jo zom glöck no lüüt wo ehre spass dra hend!:D )

unique
11.10.2004, 23:06
Original geschrieben von moglee

chumi au dini props über wenni ins mic furz und online stell???

muahahaha! :wtf:

lizzle mizzle
12.10.2004, 00:08
sorry...finden scheisse...:wtf:

Mora
12.10.2004, 09:48
wenigstens lauft öppis.:hmmm:

seinodernichts
12.10.2004, 09:55
Original geschrieben von Mora
wenigstens lauft öppis.:hmmm:

Aber uf was füremene nivo,lol.

Disset ech alli gegesitig, so händ do ine wenigschtens es paar en zytvertrieb, er wärde auch wahrschinli nu mit 90 aspeuze wen er eu über de weg laufe würde.

fReEMaN
12.10.2004, 09:56
jo bla bla...das esch es messverständnis gse. ond ech ha das em spenza au metteilt! also shut up!

ja blib rüähig büäbji.. kei grund andri öi nu azfiggu..

sin
12.10.2004, 10:02
dr disstrack ungerscheidete sech vo mir us nur i sirä lengi vom anderä disstrack..
findä beidi scheisse, 0815 disstracks nüt speziells, eifach lächerlech luschtig

unique
12.10.2004, 11:51
Original geschrieben von Mora wenigstens lauft öppis. [/B] word! ond ech ha mine spass dra! :D

Original geschrieben von seinodernichts
Aber uf was füremene nivo,lol.

Disset ech alli gegesitig, so händ do ine wenigschtens es paar en zytvertrieb, er wärde auch wahrschinli nu mit 90 aspeuze wen er eu über de weg laufe würde.

ok öber s niveau lod sech diskutiere!:D aber ech ha ned chönne s niveau ahebe, well denn die zwe loschtige de track ned verstande hätted!:D aber was hesch degäge das mer enand gägesiitig disst? battle? ch-hiphop?

T-MOE
12.10.2004, 12:34
also i weiss nöd aber i minä augä het keine vo denä lüt vo eu respekt verdient. hängeds zäme ab und mached sound und entwicklät eu witter als do im forum hockä und drüber diskutiere wo eh en scheiss bringt. mini meinig...

ReXuS
12.10.2004, 12:46
Verdammt nomol ich wills au lose,

de Link funkt nid.

chöntsch dich drum kümmere unique?

4132
12.10.2004, 12:50
simmer im gay-clubb oder was???

Abart
12.10.2004, 13:17
an alli die wo problem hän mit disses:

Loset pop und löhnd rap in rueh!

es isch zit worde das es ändlich los goht! vo wäge schlächti entwicklig wo dr rap in dr schwiz nimmt. meh isch joorelang z lieb gsi, het enander nid weh do oder besser gseit agspornt! jetzt lauft wenigstens öpis, konkurenz belebts gschäft. vilicht schaffe mr jetzt au mol das die szene ä eignes gsicht bechunt und eigeständig wird?! wie will me öpis ernst neh wo so hüchlerisch und verloge isch wie ch-raplandschaft? verstöhnd mi nid falsch, ich nimm se ernst, aber öper wo sich nid dmit befasst cha das ganze nid erst neh, was i au verstand. s wird gwüsse act's vil z eifach gmacht vo dr konsumente/abieter site. s git keini asprüch meh, alles isch schiins d shit und no cool. und das isch weiss gott nid so!! darum ischs wichtig das wenigsten die wo aktiv sin ihri frässi ufmache, und die wo persönlich agriffe worde sin miehn und sölle au so zrugg gäh!

und sorry dä track isch völlig haltlos, vomene gchränkte sempacher, d lukee het wenigstens ä grund für sini aktion gha. will, au wenn er dä usschluss provoziert het, sisch eifach nid vo dr hand z'wiese das d reezer nid objektiv isch was das forum agoht. und die jungs sin eifach dr meinig das die plattform ei grosse filz isch und nüm sini eigentlichi ufgob: alli facettä vom ch-rap z' zeige und z unterstütze, wohrnimmt. wenn die das nüm als ihri ufgob sehn, sölle sie sich nüm "aight-genossen.ch" nenne, sondern meh so: "www.ichpushminihomies.ch" oder "www.pushdaswoniammeistestutzmach.ch.". die wo d zämhäng nid sehn (welli lps chömme wo use und griege was für kritike, etc...) und d hintergründ nid kenne söte do nid so diggi häls mache.

und nomol sorry, DU diss'isch d ekr? Hani au moris!

Beatstar
12.10.2004, 13:18
Original geschrieben von ReXuS
Verdammt nomol ich wills au lose,

de Link funkt nid.

chöntsch dich drum kümmere unique?

ftp://ftp.aight-genossen.ch/mp3/lukee_thegay_me.mp3

funktioniert emu iwandfrei

scope
12.10.2004, 13:28

@scope
hahaha...hesch jo fette humor! machsch mol! mol luege öb die bessere reims brengsch! oder wetsch dech ned uf das niveau abelo? oder esch diss för dech chendergarte? hahaha...

muahah. lug i disse di nid. i gseh ke sinn drinnä. us mire sicht bringi die bessere rhymes häre. aber i bi haut e sonderfau wöu ig nid uf luschtigi/ärnsti/deepi sache stoh, sondern rap wott, wo flowt. und e bündige flow het dr Big L. weisch i bruche triplerhymes und so...

aber wart ab. und figg mi nid dumm ah. woschmer säge dini rhymes siger DÄ SHIT SCHLECHTHIN?

fazit8
12.10.2004, 13:36
mäld mi halt au mol ärnschhaft zue wort!

1. unique...hesch zwar zwenig style zum dr ekr und dr lukke z'disse...aber hoode hesch schiinz...

2. jungs was söll das painliche gschiss wo ihr umme paar linie mache wo nid halb hart sinn wie si töne!? i main, sorry, isch jo no nid würklich disst worde..bliibe mr mol uffm booder oder nid? find dr träck vom lukee und em ekr isch nötig gsi und es isch höggschti zit gsi das mol was in die richtig chunnt. Will wie dr jimgin gseit het, langsam wirz zumne richtige filz. erinnret er euch an dr mafia thread und mini erschte iiträg im (neue) aighgnosse forum?¨i ha die ganzi zit gsei das es e riise dräggsverein isch wo sich do langsam, schliichend zämme rottet und die ganzi schwiz underschtützt en no..wie au immer, um das gohts jo gar nid.

vo wäge promotion und so...dasch dr gröschti bullshit wony je ghört ha. Wenn eine sini träx do online stellt denn redet au keine vo euch vo promo...lütt schriibe 5000 biiträg und die ganzi schwiz kennts se genau so...do chunnt keine mit promotion und so scheisse...also chömmet emol aabe und gännd euch ändlich mol drmit ab, das dr schwizer räp friehner oder schpöter alles vo sinre hüchlerische fründlichkeit verliere wird. Und das isch au guet so...

gärn sagis wiidr emol.."scheiss friede freude eierkuchen mentalität" ihr redet do cool und lieb mitenander und hinder duure schnuuret ihr drotzdäm wie maitli überenander.

also...wenn disst wird trennt sichs eiwiss vom gääle und es kah mol richtig abgoh..

schiss uff euri wält - keine weiss wo ihr lääbet!

ReXuS
12.10.2004, 14:23
Original geschrieben von kack0r
ftp://ftp.aight-genossen.ch/mp3/lukee_thegay_me.mp3

funktioniert emu iwandfrei

Tja bi mir funkts leider nid, vilicht isch für MP3 files e Sperri dinne, bi ebbe im gschäft. (Seerosegiesser-firma, huere scheiss Ami Firma)

Merci trotzdem

peace

unique
12.10.2004, 16:45
Original geschrieben von scope
muahah. lug i disse di nid. i gseh ke sinn drinnä. us mire sicht bringi die bessere rhymes häre. aber i bi haut e sonderfau wöu ig nid uf luschtigi/ärnsti/deepi sache stoh, sondern rap wott, wo flowt. und e bündige flow het dr Big L. weisch i bruche triplerhymes und so...

aber wart ab. und figg mi nid dumm ah. woschmer säge dini rhymes siger DÄ SHIT SCHLECHTHIN?

jo easy, wott ned weder omepoffe! das esch dini meinig! ech säg ned das esch de shit schlechthin! uf ke fall! mis ziil esch ned gse do mega die krasse reims z brenge! ech ha nor de lukee ond de EKR chli welle veräpple! ond es ged lüüt wo das gfallt, wos gfallt wien ech das gmacht ha! es esch au ned en mega krasse diss: so vo wäge er send so scheisse ech be de best! ond dene wos ned gfallt die söleds doch eifach ned lose! es esch eifach en track, ond d inspiratzion dezue hani vom diss reezy_thegame gno, so chönntmers öbbe nenne!:D ond ech meine au ned was ech jez förne king seg wöll ech de EKR disst han, ond ech säg au ned ech be so guet wie är, muesi au gar ned sii, denn ech ha no ziit bisi mini 30johr erreicht ha! also nämeds easy ond reged üch ab....

unique
12.10.2004, 16:46
Tja bi mir funkts leider nid, vilicht isch für MP3 files e Sperri dinne, bi ebbe im gschäft. (Seerosegiesser-firma, huere scheiss Ami Firma)

Merci trotzdem

peace

probiersch mol onder www.uniquezone.ch.vu onder downloads

scope
12.10.2004, 16:54
jo easy, wott ned weder omepoffe! das esch dini meinig! ech säg ned das esch de shit schlechthin! uf ke fall! mis ...

easy aute. lug so bös hanis o nid gmeint und lüt afigge dueni do eh nid (so viu).

weisch i finge eifach d'rhymes biuig. aber I FINGES und nid d'wäut.

weisch i säge genau das "die rhymes SI MIR z'biuig" no hüüfig... weis nid wiso... lose haut süsh scho meh rap vo rappers wo no druf luege das d'ändige (ja ändigE mehreri müesses si) am schluss vor zile passe.

tuet mr leid wedi apisst hesch gfüeut.

unique
12.10.2004, 17:16
Original geschrieben von scope
easy aute. lug so bös hanis o nid gmeint und lüt afigge dueni do eh nid (so viu).

weisch i finge eifach d'rhymes biuig. aber I FINGES und nid d'wäut.

weisch i säge genau das "die rhymes SI MIR z'biuig" no hüüfig... weis nid wiso... lose haut süsh scho meh rap vo rappers wo no druf luege das d'ändige (ja ändigE mehreri müesses si) am schluss vor zile passe.

tuet mr leid wedi apisst hesch gfüeut.

ömu mou öbber womer dröber normal cha diskutiere! merci! so nem ech au gärn jedi kritik a!! jo stemmt scho, gses säuber au i dass d reims besser hätted chönne sii! aber wennd vellecht mol en andere track vo mer losisch wersch ghöre das ech au uf doppureims etc. achte! be demm track do ned speziell!:D
aber merci för die sachlech kritik!
ond ech ha zom teil be anderne vellecht au öberreagiert well ech mech apisst gfühlt ha! sorry, be au nor en mönsch!:D
ond a die womi werklech apisst hend, danke!:D

cel
12.10.2004, 17:33
de track isch zum hüüle....

wodli
12.10.2004, 17:37
Aso ich finds emel geil das ihr so öppis mached...
jo klar überd qualität loht sich strite aber em Lukee sim Track hani ämel swit i ghört ha au kei doppelrhyme gfunde....

Und überhaupt sämpach findi au nid schlächt.... händ en geile campingplatz.... :D

gruz

slick
12.10.2004, 18:24
Original geschrieben von Jim_Gin
an alli die wo problem hän mit disses:

Loset pop und löhnd rap in rueh!

für mi persöndlech isch nid z umegedisse z problem, sondern das sech hie aui mit some ne diss-track iz rampeliecht wei zwänge.
i meine vom lukee/unique redt jetzt jede hie oder vom mory/griot redet plötzlech di haubi schwitz (oh dank 20min). so züg findi eifach schäbig... we öpper wott disse, de sötter vorhär scho richtig öppis uf bei gsteut ha!

unique
12.10.2004, 18:28
Original geschrieben von Samichlous
für mi persöndlech isch nid z umegedisse z problem, sondern das sech hie aui mit some ne diss-track iz rampeliecht wei zwänge.
i meine vom lukee/unique redt jetzt jede hie oder vom mory/griot redet plötzlech di haubi schwitz (oh dank 20min). so züg findi eifach schäbig... we öpper wott disse, de sötter vorhär scho richtig öppis uf bei gsteut ha!

ond was esch schlächt dra wemer is rampeliecht wott? was stört dech das? kes omepoffe, esch en ärnschti frog! werom setted ned alli wo wend öber das rede? ond öbbis uf bei gstellt hani, wie scho gseid lod sech öber d qualität vo de reims striite, aber d idee stammed vo mer! ond ech ha alles elei de heim am pc ufgno ond gstaltet! de einte gfallts de andre ned! das esch scho emmer so gse ond werd au emmer so bliibe!

fuxx
12.10.2004, 19:01
haha, also i find so disstracks immer huere witzig und dass meini nid ironisch. unique die back track isch huere luschtig. respect alte.

ps: scheisss uff d quali, tapes hen au kei besseri quali, so what. het halt nid jede e tonstudio im zimmer

slick
12.10.2004, 22:11
ond was esch schlächt dra wemer is rampeliecht wott? was stört dech das? kes omepoffe, esch en ärnschti frog! werom setted ned alli wo wend öber das rede? ond öbbis uf bei gstellt hani, wie scho gseid lod sech öber d qualität vo de reims striite, aber d idee stammed vo mer! ond ech ha alles elei de heim am pc ufgno ond gstaltet! de einte gfallts de andre ned! das esch scho emmer so gse ond werd au emmer so bliibe!

i ha nie gseit das di track schlächt isch, im gägeteil i finde ne besser als dä vom lukee, aber das tuet nüt zur sach! i meine, jede wo cha rappe, cha so ä diss-track mache (öber guet oder schlächt tuet nüt zur sach) u nä hie poste und voilà sofort ischer im gspräch... u das findi eifach schäbig! mä sött sech si fame verdiene i däm me tracks mit ussag schribt und nid eifach öpper disst hie im forum!

peace!

scope
12.10.2004, 22:15
we öpper wott disse, de sötter vorhär scho richtig öppis uf bei gsteut ha!

wiso? meinsch der eminem het vor denä battles scho mega viu uf bei gsteut? gloubes nid.

wenn eine besser aus dr anger isch darfer das säge.

i fängts ömu cool, würde mou paar auti ch-rap-hase ufe gring becho vo junge, wöu di meischte "oldschooler" oder "rap-pioniere" si nid würklech guet, sondern beliebt wöusi ja scho u lang derbi si.

und nei i meine nid gleis 2 mit däm dings obe.

unique
13.10.2004, 01:08
i ha nie gseit das di track schlächt isch, im gägeteil i finde ne besser als dä vom lukee, aber das tuet nüt zur sach! i meine, jede wo cha rappe, cha so ä diss-track mache (öber guet oder schlächt tuet nüt zur sach) u nä hie poste und voilà sofort ischer im gspräch... u das findi eifach schäbig! mä sött sech si fame verdiene i däm me tracks mit ussag schribt und nid eifach öpper disst hie im forum!

peace!

merci!:D jo klar eschmer sofort im gspröch, aber d frog esch öb positiv oder negativ...ond d frog esch wie vell lüüt druf reagiered, s ziel esch jo dasmer öbbis wott bewege, ond das hani vellecht erreicht. :confused: es intressiered sech ömu einigi lüüt deför! ond klar gots au om fame, das wotti ned abstriite! aber deför hani au öbbis gmacht ond mini arbet gha! ond tracks met ussage hani au gmacht, be ned ergend sone obergangsta wo eifach chli alli ohni grond disst! au ech ha mini grönd gha för dä track! oder önderstötzisch du en kolleg vo agfegget werd ned? ond ech ha au mini meinig zom lukee ond EKR ond die hani jez in form vom ne track gösseret! lueg mol wie vell im thread vom track ghatet worde esch, hätt jede vo dene en track uf d bei mösse stelle, wär glaub zemmlech weniger ghatet worde! mais je ne sais pas!

ReXuS
13.10.2004, 08:13
Sit wen muesmer den e huere guete MC si um sich gegenand zdisse? Döfe den nur die us dr höhere Liga sich gegenand disse?
Und vorallem vo wäge de Unique het kei respect verdient und blablabla, das het er jo wahrschinlich mit däm track au nid welle erreiche. Er het jo gseit das isch ziitvertrieb für ihn und er würds luschtig finde, also wo lit s'Problem?

Das isch kei Ehestriit wo sich niemerts söll drimische, bi dene Disses gohts drum wer besser isch und wer rächt het, oder ebbe wäge luschtig emol sich drimische und meh Wind mache i däm Forum.

Ich säg numme Propz a Unique, ich finds nach 10 mol lose immer no cool;-)

Het eifach irgendiwe Style.

PS: Basel nimmt niemerts usenand...:-)

MacKah
13.10.2004, 08:43
Original geschrieben von fazit8
mäld mi halt au mol ärnschhaft zue wort!

1. unique...hesch zwar zwenig style zum dr ekr und dr lukke z'disse...aber hoode hesch schiinz...

2. jungs was söll das painliche gschiss wo ihr umme paar linie mache wo nid halb hart sinn wie si töne!? i main, sorry, isch jo no nid würklich disst worde..bliibe mr mol uffm booder oder nid? find dr träck vom lukee und em ekr isch nötig gsi und es isch höggschti zit gsi das mol was in die richtig chunnt. Will wie dr jimgin gseit het, langsam wirz zumne richtige filz. erinnret er euch an dr mafia thread und mini erschte iiträg im (neue) aighgnosse forum?¨i ha die ganzi zit gsei das es e riise dräggsverein isch wo sich do langsam, schliichend zämme rottet und die ganzi schwiz underschtützt en no..wie au immer, um das gohts jo gar nid.

vo wäge promotion und so...dasch dr gröschti bullshit wony je ghört ha. Wenn eine sini träx do online stellt denn redet au keine vo euch vo promo...lütt schriibe 5000 biiträg und die ganzi schwiz kennts se genau so...do chunnt keine mit promotion und so scheisse...also chömmet emol aabe und gännd euch ändlich mol drmit ab, das dr schwizer räp friehner oder schpöter alles vo sinre hüchlerische fründlichkeit verliere wird. Und das isch au guet so...

gärn sagis wiidr emol.."scheiss friede freude eierkuchen mentalität" ihr redet do cool und lieb mitenander und hinder duure schnuuret ihr drotzdäm wie maitli überenander.

also...wenn disst wird trennt sichs eiwiss vom gääle und es kah mol richtig abgoh..

schiss uff euri wält - keine weiss wo ihr lääbet!
word, und au word jim_gin.
das ewig in arschkrieche goht mer au uf e sack. vorallem wenns nur vorne dure so isch.
ok es git lüt wie de mory wos nocher wider ins andere extreme goht und eifach jede und jedi muess go aficke/disse, isch au nit grad nötig, obwohl er wenigstens SI ding macht.
ich glaub am schluss sind doch eifach die lüt die realschte (real isch eigentlich e scheiss wort, aber fallt mer wider mol kei bessers i) wo ihri beatz/raps dehei oder im rümli produziere und ihre shit für dkolege und sich sälber mache.
und somit het sich de mory im endeffekt eifach chli zrug ghalte mit dere verfickte komerzialisierig.
drum verstand ich ihn widerum wieso ihn so lüt wie de reezer und de clan au ufregt. die ganz zyt die pushes und möglichscht vill lüt kenne, damit ich möglichscht schnell uf viva bi, für en arsch

unique
13.10.2004, 12:14
das ewig in arschkrieche goht mer au uf e sack. vorallem wenns nur vorne dure so isch.
ok es git lüt wie de mory wos nocher wider ins andere extreme goht und eifach jede und jedi muess go aficke/disse, isch au nit grad nötig, obwohl er wenigstens SI ding macht.
ich glaub am schluss sind doch eifach die lüt die realschte (real isch eigentlich e scheiss wort, aber fallt mer wider mol kei bessers i) wo ihri beatz/raps dehei oder im rümli produziere und ihre shit für dkolege und sich sälber mache.
und somit het sich de mory im endeffekt eifach chli zrug ghalte mit dere verfickte komerzialisierig.
drum verstand ich ihn widerum wieso ihn so lüt wie de reezer und de clan au ufregt. die ganz zyt die pushes und möglichscht vill lüt kenne, damit ich möglichscht schnell uf viva bi, für en arsch

ben ech ergend öbberem voredör in arsch kroche ond ha hendedöre öbbis verzellt? ech wett säge äbe genau ned, ech ha mini meinig gösseret! ond es esch au ned so das ech wie deses gnannte extrem eifach alli disse ond afegge! ond chaschmer ned verzelle du machsch dis züüüg nor vör dech ond dini par kollege! es esch doch jede stolz druuf wener sis züüg cha verbreit! oder ned? ond es god ned om viva ond mtv, uf das schissi alles! denn das hed för mech nüüd met fame z due, jedde trottel chond met sim clip afe uf viva! aber ech fends easy dass sech langsam alli chli abgregt hend ond mer uf normalem niveau cha diskutiere!:D

emm
13.10.2004, 13:06
Glaube, er hed ned Dech gmeint, Unique...

Al Bana
13.10.2004, 13:19

äh chumm mory isch säuber uf viva cho, faus ds nid gmerkt hesch...! weisch es geit hie nid um ä mory/rené beef, sondern reezer/lukee - und lukee isch säuber ä arschkriecher, und äbä wenn är ds ganze forum disst, was er ja teilwiis o gmacht het de reagiere mr ganz eifach druff, wüu ds forum isch ä easy "ort" (mir fauht o kes bessers wort i) wo me so chli stusse und si horizont in sache hip-hop cha erwiitere!

ok me cha a auem z'negative gseh, mi stört o di nechi zu nation records, aber ja was wosch, i ignoriere di wärbig, bi da zum chli stusse, wenns näch nid passt ( au diä wo dr reezer u aightgenossen.ch agriffe) dä schiebets doch eifach.. ahh wider so flueche für nüt.. FAHRET ZUR HÖU DIR PISSER!!!

peace

PS logisch bin i ehnder für mory aus für SK-shit.. das isch herte streetrap gäge blüämli-hip-hop..!

aber dä track vom EKR mit lukee find i so usglutscht..!

LAN
13.10.2004, 13:30
hehe nüt gäg blüemlirap, blumentopf isch gott :) obwohls ja mau gheisse het "wir wollen blumen brennen sehn, sandalen rennen sehn, ..."

d nechi zu nation stört mi itz nid, solangs nid wärbig im forum het. o bi de news... wayne

dr lukee het nid ds ganze forum apisst, sondern aui wo sire meinig nach nid "real" si, so wi ig ds denn ha verstande. und ds mache ja süsch ono es paar, süsch würds nid immer wider die diskussione über fakemcs und internetmcs und realness und so witer gä. aber eigentlich isches ja nüt schlächts, wüu ir diskussion wo aube folgt chame immer schön d lüt beobachte und für sich sini schlüss zieh...

Mis vorläufige Fazit:
Es git hier inne praktisch nur Mitläufer.

Tonik
13.10.2004, 15:02
...dert usse no viu meh ;)

MacKah
13.10.2004, 15:23
Original geschrieben von emm
Glaube, er hed ned Dech gmeint, Unique...
messi für erkenntnis :D nei unique ha nit di gmeint, ha dallgemeinheit gmeint.

@albaner klar lauft mory au uf viva, ich mein bi ihm eifach, dass er nie dr kontakt zu dr ganze swissposse suecht us em grund, well ebbe alli dumm schnurre und vorne dure ein uf kolege mache.

@unique öpis ha ich aber vergesse, und zwar klar mach ich de sound nur für mi und mini kolegas. ich sag nit dass ich de sound nit gern zeige, ha jo au scho paar vo mine beatz do postet, aber das mach ich nur um konstruktivi kritik zbecho und nit um irgendwie fame zwärde. vorallem überleg, bi wem willsch fame wärde? bi irgendwelche fubu gangstaz, bi so bliemli oder backpack rapperz, bi irgendwelchne RNB chicks? nö bruchi nit, und drum au nur für mi und mini kolege. die drei "gruppierige" wo ich ufzellt ha, sin eifach die wo ich nit cha ha, drum isch das mi argument gege fame acts. aber ebbe jedem das seine

unique
13.10.2004, 16:33
messi für erkenntnis :D nei unique ha nit di gmeint, ha dallgemeinheit gmeint.
@unique öpis ha ich aber vergesse, und zwar klar mach ich de sound nur für mi und mini kolegas. ich sag nit dass ich de sound nit gern zeige, ha jo au scho paar vo mine beatz do postet, aber das mach ich nur um konstruktivi kritik zbecho und nit um irgendwie fame zwärde. vorallem überleg, bi wem willsch fame wärde? bi irgendwelche fubu gangstaz, bi so bliemli oder backpack rapperz, bi irgendwelchne RNB chicks? nö bruchi nit, und drum au nur für mi und mini kolege. die drei "gruppierige" wo ich ufzellt ha, sin eifach die wo ich nit cha ha, drum isch das mi argument gege fame acts. aber ebbe jedem das seine

ech glaub ned dass sech die vo der gnennte groppierige i grossem mass do i dem forum ufhalted!:D aber das nor näbebii...es god mer ned om fame be gwössne groppierige ond lüüt! wie du gseid hesch machsch din sound an erster stell för dini kollege, ech ha dä track au so zäge för mini kollege gmacht, ond zwor onder anderem för de äuru wo disst worde esch. ech ha dä track gmacht demet mer en gnuegtuig hend! öbbis wetzigs womer dröber chönd lache!:D ond dromm han ech au em lukee sini schlächte ziile ond reims iibout! also an erster stell gozmer secher ned oms fame! secher eschs easy wenn mi name chli bekannt werd! werom au ned, ech glaub gäg das hättsch au du nüüd! d frog esch wieguet du din eiget sound fendsch, denn wenndne sälber easy fendsch, wetschne doch au a d lüüt brenge ond ned nor för dech ond din kollegechreis! ömu ech freu mech emmer weder vo "frömde" lüüt z ghöre dass sie mini tracks geil fended (aso wo mech druf a spräched)! so machts mer au spass, ond das ged mer motivation wiiter s produziere ond z rappe, au wenns mer vellecht ned emmer gliich guet glengt! ond klar machts mer au mega spass, ech machs secher au för mech! aber mech freuts mi sound z verbreite ond anderi vellecht zom nohdänke azrege etc.!

MacKah
13.10.2004, 16:49
ech glaub ned dass sech die vo der gnennte groppierige i grossem mass do i dem forum ufhalted!:D aber das nor näbebii...es god mer ned om fame be gwössne groppierige ond lüüt! wie du gseid hesch machsch din sound an erster stell för dini kollege, ech ha dä track au so zäge för mini kollege gmacht, ond zwor onder anderem för de äuru wo disst worde esch. ech ha dä track gmacht demet mer en gnuegtuig hend! öbbis wetzigs womer dröber chönd lache!:D ond dromm han ech au em lukee sini schlächte ziile ond reims iibout! also an erster stell gozmer secher ned oms fame! secher eschs easy wenn mi name chli bekannt werd! werom au ned, ech glaub gäg das hättsch au du nüüd! d frog esch wieguet du din eiget sound fendsch, denn wenndne sälber easy fendsch, wetschne doch au a d lüüt brenge ond ned nor för dech ond din kollegechreis! ömu ech freu mech emmer weder vo "frömde" lüüt z ghöre dass sie mini tracks geil fended (aso wo mech druf a spräched)! so machts mer au spass, ond das ged mer motivation wiiter s produziere ond z rappe, au wenns mer vellecht ned emmer gliich guet glengt! ond klar machts mer au mega spass, ech machs secher au för mech! aber mech freuts mi sound z verbreite ond anderi vellecht zom nohdänke azrege etc.!
gwüssi sache stimme scho, aber bi de meischte muess ich sag (anderi nochdenkle stimme, öpis zum lache mache...) dass ich das nit cha sage, do ich nur beatz produzier und nit reim, u know? dehalb, produzier ich eifach für es paar kolege und für mi zum kreativ si.

unique
13.10.2004, 16:54
gwüssi sache stimme scho, aber bi de meischte muess ich sag (anderi nochdenkle stimme, öpis zum lache mache...) dass ich das nit cha sage, do ich nur beatz produzier und nit reim, u know? dehalb, produzier ich eifach für es paar kolege und für mi zum kreativ si.

ok! bem beats produziere gsed das secher zemmlech andersch us! i know!:D vell spass ond erfolg bem wiitere produziere....piis

MacKah
13.10.2004, 17:01
ok! bem beats produziere gsed das secher zemmlech andersch us! i know!:D vell spass ond erfolg bem wiitere produziere....piis
messi messi, schöne dag no :hmmm:

unique
13.10.2004, 17:10
messi messi, schöne dag no :hmmm:

merci!:D messtrouisch?:D ech be nor positiv vo der öberrascht, ha ned dänkt dasmer met der normal cha diskutiere! has werklech intressant gfonde! (ond das esch ke arschchrücherei, sondern mi iidrock! )

MacKah
14.10.2004, 09:17
merci!:D messtrouisch?:D ech be nor positiv vo der öberrascht, ha ned dänkt dasmer met der normal cha diskutiere! has werklech intressant gfonde! (ond das esch ke arschchrücherei, sondern mi iidrock! )

het me mit mir sunscht nie chönne aständigt dikutiere? :confused:
ich bi immer misstrauisch :D vorsicht ist gut, kontrolle besser, muahaha, voll mongo spruch, aber egal :D

fazit8
14.10.2004, 11:20

PS: Basel nimmt niemerts usenand...:-)

...uff jede fall nid ungschtrooft;)

unique
14.10.2004, 11:54
Original geschrieben von fazit8
...uff jede fall nid ungschtrooft;)

mou de FCL! :D :D ond Lukee, mäld di mol!:D breng dini geile spröch, ond machmi fertig!:p ond wo blibt de pussyrider, baselbieterin? where are you? :D

unique
14.10.2004, 11:57
jöööööööööö! :iloveyou:

klick mich (http://www.on-fire.ch/graphics/photos/meetings/0012.jpg)

wörded ächt no zäme passe! dromm hed de Lukee ke ziit zom sini spröch poste....:D

4132
14.10.2004, 12:08

wörded ächt no zäme passe! dromm hed de Lukee ke ziit zom sini spröch poste....:D

ich glaub du würdisch öpper drfür in arsch pöppe wen du könntisch bim radio schaffe und föteli mit 50 cent, afu-ra undem baschi mache...

:rolleyes:

unique
14.10.2004, 12:24
Original geschrieben von 4132
ich glaub du würdisch öpper drfür in arsch pöppe wen du könntisch bim radio schaffe und föteli mit 50 cent, afu-ra undem baschi mache...

:rolleyes:

jo scho...de baschi! dä wetti ombedengt mol träffe! sone schnügu!:D ond was brengt mer es fötali met em 50-cent? beni denn bekannt i de slums? ond uf ne stell bi radio105 chani dankend verzechte! ond dope esch jo wohl die lausigscht huere sändig!:rolleyes:

unique
14.10.2004, 12:29

schade! hed scho öbber de link gänderet!:D aber do nomol för die wo das höbsche päärli au no wend gse! hip-hop-4-ever!:D

RIDDIM
14.10.2004, 13:09
schade! hed scho öbber de link gänderet!:D aber do nomol för die wo das höbsche päärli au no wend gse! hip-hop-4-ever!:D

Hehe Lukee mer wössed jo aller hed eier, scho nor wäg onfire:D :D :D :D

gimma
14.10.2004, 13:15
close! danka...

Aurel
14.10.2004, 13:17
Original geschrieben von gimma
close! danka...

gimma en grund! :D

unique
14.10.2004, 13:19
Original geschrieben von gimma