Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : what 's going on?

executivet
11.10.2004, 16:54
ich muess säge, was i dem forum und susch so im ch-hip hop oder räp abgaht isch fasch nur no peinlich! eine vo dä wenige wo da no was cha ändere dra isch minere meinig nah de samurai, dä hanni am p-moos konzert am fritig gseh und mues säge da stimmts eifach. tighte flow, wortwitz und uussag. er würkt au nöd so aagschträngt wie die meischte andere wo versueched wie missionare "ihre hip-hop" z' verbreite. fühled au jetzt nöd grad all aagfiggt, dänked mal drüber nah. wie wärs mit chli neue ideeä? vill mached nur no songs damits es video chönd mache, zum au debi sii. um was gaht's eigentlich? wämme nüüt z'säge hät set me au nöd räppe (oder zumindescht kei patte oder videos mache). sisch guet jetzt!!

deefac
11.10.2004, 17:09
jaja de samurai isch dr befreier vor schwiz

Aurel
11.10.2004, 17:14
de sam oibel hed ja scho uf "zimmer 17" mit de wurzle gmeint:
"ich heisse samurai, und ich glaube, ich bin de retter und erlöser!":D

Grumble
11.10.2004, 17:14
ja mann!!kicked de blocher und wähled de samurai...

executivet
11.10.2004, 18:49
ich ha ez nöd gmeint vo wägge samurai de erlöser, s'gaht eigentlich meh um die andere sache wo ich gseit han. ich meine lueged mal die ganze diss-gschichte a, sorry.
wänns da wenigschtens würklich um e battle gah würd wo mcs mit charisma was z'säge hetted, aber das isch echt nur no lachhaft. action speaks louder than words, mached gueti platte statt dem internet-chraam und bewised so eures könne, oder battle eu gsicht zu gsicht.
:stups:

manondacorner
13.10.2004, 19:22
jo ich find de samurai ou hammer. chonnt do eigentlich es album in nöchster ziit??
mein er esch wörkli abartig witzig.
vorallem uf em supermegbros song. da esch eifach
so geil waner det alles seit, wie geil das er esch.
bsp. lo mer es extra fenschter lo baue zoms geld useschiesse.....:D

damir
13.10.2004, 19:27
hm, ungfähr so luschtig wiä d klingeltonwerbig mit em violette nilpfärd.

drosselbart
13.10.2004, 19:40
i wär für meh hippiegedanke ir hip-hop-kultur!

destrobuck
14.10.2004, 11:54
Original geschrieben von drosselbart
i wär für meh hippiegedanke ir hip-hop-kultur!

genau und für barfuess discos, fänd i au geil!

manondacorner
14.10.2004, 21:22
Original geschrieben von damir
hm, ungfähr so luschtig wiä d klingeltonwerbig mit em violette nilpfärd.

tja weisch homie humor isch wenn me trotzdem lacht....