Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Mixtape aufnahme!

luzerner03
12.10.2004, 11:04
Da ich nun schon seit etwa einem Jahr täglich am Mixen bin, möchte ich nun mal mein erstes Mixtape aufnehmen. Ich möchte es aber ein wenig profesionell machen und nicht direkt auf Tape oder so! Wär toll wenn ihr mir Tipps geben könntet! Was für Programme am Besten sind umd z.B verschiedene Tonspuren später noch hinzuzufühgen!

Beatnik
12.10.2004, 11:48
Original geschrieben von luzerner03
Da ich nun schon seit etwa einem Jahr täglich am Mixen bin, möchte ich nun mal mein erstes Mixtape aufnehmen. Ich möchte es aber ein wenig profesionell machen und nicht direkt auf Tape oder so! Wär toll wenn ihr mir Tipps geben könntet! Was für Programme am Besten sind umd z.B verschiedene Tonspuren später noch hinzuzufühgen!

Es gibt hier glaube ich schon einene oder einige Threads dazu, wenn ich am Nachmittag Zeit habe werde ich dir die Links reinstellen!!

Greetz

SCREWD
12.10.2004, 11:52
BEATNIK & SCREWD DAS DJ-THREAD MODERATOREN DREAMTEAM

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3165

Beatnik
12.10.2004, 12:37
Original geschrieben von SCREWD
BEATNIK & SCREWD DAS DJ-THREAD MODERATOREN DREAMTEAM

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=3165

He He

Jep, genau dä Thread han ich gmeint:D

THX

PS: Ich lah dä Thread jetzt mal offe, vilicht möcht dä Screwd ja mal en Thread schlüsse, wänn er dänkt es brucht en nöd;)

SCREWD
12.10.2004, 13:25
Original geschrieben von Beatnik
He He

Jep, genau dä Thread han ich gmeint:D

THX

PS: Ich lah dä Thread jetzt mal offe, vilicht möcht dä Screwd ja mal en Thread schlüsse, wänn er dänkt es brucht en nöd;)

hehehe

öhm, was meinsch du, wämmer'n no bitz offeloh, villicht hett är jo no frooge oder so? warte mr mol ab, würd ich sage *g*

:brille:

LKB
12.10.2004, 13:28
oder vilicht gits no äs paar lüüt, wo dä thread wönd spamä, so wie ich...:D

SCREWD
12.10.2004, 13:32
ey beatnik, de LKB spamt.......wämmer banne??? hehehe

just kidding........

nei jungz, wenn ihr ärnsti frooge händ oder öbbis no drzuezfüege denn chönnet ihr das mache....

also ich persönlich benutz au s COOL EDIT 2 PRO - isch dem voll geil :D

Beatnik
12.10.2004, 13:34
Löhnd mer offe würd ich säge, dä anderi Thread isch ja nöd grad sehr usfüehrlich!

So zrugg zum Thema:

Ebe ich säge dir eifach das sCool Edit sicher eis vo dä eifachste und beschte Programm isch zum Recorde oder Multitracke isch!

sProblem isch nur das diä Firma wo das herstellt ukauft wordä isch, und zwar vo Adobe....

Das heisst jetzt nüme "Cool Edit" sondern Adobe Audition!!

Check http://www.adobe.de/products/audition/main.html

Isch würklich es Mega Programm und rächt eifach...frög suscht dä Lügner;)
Findsch au vill PlugIns däzue, aber diä vorhandene Möglichkeite sind zum Recorde scho rächt dope!

Und falls dä Cash nöd hesch, zieh där sKazaa, det söttsch es au findä (sogar uf Düütsch), will ich find Adobe hett gnueg Cash und jungi Musiker understütz ich doch gern:D

eliAz
12.10.2004, 13:35
wia tür isch das Programm? Und was für a Soundcharta brucht ma? kenn mi voll nid us i dem biz... han bis ez mini tapes immer live ufgnoh, isch eh am geilschta :D

greAz

LKB
12.10.2004, 13:37

Das heisst jetzt nüme "Cool Edit" sondern Adobe Audition!!

Scho? Das han i gar nöd gwüsst!! I han nämlich s Adobe Audition. Isch das i dem Fall s glichä, wiä c Cool edit???

Und i han s Adobe Audition übrigens abegladä bi Kazaa *g*

Beatnik
12.10.2004, 13:41
Original geschrieben von DJ LKB
Scho? Das han i gar nöd gwüsst!! I han nämlich s Adobe Audition. Isch das i dem Fall s glichä, wiä c Cool edit???

Und i han s Adobe Audition übrigens abegladä bi Kazaa *g*

Grrrr, JEP isch genau sGliiche! Het es paar neui Funktione übercho zum "alte" Cool Edit pro2!

Cool Edit isch ebe vo Syntrillium gsi, diä sind vo Adobe ufkauft wordä!
Und da Adobe grundsätzlich alles mit ihrem Marke name aschriibt (adobe acrobat/reader, Adobe Premiere etc.) heisst das Teil jetzt Adobe Audition! Gell LKB, isch es Hammer Programm! Zum Recorde vor allem Multitracking (Djs hald) isch es Ideal, au zum chli sache schniidä, formatiere etc. etc.! ICH LIEB DAS TEIL:D

eliAz
12.10.2004, 13:43
Grrrr, JEP isch genau sGliiche! Het es paar neui Funktione übercho zum "alte" Cool Edit pro2!

Cool Edit isch ebe vo Syntrillium gsi, diä sind vo Adobe ufkauft wordä!
Und da Adobe grundsätzlich alles mit ihrem Marke name aschriibt (adobe acrobat/reader, Adobe Premiere etc.) heisst das Teil jetzt Adobe Audition! Gell LKB, isch es Hammer Programm! Zum Recorde vor allem Multitracking (Djs hald) isch es Ideal, au zum chli sache schniidä, formatiere etc. etc.! ICH LIEB DAS TEIL:D

ich will au... mann! aber brucht ma ez a spezielli soundcharta???

LKB
12.10.2004, 13:45
Ich mach sogar d Beats uf em Adobe Audition. d.h. zersch mitm Fruity Loops und denn im Audition zum abmischä und so. S hät au no recht vil Effekts dinä und so. Für Multitracking isch es perfekt! Isch echt no e cools Programm. Da ich ebä eh niä Geld han chan i mir sowieso nünt ander leischtä...

Beatnik
12.10.2004, 13:45
Original geschrieben von eliAz
wia tür isch das Programm? Und was für a Soundcharta brucht ma? kenn mi voll nid us i dem biz... han bis ez mini tapes immer live ufgnoh, isch eh am geilschta :D

greAz

Hust Hust, he he

Ja ebe, so vill ich weis koschtet es Original Version ca. 400.-! Oder ebe, Copy und Crack sueche....also ich würd mir scho sOriginal kaufe, nur scho wäge Updates, aber 400.- nur zum ufnäh isch mir scho chli zvill, da langet das so Tip Top, he he:p

Soundkarte, ich weis nur es mues nöd sSchnällste sii wos gitt, uf dLatenze und das ganze Züüg chunts glaub au weniger druff ah! Ich Betriibe das Teil uf mim PC, und dä hett nöd mal e Soundkarte, han nur en 0815 Sound Chip drinn, udn kei Problem!

Was chan sii, lueg das gnueg Arbeitsspeicher hesch, sicher mind. en Pentium 3 Prozessor...will suscht schaffet er zlangsam bim speichere, Live mitschniidä etc.!
Und mind. 1 GB Fetsplattespeicher mues scho frei sii bim Recorde, also wenn WAV ufnimmsch i 44khz Qualität (oder 44?? bhöö), das bruucht rächt vill Temporäre Platz!

LKB
12.10.2004, 13:47
@eliaz: ich glaub nöd. I han zumindescht kei spezielli Soundchartä!!

Beatnik
12.10.2004, 13:48
Original geschrieben von DJ LKB
Da ich ebä eh niä Geld han chan i mir sowieso nünt ander leischtä...

Hey isch doch easy, mit em Cool Edit bzw. Ado be Audition schaffet au vill Profis! Scho klar, wer gnueg Ziit, Cash und Know How hett zieht sich es Cubase!

he he, ja mit em fruity loops han ich mich au scho versuecht, wär scho edel mal en dicke Beat mache...aber ich han eifach kei ziit mich det richtig drii zschaffe! Mues det glaub mal en Kurs mache wenn ich Ziit han, he he, es juckt mi scho...wenn mer ebe es paar Plattene hett wo ich genau weis das det geili Samples druff wäred, reizt eim das scho, he he...aber kommt Zeit kommt Fun:D

eliAz
12.10.2004, 13:49
Hust Hust, he he

Ja ebe, so vill ich weis koschtet es Original Version ca. 400.-! Oder ebe, Copy und Crack sueche....also ich würd mir scho sOriginal kaufe, nur scho wäge Updates, aber 400.- nur zum ufnäh isch mir scho chli zvill, da langet das so Tip Top, he he:p

Soundkarte, ich weis nur es mues nöd sSchnällste sii wos gitt, uf dLatenze und das ganze Züüg chunts glaub au weniger druff ah! Ich Betriibe das Teil uf mim PC, und dä hett nöd mal e Soundkarte, han nur en 0815 Sound Chip drinn, udn kei Problem!

Was chan sii, lueg das gnueg Arbeitsspeicher hesch, sicher mind. en Pentium 3 Prozessor...will suscht schaffet er zlangsam bim speichere, Live mitschniidä etc.!
Und mind. 1 GB Fetsplattespeicher mues scho frei sii bim Recorde, also wenn WAV ufnimmsch i 44khz Qualität (oder 44?? bhöö), das bruucht rächt vill Temporäre Platz!

thAnkz!

und wia schlüssischs an pc ana? gohts mit am normala Kabel per Mic-Igang bi da soundcharta oder brucht ma so an USB adapter. huora tüfelszüg :confused:

Beatnik
12.10.2004, 13:50
thAnkz!

und wia schlüssischs an pc ana? gohts mit am normala Kabel per Mic-Igang bi da soundcharta oder brucht ma so an USB adapter. huora tüfelszüg :confused:

Was meinsch?? Das isch e Software, muesch nüüt aschlüsse! Oder meinsch du dTurntables??

eliAz
12.10.2004, 13:54
Was meinsch?? Das isch e Software, muesch nüüt aschlüsse! Oder meinsch du dTurntables??

klar meini turntables! sägi jo, huora tüfelszüg!

Beatnik
12.10.2004, 13:56
klar meini turntables! sägi jo, huora tüfelszüg!

AHA:D

MIXER --> Chich/3.5mm Klinke Stecker Kabel ---> PC Line IN

Fertig;)

Beatnik
12.10.2004, 13:57
PS:

Dä MIC Iigang würd ich nöd näh, will dä hett e anderi Spannig druff als dä Line IN!

LKB
12.10.2004, 14:04
Nei, sicher nöd dä Mic igang neh!! Muesch scho dä Line In neh...

@beatnik: Do bin ich aber erliechterä, dass au Profis mit däm schaffät, hehe.
Nei, es chunt doch gar nöd druf a, was für Werkzüg, dass du bruchsch, sondern wiä guet, dass es druff häsch!

S Fruity Loops isch im Fall gar nöd so schwierig zum awendä. I has jetzt au erscht öpä sit 2 Mönät und i checks scho zimlich guet:D Muesch halt eifach mol chli usprobiärä...

eliAz
12.10.2004, 14:04
AHA:D

MIXER --> Chich/3.5mm Klinke Stecker Kabel ---> PC Line IN

Fertig;)

thAnkz!

Genau das hani wella wüssa! Aber isch d'Ufnahmequalität guet?

Stubaehocker
12.10.2004, 14:10
thAnkz!

chunt drufa... also schrosä vo de platte hesch scho au druf aber das chasch usefiltäre... sogar mitem cool edit!!!! aber frog mi eifach nid wie de kolleg macht das ämel immer!!!!

Beatnik
12.10.2004, 14:11
thAnkz!

Wie meinsch das? Also es nimmt i dere Qualität uf wos innechunt! Du chasch nachträglich au dLuutstärki vo dem wot ufgnoh hesch erhöhe, what ever! Zieh där suscht sProgramm, oder ebe under http://www.adobe.de/products/audition/main.html findsch au e Demo Version zum Teste!

Oder ebe, gasch is Kazaa, det findsch es zu 100% unter Software mit Crack!

luzerner03
12.10.2004, 14:44
Merci för all Infos! Weis zuefäligerwies grad eine womer die Programme am belligste öberchond? ossert natürleech abesuge ond cracke??

SCREWD
12.10.2004, 14:50
PS:

Dä MIC Iigang würd ich nöd näh, will dä hett e anderi Spannig druff als dä Line IN!

ey kollega, du hesch glaub de bruef verfählt..bewirb di bi ADOBE als verkäufer und beroter :D

hehehe

Beatnik
12.10.2004, 14:53
ey kollega, du hesch glaub de bruef verfählt..bewirb di bi ADOBE als verkäufer und beroter :D

hehehe

Ich han 6 Jahr uf Unterhaltigselektronik und PC Zuebehör gschaffet, hett mer glanget MERCI:D

@Luzerner...check mal Internetshops uus!
Aber ich glaube under 400.- chunsch es fascht ninet über!

check mal www.toppreise.ch :D

Beatnik
12.10.2004, 14:56

Aber ich glaube under 400.- chunsch es fascht ninet über!

check mal www.toppreise.ch :D

So, han mal umeglueget, PASSED UUF!! Diä Priisä um diä 230.- ume sind UPDATES, wenn ihr z.b sCool Edit pro2 händ!!

dVollversion isch sbilligste wo ich det grad gfunde han, 423.-!!

luzerner03
12.10.2004, 14:59
Häz kauft wens öbbe so 100 Stoz wär oder so! aber das esch jo voll öberdrebe! De bliebt eim halt nüd anders öbrig als das züg abezsuhge!

Beatnik
12.10.2004, 15:04
Original geschrieben von luzerner03
Häz kauft wens öbbe so 100 Stoz wär oder so! aber das esch jo voll öberdrebe! De bliebt eim halt nüd anders öbrig als das züg abezsuhge!

Lueg, diä Firma hett gnueg Cash, und mir sind armi Nachwuchs Musiker...he he!

Zieh därs abe!

Und luegs mal so ah, Qualität koschtet meischtens Gäld, au bi dä Software...ok, det gitts teilwiis huere geili Freeware und Shareware etc.!

Schriib suscht mal am Impossible Ivo es Mail, dä recordet siis Züüg glaub mit WaveLab, das isch glaub chli günstiger und au nöd schlächt!

luzerner03
12.10.2004, 15:25
easy lueg mol was ih mache! merci!

SCREWD
12.10.2004, 16:08
wenn denn mol d bulle in de wohnig hesch und sie nämmet dir de pc mit, seisch eifach, de BEATNIK hett gseit, du söllsch drs suuge :D

Beatnik
12.10.2004, 16:29
wenn denn mol d bulle in de wohnig hesch und sie nämmet dir de pc mit, seisch eifach, de BEATNIK hett gseit, du söllsch drs suuge :D

Hr Hr, wer isch dä beatnik??

Ich bin dä Luke Skycutter

aka

Al CutOne

aka

Cutty Luke

aka

Turnminator

aka

Steven Vinylberg

aka

Nelson Hand eh dra

aka

PlattenZieler

aka

WWF (Worlds Weakest Fader)

aka

Jimi Hand Trix

aka

ja ebe...und so wiiter, he he;)

Stubaehocker
12.10.2004, 16:44
naja wennigstens stoht er zu siinere scchizofrenii... gäll beatnik :D

Beatnik
12.10.2004, 16:48
Original geschrieben von Stubaehocker
naja wennigstens stoht er zu siinere scchizofrenii... gäll beatnik :D

Sicher, ich bin wie dä Hulk, Dr. jeckill und Mr. Hyde und Batman i eim....

Für jedi Situation spassende, he he :D

gunner
16.11.2004, 14:11
damn, giz was ähnlichs wiäs adobe audition au für mac?? han mal irgendwas gläsä, han aber kein blassä meh :rolleyes:
thx 4 feedbacks...

edit:
natürlich nöd grad s reason oder so ;) chli eifacher und billiger würd scho langä.

robbin' rood
29.11.2004, 01:43
@gunner

amadeus 2.

el gato
29.11.2004, 01:49
Original geschrieben von gunner
damn, giz was ähnlichs wiäs adobe audition au für mac?? han mal irgendwas gläsä, han aber kein blassä meh :rolleyes:
thx 4 feedbacks...

edit:
natürlich nöd grad s reason oder so ;) chli eifacher und billiger würd scho langä.

ööhhm glaub ...audio logic...heisst so nes programm für
apple-mac....wo au mehrspurig ufnäh chasch usw....

Cardona
16.12.2004, 14:54
Also i han au so ä Problem. Mir isch alles klar vom technischä her das mo eigentlich nur müäst es chinch vom master direkt an line in henkä. nur hät min laptop kein line in sondern lediglich en mic in. döt drüber isch d qualität so miserabel!!!

etz hani öpä äs halbs johr versuächt ä qualitativ hochstehendi ufnahm z machä und da isch mir chürzlich glungä. i ha eifach dä master mit dä digi video cam verbundä, da uf mini dv ufgno, denn das ganze als mpeg grenderet. mitemä programm s audio als wav usem mpeg usägfilteret und zu guter letzt no s wav zumä mp3 umgwandelt. not macht erfinderisch chamo do sägä. aber da chas jo nöd si.

weiss öpert öbs irgendwelchi adapter git, woni zum bispiel wiä en line in über usb cha aschlüssä oder so? gits do kei schlaui lösig?? i mein da ewigä umformatierä cha jo nöd d lösig si oder?? :hmmm:

Beatstar
16.12.2004, 15:58
Original geschrieben von Cardona
Also i han au so ä Problem. Mir isch alles klar vom technischä her das mo eigentlich nur müäst es chinch vom master direkt an line in henkä. nur hät min laptop kein line in sondern lediglich en mic in. döt drüber isch d qualität so miserabel!!!

etz hani öpä äs halbs johr versuächt ä qualitativ hochstehendi ufnahm z machä und da isch mir chürzlich glungä. i ha eifach dä master mit dä digi video cam verbundä, da uf mini dv ufgno, denn das ganze als mpeg grenderet. mitemä programm s audio als wav usem mpeg usägfilteret und zu guter letzt no s wav zumä mp3 umgwandelt. not macht erfinderisch chamo do sägä. aber da chas jo nöd si.

weiss öpert öbs irgendwelchi adapter git, woni zum bispiel wiä en line in über usb cha aschlüssä oder so? gits do kei schlaui lösig?? i mein da ewigä umformatierä cha jo nöd d lösig si oder?? :hmmm:

am beschte ziehschder en externi soundcharte miet line etc! chasch den nocher öber usb oder besser no firewire an laptop ahänke!

Cardona
27.12.2004, 07:59
So, han etz ä externi Soundkartä. Funktioniert eiwandfrei. Merci!! :handclap:

Beatnik
27.12.2004, 11:02
nur hät min laptop kein line in sondern lediglich en mic in. döt drüber isch d qualität so miserabel!!!

Hmmm, ich glaub da hettisch nur müesse i dä Soundiistellige was müesse ändere, resp. dä Mikrofonverstärker (Alternatives Mikrofon) müesse iischalte und dänn wärs Tip Top gangä!

Aber diis Problem hett sich ja jetzt au so glöst!;)

ludaz
27.12.2004, 11:13
KENN ICH AUCH ABER EXTERNE SOUNDDKARTE IST AUCH GUT.

Cardona
27.12.2004, 11:28
Hmmm, ich glaub da hettisch nur müesse i dä Soundiistellige was müesse ändere, resp. dä Mikrofonverstärker (Alternatives Mikrofon) müesse iischalte und dänn wärs Tip Top gangä!

Aber diis Problem hett sich ja jetzt au so glöst!;)

hmmmmm, schad isch din bitrag nöd früener cho. denn hetti nochli stutz chönä sparä.. aber wo wör mo denn dä mic verstärker reglä? i dä systemstürig oder wo?? hani eigentlich fascht alles versuächt aber bi niä ufen grüänä zwig cho... aber hauptsach i ha mis problem chönä lösä. di extern soundkartä isch scho no fett! vorallem hät si viel meh ii- und usgäng als di intern... aber merci für d hilf!
;)

Beatnik
27.12.2004, 11:34
hmmmmm, schad isch din bitrag nöd früener cho. denn hetti nochli stutz chönä sparä.. aber wo wör mo denn dä mic verstärker reglä? i dä systemstürig oder wo??

Jepp, bi dä Audioiistellige, det chasch under "Optionen" sovill ich weis "Erweiterte Einstellungen" awähle, und dänn hesch under "MIC" dänn es neus Fäld zum aklicke, det chasch "Alternatives Mikrofon" uswähle wo us em Mic in en normale Line in macht, und schwupps hesch normali Qualität, also uf jedefall einiges besser als vorher :D

sGliiche gaht au wenn du bi dä Task Leischte ganz rechts une uf dä Luutsprecher kliksch!;)

Aber mit enere externe Soundkarte isch ja au edel!

Cardona
27.12.2004, 11:56
Jepp, bi dä Audioiistellige, det chasch under "Optionen" sovill ich weis "Erweiterte Einstellungen" awähle, und dänn hesch under "MIC" dänn es neus Fäld zum aklicke, det chasch "Alternatives Mikrofon" uswähle wo us em Mic in en normale Line in macht, und schwupps hesch normali Qualität, also uf jedefall einiges besser als vorher :D

duäni gad mol usprobierä, wenns denn funktioniert denn.... :no:

du ghörsch vo mir, spötischtens weni mi zu tode ufreg :D

Cardona
29.12.2004, 08:36
:no: :gun: :alk: :devil: :stupid: :hammer: :grümbel: :motz2:

nei easy, ha jo etz ä externi soundkartä mit viiiel meh aschlüss... vo dem her :D

Beatnik
29.12.2004, 10:29
:no: :gun: :alk: :devil: :stupid: :hammer: :grümbel: :motz2:

nei easy, ha jo etz ä externi soundkartä mit viiiel meh aschlüss... vo dem her :D

He He, demfall isch es gangä:D

Aber ebe, externi Soundkarte isch au easy;)

Cardona
29.12.2004, 11:45
He He, demfall isch es gangä:D

Aber ebe, externi Soundkarte isch au easy;)

jo, es hät funktioniert... leider chli z spot. aber trotzdem merci! (wend nüt gseit hetsch hetti mi gar nöd erst mösä ufregä) :D

Beatnik
29.12.2004, 11:47
jo, es hät funktioniert... leider chli z spot. aber trotzdem merci! (wend nüt gseit hetsch hetti mi gar nöd erst mösä ufregä) :D

He He, vilicht hilfts däfür öpper anderem wo genau sgliiche Problem hätt:D