Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wichtige Frage??


Beatnik
11.10.2004, 23:45
So, ich tschegge das leider nöd so ganz, isch huere Verwirrig bi dem Züüg!

Aber ich chume grad uf dä Punkt damits nöd zu lang gaht!

Wenn öpper es Mixtape macht nimm ich ja mal ah das er bi dä wenigste Songs bzw. überhaupt Gebühre zahlt für diä Tracks wo druff sind? Oder?

Isch das e graui Zone?

Na egal, zu dä eiegntliche Frag!

Ich han vor was chlises ufzzieh, über mini Websitä.

Es söll e Art Radioprogramm sii, aber nöd Live, es wär eifach sozäge e 1 oder 2 Stündigi Sändig/Programm, wo mer uf dä Page chan losä (Warschindlich Stream)!

Jetzt mini Frag, wie isch det dRächtslag, ich han da leider voll kei Durchblick, vor allem nöd will ich das ja Gratis zum losä würd abüüte!

Es wird sicher vill Ami Stuff drunder ha, zwüscheddure mal evtl. no en Skit vo mir odr Gäst wo bi dere Show grad däbii sind, allenfalls mal es Interview, wer weiss was da no chönt cho.

Mini frag isch, wär das LEGAL?? das zum Streame bzw. oder evtl. au zum Download abüüte....ode rhal dnur zum streame?

Au grad an Reezer, wenn ich z.b vor han e CH Rap oder CH Music Sändig zmache, wie wär das mit dä rächtslag wenn ich Nation Künstler im Programm (resp. dere ihri Music) is Programm nimme??

Wänns UF KEIN FALL Legal isch, und ich echti troubles mit so was übercho chönt....WIE chan ich das evtl. umgah?? Schlächteri Stream Qualität?? Nur e gwüssi Längi vo dä Tracks?? E Anonymi Sändig mache, sprich ich stelle diä nur zur Verfüegig, isch aber nöd vo mir;)

Sött mer dNamä vo dä Künstler säge wo grad laufed, oder ehner nöd?? Sprich, wie gross chönd mini Problem sii wo ich so überchume, will bi dä Mixtapes gahts ja anschiinend au?

Also ich fänd das ebe no cool, so e Art Sändig wo mer losä chönt, au wenn sie nöd Live isch?

Merci für es Feeback vo Lüüt wo Ahnig hend, bin ebe grad chli verwirrt wo ich da inn es paar Threads gläse han zu ähnliche Theme....

Greetz

Beatnik
12.10.2004, 11:49
Ist die Frage so kompliziert dargestellt?

Nei, ich wäre einfach froh wenn sich jemand meldet der sich auskennt, da ich mir wirklich Pläne mache um so ein Ding durchzuziehen.

reezer
12.10.2004, 11:55
http://www.suisa.ch/cgi-bin/engine/faq/start?lang=d&flash=&faqPlace=3&faqKat=2&faqThema=01.%20Internet%20%2F%20MP3

sött meh oder weniger all dini fragä beantwortä...

aber churz und bündig: ja, du müässtisch (radio) stream usäm internet mit suisa abrächnä! das chostet scho chli was...
am bestä aber pauschal deal mit denä machä und das zämä mit denä aluägä!

Grumble
12.10.2004, 12:04
grundsätzlich ist es so, dass du für jeden track der auf deinem tape zu hören sein soll eine gebühr zahlen musst.ausser natürlich der act stellt dir den track gratis zur verfügung.aber gerade bei us-acts wäre ich noch vorsichtig vor allem wenn du das tape anschliessend verkaufen willst.die gebühr variiert einwenig von track zu track. musst aber mit 30 bis 80 rappen pro song rechnen...

das waren mal die preise die ich gehört habe.es wird dann so ablaufen, dass du eine liste mit allen tracks und deren laufzeit und mit der anzahl der vervielfältigungen an die suisa schicken musst und die dir dann eine rechnung schicken.

Beatnik
12.10.2004, 12:50
Aight Merci!

Bin ebe grad chli verwirrt gsi, und ich möcht das scho richtig abchecke bevor ich da was ufbaue!

Mal luege was däbii use chunt...:rolleyes:

Greetz