Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : CH-Graffs Online

cool tschäy
20.09.2004, 20:35
Original geschrieben von Vitamin A
jeah das ganze wird natürlich schwiiizwiit!

Den mal no öpis ganz wichtigs vom thema crews pushä wie vto nsr usw.. also mir werdet rein gar niemert pushä! Bi eus chan jede sin eigete stuff schicke wo mir veröffentliche werdet ob das jez moa oder weiss nöd wer isch!

zum dem ganze richtig atriiib zgäh bitt ich all wo interesse hend mit de digicam umelaufe und eus stuff schicke:

Schriibet mer pm mit euere E-Mail und ihr werdet me vo eus ghörä

Viellicht no wo mir momentan stönd. aso es wird no die wuche d domain so wie au de webspace gmietet. momentan simmer am designä vo de page und mit em programiere hemmer nanig agfange. mir hend au vor es forum ufzschalte womer den intensiv über graffiti chan diskutiere.

wenn öper vo eu no e glänzendi idee het fürd page bitt ich dejenig mir das per pm mitzteile!

ja bis dahin verbliib ich so..

piiis use a all -- und das chunt scho guet!

Geil es neus forum!!! young gotti, nepo, freesy, can 2 und euses neuschti mitglied s'dumbchild meldet sich denn au grad wieder a.....

annes-thropo
20.09.2004, 22:42
Original geschrieben von cool tschäy
Geil es neus forum!!! young gotti, nepo, freesy, can 2 und euses neuschti mitglied s'dumbchild meldet sich denn au grad wieder a.....

jaja, immer die internet-suckaz... meh chani zu oi lachnummere nid sege... wennd mer blöd chunsch, chasch gern es graffi-bäddl ha, friedlich, ohni schlegi, legal, denn luegemer, wer me chan... kiddie

Vitamin A
21.09.2004, 13:33

leider verstahn ich eues ziil nöd würklich.. bi eus chan sich jede amelde aber wenn irgendwelchi peinos eifach geil druff sind zum jedes guete projekt de bach abezziä den endets halt so wie mitem forum bi overkill.

freeziyeTFL
21.09.2004, 14:32
hi homez. ech ben endlech zrogg fo entrrail. es esch rächt hert gse, mer hend rächt beef gha. ech schreb dän mal womer öberal respect gmacht hend.
cool tschäy, wotsch ned o ed TFL cho? du weisch ja, mer send bald kengs...

cool tschäy
21.09.2004, 14:38
hey freezy endlich wieder da.

hend ihr jetzt de subbway whouletrain gmacht in barcelona uffem perron?

ich bin ja scho TFL, de young gotti het gseit ich dörfi jetzt au das schriibe.

mer send scho fascht kings, freesy scho bald bald.

freeziyeTFL
21.09.2004, 14:45
also ech wott nonig zvell verrate weg enterrail. es esch glaub chle es risiko wäg de EU (mer send met enterrail bes of marokko). mache glaub bald mal en nöie thread womer chönd öber enterrail redä.
esch huere grölig gse, si hend zom teil weniger als 6 stutz koschtet d cans . ech han drom zum vorrat es sixpack heigno, ond es geils t-shirt hani mer au kauft.

Vitamin A
21.09.2004, 15:07
yow TFL jungs.. eui diskusione über interrail usw. sind sicher spannend.. leider aber nöd i dem Topic.. machet doch en tfl thread uf woner so sache chönd diskutiere..

freeziyeTFL
21.09.2004, 15:15
ok, sorry.. han nor dänkt es chönt wechteg si.. das mit de homepage fend ech no e fetti idee. gächtis eventuell das mer en TFL-banner chönti mache?

Vitamin A
21.09.2004, 15:27
aso wie bereits mehrmals erwähnt werdet kei crews pusht. somit isch die frag wegem banner sicher beantwortet. aber jede därf sini pics schicke womir vöreffentliche werdet. somit liits a tfl selber obs pics vo ihrne actions schicket oder nöd..

freeziyeTFL
21.09.2004, 15:31
geil. chunsch au id TFL vitamin A?

[kayoz]
21.09.2004, 15:31
machet doch en tfl thread uf woner so sache chönd diskutiere..

shut up!!! breng sie ned weder uf so dommi gedanke :p

damn, it will never end :stupid: :rolleyes:

Vitamin A
21.09.2004, 15:33
Original geschrieben von freeziyeTFL
geil. chunsch au id TFL vitamin A?

nei nei.. kei interesse anere crew.. danke

Vitamin A
21.09.2004, 15:35
Original geschrieben von [kayoz]
shut up!!! breng sie ned weder uf so dommi gedanke :p

damn, it will never end :stupid: :rolleyes:

loos mer mal zue.. ich han de thread nöd ufgmacht zum über tfl zdiskutiere ok! aso shut du mal de fuck up bitch!

[kayoz]
21.09.2004, 15:49
loos mer mal zue.. ich han de thread nöd ufgmacht zum über tfl zdiskutiere ok! aso shut du mal de fuck up bitch!

los DU mer mol zue...din thread werd ned de einzig sii, wo vo dene kiddies zuegspammt werd wärde. die wetzfigure mached das ganze forum zur sau...

ond damet au no öpis zom thema gseit esch; fends gueti idee met de site. ech fend eifach, ehr setted denn es rechtigs "konzept" ufstelle, damet euchi siite ned wie en "laie-siite" daher chunnd...

:hippie:

freeziyeTFL
21.09.2004, 15:51
ben vorane schnell uf cityfox gse. si funktioniert nöm ! stat si seg down !

Vitamin A
21.09.2004, 16:26
ond damet au no öpis zom thema gseit esch; fends gueti idee met de site. ech fend eifach, ehr setted denn es rechtigs "konzept" ufstelle, damet euchi siite ned wie en "laie-siite" daher chunnd...

:hippie: [/B][/QUOTE]

ja das werdet me mache! :kiffer:

cool tschäy
21.09.2004, 17:25
sobald de freesy wieder am start isch lauft widr öpis da. in de letschte wuche isch das es schnarchnaseforum gsi mit eim biitrag pro wuche....

also seget froh das widr was lauft da....

find au ohni konzept businessplan lauft hüt also nüt mehr....

au für e graff site nöd....

freeziyeTFL
21.09.2004, 17:34
ech han no en forschlag . of dere siite wär no cool, wenn mer chönti e beratig mache oder so. womer sech chönti ustusche öber inspiratione ond so. für mech esch no rächt enspirierend förs fill-in bim blackbook zom bispil d wulche wenn s stürmt , get amel no rächt interessanti farbmischige. was fänded ihr zonere graff-beratig?

freeziyeTFL
21.09.2004, 18:23
Original geschrieben von annes-thropo
lern selber, wie mer was am beste macht und find dich selber zrecht, lern das bitte sehr... ihr chönd oi gern inspierire la, aber schlussendli lits a oi, welli idee ihr denn hend, nüt mit beratig... sowieso nid übers netz...

@hannes-homo.
ech fend das ebe no recht schwirig met de inspiration, well ech wott ned byte. und drum fänd ech en beratig no rächt fresh. wänd nöd übers netz wotsch mache denn chönt mer ja eifach ein tag i de wuche abmache womer sech zum bispel im mc donalds trefft ond sich tips git. fänds no geil öber verschiedeni farb-kombinatione z plaudere, well ech ben mr ned sicher ob mini sketches fresh chömid.

mudSkippa
21.09.2004, 18:24
ech han no en forschlag . of dere siite wär no cool, wenn mer chönti e beratig mache oder so. womer sech chönti ustusche öber inspiratione ond so. für mech esch no rächt enspirierend förs fill-in bim blackbook zom bispil d wulche wenn s stürmt , get amel no rächt interessanti farbmischige. was fänded ihr zonere graff-beratig?

dir würde eine andere art beratung bestimmt besser tun!

Early80s
21.09.2004, 18:46
LOL :D unglaublich...
Hann euch Honks vermisst...TFL sind Ueberkingz !

Early80s
21.09.2004, 19:00
klaro Hommboi !
Chum ich än TFL-Namebelt über ?! und es Crew Shirt Grössi Small, susch machi nöd mit...! ;)

nafackler
21.09.2004, 19:03
Original geschrieben von nafackler
wirds au en streetart abteilig gäh odaer blibt das nume bim klassischä graffiti????

vitamin A ?
ah ja genau Tfl isch ja back:dance: :rolleyes:

Early80s
21.09.2004, 19:09
Ja genau...ä Streetart-Abteilig wär cool...
Tags,Throw-ups,Stencils,Stickers & Plakat...schön trennt...!
und es Guestbook zum spamme ala Overkill...:D

freeziyeTFL
21.09.2004, 19:11
Original geschrieben von Early80s
klaro Hommboi !
Chum ich än TFL-Namebelt über ?! und es Crew Shirt Grössi Small, susch machi nöd mit...! ;)

mer hend leider no kei crew-shirts. aber esch mer au scho dor de chopf gschwerrt so öpis z mache. was mer händ, isch style, und schuscht bruchemer nüt. (de rhyme isch mer geschter en sinn cho woni es bong gheizt han!)

annes-thropo
21.09.2004, 22:12
@hannes-homo.
ech fend das ebe no recht schwirig met de inspiration, well ech wott ned byte. und drum fänd ech en beratig no rächt fresh. wänd nöd übers netz wotsch mache denn chönt mer ja eifach ein tag i de wuche abmache womer sech zum bispel im mc donalds trefft ond sich tips git. fänds no geil öber verschiedeni farb-kombinatione z plaudere, well ech ben mr ned sicher ob mini sketches fresh chömid.

wennds nid chasch, denn chaschs nid und meh müämer gar nid diskutiere, kei farbkombo, nüt... i chan dr höchstens sege, dass komplementärfarbe immer guet chömed, wiis für dhighlights und so wiiter... muesch selber es aug für style und farbkombo ha, sust luegsch halt mit dine tfl-headz dis züüg a, bald sender ja kings.....:rolleyes:

cool tschäy
22.09.2004, 09:20
Original geschrieben von Early80s
klaro Hommboi !

freeszy weisch dasch au so eine wie de wryter, so en forum sprayer, die würdet eusi ufnahme ritual gar nöd bestah...will die gar na nie use sind go bomberä!

freeziyeTFL
22.09.2004, 11:53
freeszy weisch dasch au so eine wie de wryter, so en forum sprayer, die würdet eusi ufnahme ritual gar nöd bestah...will die gar na nie use sind go bomberä!

ja guet, das fend ech jetzt chle hert gseit. mer send ja bes jetzt (also osser enterrails) au no nie ose go bombere. aber ech fende au das es wahrschenlech ned stemmt was de wryter mit gfängnis ond so verzelt, well dases setti gfängnis gä wäge mole fend ech chle öbertribä. meischtens lütets wahrschenlech de elterä a (ond das esch ja scho gnueg schlemm i dä meischtä fäll:mad: ). aber ebä, i dem topic gahts om die nöi site vo vitamin A und early..

sin
22.09.2004, 12:14
freeziyeTFL

es si ou nid aui minderjährig wo spraye... und ig weiss nid öb du ds weisch aber ab 18ni bisch mündig und de lütä d cops sicher nid dim mami a wenns di g wasted het!

ou wenn 18ni bisch gsi bi so mongos wiä du und dini TFL sucker crew isches ja klar das dr weder urteilfähig no handligfähig sit und wäg däm d cops immer dim mami alütä wenn epis verbrochä hesch..

Vitamin A
22.09.2004, 13:11
Hey REEZER oder Anderi wo berechtigung für das hend.. chönder bitte di iiträg mit all dem TFL inhalt us dem Topic lösche? merci

Vitamin A
23.09.2004, 09:45
Lüüt wono wend mithelfe jez bitte per pm melde!!!!

Kueel
29.09.2004, 22:23
www.cityfox.ch/silver.htm :rolleyes:

el_CANone
30.09.2004, 13:50
hahaha freeziye...6 stutz für dose zahlt in barca? bisch ja wohl bööös abzockt wurde!;) und dä wholecar wetti au gär gseh!geilo...naja, d dämpf vo dose bechöme wohl nid jedem guet;)

neui graff sitte sind ja wohl immer willkomme..