Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Findet ihrs guet das de Stylefile ali Biträg löscht?

Eminem one
12.10.2004, 09:21
:banana: piis hiphop läbt!:banana:
Ich hamol wele säge ich finds voll fies vom Steilfile dass er immer mus di noie Topics lösche und ä Iträg zensiere.
Zom Bischpil bim risto rout sine iträg häter praktisch ali müse lösche debi hätem dä gar nüt gmacht ich find das voll gemein ihm gegenüber me södd doch ä de noiling e chance gäh.
Ich find das das wode steilfeil macht voll nüt mit de 4 elements hiphop ztue het. Hiphop ische Läbesischtelig ond staht ä för toleranz und wämer sich nume mus fertig mache isch das voll wack ond het no skill.

was meined ihr dezue fendet ihr das ned ä denäbet?

Käny
12.10.2004, 09:28
Original geschrieben von Eminem one
:banana: piis hiphop läbt!:banana:
Ich hamol wele säge ich finds voll fies vom Steilfile dass er immer mus di noie Topics lösche und ä Iträg zensiere.
Zom Bischpil bim risto rout sine iträg häter praktisch ali müse lösche debi hätem dä gar nüt gmacht ich find das voll gemein ihm gegenüber me södd doch ä de noiling e chance gäh.
Ich find das das wode steilfeil macht voll nüt mit de 4 elements hiphop ztue het. Hiphop ische Läbesischtelig ond staht ä för toleranz und wämer sich nume mus fertig mache isch das voll wack ond het no skill.

was meined ihr dezue fendet ihr das ned ä denäbet?

ech be da glecher meineg we dä eminem os oster nordquartier.
ech fend, me söt be aight öber alles chönä deskotierä,
ohni zensur und bannerig.:hmmm:

ech wär a froh, wenn dä styly nöd all fette freds wör chapot möchere ond bez toleranz an tag lege wör.

ok, blebed all sober, ech be doss

seinodernichts
12.10.2004, 09:32
Was hät biträg lösche mit de 4 element vom hip hop z'tue???
Lömmer da emol...

Aber vili klicket sech do ine postet die ganz zyt sache und merket ned wie scheisse das das isch,mer muess sech zerscht mit de ganze sache vertraut mache,zuscht verlürsch de überblick,i muess am aber au säge i bi am afang ned besser gsi.

Peace'n'Greez

slang!head
12.10.2004, 09:37
Original geschrieben von Eminem one
voll nüt mit de 4 elements hiphop ztue het. Hiphop ische Läbesischtelig ond staht ä för toleranz und wämer sich nume mus fertig mache isch das voll wack ond het no skill.

:wtf: het nüt mit de 4 element z tue? und Hiphop staht für toleranz?! hani da was noed mitbecho?

reezer
12.10.2004, 09:37
eminem one und käny bannend.
--> verschoben in den "papierkorb"